دانلود کتاب دیو و دلبر

دانلود کتاب دیو و دلبر
دانلود کتاب دیو و دلبر

برای دانلود قانونی کتاب دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

اگر به دنبال آن هستید تا قدم در راه پر پیچ و خم قصه‌ای خیال‌انگیز بردارید، پس کتاب دیو و دلبر را از دست ندهید. در این داستان مشهور مونی لیم ماجرای دختر زیبایی را به تصویر می‌کشد که مجبور است در کاخی مخوف با دیوی وحشتناک روزگار خود را بگذراند.

درباره کتاب دیو و دلبر:

مونی لیم (Moni Lim) در کتاب دیو و دلبر (Beauty and the beast) ماجرای شاهزاده جوانی را به تصویر می‌کشد که در قصری بزرگ زندگی می‌کند. او به شدت بی‌رحم و خودخواه است و هر چیزی را که بخواهد به دست می‌آورد. تا این که یک شب پیرمردی تهیدست به کاخ او می‌آید و پیشنهاد می‌دهد تا در ازای یک گل رز به او غذا بدهند. اما شاهزاده جوان به هدیه مرد بی‌نوا می‌خندد و او را از قصرش بیرون می‌کند.دانلود کتاب دیو و دلبر

این کار شاهزاده مرد تهیدست را به شدت عصبانی می‌کند. به طوری که ناگهان مرد گدا به یک جادوگر زیبا تبدیل می‌شود. او طلسمی می‌خواند و شاهزاده را به جانوری عصبانی تبدیل می‌کند. او گل رز را هم آن جا می‌گذارد و به شاهزاده می‌گوید که اگر روزی بتواند کسی را عاشق خودش کند و آن گل رز زیبا را نیز دوست بدارد، گل جادویی شکوفه داده و طلسمش باطل می‌شود.

روز‌ها می‌گذرد تا اینکه مردی تاجر برای استراحت وارد کاخ شاهزاده می‌شود. او بدون آن که کسی را در قصر ببیند شب را در آن جا می‌ماند و از تمام امکانات قصر استفاده می‌کند. اما فردای آن روز، هنگامی که می‌خواهد قصر را به مقصد خانه‌اش ترک کند گل رزی را از محوطه‌ی کاخ برای دختر زیبایش می‌چیند. این کار او باعث می‌شود تا ناگهان دیوی بد شکل در مقابلش ظاهر شود و در ازای آن گل رز، دخترش را بخواهد.

در ادامه داستان دختر مرد تاجر قبول می‌کند تا به قصر دیو عصبانی که همان شاهزاده این قصه‌ی جذاب است رفته و با او زندگی کند. اما این تنها سرآغازی از ماجرای عاشقانه‌ی کتاب دیو و دلبر است، چرا که شاهزاده و دختر جوان به مرور به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند و داستانی هیجان‌انگیز را رقم می‌زنند.

در پایان خالی از لطف نیست اگر بدانید، از این داستان جذاب تاکنون چندین فیلم سینمایی ساخته شده که مشهورترین آن‌ها به کارگردانی بیدل کاندل و بازی اما واتسون و دن استیونز است. این اثر در سال 2017 در لیست فیلم‌های پرفروش قرار گرفت.

کتاب دیو و دلبر مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان افسانه‌ای که در تمام دنیا شهرتی جهانی دارد، به کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب دیو و دلبر می‌خوانیم:

در روستایی در نزدیکی قصر، یک تاجر ثروتمند با سه دخترش زندگی می‌کرد. دو دختر بزرگ‌تر تاجر دوست داشتند بیرون بروند
و در مهمانی‌ها شرکت کنند، اما کوچک‌ترین و زیباترین دختر تاجر دوست داشت در خانه بماند و همراه پدرش باشد. یک روز، کشتی‌های تاجر در یک طوفان گرفتار شدند و در دریا غرق شدند. تاجر به مردی فقیر تبدیل شد. خانواده تاجر مجبور شدند به یک خانه کوچک در نزدیکی حومه شهر بروند و در آن جا زندگی کنند.

دخترهای بزرگ‌تر تاجر خیلی ناراضی بودند، زیرا فقیر شده بودند، اما دختر کوچک‌تر و زیبای تاجر سعی کرد وضعیت را تغییر دهد و زندگی را برای همه بهتر کند. او بیرون خانه، کار می‌کرد و همیشه لبخند روی صورتش داشت.

برای دریافت کتاب دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

کتاب دیو و دلبر با سه حکایت تقریباً مشابه از نویسندگانی چون: داینا مالوک، لوگان مارشال و ادریک وردینبورگ که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و منضم به تصاویر مربوطه شده است، می‌تواند اهمیت رعایت به قول و قرارها را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

احترام به قول و قرارها در قصه‌ها:

قول و قرارها از قدیم الایام بخشی جدائی ناپذیر از روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بین انسان‌ها بوده‌اند که می‌توانند به صورت‌های شفاهی و یا کتبی بین دو و یا چند نفر و حتی بین شرکت‌ها و کشورها انجام پذیرند.

محترم شمردن قول و قرارها حکایت از اعتبار و منزلت اشخاص حقیقی و حقوقی دارد و رعایت آن‌ها می‌تواند وثوق و اطمینان به تداوم ارتباطات انسانی را تقویت نماید و مبیّن استحکام آن‌ها باشند.

در این میان بسیاری از افراد معتقدند که قول و قرارها باید متضمن سودمندی روابط  برای همگی طرفین آن باشند و گرنه هر کدام از طرفین در صورت مغبون شدن می‌تواند به آن شائبه‌ای وارد ساخته و آن را لغو نماید و یا موقتاً از اجرا ساقط گرداند. بخشی از افراد این گروه به شواهد تاریخی و حتی مستنداتی از نوشته‌های کهن نظیر: “مؤمنان می‌توانند هر پیمانی را بجز پیمانی که با خداوند بسته اند، نادیده انگارند و در آن صورت گناهی بر آنان شمرده نخواهد شد” استناد می‌کنند.دانلود کتاب دیو و دلبر

برخی دیگر نیز معتقدند که افراد معتبر و شرافتمند مختارند تا قبل از انعقاد قول و قرارها بخوبی تعقّل و تفکر نمایند ولیکن پس از آن با وجود متحمل شدن ضرر و زیان مالی و جانی باید بر سر عهد و پیمان خویش باقی بمانند و هیچ بهانه و مستمسکی حتی: مسافرت، مهاجرت، بی پولی، بی سوادی، بیماری، آتشسوزی، فراموشی، گم شدن، سرقت، باد بردن، خورده شدن اصل مدارک توسط موش‌ها و موریانه‌ها و نظایر آن‌ها نباید موجبات نادیده گرفتن و عذر آوردن برای عدم پایبندی به قول قرارها بویژه پیمان‌های مدوّن را فراهم سازند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، لوگان مارشال، Beauty and the Beast، Dinah Mulock،

برای دانلود کتاب دیو و دلبر و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.


دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdfDownloads-icon


دانلود pdf کتاب داستان های کودکانهDownloads-icon


دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdfDownloads-icon


دانلود pdf کتاب داستان های کودکانهDownloads-icon

امروز دوشنبه , ۱۰ مرداد , ۱۴۰۱ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود کتاب دیو و دلبر

کتاب دیو و دلبر با سه حکایت تقریباً مشابه از نویسندگانی چون: داینا مالوک، لوگان مارشال و ادریک وردینبورگ که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و منضم به تصاویر مربوطه شده است می‌تواند اهمیت رعایت به قول و قرارها را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

در برشی از داستان ” دیو و دلبر ” آمده :
” دلبر ” پس از اینکه صبح روز بعد از خواب برخاست با تعجب خودش را در مقابل خانه کوچک پدرش دید .دانلود کتاب دیو و دلبر

او زنگ درب خانه را به صدا درآورد و لحظه ای پس از آن یکی از خدمتکاران قبلی پدرش درب خانه را گشود و با دیدن ” دلبر ” فریادی از شادی برکشید .

مرد تاجر با شنیدن فریاد بانوی خدمتکار به جلو درب منزل آمد و با مشاهده دختر کوچکترش به سمت وی دوید . او را در آغوش گرفت و بارها بوسید .

سرانجام ” دلبر ” خاطر نشان کرد که او هیچ لباسی برای پوشیدن به همراه نیاورده است .

اما خدمتکار پدرش به اطلاع وی رساند که در یکی از اتاق ها صندوقچه ای ناشناس را یافته که مملو از انواع لباس های مزین به طلا ، الماس و مروارید می باشند .

” دلبر ” به فکر فرو رفت و از دیو برای چنین محبتی تشکر نمود . او سپس یکی از لباس ها را که بسیار ساده و مناسب تر بود از داخل صندوقچه برداشت و به تن کرد .

” دلبر ” سپس از خدمتکار پدرش خواست تا مابقی لباس ها را در گوشه ای بگذارد تا آن ها را به خواهرانش ببخشد .

اما پس از چند لحظه مجددا از وی خواست تا صندوقچه را از جلوی دید همگان بردارد . زیرا پدر ” دلبر” به او گفت که شاید دیو تمامی این لباس ها را فقط برای ” دلبر ” تهیه و ارسال داشته است و راضی به بخشیدن آن ها به سایرین نباشد …

برچسب ها

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب سنگفرش های مرجانی ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۱۲ امتیازs سنگفرش های مرجانی یکی از متنوع ترین اکوسیستم های روی زمین هستند . آن ها زیستگاه بسیاری از موجودات دریایی هستند که برای زندگی انسان مفید می باشند .

Patty at home 3.00/5 (60.00%) 3 امتیازs CONTENTS CHAPTER I. THE DEBATE II. THE DECISION III. THE TEA CLUB

دانلود کتاب واژه نامه کودکان _ روزها و زمان‌ها ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یادگیری زبان اسپانیایی با استفاده از سری کتاب‌های «واژه نامه‌ها» بسیار جذابیت دارد، زیرا حاوی تصاویر زیبایی است که شما را پیرامون واژگانی راهنمایی می‌کند که هر روزه به کار می‌برید […]

دانلود کتاب البومه الغریبه ۳٫۷۱/۵ (۷۴٫۲۹%) ۷ امتیازs کتاب البومه الغریبه (جغد غریبه) نوشته‌ی ساجده حسن عبیدی نیسی، داستانی شگفت انگیز مناسب برای تئاتر کودکان به زبان عربی است.

دانلود کتاب راضیه شنا یاد می گیرد ۲٫۷۵/۵ (۵۵٫۰۰%) ۸ امتیازs کتاب راضیه شنا یاد می‌گیرد نوشته‌ی دیویا پانریکر، داستان راضیه و مادرش است که در جزیره‌ای دور افتاده در میان اقیانوس زندگی می‌کنند.

دانلود کتاب صوتی خپل خان ها و لاغر الملوک ها ۳٫۶۳/۵ (۷۲٫۵۰%) ۸ امتیازs کتاب خپل‌خان‌ها و لاغرالملوک‌ها مانند دیگر آثار طنز موروا، کنایه‌ای عمیق و هوشمندانه از تاریخ است. این داستان را بشنوید و از آن لذت ببرید. در برشی از کتاب صوتی […]

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود کتاب دیو و دلبر

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

موزیکدل

تکست ناب

طرح جابر

دانلود کتاب

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود رمان

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم

دانلود آهنگ ایرانی

داروخانه آنلاین آرتان

فروشگاه اینترنتی زوجیم

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

فهرست ۵ سخنرانی های استاد رفیعی: ویژه خانواده جلد ۱ ۳ ۱ مشخصات کتاب ۳ ۱ اشاره ۴ ۱ فهرست موضوعات ۸ ۱

دانلود کتاب اندروید آداب و سنن غدیر ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs عناوین اصلی کتاب شامل: مشخصات کتاب؛ اشاره ؛ ۱٫ روزه؛ ۲٫ افطاری دادن؛ ۳٫ اطعام؛ ۴٫ آراستن؛

دانلود کتاب اندروید وسعت دل _ شرح صدر در سیره پیامبر ۲٫۷۵/۵ (۵۵٫۰۰%) ۸ امتیازs عناوین کتاب اندروید ” وسعت دل _ شرح صدر در سیره پیامبر ” : اشاره؛ فهرست مطالب؛ پیش گفتار؛ گفتار اول؛ گفتار دوم؛ گفتار سوم؛

در ۱ ماه مکالمه زبان انگلیسی را استادانه یاد بگیرید!! ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز               در ۱ ماه مکالمه زبان انگلیسی را استادانه یاد بگیرید!! شما می‌خواهید مکالمه به زبان انگلیسی را یاد بگیرید اما تنها هستید! این […]

قرار نیست همه ما خودمان را مجبور به نوشیدن آب به میزان ۸ لیوان یا بیشتر کنیم، چون میزان نیاز افراد مختلف به آب متفاوت است.

یکی از مهم ترین چالش هایی که همیشه باغداران عزیز با آن روبرو هستن، زرد شدن برگ درخت است که احتمال وقوع آن در همه سال وجود دارد و اگر پیشگیری یا جلوگیری نشود منجر به از بین رفتن بسیاری از برگ ها شده […]

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب دیو و دلبر  نوشته  گروه نویسندگان دریملند  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب دیو و دلبر از سری کتاب‌های نشر دانی برای کودکان و نوجوانان است. این کتاب‌ها علاوه بر سرگرم‌کردن بچه‌ها و فراهم کردن اوقاتی لذت‌بخش برای آنان، آموزش‌هایی کاربردی در زمینه‌های مختلفی مثل افزایش خلاقیت، یادگیری مهارت‌های زندگی و…. دارند.

نشر دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت نمود.

تولید محتوا، ‌نه‌تنها کتاب متنی و صوتی ، بلکه بسته‌های آموزشی مختلف مانند (فیلم ها ، نرم‌افزارها و …) برای پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری هدف اصلی و آرمان خانواده فرهنگی دانی است.

عالیییییییییییییی

دانلود کتاب دیو و دلبر

با اینکه نمونه اش هم خیلی کامل نبود ولی نمونش قشنگ بود🤩🤩🤩

کتاب خوبی است اما کاشکی نمونه اش کامل تر بود😔

تمام کتاب های این مجموعه کارتون های هستش در این کتاب کمی تغییر ایجاد شده بود

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی، رمان و داستان، کتاب‌های تاریخی، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه است.

برای ثبت در خبرنامه لطفا تلفن همراه خود را وارد نمایید:


دانلودDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب دیو و دلبر pdfDownloads-icon


دانلود کتاب های pdfDownloads-icon

Language:  a.glink img {margin-right:2px;}#goog-gt-tt{display:none!important;}.goog-te-banner-frame{display:none!important;}.goog-te-menu-value:hover{text-decoration:none!important;}.goog-text-highlight{background-color:transparent!important;box-shadow:none!important;}body{top:0!important;}#google_translate_element2{display:none!important;} function googleTranslateElementInit2() {new google.translate.TranslateElement({pageLanguage: ‘fa’,autoDisplay: false}, ‘google_translate_element2’);}if(!window.gt_translate_script){window.gt_translate_script=document.createElement(‘script’);gt_translate_script.src=’https://translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit2′;document.body.appendChild(gt_translate_script);} /*<![CDATA[*/function GTranslateGetCurrentLang() {var keyValue = document['cookie'].match('(^|;) ?googtrans=([^;]*)(;|$)');return keyValue ? keyValue[2].split('/')[2] : null;}
function GTranslateFireEvent(element,event){try{if(document.createEventObject){var evt=document.createEventObject();element.fireEvent('on'+event,evt)}else{var evt=document.createEvent('HTMLEvents');evt.initEvent(event,true,true);element.dispatchEvent(evt)}}catch(e){}}
function doGTranslate(lang_pair){if(lang_pair.value)lang_pair=lang_pair.value;if(lang_pair=='')return;var lang=lang_pair.split('|')[1];if(GTranslateGetCurrentLang() == null && lang == lang_pair.split('|')[0])return;if(typeof ga=='function'){ga('send', 'event', 'GTranslate', lang, location.hostname+location.pathname+location.search);}var teCombo;var sel=document.getElementsByTagName('select');for(var i=0;i*/

رمان جذاب “دیو و دلبر” شاهکار مشترکی است از داینا مالوک، لوگان مارشال و ادریک وردینبورگ که توسط اسماعیل پورکاظم به فارسی برگردان شده است.

در واقع رمان دیو و دلبر یک داستان فولکلور سنتی فرانسوی است که نخستین بار در سال ۱۷۴۰ میلادی توسط یک نویسنده فرانسوی به نام گابریل سوزان بربو دو ویلنوو نوشته شد. بعدها این رمان با تغییراتی توسط شرکت «والت دیسنی» به صورت انیمیشن ساخته شد و با این انیمیشن به شهرت جهانی رسید. چندین فیلم سینمایی و سریال و کارتون نیز برپایه این داستان شکل گرفته است.

دیو و دلبر چندین بار توسط نویسندگان گوناگون با تغییراتی بازنویسی گردید. کتابی که در پیش و روی شماست شامل سه داستان از سه نویسنده مختلف است که روایت‌هایی مهیج از داستان دیو و دلبر هستند. این داستان در تمام دنیا شهرتی شگفت‌انگیز دارد و کمتر کسی است که آن را نشناسد.

دانلود رمان دیو و دلبر را به دوست‌داران شاهکارهای ادبیات بین‌الملل و علاقمندان کتاب‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.دانلود کتاب دیو و دلبر

برای دانلود این کتاب، ابتدا باید عضو سایت بشوید.پس از عضویت، لینک دانلود این کتاب و همه‌ی کتاب‌های سایت برای شما فعال می‌شوند. برای عضویت، اینجا را کلیک کنید(قبلا عضو سایت شده‌اید؟ وارد حساب‌کاربری‌تان بشوید.)

پس از عضویت، لینک دانلود این کتاب و همه‌ی کتاب‌های سایت برای شما فعال می‌شوند.

برای عضویت، اینجا را کلیک کنید

(قبلا عضو سایت شده‌اید؟ وارد حساب‌کاربری‌تان بشوید.)

کافه‌کتاب دچار مشکلات مالی شده است. لطفا برای بقای سایت، ما را یاری دهید:

شاهنامه فردوسی | مثنوی معنوی | دیوان حافظ | گلستان سعدی

کافه‌کتاب توسط گروهی از جوانان با هزینه شخصی اداره می‌شود.

لطفا در تامین هزینه‌های سایت، ما را یاری دهید.

شماره کارت:

5022291089655144

اسامی حمایت‌کنندگان

    

کافه کتاب بزرگ‌ترین کتابخانه فارسی و بزرگ‌ترین پایگاه دانلود کتاب‌های نایاب در ایران می‌باشد. در کافه‌کتاب می‌توانید به دانلود رمان، دانلود کتاب‌های PDF، کتاب‌های صوتی و کتاب‌های درسی بپردازید. در این پایگاه همچنین انواع کتاب‌های تاریخ، جغرافیا، اسطوره‌شناسی، فلسفه، ادیان و الهیات، جامعه‌شناسی، روانشناسی، زبان‌شناسی، شعر و رمان در کنار آرشیو روزنامه‌های کمیاب قدیمی، موجود می‌باشد.

| Tags | Sitemap | RSS | Atom | PDF |

همه حقوق، برای کافه‌کتاب محفوظ است.

قوانین و مقررات | تماس با ما

Copyright © 2012 ~ 2022  |  Design By: Book Cafe

شماره واتساپ و تلگرام

+1 (530) 830 1000


کتاب‌های انگلیسیDownloads-icon


کتاب‌های انگلیسیDownloads-icon


Download PDF BooksDownloads-icon


Download PDF BooksDownloads-icon


PDFDownloads-icon

دانلود رمان دیو و دلبر pdf از MH NOVEL با لینک مستقیم

برای اندروید و کامپیوتر و PDF

  نویسنده این رمان MH NOVEL میباشد

موضوع رمان:عاشقانه

دانلود کتاب دیو و دلبر

خلاصه رمان:

حالا میایم حسابی باهاش آشنا میشی
خواستم اعتراض کنم که صداش جدی شد
تیدا
جانم
نورا رو چیکار کنیم میترسم وقتی بهناز رو ببینه سکته کنه
قلبم هری ریخت و گفتم:
بهوادم همینطور  به نظرم شما بهناز رو بیارین و خودتون فرار کنین
هر دومون زدیم زیر خنده  ولی واقعا جای استرس و اضطراب بود
پرسیدم:
چند ساعت دیگه می رسین
احتمالا ۳ساعت دیگه تهران باشم
به معنای واقعی کلمه برگام ریخت  داد زدم:
سه ساعت  من تو سه ساعت چه گ ِلی به سرم بگیرم
نورا خونه ست
نه شرکتن با بهواد
خب خوبه  تا شب وقت داریم واسه فکر کردن
کمی بعد قطع کردم و شروع به قدم رو توی باغ کردم  واقعا باید چیکار
می کردیم  بهواد وقتی بهناز رو ببینه قطعا کپ میکنه  و اینکه بعدش
احتمال داره جنگ جهانی رخ بده  چرا که این همه سال از وجود
خواهرش بی خبر بوده

جالب بود میشه جلد دومشم بزاری

رمان آژانس صورتی ساده و قشنگ بود

سلام عزیزم جلد اول رمان خیلی خوب بود جوری که من تو یه هفته تمومش کردم و واس خوندنش هم وقت گذاشم هم اشتیاق داشم میشه بگی جلد دومش رو چیجوری باید دانلود کرد?

نمیشه دان کرد

سلام دوست عزیز مجددا بررسی کردم و مشکلی در دانلود پیدا نکردم ..به ایدی تلگرامم پیام بدید

دانلود آهنگ های محلی

تمامی حقوق قالب و محتوا این سایت متعلق به سایت دانلود رمان های جدید و پرطرفدار | آوای خیس می باشد.


مثل پیچک جلد دوم-مرضیه یگانه

Downloads-icon


Omid891212083-شدم دختر شیراز

Downloads-icon


مسیحه زادخو

Downloads-icon


آرزو توکلی-خون بس

Downloads-icon


دنیای ناآرام

Downloads-icon


صالحه ابراهیمی-بیوه برادرم

Downloads-icon


دانلود رمان دیو و دلبر pdf از MH NOVEL با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود نسخه pdfDownloads-icon


دانلود رمان دیو و دلبر pdfDownloads-icon



دانلود رمان دارچین pdf از ریحانه کیامری
Downloads-icon



دانلود رمان میم مثل مسیح pdf از پریا ایوبی
Downloads-icon



دانلود رمان کوچه چهل پیچ pdf از پرستو مهاجر
Downloads-icon



دانلود رمان طیلا pdf از زهرا بیگدلی
Downloads-icon


رمان قبلیDownloads-icon


رمان بعدیDownloads-icon


دانلود رمان دارچین pdf از ریحانه کیامریDownloads-icon


دانلود رمان میم مثل مسیح pdf از پریا ایوبیDownloads-icon


دانلود رمان کوچه چهل پیچ pdf از پرستو مهاجرDownloads-icon


دانلود رمان طیلا pdf از زهرا بیگدلیDownloads-icon


دانلود رمان ماه افتاده در آب pdf از یگانه علیزادهDownloads-icon


دانلود رمان سورنای تیروژ pdf از زهرا لاچینانیDownloads-icon


دانلود رمان بارقه های دل pdf از پارا طاهریDownloads-icon


دانلود رمان اجبار هوس pdf از مسیحه زادخوDownloads-icon


دانلود رمان این داستان اسم ندارد pdf از منیر کاظمیDownloads-icon

دانلود کتاب دیو و دلبر
دانلود کتاب دیو و دلبر
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *