خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

خصوصیات خوب و بد اخلاقی متولد زن و مرد مهر و طالع بینی دقیق متولدین مهر ماه را در اینجا قرار دادیم. (مخصوص متولدین مهر ماه )

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

معتدل و پایدار ؛ شکمو ؛ امیدوار ؛ با انصاف ،خوش سلیقه ؛ اهل تجزیه و تحلیل ؛ گاهی تنبل ؛ کنجکاو و جست‌وجو گر ؛ متنفّر از زیادی مهمان ؛ انتقامجو ؛ از بی بند و باری متنفّر است ؛ با معلومات و با درایت ؛ به سهولت تغییر عقیده نمیدهد ؛ مهربان ؛ شیک پوش و جذّاب ؛ نکته سنج ؛ دارای پشتکار فراوان ؛ یک روز گرم و یک روز سرد ؛ هوشمند ؛ مشاور خوب ؛ دوست یاب ؛ منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ؛ گاهی لجباز ؛ مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ؛ صادق و درستکار ؛ خوش مشرب ؛ ساده دل ؛ راحت گیر ؛ دو دل و مردد ؛ خوش بین ؛ اهل اعتدال ؛ حامی وپشتیبان همسر ؛ شیرین بیان ؛ صلح جو ؛ علاقه مند به فضا ؛ آرام و متین ؛ بسیار منطقی ؛ بی آلایش ؛ عاشق اصالت ؛ علاقه مند به موسیقی ؛ اجتماعی ؛ مؤقّر ؛ بد پیله ؛ خجالتی ؛ پر از احساس ؛ اهل مشورت ؛ عاشق هنر و ادبیات ؛ سیاستمدار ؛ به فکر فردا نیست ؛ مقبول اطرافیان ؛ اهل مساوات و برابری ؛ پر شور و حرارت نیست ؛ عاقل ؛ اهل حمایت از دیگران…

 

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ عنوان مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می توانید بخود ببالید که هوشمند ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

 

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، آسيب خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

  • چگونه با همسرم شوخی کنم
  • متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

     

    بعضاً در کف دست چپ ودر خط عمر نقطه‎اي دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است.

     

    گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. گرچه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    طبق معمول استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم میبیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خودرا ظاهر می سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

     

    زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند ودر زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

    زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال ان همسرشان با انها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از انها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. درضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت ان صفرا و بلغم خواهد بود.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

     

    تعداد زیادی از طالع بینان مدرن ماه مهر را مناسب ‌ترین و مفیدترین ماه در منطقه البروج‌درنظر می گیرند، چون این ماه، زمان برداشت است و اشخاص ثمرات سخت کوشی‌خود در فصل بهار را دراین ماه به دست می‌آورند.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    ان‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند ودر شرایطی که وادار به قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

     

    ان‌ها به هیچ عنوان حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات ان‌ها به بحث و جدل میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض ان که به نتیجه‌اي برسند، حقیقت ان به نظرشان بدیهی و مسلم‌می آید.

     

    یکی از نقطه ضعف‌هاي‌ ان‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

     

    برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌،چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.

     

    بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مناسب ‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌درنظر می گیرند، چون‌ این‌ ماه‌؛ زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را دراین‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ میکنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌هاي‌‌ خوشمزه‌ ان‌ لذت‌ میبریم‌.متولدین‌ مهرماه‌ در بین‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌؛ با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند.

     

    آن ها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا «ذاتا» افرادی‌ مهربان‌؛ دلرحم‌؛ ملایم‌؛ عاشق‌ زیبایی‌ وهماهنگی‌ «هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌» محسوب‌ می شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ میکنند.

    آن ها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند ودر شرایطی‌ که‌ وادار به‌ قضاوت‌می شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آن ها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند بااشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ انها به‌ بحث‌ و جدل‌ میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ ان‌ که‌ به‌ نتیجه‌اي‌ برسند، حقیقت‌ ان‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم‌می آید.

     

    یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌هاي‌‌ آن ها ناشکیبایی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیدا مایلند که‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأیید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌؛ با تدبیر،ملاحظه‌ گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    متولدین‌ مهرماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌هاي‌‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از ان‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می شوند که‌ به‌ اسانی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌ نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ وبه‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقا وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ میکنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید.

     

    انها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌؛ قساوت‌،سنگدلی‌؛ خشونت‌؛ ستمکاری‌؛ اذيت و اذیت‌؛ تندی‌؛ پرخاش‌ جویی‌؛ هرزگی‌،بی‌نزاکتی‌؛ دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود رابه‌ کارمی‌بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه ی‌ کنار می آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌ آل‌ انها در کل‌ جامعه‌ ودر دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.

    قالب‌ فکری‌ انها بیش‌ از ان‌ که‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می شود. اگر چه‌انها برای‌ پیشرو‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌ رو و ملایم‌هستند.

     

    آن ها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانایی‌ وقابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌؛ به‌ اسانی‌ میتوانند تلاش‌هاي‌‌ خود و همین‌ طور دیگران‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    آن ها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌؛ بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائما در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هرگونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط شان‌ با دیگران‌ خدشه‌ دار نشود.

     

    انها درزمینه‌ احساساتی‌ بودن‌ و آرمان‌ گرایی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می زنند. اگر چه‌شانس‌ خوبی‌ دارند و طبق معمول ازدواج‌ هایي‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌؛ چون‌ غالبا به‌تفاهم‌؛ همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد دراین‌ امر معتقدند.

     

    در واقع‌ آن ها آن قدر مهربان‌ وبا محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر این‌ که‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچک‌ ترین‌ آسیبی‌ نبیند،حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه‌می آیند.

     

    همسران‌ متولدین‌ مهرماه‌ هرگز نمیتوانند شکایت‌ کنند که‌ آن ها قادر به‌درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهرماه‌ طبق معمول در کل‌ منطقه‌ البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ میشوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌؛ دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ میکنند.

     

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهرماه‌؛ ویژگی‌هاي‌‌ بی‌خیالی‌؛ سر به‌ هوایی‌،بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ به‌ شمار می آیند. اگر چه‌ این‌ ویژگی‌ها میتوانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند وگهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌ شور و حال‌؛ کمرو، خجالتی‌؛ راحت‌ گیر، سست‌ و بی‌ حال‌میشوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

     

    انها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ خشمگین‌ می شوند، ولی‌ طغیان‌هاي‌‌ خشم‌ وعصبانیت‌ متولدین‌ مهرماه‌ تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می کند.

     

    عشق‌ و علاقه‌ وافر آنهابه‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آن ها رابه‌ سمت‌ افراط کاری‌؛ گزاف‌ گویی‌ وولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌ زنک‌ تبدیل‌ شوند€ یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهرماه‌کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت‌انها را وسوسه‌ میکند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند.در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ انها لقب‌ «مهر ماهی‌هاي‌‌ تنبل‌» می دهند.

     

    اگر چه‌ آنهامی‌توانند به‌ طرز شگفت‌ آوری‌ فعال‌؛ پویا و پر جنب‌ و جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتا ازکارهای‌ پست‌؛ کثیف‌؛ زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌اي‌ از متولدین‌ مهرماه‌ به‌ کم‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیدا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند.

     

    از آنجایی‌ که‌ آن ها از افراط و تفریط بیزار هستند، میتوانند دیپلمات‌هاي‌‌ خوبی‌ از آب‌درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ اسانی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ رانیز بررسی‌ کنند.

     

    انها می توانند مدیر، مجری‌؛ سازمان‌ دهنده‌؛ حقوق‌ دان‌؛ وکیل‌ دعاوی‌ «از آنجایی‌ که‌آن ها به‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالا در کارهای‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ میکنند»؛ فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌؛ کارمند دولت‌ وبانکدارهایی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و بازرسی‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد ووفادار به‌ شمار می آیند»؛ بعضی‌ از آن ها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدیداز استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌ ذوق‌ و استثنایی‌ محسوب‌ می شوند.

     

    همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌؛ طراح‌ و دکوراتور داخلی‌؛ کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ میشوند ودر هرگونه‌ پذیرایی‌ وسرویس‌ دهی‌ عمومی‌ توانایی‌ خاصی‌ دارند.

     

    عده‌اي‌ از آن ها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌ داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌اي‌ رابرای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می دهند و نتایجی‌ عالی‌ رابه‌ ارمغان‌ می‌آورند.

     

    انها به‌ شدت‌خوش‌ بین‌ هستند و توانایی‌ ان‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌ شدن‌ و به‌ زمین‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و ان‌ را جبران‌ کنند، درنتیجه‌ میتوانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

    صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ می کند.

     

    از این‌ رومتولدین‌ مهرماه‌ مستعد ابتلا به‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط به‌ کلیه‌ و مثانه‌؛ به‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ ونوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ است‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.

     

    علاقه مندی ها :

    مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌؛ عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌؛ تشریک‌ مساعی‌،صمیمیت‌؛ مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.


    بیزاریها:

    خشونت‌؛ بی‌عدالتی‌؛ ستم‌ و ستم‌؛ بی‌انصافی‌؛ حق‌ کشی‌؛ رفتار و اعمال‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌؛ در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار گرفتن‌.

    مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آن ها:

    هر شخصی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ میشوند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ پیشنهادات‌ و توصیه‌هاي‌‌ زیر رابه‌ کار ببندید و از مواجهه‌ بانتایج‌ عالی‌ ان‌ شگفت‌ زده‌ شوید.


    مشکل‌:

    به‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می یابید که‌ نه‌ فقط برای‌شما که‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌ ارزش‌ و سطحی‌ هستند.


    راه‌ حل‌:

    بهتر است‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ که‌ ندارید، نکنید و راهی‌ رابیابید که‌ بتوانید به‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ به‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید.

     

    مشکل‌:

    گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می آید و یا از این‌ که‌ نمی‌توانیددیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و به‌ سرزنش‌ می پردازید.


    راه‌ حل‌:

    اگر قادر به‌ یادگیری‌ این‌ توانایی‌ شوید که‌ بدون‌ ان‌ که‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، ان‌ وقت‌ میتوانید دیگران‌ را نیز خوشحال‌سازید.


    مشکل‌:

    گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌هاي‌‌ آرامش‌ بخش‌ احساس‌معذب‌ بودن‌ می کنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ خشمگین‌ و آزرده‌ خاطر می‌سازید.


    راه‌ حل‌:

    بهتر است‌ سعی‌ نمایید که‌ خاطرجمعی‌ خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید.


    مشکل‌:

    احساس‌ میکنید که‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ است‌ و به‌ وضوح‌ احساس‌ خلاءمی‌نمایید و تصور میکنید که‌ اعمالتان‌ درنظر دیگران‌ مأیوس‌ کننده‌ و یأس‌ آورند.


    راه‌ حل‌:

    احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید واجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌ گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شما مستولی‌ شوند.

     

    سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید «زهره‌» است‌.
    فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید0/723
    دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»0/62
    شعاع‌ استوایی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
    شعاع‌ قطبی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052
    دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ کیلومتر»5823
    انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»2/12
    تعداد ماهواره‌هاي‌‌ مشاهده‌ شده‌ : 0

     

    سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ «میزان‌» است‌ که‌ نشان‌ دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ ان‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. ان‌ نماد‌ مظهرانعطاف‌؛ مروت‌؛ عدل‌؛ بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهرماه‌ «آبی‌» است‌.

    سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مهرماه‌ «یاقوت‌ کبود» گرانبها است‌. یاقوت‌ کبودیکی‌ از زیباترین‌ سنگ‌ها محسوب‌ میشود که‌ درخانواده‌ کوارتزها یافت‌ شده‌ است‌.این‌ سنگ‌ از بسیاری‌ جهات‌ خوش‌ یمن‌ درنظر گرفته‌ شده‌ است‌ و یکی‌ از بزرگ ترین‌سنگ‌هاي‌‌ شفابخش‌ محسوب‌ می شود.

     

    در پایان در مورد مهر ماهی ها بخوانید:

    متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه انها تعادل را در هر کاری می پسندند. انها به دنبال فعالیت هاي‌ چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند که با شرایط نرمال زندگی شان هم خوانی داشته باشد.

     

    درست است که کاهش وزن برای انها یک هدف است اما دوست ندارند که اینکار به زندگی شان استرسی وارد کند. از آنجا که انها از تنهایی بیزارند، بهترین شیوه برای انها این است که به دنبال یک همراه باشند تا به آن ها انگیزه دهد.

     

    دراین صورت آن ها می توانند که زمان خودرا با دیگران به بهترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع انها از به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را میبرند.

     

    متولدین ماه مهر مردان و زنانی دوست داشتنی و مهربان هستند…

    کاربر گرامی, برای خرید از سایت سورساتان نیاز به ثبت نام نیست


    متولدین هر ماه خصوصیاتی دارند که برخی از این خصوصیات در یک فرد متولد آن ماه و برخی دیگر در فردی دیگر بارز است

    متولدین مهر ماه نیز خصوصیات مشترک بسیاری دارند که به برخی از این خصوصیات در زیر اشاره شده است:

    مهر ماهی ها اغلب افرادی شوخ طبع و جذاب، عصبی اما تو دل برو، لجباز و بد اخلاق، رک و روراست، شدیداٌ احساساتی و حساس هستند. متولدین این ماه اهل اعتدال، حامی و پشتیبان همسر، شیرین بیان ، صلح جو، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش و ساده، علاقمند به موسیقی، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، منطقی، کمال گرا، بردبار، پر عمل، اجتماعی و خوش مشرب، خون گرم و معاشرتی.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    مردان متولد مهرماه، باسلیقه، صادق و راستگو، متعادل، مؤدب و ظریف، زیبا و وابسته به زیبایی ها بوده و به احساسات و عاطفه ارزش زیادی می دهند. آنها افرادی با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی است و به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیستند. یكی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنكردنی او در جلب نظر كسانی است كه با وی كدورتی پیدا كرده اند.

    زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

  • دعای شفای مریض کما
  • متولدین هر ماه خصوصیاتی دارند که برخی از این خصوصیات در یک فرد متولد آن ماه و برخی دیگر در فردی دیگر بارز است اما بطور کلی می توان خصوصیات اخلاقی – رفتاری و یا ظاهری مشترکی در بیشتر متولدین یک ماه یافت.

    متولدین مهر ماه نیز خصوصیات مشترک بسیاری دارند که به برخی از این خصوصیات در زیر اشاره شده است:

    مهر ماهی ها اغلب افرادی شوخ طبع و جذاب، عصبی اما تو دل برو، لجباز و بد اخلاق، رک و روراست، شدیداٌ احساساتی و حساس هستند. متولدین این ماه اهل اعتدال، حامی و پشتیبان همسر، شیرین بیان ، صلح جو، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش و ساده، علاقمند به موسیقی، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، منطقی، کمال گرا، بردبار، پر عمل، اجتماعی و خوش مشرب، خون گرم و معاشرتی.

    آنها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارندو در شرایطی که مجبور به قضاوت می شوند، قادرند منصفانه و بی طرفانه داوری کنند، ولی در کل افرادی متعادل، باتدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف پذیر هستند. متولدین مهر ماه می توانند دوستان خوب و میزبانی عالی باشند.

     

    مردان متولد مهرماه، باسلیقه، صادق و راستگو، متعادل، مؤدب و ظریف، زیبا و وابسته به زیبایی ها بوده و به احساسات و عاطفه ارزش زیادی می دهند. آنها افرادی با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی است و به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیستند. یكی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنكردنی او در جلب نظر كسانی است كه با وی كدورتی پیدا كرده اند. اسلحه اصلی او در رفع كدورت همان لبخند معروف می باشد. آنها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند و در شرایطی‌ كه‌ مجبور به‌ قضاوت‌ می‌شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ كنند.

     

    زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد. زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند، او با كمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی كند. معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد.

     

    اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد | خرید آسان | ارائه مشاوره خرید تم و لوازم تولد | ارسال سریع سفارشات به سراسر ایران | فروشگاه اینترنتی سورساتان.

    در این مطلب خصوصیات متولدین مهر ماه برای زنان و مردان مهر ماهی را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب طالع بینی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا قرار بگیرد.

    اطلاع از ویژگی های زنان و مردان متولد مهر ماه می تواند برای برخی از افراد جذابیت داشته باشد و اگر شما به تازگی با یک مهر ماهی آشنا شده اید و یا خودتان متولد ماه مهر هستید بهتر است ویژگی های رفتاری متولدین این ماه را مطالعه کنید تا بتوانید با خصوصیات رفتاری آن ها آشنا شوید.

    برج میزان تنها ماه در منطقه البروج می باشد که بر خلاف سایر برج ها با علامتی بی جان مشخص شده است. بسیاری از طالع بینان امروزی ماه مهر را جزء مفیدترین ماه ها در منطقه البروج در نظر گرفته اند زیرا این ماه زمان برداشت ثمرات سخت کوشی است که در فصل بهار انجام شده اند. مهر ماهی ها از قوه ذهنی و استعداد خوبی برخوردار می باشند و اگر آن ها در شرایطی قرار بگیرند که مجبور به قضاوت گردند می توانند به صورت بی طرفانه و منصفانه داوری نمایند. یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های مهر ماهی ها ناشکیبایی آن ها در برابر انتقاد می باشد و آن ها تمایل دارند که افراد دیگر اعمال و رفتارشان را تایید کنند ولی به صورت کلی مهر ماهی ها افرادی با تدبیر و ملاحظه گر و متعادل و انعطاف پذیر می باشند. در مطالب قبلی خصوصیات متولدین اردیبهشت و خصوصیات متولدین خرداد و خصوصیات متولدین تیر را مطالعه کردید در ادامه به بررسی خصوصیات متولدین مهر ماه خواهیم پرداخت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

    پشتیبان و حامی همسر ، متعادل ، صلح جو ، شیرین بیان ، متین و آرام ، علاقه مند به فضا ، منطقی ، عاشق اصالت ، بی آلایش ، به موسیقی علاقه مند هستند ، موقر ، اجتماعی ، بد پیله ، پر احساس ، خجالتی ، اهل مشورت ، عاشق ادبیات و هنر ، به فکر فردا نیستند ، سیاستمدار ، مورد قبول اطرافیان ، اهل برابری و مساوات ، پر شور و حرارت نیستند ، از دیگران حمایت می کنند ، عاقل ، پایدار ، شکمو ، با انصاف ، خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی اوقات تنبل هستند ، جستجوگر ، کنجکاو ، از زیادی مهمان متنفر هستند ، از بی بند و باری متنفر می باشند ، با درایت و با معلومات ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهند ، شیک پوش و جذاب ، مهربان ، دارای پشتکار زیاد ، نکته سنج ، یک روز گرم و یک روز سرد می باشند ، مشاوری خوب ، هوشمند ، دوست یاب ، مرتب و منظم ، گاهی اوقات لجباز ، عاشق رنگ آبی هستند ، مانند باتری باید به صورت مرتب شارژ شود ، درستکار ، صادق ، خوش مشرب ، ساده دل ، دو دل و مردد ، آسان گیر ، خوش بین.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    زن پرست ، با انصاف ، متعادل ، خوش سلیقه ، گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی هستند و اگر شوهر شما متولد ماه مهر می باشد بهتر است همیشه به سر و وضع خود برسید و خانه تان را تمیز و مرتب نگه دارید.

    مردان متولدین مهر هرگز تمایلی به رنجاندن افراد دیگر ندارند و شما بهتر است به خودتان ببالید که هوشمندترین مشاور جهان را در کنار خود دارید.

    مردان مهر ماهی دارای طبعی گرم و تر می باشند و اغلب آن ها جوانمرد و خوش خلق و مورد توجه مردم هستند همچنین آن ها در قضاوت منصف می باشند و هر وقت دروغ بگویند صدمه می بینند.

    مردان متولد مهر از تجارت سود زیادی نصیبشان می شود ولی شراکت با آن ها سازگار نمی باشد و با هر کسی شراکت کنند ضرر زیادی می بینند همچنین مال حرام نیز با آن ها سازگار نمی باشد.

  • داستان های انگلیسی کوتاه و ساده
  • مردان متولد مهر اغلب در سینه و شکم خود نشانی دارند که برای آن ها نیک می باشد و اغلب آن ها در سنین ۸ و ۲۴ و ۳۸ با خطر مواجه می شوند و اگر از این سنین به راحتی گذر کنند تا سن بالای شصت و گاه هشتاد سال نیز عمر می کنند همچنین برخی از آن ها در کف دست چپ و در قسمت خط عمر نقطه ای دارند که نشانه خطر و توقف است که می توانند با احسان و صدقه آن خطر رفع نمایند.

    یکی از بزرگ ترین عیب های متولدین مهر ماه زودباوری آن ها می باشد همچنین آن ها گاه اسیر نفس عماره می شوند و ممکن است مورد تهمت نیز قرار بگیرند.

    یکی از خصوصیات متولدین مرد مهر ماه این است که به خود مسلط هستند و خویشتندار می باشند همچنین روزهای جمعه و شنبه برای آن ها جزء روزهای خوب است و انگشتر فیروزه و یاقوت نیز برای آن ها مناسب می باشد.

    زنان متولد مهر ماه استخوان بندی درشتی دارند و اغلب آن ها سنگین وزن می باشند همچنین در آن ها علائمی نظیر اراده و جدیت و تصمیم دیده می شود که این علائم با خلق و خوی زنانه سازگاری کمتری دارند.

    زنان متولد مهر ماه در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم می توانند انصاف و قدرت استدلال و هوشیاری خود را ظاهر سازند و آن ها از تنهایی و انزوا نفرت زیادی دارند.

    زنان مهر ماهی اغلب خوشرو و خوش زبان هستند و گاه پر حرف و پایبند به ادا و اصولی خاص می باشند. زنان مهر ماهی دارای طالعی نیکو هستند و در زندگی به رفاه و آسایش دست پیدا خواهند کرد.

    اغلب زنان متولد این ماه به سرعت خشمگین می شوند و اگر از عصبانیت خودداری نکنند آسیب زیادی می بینند همچنین آن ها در زمان عصبانیت طپش قلب پیدا می کنند که باید در این صورت مراقب خودشان باشند.

    زنان مهر ماهی گاه دچار خیالات واهی و اضطراب می گردند و اغلب آن ها بدون هیچ دلیلی با همسر خود بد رفتاری می کنند حتی اگر همسرشان با آن ها مهربان باشد.

    زنان مهر ماهی با سه خطر در زندگی خود مواجه خواهند شد که اگر از آن ها به سلامت بگذرند عمرشان طبیعی سپری می شود همچنین اگر آن ها بیمار شوند علت بیماری آن ها بلغم و صفرا می باشد.

    ۱. هرگز به زنان مهر ماهی دستور ندهید و در مسائل مختلف سعی کنید وی را به آرامی متقاعد نمایید.

    ۲. زنان مهر ماهی محیطی صلح آمیز را دوست دارند و از شما نیز انتظار دارند که رعایت این موضوع را بکنید و در برابر این زنان هرگز به خود اجازه ستیزه جویی یا تند زبانی را ندهید.

    ۳. زن مهر ماهی را هرگز مجبور نکنید که در ورزش های خارج از خانه شما را همراهی کند زیرا تمایل زیادی به انجام این کار ندارد.

    ۴. در مورد امور مالی زنان مهر ماهی را راهنمایی و نصیحت نکنید و از بحث کردن با این زنان درباره امور شغلی و مسائل سیاسی پرهیز کنید.

    ۵. اگر شما به موسیقی و هنر و ادبیات علاقه مند نیستید هرگز اجازه ندهید که وی این موضوع را بفهمد و سعی کنید به همه آن ها علاقه مند شوید.

    ۱. در حضور مردان مهر ماهی با مردی زیادی خودمانی نشوید و اجازه ندهید که وی در مورد محبت شما احساس تردید داشته باشد.

    ۲. یکی از خصوصیات مردان متولد مهر ماه این است که تمایل دارند قلب همسر شان به صورت کامل متعلق به وی باشد.

    ۳. هرگز در برابر این مردان موجودی کودن و تنبل نباشید.

    ۴. هرگز به وی دستور ندهید و او را وادار نسازید که شما را به همه دوستانش معرفی کند.

    ۱. برای گرفتن هر تصمیمی به متولدین ماه مهر فرصت دهید.

    ۲. متولدین ماه مهر برای ارضای خواسته های خود به دنبال ابراز علاقه صمیمانه و آتشین می باشد و آن ها از محیط های خیال انگیز و رمانتیک لذت زیادی را می برند.

    ۳. اگر تمایل دارید راهی را به قلب متولدین مهر ماه باز کنید باید میزان علاقه خود را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید که در این صورت مورد تحسین آن ها قرار می گیرید.

    ۴. همیشه از متولدین مهر ماه تعریف کنید و قبل از شروع هر کاری نظر و عقیده آن ها را نیز بپرسید زیرا آن ها در هر زمینه ای همیشه حرفی را برای گرفتن دارند.

    ۵. مهر ماهی افرادی تعلل ورزی می باشند و گاهی برای انجام برخی از کارها امروز و فردا می کنند و در تصمیم گیری نیز تا حدی متکبر و مغرور می شوند ولی بهتر است شما در این مواقع هیچ اعتراضی نکنید.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    ۶. یکی از ویژگی های متولدین مهر ماه این است که برای گرفتن هر تصمیمی مدت زمان زیادی را فکر می کنند.

    یکی از خصوصیات بارز متولدین مهر ماه این است که افرادی با مهر و محبت می باشند اگر چه آن ها برخی اوقات بد اخلاق نیز می شوند.

    از عادات بد آن ها می توان به روابط اجتماعی بیش از حدی که دارند اشاره کرد. آن ها به هر مکانی جدیدی که می روند دوستان زیاد و جدیدی پیدا می کنند و اغلب با افرادی که هیچ شناختی از آن ها ندارند سر صحبت را باز می کنند همچنین متولدین مهر ماه ممکن است تمام روز را در مورد زندگی خصوصی دوستان شان صحبت کنند که این مورد برای دیگران ممکن است جذاب نباشد.

    سیاره متولدین مهر ماه ونوس می باشد که تحت تاثیر رنگ های سبز و سفید و آبی قرار دارد. همچنین متولدین مهر ماه برای رسیدن به روزهای مطلوب بهتر است جمعه ها به سراغ رنگ کرم بروند.

    ماه مهر با ماه فروردین : بسیار خوب

    خونگرم و مهربان هستند و اعتقاد زیادی به تساوی حقوق زن و مرد دارند.

    ماه مهر با ماه اردیبهشت : خوب

    هر دوی آن ها انسان هایی هستید که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

    ماه مهر با ماه خرداد : بسیار خوب

    انسان هایی حسابگر و خونگرم می باشند و تفاهم مناسبی با یکدیگر دارند.

    ماه مهر با ماه تیر : بسیار خوب

    اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران می باشند و هر دوی آن ها بسیار شکیبا هستند.

    ماه مهر با ماه مرداد : خوب

    در پی برقراری ملایمت و آرامش توام با منطق در زندگی می باشند.

    ماه مهر با ماه شهریور : خوب

    پیوندی موفق دارند زیرا هر دوی آن ها انسان هایی عادل و با سلیقه هستند.

    ماه مهر با ماه مهر : خوب

    متولدین مرد و زن مهر ماه به دلیل خصوصیات مشتری که دارند می توانند در زندگی زناشویی موفق باشند.

    ماه مهر با ماه آبان : متوسط 

    اگرچه زندگی آن ها خالی از دردسر نمی باشد ولی می توانند موفق باشند.

    ماه مهر با ماه آذر : بسیار خوب

    دارای خصایصی نظیر محبت و درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

    ماه مهر با ماه دی : متوسط

    بلند پرواز و نسبتا خودرای هستند و ممکن است در زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه شوند.

    ماه مهر و با ماه بهمن : بد

    بی قرار و پرجنب جوش و تنوع طلب و سرکش

    ماه مهر با ماه اسفند : بسیار خوب

    پیوند موفقی دارند زیرا از نظر عاطفی با یکدیگر هماهنگ و سازگار می باشند.

    در این مطلب با خصوصیات متولدین مهر ماه آشنا شدید که امیدواریم اطلاعات لازم را در زمینه ویژگی های رفتاری مردان و زنان مهر ماهی بدست آورده باشید.

    منبع : آرگا


    با این وسایل ایمن، خونه رو برای کودک تون جذاب کنید


    لیست وسایل سیسمونی با محصولات جذاب و دوست داشتنی

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

     

    عنصر وجودی متولدین مهر ماه: هوا، سنبل و نماد مهر ماهی ها: ترازو، فلز وجودی متولدین این ماه مس است. رنگ محبوب متولدین مهر ماه رنگ بژ و قهوه ای است.

     

     

    مردان متولد مهر ماه بسیار با انصاف، جوانمرد و متعادل هستند. گاهی در زندگی تنبل و بی اعتنا به تمامی امور می شوند. آنها عموما خوش خلق هستند و رفتاری نیکو دارند. مهر ماهی ها به همسرانشان احترام زیادی می گذارند و می توان گفت آنها همسرشان را می پرستند. آنها تمایلی ندارند که دیگران را از خود دلخور کنند. مردان متولد این ماه به خوبی می توانند به شما مشاوره دهند و راهنمای شما در هر موضوعی باشند. آنان بسیار زود باور هستند. خوش سلیقه هستند و همواره مورد توجه دیگران قرار می گیرند. متولدین مهر ماه اغلب دارای طبعی گرم و تر هستند. بسیار منصفانه دیگران را قضاوت می کنند. دروغ به آنها صدمه وارد می کند و بهتر است همیشه صدقه بپردازند. از لحاظ شغلی تجارت برای آنان بسیار مناسب و سود رسان است، اما شراکت با متولدین مهر ماه سودمند نیست و شراکت با وی تقریبا ضرر به شما وارد خواهد کرد.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    زنان متولد این ماه بسیار خوش صحبت، خوش زبان و خوش رو می باشند. مهر ماهی ها گاهی پرحرف می شوند و گاهی به ادا و اصول خاصی پایبند می باشند. زنان مهر ماهی خیلی زود خشمگین و عصبانی می شوند و در صورت عدم کنترل خشمشان ممکن است آسیب زیادی به خودشان وارد کنند. مهر ماهی ها گاهی بی دلیل دچار استرس، اضطراب و خیالات واهی می شوند و به تنهایی و انزوا علاقه ای ندارد. زنان متولد مهر ماه در تمامی موقعیت ها سعی می کنند از قوه استدلال و تصمیم گیری خود به خوبی استفاده کنند تا با انصاف و عدل کاری را انجام دهند و بهترین نظر را ارائه دهند. مهر ماهی ها همچنین در هر کاری با اراده و جدیت برخورد می کنند. برخی اوقات زنان مهر ماهی بی دلیل با همسرشان بد رفتاری می کنند با اینکه همسرانشان همواره با آنها خوش رفتار و مهربان هستند.

     

    افراد مشهور غیر ایرانی و خارجی متولد مهر ماه

    سوگند اسحاقی

    این را باید بدانیم همه ی آدم ها اخلاق های بد و خوب دارند همیشه سعی کنیم ضعف های خود را پیدا کنیم و به آن ها بهبود ببخشیم درواقع باید اول از خود شروع کنیم بعد نقاط ضعف دیگران.

    سحر کاویانپور

  • چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم
  • از گذشته ‌های دور سنگ ماه تولد به منظور بهبود کیفیت زندگی، مرسوم بوده است. باور بر این است که استفاده از سنگ و گوهرهایی که با جسم و روح انسان همخوانی دارند، تا حد زیادی موجب افزایش انرژی های درونی می ‌شود. کاربرد اصلی این سنگ‌ ها، تبدیل، تقویت و تبادل انرژی بین انسان و طبیعت است، در واقع سنگ های ماه تولد به‌ عنوان یک رابط انرژی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » طالع بینی » طالع بینی و خصوصیات متولدین مهر

    در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین مهر می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

    در این مطلب می خوانید:

    مشخصات کلی

    رازهای رفتاری

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    مرد متولد مهر

    زن متولد مهر

    او می تواند دوست خوب و میزبانی عالی باشد. او در سیاست دومی ندارد.

    آرمان ازدواج
    سمبل: ترازو
    عنصر وجود: هوا
    شعار: من متعادل می کنم
    سنگ خوش یمن: کوارتز صورتی، اپال
    سنگ ماه: تورمالین، کوارتز صورتی، فلورایت، مرجان قرمز، اپال، اکوآمالین، یشم، الماس
    سیّاره: ونوس
    فلز وجود: مس درخشان
    شخصیّت: کاردینال، پرمدعا، مثبت نگر، متعادل
    رنگ محبوب: بژ و قهوه‌ای
    فعّال و پیشرو متفکّر راهنمای ایده‌آلیست

    اهل اعتدال، حامی و پشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشقرنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش‌بین.

  • چه جوری سروش و دیلیت اکانت کنیم
  • شما در ماه مهر با عنصر وجود (هوا) متولد شده اید، تحت تاثیر سیاره زیبا و صلح آمیز ونوس می باشید. طبیعت شما مهربان و بخشنده است. بیش از هر چیزبه آرامش و صلح علاقه مندید و از مشاجره، اغتشاش و پرخاش تنفر دارید. شما برای خودتان خانه راحتی میسازید و دلتان می خواهد هر چه در این خانه هست مرتب و منظم باشد. در واقع تنفر شما از نامرتب بودن و ریخت و پاش بقدری محسوس است که تا آنجا که ممکن است بایستی با اشخاصی زندگی کنید به این سلیقه شما احترام بگذارند و آن را رعایت کنند. تا زمانی که خود را عادت ندهید که کمی صبور باشید و این را درک کنید که مسایلی که برای شما اینقدر مهم هستند ممکن است در نظر دیگران بی اهمیت تلقی شود در درون خود ناشاد و عصبانی خواهید بود. شما از نظر فکری و روحی بسیار حساس و غریزی هستید و به همین جهت آمادگی زیادی دارید که در مورد مسایلی که اکثرا باعث نگرانی و وحشت می شوند دریافت های قوی داشته باشید.

    بعضی مواقع بجای اینکه تشویق به پیشرفت بشوید متمایل به عقب نشینی می گردید. دایما مشغول سبک سنگین کردن مسایل هستید تا تصمیم بگیرید چه راهی را تعقیب کنید. شاید بهتر باشد به این سبک سنگین کردن ها بجای بی تصمیمی نام دیگری نهاد: یک کار عمدی عاقلانه برای اینکه در نهایت راضی باشید. سمبل ماه تولدشما ترازو است و از قدیم ستاره شناسان معتقد بوده اند که اشخاصی که در این ماه بدنیا امه اند دایما همه چیز را در زندگی سبک سنگین کرده و همیشه همه جوانب قضایا را می سنجند. شما در تشخیص خوب و بد و درست و غلط توانا هستید. در واقع بهتر است به پیروی از غریزه خود برای تصمیم گیری برای هر کاری سر فرصت فکر کنید. متولدین مهر ماه بندرت انتخاب اشتباه میکنند به دلیل اینکه قوه تمیز و تشخیص خوبی دارند. خود شما تا حدودی آگاه و نگران از تمایلی که به زخم زبان زدن دارید، هستید.

    در واقع این یک حقیقت است که اشخاصی که با شما سروکار دارند شما را تا حدودی کله شق و زیاده طلب می بینند. شاید بهتر باشد در جلوگیری از این تمایل کمی صبر کنید تا زمانی که به طور مطلق از کسی که با او سرو کار دارید مطمئن بشوید.این در واقع یک دیوار حفاظتی است که ماه تولد شما به دورتان بنا کرده است تاشما را از مخاطراتی که به علت شخصیت آسانگیر و دوستدار آرامش، ممکن است در کمین شما باشد محافطت کند. علیرغم آمادگی شما به زخم زبان زدن، هنوز می توانید دوستان زیادی را به سوی خود جذب کنید و آنها شما را شوخ و سرگرم کننده و یک سخنگوی ماهر می یابند. توانایی شما در به کار بردن کلمات مناسب باعث میشود که روی دیگران تاثیر زیادی بگذارید و البته باید مراقب باشید که این تاثیر در راه های کمک به آنها باشد.

    شما هرگز به جاه طلبی های خود به طور کامل دست نخواهید یافت. درست است که از یک موفقیت به موفقیت دیگر می رسید، لیکن پس از رسیدن به هر پیروزی فورا به فکر برنامه دیگری می افتید و هرگز کاملا از آنچه آنجام داده اید راضی نیستید. اشکالی که در این مورد به شما وارد است این است که اجازه می دهید افکارتان روی مسایل منفی متمرکز بشود. و این موضوع بحدی است که ممکن است بسادگی تصمیم بگیرید دست از هر نوع کوششی برداشته و عقب نشینی کنید و این وضع میتواند در زندگی شما مخرب باشد. زیرا صادقانه بگوییم، ماه تولد شما ایجاب میکند که برای درک امور این دنیا کوشش زیادی به کار ببرید.

    شما صفات بسیار خوبی دارید ولی بیش از بقیه مردم باید سعی کنید قدر این صفات را دانسته و از آنها استفاده کنید. شهرت و موفقیت صرفا بخاطر خودشان مورد علاقه شما نیستند. لیکن شما به زندگی پر از تجمل و اشیا گرانبها علاقه دارید. بنایراین پول برای شما اهمیت دارد زیرا می توانید با آن هرچه را می خواهید بدست بیاورید. البته همانطور که قبلا اشاره شد شما هیچوقت از چیزهایی که به آن دست می یابید کاملا راضی نیستید. شما شدیدا به کارهای خلاقه علاقه دارید و گرچه می توانید در کارهای اجرایی موفق باشید ولی فعالیت در پشت صحنه، جایی که می توانید قدرت خلاقه خود را در محیطی آرام و بدون شتاب به کار ببرید برای شما مناسبتر است.

    برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید، متولدین مهرماه برای ارضای خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند و از محیط های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.

    اگر میخواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آنها خواهید گرفت.

    همیشه و در همه حال از آنها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند.

    آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا میکنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید.

    آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.

    با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

    از ویژگی های مرد متولد مهر ماه می توان، انصاف،‌ متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد.

    اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب نگه دارید و در محیط آرام خانه سر و صدا راه نیندازید و حتما در یکی دو اتاق پرده آبی رنگ آویزان کنید. اگر شوهر شما متولد مهر است،‌ می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاورین جهان را در جوار خود دارید، او مناسب ترین و منطقی ترین راه حل ها را برای مسائل شما پیدا می کند،‌ اما این حرف مفهومش این نیست که به خواسته های کودکانه شما نیز جواب مثبت بدهد، در یک چنین مواردی او راه چاره خوبی عرضه می دارد. تعدادی از این خواسته ها را منطقا رد می کند. و درباره تعدادی دیگر با شما به بحث و گفت و گو می نشیند. مرد متولد مهر ممکن است دمدمی مزاج باشد و عادت او به استدلال و منطق چنان شدید و همیشگی است که گاهی واقعا آدم را دیوانه می کند، او حتی در امور عاشقانه نیز از منطق ودلیل پیروی می کند.

    با وجود این باید به اطلاع برسانم که لازم است سخت مرقب خود باشید زیرا به تجربه ثابت شده است که دختری که در دام عشق یک چنین مردی افتاده است،‌ دیگر هرگز نتوانسته خود را خلاص کند. می دانید چرا؟ برای اینکه اگر بخواهید او را ترک کنید، چنان با دلیل و منطق غلط بودن این فکر را به شما ثابت می کند که نه تنها در لحظاتی که مقابل او نشیته اید و به حرف هایش گوش می دهید،‌ خود را محکوم احساس می کنید بلکه ذکاوت و هوشمندی او در دلایلی که عرضه می کند، چنان نرمش، احساسات و خونگرمی از خود نشان می دهد که شما طبیعت دمدمی او را که گاهی سخت موجب ناراحتی می گردد،‌ به کلی فراموش می کنید.

    او خیلی راحت می تواند قلب و نظر شما را به سوی خود جلب کند. در کشمکش و مبارزه متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد. لبخند او برای شما حکم یک سبد گل قرمز را که غنچه های آن در حال شکوفا شدن است را پیدا می کند،‌ سبد گلی برای بدست آوردن آن تلاش می کنید و دیگر بدون آن نمی توانید به زندگی ادامه بدهید. تنها زنانی که قلبی از سنگ خارا دارند، می توانند در مقابل لبخندهای یک مرد متولد مهر مقاومت کنند، آن هم به شرطی که علاوه بر یک چنین قلبی، اراده ای از فولاد آبدیده داشته باشند.

    زنانی که عاشق یک مرد متولد مهر هستند، هیچکدام نمی توانند بگویند «نمی دانم چرا دوستش دارم». از سوی دیگر گاهی اوقات وضع به کلی تعییر پیدا می کند و شما برای وادار کردن او به کارهایی نظیر جواب دادن به تلفنی که پنج دقیقه است زنگ می زند، و یا بلند شدن از روی مبل و روشن کردن چراغ اتاق باید فریاد بزنید، دستش را بگیرید و بکشید. به این ترتیب به هیچ وجه انتظار این را نداشته باشید که او سالی ۳۶۵ روز و هر روز هم ۲۴ ساعت نقش یک عاشق را ایفا کند. قبلا گفته شد که متولدین این ماه، اعم از مرد یا زن تحت نفوذ ونوس هستند و اگر کتاب اساطیر یونان را خوانده باشید، خوب می دانید که در زندگی این الهه عشق نیز روزهای بدون عشق فراوان وجود دارد و یک چنین بحران هایی وقتی در مرد متولد مهر مشاهده می گردد که تعادل دو کفه ترازوی صورت فلکی او به هم می خورد. بدیهی است که بالا و پایین رفتن کله ها ابدی نیست و در هر حرکت مقداری از نوسان کاسته می شود تا دوباره تعادل برقرار می گردد و زندگی شما یک بار دیگر سرشار از شور و نشاط و غرق در شادی و خنده می شود.

    مرد متولد مهر در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه منطقا تشخیص داد عقیده اش اشتباه است،‌فورا آن را تغییر می دهد.

    یکی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنکردنی او در جلب نظر کسانی است که با وی کدورتی پیدا کرده اند. اسلحه اصلی او در رفع کدورت همان لبخند معروف می باشد. او صادقانه دست دوستی به سوی کسی که از وی دلگیر شده است، دراز می کند و در همان حال صادقانه و از صمیم قلب این کار را باز هم تکرار می کند و چون به قول معروف « حرفی که از دل برآید، به دل می نشیند»‌، سرانجام صداقت او کار خودش را می کند و کدورت ها برطرف می گردد. دو کلمه عشق و مهر مترادف هم هستند و این امر نه تنها از نظر لغوی، بلکه از نظر نجومی و حتی آماری نیز صادق است، بر طبق برخی اساطیر باستان، ماه هفتم سال را به آن جهت مهر می نامند که عشق در آن به وجود آمده و راه خود را به دل تمام موجودات عالم باز کرده است. در عمل ثالت شده که مرد متولد مهر اگر بخواهد به دل دختری راه باز کند، چنان این کار را طبیعی و بدون زحمت انجام می دهد که موجب حیرت می گردد، اما پس از این مرحله دوره سرگردانی او شروع می شود، تعادل کفه های ترازو به هم می خورد و این دودلی شدید در وی به وجود می آید که از این پیروزی خود چگونه باید بهره برداری کند، عشق فرشته ای دارد و شیطان نیز از جمله فرشتگان بوده است و درست به همین دلیل هم هست که فرشته عشق هرگز صد در صد ملکوتی نیست و باز به همین دلیل هم هست که مرد متولد مهر پس از به دست آوردن دل یک دختر بر سر یک دوراهی قرار می گیرد و از خود می پرسد که آیا باید فقط چند صباحی او را نگاه دارم یا اینکه از وی تقاضای ازدواج کنم و یا هیچکدام؟ این حالت چندان دوام نمی آورد و کفه ترازو خیلی زود با کمک وزنه های منطق و استدلال تعادل خود را به دست می آورند و تکلیف روشن می شود. علاقه او به زن قبل از نود سالگی از بین نمی رود، این امر را حمل بر هوسبازی او نکنید، او ممکن است صمیمانه و با تمام وجود عاشق زن خود باشد و حتی فکر بی وفایی یا خیانت هم از مخیله اش عبور نکند، اما این موضوع دلیل آن نمی شود که در مجالس و میهمانی ها خیلی زودتر و بهتر از دیگران زنان هوس انگیز را تشخیص ندهد.

    از طرف دیگر مرد متولد مهر خیلی زودتر از هم سن و سال های خود به وجود جنس مخالف پی می برد تا جایی که بر طبق آمار موجود پسران متولد مهر ۱۸ ماه زودتر از پسران دیگر به سن بلوغ می رسند. بروز یک جنین بلوغ زودرسی، همراه با ورزیرگی ذاتی و طبیعی او در امور عشقی و قدرت بی نظیری که در جلب نظر زن ها دارد، بالطبع موجب می گردد که زندگی اش از جریانات عاشقانه باشد.

    کسی که در ماه مهر متولد شده باشد، به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی تا پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد، حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است. او هرگز نمی خواهد از کلمه « نه » استفاده کند در حالی که نمیداند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه به مراتب بهتر از کج دار و مریض رفتار کردن است. تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد،‌ در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است، و یا حتی اگر پس از سالها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آرزده خاطر و دلگیر می شود. در نظ گرفتن انصاف یکی دیگر از اعتقادات ذاتی و عمیق مرد متولد مهر ماه است. او بی انصافی و جنایت را در یک ردیف قرار می دهد. ترس از این حالت گاهی موجب می شود که از دختری که کاملا مطابق دلخواهش نیست، در خواست ازدواج کند و در نتیجه در سراسر عمر از یک ازدواج بدون عشق رنج ببرد. به این ترتیب ملاحظه می کنید که وضع و خخالت او مثل یک شمشیر دو دم است که هم می تواند او را از یک عشق واقعا حقیقی برخوردار سازد و هم او را از آن به کلی محروم نماید.

    دمدمی مزاجی مرد متولد مهر را باید جدی گرفت زیرا اگر خوب دقت کنیم می بینیم که در او، مخصوصا در ایام جوانی، نوعی بازیگوشی و یکدستی گرفتن مشاهده می گردد، از آن گذشته، برای این شخص مرزهای بین یک دوستی ساده و عشق سخت در یکدگر ادغام شده و مغشوش به نظر می آید، در نتیجه اصلا جای تعجب نخواهد بود اگر مشاهده کنیم که تا رسیدن به پای سفده عقد قلبش بارها شکسته باشد. او خیلی دیر عشق های خود را، که احتمالا هرگز حقیقی نبوده اند، فراموش می کند و پس از متولدین برج کماندار (آذر) و دو پیکر (خرداد) از هر کس دیگر از شکست های عاشقانه رنج می برد، اما خوشبختانه عامل قضاوت صحیح سرانجام به وی کمک می کند تا عمیقا بر غم خویش پیروز شود و آن را به کلی از خاطر ببرد تا جایی که کمتر اتفاق می افتد اثر ناگواری از این قبیل عشق ها در وی باقی بماند مگر اینکه موضوع به گونه ای واقعا استثنایی و غیر عادی بوده باشد. او برای پی بردن به اسرار درونی شما علاقه ای از خود نشان نمی دهد، در حالی که در دیدار نخست عکس این امر به نظر می رسد، و شما او را مردی کنجکاو و جست و جو گر می بینید.

    او اغلب اوقات به وقایعی که درست مقابل چشم هایش رخ می دهند، پی نمی برد، در صورتی که دیگران همه متوجه آن می شوند. به همین جهت گاه استعداد فریب خوردن دارد. اگر در بحث و گفت و گو با شما پیشقدم شد، هدفش صرفا گفت و گو و آشنایی است نه اینکه می خواهد به اسرار شما پی ببرد. نظریات و دلایل او به گونه ای خیره کننده منطقی هستند و نتیجه گیری های وی پیوسته درست ترین و مخصوصا منصفانه ترین نتیجه گیری هاست، قدرت قضاوت صادقانه و عملی او به قدری زیاد است که در بسیاری از کتب نجوم از متولدین این ماه به عنوان سلیمان صور فلکی نام برده شده است، آنچه در قضاوت های او جلب توجه می کند این است که در این کار دخالت نمی دهد. برای او فقط توجه به حقایق مهم است. به نظر او زندگی افرادی نظیر متولدین فروردین و اسفند که صد در صد تابع احساسات خویش می باشند، فاقد صافی و خلوص واقعی می باشد.

    اگر شما آدم اسرافکاری باشید، برداشت او چنین خواهد بود که قدر پول را نمی دانید و آن را مثل ریگ خرج می کنید و در نتیجه نمی توانید مسئول بودجه خوبی باشید، در یک چنین حالتی او اصلا به این امر توجه نمی کند که این کار شما ممکن است علت روانی داشته باشد. برای وی دلائل روانی صد در صد قانع کننده نیستند و نمی توان برای انجام یک قضاوت صحیح و بدون عیب و نقص به آن استناد جست، به همین ترتیب اگر خساست به خرج بدهید، برداشت و استنباط او این خواهد بود که باید از پول های صرفه جویی شده برای خرید لباس های زیباتر و زیادتر استفاده بکنید، بی برنامه بودن را آشفتگی می داند، و از بی بند و باری متنفر است. در نتیجه هر موضوع غیر متفادل و ناهماهنگی روی قضاوت نهایی او تأثیر می گذارد.

    یکی دیگر از ویژگی های ذاتی مرد متولد مهر قابل اعتماد بودن اوست شما می توانید به طور دربست و کامل به او اعتماد بکنید، تنها گاهی اوقات از اینکه می بینید نمی توانید احساسات درونی شما را چنانکه مایل هستید درک کند، ممکن است دلخور بشوید. توجه داشته باشید که قصور او در این مورد به هیچ صورتی جنبه عمد و یا بی توجهی ندارد، او واقعا نمی خواهد که موجبات رنجش شما را فراهم بیاورد،‌منتها به طور طبیعی قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده هیچکس نیست. عاشق پیشگی و تبحر او در به دست آوردن دل زن ها و قابلیت فراوان او در علاقه مند کردن ایشان به خود الزاما مفهومش این نیست که می تواند رابطه ای مستقیم با تمام عوالم رویایی ایشان داشته باشد. شما با هیجان تمام نزد او می روید تا بگویید چطور فلانی احساسات شما را جریحه دار کرده است و امیدوار هستید که حداکثر همدردی ممکن را از وی مشاهده کنید، در حالی که به محض آنکه حرف هایتان تمام شد، از شما می پرسد: «مگر با او چه کردید که شما را رنجانیده است؟» و سپس با دقت و مو شکافی تقصیرات و گناهان شما و او را در معرض سنجش قرار می دهد و هیچ ابایی هم نخواهد داشت که در این امر جانب شما را رها کند و جانب او را بگیرد. شما می توانید فریاد بزنید و اعتراض کنید، ‌اما مطمئن باشید که هیچ یک از این اعمال نمی تواند او را حتی برای یک سانتیمتر هم از جاده عدل و انصاف و یک قضاوت صحیح و بیطرفانه منحرف سازد.

    عدم قابلیت او در درک عواطف، ‌احساسات و نیازهای باطنی جنس مخالف (خواه همسر،‌ خواه دوست دختر) اغلب اوقات برایش دردسرهایی درست می کند. برای اغلب زن ها باور کردن این مطلب مشکل است که مردی که این چنین منطقی و با انصاف است و با دیدی این چنین وسیع و همه جانبه به امور محتلف جهان می نگرد، پرا از درک نیازهای باطنی دیگران این چنین عاجز است،‌ در حالی که طبیعت او این چنین است.

    اگر به هنگام تولد او قمر در عقرب نبوده باشد، از نظر امور مالی خساست نشان نمی دهد. در حقیقت باید گفت که تأثیر صورت فلکی تراز بر متولدین این ماه موجب نوعی دست و دلبازی می باشد. مرد متولد مهر معتقد است که پول را باید خرج اموری کرد که زیبایی یا شادمانی به همراه داشته باشد. اگر می خواهید بر سر سفره عقد بنشینید و برای زناشویی با او بله بگویید، لازم است که برای زندگی در خانه ای که سفره آن همیشه گسترده است و پذیرایی از میهمانانی که تقریبا همیشه در منزل شما بسر خواهند برد، قبلا خود را آماده کنید.

    خانه این مرد،‌ جز در طی روزهایی که در لاک استراحت و تنبلی خود فرو می رود، همیشه مملو از میهمان است، و آن وقت همین آدم از رفتن به نقاطی که عده زیادی در آن جمعند و سر و صدای زیاد تعادل احساسات او را به هم می زند، جدا بیزار است.حضور در میان جمعی که ایشان را خوب نمی شناسد، برای وی غیر قابل تحمل است. از آن گذشته یک خاصیت دیگر نیز در او وجود دارد که به فرار او از اجتماعات کمک میکند و آن این است که به هیچ وجه مایل به قرار گرفتن در محلی نیست که مرتبا از دیگران تنه بخورد، یا به شانه و پهلوی او فشار وارد بیاید و تماس جسمانی با سایرین پیدا کند. او از همهمه و جدال و ازدحام متنفر است. مرد متولد مهر ماه خواهان معاشرت و دوستی با تمام افرادی است که از هوش، معلومات و درایت فراوان برخودارند، اما همین قدر که تعداد یک چنین افرادی در دور ور وی از ده دوازده نفر تجاوز کند، دچار نفس تنگی می شود و در صدد فرار می افتد او ممکن است ناگهان شما را در یک مهمانی بزرگ شلوغ تنها بگذارد و بدون هیچ خبری ناپدید شود.

    سریع ترین راه به دادگاه طلاق برای زنانی که شوهر متولد مهر دارند، خانه بدون نظم و ترتیب است،‌ و اگر مایل به مرافعه و بد خلقی نیستید، صدای رادیو و تلویزیون را کم کنید، نگذارید بوی غذا تمام منزل را فرا بگیرد و اگر خواستید در غذایی سیر یا پیاز به کار ببرید، قبلا اسپری خوش بویی در اتاق ها بزنید تا نکند بوی پیاز و سیر به مشام فوق العاده حساس او برسد. زنی که نان را در ظرف مخصوص به سر سفره نمی آورد، شیشه های شیر و ظرفهای غذا را توی ظرف شویی روی هم می ریزد، قوطی های ادویه را پس از برداشتن از فقسه در جایی میگذارد که جلوی چشم باشند، خیلی زودتر از آنچه که تصور می کند، ورقه طلاق را از دست شوهر متولد مهر خود دریافت می دارد.نکته جالب در این مورد این است که او خودش ممکن است حداکثر بی نظمی را در منزل داشته باشد، اما به هیچ وجه نمی تواند یک خانه گردگیری نشده، بچه های کثیف و اسباب و اثاثیه در هم و برهم را تحمل کند. او ممکن است در مواجهه با یک چنین وضعی فورا به دادگاه خانواده نرودو تقاضای طلاق نکند، اما مطمئن باشید که منشی او در اداره روزبروز به نظرش جالب تر و جذاب تر خواهد آمد. بقیه جریان را خودتان می توانید حدس بزنید.

    مرد متولد مهر از درهم برهمی امور واقعا متنفر است و در مقابل شیفته هم آهنگی و نظم و ترتیب می باشد. خانه او باید مأوای دنج و راحتی باشد که بتواند پس از فرار از غوغای دیوانه کننده دنیای خارج به آن پناه بیاورد و اگر جز این بود، تعادل ذاتی و طبیعی خود را از دست می دهد. از آنجا که این شخص به جست و جوی علت دیر آمدن های او به خانه و یا صرف کردن تمام وقت آزاد خود به مطالعه کتاب و یا دراز کشیدن روی تختخواب بپردازید. او هرگز به شما نخواهد گفت که دوست ندارد هر وقت به منزل می آید، شما را در لباس راحتی،‌ با موهای بسته و صورت آرایش شده ببیند. راستش را بخواهید او حتی گاهی متوجه نمی شود که بر آمدنش از رفتن به یکی از اتاقهای منزل به این علت است که شما در آن اتاق پرده نارنجی آویزان کردن اید و او این رنگ را دوست ندارد، به همین ترتیب او ممکن است درست نداند که چرا به هنگام ترک منزل و یا مراجعت به آن فراموش می کند شما را ببوسد، ذات قاضی منشش او، به او می گوید که یک جای کار خراب است و تعادل لازم وجود ندارد و همین امر او را به طور ناخودآگاه ناراحت می کند. وقتی ساعت مراجعت او نزدیک شد، اسباب بازی بچه ها را از کف اتاق ها جمع کنید، عطر خوشبویی به خود بزنید، صدای تلویزیون را کم کنید، چند شاحه گل آبی رنگ روی میز بگذارید و آن وقت ببینید که چطور در بهشت باز می شود و یک شوهر ایده آل از اطاق بهشت برای شما بر روی زمین می افتد.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    کودکان یک مرد متولد مهر از ویژگی عدل و انصاف پدر خود وسیعا بهره مند می گردند. او کاری می کند که هیچ یک از بچه های خود را نسبت به دیگران برتر و عزیزتر احساس نکند، انضباط را با قدرت تمام به موقع اجرا می گذارد، و اگر لازم شد که ایشان را تنبیه کند، قبلا دلایل این کار را برای آنها بازگو می کند و تقریبا هرگز این کار را با عصبانیت انجام نمی دهد. بچه ها نیز مثل شما سخت مجذوب او می گردند، و باز هم مثل شما دائما در معرض بحث های مداوم او درباره هر چیز قرار می گیرند. آنچه عجیب است که مرد متولد مهر پس از ازدواج چندان اشتیاقی به بچه دار شدن از خود نشان نمی دهد، ‌اما پس از آنکه آن ها به دنیا آمدند، یک عشق کامل پدرانه را نثار ایشان می سازد، هرگز نمیگذارد به ایشان احساس تنهایی دست بدهد، ‌از صمیم قلب نقش خود را به عهده میگیرد و ایفا می کند و خلاصه کاری می کند که همه او را یک پدر نمونه بدانند. با وجود همه اینها، و برغم توجه شدید او به بچه های خود،‌ شما می توانید یقین داشته باشید که حتی اگر پای یک دو جین بچه هم در میان باشد، مقام و منزلت خاص خود را نزد او حفظ و نگاهداری خواهید کرد. در واقع پایه های تخت سلطنت شما بر قلب او چیزی نیست که به این آسانی ها متزلزل بشود. اصلا برای متولدین مهر، اعم از زن و مرد یا زن، ‌جفت و همسر در مرحله اول اهمیت و کودکان پس از او قرار می گیرند. شما یقین داشته باشید که او آن گوشه دنجی را که در قلب خود به شما اختصاص داده است، نه تنها هرگز به کس دیگری واگذار نخواهد کرد، بلکه حتی پنجره آن را هم به کسی نشان نخواهد داد تا نیم نگاهی به درون آن بیندازد و البته این به شرط آن است که شما خانه را تمیز نگاه دارید، همیشه مرتب و زیبا باشید، موهایتان آرایش کرده باشد و از آویزان کردن پرده آبی رنگ در اتاق ها خودداری نکرده باشید. او رنگ آبی را خیلی دوست می دارد.

    توصیه دیگر هم درباره مرد متولد مهر به شما این است که اگر شما عاشق یک چنین مردی هستید و یقین دارید که او هم شما را دوست دارد، ‌هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید و هر پیشنهادی دارید، از جمله پیشنهاد ازدواج، فورا آن را رو کنید و مطمئن باشید از اینکه شما پیشقدم شده اید سخت خوشحال خواهد شد.

    معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

    زن متولد مهر ماه استخوان بندی درشتی خواهد داشت و نسبتا سنگین وزن خواهد بود. اما برغم تمام این خصوصیات زنانه، شما بارها در او علائمی از قدرت اراده و جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

    از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می گردد و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید. از شنیدن این حرف ها دستپاچه نشوید و خیال نکنید که اگر با یک زن متولد مهر ماه ازدواج کنید،‌ یک قاضی یا یک دادستان مرد را به خانه خواهید آورد. به هیچ وجه اینطور نیست، ظرافت های زنانه او آنقدر زیاد، جالب و دل انگیز است که هرگز باعث سلب آسایش شما نخواهد شد.

    زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم،‌ هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد. این موقعیت ها ممکن است از اینکه شما چرا نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری بدست بیاورید باشد.( در این مورد آخر،‌ گناه آن عدم موفقیت را چنان ماهرانه بین شما و رئیس شما تقسیم می کند که به هر کدام بیش از سه دانگ بیشتر نرسد). در زن مهرماه این قابلیت وجود دارد که حتی با شخص خود منصفانه موضوعی را مورد بحث و گفت و گو قرار دهد و مسئله مورد نظر را در ترازوی سنجش و استدلال خویش بگذارد.

    خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست بر عکس، شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلالهای او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، ‌لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند. او برای قانع کردن دیگران مطلقا از منطق استفاده نمی کند، البته در وهله اول چنین به نظر می رسد که زن مهر ماه با قدرت کلام خود غرور مرد را جریحه دار خواهد ساخت،‌ در حالی که این توهم عاری از حقیقت است زیرا او خیلی راحت جراحت شکست دادن در بحث را با لبخند و حرکات ظریف و دوستانه خود التیام می بخشد، از آن گذشته این را هم باید دانست که اکثرا حق با اوست و رأی را می توان رأی دیوان عالی دانست. او برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.

    اگر او یک مخبر سیاسی و نویسنده باشد، در فصل انتخابات می تواند قابلیت بی نظیر خود را در مقایسه جناح های مختلف و احزاب گوناگون و نقاط ضعف و قدرت هر یک از آنها به بهترین وجه ممکن به منصه بروز برساند. صرف نظر از قابلیت و علاقه ذاتی که در زن متولد مهر برای سبک کردن رویدادها وجود دارد، از نظر امور احساسی، رفاقت و صمیمیت نیز او یک زن تمام عیار است. حتی تمایل او به بحث کردن در واقع مبتنی بر این علاقه باطنی اوست تصمیم نهایی درباره هر موضوعی باید چنان اتخاذ شود که به دوست، به محبوب و به فرد مورد علاقه او آسیب و ضرری وارد نیاید. هرگز سعی نمی کند نظر شخصی خود را به کسی تحمیل کند و در استدلال های خویش احساسات و عواطف شخصی خود را به میزان وسیع نادیده می گیرد.

    برای آنکه بتوانید خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر را بهتر درک کنید، ‌شاید بی مناسبت نباشد که مثالی بزنیم و مقایسه ای بین او و زنان دیگری که در ماه های مختلف سال متولد شده اند، به عمل بیاوریم. فرض کنیم شما در بین دوازده زن که هر کدام در یکی از ماه های سال متولد شده اند نشسته اید (خود یک موقعیت بسیار جالب و استثنایی خواهد بود) و راجع به این موضوع صحبت می کنید که آیا برای فلان مهمانی باید از کارت دعوت استفاده بشود یا نه؟‌ مدعوین را به وسیله تلفن،‌ پیغام یا کارت دعوت به مهمانی فراخواند. ابراز نظر خانم ها در این باره به این صورت خواهد بود.

    زن متولد فروردین: هیچ احتیاجی به کارت نیست، من از تلفن استفاده می کنم.
    زن متولد اردیبهشت: کمتر اتفاق می افتد که من مجبور به دعوت از دیگران بشوم. معمولا دوستان من خودشان به دیدن من می آیند.
    زن متولد خرداد: کارت دعوت؟ چه حوصله ای، کی وقت این کارها را دارد؟
    زن متولد تیر ماه: ارسال کارت دعوت خیلی خشک و رسمی است، من ترجیح می دهم با نامه دوستانه مهمانان را دعوت کنم.
    زن متولد مرداد: خوب اگر این کارت ها جالب و خیلی زیبا باشند، ‌ارسال آنها عیبی نخواهد داشت.
    زن متود شهریور: من باید بروم از دوستم بپرسم ببینم نظر او چیست.
    زن متولد آبان: اگر من تلفن بکنم و آنها منزل نباشند،‌ میهمانی مرا از دست خواهند داد. من کارت را ترجیح می دهم.
    زن متولد آذر: خدای من مگر هنوز هم از وسیله کارت استفاده می شود؟
    زن متولد دی: ارسال کارت سنت خوبی است، اما باید تزئین آن ساده و معمولی باشد.
    زن متولد بهمن: من تصمیم خودم را موقعی می گیرم که بدانم روز مهمانی هوا ابری یا آفتابی خواهد بود؟
    زن متولد اسفند: برای من فرستادن کارت یا استفاده از وسایل دیگر علی السویه است، من همیشه حس می کنم که چه کسانی مایل به دیدن من هستند و چه کسانی مایل نیستند. برای دعوت دسته اول، ممکن است از هر وسیله ای استفاده کنم.

    و اما زن متولد مهر: خوب این بستگی به موقعیت زمان و مکان دارد، راه درستش این است که آدم کارت بفرستد،‌به نظر من این کار، یک کار فوق العاده جالب است اما از طرف دیگر این روزها استفاده از این وسیله ممکن است حمل بر خود نمایی و تظاهر بشود و عده ای از دوستان صمیمی انسان برنجند که چرا کارت فرستاده ایم و تلفن نکرده ایم. از این گذشته زن امروزی هم گرفتارتر از آن است که وقت این همه تلفن کردن را داشته باشد. طبیعی است که آدم باید به دلایلی که در ورای سنت ها وجود دارند نیز توجه کند. در اینجا نیز هستند کسانی که نمی توانند از کارت دعوت استفاده کنند، برای مثال اگر خرید کارت و تمیز کردن و ارسال آن تحمیلی به بودجه خانواده بشود، نباید از آن استفاده بشود و جه بسا که خرج تلفن کردن آسان تر باشد، از سوی دیگر من نمی توانم منکر این حقیقت بشوم که استفاده از کارت یک کار شیک و عمل دوست داشتنی است که ارزش آن را دارد که آدم قدری از پول خود را خرج آن بکند،‌ حتی اگر مجبور بشود از خرج های دیگر خود بزند. به نظر من کارت دعوت باید چاپی باشد، البته اگر کسی هنرمند باشد، می تواند آن را خودش طرح ریزی و نقاشی کند طبیعی است در ارسال یک چنین کارتی باید کمال دقت را به عمل آورد زیرا برخی از طبقات جامعه ممکن است مورد سوء تعبیراتی قرار بگیرند. برای مثال اگر یک چنین کارت دعوتی را برای اوناسیس بفرستید، خوشش نمی آید، اما کدامیک از ما اوناسیس را دعوت می کند؟ دوستان نزدیک و صمیمی این جور کارت ها را خیلی دوست دارند. زیرا خیلی خصوصی تر از کارت های چاپی است، در حالی که کارت های چاپی بیشتر رایج و قابل قبول می باشند، و یا لااقل به نظر من چنین است.

    ملاحظه میکنید که او چطور خودش با خودش به بحث و گفتو گو می نشیند و از دیدگاه های مختلف و نقطه نظرهای گوناگون مسئله را می سنجد و بررسی می کند؟ او در این کار آنقد پیش می رود تا سر انجام بتواند به یک تصمیم نهایی که کلیه جوانب امر در آن منظور شده باشد، برسد.

    در آشنایی و دوستی خود با یک زن متولد مهر خیلی زود به این حقیقت پی می برید که او جدا از انصاف و قضاوت بی طرفانه نمی تواند زندگی کند. به نظر او هر کاری و هر تصمیمی باید انسانی و عادلانه باشد. طبیعی است که راجع به فرستادن یا نفرستادن کارت دعوت این همه فلسفه می چیند، کاری دشوار و خسته کننده است، اما دیری نمی گذرد که با توجه شدید او به رعایت انصاف و قابلیت چشمگیر او در قضاوت صحیح ایمان شما را به هوشمندی او جلب می کند.

    معمولا زن ها به هنگام گفت و گو درباره یک موضوع نه تنها نظر شخصی خود را بیان می دارند، بلکه این نظر بسته به موقعیت زمان و مکان تحت تأثیر شدید احساسات ایشان قرار می گیرد و منظور شان توأم با اغراض احساسی است در حالی که این امر در مورد زن متولد مهر به هیچ وجه صدق نمی کند. برای او نظر شما،‌ دوستانش، خودش و دیگران ارزش مساوی دارند که هر کدام می توانند گوشه تاریکی را روشن سازند، به شرط آنکه عادلانه و منطقی باشند.

    بیشتر زنان متولد مهر چه قبل از ازدواج، و چه بعد از ازدواج مشغول کار هستند زیرا برای خرید چیزهایی که سخت به آن ها علاقمند هستند، نیازمند به پول می باشند. او عاشق تجمل است و دلش می خواهد که گرانبها ترین لباس ها زیبا ترین اسباب خانه ها و کمیاب ترین عطر را داشته باشد و به همین دلیل می رود کار می کند تا پول کافی در دسترس داشته باشد. او پول را برای یک منظور دیگر هم لازم دارد و آن ایجاد رفاه برای مرد زندگی و مورد علاقه اش می باشد. اگر در گنجینه دل یک زن متولد مهر یک جواهر گران قیمت و بی نظیر وجود داشته باشد، زن مهر ماه از انزوا و تنهایی تنفر دارد. همیشه در میان جمع حلقه دوستان است. به اصل دوستی و صمیمیت معتقد بوده و حق دوستی را ادا می کند. همراهی،‌ چه در کارها و چه در امور احساسی نیاز واقعی وی محسوب می شود. او دوست ندارد که تنها کار کند و عملا قادر به زندگی بدون شریک نیست. زنان متولد مهر که به نزد فالگیر می روند، فقط دو سئوال از او می کنند. چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه قلب دوستش داشته باشم؟ و چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه پیدا خواهم کرد؟ از نظر او ازدواج یک معامله پایاپای و متقابل دیگری واجب و لازم الاجراست.

    شما ریاست هیئت مدیره انجمن را به عهده دارید، این افتخار از آن شمامی باشد، و او هم مدیر عامل انجمن می باشد و وظیفه دارد که جلو اشتباهات شما را با روش خاص خود بگیرد، در کارها بین عشق و دوستی و منطق و انصاف و عمل تفاوت می گذارد و حساب آن دو را اصلا به همین دلیل خواهان آن است که تا سر حد امکان در کارها و فعالیت های اجتماعی شوهر خود شرکت داشته باشد. او می خواهد که قائم مقام شوهرش محسوب بشود و در عین حال آنقدر منطق و هوشمندی دارد که رهبری شوهر را از جان و دل قبول داشته باشد و یا وقتی مرد می خواهد شغل و حرفه خود را عوض کند و یا دست به فکر جدیدی بزند، از وی حمایت کند و راه و چاه را به او نشان بدهد. یک چنین اموری را جزو وظایف خاص همسری خویش می داند و در این گونه مواقع به هموارکردن راه پیشرفت و موفقیت شوهر و جلوگیری از اشتباهات احتمالی وی می پردازد.

    شما باید حتم داشته باشید که یک چنین زنی از عهده انجام این مشاورات به خوبی بر می آید و لیاقت آن را دارد که به وی میدان فعالیت و ابراز وجود داده شود. زن متولد مهر به هیچ وجه مایل نیست که به صورت باری روی گرده شوهر خود باشد. او بیشتر میل دارد که موانع سر راه همسر خود بر طرف سازد. او به این خواسته طبیعی خویش با ظریف ترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند (مگر اینکه والدین او متولد فروردین باشند که در این صورت باید گفت گاهی اوقات با مشکلات جدی مواجه است).

    زن متولد برج تراز به طور کلی بسیار فهمیده است و قدرت تجزیه و تحلیل فراوان دارد و می تواند در حل مشکلات اداری و یا تجاری فوق العاده مفید باشد. کمتر اتفاق می افتد که از روی احساسات تصمیمی بگیرد و یا در اخذ تصمیم عجله به خرج بدهد و نظریاتی که او به شما ارائه می دهد، اغلب خیلی بهتر و عملی تر از نظریات وکیل مدافع شماست.

    الهه حاکم بر این زن ونوس است و هم او است که وی را وادار می سازد، و یا بهتر است بگویم این قابلیت را به او می دهد که گوهر گرانبهای عقل و درایت خویش را بر تارک زیباترین انگشترهای جهان به انگشت همسر خود بکند. اگر نخواهیم مطلب خود را در قالب جملاتی این چنین ادیبانه بیان کنیم، می توان گفت که دست آهنین او در یک دستکش مخملی قرار دارد و چنان با قدرت و در عین حال نرمی و لطافت در موقع حساس به میان می آید که به سرعت مانع از اشتباهات و ندانم کاری ها می گردد. مردان متولد فروردین، آبان، مرداد و اردیبهشت معمولا یک چنین زنی را شریک صادق و عاقل و دانای خود می بینند و به پرستش و ستایش وی مشغول می شوند، اما یک چنین ستایشی یک جانبه نیست زیرا او نیز شوهر خود را می پرستد. دوستان و اقوام با دیدن زندگی خانوادگی این زن با شوهر و بچه هایش بی اختیار به یاد زندگی پر از صلح و صفای آدم و حوا خواهند افتاد.

    شما در زندگی مشترک با زن متولد مهر از مزایای اخلاقی زیادی برخوردار خواهید بود. او هرگز نامه شما را باز نخواهد کرد زیرا اصلا مایل نیست که غرور و شخصیت خود را بشکند. او هم چنین هیچگاه اسرار شما را به دوستتان بازگو نخواهد کرد و یا در مقابل رئیس اداره تان به شما بی احترامی و یا کم محلی نخواهد کرد. او در همه حال رازدار و وفادار و حرمت نتگه دار است. بسیاری از خردهایی که زنان متولد مهر دارند، ترقی خود را مرهون رفتار زن خویش می دانند. مثلا چه این زن بدون اینکه کوچکترین انحرافی از جاده وفاداری پیدا کند، به هنگام مواجه شدن با کار فرما یا رئیس همسر خویش درست از همان لبخند و ظرافتی استفاده می کنند که روز اول برای آب کردن دل پسر مورد علاقه خود بکار برده بود. او با شرم و جذابیتی که دارد، در بین دوستان و همکاران برای شوهر خویش دوست یابی می کند و می کوشد که با ایجاد یک روابط عمومی گرم و دلچسب راه موفقیت شوهر خود را هموار بسازد. او عشق خود را نسبت به شما عملا به اثباب می رساند. و در ناز و نوازش مغازله هرگز کوتاهی نخواهند کرد. زبان نرم او و جملات بجا و زیبای او هر دل سنگی را نرم می کند.

    داشتن یک چنین همسری مترادف است با داشتن یک خانه بسیار جالب و مرتب. درتزئین منزل از رنگ های شاد استفده می کند و در ترکیب آنها چنان استادی از خود نشان می دهد که گویی یک نقاش است. مبل ها و اثاثیه منزل او نیز در نوع خود بسیار زیبا خواهند بود. تابلوهایی که به دیوارها آویزان می شوند، یه تنها از روی سانتیمتر، بلکه از روی میلیمتر نصب می گردند. غذای شما و بچه های در اغلب موارد سر ساعت سرو می شوند و تنوع لازم در طبخ آن ها به دقت مراعات خواهد شد.

    علاوه بر اینها، زن متولد مهر را با انواع گل ها وگلدانها و سایر لوازم تزئینی می آراید و در عین حال از ترتیب دادن گهگاه یک شام دو نفره عاشقانه در زیر نور شمع غافل نمی ماند. برای زن متولد مهر خانه داری یک شغل تمام وقت و برای تمام عمر محسوب می گردد. شغلی که بر خود فرض لازم و واجب می داند در آن به حد کمال برسد. اما همزیستی او تا وقتی شاعرانه و صمیمانه و نرم و لطیف است که شما نیز احترامات مقابله اش را حفظ کنید و جانب عدل و انصاف را نگه دارید. پناه به خدا اگر بخواهید نقش فرمانده و آمر برای او بازی کنید و هی راه بروید و ایراد بگیرید و دستورات بی سر و ته صادر کنید و از همسر خود بخواهید که مثل یک کنیز از فرامین و هوس های شما اطاعت و فرمانبرداری کند و از ترس خشم سرور خویش جرأت نکند جز بله چیز دیگری بگوید. اگر خداینکرده از زمره این قبیل شوهران باشید که او با یک نقشه بسیار زیرکانه شما را از تحت فرماندهی به زیر می کشد و زندگی با حقوق مساوی را در کنار شما آغاز می کند و شما یک وقت چشم باز می کنید و می بینید که از پشت بام عدم مساوات کم کم پایین آمده اید و نه تنها با او سر یک سفره نشسته و هم تراز او شده اید، بلکه چه بسا که رتق و فتق امور را نیز هرگز بدون صلاحدید او انجام نمی دهید. آن دست آهنین با دستکش های مخملی که گفتم یادتان هست؟ زن مهر ماه از این دست پولادین مخمل پوش به موقع و با تدبیر استفاده می کند و بدون جنگ و کشمکش وجنجال، عدم تعادل ها را از میان بر می دارد. این زن تنها مخلوقی است که از فولادی به نرمی موم ساخته شده است و مشابه آن به طور حتم در هیچ یک از ماههای دیگر سال دیده نمی شود.

    قدرت بی مانند او در آرام ساختن عصبانیت ها و ناراختی های شما ممکن است موجب ایجاد این فکر در شما بشود که او موجودی ضعیف وبیش از اندازه صلح جوست و در مقابله با رویدادهای ناگهانی به کلی درمانده می شود. بگذارید از همین الان بگویم که اگر چنین می اندیشید، سخت در اشتباه هستید. در سطور بالا اشاره کردم باطن زن مهر ماه از فولاد ساخته شده است و اگر ملاحظه می کنید که این چنین نرم و ملایم و ظریف است، به این علت است که از جنگ و جدال بیزار است، و اگر چه خودش گاهی در مظان این اتهام قرار می گیرد که جنگ افروز است ولی اگر خوب دفت کنید،‌ متوجه می شوید که در پشت این ظاهر ملایم اراده ای قوی و روحی مقاوم و دلیر پنهان است و در بحرانی ترین و سخت ترین لحظات کشتی خانواده را روی امواج متلاطم دریا استوار نگه می دارد و قدرت مبازه ای شگرف از خود نشان می دهد.

    پس از مدتی زندگی با یک زن متولد مهر متوجه می شوید که خیلی بیش از حد تصور به کمک های او، مخصوصا به هنگام گرفتاری نیازمند هستید. دستپاچه نشوید و فورا نگویید من با یک چنین زنی ازدواج نمی کنم چون نمی خواهم محتاج زنی باشم، زن ظرفیت اینجور چیزها را ندارد و در زندگی مرتب سرکوفت کمک های خود را به من خواهد زد. یک چنین فکری مطلقا اشتباه است زیرا او نه تنها چیز مهمی که او در زندگی از شما انتظار دارد، داشتن انصاف و مهربانی و رعیت مسئولیت ها و وظایف همسری است. عجیب آنکه خود نیز مسئولیت های فراوانی را به عهده می گیرد. این زن نه تنها خرید و تهیه غذا و مرتب نگاه داشتن منزل و لباسشویی و اطو را به درست شخصا عهده دار می گردد بلکه چه بسا رسیدگی به گل های باغچه و آب دادن آنها را نیز به این مسئولیت ها می افزاید.

    زن متولد برج تراز به کودکان خوب می رسد و از نثار عشق خود به ایشان ذره ای مضایقه ندارد، اما از نظر میزان عشق و علاقه آنها را خیلی خیلی بعد از شما قرار می دهد. بچه ها قسمت های وسیعی از قلب او را اشغال می کنند اما هرگز موفق به رخنه با آن گوشه دنج و اختصاصی که متعلق به شما است، نخواهندشد. یک چنین مادری به کودکان خود لباس های بسیار جالب و زیبا می پوشاند و شما آنها را همیشه در کمال نظافت می بینید. مادر متولد مهر معمولا خیلی مهربان است اما سهل انگار نیست و در صورت لزوم خیلی هم جدی و سخت گیر است. روان شناسان معتقدند او فقط به این دلیل بچه دار می شود که بتواند موجبات نشاط بیشتر شوهرش را در منزل فراهم بیاورد. یکی از اولین جملاتی که او به بچه های خود یاد می دهد این است که : خدایا پدر ما را سالم نگاه دار. او هرگز این امکان را به کودکان خود نمی دهد که احترام پدر را نگاه ندارند، و در عین حال آغوش او همیشه پناهگاه بسیار مطمئنی برای کودکانی است که بیش از حد لزوم مورد تنبیه و توبیخ پدر قرار گرفته اند.

    علاقه ذاتی متولد ین مهر به شیرینی جات و انواع تنقلات آن ها را همیشه در معرض خطر چاقی قرار می دهد و شما اگر از زمره مردان نادری هستید که از وجود یک پرده گوشت روی بدن زن خوشتان نمی آید، بهتر است مراقب ناخنک زدن های دائمی او به ظرف شکلات باشید.

    راستی، گاهگاهی اتفاق می افتد که شما در او نوعی حالت فرماندهی احساس می کنید، به این موضوع خیلی اهمیت ندهید زیرا یک چنین حالتی فقط در او دیده می شود که از نظر احساسی تعادل بین دو کفه ترازو در او به هم خورده باشد و وقتی علت ناراحتی او از بین رفت، خیلی زود موفق به برقرار کردن تعادل می گردد و دوباره همان آدم معقول و منصف و آرام سابق خواهد شد.

    اگر شما یک زن متولد مهر در خانه دارید، سعی کنید تعادل شاهین ترازوی او را به هم نزنید.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
    با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    مطالب زیر را حتما بخوانید

    طالع بینی چینی سال میمون

    طالع بینی چینی سال بز (گوسفند)

    طالع بینی چینی سال اسب

    طالع بینی چینی سال مار

    طالع بینی چینی سال اژدها

    طالع بینی چینی سال گربه (خرگوش)

    تقریباً شبیهم بود نه زیاد میتونست مطالب بهتر و جالبتری راجبمون بگه

    واقعا عالی بود…. هر خطی رو که میخوندم باعث میشد خودمو بیشتر بشناسم..🌻

    واقعا تحلیل جالبی بود. من از اینکه مهرماهیم به خودم افتخار میکنم و خداروشکر میکنم. ولیکن متاسفانه اونقدر به طرف مقابلم بها دادم و از صفر به همه چیز رسوندمش که با وجود دوتا بچه خیانت کرد و زندگیمو با خاک یکسان کرد. ولی خداروشکر خیلی زود تونستم مجدد سرپا بشم و اینبار خودمو ساختم و بعد ۵ سال طرف التماس میکنه برگردم ولیکن از چشمم افتاده و محاله سمت خونه و زندگیم راه بدم. ممنون و سپاسگزارم بابت زحماتتون

    سلام دوست عزیزم. نظر لطف و محبت شماست. از اینکه همراه ما هستید، بی نهایت سپاس گزاریم.

    تازه ترین ها

    فال ابجد امروز – جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

    فال روزانه صوتی – جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

    فال روزانه – جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ امروز – جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱

    فال ماهانه میلادی – ژانویه ۲۰۲۳

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    طالع بینی یکی از مهم ترین روش هایی است که می توان به شخصیت درونی افراد پی برد. بسیاری از ما علاقمند و دنبال کننده فال و طالع بینی هستیم تا با توجه به نشانه ها و ویژگی های رفتاری هر فرد راهی به درون فرد مورد علاقه مان پیدا کنیم در این بخش به خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهر ماه می پردازیم با مجله اینترنتی ایران ناز مثل همیشه همراه باشید.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    زن متولد مهر، نماد: میزان

    زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید.

    (شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند.

     

     

  • دعا به جهت پیدا شدن اشیا گمشده
  • دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

    او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد.

    او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است. زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.)

     

     

    اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

    اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

    اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است.

     

     

    نیاز جنسی زنان متولد مهر ماه

    آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اگر تو احساس خوبی داری پس من هم احساس خوبی دارم.
    پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:به پشت خوابیده را خیلی دوست دارند.
    مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هتل های کوچک و لوکس

     

    زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود.

    زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

    وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

    وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

     

    خصوصیات مهم یک مرد متولد مهر

     

     

    مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد.

    علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی، مهربان و پرشور و نشاط است.

    مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

    مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

    او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

     

    مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟

    مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است .

     

     

    وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید

    گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی مسحور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

    جز لاینفک وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد .

    نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .


    نیاز جنسی مردان متولد مهر

    مردان مهر به س-ک-س با زن زیبا بیشتر اهمیت میدهند در غیر اینصورت س-ک-س در تاریکی را ترجیح میدهند.در کل مرد مهربان و دوست داشتنی است مانند زنان مهر به سازگاری اهمیت میدهند

    به این دلیل که هر کاری زمانی دارد از همسری که برایش نرخ تعیین کند متنفر است.کمی نارسیسم و خود پسند است.

     

     

    از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.

    پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند

    مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند.

    جمله آخر: متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.

    همه تقریبا به این نکته پی برده اند که همه جا خوب و بد دارد و نمی توان فقط به ماه تولد آن فرد اکتفا کرد و ذات آن شخص را پیش بینی کرد اما بعضی از خصوصیات وجود دارد که در افراد متولدین یک ماه مشترک است. ما در این مطلب از بخش فال و طالع بینی سایت جدولیاب خصوصیات متولدین مهر ماه را جمع آوری کرده ایم و برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم پس با ما همراه باشید.

    با تدبیر، با سیاست‌، مؤدب‌، با نزاکت‌ و آداب‌‌دان،‌ احساساتی‌، خیال‌ پرداز، دل‌ربا، جذاب‌ و ملیح‌، بردبار، پر تحمل‌، آسان‌‌گیر، اجتماعی‌، خوش‌‌مشرب‌، خون‌‌گرم‌، معاشرتی‌، زودآشنا و پر‌شور، کمال‌‌طلب‌، آرمان‌‌گرا، صلح‌‌جو و آرام‌.

    جنبه‌ منفی شخصیت

    دو‌دل‌ و نامطمئن،‌ خوش‌‌باور و به‌ تأثیرپذیر، خودخواه‌ و لوس‌.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    توضیحات عمومی

    برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌‌البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌، چون‌ علامت‌ تمام‌ برج‌های‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند. بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مطلوب‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌‌البروج‌ در نظر می‌گیرند، چون‌ این‌ ماه‌، زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را در این‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند. در ماه‌ مهر هوائی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ می‌کنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌های‌ خوشمزه‌ آن‌ لذت‌ می‌بریم‌. متولدین‌ مهر ماه‌ در میان‌ منطقه‌‌البروج‌ از دلپذیرترین‌، با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثراً خوش‌‌قیافه‌ و جذاب‌ هستند. آنها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتاً (ذاتاً) افرادی‌ مهربان‌، دلرحم‌، ملایم‌، عاشق‌ زیبائی‌ و هماهنگی‌ (هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌) محسوب‌ می‌شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ می‌کنند.

    آنها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند و در شرایطی‌ که‌ مجبور به‌ قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آنها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند با اشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ آنها به‌ بحث‌ و جدل‌ می‌پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ آنکه‌ به‌ نتیجه‌ای‌ برسند، حقیقت‌ آن‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم ‌می‌آید. یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌های‌ آنها ناشکیبائی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیداً مایلند که ‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأئید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌، با تدبیر، ملاحظه‌‌گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.

    متولدین‌ مهر ماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌های‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از آن‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می‌شوند که‌ به‌ راحتی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌‌نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ و به‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقاً وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ می‌کنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید. آنها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌، قساوت‌،سنگدلی‌، خشونت‌، ستمکاری‌، آزار و اذیت‌، تندی‌، پرخاش‌‌‌جوئی‌، هرزگی‌، بی‌نزاکتی‌، دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود را به‌ کار می‌بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه‌ کنار می‌آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌‌آل‌ آنها در کل‌ جامعه‌ و در دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.

    قالب‌ فکری‌ آنها بیش‌ از آنکه‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می‌شود. اگرچه ‌آنها برای‌ پیشگام‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌‌رو و ملایم‌هستند. آنها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانائی‌ و قابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌، به‌ راحتی‌ می‌توانند تلاش‌های‌ خود و همین‌‌طور دیگران ‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.

  • چگونه میتوانیم زبان انگلیسی را یاد بگیریم
  • آنها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌، بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائماً در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هر‌گونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط‌شان‌ با دیگران‌ خدشه‌‌دار نشود. آنها درزمینه‌ احساساتی‌‌بودن‌ و آرمان‌‌گرائی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می‌زنند. اگرچه ‌شانس‌ خوبی‌ دارند و معمولاً ازدواج‌‌هائی‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌، چون‌ غالباً به‌تفاهم‌، همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد در این‌ امر معتقدند. در واقع‌ آنها آنقدر مهربان‌ و با‌محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر اینکه‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچکترین‌ آسیبی‌ نبیند، حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه ‌می‌آیند.

    همسران‌ متولدین‌ مهر ماه‌ هرگز نمی‌توانند شکایت‌ کنند که‌ آنها قادر به‌ درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهر ماه‌ معمولاً در کل‌ منطقه‌‌البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ می‌شوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌، دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ می‌کنند. جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهر ماه‌، ویژگی‌های‌ بی‌خیالی‌، سر به‌ هوائی‌، بازیگوشی‌ و سطحی‌‌بودن‌ به‌ شمار می‌آیند. اگرچه‌ این‌ ویژگی‌ها می‌توانند ناشی‌ از بی‌حوصلگی‌ و خسته‌‌شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند و گهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌‌شور و حال‌، کم‌رو، خجالتی‌، آسان‌‌گیر، سست‌ و بی‌‌حال ‌می‌شوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

    آنها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ عصبانی‌ می‌شوند، ولی‌ طغیان‌های‌ خشم‌ و عصبانیت‌ متولدین‌ مهر‌ماه تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می‌کند. عشق‌ و علاقه‌ وافر آنها به‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آنها را به‌ سمت‌ افراط کاری‌، گزاف‌‌گوئی‌ و ولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌‌زنک‌ تبدیل‌ شوند یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهر‌ماه‌ کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت ‌آنها را وسوسه‌ می‌کند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند. در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ آنها لقب‌ (مهر ماهی‌های‌ تنبل‌)می‌دهند. اگرچه‌ آنها می‌توانند به‌ طرز شگفت‌آوری‌ فعال‌، پویا و پر جنب‌‌و‌جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتاً ازکارهای‌ پست‌، کثیف‌، زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌ای‌ از متولدین‌ مهر ماه‌ به‌ کم ‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیداً جاه‌‌طلب‌ و بلند پرواز هستند.

    از آنجائی‌ که‌ آنها از افراط و تفریط بیزار هستند، می‌توانند دیپلمات‌های‌ خوبی‌ از آب‌ درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌ نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ راحتی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ را نیز بررسی‌ کنند. آنها می‌توانند مدیر، مجری‌، سازمان‌‌دهنده‌، حقوق‌‌دان‌، وکیل‌ دعاوی‌ (از آنجائی‌ که‌آنها به‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالاً در کارهای ‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ می‌کنند)، فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌، کارمند دولت‌ و بانکدارهائی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و کنترل‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد و وفادار به‌ شمار می‌آیند)، بعضی‌ از آنها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدید از استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌‌ذوق‌ و استثنائی‌ محسوب‌ می‌شوند.

    همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌، طراح‌ و دکوراتور داخلی‌، کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ می‌شوند و در هر گونه‌ پذیرائی‌ و سرویس‌‌دهی‌ عمومی‌ توانائی‌ خاصی‌ دارند. عده‌ای‌ از آنها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌‌داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌ای‌ را برای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می‌دهند و نتایجی‌ عالی‌ را به‌ ارمغان‌ می‌آورند. آنها به‌ شدت‌خوش‌‌بین‌ هستند و توانائی‌ آن‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌‌شدن‌ و به‌ زمین‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و آن‌ را جبران‌ کنند، در نتیجه‌ می‌توانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

    بیماری‌های احتمالی

    صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ می‌کند. از این‌ رو متولدین‌ مهر ماه‌ مستعد ابتلا به‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط به‌ کلیه‌ و مثانه‌، به‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ و نوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ است‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.

    مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌، عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌، تشریک‌ مساعی‌، صمیمیت‌، مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.

    بیزاری‌ها

    خشونت‌، بی‌عدالتی‌، ظلم‌ و ستم‌، بی‌انصافی‌، حق‌‌کشی‌، رفتار و اعمال ‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌، در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار‌گرفتن‌.

    مشکلات‌ احتمالی

    هر کسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی که‌ این‌ خصلت‌ها سرکوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید: ـ به‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می‌یابید که‌ نه‌ فقط برای‌شما که‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌‌ارزش‌ و سطحی‌ هستند. ـ بهتر است‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ که‌ ندارید، نکنید و راهی‌ را بیابید که‌ بتوانید به‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ به‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید. ـ گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می‌آید و یا از اینکه‌ نمی‌توانید دیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و به‌ سرزنش‌ می‌پردازید. ـ اگر قادر به‌ یادگیری‌ این‌ توانائی‌ شوید که‌ بدون‌ آن‌ که‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، آن‌ وقت‌ می‌توانید دیگران‌ را نیز خوشحال ‌سازید. ـ گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌های‌ آرامش‌ بخش‌ احساس ‌معذب‌‌بودن‌ می‌کنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ عصبانی‌ و آزرده‌‌خاطر می‌سازید. ـ بهتر است‌ سعی‌ نمائید که‌ اطمینان‌‌خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید. ـ احساس‌ می‌کنید که‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ است‌ و به‌ وضوح‌ احساس‌ خلاء می‌نمائید و تصور می‌کنید که‌ اعمالتان‌ در نظر دیگران‌ مأیوس‌‌کننده‌ و یأس‌ آورند. ـ احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید و اجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌‌گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شما مستولی‌ شوند.

    سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید (زهره‌) است

    ۱. فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید: ۷۲۳۰ ۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۶۲۰ ۳. شعاع‌ استوائی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۶۰۵۲ ۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۶۰۵۲ ۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۳۲:۵۸ ۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۱۷۷/۳ ۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰

    حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

    سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ (میزان) است‌ که‌ نشان‌‌دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ آن‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. آن‌ سمبل‌ مظهر انعطاف‌، مروت‌، عدل‌، بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.

    رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

    ۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهر ماه‌ (آبی) است‌.

    نام‌ افراد مشهوری که‌ در ماه‌ مهر متولد شده‌اند

    ماهاتما گاندی‌

    با سلام واقعا ممنونم برنامه خیلی خوبی من هم دوست دارم شرکت ک…

    خواب دیدم برادرم برای بار دوم بچه اش توی قبر میزاره اما این…

    نوش جان…

    خیلی خوب بود ممنون از شما…

    سریال یاغی و جیران عالیه اینجا میخونمش فقط لطفا بلافاصله بزا…

    با سلام، لازم است بگم که رضایت شما از خوش سعادتی تیم ما است،…

    برای ما که پول نداریم فیلیمو رو شارژ کنیم واقعا اینجا خوندن…

    خیلی کانال جالبی دارین دستتان درد نکنه فیلم باحال میزارین لط…

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    بسیاری از افراد همیشه به دنبال کشف شخصیت های دوستان خود هستند و برای پیدا کردن خصوصیات اخلاقی آنها می توانند از طالع بینی ماه تولد افراد کمک بگیرند و با خواندن آنها اطلاعاتی در مورد رفتار و شخصیت آنها بیابید از این رو ما تصمیم گرفته ای که در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان و مردان متولدین ماه مهر بپردازیم.

    عکس پروفایل مهر ماه سال 98 و عکس نوشته زیبا متولد مهر ماه برای تبریک

    فارغ از جنسیت متولدین مهر ماه دارای ویژگی های خاص و مختص به خود هستند که از جمله آنها : اهل اعتدال، حامی و پشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه‌مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه‌مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست می باشد.

    از سایر خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر می توان به عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی‌دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بینی اشاره نمود. این مشخصات افراد متولد ماه میزان است که در میان تمام آنها مشترک است.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

     

    از نکات منفی شخصیتی متولدین ماه مهر می توان به دو دل‌ و نامطمئن‌،خوش‌ باور و تأثیرپذیر، خودخواه‌ و لوس‌ اشاره کرد.

    مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌، عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌، تشریک‌ مساعی‌، صمیمیت‌، مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌ از جمله علاقه مندی های متولدین ماه مهر است.

    متولدین ماه مهر از خشونت‌، بی‌ عدالتی‌، ظلم‌ و ستم‌، بی‌انصافی‌، حق‌ کشی‌، رفتار و اعمال ‌فاقد شعور و بی ‌ملاحظگی، در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار گرفتن‌ بیزارند.

    از ویژگی های مرد متولد مهر می توان به زن پرست ، با انصاف ، متعادل ، خوش سلیقه ، گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی اشاره کرد و اگر شوهر شما متولد ماه مهر می باشد بهتر است همیشه به سر و وضع خود برسید و خانه تان را تمیز و مرتب نگه دارید.

  • چگونه وای فای همسایه رو هک کنیم
  • مردان متولدین مهر به هیج عنوان دوست ندارن دیگران را برنجانند و خوشحال باشید که هوشمندترین مشاور جهان در کنار شماست. مردان ماه مهر دارای طبیعتی گرم و تر هستند و اغلب آن ها جوانمرد و خوش خلق و مورد توجه مردم هستند. باید اشاره کرد که آن ها در قضاوت منصف می باشند و هر وقت دروغ بگویند صدمه می بینند.

    مردان متولد مهر سود زیادی از تجارت کسب می کنند اما شراکت برایشان خوب نیست و در شراکت ضرر می کنند. مال حرام نیز برای آنها سازگار نیست.

    مردان مهر ماهی اغلب در سینه و شکم خود نشانی دارند که برای آن ها نیک است و اغلب آن ها ممکن است در سنین ۸ و ۲۴ و ۳۸ با خطر روبه رو شوند و اگر از این سنین به راحتی گذر کنند تا سن بالای شصت و گاه هشتاد سال نیز عمر می کنند. بعضی  از آن ها در کف دست چپ و در قسمت خط عمر نقطه ای دارند که نشانه خطر و توقف است که می توانند با احسان و صدقه آن خطر رفع نمایند.

    از بزرگ ترین عیب های مردان متولدین مهر ماه می توان به زودباوری آن ها اشاره کرد گاهی اسیر نفس عماره می شوند و ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند.

    مردان متولد مهر ماه به خود مسلط هستند و خویشتندا هستند. همچنین روزهای جمعه و شنبه برای آن ها جزء روزهای خوب است و انگشتر فیروزه و یاقوت نیز برای آن ها مناسب می باشد.

    زنان متولدین مهر ماه دارای قدرت استدلال و هوشیاری بالایی هستند و انصاف خود را در هر شرایطی بروز می دهد حتی اگر به ضرر خودشان باشد. آنها قوه ذهنی و استعداد بسیار بالایی برای زنان مهر ماهی مطرح شده و زنان مهر ماهی اگر به اجبار وادار به قضاوت کردن شوند توانایی بی طرفانه و منصفانه داوری کردن را دارند و اصلا حاضر نیستند با افراد پر حاشیه سر و کله بزند.

    از جمله ضعف های آن ها بی صبری در برابر انتقاد است و زنان متولد ماه مهر به شدت مایل هستند که اعمال و رفتارشان مورد تایید دیگران باشد اما در کل اشخاصی با تدبیر ، متعادل ، انعطاف پذیر و ملاحظه گر می باشند.

    زنان متولدین ماه مهر زود خشمگین می شوند و در صورتی که از عصبانیت خودداری نکنند بسیار آسیب می بینند. آن ها در زمان عصبانیت طپش قلب می گیرند که باید بسیار مراقب خود باشند. گاهی زنان متولد این ماه دچار خیالات واهی و اضطراب می شوند و بدون هیچ دلیلی با همسر خود بد رفتاری می کنند.

    زنان مهر ماهی با سه خطر در زندگی رو به رو می شوند که در ضورتی که از آنها به سلامت عبور کنند عمرشان طبیعی سپری می شود. در صورت بیماری دلیل ناخوشی بلغم و صفرا می باشد.

    عکس نوشته پروفایل آذر ماهی برای عکس پروفایل و استوری

    متن ادبی درباره ماه مهر؛ جدید، کوتاه و بلند

    دانلود ۸ آهنگ تولد مهر ماهی برای جشن تولد متولدین مهر + ۴ دکلمه مهر ماهی ها

    عکس نوشته من یه دختر مهر ماهی ام؛ خوشگل و فانتزی برای پروفایل

    عکس پروفایل مهر ماهی جدید + عکس نوشته تبریک تولد مهر ماهی ها

    متن تبریک تولد به دوست مهر ماهی و رفیق متولد مهر

    متن تبریک تولد به همسر مهر ماهی با جملات زیبا و عاشقانه

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه کباب حسینی با مرغ؛ خوشمزه و لذیذ

    کباب سلطانی چیست (بهمراه طرز تهیه و نکات طلایی)

    ادویه همبرگر چیست (ترکیبات اصلی ادویه همبرگر رستورانی)

    طرز تهیه کتلت گوشت خوشمزه به سبک رستورانی و حرفه ای

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

    طرز تهیه کتلت مرغ مجلسی خوشمزه؛ مرحله به مرحله

    طرز تهیه کاکا کدو شمالی پف دار به روش ساده در منزل

    طرز تهیه کماچ سهن کرمانی نرم و خوشمزه + نکات طلایی

    طرز تهیه کیک پرتقالی زعفرانی مجلسی با طعم فوق العاده

    آخرین اخبار

    یارانه دی ۱۴۰۱ به چه صورت است؟ نقدی است یا کالا برگ؟

    پله، اسطوره فوتبال برزیل در سن ۸۲ سالگی درگذشت

    آرژانتین در ضربات پنالتی ۴-۲ فرانسه را شکست داد و قهرمان جام جهانی شد

    سود سهام عدالت را کی می ریزند؟ چقدر است؟

    زمان فینال جام جهانی ۲۰۲۲/ ساعت دقیق به وقت ایران

    آخرین مقالات


    شعر کودکانه روز مادر؛ زیبا، شاد و جدید

    از کجا بفهمیم شماره بلاک شده زنگ زده؟ (در آیفون)

    نوزاد در سه ماهگی چه کارهایی می کند؟ (نقاط عطف و توانایی ها)

    بهترین قالیشویی های استان تهران در سال ۱۴۰۱

    عکس نوشته تبریک روز مادر ۱۴۰۱ برای پروفایل و استوری

    معرفی برترین قالیشویی های غرب تهران؛ ۱۲ بهترین با آدرس

    دانلود آهنگ غمگین روز مادر (برای مادران فوت شده) + متن

    مقدار پروتئین مورد نیاز بدن در روز (براساس وزن، فعالیت و سن)


    میزان اضافه بار در پروازهای خارجی


    معرفی کامل ارز دیجیتال Theta Fuel

    بهترین کادو برای روز مادر چیست؟ ۱۵ ایده فوق العاده برای هدیه روز مادر

    رژیم کاهش وزن برای افراد دیابتی: اصولی و بدون خطر لاغر شوید

    نقاشی روز مادر ساده و زیبا برای رنگ آمیزی و تبریک

    بیوگرافی تام کروز (سن، قد، فرزندان، فیلم ها و بدلکاری ها)

    پاییز را ساده منگر! پاییز، اتحاد جنون آمیز برگ است با نور The leaf’s insane alliance is with the light … عاشقانه برگی ست که هم رنگ خورشید شده است! این است معجزه حضرت پاییز! آغازین لحظه های فصل زیبا و رنگارنگ پاییز بر همه شما کاربران عزیز ناروب مبارک. تولد مهر ماهی های عزیز نیز مبارک و میمون.

    عکس نوشته هایی از خصوصیات اخلاقی متولدین مهر ماه به همراه ویژگی های کلی زن و مرد متولد مهر را در این بخش دنبال می کنید. با ما همراه باشید.

     

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

     

    ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ مهر ماه‌:

    با تدبیر، با سیاست‌، Polite مؤدب‌، با نزاکت‌ و آداب‌ دان‌

     

     

  • چگونه سهام بخریم و بفروشیم
  • احساساتی‌، خیال‌ پرداز، دلربا، جذاب‌ و ملیح‌

     

     

    بردبار، پر تحمل‌، آسان‌ گیر، اجتماعی‌، خوش‌ مشرب‌، خون‌ گرم‌، معاشرتی‌، زودآشنا و پر شور

     

     

    کمال‌ طلب‌، آرمان‌ گرا، Pacifist صلح‌ جو و آرام‌

     

     

    جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهر ماه‌:

     

     

    دو دل‌ و نامطمئن‌

     

     

    خوش‌ باور و به‌ تأثیرپذیر

     

     

    خودخواه‌ و لوس‌

     

     

    برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌،چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مطلوب‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌در نظر می‌گیرند، چون‌ این‌ ماه‌، زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را در این‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند.

    خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

     

     

    در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ می‌کنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌های‌ خوشمزه‌ آن‌ لذت‌ می‌بریم‌.متولدین‌ مهر ماه‌ در میان‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌، با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند.

     

     

    آنها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا (ذاتا) افرادی‌ مهربان‌، دلرحم‌، ملایم‌، عاشق‌ زیبایی‌ وهماهنگی‌ (هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌) محسوب‌ می‌شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ می‌کنند.

     

     

    نام‌ فرد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ مهر متولد شده‌ است‌:

    مهاتما گاندی

     

     

    خصوصیات زنان متولد مهر

    زنان متولد این ماه عموماً افرادی مستقل – خوش فکر – رک و صریح – اهل همکاری و همراهی – شیک پوش – جذاب – مهربان – منطقی – با اراده – نکته سنج – بعضاً ظریف و ریز نقش – علاقمند به لباسهای شیک و زیبا – خریدار بهترین لباس و لوازم – علاقمند به تجملات – دارای استعداد هنری – گاه دقیق و جدی و سختگیر و با مسئولیت – متنفر از انزوا و تنهایی – اغلب شاغل – طالب کار جمعی – وفادار به همسر و گاه حلال مشکلات او – مراقب فرزندان – رازدار- طالب رنگهای شاد – طالب تنوع در طبخ غذا – علاقمند به شیرینی ها و …

     

     

    خصوصیات مردان متولد مهر

    مردان متولد این ماه عموماً افرادی مستقل – پر انرژی – دارای استعداد هنری – خوش سلیقه – طالب محیط های آرام – باهوش و ذکاوت – خون گرم و با احساس – منصف – منطقی – مهمان دوست – اهل دوستی و رفاقت – اغلب حلال مشکلات – تا حدی قادر به درک احساسات دیگران – علاقمند به طبیعت و زیبایی – علاقمند به رنگ آبی – زن دوست و دارای استعداد جذب جنس مخالف – طالب انضباط در میان فرزندان – گاه ساده لوح و مستعد فریب خوردن – دارای ذهنی کنجکاو – گاه دمدمی مزاج – احتمالاً مواجه شدن با یک دوره بلا تکلیفی و سرگردانی – اغلب موفق و مسلط بر امور و …

     

     

     

     

    فال و طالع بینی وبسایت تفریحی سرگرمی ناز وب

     

     

    Photographs of the Born in October with Ethical Characteristics

    برچسبها: پاییز ، متولدین مهر

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *