دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه
دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

ارائه دهنده:
تامین محتوای نگین

گوینده:
رضا رهگذر


قصه ظهر جمعه رادیو ایران قدیمی‌ترین برنامه این شبکه رادیویی است که از سال ۱۳۱۹ آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. این برنامه هر ظهر جمعه به نقل قصه‌ای منتخب پرداخته و مخاطبان بسیار زیادی را در سنین مختلف برای خود یافته‌است.

 

دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

برنامه قصه ظهر جمعه رادیو ایران توسط فضل‌الله مهتدی صبحی، درست یک هفته پس از آغاز پخش اخبار رادیو ایران، و حدود یکماه پس از تأسیس رادیو ایران بنیانگذاری شروع به کار کرد.
صبحی خود حدود ۲۴ سال قصه گویی این برنامه را بر عهده داشت که پس از او به ترتیب علی جواهرکلام، ایرج گلسرخی، حمید عاملی و مصطفی موسوی گرمارودی هر یک به مدتی بین چند ماه تا حداکثر پنج سال، گویندگی این برنامه پر شنونده رادیویی را بر عهده داشتند.

 

آخرین قصه گوی این برنامه محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) بود که از ۲۲ بهمن ۱۳۶۰ تا ۱۵ مهرماه ۱۳۸۴ به مدت 24 سال، راوی داستان‌های این برنامه بود و رکورد کم نظیری از خود بر جای گذاشت.
قصه ظهر جمعه دهه ۶۰ از برنامه‌های بسیار پرطرفدار رادیو در دهه ۶۰ بود. بر اساس یک نظرسنجی که در سازمان صدا و سیمای ایران انجام شد، این برنامه در سال ۱۳۶۳ دومین برنامه پرشنونده رادیو پس از صبح جمعه با شما شناخته شد.

این شهرت تاجایی بود که حتی جمعی از دولتمردان جمهوری اسلامی نظیر آیت‌الله خامنه‌ای و علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی زمانی از شنوندگان آن بودند.
سرشار به خاطر اجرای “داستان کوتاه دوستان” که در آن بخش‌هایی از داستان را به زبان آذری تعریف کرده بود، حتی جایزه‌ای از آیت‌الله خامنه‌ای دریافت کرد.
باید بگوییم که این اثر برای تیم تولید ما از ارزش بالایی برخوردار است ، حسی نوستالژی! صدای گرم و گیرای آقای سرشار در ظهر های جمعه! ساعت 2 بعد از ظهر! امیدواریم از شنیدن این مجموعه به همراه خواندن آن لذت ببرید.

 

برای دانلود فایل صوتی و متنی این اثر با اجرا و صدای محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) می توانید به بالای صفحه مراجعه کنید.

نویسنده : حمید حسام

کتاب مهاجر سرزمین آفتاب، روایتگر خاطرات “کونیکو یامامورا”
(سبا بایی)، یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران است. کتاب
«مهاجر سرزمین آفتاب» با 248 صفحه، خاطرات این بانوی مشرق
زمینی را در ده بخش روایت می‌کند.

قسمت آخر کتاب هم شامل عکس‌ها و اسنادی است که معمولا جزو
بخش‌های جذاب اینگونه کتاب‌هاست و ناگفته‌های زیادی در دل
دارد.

با سلام . من یکی از شنوندگان پروپا قرص قصه ظهر جمعه بودم در دهه 60 الان 55 سال سن دارم البته در دهه 60 که قصه را گوش میدادم نوجون بودم . الان هم بعد از سالیان دراز هر شب یکی از قصه ها رو گوش میکنم تا خوابم ببره و منو میبره به همان دوران نوجوانی . انشاءالله آقای سرشار سلامت باشند .با اون صدای گرم و دلنشینشون که در اعماق وجود آدم رخنه میکنه . خواستم بدینوسیله از ایشون تشکر کنم ما باید قدر هنرمندانی همچون آقای سرشار را بدونیم.
با تشکر محمد رضا ضیغمی از شهرستان بندر ماهشهر


1401-5-26 02:41:54

بسیار عالی و خوب


1401-3-11 03:40:14

خوشحالیم که از فراکتاب راضی بودید.


1401-3-11 09:21:37

بسیار عالی بود.
وبنده شگفت زده شدم، از این همه دقت و ظرافت و حسن سلیقه که در تهیه وتنطیم این اثر- بی شک زحمات بی شایبه همه شما را ارج نهاده- و شخصا بوسه بر جبین شما هنرمندان میزنم. حمید رضا مرادی از پایتخت معنوی ایران شهر علم و قیام “قم”.


1398-5-22 15:02:05

کیفیت منفی صدا


1398-5-10 13:10:46

خاطرات کار در مزرعه،باغ چای،ماهیگیریهای جمعه وگوش دادن به این قصه ،روزهای خوبی که درکنار خانواده گذشت و،،،،،


1398-3-15 12:30:11

خیلی دوستش دارم


1398-1-12 17:07:51

خوب بود


1397-11-15 11:29:08

سلام
برنامه بسیار خوبی است


1397-9-3 21:36:35

بسیارعالی,تشکر


1397-7-27 17:34:36

عالیه،ممنون


1397-7-14 09:55:52

آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید.

آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید.

ایمیل: [javascript protected email address]/*<![CDATA[*/eval("var a="LDmj8s0q2nU.IrNxwButycaZR7_zH@6bg9Q+iEWXKSkJo543dM-p1fTGehvPCAOVYlF";var b=a.split("").sort().join("");var c="PAeeGvCr4SvSp5CSkmMv";var d="";for(var e=0;e<c.length;e++)d+=b.charAt(a.indexOf(c.charAt(e)));document.getElementById("e807858190").innerHTML="“+d+”””)/*]]>*/

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه – بین دانشگاه ۱۲ و ۱۴ – پلاک ۲۳۸ – طبقه دوم دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

تمامی حقوق برای فروشگاه فراکتاب محفوظ می باشد .


جستجو

برنامه ای پیرامون داستان و قصه ها و افسانه های ایران

دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه


پاسخنامه کتاب کار جویا مجد هشتم pdfDownloads-icon


دانلود pdf رمان دانشگاه قاطی پاتی از اوای خیسDownloads-icon


دانلود pdf کتاب ریاضی جویا مجد هشتم با جوابDownloads-icon


دانلود رمان بوی گس pdfDownloads-icon


دانلود رمان بوی گس pdfDownloads-icon


رمان صعود ممنوع سقوط آزاد pdfDownloads-icon

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.


ورود به حساب کاربری

در ام پی فور عضو شوید برای ثبت دیدگاه، اشتراک کانال ها و ویدیوها.

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

پخش بعد از 8

feri.ferferiکاربر feri.ferferi

فریدونکانال فریدون

قصه گو : محمد رضا سرشار نوستالوژی بچه های دهه 50 و 60 که هر ظهر جمعه، ساعت 1:30 می نشستن پای رادیو و سر و پا گوش می شدن برای شنیدن قصه ای دیگر با صدای زیبای محمد رضا سرشار

ثبت

متن گزارش:

ثبت

null

برنامه قصه ظهر جمعه توسط فضل‌الله مهتدی (صبحی) به فاصله یک هفته از آغاز پخش اخبار رادیو ایران، و یکماه از تأسیس رادیو ایران بنیانگذاری شد. صبحی خود حدود ۲۴ سال قصه گویی این برنامه را بر عهده داشت. پس از او به ترتیب علی جواهرکلام، ایرج گلسرخی، حمید عاملی و مصطفی موسوی گرمارودی هر یک از چند ماه تا حداکثر پنج سال، گویندگی این برنامه پر شنونده رادیویی را بر عهده گرفتند. آخرین قصه گوی این برنامه محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) برای ۲۴ سال از ۲۲ بهمن ۱۳۶۰ تا ۱۵ مهرماه ۱۳۸۴ راوی داستان‌ها بود و رکورد کم نظیری از خود بر جای گذاشت.

برنامه در دهه ۶۰ بخصوص از برنامه‌های بسیار پرطرفدار رادیو بود. بر اساس یک نظرسنجی سازمان صدا و سیمای ایران این برنامه در سال ۱۳۶۳ دومین برنامه پرشنونده رادیو شناخته شد

Ghesseh-ye Zohr-e Jomeh, yade bachegiha

گفتگوی رامبد جوان با محمدرضا سرشار مشهور به رضا رهگذر، نویسنده و پژوهشگر و منتقد ادبی و گوینده رادیو در خندوانه دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

نوستالژی برنامه رادیویی داستان ظهر جمعه (داستان کواهی مرغان و عمرلیث و سگ)

حکایت ” قلم یا کنلگ ” آورده اند که روز بهلول ….

محمدرضا سرشار در برنامه خندوانه نحوه ساخته شدن موسیقی تیتراژ خاطره انگیز برنامه رادیویی «قصه ظهر جمعه» را توضیح داد / برنامه خندوانه 9/11/17 – ویدیوهای بیشتر: www.mostar.ir

White Bear

ظهر جمعه فقط چلوکباب اینم قسمت سوم از چلوکباب درپوش دار یا به قول مستر چلوکباب قاطی رستوران سهند میکس فیله و کوبیده با سماق و تخم مرغ و برنج مشتی و گوجه فوق العادس قیمت هفتاد هزار تومان آدرس: تهران، مفتح شمالی، بین مفتح شش و هشت، رستوران سهند تلفن: ۸۸۷۴۷۹۷۵ @sahand.resturant

جدیدترین آنونس فیلم “ویلایى ها” با صدای “رضا رهگذر”، گوینده قصه هاى ظُهر جمعه از رادیو رونمایى شد.

معرفی کلیپ های این مجموعه عبارتند از آشغال در خیابان

برای دانلود به این سایت مراجعه کنید midi-fl.4kia.ir

Mr bean Cartoon ᴴᴰ w/ Top 2 New Compilation Cartoons 01 ———————————————- Best Cartoon Full List: https://goo.gl/jZ9SOr Mr. Bean Cartoon Full List: https://goo.gl/Q4pE92 Oggy and The Cockroaches Cartoon Full List: https://goo.gl/e9eBhl Pink Panther Cartoon Full List: https://goo.gl/7bkEPf ————————————–

اندکی آدرنالین برای ظهر جمعه

دانلود مجموعه کامل کارتون پلنگ صورتی

All Rights Reserved – باز نشر مطالب پورتال راه خوب تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .

نویسنده و پژوهشگر و منتقد ادبی و گوینده برنامه رادیویی قصه ظهر جمعه است.

او در سال ۱۳۳۲ کازرون متولد شد. او پس از اخذ دیپلم و طی دورهٔ سربازی در سال ۱۳۵۴، در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران مشغول به تحصیل شد اما به خاطر علاقه‌ای که به نویسندگی داشت موجب شد تا وارد عرصهٔ هنر شود و در سال ۱۳۵۹ در شیراز ازدواج کرد.


فعالیت ادبی

نخستین آثار قلمی سرشار (رهگذر) در سال ۱۳۵۲، در یکی از مجلات هفتگی ادبی، و اولین کتابش در سال ۱۳۵۵ به چاپ رسید. در مجموع، چهار عنوان کتاب و چند داستان کوتاه از سرشار، در دوران پیش از انقلاب متشر شد.

سرشار فعالیت سیاسی در دوران سلطنت دودمان پهلوی را با داستان‌های خود پی می‌گرفت. با وجود این، در دوران اوج گیری انقلاب ۵۷، در اواخر دوره صدارت تیمسار ازهاری دستگیر و اوایل نخست وزیری شاهپور بختیار، همراه با خیل زندانیان سیاسی کشور، آزاد شد.دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه

در دوران پس از پیروزی انقلاب ۵۷، ۸۵ عنوان کتاب دیگر از وی، در قالب داستان، پژوهش، نقد و مباحث نظری ادبی، به شکل تالیف یا ترجمه، برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان منتشر شد.


آثار

آثار سرشار تاکنون، دست کم ۲۶ جایزه را در سطح کشور به خود اختصاص داده وبرخی از آنها، در داخل و خارج کشور، به زبانهای انگلیسی و اردو، ترجمه شده‌است. نشریه بین المللی who is who، در سال ۱۳۷۳، نام وی را به عنوان یکی از مشاهیر فرهنگ ایران به ثبت رساند.

افزون بر این آثار، از سرشار دهها مقاله، نقد و مصاحبه‌های تخصصی، در مطبوعات مختلف کشور به چاپ رسیده که هنوز مجالی برای تدوین آنها به صورت کتاب به دست نیاورده، اما ۴ عنوان کتاب جدید او، در دست چاپ است.

معلمی، چند سال تدریس در دانشگاه تهران، چند سال مدیری گروه آینده سازان و سردبیری هم‌زمان سه برنامه رادیویی، ۲۴ سال گویندگی قصه ظهر جمعه، سردبیری چهار مجله ویژه کودکان و نوجوانان، سردبیری دو فصلنامه تخصی ادبی، عضویت در شورای سردبیری یک مجله تخصصی، ۱۵ سال داوری کتاب سال وزارت ارشاد، پنج سال عضویت در هیئت نظارت بر کتابهای کودکان و نوجوانان، دبیری گروه ادب و هنر دو روزنامه، مدیریت هیئت علمی گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سه دوره ریاست هیئت مدیره انجمن قلم ایران، دو دوره عضویت در هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، چند سال سرپرستی واحد ادبیات حوزه هنری و… از مسئولیتهای سرشار طی سالهای پس از انقلاب بوده‌است.


برخی سوابق کاری


مشاغل فعلی

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه
دانلود رایگان مجموعه قصه ظهر جمعه
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *