جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه
جدیدترین قصه های صوتی کودکانه





جدیدترین قصه های صوتی کودکانه




دانلود قصه صوتی کلاغ سفید



دانلود قصه صوتی بشنو و باور نکن

























قصه صوتی کودکانه گوش کنید در سایر رسانه ها







جدیدترین قصه های صوتی کودکانه









قصه کودکانه هکتور اژدها و و عطسه های آتشین


دانلود صوتی قصه های زیبای هزار و یک شب شهرزاد

قصه های ترسناک عمو مونتاگ، قصه‌هایی برای خواندن و ترسیدن


درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon

قصه های کودکانه

برای هر مادر و پدری مهم است که بداند شخصیت کودک او در سال های اولیه زندگی شکل می گیرد و بعدا تکمیل شده و جنبه های دیگری به آن افزوده می شود. کودک در سال های اول زندگی مهمترین ابعاد شخصیت خود را می سازد و بعد می تواند آن ها را تکمیل نموده و توسعه دهد بنابراین شاید از سخت ترین وظایفی که هر پدر و مادری به عهده دارد این است که بتواند جنبه های مهم و حیاتی شخصیت را برای کودک خود ایجاد نماید از طرف دیگر کودکان در سال های اولیه زندگی درک درست و کاملی از فرآیند آموزش دیدن و تربیت شدن ندارند و معنی و مفهوم فرآیند آموزش را درک نمی کنند در سال های اولیه کودک فقط به بازی و سرگرم شدن توجه دارد به نوع دیگر می توان گفت که تا حدود 5 یا 6 سالگی شغل بچه بازی کردن است. راهکار مناسبی که برای انتقال مفاهیم و موضوعات مهم آموزشی در این دوران به کودکان پیشنهاد می شود استفاده از قصه کودکانه و داستان کودکانه است. قصه های کودکانه که می توانند برای بچه ها خوانده شده یا قصه صوتی کودکانه برای بچه ها پخش شوند. در قالب قصه های فارسی و داستان کودکانه جدید است که می توان ضمن سرگرم کردن بچه ها به آن ها مفاهیم ضروری و مهم که لازم است در ضخیت او شکل بگیرند را انتقال داد. در بسیاری موارد بچه ها دوست دارند که در موقع خوابیدن قصه کودکانه کوتاه مناسب برای خواب را گوش داده و بخوابند و در موارد زیادی نیز در طول روز پدر و مادر می توانند از داستان های کودکانه برای سرگرم کردن کودکان استفاده کنند.

شنیدن یک قصه کودکانه کوتاه نقش زیادی در تقویت توان ذهنی کودکان و تقویت خلاقیت آن ها دارد و یک داستان کودکانه جدید می تواند جنبه های مختلف هوش یک کودک را تحت تاثیر مثبت قرار دهد. در قالب قصه صوتی می توان جنبه های مختلف تجربه زندگی که لازم است کودک با آن ها آشنا شود مانند شادی و خوشحالی، غم و اندوه، عصبانیت و خشم را به کودکان آموزش داد. پس از قصه کودکانه به عنوان یک ابزار اصلی و مهم برای سرگرمی و آموزش کودکان خود استفاده کنید و علاوه بر سرگرم شدن به جنبه های آموزشی قصه کودکانه شب صوتی و داستان نیز توجه کنید.

شما می توانید یک قصه کودکانه یا یک داستان صوتی کودکانه را برای کودک خود پخش کنید و در انتها از او بخواهید قسمتی از قصه کودکانه جدید هر چند بسیار کم و اندک حتی در حد یک جمله برای شما بازگو کند در این حالت ضمن اینکه کودک شما سرگرم شده؛ این موضوع را می اموزد که باید به اتفاقاتی که در محیط اطراف خود می افتد با دقت توجه داشته باشد تا بتواند قسمتی از آن هر چند اندک را به خاطر بسپرد. از طرف دیگر وقتی شما یک قصه کودکانه یا داستان صوتی کودکانه برای کودک خود پخش می کنید یا می خوانید و در یک دوره زمانی آن را تکرار می کنید می توانید معنا و مفهوم آن داستان کودکانه فارسی را در ذهن کودک خود نهادینه کنید.

مهارت خوب شنیدن و خوب گوش دادن یکی از توانمندی هایی است که برای همه افراد در همه سنین لازم و مهم است؛ بنابراین مهم است که کودک برای این مهارت آموزش دیده و در ان ماهر شود. گوش دادن به قصه های کودکانه وقتی همراه با تمرکز و دقت انجام شود، می تواند مهارت کودک در شنیدن قصه را افزایش دهد و کودک را نسبت به محیط اطراف و برقراری ارتباط با آن از طریق شنیدن موثر، توانمند کند.جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

شما می توانید از طریق خواندن یا پخش کردن قصه کودکانه شب صوتی و داستان کودکانه کوتاه، مهارت های مهم در زندگی مثل غذاخوردن، بازی کردن، دوست شدن، مراقبت از خود و مواردی از این دست را در قالب قصه هایی که برای شخصیت های مهم داستان کودکانه کوتاه اتفاق میفتد آموزش دهید. با روش روایت داستان کوتاه کودکانه برای بچه ها، حتی می توانید موضوعاتی که کودک شما علاقه چندانی به آن ها ندارد را برای او شبیه سازی و بازگو کنید و با قصه های خواب آور صوتی برای کودکان آموزش های صحیح و مهم را به کودک منتقل کنید. کافی است که شوق خواندن یا شنیدن قصه را در کودک خود تقویت کنید تا راهکار مناسبی برای نفوذ و انتقال مطالب مهمی که در نظر دارید به کودک خود بیابید در این حالت می توانید مطالبی که حتی کودکان در بعضی موارد به آن علاقه ای ندارند مانند خوابیدن، غذا خوردن، حمام رفتن یا هر موضوع دیگری که فکر میکنید برای کودک شما مهم است که آموزش ببیند را از طریق قصه کودکانه صوتی و تصویری به او منتقل نمایید.

وولک سعی می کند به موضوع قصه کودکانه و داستان کودکانه حرفه ای نگاه کند و فقط از جنبه سرگرمی به این موضوعات نپردازد در وولک می توانید قصه صوتی کودکانه مختلف را با دست بندی های مناسب برای کودکان پیدا کنید و اوقات خوشی را برای کودکان خود ایجاد کنید. در وولک همه قصه ها رایگان هستند و شما به هر تعداد که بخواهید می توانید از قصه های وولک برای کودکان خود پخش کنید.

در وولک هر هفته چندین قصه جدید بارگذاری می شود تا کودکان با قصه های تکراری مواجه نشده و بتوانند مفاهیم جدید و مهمی را از طریق قصه جدید بیاموزند پس مرتب به سایت وولک سربزنید یا اپلیکیشن وولک را دانلود کنید تا از بروزرسانی قصه های کودکانه فارسی و بارگذاری قصه جدید مطلع شوید. قصه های وولک بصورت قصه صوتی همراه با قصه متنی منتشر می شوند و شما می توانید این قصه های خواب آور صوتی و متنی را با صدای خودتان برای فرزندتان بخوانید یا قصه صوتی کودکانه آن را برای فرزند خود پخش کنید.

همه ما خاطرات زیادی از کودکی خود داریم ولی شاید ماندگارترین و بهترین خاطراتی که داشته باشیم از زمانی بوده است که بزرگترها سعی کرده اند با داستان کودکانه ما را سرگرم کنند. داستان های کودکانه ای که برای ما تعریف می کردند و با آن ها علاوه بر اینکه ما را سرگرم می کردند درس های زندگی نیز به ما می آموختند. حتما همه ما قصه صوتی کودکانه مانند خاله سوسکه، بز زنگوله پا و مواردی از این دست را به یاد داریم و بارها این قصه صوتی کودکانه را گوش داده ایم و با آن ها خاطرات زیادی داریم.

داستان کودکانه چیزی بوده است که مدت زمان زیادی از کودکی همه ما را پرکرده است داستان کودکانه با موضوعات مختلف مانند دوستی، کمک کردن، مراقبت کردن، همراهی کردن و مواردی از این دست چیزهایی بوده است که در کودکی بسیار برای ما تعریف شده است. قصه صوتی کودکانه در زمان های کودکی بزرگسالان فعلی، بصورت نوار کاست در دسترس بود و این قصه های کودکانه صوتی به همراه کتاب عرضه می شد البته به دلیل سختی تولید و تکثیر آن تعداد قصه کودکانه و داستان کودکانه که به این صورت در دسترس بود بسیار محدود بود و در حال حاضر به دلیل توسعه روش های اطلاع رسانی تولید و انتشار داستان کودکانه بسیار آسان تر و ارزان تر شده است.

قصه کودکانه صوتی و تصویری و قصه هایی که از کتاب ها به صورت کارتون و انیمیشن در آمده اند، نیز یاد آور خاطراتی گران قدر از بچگی ما هستند. قصه کودکانه صوتی و تصویری بچه های کوه آلپ، مهاجران  و بچه های مدرسه والت از جمله داستان هایی است که به صورت صوتی و تصویری در آمده اند.

داستان کودکانه می تواند قدرت درک، تخیل و پرسشگری کودک را افزایش داده و باعث شود مراحل رشد این مهارت ها در کودک افزایش داده باشد در‌نتیجه ی گوش دادن به داستان کودکانه صوتی، او را در ارزیابی استدلال‌ها، درک روابط علت و معلولی، کشف و تحلیل مفاهیم، و همچنین نتیجه‌گیری درست از رویدادها یاری کنند. بنابراین باید به داستان‌ کودکانه ادبی به ‌منزلۀ یک ابزار آموزشی برای کودکان نگاه کرد و داستان‌خوانی و قصه گویی را جزء برنامه‌های اصلی کودکان در مدارس قرار داد تا کودکان بتوانند از طریق گفت‌و‌گو در مورد قصه کودکانه صوتی جدید، قدرت تفکر خود را افزایش دهند.

برای این که جذابیت بیشتری برای کودکان ایجاد کرد می توان قصه های کودکانه صوتی را در اختیار بچه ها قرارداد تا بتوانند با سهولت بیشتر به قصه کودکانه شاد گوش کنند و از آن ها خواست که در حد چند جمله کوتاه پس از شنیدن قصه صوتی کودکانه خلاصه آن را بیان کنند. نکتۀ دیگر که باید به آن توجه کرد این است که استفاده از داستان کودکانه راه تعامل بزرگسالان با کودکان را هموار می‌کند، و در عین افزایش قدرت تفکر، آن‌ها را با رفتار‌ها و مسائل اجتماعی آشنا می‌سازد.

قصه کودکانه همیشه یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای بچه ها بوده است با قصه بچه ها هم سرگرم می شوند هم آموزش می بینند قصه شب صوتی کودک بهترین ابزار برای سرگرمی و آموزش دادن کودکان بصورت همزمان است. برای اینکه قصه کودکان جذاب تر باشد می توان از فرمت های خوبی مانند قصه صوتی و تصویری برای قصه گفتن برای بچه ها استفاده کرد. قصه صوتی می تواند کودکان را کاملا جذب کند و موضوعات پیچیده را برای آن ها توضیح دهد قصه صوتی کودک باید مشخصات مهمی داشته باشد:

کاربردهای قصه

کودکان تا سن 6 یا 7 سالگی تمام انرژی خود را بر بازی و سرگرمی متمرکز می کنند ضمن اینکه این سنین مهمترین سن برای آموزش نکات مهم و کلیدی به کودکان است. با قصه می توان هم کودکان را آموزش داد و هم آن ها را سرگرم کرد بنابراین هر چه فرمت قصه برای کودکان جذاب تر باشد می توان بهتر کودک را جذب کرد و انتقال مطلب را انجام داد. قصه صوتی و تصویری می تواند فرمت بسیار مناسبی برای جذب کودک باشد. قصه صوتی کودک می تواند مانند یک فیلم یا نمایش کودک را سرگرم می کند و در ضمن مطالب مهم را به کودک آموزش می دهد.

بسیار مهم است که موضوع قصه شب چیست اگر موضوع قصه برای کودکان مناسب نباشد می تواند برای کودک اثرات منفی به همراه داشته باشد اگر موضوع طوری باشد که ذهنیت منفی در مورد موضوعی برای کودک ایجاد کند برطرف کردن آن در آینده بسیار سخت خواهد بود پس بسیار مهم است که موضوع قصه صوتی کودک بگونه ای انتخاب شود که بتواند اثر مثبت بر ذهن کودک بگذارد یعنی آن داستان کودکانه فارسی مفاهیمی مانند خشونت، ترس و وحشت را در ذهن کودک ایجاد نکند و به عنوان مثال بتواند مفاهیمی مانند شجاعت، مهربانی و … در ذهن کودک ایجاد کند.

مثلا تصور کنید بخواهید موضوعی مانند همکاری کردن را به کودک توضیح دهید؛ اگر بخواهید این موضوع را مستقیم به کودک آموزش دهید تقریبا نشدنی است؛ زیرا کودک هیچ تصوری از معنا و مفهوم همکاری ندارد ولی اگر این موضوع در قالب یک قصه شب صوتی کودک به این صورت انتقال داده شود که شخصیت های قصه به تنهایی نمی توانند یک کار مهم و سخت را انجام دهند و هر یک به تنهایی از پس انجام آن کار بر نمی آیند ولی وقتی با یکدیگر همکاری می کنند و با هم برای انجام آن کار تلاش می کنند می توانند کار مهم و سخت را انجام دهند. این قصه صوتی کودک می تواند موضوع همکاری کردن و مشارکت کردن و اثر آن در موفق شدن را برای کودک توضیح دهد.

احتمالا در دید اول تعریف کردن داستان کودکانه با توجه به درونمایه آن آسان به نظر می رسد ولی وقتی وارد تحقیق و تمرکز روی این موضوع می شویم به این نتیجه می رسیم که تعریف داستان کودکانه فارسی به خودی خود مشکل و پیچیده است چه رسد به داستان کودکانه، یعنی تعریف داستان پیچیده است چه رسد به اینکه به آن پسوندی تحت عنوان کودکانه نیز اضافه شود و تبدیل گردد به داستان کودکان، داستان کودکانه ماهیتی است که اگر دقیق شکافته شود به هنر بسیار نزدیک است و در مقوله هنر می گنجد و داستان های کودکانه بیشتر به این ماهیت هنری نزدیک هستند.
عامل شناختی در تعریف داستان های کودکان بسیار مهم است؛ یعنی اینکه اگر یک اثر ادبی ولی در عین حال فلسفی مانند را به بچه های 10-12 ساله بدهیم بچه ها نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند علت این است که پیام هایی در آن آثار هست که نمی تواند از طرف کودک درک و پذیرفته شود یعنی بچه توانایی و ظرفیت درک و شناخت آن را ندارد.

می توان گفت این عامل وجه تفاوت داستان کودکانه با ادبیات بزرگسالان است اگر موضوع ارتباط داستان با مخاطب را مطرح کنیم باید هر اثر ادبی و داستانی بویژه داستان کودکانه کوتاه بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد از طرف دیگر نویسنده داستان های کودکان باید بداند که متعهد است به روشی بنویسد که تاثیر مثبتی بر کودک بگذارد یعنی باعث رشد و توسعه کودک شود و این یکی از اصلی ترین تفاوت های داستان کودکانه با ادبیات کودکانه است.

یکی از مهمترین وظایف داستان صوتی کودکانه، سرگرمی و بازی است بعضی از آثار ادبی کودکان هیچ پیام اجتماعی مشخصی ندارند ولی به خوبی می توانند بر ذهن کودک تأثیر عاطفی بگذارند و او را سرگرم می‌کنند یعنی ذهنیتی شاد و مفرح برای کودک ایجاد می‌کنند تا از واقعیت که شاید برای او غمناک باشد جدا بشود و برای لحظه‌ای در درون دنیایی سیر کند که آن دنیا بتواند او را از آن بار یا فشاری که بر او وارد می‌شود آزاد کند. در این حالت با نقش سرگرم‌کنندگی داستان کودکانه صوتی روبرو هستیم.
داستان های صوتی کودکان وظیفه افزایش کارکرد تخیل و خیال پردازی نیز برای بچه ها دارد با کمک داستان کودکانه کودک می تواند مجموعه تخیلات خود را گسترش دهد این گسترش و توسعه باعث می شود تا کودک از قدرت و نیروی ذهنی خود بیشتر استفاده کند این توسعه به اندازه ای مهم است که در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه سرمایه گذاری های وسیعی برای افزایش قدرت تخیل کودکان انجام می دهند.
پس باید اینگونه بگوییم که داستان کودکانه کارکرد بسیار مهمی دارد به نام تخیل و خیال پردازی برای کودکان که می تواند به رشد و توسعه توانمندی های کودکان منجر شود.
صد البته که کارکرد های داستان صوتی کودکانه به همینجا ختم نمی شود داستان کودکانه می تواند ذهن کودکان را سامان دهی کند به این معنی که شاید کودکی با مشکلات روانی دست به گریبان باشد و گره های روانی دارد داستان های صوتی کودکانه می توانند این مشکلات را حل کنند و آشفتگی ذهن کودکان را رفع کند.
به عنوان مثال اگر کودک خیلی می‌ترسد می توان با خواندن داستان کودکانه کوتاه در زمینه ترس یا افسانه ای که در آن قهرمان داستان با ترس دست به گریبان است و بر آن غلبه می کند این مشکل را رفع کرد

با این مطالب و توضیحات میشود تعریفی از داستان های کودکان به دست بیاوریم:
داستان کودکانه عبارت است از هرگونه نوشتاری که با طرح و مشخصاتی به طور عمد و یا غیرعمد برای کودکان نوشته شده باشد در حالی که کودک با آن ارتباط می گیرد و این رابطه باعث برانگیختن احساسات و عواطف و پدید آمدن لذت می شود و تأثیرات خاص روحی و روانی روی کودک گذاشته و سبب رشد شناخت او شود.

چند مثال از موضوعات مهمی که می توان در قالب داستان کودکانه به کودکان یا داد.

از مشخصه های رفتاری اصلی کودکان شیطنت و بازیگوشی است کودکان تا سن 6 یا 7 سالگی فقط و فقط به بازی و سرگرمی فکر می کنند به قول بعضی روانشناسان شغل و کار اصلی بچه ها تا این سنین بازی است از طرف دیگر این دوره سنی بازه بسیار مهمی برای آموزش اصول اولیه زندگی مانند راستگویی، صداقت داشتن، کم کردن، خلاق بودن و موارد زیادی از این دست است و آموزش دادن به کودکان بازیگوش که تنها به بازی و سرگرمی فکر می کنند یکی از مهمترین دغدغه هایی است که هر پدر و مادری به آن فکر می کند مناسبترین راهکار در این زمینه استفاده از داستانهای کودکانه است با استفاده از داستان برای کودکان می توان علاوه بر سرگرم کردن نکات مهم را به آن ها آموزش داد.

اگر بخواهیم از نظر فرمت هم بگونه ای عمل کنیم که داستان های کودکانه جذابیت بیشتری برای این موضوع داشته باشد می توانیم از فرمت صوت و تصویر برای قصه گویی برای بچه ها استفاده کرد در این جا باید داستان های صوتی کودکانه را برای بچه ها تولید و استفاده کرد در ادامه چند نمونه داستان که برای کودکان تولید شده و هر کدام روی موضوعی تمرکز کرده اند را خواهیم دید.

مثلا تصور کنید می خواهید موضوع بخشش و بخشیدن را به کودک آموزش دهید اگر بخواهید این موضوع را بصورت مستقیم به کودکان آموزش دهید، کار سختی پیش رو دارید برای راحت تر شدن کار می توانید داستانی را برای کودک خود انتخاب کنید که دارای دو شخصیت اصلی است که یکی از آن ها از نداشتن چیزی ناراحت است و شخصیت دوم دو تا از آن دارد و با بخشیدن یا امانت دادن یکی از آنها به شخصیت اول قصه باعث خوشحالی او شده و می تواند اثر بخشش و بخشیدن خود را در کوتاه مدت ببنید این داستان کودکانه می تواند موضوع بخشیدن اثرات مثبت آن را به کودک آموزش داد. اگر از فرمت داستان صوتی کودکانه نیز استفاده کنید می توانید با جذابیت بیشتر این موضوع را به کودک آموزش دهید.

تصور کنید که بخواهید موضوع شجاعت را از طریق تعریف کردن یک داستان برای کودکان آموزش دهید. می توانید به داستانی فکرکنید که در آن یک روباه کوچولو در صحرا زندگی می کند و به مدرسه می رود در مدرسه تعدای از بچه ها و هم مدرسه ای ها روباه کوچولو را اذیت می کنند و و خوراکی هایی که مادر روباه کوچولو برای او گذاشته را از او می گیرند  او در ابتدا می ترسد که در مقابل آن ها مقاومت کند و از خود دفاع کند ولی وقتی یک از دوستان او به او می گوید که می تواند در مقابل آن ها مقاومت کند او به پیشنهد دوستش گوش می کند و در مقابل بچه های اذیت کننده مقاومت می کند و پیروز می شود در قالب این داستانهای کودکانه می توانید مفاهیم پیچیده ای را برای کودکان مطرح کنید و به آن ها کمک کنید که با شخصیت پیروز داستان همزادپنداری کنند و موضوع اصلی و مهم قصه را درک کنند اگر بخواهید داستان کوکانه جذابیت بیشتری نیز داشته باشد می توانید از فرمت قصه های صوتی کودکانه استفاده کنید؛ که در وولک به راحتی می توانید به تمامی فرمت های جذاب قصه های خواب آور برای کودکان دسترسی دشاته باشید.

کاربرد دیگر قصه برای کودکان آشنا کردن کودکان با واقعیت های اطرف آن هاست موضوعاتی که در آینده با آن ها مواجه خواهند شد به عنوان مثال در قالب داستان می توانید شغل های مختلف و کاربردهای آن ها در جامعه را برای کودکان توضیح دهید مثلا می توانید با یک داستان کودکانه اهمیت شغل معلم، بنا، راننده و ….. برای کودکان توضیح دهید در صورتیکه بصورت تئوریک هر مقدار در مورد اهمیت یک شغل توضیح دهید درک موضوع برای کودک می تواند سخت و نشدنی باشد ولی از طریق یک فرمت مناسب مانند داستان صوتی می توانید موضوعاتی پیچیده را برای کودکان توضیح دهید.

در وولک میتونید به جدید ترین و بهترین قصه های صوتی کودکانه و داستان های کودکانه بصورت رایگان دسترسی داشته باشید پس برای بچه ها اونها رو پخش کنید تا لذت ببرن. قصه های کودکانه سایت وولک مناسب سن کودکان و با نظارت متخصصان حوزه کودکان انتخاب شده است تا شما بتونید با خیال راحت اونها رو در اختیار بچه ها بزارید. وولک سعی کرده متن قصه ها طوری تنظیم بشه که بچه ها علاوه براینکه سرگرم میشن قصه براشون جذاب باشه و ضمنا نکات مهم و ضروری نیز به اونها آموزش داده بشه. قصه های وولک رو میتونید زمانی که بچه ها میخوان بخوابن هم براشون پخش تا بچه ها با شنیدن قصه ها راحت تر بخوابن و خواب های شیرینی ببینن یکی دیگه از کاربرد های قصه ها میتونه وقتی باشه که بچه ها بصورت دسته جمعی با هم هستن شما میتویند با استفاده از قصه های وولک اونها رو بصورت دسته جمعی سرگرم کنید تا لذت گوش دادن به قصه کودکانه شب صوتی براشون بصورت دسته جمعی چند برابر بشه.  ما سعی میکنیم با بروز رسانی قصه ها و اضافه کردن اونها همواره قصه های جدیدی رو در اختیار شما بزاریم تا بچه ها هم از قصه های جدید لذت ببرن

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

قصه برای بچه ها هم حکم سرگرمی داره هم آموزش. تمام تلاش خودمون رو کردیم که قصه های صوتی کودکانه خوب و مناسب سن بچه ها رو در سایت فراهم کنیم.

هر هفته قصه های جدید اینجا بارگذاری میشه پس مرتب به سایت سربزنید تا از قصه های جدید جا نمونید.



قصه های کودکانه وولک در انواع قصه صوتی، قصه تصویری و قصه متنی با حساسیت بالا و دارای جنبه های آموزشی برای کودکان تولید میشود.شما پدر و مادر گرامی میتوانید با خیال راحت کودکان خود را با قصه های وولک در کنار سرگرم کردن آموزش دهید.

همه انواع قصه و داستان کودکانه صوتی و تصویری و سایر امکانات وولک برای همیشه رایگان است. هدف ما ارتقا سطح آموزش کودکان به وسیله قصه صوتی یا قصه تصویری رایگان است. شما لازم نیست برای سرگرمی و آموزش کودک خود هزینه پرداخت کنید.وارد وولک شوید و رایگان استفاده کنید.

اپلیکیشن وولک کاملا رایگان است آن را دانلود و نصب کنید و به آسانی به قصه های صوتی کودکانه  و بازی ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی سریع

داستان کودکانه

بازی کودکانه

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

مقالات کودکانه

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

ایمیل: info@voolak.com

تلفن :09198304300

آدرس: تهران- ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو ، خیابان شیرزاد، پ 14

 

بچه های عزیزم اگه گفتید امشب چه شبیه؟ بله درسته شب چهارشنبه سوری .. که یکی از قشنگ ترین و قدیمی ترین رسم های ما ایرانی هاست . بگذارید اول یه کم درباره این شب قشنگ و رسم هایی که ایرانی ها توی این شب دارند براتون بگم بعد بریم سراغ قصه مون..

چهارشنبه سوری یکی از جشن های ایرانی هاست که در آخرین شب چهارشنبه سال برگزار میشه .. در حقیقت با جشن چهارشنبه سوری مردم می خوان  کم کم به استقبال بهار و عید نوروز برن. کلمه چهارشنبه سوری از دو کلمه چهارشنبه که منظور همون پنجمین روز هفته س  و سور که هم به معنی جشن هست و هم به معنی سرخی تشکیل شده . طبق رسوم قدیمی، ایرانی ها در بعدازظهر این روز آتش بزرگی رو روشن می کردند و تا صبح و طلوع خورشید این آتش رو روشن نگه می داشتند این آتش نشونه نور و انرژی و دوستی بین مردم بود. مردم از روی این آتش می پریدند و این شعر رو می خوندند که :” زردی من از تو، سرخی تو از من ..” میدونید یعنی چی بچه ها جون؟

مردم با گفتن این جمله ها می خواستند که زردی یه معنی بیماری و مشکلاتشون رو به آتش بدن و به جای اون سرخی یعنی انرژی و قدرت  رو از آتش بگیرند..جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

حتی توی شاهنامه فردوسی که یکی از بزرگترین شاعرای فارسی هست هم در مورد چهارشنبه سوری گفته شده که نشون میده این جشن ایرانی خیلی قدیمی هست .

توی شهرهای مختلف ایران توی این شب کارهای مختلفی انجام میدن و رسم های زیادی دارند. به غیر از پریدن از روی آتیش که بهتون گفتم یکی دیگه از کارها قاشق زنی هست. بچه ها جونم !قاشق زنی یکی از قشنگ ترین و بامزه ترین کارهایی بوده که توی این شب انجام میدادن. اینطوری که آدمها چادرهای گل گلی و رنگی روی سرشون می انداختند تا صورتشون معلوم نباشه و در حالیکه با قاشق هاشون به کاسه هاشون میکوبیدند در خونه همسایه ها و اهالی کوچه رو میزدند. صاحبخونه با شنیدن صدای قاشق ها در رو باز می کرد و توی کاسه هاشون آجیل و شکلات و شیرینی می ریخت.

راستی گفتم آجیل! میدونید که مراسم و جشن های ما ایرانی ها که بدون آجیل نمیشه .. آجیل توی بیشتر جشن ها و رسم های ما ایرانیها وجود داره .. شب یلدا ، نوروز ، چهارشنبه سوری.. بله توی شب چهارشنبه سوری هم مردم آجیل می خورند و فکر می کنند که خوردن آجیل براشون خوش یمنه و مشکلاتشون حل میشه ..

راستی یکی از رسم های جالب دیگه که در بعضی از شهرهای ایران بعد از پریدن از روی آتش انجام میشد کوزه شکنی بوده .. می پرسید کوزه شکنی یعنی چی؟ یعنی اینکه یک کوزه قدیمی رو برمیداشتند و همه اعضای خانواده دور سرشون می چرخوندند و نفر آخر اون رو پرت می کرد تا بشکنه .. با این کار هم می خواستند بدشانسی و اتفاقهای بد رو از خانواده شون دور کنند و هم اینکه اینطوری کوزه های قدیمی و کثیف رو که از نظر بهداشتی دیگه قابل استفاده نبوده رو می شکستند و برای سال جدید کوزه های نو می خریدند.

راستی بچه های گلم خیلی از ایرانی ها توی این شب آش هم درست می کنند. و دور همدیگه جمع میشن و با خوردن آش و آجیل و خوراکی های خوشمزه این شب رو خاطره انگیز می کنند.

خب حالا که با چهارشنبه سوری و رسم و رسوم این شب قشنگ آشنا شدید میخوام یک قصه هم در مورد این شب براتون تعریف کنم.. زیر آسمون این شهر بزرگ ،توی یکی از همین خونه ها پسر کوچولویی زندگی می کرد به اسم نیکان. نیکان و خانواده اش تازه به اون خونه اومده بودند و هنوز اهالی اون ساختمون و همسایه ها رو خوب نمیشناختند.

توی یک شبی مثل همین امشب که شب چهارشنبه سوری بود نیکان توی اتاقش مشغول بازی بود و مامان مشغول درست کردن کیک بود. نیکان از بیرون صدای فشفشه ها و ترقه ها رو می شنید. گاهی لب پنجره می اومد و نور فشفشه های رنگی که توی آسمون پخش می شد رو نگاه می کرد.

راستی بچه ها جونم درسته که رسم قدیمی چهارشنبه سوری با آتش درست کردن و پریدن از روی آتش همراه بوده ولی این روزها چهارشنبه سوری بیشتر با صدای بلند ترقه ها و فشفشه ها همراه شده که متاسفانه خیلی از اوقات باعث اذیت و ناراحتی دیگران میشه.. همه ما باید حواسمون باشه که این رسم قشنگ و قدیمی رو با صداهای آزاردهنده و کارهای خطرناک همراه نکنیم..

همونطور که نیکان از پشت پنجره به بیرون زل زده بود صدای در اومد. نیکان با عجله به سمت در رفت و در رو باز کرد. پشت در پسر همسایه ی رو به رویی بود. پسر که درست هم سن و سال نیکان بود گفت:” سلام ، اسم من سیناست . ما داریم مثل هر سال توی حیاط ساختمون جمع میشیم تا دور هم آتیش درست کنیم و خوش بگذرونیم. تو هم میای؟ ” نیکان که حسابی جا خورده بود نگاهی به مامانش کرد بعد سرش رو پایین انداخت و با من من گفت:” خیلی دوست دارم بیام ، ولی من هیچ فشفشه ای ندارم ..”

سینا گفت:” حتما که فشفشه لازم نیست ما هم فشفشه ای نداریم .. در عوض ما آتیش درست می کنیم و از روش می پریم و کلی خوش می گذرونیم..” نیکان با شنیدن این جمله گل از گلش شکفت نگاهی به مامانش کرد و گفت:” مامان اجازه میدید که برم؟” مامان لبخندی زد و گفت:” اگه دوست داری بری می تونی بری، یه کم بعد من هم میام..”

نیکان و سینا با ذوق و شوق به طرف حیاط دویدند. توی حیاط همه همسایه ها دور هم جمع شده بودند. وسط حیاط آتیش درست کرده بودند وهمه دورش حلقه زده بودند. بچه ها به کمک بزرگتر ها از روی آتش می پریدند و می خندیدند و می گفتند:” زردی روی من ز تو ، سرخی تو بُوَد زِ من ”

یه کم بعد مامان سینا هم در حالیکه کیکی که درست کرده بود رو تو دستش داشت به حیاط اومد و همه کنار هم آش و کیک خوردند. اون روز به نیکان و بقیه بچه ها خیلی خوش گذشت. اونها تا شب توی حیاط بودند و خدیدند و بازی کردند و این شعر رو با هم خوندند:

 

امشب همه از ته دل              می خندیم و دست میزنیم

فشفشه روشن میکنیم           از روی آتیش میپریم

چهارشنبه سوری رسیده                 از یه راه دور و دراز

چند ساعتی مهمونته             میره تا سال دیگه باز

وای که چقدر دیدنیه            این رسم زیبا و قشنگ

بعضیا کوزه میشکنن             قاشق زنی ، دلنگ دلنگ

بخند ، برقص و شادی کن      تا میتونی همینجوری

بیا یکم بخور از این              آجیل چهارشنبه سوری

امسال داره تموم میشه          چند روزه دیگه نوروزه

غم ها رو بنداز تو آتیش                   شادی بیاد غم بسوزه

خب بچه های عزیزم امیدوارم که همه شما عزیزای دلم چهارشنبه سوری قشنگ و خاطره انگیزی داشته باشید و یادمون باشه که با تفریح و شادی مون باعث اذیت و ناراحتی دیگران نشیم.. مراقب خودتون باشید و از ته دل بخندید و شاد باشید..

برای مشاهده سایر قصه کودکانه های موجود کلیک کنید

عالی بود
ممنون خانم خالقی
پسر من هر شب قصه شما رو گوش میکنه وخیلی دوست داره
باز هم ممنون🙏🏻

بسیار هم عالی
تشکر از این که با وولک همراه هستید

خیلی خوب بودممنون خاله صدف
خواهر کوچیک من به چهار شنبه سوری میگه شبله شوری

ممنون از همراهی با وولک هنای عزیز

ممنون

تشکر

سلام شبتون بخیر🌛🌛🌝🌝خیلی قصه‌ی قشنگی بود 🌈🌈 چهارشنبه سوری رو به شما تبریک میگم🥳🥳🎆🎆🎆🎇🎇

سلام وانیای عزیز، چهارشنبه سوری شماهم مبارک باشه عزیزم
ممنون از این که با ما همراهی

ممنون خنم این قصه تون خیلی قشنگ بود

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

ممنون از این که نظرتو برام نوشتی دوست خوبم

خیلی قشنگ و آموزنده بود تشکر از قصه گوی محترم

تشکر از همراهی شما

مثل همیشه عالیییی❤🔥

تشکر

خیلی عالییییییییییییی بود

تشکر

سلام
قصه بسیار زیبایی بود تشکر
چهار شنبه سوری بی خطری داشته باشید ❤🌴🎆🎇✨🌷🌹💮

سلام خیلی ممنونم از همراهیتون با وولک

سلام خانم خالقی واقعا داستان زیبایی بود خیلی مطلب در مورد چهارشنبه سوری فهمیدم

چه عالی

عالی و چهارشنبه سوری مبارک 💮💮🌸💮🌵🌾🌿☘

چهارشنبه سوری شماهم مبارک باشه دوست خوبم

خیلی زیبا بود مرسی

ممنون از شما

عالی

تشکر

سلام خیلی قصه قشنگی بود ممنون😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ممنون از این که با ما همراهی دوست من

عالی بود ❤🌹

تشکر

ممنونم مثل همیشه عالی 💜💜💜🎀🎀 چهارشنبه سوری شما مبارک انشالا
در خانواده تون چهار شنبه سوری خوبی داشته باشید.

تشکر از نظر و لطف بیکران شما

ممنونم از شما درخواست می کنم قصه های کارتونی ی کارتونی ی جدید بگذارید 💗🌹🌸

حتمااا
سپاس از پیشنهاد خوبتون

ممنون از قصه ی زیباتون اموزنده و برای بچه ها عالیی

تشکر از همراهی شما

ممنون خیلی عالی

تشکر

ممنونم عالی بود

تشکر

خیلی خوب بود

ممنونم از نظرت دوست من

عالی بود چهارشنبه سوریتون مبارک

چهارشنبه سوری و سال نوی توام مبارک باشه دوست خوبم

خیلی عالی بود

تشکر

سلام من از این داستان چند رسم چهار شنبه سوری را یاد گرفتم. ممنون که این داستان را نوشته اید. 💐🙏🌺🌹

ممنون از همراهی شما

خیلی خوب بود عالییییییه

ممنونم از نظرت دوست خوب من

خیلی عالی بود نمیدونستم اینجوریه

خوشحالم که دوست داشتی دوست خوبم

عید همه پیشاپیش مبارک🥳🥳🥳🥳🥳

عید و سال نوی تو هم مبارک باشه آنیتای عزیز

خیلی ممنون خانوم خالقی عزیز بابت قصه های جذاب و زیباتون مخصوصا این اهنگ نوستالژی شروع و پایان قصه. برای ما مادرا هم جذابه.

بسیار هم عالی
بسیار سپاسگزارم از این که با ما و وولک همراه هستین

خیلی عالی بود

تشکر

سلام خانم صدف من قسه ها تون رو دوست دارم خیلی زیبا استند اما چرا جدیدن قسه جدید نمی گذارید؟

سلام آترینای عزیز خیلی ممنونم که با وولک همراهی دوست خوبم
انشاالله از این به بعد با قصه های بیشتر و متنوع تری در خدمتتون هستیم

چرا قصه ی جدید نمی گذارید

به دلیل تعطیلات نوروزی تعداد قصه ها در این مدت کمتر بود، اما قصه های بیشتر و متنوع تری براتون تو راه داریم

شکایت شکایت پس چراقصه نمی گذارید😡😡😧😤😤

کلی قصه متنوع و جذاب براتون داریم که با پایان تعطیلات به زودی در سایت قرار می گیرند

ببخشید چرا از شب چهار شنبه سوری دیگه قصه نمیزارید

دوست خوبم، بخاطر تعطیلات عید کمتر تونستیم قصه جدید براتون آماده کنیم
اما حتما با قصه های جدید و جذاب در خدمتتون هستیم

سلام خیلی خیلی ممنونم که این قصه ییبا رو برای ما درست کردید با تشکر💗💖من رها هستم ۸سالم هستش😊☺خیلی خوب بود قصه

سلام رهای عزیز
خیلی متشکرم از لطف و انرژی خوبی که به وولک داری دوست خوبم

👏👏👏❤❤❤👏👏👏👏👏👏👏❤❤

تشکر

علییییییییییییییی بود👏👏❤❤❤

تشکر

شکایت شکایت شکا یت شکایت شکا یت چرا دی گر قصه نمی گذارید

دوست عزیز و همراه وولک سلام
به دلیل تعطیلات نوروز کمتر تونستیم قصه های جدید براتون تولید کنیم، انشاالله از این به بعد با قصه های بیشتر و متنوع تری در خدمتتون هستیم

❤🎉🎊🌈😍🤩😘💙💜🤎🖤

تشکر

ممنون خاله وولک عزیزم

ممنون که با وولک همراهی اسمای عزیز

من مادر فاطمه هستم و دخترم خیلی قصه های شما را دوست داره

بسیار عالی
ممنون که با ما همراه هستین

سلام خیلی زیبا بود ممنونم خانوم خالقی😊

ممنون از همراهی شما

خيلي قشنگ بود💄🤍😍🥰👶🏻👧🏻👱🏻‍♀️👼🏻💃🏻👩‍❤️‍👩👩🏻‍❤️‍👨🏻👨‍👩‍👧‍👧👗🐰🦄🌺🌸🌼🌻🪷🥀🌷🌷💐🍁🍂🍃☘️🍀🌴🌳🎋🪴🎍☘️☘️🌿🌱🌱🌹🌸🌷🌏🌙🌟⭐️🔥💥❄️💧🌨☁️🌈☁️❄️☃️☂️💧☂️🌊☔️🌫🍉🍏🥘🧆🍟🍕🍕🍖🍗🍠🍓🫐💅🏻🕺🎄🦔🐾🦥🐇🦜🦩🌃🎆🎇🌠🌅🌃🌠🗾🌆🗾🎆🌇🌃🌠🗾🏞🎆🎆🌄🌆🌃🌇🎇🌠🌃🎇🌃🌃🌌🎆🏡

خوشحالم که دوست داشتی ریحانه

دسترسی سریع

داستان کودکانه

بازی کودکانه

مقالات کودکانه

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

ایمیل: info@voolak.com

تلفن :09198304300

آدرس: تهران- ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو ، خیابان شیرزاد، پ 14

 

 

روزی روزگاری توی یک برکه سرسبز و زیبا قورباغه ای زندگی می کرد به اسم قوری .. قوری عاشق گل ها و گیاهان بود و توی برکه گلهای زیادی مثل نیلوفر آبی و گیاهان آبی رو پرورش می داد. اون برای مناسبت های مختلف مثل تولد دوستهاش از گلهای نیلوفرش به اونها هدیه می داد یا اگر کسی گلی احتیاج داشت قوری از گلهای برکه به اونها هم میداد.

یک روز که خرسی از کنار برکه رد می شد قوری رو در حال تمیز کردن برکه دید و گفت:” قوری چیکار می کنی؟” قوری گفت:” دارم علفهای هرزی که دراومده رو می کنم .. این علفهای هرز اجازه نمیدن که گلها خوب رشد کنند،  اونها مواد غذایی که برای گلهای نیلوفر هست رو استفاده می کنند.. پس باید اونها رو بیرون بیارم تا گلهای نیلوفرم بهتر رشد کنند..”

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

خرسی سرش رو تکون داد و گفت:” قوری تو برای این گلها خیلی زحمت می کشی.. به خاطر همین هست که گلهای نیلوفر تو شبیه هیچ کدوم از گلها نیستند..”

قوری با مهربونی گفت:” ممنونم خرسی تو لطف داری!” درست در همون لحظه خرگوش به کنار برکه اومد و گفت:” سلام قوری، فردا تولد موشی هست و من میخوام چند تا از گلهای نیلوفر رو بهش هدیه بدم ، میشه از گلهای نیلوفرت به من بدی؟” قوری گفت:” باشه .. فردا صبح بیا تا بهت چند تا گل زیبا بدم ، این جوانه ها تا فردا شکوفا میشن و گلهای زیبایی میشن..” خرگوش خوشحال شد و گفت:” ممنونم ، پس فردا صبح می بینمت..” و خداحافظی کرد و رفت.

اما صبح روز بعد وقتی قوری به کنار برکه اومد شوکه شد. هیچ خبری از گلهای نیلوفرش نبود! قوری با تعجب و نگرانی به اطراف نگاه می کرد ولی هیچ اثری از گلها نبود. همون موقع خرگوش هم رسید و با دیدن برکه خالی حسابی جا خورد. قوری که خیلی ناراحت بود شروع به گریه کرد. خرگوش گفت:” ناراحت نباش قوری .. مطمینم گلهات به زودی پیدا میشه ..” اما قوری واقعا ناراحت بود اون برای این گلها خیلی زحمت کشیده بود و حالا که تبدیل به گلهای زیبایی شده بودند ناپدید شده بودند. خرگوش از قوری خداحافظی کرد و به سمت خونه اش برگشت. اون همینطوری که با خودش فکر می کرد که برای هدیه تولد چه چیزی به موشی بده چشمش به روباهی افتاد که گل می فروخت. خرگوش تا حالا اون روباه رو این اطراف ندیده بود . جلوتر رفت و چشمش به کلی گل نیلوفر افتاد که روباه اونها رو می فروخت. خرگوش با کنجکاوی پرسید:” من تا حالا تو رو ندیده بودم تو مال این جنگل هستی؟ این همه گل نیلوفر رو از کجا آوردی؟”

روباه گفت:” نه من اهل جنگل بالایی هستم و این گلها برای جنگل خودمون هست. من به تازگی شروع کردم گل میفروشم و پول در میارم، خواهش میکنم از من گل بخرید!!”

خرگوش به فکر فرو رفت. حرفهای روباه به نظرش عجیب و باورنکردنی بود اون با شک نگاهی به گلها انداخت ..ولی چون دیرش شده بود و باید زودتر به جشن تولد موشی می رفت به ناچار چند شاخه گل نیلوفر از روباه خرید و به طرف خونه موشی رفت.

موشی با دیدن گلهای نیلوفر خیلی خوشحال شد و از خرگوش تشکر کرد و اونها رو داخل گلدان بزرگی گذاشت . خرسی که تازه از راه رسیده بود گفت:” ببینم این گلها برای برکه قوری هست درسته؟ من هم میخواستم از قوری گل بگیرم ولی هیچ گلی نداشت..” خرگوش گفت:” نه اینها گلهای برکه قوری نیستند، من اینها رو از یک روباه خریدم ..”

خرسی گلهای نیلوفر رو بو کرد و گفت:” این امکان نداره .. من مطمینم که این گلهای برکه قوری هستند! من می تونم عطر اونها رو در هر جایی تشخیص بدم! ” خرگوش گفت:” اتفاقا من هم به حرفهای روباه شک کردم و حرفهاش رو باور نکردم! ولی نمیدونم چطوری باید واقعیت رو بفهمیم!!”

موشی پیشنهاد داد که :” فردا به خونه قوری بریم شاید سرنخی پیدا بکنیم!” همه با موشی موافقت کردند و روز بعد خرگوشی، موشی و خرسی به کنار برکه رفتند. قوری با نگرانی کنار برکه ایستاده بود و اطراف رو نگاه می کرد. خرسی گفت:” سلام قوری، چه خبر؟ ” قوری با ناراحتی گفت:” گلهای من باز هم ناپدید شدند، این دفعه حتی غنچه های کوچیک هم کنده شدند!  فکر کنم یکی اونها رو برمیداره!!”

خرگوش گفت:” تو کسی رو ندیدی که اطراف برکه بیاد؟ ” قوری گفت:” نه اصلا ! من تمام روز از پنجره نگاه می کردم هیچ کس حتی به برکه نزدیک هم نشد” خرگوش نگاه دقیقی به برکه انداخت و گفت:” همه ما باید امشب کنار برکه بمونیم و از برکه مراقبت کنیم تا بالاخره بفهمیم چه کسی گلها رو برمیداره!!”

اون شب همه کنار برکه موندند . نزدیکهای صبح سر و صدایی از برکه به گوش رسید. وقتی قوری و دوستهاش به کنار برکه اومدند تمساح رو دیدند که داخل توری که اونها گذاشته بودند گیر کرده ! اونها با دیدن تمساح شوکه شدند. قوری با ناباوری گفت:” تمساح تویی؟ یعنی همه این کارها زیر سر تو بوده؟” تمساح با دیدن قوری و بقیه خیلی خجالت کشید و سرش رو پایین انداخت و گفت:” متاسفم قوری! من نمی خواستم این کار رو بکنم ولی گول خوردم.. اون روباه غرریبه به من گفت که اگر گلهای برکه رو براش ببرم به من یک کیسه ماهی میده ! من اشتباه کردم و واقعا متاسفم ..”

خرسی گفت : تو چطوری به برکه اومدی که کسی تو رو ندید؟” تمساح  من من کنان گفت:” از تونل های زیرزمینی داخل برکه خودم رو به برکه می رسوندم و گلها رو برمیداشتم !”

قوری با ناراحتی گفت:” تو کار اشتباهی کردی که نقشه های اون روباره رو اجرا کردی .. باید هر چه زودتر ما رو پیش اون روباه ببری ”

تمساح قبول کرد و قوری و بقیه رو پیش روباه برد. روباه که منتظر تمساح بود با دیدن قوری خیلی جا خورد و خیلی زود به کارهاش اشتباهش اعتراف کرد و از قوری عذرخواهی کرد. بعد همه گلهایی رو که برداشته بود رو به قوری پس داد و قرار شد برای جبران اشتباهاتش تا چند وقت در تمیز کردن برکه و کندن علف های هرز به قوری کمک بکنه .. بله بچه های عزیزم اینطوری بود که به کمک قوری و دوستانش و روباه  برکه دوباره خیلی زود پر از گلهای نیلوفر زیبا شد..

برای مشاهده سایر قصه کودکانه های موجود کلیک کنید

 

سلام ممنون از قصه

ممنونم از نظرت دوست خوبم

خیلی عالی بود

تشکر

عالی بود❤️ وولک ممنون 🌺 خاله صدف خسته نباشید🌹

خیلی ممنونم از نظرت وانیای عزیزم

اسم من پرهام هستم داستان خیلی خوبی بود من شما رو خیلی دوست دارم هر شب با قصه های شما میخوابم

خیلی خوشحالم که با وولک همراهی پرهام عزیز

سلام،ممنون از قصه‌های قشنگ تون و همچنین قصه گویی بسیار جذاب تون

تشکر از همراهی شما

💛💖💖💖💗💙

سلام خاله صدف من خیلی غصه های شما را دوست دارم سپاسگزام

خوشحالم که قصه ها رو دوست داری ماهان جان

ببخشید قصه نه غصه

👏👏👏👏👏

خیلی خوب بود😃

تشکر

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

من هر شب با قصه ی شما می خوابم🙏🙏👍

چه عالی

عالی هست خسته نباشید خداظ

سلامت باشی درسای عزیز

من هرشب با قصه های شما میخابم

چه عالی

عالی بود😍

تشکر

خیلی خوب ممنون

ممنونم از نظرت کیانای عزیز

بسیار عالی

تشکر

قصه خیلی خوب عالی است

خوشحالم که دوست داشتی دوست خوبم

قصه خیلی خوب عالی است

🤩🤩😍😘💓🥰💞💞💞💞🥰🥰🥰🥰🥰🥰

عالی من همیشه با قصه های شما میخوابم راستی نمی‌دونم چطوری قصه های آموزنده به ذهنتون بیاد بازهم عالی

خوشحالم که با ما همراهی کیمیای عزیز
این قصه ها رو برای خوشحالی و سرگرمی شما بچه های عزیز تولید می کنیم

چه قصه ای قصه آموزنده بود
ما نباید دزدی کنیم حتی وقتی اون فردی که ازش دزدی می کنیم می شناسیم

کاملا درسته آفرین دوست من

سلام خسته نباشید
این داستان، عالییی بود👍🏻🤗♥️

سلام و درود برشما دوست نازنین
خوشحالم که این قصه رو هم دوست داشتی قشنگم

ممنون خیلی عالی بود من غصه های شما را خیلی دوست دارم

چه عالی

ممنون خیلی عالی بود
من قصه های شما را خیلی دوست دارم

چه عالی
خوشحالم که با همراهی دوست من

بسیار عالی بود

تشکر

سلتم وعفحههجقهجل

عالی بود

تشکر عزیزم

دسترسی سریع

داستان کودکانه

بازی کودکانه

مقالات کودکانه

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

ایمیل: info@voolak.com

تلفن :09198304300

آدرس: تهران- ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو ، خیابان شیرزاد، پ 14

 

 

 

توی یک مزرعه بزرگ خوکی به اسم پیگو به همراه خانواده اش زندگی می کرد. پیگو چند تا مرغ بزرگ داشت که هر روز به خوبی از اونها مراقبت می کرد و تخم مرغ های تازه رو به بازار می برد و می فروخت. یک روز عصر پیگو مثل همیشه آماده میشد که به سراغ مرغها بره تا تخم ها رو به بازار ببره ، همون موقع باران شدیدی شروع به باریدن کرد و تا شب باران بارید. پیگو اون روز نتونست به مرغهاش سر بزنه، ولی صبح روز بعد که پیگو برای جمع آوری تخم مرغ ها به مرغداری رفت اثری از تخم مرغ ها نبود. پیگو با دیدن جای خالی تخم مرغ ها شوکه شده بود. اون همه جا رو گشت اما خبری از تخم مرغ ها نبود که نبود..

پیگو ناراحت و غمگین به خونه برگشت. همون موقع دختر پیگو که یک خوک صورتی کوچولو بود با علاقه به سمتش دوید و گفت:” بابا فکر کردم که به بازار رفتی! چطور انقدر زود برگشتی؟” پیگو با ناراحتی گفت:” الان دلیلی برای رفتن به بازار ندارم..” پینکی با تعجب گفت:” چرا دلیلی برای رفتن به بازار ندارید؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟ خواهش می کنم به من بگید..” پیگو گفت:” تخم مرغ هایی که قرار بود برای فروش به بازار ببرم ناپدید شده .. معلوم نیست چه کسی اونها رو برداشه ! همه جا در مزرعه دنبالشون گشتم اما نتونستم اونها رو پیدا کنم” خوک کوچولو گفت:” چی؟ چطوری این اتفاق افتاده ؟ بیایید دوباره به مرغداری برگردیم .. من بهتون کمک می کنم که تخم مرغ ها رو پیدا کنیم!”جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

بابا خوکه آهی کشید و گفت:” اگر دیروز بارون نمی اومد و به مرغداری می رفتم و تخم ها رو برمی داشتم این اتفاق نمی افتاد..” پینکی کوچولو به پدرش دلداری داد و گفت:” نگران نباش بابا .. ما هر طور شده می فهمیم که چه کسی تخم مرغ ها رو برداشته !”پیگو و پینکی به مرغداری رفتند. پینکی با دقت شروع به گشتن در اطراف مرغداری کرد. زمین اطراف به خاطر باران روز گذشته حسابی گل آلود بود. پینکی با دقت به گل ها نگاه می کرد. بابا خوکه با ناامیدی گفت:” اووه پینکی میدونم که تو به خوندن داستانهای پلیسی و دیدن این کارتونها علاقمندی ، اما این موضوع فرق میکنه این یک داستان کودکانه نیست و واقعا تخم مرغ های من گم شده و فکر نمی کنم هیچ وقت پیدا بشه ..”

اما پینکی سرش به کار خودش گرم بود و با دقت گل های خیس اطراف مرغداری رو نگاه می کرد. ناگهان گفت:” پدر اینجا رو نگاه کن! اینجا تعدادی رد پا و رد لاستیک روی گل ها وجود داره که از مرغداری به سمت بیرون رفته.. به نظر میاد که کسی تخم مرغ ها رو داخل یک گاری دستی گذاشته و از مزرعه بیرون رفته .. بابا خوکه که به پیدا شدن تخم مرغ ها امیدی نداشت گفت:” این سر نخ چه کمکی به ما می کنه؟” پینکی گفت:” ما می تونیم این ردپاها رو دنبال کنیم ، این ردپاها حتما ما رو به خونه کسی میرسونه که با گاری دستی تخم مرغ های ما رو برداشته !”

بابا خوکه کمی فکر کرد و سپس راضی شد تا به همراه پینکی ردپاها رو دنبال کنند. پس از مدتی اونها به قستی از چمن ها رسیدند که اثر لاستیک ها ناپدید شده بود. بابا خوکه با ناامیدی گفت:” حالا چیکار کنیم؟” پینکی گفت:” ما نباید ناامید بشیم پدر.. حداقل الان میدونیم که باید از این سمت بریم . بیایید جلوتر بریم و دنبال سرنخ های بیشتری بگردیم..”

کمی جلوتر پینکی و بابا خوکه به 3 تا گاری رسیدند که هر کدوم جلوی خونه ای بودند. پینکی با دقت به لاستیک گاری ها نگاه کرد و گفت:” لاستیک دو تا از این گاری ها شبیه رد لاستیک روی گل هاست. بین این دو تا گاری لاستیک های یکی از اونها کاملا تمیزه و اون یکی گلیه ! پس معلومه اون گاری گلی همونی هست که ما دنبالش هستیم! پس احتمالا کسی که توی این خونه زندگی می کنه همون کسی هست که تخم مرغ ها رو برداشته !”

بابا خوکه با عصبانیت گفت:” این خونه الاغ هست.. پس حتما برداشتن تخم مرغ ها کار الاغ بوده ..” بعد هم شروع به در زدن کرد. الاغ در رو باز کرد و بابا خوکه با ناراحتی گفت:” زود باش بگو تخم مرغ های من کجان؟ ” الاغ که ظاهرا از همه جا بی خبر بود با تعجب گفت:” کدوم تخم مرغ ها؟ در مورد چی حرف می زنید؟”  بابا خوکه گفت:” تو با اون گاری که جلوی در خونه ات هست تخم مرغ های ما رو برداشتی.. مگه اون گاری گلی برای تو نیست؟” الاغ گفت:” بله اون گاری برای منه ولی من الان چند روزه که مریضم و از خونه بیرون نرفتم ..”

بابا خوکه که انگار دوباره ناامید شده بود چیزی نگفت. پینکی به آرومی گفت:” پدر اون درست میگه .. ولی من یک سرنخ دیگه هم پیدا کردم ” و بعد از الاغ پرسید:” شما کسی رو نمی شناسید که پای چپش آسیب دیده باشه و به سختی راه بره؟”

الاغ با تعجب گفت:” نه من نمی شناسم.. ولی همین نزدیکی خونه دکتر خرسی هست. می تونید از اون بپرسید..” پینکی از الاغ تشکر کرد و به همراه بابا خوکه به سمت خونه دکتر خرسی رفتند.

بابا خوکه با تعجب گفت:” من که از کارهای تو سر در نمیارم پینکی .. چرا به جای تخم مرغ ها باید دنبال کسی بگردیم که پای چپش آسیب دیده؟ ” پینکی گفت:” پدر لطفا به من اعتماد کنید الان متوجه می شید..”

همون موقع اونها به خونه دکتر خرسی رسیدند و پینکی بعد از سلام کردن از دکتر پرسید:” ببخشید ما به دنبال کسی هستیم که پای چپش آسیب دیده و نمی تونه درست راه بره .. شما کسی رو می شناسید؟”

دکتر خرسی لحظه ای مکث کرد و گفت:” بله پای چپ کفتار زخمی شده، اون هر روز به اینجا میاد تا من پاش رو پانسمان کنم .. همین الان زمان اومدن کفتاره .. اگر کاری با اون دارید می تونید منتظر بمونید”

بابا خوکه که حسابی گیج شده بود رو کرد به پینکی و گفت:” چرا دنبال کسی می گردی که پای چپش آسیب دیده؟” پینکی گفت:” برای اینکه کفتار همون کسی هست که تخم مرغ های ما رو برداشته .. من از روی رد پاها متوجه شدم که پای چپش آسیب دیده و لنگ میزنه . چون رد یکی از پاها کاملا توی گل ها فرو رفته بود ولی پای دیگه روی گل ها کشیده شده بود.. پس معلوم بود هر کسی هست پای چپش آسیب دیده و نمیتونه درست راه بره ..” بابا خوکه از شنیدن حرفهای پینکی شگفت زده شده بود. و قبل از اینکه حرفی بزنه در باز شد و کفتار وارد خونه دکتر خرسی شد.

بابا خوکه با دیدن کفتار عصبانی شد و گفت:” تو تخم مرغ های ما رو برداشتی؟” کفتار که حسابی شوکه شده بود سرش رو پایین انداخت و گفت:” بله .. مگه اونها مال شما بود؟” بابا خوکه با صدای بلند گفت:” بله اونها تخم مرغ های من بود که قرار بود به بازار ببرم و بفروشم.. تو کار اشتباهی کردی که بدون اجازه اونها رو برداشتی!”

کفتار که خجالت زده شده بود گفت:” متاسفم آقا خوکه .. من نمی دونستم اون تخم مرغ ها صاحب دارند.. من خیلی گرسنه بودم و پام هم آسیب دیده بود و نمی تونستم دنبال غذا بگردم، وقتی اون تخم ها رو دیدم که گوشه ای رها شده بود اونها رو برداشتم و با گاری الاغ به خونم بردم تا برای چند روز چیزی برای خوردن داشته باشم .. من ازت معذرت می خوام..”

بابا خوکه حالا با فهمیدن ماجرا کمی آروم شده بود. اون وقتی پای آسیب دیده کفتار رو دید و ماجرا رو فهمید دیگه عصبانی نبود. بعد هم کفتار بابا خوکه و پینکی رو به خونه اش برد و سبد تخم مرغ ها رو به اونها داد و قول داد که دیگه بدون اجازه وسایل کسی رو برنداره..

بابا خوکه هم که از پیدا کردن تخم مرغ هاش حسابی خوشحال بود کفتار رو بخشید و به همراه پینکی به سمت خونه رفتند. بابا خوکه باور نمی کرد که با کمک و راهنمایی های پینکی بالاخره تونستند تخم مرغ ها رو پیدا کنند. اون پینکی رو محکم در آغوش گرفت و گفت:” ازت ممنونم دخترم! تو واقعا مثل یک کارآگاه زرنگ تونستی تخم مرغ ها رو پیدا کنی! من بهت افتخار می کنم و مطمئنم یک روز یک کارآگاه بزرگ میشی!”

پینکی هم از اینکه ناامید نشده بود و تونسته بود با دقت و خوب فکر کردن تخم مرغ ها رو پیدا کنه خیلی خوشحال بود.

برای مشاهده سایر قصه کودکانه های موجود کلیک کنید

 

 

 

خخییللییی خخووببب و ااالللیییی

تشکر

عالی

تشکر

خوب

تشکر

👏👏👏👏عالی

تشکر

قصه ی قشنگی بود با تشکر از شما

تشکر از همراهی شما

عالی بود

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

تشکر

عالی

تشکر

بسیار عالی

تشکر

عالی من آلارا ی ۹ ساله

سلام آلارا خیلی خوشحالم که با وولک همراهی

سلام قصه های شما همیشه عالی است

بسیار عالی
ممنونم از نظرت دوست خوبم

سلام من النا هستم من همیشه با قصه های جالبتون میخوابم

خیلی هم عالی
بسیار سپاسگزارم که با وولک همراهی دوست من

من که قصه اش را خیلی دوست داشتم خیلی ولی نمیدونم بقیه بچه ها دوست داشتن یا نه

ممنون که نظرت رو برامون نوشتی دوست خوبم

من از قصه هاي شما خيلي دوست دارم

ممنونم که با قصه های ما همراهی دوست قشنگم

عالییی

تشکر

عالی

تشکر

ممنون خیلی عالیه

ممنون که با ما همراهی

اسم من مثل قصه تون باران

جه اسم قشنگی

عالیه

ممنونم

بسیار عالی

تشکر

قصه خوبی بود ممنون

ممنونم از نظرتون بچه های عزیز

سلام
خوب من معمولا از وولک برای قصه هاش توی شب استفاده می کنم و به نظر من این قصه برای شب خیلی ترسناک هست اگر بخواهم توصیه‌ی خوبی بکنم خوب این هست که این قصه رو توی شب برای بچه های بالایی سال نخونید
ممنون

سلام دوست خوبم
ممنونم که نظرت رو برامون نوشتی قشنگم

عالی بود من که خیلی دوست داشتم علی حسین پور ۱۰ ساله

خوشحالم که قصه رو دوست داشتی علی عزیز

بسیار آموزنده 👌

تشکر

خیلی خوب بود😍😍😍😍🥰

خوشحالم که دوست داشتی مرسانای عزیزم

سلام قصه ی بامزه ای بود

خوشحالم که این قصه رو دوست داشتی دوست خوبم

My name is Asha mohebfar kiss kissyou have time to call us to see if we need to call
🫶🏿🪶🐖🐽🐷

سلام آشای عزیز، حتما، منم خیلی خوشحال میشم که بتونیم باهم دیدار داشته باشیم

عالی

تشکر

عالی

تشکر

عالی

تشکر

عالی

خیلی ممنون👰🏼‍♀️👰🏼‍♀️🥹🥹😅😇😇🥹☺️☺️😅😅😅😊😌😊😊😊😂😂😂😂😄😅😊😅😅😅😊😂😅😊😊😇😊😊😊😊😇😂😂😍😍😇😍😍😍😚🥰🙂😍😍😙😍🙂😚😚🙂🙂🥰😋😚😚😚😋😚😞🤪😚🤪🥸🙁🥶😰🤔😱🤯😭🥺😠😡🤯🥶😑😑🤥😬😮😬🙄😮😮😮😮😮😮😮😑😑😑😑😡🤤😧🥶😧😧😡😧😧😡😧😡😧😡😡

ممنون از همراهی شما

تشکر

سلام خیلی عالی بود

خوشحالم که دوست داشتی ملیناجان

عالی و خیلی آموزنده من آلارا ی ۹ ساله

ممنونم آلارا جان

تشکر آلارا عزیز

دسترسی سریع

داستان کودکانه

بازی کودکانه

مقالات کودکانه

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

ایمیل: info@voolak.com

تلفن :09198304300

آدرس: تهران- ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو ، خیابان شیرزاد، پ 14

کامل ترین مرجع قصه کودکانه صوتی و داستان صوتی کودکانه شب از سن ۲ تا ۱۲ سال در اختیار شماست، در صورت علاقمندی به یک قصه صوتی لطفا بازخورد خود را نیز از آن داستان برای ما بنویسید تا خانواده های دیگر نیز بتوانند از آن داستان ها استفاده کنند. حالا اگر به دنبال داستان و کتاب کودک هستید می توانید به صفحات سری داستان کوتاه کودکانه، کتاب قصه برای کودکان دبستانی و دسته بندی کتاب های کودک براساس سن و سلیقه کودک خود رجوع کنید.

توی یک لونه کوچولو گنجشک خانوم روی تخم ها نشسته بود و منتظر تولد بچه هاش بود.

یک روز پرستو خانوم کنار لونه گنجشک خانوم اومد و ازش خواست که به او و تخم هاش هم جا بده. گنجشک خانم فکر کرد که لونه اش خیلی کوچیکه و قبول نکرد…

یک شهر شلوغ بود که پر از ماشین بود و مردم به موقع به کارهایشان نمی رسیدند.

مردم تصمیم گرفتند یک چراغ درست کنند تا ماشین ها با توجه به رنگ چراغ رانندگی کنند. چراغ راهنمایی و رانندگی سه رنگ داشت، سبز و زرد و قرمز.جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

میمون کوچولو داستان ما خیلی دوست داشتنی بود و با همه دوست بود ولی یک مشکلی داشت و اون هم این بود که کمی حواس پرت بود.

یک روز میمون کوچولو از خونه بیرون رفت و یادش رفت برای چه کاری بیرون رفته و مشغول بازی و تفریح شد….

توی محله ای، سعید کوچولو به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد. کنار خانه سعید کوچولو همسایه ایی بود به نام بی بی جان که همه اهالی محل دوستش داشتند.

بی بی جان به همه همسایه ها کمک می کرد. اما یک روز خبری از بی بی جان نشد….

حنانه کوچولو داشت رادیو گوش میداد و خانم مجری به بچه ها می گفت که دروغ گویی کار خوبی نیست و بچه ها باید همیشه راستگو باشند.

برای حنانه کوچولو، یک روز مهمان آمد، خاله و دخترش صبا آمده بودند. وقت بازی پای صبا به بشقابی…

علی کوچولو داستان ما حیوانات را خیلی دوست داشت و همیشه دلش می خواست به باغ وحش برود و حیوانات را ببیند.

علی کوچولو با کتاب های مختلفی که داشت اسم حیوانات را یاد گرفته بود. علی دوست داشت که یک گنجشک برای خودش توی خانه…

توی دهکده ایی یک پیرزنی به نام گل بانو آمده بود. گل بانو هر روز نان تازه می پخت و بوی خوب نان همه جا پخش می شد.

بچه های ده بوی نان تازه را شنیدند. گل بانو سر چشمه رفت و از زن های ده خواست تا شب برای کمک به او بیایند. زن…

مینا کوچولو یه دختر خوب و حرف گوش کن و خانومیه. فقط یه عادت بد داره اونم اینه که وقت غذا خوردن بهانه گیری می کنه.

مینا کوچولو مدام به مادرش می گفت چرا این غذا گوشت داره هویج داره پیاز داره و .. و خلاصه خیلی بد غذا می…

جنگل توی فصل زمستون خلوته. بعضی از حیوانات زمستونها می خوابند و یا کوچ می کنند.

گوزن ها و روباه ها و حیواناتی که نمی خوابند بی صبرانه منتظر رسیدن فصل بهار می شوند. حیوانات منتظر رسیدن فصل بهار بودند اما بهار کمی دیر…

یک روز خرس کوچولو که بیدار شد دید حسابی همه جا برف باریده و سفید شده.

پدر و مادر خرس کوچولو مشغول تمیز کردن پنجره بودند. خرس کوچولو از خانه بیرون رفت و دید همه حیوانات مشغول تمیز کردن شیشه های خانه‌هایشان هستند. اما نمی…

مادر توی آشپزخانه مشغول آماده کردن ناهار بود و قرار بود که قورمه سبزی درست کند.

مریم کوچولو توی آشپزخانه کنار مادر رفت و به مادرش گفت ممکنه لطفا قورمه سبزی را توی ظرف دیگه ای بپزید؟ و یک تابه از توی کابینت در آورد و گفت…

مامان با بقیه همسایه ها توی خانه بی بی جمع شده بودند، تا با کمک هم آش بپزند.

نرگس کنار بچه های همسایه ها آمد و گفت بیایید از درخت بالا بریم. بچه‌ها به حرف او گوش ندادند اما نرگس خودش از درخت بالا رفت و ناگهان شاخه درخت…

قلی کوچولو یه پسری بود که هر روز صبح دست و صورتش رو نمی شست و زباله ها را توی سطل نمی انداخت.

کسی دوست نداشت با قلی بازی کند. قلی هم تصمیم گرفت که شهر را کثیف کند تا دیگه کسی به او نگوید بوی بد می دهی. اما هیچ کس به حرف…

توپی بود که گوشه مغازه ای افتاده بود و هیچ کس برای بازی با او نمی آمد.

توپ کوچولو تصمیم گرفت خودش راه بیفتد و کسی را برای بازی پیدا کند. توپ کوچولو پیرزنی را دید و جلو رفت و گفت خانم شما توپ نمی خواهید؟ پیرزن گفت نه….

ننه موشی مثل هرروز می رفت لب جوب دست و صورتش رو می شست و برمی گشت تا صبحونه رو آماده کنه.

ننه موشی و دخترش با کمک هم صبحونه رو آماده کردند و خوردند و بعد به کارهای خونه رسیدند.اما…

داستان”ننه موشی و دخترش” با…

در یک جنگل سبز و قشنگ، در یک صبح زود صدای جار و جنجال سنجاب خانوم همه جا پیچید.

سنجاب خانوم، روسرس آبی خودش رو گم کرده بود و پرنده ها فکر کردند باد روسری آبی را برداشته. کلاه آبی خرگوش هم گم شده بود. گردنبند آبی آهو…

علی و ناصر و سعید سه دوست و همسایه ایی بودند که توی یک کوچه زندگی می کردند و همیشه با هم بازی می کردند.

یک روز که سه دوست با هم برای خرید رفته بودن یک پسر هم سن خودشان توی مغازه دیدند. ناصر و علی و سعید منتظر شدند تا…

علی کوچولو می دونست که روز اول عید قراره به خونه پدربزرگ و مادربزرگ بروند. مادر بزرگ بعد از ناهار ،علی و فاطمه و محسن که بچه های خاله و دایی بودند رو جمع کرد و سه هدیه به اونها داد. مادر بزرگ برای بچه ها کتاب داستان خریده بود…

گلناز خانم داستان ما خیلی دوست داشت که یک عروسک داشته باشد. و آرزوی خودش را به مادرش گفت.

مادرگفت که تا فردا تو یک عروسک خواهی داشت اما باید تا فردا صبح صبر کنی. مادر ،شب برای دوختن عروسک بیدار ماند و فردا گلناز یک…جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

زمستان داشت از راه می رسید و همه حیوانات داشتند برای زمستان آماده می شدند. بعضی ها به جاهای گرم می رفتند بعضی ها به لانه هاشون می رفتند بعضی ها هم به خواب زمستانی فرو می رفتند.

بعضی ازحیوانات قبل از زمستان مهاجرت می…

مادر بزرگ برای مریم کوچولو بک لباس گل گلی دوخت و شب عید اونو به مریم هدیه داد و مزیم از داشتن این هدیه بسیار خوشحال شد.

در این برنامه خانم مریم نشیبا داستانی در مورد صله رحم و دید و بازدید و هدیه دادن بزرگترها به بچه ها…

یک روز مداد قرمز تصمیم گرفت که نقاشی عجیب و غریبی با بقیه دوستانش بکشد و بعد یک آسمان قرمز کشید

هر کدام از مدادها نقاشی های عجیب و غریب و منظره های خنده داری کشیده بودند . فردای آن روز مدادها با دیدن نقاشی خود حسابی…

علی کوچولو یک شب قبل از خواب نقاشی کرد و خوابید. و یک خواب عجیب دید.

صدای عجیبی شنیده شد. علی کوچولو از خانه بیرون آمد و به یک جنگل رسید. توی جنگل علی کوچولو برای شنیدن صدایی که شنیده بود به سراغ حیوانات رفت و از آنها…

پریسا کوچولو برای تعطیلات پیش مادر بزرگش آمده بود. مادربزرگ ساعت قدیمی و بزرگی داشت که مدتی بود به خوبی کار نمی کرد.

یک روز پریسا از مادر بزرگ پرسید ساعت چنده؟ و مادر بزرگ به ساعت نگاه کرد و با تعجب دید ساعت هنوز دوازده…

حمید و اشکان دو دوست وهمسایه بودند که بیشتر وقتشان را باهم به بازی و درس خواندن می گذراندند.

یک روز مادر حمید به مادرش گفت که دست پخت مادر اشکان خیلی خوب است و اشکان هم به مادرش گفت که دست پخت مادر حمید خیلی خوب است و…

پاییز آرزو داشت که یک روز فصل بهار را ببیند. فصل تابستون هم دوست داشت که زیبایی های فصل بهار را به پاییز نشان بدهد.

تابستون به پاییز گفت تو فصل خواب کردن گل ها و گیاهان هستی و گل ها و درختان در زمان خواب ،خواب بهار را…

سوسن و سروناز دو دوست بودند که همیشه با هم بازی می کردند و نقاشی می کردند.

یک روز که سوسن و سروناز با هم نقاشی می کشیدند. سوسن یک توپ آبی و حوض با سه تا ماهی قرمز کشید و وقتی نقاشی سروناز را دید که او هم یک توپ آبی و…

توی جنگل قصه ما همه حیوانات خوشحال بودند، چون همه دور هم جمع می شدند و خوراکی می آوردند و با هم جشن می گرفتند.

روزی که همه منتظر بهار بودند خانم گنجشکه پیش همه آمد و گفت که جیک جیکی گمشده و از شما می خوام که به من کمک…

سارا خواهر نوزاد احمد است که تازه به دنیا آمده، احمد در تفکرات کودکی خود غوطه ور است و تصور می کند که با به دنیا آمدن خواهرش می تواند از ابتدایی ترین روزها با او ارتباط بگیرد. قبل از به دنیا آمدن سارا، خیلی خوشحال است ولی بلافاصله بعد از ورود او…

در این صفحه شما می توانید به داستان صوتی بابا بزرگ نجار گوش دهید.

شما می توانید قصه صوتی خروس دانا را از این قسمت مشاهده کنید.

پرتغال و سیب و نارنگی دوست های خیلی خوبی بودند. اما یک روز که پرتغال بیدار شد حوصله هیچ کاری را نداشت.

اون روز هوا سرد بود و برف می بارید. پرتغال آنقدر کنار پنجره نشست و بیرون را نگاه کرد که سرما خورد و شروع کرد به عطسه…

پرنده ایی که از راه دور آمده بود، خوب به اطرافش نگاه کرد و دید که کسی را آنجا نمی شناسد.

پرنده ایی به دنبال مرغابی ابری به سرزمین دور رفت و خسته روی گلی نشست. ملخی که از آنجا می گذشت، گفت که مرغابی ابری را پشت کوه دیده…

دختری بود به نام مینا که نقاشی کردن رو خیلی دوست داشت.

پدر مینا برای تولدش یک جعبه مدادرنگی خرید. مینا یک نقاشی کشید و به پدر و مادرش نشون داد. مینا شب خواب مداد رنگی هاشو دید که منتظرند مینا با اونها نقاشی بکشه. این…

ته یک دریای بزرگ و رنگارنگ یک ستاره دریایی بود که آرزو داشت به آسمان برود و ستاره آسمان بشود.

ستاره دریایی به دوستش صدف گفت یک دریای آبی دیگر هم بالای دریای ما هست که ستاره های نقره ایی توی آن هست و من خیلی دلم می خواهد…

توی دریای بزرگی ماهی کوچکی بود، که همیشه مشغول بازی با ماهی های دیگر بود.

ماهی کوچولو یک روز که بیدار شد دنبال خرچنگ رفت تا با هم بازی کنند اما خرچنگ گفت هر کاری وقتی داره و الان وقت صبحانه خوردن منه و من نمی تونم بیام…

لاک پشتی با ماهی کوچولویی توی دریاچه دوست شده بود و هر روز با هم بازی می کردند. لاک پشت هر روز از قشنگی های جنگل برای دوستش تعریف می کرد.

ماهی کوچولو آرزوی دیدن جنگل را داشت و یک روز از لاک پشت خواست تا او را با خودش به…

ابر و باد با هم دیگه دوست بودند و باد همیشه ابر رو سوار کالسکه خودش می کرد و همه جا می چرخوند. ابر و باد به گل ها و گیاهان پژمرده می رسیدند و به همه آب می دادند.

ابر و باد به دشت سرسبزی رسیدند و ابر با دیدن این دشت…

داستان های صوتی در این صفحه بدون دسته بندی آورده شده اند اما اگر شما به دنبال داستان صوتی با محوریت خاصی مثل مسائل محیط زیستی یا تربیتی هستید می توانید از گزینه فیلتر استفاده کنید یا بر روی برچسب هر داستان صوتی کلیک کنید.

اگر به دنبال داستان های کودکانه برای فرزند پیش دبستانی یا دبستانی خود هستید. می توانید در این صفحه آن ها را پیدا کنید.

کتابخوانی برای کودکان، تنها یک تفریح لذت بخش نیست بلکه با آموزش محتواهای ارزشمند می تواند مفاهیم اخلاقی، فرهنگی و مذهبی را به شکل غیر مستقیم نیز به کودکان بیاموزد. حال خانواده‌ها نیز مایلند برای اغنا روح فرزندشان قصه های شیرین و تاثیرگذار را روایت کنند تا شاهد رشد افکار و شخصیت نیز باشند. مطالعه این متن می توانند به شما کمک کند تا بدون رنج و سختی به این هدف دست یابید.

والدین نسل جدید تنها به تامین نیازهای مالی و امنیت ذهنی فرزندان اکتفا نمی‌کنند بلکه مایلند کودک از نخستین روزهای تولد درست تربیت شود تا بتوانند با شخصیتی فاخر، بدون سردرگمی در آموزش، اشتغال و حتی ازدواج موفق شوند.

داستان های کودکانه می توانند مشکلات و مسائل مختلف را واکاوی کنند و به کودکان به شکل غیرمستقیم بیاموزند که در موقعیت های چالش برانگیز، چگونه رفتاری داشته باشند.

بی جهت نیست که روانشناسان حوزه کودک نیز این فعالیت ارزشمند را بسیار توصیه می کنند. فرقی ندارد فرزند شما در چه سنی قرار دارد، بهتر است داستان هایی با عناصر سازنده را به شکل مهیج و جذاب برای کودک روایت کنید تا انس و الفتی نیز کسب نماید.

بیاد داشته باشید، قصه های کودکانه تنها روایت یک داستان با شخصیت های خاص و اتفاقات روزمره نیستند بلکه مفاهیم و موضوعات مهم آموزشی در آن گنجانده می شوند تا به شکل باورپذیر به کودکان بیاموزند از الگوهای سالم پیروی کنند.

پیشرفت تکنولوژی چالش روایت داستان مناسب را برای بسیاری از خانواده ها کمرنگ کرده است. حال قصه های صوتی در کنار کتاب های جذاب و دارای جلوه بصری چشمگیر نیز با استقبال بسیاری از سوی خانواده‌ها و کودکان مواجه شده اند.

در این بازار آشفته که سرگرمی های مختلفی در دسترس است، قصه خوانی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده کودکان باشد تا مفاهیم ضروری و تاثیرگذار را بیاموزند. معمولاً کودکان نیز در زمان قبل از خواب علاقه بسیاری دارند با شخصیت های فانتزی و خاص کتاب ها ارتباط برقرار کنند و ارزش زندگی را بیاموزند. قصه کودکانه، فعالیت ارزشمندی برای بهبود نبوغ، خلاقیت و رشد ذهنی است.

خردسالی یکی از مهمترین برهه های سنی است که می تواند آشکار کننده سبک زندگی در روزهای بزرگسالی نیز باشد، بنابراین خانواده ها می بایست سرمایه گذاری آموزشی در این سن داشته باشند.

روایت قصه کودکانه فعالیتی ساده و کم هزینه با مزایای بیشمار است. نتایج تحقیقات نشان داده است کودکانی که به شکل مرتب قصه های با محتوای ارزشمند شنیده اند حال نه تنها در فعالیت‌های مختلف توانسته اند توانمندی خود را اثبات کنند، بلکه با خلاقیت و نبوغ تمامی چالش‌ها را نیز پشت سر گذاشته اند.

حال قصه های صوتی جذاب و مهیجی نیز در دسترس هستند که کودکان می توانند احساسات مختلف را با آن تجربه کنند و همذات پنداری بسیاری در موقعیت های غم و اندوه، عصبانیت، شادی و … با شخصیت اصلی داستان نیز داشته باشند.

فعالیت های کم ارزش از نظر آموزشی، می‌تواند همچون ویروس مخرب تنها وقت و انرژی کودک را بگیرد. بنابراین قصه‌گویی را نه به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک ابزار آموزشی کارآمد که با هر سلیقه و ذائقه همخوانی دارد ببینید.

حال انسان در عصری زندگی می کند که بمباران اطلاعاتی اگر چه به رشد و شکوفایی مهارت های مختلف کمک شایانی می‌کند اما ممکن است دغدغه های ذهنی بسیاری را فراهم کند و عملکرد حافظه نیز کاهش یابد بنابراین می بایست به دنبال راه چاره ای بود که داستان کودکانه بتواند همان نوشدارویی باشد که محدودیت های مختلف و مشکل آفرین بر حافظه را نیز کمرنگ کند.

اگر میخواهید فرزندتان با دلی قرص رشد کند و از رشد ذهنی و حافظه نیز لذت ببرید، روایت داستان های کودکانه را جدی بگیرید. همچنین برای محک درک کودک و روشن کردن علامت های مختلف می توانید سوالاتی را مطرح کنید. کودک با مشارکت در این فعالیت علاوه بر آنکه لذت وافری را می برد، از سنجش توانمندی نیز غرق حیرت می شود.

قصه های کودکانه و داستان صوتی کودکانه در واقع بسته آموزشی قدرتمندی هستند که می بایست ریتم داستان را با جذابیت‌های بصری و تغییر حالت چهره و بدن بیان کنند تا ذهن کودک بیشتر درگیر شده و همذات پنداری شایانی نیز داشته باشد.

قصه گویی تعاملی سازنده با کودکان برقرار می کند تا بتوانند در آموزش غیرمستقیم، مفاهیم پایه ای را بیاموزند. زمانی می‌توان شاهد تاثیر عمیق آن بر روح و روان کودک بود که فضایی بدون مزاحمت های صوتی فراهم باشد تا کودک بتواند بشنود و یک تصویر ذهنی  نیز ترسیم کند.

 شاید برایتان جالب باشد که داستان هایی با عناصر تاثیرگذار می توانند مهارت خوب شنیدن را به شدت تقویت کنند، به طوری که کودک در دیگر کارها نیز تمرکز بسیاری را به نمایش بگذارند. انسان نیاز دارد با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند، شنیدن می‌تواند یک پل ارتباطی برای آموزش مهارت های مختلف باشد.

اگر کودکان نتوانند مهارت های کاربردی را بیاموزند در حق آینده آنها ظلم نابخشودنی صورت گرفته است بطوری که حتی آمادگی روانی و اعتماد به نفس برای حضور در صحنه های مختلف را نیز نخواهند داشت.

قصه خوانی می تواند به عنوان یک فرمول جذاب و ساده ترسیم شود تا کودکان مهارت های مختلفی مانند غذا خوردن، بازی کردن، دوست یابی و حتی مراقبت از خود را نیز بیاموزند.

بنابراین اگر قصد بازگویی داستانی را دارید، می توانید یک موضوع تاثیرگذار با عناصر خاص را انتخاب کنید و با شاخ و برگ دادن به ریتم داستان، در شکل باورپذیر مفاهیم را بیاموزید. به یاد داشته باشید آموزش مستقیم، کارایی چندانی نسبت به این روش ندارد.

برخی از خانواده‌ها سیستم کارآمد آموزشی برای مهارت‌های زندگی ندارند و حتی ممکن است تنبیه را نیز انتخاب کنند اما می توان با امتحان این روش شاهد تاثیرگذاری دوچندانی بود. کودکان مهارت خود را در زمینه خوابیدن، غذا خوردن، حمام رفتن و …  بهبود بخشند.

هیئت تحریریه وب سایت رادیو کودک، فیلتر های بسیاری را برای انتخاب داستان های کودکانه در نظر گرفته است تا کودکان بتوانند به شکل غیر مستقیم با مهارت های اجتماعی آشنا شوند و آمادگی روانی برای حضور در فعالیت‌های مختلف را نیز کسب کنند.

قصه های صوتی کودکانه در وب سایت رادیو کودک تنها متمرکز بر سرگرمی و وقت گذرانی نیستند بلکه کودکان می‌توانند به راحتی نکات اخلاقی، فرهنگی و مذهبی را بیاموزند و از شاهکار های داستانی لذت ببرند. تنوع ژانر و موضوع می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد.

کودکان نیز علاقه بسیاری به قصه های مهیج و تاثیرگذار دارند که وب سایت رادیو کودک نیز برای تامین نیاز کاربران میلیونی خود، همواره با دقت تمامی داستان ها را رصد می‌کند تا بهترین ها را درج نماید تا علاوه بر آشنایی با مفاهیم جدید و ارزشمند، عادت قصه خوانی همواره پیگیری شود. خانواده ها می بایست همواره قصه های رادیو کودک را دنبال کنند تا زمینه رشد افکار و شخصیت فاخر فرزندشان بدون چالش پیش رود.

در تاریخ ایران با فراز و نشیب بسیار همواره داستان‌هایی تاثیرگذار مانند رستم و سهراب و … به چشم می‌خورد، بی جهت نیست که مردمان با فرهنگ ایرانی از کوچک و بزرگ علاقه وافری به شنیدن داستان های‌ ماندگار دارند که در عین سرگرمی می توان شاهد رشد و شکوفایی شخصیت فرزند خویش نیز باشند و تجربه هیجان انگیزی را درک نمایند. 

شاید از نام آشناترین قصه های صوتی کودکانه در خاطرات ما که نسل قبل لقب می گیریم، خاله سوسکه، بز زنگوله پا و ….. باشد که در عین سادگی خاطراتی فراموش ناشدنی را در ذهن ما ثبت کرده اند.

بسیاری این داستان های ساده را تنها یک سرگرمی می پنداشتند اما تجربه ای تکرار ناشدنی برای آموزش مهارت های فکری و اجتماعی بود که به شکل غیرمستقیم مفاهیمی همچون دوستی، تعامل، مراقبت و همراهی را به شکلی تاثیر گذار آموخت.

اگر چه نسل قبل علاقه وافری به این فعالیت مفرح داشتند اما متاسفانه رنج و سختی بسیاری برای دسترسی به محتوای آموزشی وجود داشت. برخی از خانواده‌ها نوار کاست را برای فرزندان خود تهیه می کردند تا از قصه های کودکانه صوتی لذت ببرند اما گروهی نیز محدودیت های مختلف سبب شد تنها دسترسی به کتاب‌های چاپ شده داشته باشند.

اگر از پدر و مادران حاضر که کودکان دیروز بودند، درباره قصه های کودکانه صوتی و تصویری بپرسید حتماً اشاره‌ای به نمایش آن ها در کارتن و انیمیشن خواهند کرد که به عنوان شاهکار های ادبیات بخش بزرگی از خاطرات را شکل دادند از جمله می‌توان بچه های کوه آلپ، مهاجران و بچه‌های مدرسه والت اشاره کرد.

فقر آموزشی می‌تواند آینده کودک را نابود کند و موانع جدی برای رشد افکار و شخصیت به وجود آورد بنابراین می بایست برنامه‌ای مدون برای تقویت قدرت درک، تقویت روحیه پرسشگری و …. داشت.

داستان های کودکانه تجربه ای تکرار نشدنی هستند که می توانند ناگفته ها را به کودکان بیاموزند تا با دلی قرص در چالش های مختلف زندگی ظاهر شوند. داستان هایی با عناصر سازنده می‌توانند فعالیتی ارزشمند باشند که علاوه بر آشنایی با مفاهیمی همچون استدلال ها، درک روابط علت و معلولی، تحلیل مفاهیم بینشی نسبت به اتفاقات پیرامون داشته باشند.

اگر مایلید فرزندتان در مراحل مختلف زندگی به ویژه آموزش و اشتغال موفق ظاهر شود و تعاملاتی تاثیرگذار را شکل دهد حتماً داستان‌هایی پربار و قصه‌گویی را پیگیری نمایید.

زندگی ماشینی امروز چندان فرصتی نمی دهد که خانواده‌ها بتوانند ساعت‌ها وقت صرف آموزش کنند و حتی داستان هایی را بیان کنند اما قصه صوتی کودکانه با دسترسی راحت می تواند محدودیت های مختلف را پشت سر گذارد و نتایج خیره کننده ای را در پشتیبانی از قدرت تخیل و نبوغ درونی کودکان برجای بگذارد. متد آموزشی غیرمستقیم می‌تواند کودک را از دشت زرد بی‌هویتی رها کند و تجربه هیجان انگیزی را با افزایش قدرت تفکر بر جای بگذارد.

کودکان اگرچه شیطنت ذاتی دارند اما همواره از شنیدن قصه های مهیج استقبال می‌کنند و این سرگرمی تاثیرگذار را ترجیح می‌دهند اما می بایست شرایطی را رعایت کرد در غیر این صورت نه تنها داستان باورپذیر نخواهد بود بلکه کودک اوقات ملال آوری را پشت سر می گذارد، در ادامه به این شرایط گریزی زده شده است.

تنوع داستان های صوتی کودکانه سبب شده انتخاب چالش برانگیز باشد اما نباید سن کودک را به عنوان یک فاکتور دستگیر گذار فراموش کرد.

موضوع های جذاب می تواند تاثیر عمیق و با شکوهی بر روحیه کودکان بر جای بگذارند.

ایده آل ترین داستان های صوتی کودکانه میبایست در زمانی حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول بکشند، در غیر اینصورت شرایط آشفته ای برای کودک فراهم می شود.

داستان های پر از کاراکتر اگرچه از نظر بزرگسالان ممکن است جذاب به نظر برسد اما نرخ تعامل را به شدت کاهش می دهند.

استقبال روز افزون خانواده‌ها از قصه های صوتی کودکانه سبب شده در پشت صحنه افرادی که تجربه و مهارت نوشتاری نیز ندارند، آثاری را تولید کنند اما ممکن است تناسب چندانی با روحیه کودک شما نداشته باشد و حتی تبعاتی نیز به دنبال آورد.

بنابراین والدین می بایست ارزیابی دقیق تری داشته باشند تا شاهد مفاهیم مثبتی مانند شجاعت، مهربانی و صبوری باشند.

درک مفاهیم کلامی و غیرکلامی برای کودکان چندان ساده نیست. آموزش غیرمستقیم از طریق روایت یک داستان جذاب با ریتم یکسان می تواند موضوعات را به خوبی تفهیم کند و درک قابل ملاحظه‌ای را فراهم کند. به طور مثال موضوع همکاری کردن را در نظر بگیرید ممکن است خانواده ها ساعاتی را اختصاص به توضیح این اخلاق با ارزش کنند اما چندان نتیجه ای مشاهده نکنند اما انتخاب یک قصه صوتی کودکانه که متمرکز بر این موضوع است می‌تواند به شکل غیرمستقیم این هدف را میسر کند علاوه بر آنکه پشتیبانی چند برابری نیز به ارمغان می آورد.

اگر از اطرافیان به ویژه پدر و مادرها بخواهید خصوصیات یکی داستان کودکانه استاندارد را تعریف کنند، اگر چه ممکن است تعبیر عامیانه را به کار ببرند اما مطمئنا ویژگی‌های شاخص گنجانده نخواهد شد.

داستان های کودکانه محتوای با ارزشی هستند که به شکل غیرمستقیم، الگوهای درست را می آموزند بی جهت نیست که آن را به هنر نزدیک می دانند و حتی شاهکارهای ادبیاتی نیز تعریف می کنند.

یکی از چالش هایی که انتخاب داستان های کودکانه را سخت می کند، درک مفاهیم است، مطمئنا داستان هایی که برای کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله مناسب اند نمی‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای کودکان باشد که دو یا سه سال دارند و حتی می‌تواند زخم‌هایی بر پیکره روح آنان نیز ایجاد نماید.

رشد غول‌آسای انتشار داستان های مختلف ممکن است خانواده ها را در انتخاب داستان دچار چالش کند حتی کتاب های مناسب به بزرگسالان را نیز خریداری کنند. یکی از استانداردهای که برای چارچوب بندی بهتر تعریف می شود، تعامل با کودکان است تا بتوانند مفاهیم را به شکل غیرمستقیم در ذهن آنان ثبت نمایند. در غیر اینصورت ارزش وجود یک کتاب فقط منحصر به سرگرمی می شود و نمی توان در سایه آن از رشد و شکوفایی دیگر مهارت ها لذت برد، بی جهت نیست که نویسندگان داستان های کودکانه از لحن و واژگان مختص این سن استفاده می کنند.

شنیدن داستان های صوتی کودکانه می تواند تجربی دلچسبی باشد تا کودکان درعین سرگرمی و بازی، مفاهیم کلیدی زندگی اجتماعی را نیز بیاموزند و برای حضور در اجتماع بزرگ تر به ویژه مدرسه و دانشگاه آماده شوند بنابراین انتخاب داستان های کودکانه که فاقد ارزش محتوایی هستند می تواند ذهن آنان را پر کنند بدون آنکه تاثیری داشته باشد.

خوشبختانه حال نویسندگان توانمندی آثار فاخری را تولید کرده اند که شنیدن آنها همچون قدم زدن در یک جاده بی انتهاست، علاوه بر سرگرمی می‌توان از ذهنیت شاد نیز لذت برد. کودکان در این تفریح با فرهنگ ها، ایده ها و احساسات مختلف آشنا می شوند.

داشتن قدرت تخیل خلاقانه می‌تواند همچون بالی به انسان انگیزه دهد که ترس های خود را بر زمین بگذارد و برای پشت سر گذاشتن مشکلات و مسائل مختلف، آمادگی ذهنی داشته باشد. داستان های صوتی کودکانه می‌توانند تخیل و خلاقیت کودکان را به شکل جذاب و مهیج را بهبود بخشند.

بی جهت نیست که روانشناسان حوزه کودک نیز، مهمترین دستاوردهای داستان های کودکانه را گسترش قوه تخیل و نبوغ درونی کودکان را عنوان می‌کنند که فرآیندی تسهیل‌کننده برای واکاوی استعدادهای درونی و کسب مهارت های مختلف است. در این مورد بارها اشاره کردیم داستان ‌های صوتی کودکانه اثرات بیشماری دارند اما تاثیری که بر روحیه کودکانی که درگیر مشکلات مختلف روحی و روانی هستند بر جای می گذارد غیر قابل مقایسه است به طوری که کودکان می‌توانند قدرتمند ضعف‌های خود را پوشش دهند و لذت باورنکردنی نیز کسب کنند.

شما نیز می توانید این تجربه را امتحان کنید، اگر فرزندتان از اضطراب ناشی از ترس رنج می‌برد، برای پیشگیری از متلاشی شدن روحیه، داستان کودکانه کوتاهی انتخاب کنید که شخصیت اصلی می تواند از موهبت های درونی بهره گیرد و غول ترس را شکست دهد.

بنابراین برای جمع بندی تعریف داستان کودکانه این توضیح شاید قابل قبول باشد که داستان های کودکانه در واقع نوشتاری هستند که با تلفیق جذاب و هنرمندانه عناصر داستان سعی در تعامل کودکان با شخصیت های مختلف دارند به طوری که همزاد پنداری بسیاری با احساسات و عواطف خود تجربه کنند و واکاوی بهتری نسبت به مشکلات شخصی نیز کسب نمایند که در سایه آن رشد شناختی بهبود می یابد.

کودکان سراسر انرژی و شیطنت هستند و مایلند بیشتر وقت خود را صرف بازیگوشی نمایند. اگر میخواهید فرزندتان روحیه قدرتمند داشته باشد و کارایی خیره‌کننده‌ای در مهارت های مختلف به نمایش بگذارد، باید این سنین طلایی را اهمیت دوچندانی بدهید تا به شکل غیر مستقیم مفاهیم اصلی زندگی را بیاموزد. راستگویی، صداقت، مهربانی خلاقیت و … از جمله این موارد هستند که آموختن مستقیم نه تنها تاثیری ندارد بلکه ممکن است به لجبازی کودک نیز منجر شود بنابراین خانواده‌ها باید از سبک آموزشی مهیج و ساده‌ای استفاده کنند.

داستان های کودکانه در عین حال که تجربه ای لذت بخش هستند می‌توانند بدون آشفتگی مفاهیم را نیز تفهیم کنند.

کودکان همواره از جذابیت‌های بصری و شنیداری استقبال می کنند. داستان های صوتی کودکانه با موضوع های مهیج می توانند یک ایده ناب باشند تا در عین سرگرمی با الگوهای تاثیرگذار نیز آشنا شوند. درواقع قصه های صوتی کودکانه یک نقشه راه اصولی ترسیم می کنند تا به شکل قدم به قدم عناصر شخصیتی فاخر را شناخت.

اگر شما نیز فرزند خردسالی دارید حتماً با چالش‌های آموزش مواجه شده‌اید به طور مثال برای تفهیم موضوع بخشش و بخشیدن مسیری ناهموار پیش روی شماست بنابراین میتوانید برای رمزگشایی بهتر یک داستان جذاب با شخصیت های تاثیر گذار انتخاب کنید که در ارتباط با اثر بخشش و بخشیدن مطالبی را در ذهن کودک حک کند. داستان های صوتی کودکانه در پرورش ذهن قدرتمند نتایج بهتری را برجای گذاشته اند.

شجاعت نیز از خصوصیات تحسین‌برانگیز هر انسانی است که کودکان می‌بایست با آن آشنا شوند، برای حس خوب کودک نسبت به این خصیصه می توانید داستانی را تشریح کنید به این صورت که یک روباه کوچولو که همیشه در کلاس توسط دوستان آزار و اذیت می شد نمی توانست برای گرفتن حق خود و حتی خوراکی ها مبارزه کند اما این ترس او را غمگین و ناراحت کرده بود سرانجام یک روز به پیشنهاد دوستش نسبت به این رفتار ناسالم عکس العمل نشان داد و توانست تمامی دوستان دیگر را شکست دهد.

این داستان کوتاه می تواند احساسات فروخورده کودک را برانگیزد و با همزاد پنداری بر احساس ترس خود فائق آیند، شما نیز می توانید از قصه های صوتی کودکانه که به شکلی دلچسب شجاعت را ترسیم می کنند، استفاده کنید.

شناخت استعدادهای ذاتی و موفقیت شغلی رویایی است که اغلب پدر و مادران برای فرزندان خود ترسیم می کنند اما نیاز است کودکان برای رمزگشایی از علایق خود دیدگاه خوبی نسبت به مشاغل مختلف و واقعیت‌های دنیای پیرامون داشته باشند. انتخاب داستان‌های جذاب و مهیج برای معرفی مشاغل و کاربرد آنها در جامعه پیشنهاد میشود بنابراین برای آشنایی فرزندتان و مشاغلی همچون معلمی، رانندگی، کشاورزی، پزشکی و … داستان مناسبی را انتخاب کنید تا با تاثیرات مختلف آشنا شده و درک بهتری نسبت به جهان پیرامون داشته باشند. داستان های صوتی معمولاً نتایج بهتری برای تفهیم این موضوعات پیچیده دارند.

وب سایت رادیو کودک با کاربران میلیونی، همواره جدیدترین و بهترین قصه های صوتی کودکانه را منتشر می کند. خوشبختانه تیم تحریریه این وبسایت از نیاز خانواده ها و تاثیر قصه گویی بر مهارت های مختلف ذهنی کودکان آگاه هستند و تنها سرگرمی را ملاک انتخاب داستان قرار نمی‌دهند.

دسترسی راحت و بدون دردسر به آرشیوی ارزشمند از قصه های صوتی کودکانه می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه منظم داشته باشید و فرزندتان برای کسب مهارت های مختلف آماده شود. 

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.

قصه های صوتی کودکانه پگاه قصه گو، بیوگرافی پگاه رضوی قصه گو، قصه صوتی بلند، دانلود قصه های کودکانه قدیمی، قصه صوتی برای کودکان دبستانی، پگاه قصه گو جدید، قصه صوتی برای کودکان پیش دبستانی، کانال قصه صوتی کودکانه

سارا خواهر نوزاد احمد است که تازه به دنیا آمده، احمد در تفکرات کودکی خود غوطه ور است و تصور می کند که با به دنیا آمدن خواهرش می تواند از ابتدایی ترین روزها با او ارتباط بگیرد. قبل از به دنیا آمدن سارا، خیلی خوشحال است ولی بلافاصله بعد از ورود او…

در این صفحه شما می توانید به داستان صوتی بابا بزرگ نجار گوش دهید.

شما می توانید قصه صوتی خروس دانا را از این قسمت مشاهده کنید.

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود .جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

خیلی خیلی سالهای پیش توی یک مزرعه ای کوچیک یک مادری با ۱۲ تا پسر خودش زندگی می کرد . بچه ها این پسرها خیلی پر انرژی بودند بیشتر وقتها از درختها بالا میرفتند  ، از شاخه ها شون…

یک دختر بود که توی یک روستا همراه با پدر و مادرش زندگی می کردند . مادر اون دختر به دلیل بیماری که داشت مجبور بود بره به شهر تا مداوا بشه اما توی اون سفر پدر و دختر همراه با مادرش نرفتند . دایی اون دختر با مادرش رفت . همه روستا پشت واسه اونا حرف…

در زمانهای های خیلی خیلی قدیم ، توی دهکده ای که نه خیلی دور بود و خیلی نزدیک پادشاهی زندگی می کرد که سه تا دختر داشت . یک روز رو کرد به سه تا دختر هاش و پرسید :

ببینم بنظر شما این رویه است که آستر رو نگه میداره یا آستره که رویه رو نگه…

قصه صوتی کودکانه پسری در طبل

قصه صوتی کودکانه آهوی جادو شده

شما در این صفحه می توانید داستان صوتی ویلن آوازه خوان را گوش کنید. ما خوشحال می شویم اگر چند خطی برای ما از داستان صوتی ای که گوش کردید بنویسید.

شما در این صفحه می توانید داستان صوتی برادر بزرگ برادر کوچک را گوش دهید.

در این صفحه شما می توانید داستان صوتی آدم برفی خندان را بشنوید.

قصه صوتی آهوی لاغر شده با صدای پگاه قصه گو

قصه صوتی آسمان آبی از پگاه قصه گو به مناسبت روز درختکاری

قصه صوتی ۱۵ دقیقه ای آرزوی خرگوش از پگاه قصه گو

این قصه رو پگاه صوتی تعریف می کنه از جنگلی که یه عالمه حیوان توش زندگی می کنند.

مگسی دنبال یه جای خنک در تابستون می گرده که میره توی یه کوزه.

این داستان رو دو پسر ۶ ساله با هم نوشته اند.

این داستان دو مردی هست که اسم هر دوی آن ها بتمن است.

کودکان آرزوهاشون رو به بتمن می گفتند که براشون برآورده کنه.

حالا در این داستان در روستایی نزدیک دیوی تمام پول های مردم را…

کفاشی در شهری بود که کارش حرف نداشت. اما هیچ وقت تبلیغ کارش رو نمی کرد و می گفت کار من نیازی به بازاریابی و تبلیغ نداره.

یه روزی ۳ تا بچه کوچولو رو دید که پا برهنه در حال بازی هستند.

از روی جای پای بچه های کوچک براشون کفش دوخت….

قصه صوتی کودکانه مهربانی

گلی بود. گلدونی بود. باغی بود. باغبونی بود. مادری بود. پسری بود. اسم مادر ریحانه خاتون بود. ریحانه خاتون یه مادر ساده دل بود که دلش مثل آب زلال و مثل آینه صاف بود.

اون یه پسر یه ساله داشت که خیلی دوسش داشت.

هر روز توی خونه راه می…

قصه صوتی کودکانه گربه کوچک داستانی مناسب برای کودکان زیر ۹ سال با صدای پگاه رضوی عزیز را می توانید در این صفحه گوش کنید.

پیرمرد خارکنی بود که توی یه ده کوچیک زندگی میکرد. روزا میرفت توی بیابون و خار میکَند و عصرها هم خاراشو میبرد شهر میفروخت. یه شب که از شهر داشت برمیگشت خونه هوا طوفانی شد…

یک پسری بود بچه ها بنام پاتریک ، پاتریک مدرسه میرفت اما از این خیلی بدش می اومد که وقتی بیاد خونه تکلیف مدرسه اش رو انجام بده ، میدونید چرا ؟ چون اون عاشق  بدمینتون بازی کردن و فیلم نگاه کردن بود . دوست داشت وقتی از مدرسه میاد بازی کنه ، فیلم…

دو تا مرد بودند که در همسایگی همدیگه زندگی می کردند . اسم یکیشون دانا و اسم یکی دیگه نادان بود.

اونا رابطه های خیلی خوبه باهم داشتند.

خیلی موقع ها در طول روز باهم می نشستند و از آرزو هاشون برای همدیگه می گفتند.

یکروز همینجور…

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.

نیک موزیک در شبکه های اجتماعی

 

با درود و عرض ادب فراوان خدمت همراهان و یاران همیشگی نیک موزیک برای شما در این لحظه مجموعه بسیار زیبایی از قصه های صوتی کودکانه آماده دانلود شده که در ادامه مطلب با لینک پرسرعت و پخش آنلاین میتونید دریافت کنید.

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

خیلی خوبه ممنونم

خیلی عالی دختر من هر شب به این قصه ها گوش میده. هر کدوم رو میگم میگه اونو شنیدم.

عالی ممنون دختر من با این داستان ها راحت میخوابه

عالی دختر من با این داستان ها راحت میخوابه

سلام.ممنونم از زحماتتون.
فقط کاش موسیقی بین داستان رو حذف کنید. بچه ها دوست ندارن

سلام خیلی داستان های خوبی داره.
لطفاً قصه های جدید بزارید

خیلی خوب بود

خوب بود اما خیلی بچه گونس من برای بچه ام میزارم میگه مامان خیلی لوس ولی به نظرم خوبه

لابد بچت بالای 18ساله اره

خوب بود عالی بود ممنون

من از قصه های صوتی خوشم اومد واسه خواب پسرم گوش میکردیم

زدن خوبه

سلام
با تشکر از دست اندرکارانی که برای بچه ها زحمت می کشند و برنامه های مختلفی می سازند
قصه های صوتی بسیار عالی است
سپاس فراوان

بددد د نیییس

داستان خیلی خوبی بود لذت بردیم

یعنی چی؟


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon


۳۲۰
Downloads-icon


۱۲۸
Downloads-icon

سه دوست ناراحت

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

ممنون از پیگیری شما حتما رسیدگی می شود.

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

متاسفانه این امکان وجود ندارد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما 

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

 

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

لطفا قصه ها را با فرمت mp3 به این نشانی ایمیل کنید

atefezare3@gmail.com

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان

قصه های این بخش هر پنج شنبه به روز می شود

با سپاس از همراهی شما

همراه عزیز نی نی بان

قصه ها را در فرمت mp3 به این آدرس ایمیل کنید

atefezare3@gmail.com

همراه عزیز نی نی بان

قصه ها پنج شنبه هر هفته به روز می شود

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان

قصه های این بخش، در تاریخ 22 خرداد 1399 با 10 قصه به روز شده است

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان

با سپاس از همراهی شما

قصه های این بخش پنج شنبه هر هفته به روز می شود

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

بله می توانید

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان

متاسفانه هیات مدیره نی نی بان با این موضوع، موافقت نکردند

ممنون از توجه شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

متاسفانه هیات مدیره نی نی بان با این کار موافق نیستند

با تشکر از شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام 

ممنون از توجه و لطف شما

قصه‌ها به تازگی به روز شده اند

همراه عزیز نی نی بان

با سپاس از همراهی شما

قصه‌های صوتی سایت، توسط گوینده‌های حرفه‌ای گفته شده‌اند

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان

ممنون از توجه و لطف شما

https://t.me/niniban

 

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام 

ممنون از توجه و لطف شما

https://t.me/niniban

 

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

داستان هایی که در ادامه برای کودکان خود استفاده خواهید کرد با بیانی ساده و قابل فهم میباشد .که شما می توانید این داستان کودکانه را در مهدکودک و پیش دبستانی برای کودکان بگذارید.داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود. داستان شامل انواع رمان، داستان کوتاه و داستانک است.
در مجموعه حاضر سعی شده بیش از ۳۲ قصه محبوب کودکان گردآوری شود.

امیدواریم از این مجموعه داستانهای صوتی بهترین کودک راضی بوده باشید.

اگر نیاز به دانلود داستانها داشتی از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید.

*برگرفته شده از: مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانجدیدترین قصه های صوتی کودکانه

برای دریافت بهترین پکیج با نام قصه ها و ترانه های شاد و خاطره انگیز در این پکیج داستان های صوتی تا ترانه های شاد موجود است

سلام را اول سه نقطه دانلود اومد بعد از بین رفت نمیشه دانلود کرد

سلام.ممنون از شما….اما این قصه واسه بچه هاست.اول از همه توضیح در مورد سایت و راوی نباشه بهتره.میشه آخرش پخش کرد.بچه ها منتظر داستان هستن این توضیحات اول قصه واسه بچه ها خوشایند نیست

بله دقیقاً

من هم از شما مممنونم و دقیقا مثل سارا جون می خواستم مخاطبین خودتان که کودکان هستند را بیشتر در نظر بگیرید .
ما بزرگترها می دانیم و سایت شما را دنبال می کنیم

میشه بهم بگید چجوری باید دانلود کنم؟

داستان ها عالی بودن. من از ۱۰ سال پیش اینها را برای دخترم دانلود کردم و چندین سال با اینها می خوابید.
از زحمات همگی ممنون

قصه ها زیباست کاش یکم طولانی تر میبود

خیلی عالی بود،، امشب پسرم خیلی راحت خابید!!!
فوق العاده بود،، باورم نمیشد
ممنونم واقعا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه * document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “ae2aa1650d23c5d142dc76da461c3afd” );document.getElementById(“b13279fb10”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

سلام دختر۹ماهه ای دارم که در طول روز نهایتا۶۰۰سی سی شیر خشک…

کلیه آهنگ ها و دکلمه های خاله رزیتا مثل همیشه عالی و بی نظیر…

سلام بچه دو روزه رفته شیش ماهگی شیر به اندازه کافی دارم ولی…

سلام گروه خونی پدر من +A و مادرم +A و برا در و خواهرام هم +A…

سلام پسرم ۶ماهه هسش الان دو روزه زود زود عطسه میکنه گلوشم یه…

آموزش زبان انگلیسی  آموزش زبان آلمانی  آموزشگاه زبان  آموزشگاه آیلتس  آموزش ترکی استانبولی  آموزش اکسل  روانپزشک  دندانپزشک  آموزش فتوشاپ  آموزش ورد  آموزش برنامه نویسی  آموزش افترافکت  مرکز کاشت مو  مرکز کاشت ابرو  جراحی سینه و شکم  جراحی لیفت صورت و گردن  جراحی لیپوساکشن  جراحی بینی  بهترین هتل های تهران  بهترین کلینیک زیبایی  بهترین دکتر پوست  آموزش عکاسی  آموزش آشپزی  آموزش آرایشگری  آموزش نقاشی آموزش یوگا و مدیتیشن بهترین فیلم اکشن بهترین فیلم کره ای بهترین فیلم رمانتیک بهترین فیلم فانتزی بهترین فیلم رزمی بهترین سریال ترکی بهترین سریال جهان بهترین سریال خارجی بهترین سریال کره ای بهترین فیلم های معمایی بهترین فیلم های ترسناک آموزش برنامه نویسی پایتون  آموزش برنامه نویسی php آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش وردپرس

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات تربیتی، تنها به کیفیت و سلامت خانواده ایرانی می اندیشیم !

تبلیغــات  تماس با ما

تلفن های تماس فقط برای پشتیبانی فروش و تبلیغات (به هیچ سوالی بجز در ارتباط با خرید پاسخ داده نمی شود): 09191210008

ایمیل Maxer.ir@gmail.com


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Lahafe.Abi_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Kise_.Jadoee.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Khorshid.O.Bade_.Shomal.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Kharkan.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Khargush.O.Mush_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Khargoush.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Khane_.Haj_.Rahim_.Agha_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Khale_.Setare.O.Bozghale.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Kermha.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Kalaghsiah.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Kafash.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Jourabe.Sourakh.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Jir_.Jirak_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Inhame.Talagh.O.Malagh.Mp3.160kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Goosfand.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Ghomri.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Fereshtei.Az_.Asemoon.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Fereshteh.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Dr_.Dana_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Dokhtare.Mehraboon.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Cheshmeh.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Chera_.Dava_.Mikoni.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Bozghale.Abri_.Mp3.160kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Az_.Aftab_.Natars.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Avalin.Parvaz.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Ashe_.Shalgham.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Ashe_.Sang_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.An_.Daze_.Don_.YA_.Mp3.160kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Amoo_.Norouz.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Ame_.Gezi_.Mp3.64kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Ahoo_.Va_.Uspalang.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


https://bestkid.ir/wp-content/uploads/2018/02/Kids.Story_.Abr_.Mp3.128kbps_p30download.com_.mp3Downloads-icon


اینستاگرام شیرازکودک

شعر و اهنگ کودکانه رعد و برق

«ابر آسمان دارام دورم کرد / صدای بدی، از خود در آورد / داداش کوچولوم، طفلکی ترسید / چک و چک و چک، اشک او بارید»

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: دانا

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

قصه گو: دانا

قصه گو: بانو مریم نشیبا

قصه گو: سمینا

قصه گو:دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو:دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو:دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: دانا

قصه گو: سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه

قصه گو : بنفشه فتوحی

قصه گو : سوگند عازم

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو : پگاه

قصه گو: پگاه

قصه گو: پگاه

قصه گو: سمینا

قصه گو: پگاه

قصه گو : سمینا

قصه گو: پگاه

قصه گو: سمینا

قصه گو: سیما سلیمانی نیا

قصه گو: مهسا یوسفی آرا

قصه گو: بنفشه فتوحی

قصه گو: سحر ابراهیم خانی

قصه گو: سیما سلیمانی نیا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سحر انوشه

قصه گو: سمینا

قصه گو: سحر انوشه

قصه گو : سمینا

قصه گو: سمینا
نویسنده: زوزا_وربوآ

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: مریم نشیبا

قصه گو : سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

موسیقی یلدایی کاری از نجوا خبازیان به نام

قصه گو: پگاه

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو: سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو : سمینا

قصه گو: سمینا ❤️

نویسنده: فریده عطایی 🍀
قصه گو: سمینا ❤️

نویسنده:لاله جعفری 🍀
قصه گو: سمینا ❤️

قصه گو: سمینا ❤️

تدوین: سجاد تبسمی دوست
قصه گو: سمینا ❤️

شیراز کودک

راهنمای کودک و نوجوان در شیراز

شیراز خیلی جاها برای فرزندتون داره که خبر ندارید!

شیراز خیلی جاها برای فرزندتون داره که خبر ندارید!


شما در حال خرید موارد زیر هستید:

اطلاعات کسب و کار خود را در این فرم وارد کنید و دکمه ارسال رو بزنید تا همه شیرازی ها از کار شما مطلع بشن! 🔥

زمستان مبارک! ⛄️

شیراز خیلی جاها برای فرزندمون داره که خبر نداریم!

شیرازکودک، راهنمای کودک و نوجوان در شیراز..

لینک گروه 1 واتساپ: https://chat.whatsapp.com/JYlYm9So23E2qYSIvdMl7m

لینک گروه 2 واتساپ: https://chat.whatsapp.com/KLsS4vRvryHHgpqU7UAvtF

ادرس پیج اینستاگرام: http://instagram.com/ShirazKoodak

ادرس سایت اینترنتی: http://www.ShirazKoodak.ir

ادرس کانال اپارات: https://www.aparat.com/ShirazKoodak

ادرس کانال تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAEKCzaLaC80i2HOztA

جدیدترین قصه های صوتی کودکانه
جدیدترین قصه های صوتی کودکانه
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *