دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي
دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

بلاگ

در این بخش شما علاقمندان زبان ترکی استانبولی شاهد کتاب داستان هایی در سطوح مختلف از زبان به همراه فایل های صوتی آنها خواهید بود. محتوای این پست کتاب های داستان زبان ترکی استانبولی است و بطور رسمی و رایگان در وبسایت آموزش و پرورش کشور ترکیه ارایه شده است.

این بخش ها شامل سوالات پرسیده شده درباره ی متن است که خوانندگان میبایست با پیدا کردن متن مربوط جای خالی را پر کنند، از قسمت های دیگر میتوان به جدول کلمات اشاره کرد و در آن خوانندگان میبایست کلمات خواسته شده را در جدول پیدا کنند، علاوه بر این دو مورد، تمرین های متفاوت دیگری نیز با هدف یاد دادن زبان ترکی استانبولی طراحی شده است.
اما متاسفانه کلیدی برای بررسی درست و یا غلط بود پاسخ ها در انتهای کتاب موجود نیست.

این مجموعه که بوسیله فایل های صوتی با کیفیتی ارایه شده است از جهات مختلفی برای خوانندگان مفید واقع میشود که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.
دوستانی که هیچگونه اشنایی با زبان ترکی استانبولی ندارند این کتاب را میتوانند به عنوان مرحله ی صفر برای آشنایی با زبان ترکی استانبولی ببینند. به شکل که با گوش دادن به فایل های صوتی و مشاهده ی متن میتوانند الفبا، طرز نوشتار و خواندن کلمات در این زبان را یادبگیرند.

نکته ی قابل توجه دیگر آشنا شدن گوش و ذهن شنودگان هنگام شنیدن فایل های صوتی با آوا و نحوه ی صحبت کردن مردم به زبان ترکی استانبولی است که این خود امر مهمی در یادگیری زبان میباشد.دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

اما دوستانی که در سطح کمی بالاتری قرار دارند از محتوای کتاب داستانهای ترکی بایستی به نحو دیگری استفاده کنند. این افراد بایستی جملات را بررسی کنند و کلمات، اصطلاحات و افعالی که برایشان تازگی دارد را بیابند، یکی از تمرین های بسیار مفید خواندن متن با صدای بلند و تلاش برای تکرار آنها همانند گوینده ی فایل های صوتی است.

این تمرین به داشتن یک لهجه ی بهتر و بالارفتن قدرت خوانش سریع و همچنین تقویت درک مطلب به شما کمک بزرگی خواهد کرد. سطح متون این کتاب ها از قسمت اول تا قسمت دهم دارای تغیراتی است اما بطور کلی میتوان گفت گرامر های استفاده شده به نوعی سطح ای1 را پوشش میدهد که مطمینا برای افراد سطح پایین در زبان ترکی استانبولی مناسب میباشد.

برای شروع میتوانید صفحه به صفحه و یا حتی پاراگراف به پاراگراف جلو بروید تا احساس سختی و زدگی نکنید، بهتر است حتما قبل از خواندن هر بخش به فایل صوتی آن قسمت را چند بار گوش کنید و سپس شروع به مطالعه کنید، از راه های دیگر دنبال کردن همزمان متن و صوت برای مرور میباشد.

این مجموعه شامل 10 کتاب است، موضوع آن نیز به نوعی قصه هایی مربوط به پسر بچه ای به نام صالح است و ماجرا های زندگی روزمره ی او با محوریت آموزش زبان ترکی استانبولی به افراد خارجی طراحی و آماده شده است. در انتهای هر کدام از این سری کتاب داستانهای ترکی بخش های ویژه ای قرار داده شده است.

این کتاب اولین قسمت از 10 قسمت کتاب داستان ترکی استانبولی است، در این قسمت شما با شخصیت اصلی این سری کتاب ها به نام صالح آشنا میشوید، در این قسمت روز اول مدرسه ی او به تصویر کشیده شده و شمارا با محیط مدرسه و فضای کلاس و طرز اشنا شدن صالح با همکلاسی ها و معلمش آشنا میکند.

این قسمت از جملات کوتاه و دیالوگ های مختصر تشکیل شده و شما را کم کم با زبان ترکی استانبولی و جملات مختلف آشنا میکند.

در انتهای این قسمت نیز سوالات و تمرین های ساده ای در نظر گرفته شده است.

این جلد دومین قسمت از کتاب داستان ترکی استانبولی میباشد. در این قسمت یک روز از زندگی صالح به تصویر کشیده شده است. این قسمت ماجرای روز شنبه یعنی روز آخر هفته در ترکیه است که صالح این روز را بهمراه خانواده خود سپری میکند، با دوستانش بازی میکند و تکالیفش را انجام میدهد

جملات و دیالوگ های این قسمت همچنان آسان و بسیار قابل فهم هستند، در انتهای کتاب نیز تمریناتی با هدف یادگیری کلمات قرار داده شده است.

در قست سوم کتاب داستان ترکی استانبولی، به ماجرا سفر یک روزه صالح بهراه خانواده اش برای دیدار با مادر بزرگ و پدربزرگ خود است. در این قسمت آنها کل روز را بهمراه یکدیگر میگذرانند و بخش های مختلفی از این مهمانی مانند بازی کردن، غذا خوردن، آشپزی کردن، میوه چیدن و چیزهایی از این دست را به نمایش میکشد و شمارا با صحبت هایی که در چنین زمانهایی انجام میشود آشنا میکند.

در این کتاب داستان کوتاه، کم کم دیالوگ ها طولانی تر میشوند و بر حجم داستان نیز افزوده میشود. در انتهای کتاب داستان ترکی استانبولی صالح تمرین هایی برای تشخیص کلمات و انتخاب گزینه درست قرار داده شده است.

در قسمت چهارم داستان ترکی استانبولی صالح، او و خانواده اش به همراه بعضی از اقوام خود برای روز عید به همانند قسمت قبلی به خانه پدربزرگ خود میروند. در این جلد شما با رسم و رسومات متفاوتی که در چنین روزی میگذرد و الفاظ و اصطلاحاتی که بکار میرود بیشتر آشنا میشوید.

در این جلد از کتاب داستان ترکی استانبولی صالح هم رفته رفته حجم جملات اضافه میشود و کلمات و افعال و گرامر های متفاوت تری بکار گرفته میشوند. در انتهای کتاب نیز تمرین هایی با هدف درک بهتر کلمات قرار داده شده است.

در قسمت پنجم داستان ترکی استانبولی صالح، او به همراه دوستانش به پارک برای بازی کردن میرود و بعد از برگشتن به منزل و دور میز شام به همراه خانواده اش به صحبت درباره ی روز خود میپردازد. تا این قسمت بیشترین گرامز های استفاده شده زمان حال، زمان گذشته و مالکیت ها میباشند. این مطالب اصلی ترین مطالب در سطح A1 هستند و دانستن و درست استفاده کردن آنها تغییر بزرگی در سطح دانش شما از ترکی استانبولی ایجاد میکند.

مالکیت ها جزو مطالب اصلی و پای ای هستند که بساری از زبان آموزان در سطوح بالا و پایین با آن کمی مشکل دارند.

در قسمت ششم داستان ترکی استانبولی صالح، او با مشکلات جسمی روبرو میشود و خانواده اش او را به بیمارستان برده و بررسی میکنند. در این قسمت شما با اصطلاحات بسیار خوبی که در مطب دکتر و در مواجه با چنین شرایطی بیان میشود آشنا میشوید.

درقسمت هفتم داستان ترکی استانبولی صالح، او به همراه خانواده اش به گردش میپردازند و به باغ وحش میروند. در این قسمت شما با حیوانات مختلف و توصیف هرکدام از آنها آشنا میشوید. در انتهای کتاب نیز تمرین های مختلفی از جمله، یاد دادن جهات و آدرس دادن و آشنایی با حیوانات بیشتر مطرح شده است.

در این قسمت صالح بعد از بیدار شدن به مدرسه میرود و در مدرسه درس جدیدی از معلم خود یاد میگیرند، در ادامه بعد از برگشتن تلاش میکند با کمک مادرش خودش غذایی را درست کند و بعد از آتن نیز مثل روزهای دیگر برای بازی به بیرون میرود.

در تمرین های این بخش شمارا کمی باساعت ها آشنا میکنند.

در این قسمت صالح به همراه پدرش روز پدر و پسری ای را سپری میکنند و باهم به کار های مختلفی مثل خرید میپردازند . شما خوانندگان محترم نیز با اصطلاحات و کلمات در این محیط ها بیشتر اشنا میشوید.

در تمرین های آخر کتاب نیز در رابطه با مشاغل مختلف و مواد غذایی فعالیت هایی از شما خواسته شده است.

قسمت پایانی داستان های ترکی استانبولی صالح جزو پر حجم ترین و پر مطلب ترین بخش ها بین قسمت های قبلی میباشد. در این قسمت صالح به معرفی قسمت های مختلف ترکیه و دنیا و ماجراها و خاطرات سفر هایش میپردازد و قرار است در تمرینات نیز شما با شهرا و کشورهای دیگر و همچنین قسمت های مختلف موجود در بلیت های مسافرتی و چیزهایی از این قبیل بیشتر آشنا شوید.



این داستان فضای کاملا متفاوتی نسبت به داستان Salih دارد. تفاوت از این نظر که این داستان راوی دارد و شما باید داستان را از زبان راوی بشنوید. این کتاب تمام سطوح را شامل می شود و شما در هر سطحی که باشید می توانید از کتاب Ağaç Doktorları بهره ببرید.

همان طور که گفتیم کتاب روایت می شود و همین باعث تقویت چشم گیر مهارت شنیداری و ادراکی شما از زبان ترکی استانبولی می شود می شود. اگر ویدیو را تماشا کنید به همراه صدای راوی میتوانید داستان را دنبال کنید و این روایت فقط محدود به تعریف داستان نیست و چون داستان بخشی از این روایت است پس به شدت در تقویت زبان ترکی استانبولی شما موثر خواهد بود.

در صورت تمایل میتوانید در دوره آموزش زبان ترکی استانبولی زبان مستر ثبت نام نمایید.دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

سلام وقت بخیر .ویس ها دانلود نمیشه؟

سلام
خیر باید به صورت آنلاین گوش دهید

سلام خسته نباشید
ویس هارو نمیشه دانلود کرد؟
واقعا دستتون درد نکنه این کتاب ها عالی هستن.خدا خیرتون بده

ممنون از توجهتون، بله حتما باید ویس هارو از وبسایت گوش کنید.

سلام خسته نباشین. کتاب 5 مشکل داره پی دی افش رو نمیشه دانلودش کرد ارور میده.

با سلام، مشکل دانلود کتاب 5 رفع شد. ممنون از اینکه اطلاع دادید.

سلام آیا فقط شنیداری هستن کتابها و متن خود کتاب موجود نیست؟

با سلام، متن کتاب ها در قالب فایل pdf در زیر فایل های صوتی قابل دانلود است. بخش دانلودی که در زیر توضیحات هر کتاب وجود دارد متن آن کتاب است.

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

زبان مستر، در راستای امر ارتقاء سطح آموزش زبان‌ ترکی استانبولی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان انگلیسی؛ تلاش بر این دارد تا یادگیری این زبان‌ها را با ابزارهای کاربردی و هم‌چنین پشتیبانی قوی، برای زبان‌آموزان راحت‌تر کند.


کد تایید *

ورود


کد تایید *


نام کاربری یا آدرس ایمیل:


رمز عبور:


دانلودکتاب اولDownloads-icon


دانلودکتاب دومDownloads-icon


دانلودکتاب سومDownloads-icon


دانلودکتاب چهارمDownloads-icon


دانلودکتاب پنجمDownloads-icon


دانلودکتاب ششمDownloads-icon


دانلودکتاب هفتمDownloads-icon


دانلودکتاب هشتمDownloads-icon


دانلودکتاب نهمDownloads-icon


دانلودکتاب دهمDownloads-icon


دانلودکتاب داستان Ağaç DoktorlarıDownloads-icon

آموزش زبان ترکی استانبولی (رایگان) > دانلود رایگان ۳ کتاب داستان و رمان ترکی استانبولی بصورت پی دی اف

حتماً شما هم با خواندن یک رمان سعی می کنید تا با شخصیت اصلی داستان همدلی داشته باشید. خوانندگان رمان ناخودآگاه از شخصیت های برجسته و اصلی موجود در رمان الهام گرفته و روحیات و رفتارشان بعد از خواندن رمان تا حدودی تغییر می یابد. در این مقاله می توانید ۴ کتاب رمان ترکی استانبولی را که بصورت بصورت پی دی اف می باشد به رایگان دانلود نمایید.

نویسندگان معروف کشور ترکیه از جمله: الیف شافاک، یاشار کمال، اورهان پاموک و … آثار معروفی را ثبت کرده اند که جزء پر مخاطب ترین رمانهای جهان به شمار می روند. نویسندگانی که نام ادبیات ترکیه با آنها گره خورده و خواندن آثارشان بر کسانی که ادبیات ملل مختلف را دنبال می‌کنند واجب است. خوشبختانه از بهترین نویسندگان ترکیه کتاب‌های زیادی به فارسی ترجمه شده است و طرفداران زیادی هم دارند. اگر نگاهی به روی جلد برخی از کتابهای رمان بیاندازیم با اسامی عجیب و غریبی مواجه می شویم که برای ما نامفهوم ولی در زبان ترکی پر معنا می باشند و از فرهنگ‌ها و سنت‌های ادبی گوناگون،‌ تاریخ، فلسفه، عرفان و سیاست‌های فرهنگی سخن می‌گویند.

حتماً بخوانید: آموزش ۱۰ کلمه و عبارت کاربردی در زبان ترکی استانبولی با معنا و تلفظ فارسی

 ≡ لینک دریافت رمان عشق و غرور به زبان فارسی ⇐  دانلود همین کتاب به زبان ترکی استانبولیدانلود كتاب داستان تركي استانبولي

 

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش ترکی استانبولی چرب زبان، ترکی استانبولی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان استانبولی رو مثل بلبل حرف بزن!

 

 ≡ لینک دریافت رمان Kafamda Bir Tuhaflık از اورهان پاموک

همچنین بخوانید: خرید ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی

از آنجایی که رمانها معمولاً مفصل هستند لذا خواندن رمانهای معرفی شده در این مطلب به تمام دوستانی که کمی فرصت اضافه دارند توصیه می شود. چون یکی از مهمترین فواید مطالعه رمان این است که عمق روزمرگی زندگی آدم‌های معمولی را می‌کاود و پرده از پیچیدگی‌ها و کژتابی‌های رفتار آدمی بر می‌گیرد. همچنین مطالعه رمان به ما اجازه میده که تو شرایط مختلف زندگی کنیم و موقعیت افراد مختلف را احساس کنیم.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

آقا این دو تا کتاب عشق و غرور یکی نیستند فقط اسمشون یکییه اما نویسندگان متفاوت و دو داستان کاملا متفاوتند

خوب است

سلام خسته نباشید من خودم نویسنده هستم تا الان دوتا رمان ترکی نوشتم با شخصیتهایی مثل باریش آردوچ و هانده ارچل و بورجو بیریجک ولی خیلی دلم میخواد که رمان هامو داخل هم سایت ایرانی بگذارم و هم ترجمه بشه و داخل سایتهای ترکی بگذارم اما نمیدونم توی چه سایتی بگذارم اگه ممکنه راهنمایی ام کنید

سلام. با ایمیل ما در ارتباط باشید

میشه کتابی که از هانده نوشتی رو ببینیم؟؟
چون من طرفدار هاندم

واسه ترجمه میتونم کمکتون کنم

مواظب باش اول کتابت رو ثبت بکن والا خیلی کپیش می‌کنند به اسم خودشون میگذارند

بد نیستند و میشود گفت که خوب هستند و متن های داستانش قابل مهوم است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

لیست کامل بهترین آموزشگاههای ترکی استانبولی

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

در تلگرام ما زبان یاد بگیر (Vpn روشن کن و کلیک)

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، هدف اصلی ما شکوفایی هموطنان عزیزمان و کمک به ارتقای دانش آنهاست با همه توان! استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما


 Downloads-icon


لینک دریافت رمان عشق و غرور به زبان فارسیDownloads-icon


دانلود همین کتاب به زبان ترکی استانبولیDownloads-icon


لینک دریافت رمان Kafamda Bir Tuhaflık از اورهان پاموکDownloads-icon

مجموعه کتاب داستان صالح به منظور یادگیری زبان ترکی استانبولی برای افراد خارجی طراحی شده است و شامل اتفاقات روزمره پسری به نام صالح است که در 10 کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته را در بر گرفته است.

 

دانلود کتاب 1

دانلود فایل صوتی

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

دانلود کتاب 2

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 3

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 4

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 5

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 6

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 7

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 8

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 9

دانلود فایل صوتی

دانلود کتاب 10

دانلود فایل صوتی

 

 

آموزشگاه زبان دهخدا یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در زمینه آموزش ترکی استانبولی است که با استفاده از اساتید مجرب و نیتیو و به کار گیری متدهای آموزشی بین المللی در پروسه یادگیری این زبان همراه شما خواهد بود. برای ورود به صفحه ترکی استانبولی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

دوره زبان ترکی استانبولی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

تهران ، جنت آباد جنوبی ، نبش خیابان چهارم شرقی ،  پلاک 64

شماره تماس : 02191006191

تمامی حقوق این سایت برای موسسه زبان دهخدا محفوظ می باشد.


دانلود کتاب 1Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 2Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 3Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 4Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 5Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 6Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 7Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 8Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 9Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon


دانلود کتاب 10Downloads-icon


دانلود فایل صوتیDownloads-icon

 

دانلود فایل pdf

 

 

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

دوره زبان ترکی استانبولی موسسه زبان دهخدا

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

تهران ، جنت آباد جنوبی ، نبش خیابان چهارم شرقی ،  پلاک 64

شماره تماس : 02191006191

تمامی حقوق این سایت برای موسسه زبان دهخدا محفوظ می باشد.


دانلود فایل pdfDownloads-icon

دانلود نسخه ترکی استانبولی و ترجمه فارسی کتاب «Benim Adım Kırmızı» اثر نویسنده نامدار ترکیه و برنده جایزه نوبل ادبیات: «اورهان پاموک».

پاموک در رمان «نام من سرخ» بخشی از تاریخ ترکیه در زمان امپراتوری عثمانی را به تصویر کشیده‌است. چگونگی روابط بین دو فرهنگ غرب و شرق از دیگر موضوعات این رمان است که از زبان نقاشان روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی در رمان نام من سرخ نقاشان هستند. در ابتدای رمان یکی از این نقاشان به دست نقاشی دیگر و با انگیزه‌ای نامعلوم به قتل می‌رسد. هیچ کس نمی‌داند قاتل، یک نقاش است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

معادله را پاسخ دهید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_81”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(۱۲۰۰۰۰);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 + 
شش
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

*مترجم رئیس هیات هماهنگی سفرهای خارجی «رجب طیب اردوغان»؛ رئیس‌جمهور ترکیه، در ایران

*مترجم هیات سرمایه گذاری هلدینگ «جیلان» ترکیه بعنوان صاحبان هتلهای «اینترکنتینانتال» ترکیه

*مدرس زبان ترکی استانبولی در بنیاد دایره‌المعارف اسلامی

*مدرس زبان ترکی استانبولی در شرکت فولاد البرز ایرانیان

*مدرس زبان ترکی استانبولی در آژانس مسافرتی«گردشگران»

ادامه مطلب ……

در این بخش از فروشگاه تخصصی کتاب های آموزشی ترکی استانبولی ، کتاب داستان و رمان های بلند و کوتاه چاپ شده در ایران را می توانید مشاهده و کتاب داستان مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه کنید


نمایش 1–10 از 37 نتیجه

اطلاعات تماس

شبکه های اجتماعی

بیشتر بدانید

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

نماد اعتماد

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ترکی استانبولی تخم طلا با ترجمه فارسی

مناسب برای سطح B – C

با ترجمه فارسی

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي


۳ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی “کلاغ بیچاره” با ترجمه فارسی مترجم: علیرضا رمضانی


۲ دیدگاه

داستان کوتاه ترکی استانبولی برای سطح متوسط


۱ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی gerçek dostluk


۱ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی شهر چهار محله ای

داستان ترکی استانبولی درنا با توجمه فارسی سطر به سطر


۱ دیدگاه

okuma (bir öğrenci) داستان ترکی استانبولی با ترجمه و فایل صوتی


۴ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی عشق و مرگ ( ارسالی آقای بهرام صابری از اردبیل)


۵ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی مناسب برای سطوح A2 , B1


۱ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی 86400 ثانیه مناسب برای سطوح A2 و B1

داستان “اتاق ۳۱۱” داستان “اتاق ۳۱۱” داستان “اتاق ۳۱۱” “۳۱۱” Numaralı Oda Güney Afrika’nın Cape


۲ دیدگاه

داستان ترکی استانبولی ۲۰ لیر داستان ترکی استانبولی ۲۰ Lira (20 لیر) داستان ترکی استانبولی


۱ دیدگاه

مجموعه TÜRKÇEDE با مدیریت استاد رضا عباسی مترجم و مدرس زبان ترکی استانبولی از سال 1389 فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. تالیف چندین کتاب پرتیراژ ، آموزش به هزاران نفر از علاقه مندان زبان ترکی استانبولی ، اعزام صدها تن از هموطنان به دانشگاههای معتبر کشور ترکیه بخشی از خدمات این مجموعه می باشد. آشنا نمودن زبان آموزان با گرامر صحیح زبان ترکی استانبولی و فراگیری لهجه متداول در کشور ترکیه از دغدغه های اصلی مجموعه TÜRKÇEDE می باشد. در سال های اخیر خدمات نوینی در عرصه های بازرگانی ، گردشگری ، ترجمه عمومی و تخصصی و غیره ارائه شده است که با مشارکت هموطنان امید است این خدمات به نحو چشمگیر توسعه یابد.


کد تایید *


کد تایید *


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


کد تایید *


عضویت


منابع نوشتاری ترکی استانبولیDownloads-icon


منابع نوشتاری ترکی استانبولیDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب زبان ترکی می‌خوانم 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان ترکی می‌خوانم 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

کتاب زبان ترکی می‌خوانم 1 نوشته‌ی هاکان ییلماز، دربردارنده‌ی متون و مکالمات پرکاربرد زبان استانبولی همراه با ترجمه‌ی فارسی، در حوزه‌های مختلف زندگی روزمره است.

شما با یادگیری مکالمات این اثر می‌توانید به درک حداقلی از نحوه‌ی برقراری ارتباط با استفاده از زبان ترکی استانبولی دست یابید. سؤالات درک مطلب در انتهای هر متن نیز به یادگیری و نفوذ هر چه بیشتر اصطلاحات، کلمات و مکالمات در ذهن شما کمک می‌کند.

زبان ترکی به عنوان یکی از ارزشمند‌ترین زبان‌های دنیا به شمار می‌رود. خارج از کشور ترکیه گروه‌های قابل توجهی از ترک زبان‌ها در آلمان، بلغارستان، مقدونیه، قبرس شمالی، یونان، قفقاز و سایر نقاط اروپا و آسیای مرکزی ساکن هستند. هر چند شاید یادگیری زبان ترکی کمی چالشی به نظر برسد، اما شاخصه‌های بسیاری در آن به چشم می‌خورد که فرآیند یادگیری را جذاب و سرگرم کننده می‌کند.دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

حقایقی در مورد زبان ترکی (Turkish):

– 19 درصد واژگان زبان بین‌المللی انگلیسی از زبان ترکی گرفته شده‌اند.
– هنگام یادگیری زبان ترکی استانبولی دیگر لازم نیست نگران مذکر یا مؤنث بودن باشید.
– زبان مادری حدود 65 میلیون نفر در آسیای غربی و 15 میلیون نفر در اروپای جنوب شرقی، ترکی است.
– اگر زبان فارسی، عربی یا فرانسوی را بلد باشید، یادگیری زبان ترکی استانبولی برایتان آسان‌تر می‌شود.

برای دریافت کتاب زبان ترکی می‌خوانم 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


دانلود pdf کتاب زبان ترکی می خوانم 1Downloads-icon

معرفی کامل کتاب و دانلود رایگان یا خرید کتاب‌های صوتی یا PDF مرتبط با موضوعات: دانلود داستان خارجی، داستان و رمان اجتماعی خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، داستان کوتاه خارجی، داستان کوتاه، داستان خارجی، داستان و رمان عاشقانه خارجی، داستان و رمان تاریخی خارجی، داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، داستان ترجمه شده

کتاب دختری با چشمان بنفشه‌ای نوشته‌ی خالده ادیب آدیوار، روایت تلخی است از هجوم یونانی‌ها به ترکیه و مرارت‌های معلمی جوان که می‌کوشد کشورش را از شر دشمنان پاک کند. درباره کتاب دختری با چشمان بنفشه‌ای: دختری جوان به نام عایشه از استانبول برای تدریس به روستایی دور افتاده اعزام می‌شود و در آنجا خواستگاران زیادی پیدا می‌کند، اما او سودای دیگری در سر دارد و به آن‌ها توجهی نمی‌کند. در این میان جنگ‌… ادامه ›

کتاب پخمه یکی از آثار طنز اجتماعی عزیز نسین محسوب می‌شود و زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که قصد دارد در جامعه‌ای فاسد و ناسالم در پی کسب روزی حلال باشد؛ اما در این راه با شکست مواجه می‌شود و به جرم گناه ناکرده به زندان می‌رود. موضوع کتاب پخمه چیست؟ کتاب پخمه (Ölmüş eşek) تمثیلی از بسیاری افراد جامعه و شرایط واقعی پر از تزویر، دروغ و ناعادلانه‌ی جامعه است. نویسنده در این داستان به بسیاری از… ادامه ›

کتاب پیراهنی از آتش نوشته‌ی خالده ادیب آدیوار، ماجرای دختر زیبارویی را به تصویر می‌کشد که تنها خواسته‌اش نجات ازمیر است؛ دختری که می‌کوشد تا شهرش را از شر دشمنان پاک کند. درباره کتاب پیراهنی از آتش می‌خوانیم: شخصیت اصلی داستان پیراهنی از آتش (Atesten gomlek) عایشه، دختری زیباروی است که به دختر ازمیر شهرت دارد. عایشه تنها یک خواسته دارد و آن هم آزادی ازمیر از چنگ متجاوزان است. او می‌خواهد با فردی… ادامه ›

کتاب خورشید شامگاهان نوشته‌ی رشاد نوری گونتکین، ماجرای افسری شجاع و جسور را به تصویر می‌کشد که برای حذف دشمنان کشورش بی‌باکانه می‌جنگد؛ اما حالا عاشق دختری شده است که برای به دست آوردن او دست به هر کاری می‌زند. درباره‌ی کتاب خورشید شامگاهان: نظمی بیک جوانی عیاش و خوشگذران است که بدون ترس وارد دل دشمن می‌شود. او در طول زندگی پرشور و شجاعانه‌ی خود، ناگهان دل به دختری می‌بندد اما در گذر حوادث… ادامه ›دانلود كتاب داستان تركي استانبولي

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

دانلود كتاب داستان تركي استانبولي
دانلود كتاب داستان تركي استانبولي
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *