دعای رفع سریع مشکلات

خواص دارویی و گیاهی

دعای رفع سریع مشکلات
دعای رفع سریع مشکلات

دعای رفع سریع مشکلات

هتل های شیراز

رزرو هتل

بلیط هواپیما چارتر

در وبلاگ «اول و آخر عشقا مهدی صاحب زمان عليه السلام» دعايي بسيار مجرب براي برطرف شدن مشکلات و سختيها از کتاب «صحيفهٔ مهديه» بدين صورت آمده است :

 

دعایی بسيار مجرّب برای برطرف شدن مشکلات شدید

 

در كتاب «الكلم الطيّب» آورده است كه : دستخطّى از يكى از دوستان بزرگوار و صالح و مورد اعتماد و ثابت قدم خود – كه جزو سادات نيز هست – مشاهده كردم كه چنين نوشته بود :دعای رفع سریع مشکلات

در ماه رجب سال يكهزار و نود و سه ، برادر دينى و دوست بسيار دوست داشتنى، دانشمند اهل عمل، داراى مراحل كمال انسانى، و صفات الهى، امير اسماعيل بن حسين بيك بن على بن سليمان جابرى انصارى برايم گفت: از شيخ نيكوكار و پرهيزگار و اهل احتياط در رفتار، جناب حاج شيخ على مكّى شنيدم كه فرمود:

    من به شدّت دچار گرفتارى و مشكلات شدم و دشمنانم نيز پيوسته حقوق مرا پايمال مى‏ كردند، تا جايى كه ترسيدم جانم را نيز از كف بدهم و كشته شوم. در همين اوضاع دعايى را ديدم كه داخل جيبم بود – در حالى كه كسى آن را به من نداده بود – .

از اين جريان در شگفت شدم و پيوسته حيران بودم تا آن كه در عالم خواب شخصى را در قيافه صالحان و زاهدان ديدم كه به من گفت: آن دعا را، ما به تو داديم؛ آن را بخوان كه از گرفتارى و مشكلات رهايى يابى . و برايم روشن نشد كه گوينده آن كيست؟ و اين جريان بر شگفتى و حيرتم افزود؛ تا آن كه امام عصر ارواحنا فداه را در خواب ديدم كه به من فرمود :

 دعايى را كه به تو عطا كردم بخوان ، و به هر كسى كه مى‏ خواهى بياموز .

من بارها آن دعا را تجربه كردم و هر بار گشايشى سريع در كارم مشاهده كردم تا آن كه آن را براى مدّتى گم كردم و پيوسته تأسّف مى‏ خوردم و از رفتار بد خويش استغفار مى‏ كردم ؛ تا اين كه شخصى نزد من آمد و گفت : اين دعا در فلان جا از تو افتاده است .

البتّه من به خاطر نداشتم كه آنجا رفته باشم ، ولى به هر حال آن را پيدا كردم و برداشتم و سجده شكر الهى به جاى آوردم . و دعا اين است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

رَبِ اَسئَلُکَ مَدَداً روحانیّاً تَقوی بِهِ قوایَ الکُلِیة و الجُزئیة ، حَتی اَقهَرَ بِمَبادی نَفسی کُلُ نَفسٍ قاهِرَةٍ فَتَنقَبِضَ لی اِشارَةُ َقائِقِها، اِنقباضاً تَسقُط بِه قُواها ، حَتی لا بَیقی فِی الکَونِ ذُو رُوحٍ اِلّا وَ نارُ قَهری قَد اَحرَقَت ظُهُورَه.یا شَدیدُ یا شَدیدُ یا ذَالبَطشِ الشَدید یا قاهِرُ یا قَهّار، اَسئَلُکَ بِما اَودَعتَهُ عِزرائیلَ مِن اَسمائِک اَلقَهریة ، فَانفَعَلَت لَه  النُفُوس بِالقَهرِ اَن تودِعَنی هذا السِّرِّ فی هذهِ السّاعّةِ حَتی اُلَیِن بِه کِلَّ صَعبٍ وَ اُذَلِّل بِه کُلَّ مَنیع ،بِقُوَتِکَ یا ذَا القُوَةِ المَتین.

    اين دعا هنگام سحر – در صورت امكان – سه مرتبه و هنگام صبح سه مرتبه و در شب نيز سه مرتبه خوانده شود . البتّه اگر مشكلات خواننده اين دعا بسيار سخت و غير قابل تحمّل است پس از قرائت دعا سى مرتبه اين دعا را نيز بخواند :

 يا رَحْمانُ يا رَحيمُ ، يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ ، أَسْئَلُكَ اللُّطْفَ بِما جَرَتْ بِهِ الْمَقاديرُ .

 

 

منابع :  وبلاگ «اول و آخر عشقا مهدی صاحب زمان عليه السلام»

http://srezask.blog.ir/

وبلاگ معنويت پويا  

 وبلاگ عرفا    http://orafa.blogfa.com 

وبلاک 24 http://weblog24.com

 وبلاک مهر معرفت http://mehremarefat.ir

وبسایت نیوهاپ http://fa.newhub.shafaqna.com

وبسایت عقیق http://aghigh.ir

 از کتاب «منتخب صحیفهٔ مهدیه : ۳۶۴»  و «صحیفهٔ مهدیه:  399»

 

——————————————————

اين دعا در کتاب «صحيفهٔ مهديه» بخش ششم

(دعاهايي که مخصوص روز معيني از ايام هفته نيست)  آمده است.

 

کاربران محترم؛ براي مطالعه و دانلود کتاب «صحيفهٔ مهديه»

و «منتخب صحيفهٔ مهديه» در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمي المنجي،

اينجا کليک کنيد.

 

دعای رفع سریع مشکلات
دعای رفع سریع مشکلات
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *