تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

نماد اژدها به معنی قدرت و تاثیر و به طور کلی نمادی مثبت است. افتادن نقش اژدها در فال قهوه، اغلب نشان دهنده تحقق امیدها، برآورده شدن آرزوها ، اتمام موفقیت آمیز کار و پروژه یا حتی تولد نوزادی است که مدتها در انتظارش بوده اید. با این حال نماد اژدها در فال قهوه نیز مانند تعبیر خواب اژدها ممکن است متفاوت باشد و گاهی می‌تواند هشداری باشد تا نسبت به اطرافیان یا اتفاقات و اقدامات زندگی خود با احتیاط بیشتری عمل کنید. 

 

 

تعبير ديدن اژدها در فال قهوه
تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

اژد‌ها در فنجان قهوه به معنای تحقق یک رویا تولد کودک یا به اتمام رساندن موفقیت آمیز یک کار مهم تفسیر می‌شود. ممکن است رابطه دوستی یا عاشقانه‌ای باشد که باعث افزایش اعتبار شما می‌شود. اجرای طرح، اتمام موفقیت آمیز پروژه، نتیجه موفقیت آمیز در هر شرایطی. سرنوشت به شما فرصتی می‌دهد تا شانس بیاورید و برنده شوید. اگر به فکر خلق موقعیتی جدید هستید، با علامتی که اژد‌ها در فال قهوه گزارش می‌دهد تجارت شما عالی و موفقیت آمیز خواهد بود.  

نماد‌هایی که در فنجان شما نشان داده می‌شوند اگر به سمت شما باشند ممکن است به معنای سود یا آشنایان جدید و … باشند، اما اگر در جهت برعکس و وارونه در فنجان نقش بسته باشند، این می‌تواند هشداری برای از دست دادن چیزی یا شخصی و … باشد.

نقش اژد‌ها بر روی دیواره‌های یک فنجان قهوه هنگام فال گیری، گاهی شرایط پیش بینی نشده‌ای که باعث تغییر تفکر می‌شود تعبیر می‌گردد. این ممکن است به دلیل حضور دوستان جدید در زندگی شما باشد.

اگر در اموری دچار اضطراب، شک و احساس بی ثباتی مالی دارید و در فنجان قهوه خود نشانه اژد‌ها را دیدید، از انجام معاملات مالی که باعث بی اعتمادی شما می‌شود خودداری کنید. ممکن است دسیسه، قصد سوء دشمنان و رقبا در کار باشد؛ بنابراین با هشیاری عمل کنید، در امور مالی صرفه جویی کنید و البته وقتتان را نیز باید بخوبی مدیریت کنید. در چنین شرایطی ممکن است اژد‌ها حسادت یک فرد از اطرافیانتان تعبیر شود، یا مشاجره‌ای جدی که با عزیزتان خواهید داشت.

اگر به نیت عاقبت عشق در رابطه‌ای که هستید فال گرفته اید، نماد اژد‌ها معنای خوبی برای شما به ارمغان نمی‌آورد و احتمالا روابط به دلیل خیانت از بین می‌رود.  

دیدن اژدهای دوسر در فال قهوه بیانگر این است که شما از نظر احساسی، احساس دو پاره شدن می‌کنید. این نقش ممکن است به مثلث عشقی یا کشمکش عاطفی در زندگی شما اشاره کند.

  • دعا برای عزیز شدن بین مردم
  • اگر نماد اژد‌ها در پایین و کف فنجان قهوه ظاهر شد نگران نشوید. به هر حال، نقش اژد‌ها تغییرات مثبت و خبر‌های خوب را برای شخص بیان می‌کند، اما هشدار می‌دهد که در محیط او افراد حسود وجود دارند.

    اگر دختری مجرد اژد‌ها را در فال قهوه خود ببیند، حمایت و همدلی یک شخص مهم و تأثیرگذار در زندگی او مانند رئیس او، تعبیر می‌شود.

     

     

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    همانطور که اشاره شد، نماد اژد‌ها معنای بدی ندارد و در صورت دیدن آن در فال‌تان می‌توانید با خیال راحت روز موفق خود را آغاز کنید. اما برای اینکه بهتر بفهمید دقیقاً چه انتظاری از این نماد مثبت، اما همه کاره دارید، حتماً باید با دقت به فنجان قهوه خود نگاه کنید.

    شاید در کنار نقش اژد‌ها در فنجان، نماد دیگری وجود داشته باشد که به شما کمک کند فالتان را به طور خاص تفسیر کنید. برای آشنایی با دیگر نماد های حیوانات در فنجان قهوه به جدول زیر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید تمامی نمادها را در مطلب فال قهوه آنلاین و چگونگی خواندن اشکال، اعداد و حیوانات پیدا کنید.

     

     

    چندسالیست استفاده از دمنوش لاغری رواج پیدا کرده، اگر شما هم اضافه وزن دارید، حتما به مصرف دمنوش‌­های لاغری فکر کردید.
    دمنوش لاغری سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، درنتیجه کالری‌های دریافتی شما سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. وجود فیبر بالا در این دمنوش‌ها هم به کاهش اشتها کمک می‌کند. با کاهش اشتها و سوزاندن سریع کالری به طور خودکار وزن بدن کاهش پیدا می کند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    اژدها گاها نماد رابطه دوستی یا عاشقانه‌ای می باشد که باعث افزایش اعتبار شخصیتی شما می‌شود. با دیدن اژدها در فال قهوه میتوانید به این امر دست پیدا کنید که شانس بسیار بزرگی پیش رویتان است پس با خیال راحت برای دست پیدا کردن به قله های موفقیت قدم بردارید که نماد اژدها در فال نشانه پیروزی بی برو و برگشت شماست .

    نماد اژدها در فنجان قهوه اگر به سمت شما باشد به معنای سود یا آشنایان جدید است . ولی اگر جهت وارونه در فنجان قرار داشت نشانه از دست دادن چیزی یا شخصی و … می باشد.تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    اگر روی دیواره های فنجان در فال قهوه خود اژدها ببینید نشانه دوستان جدیدی است که درآینده خواهید داشت . باید در راه انتخاب دوست با چشمانی باز عمل کنید تا آینده تان تباه نشود

    ممکن است شخصی در امور مالی خود دچار بی ثباتی شود و در فال خود نشانه اژدها را ببیند بهتر این است که از انجام معاملات مالی که باعث بی اعتمادی شما می‌شود خودداری کنید. در امور مالی که پیش رو دارید صرفه جویی کنید و سعی کنید روی رفتار و اموالتان مدیریت داشته باشید .

    دیدن اژدهای دوسر در فال قهوه نشانه این است که از نظر احساسی متزلزل شده اید و در راه رسیدن به عشقتان سرگردانید . و اژدها در فال چنین فردی خیانت را نشان میدهد .

  • معنی زندگی نامه به انگلیسی
  • تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    زمانیکه اژدها در پایین فنجان فال قهوه نمایان شود نشانه خوبی است اما باید مواظب افراد دورو در اطرافتان باشید .

    قهوه را بنوشید ولی بگذارید دُرد آن در ته فنجان باقی بماند؛نعلبکی را روی آن گذاشته با دو دست سریعا به طرف خود برگردانده و روی میز بگذارید و تامل کنید تا کمی خشک و ثابت شود.

    سپس فنجان را برداشته تصاویر و سمبل ها و نشانه های موجود در آن را شناسایی کرده و مطابق اشکال موجود در لینک معرفی شده در بالا شناسایی و تفسیر کنید.

    البته شکلهای موجود در قهوه خیلی دقیق و روشن نیستند ولی بیننده پرتجربه به راحتی می تواند تشابه آنها را با اشکال موجود تشخیص دهد.آموزش فال قهوه

    برای آموزش فال قهوه نیاز به دانش نماد شناسی، تجربه و درک مستقیم دارید. هر کسی میتواند برای تفریح و سرگرمی آن را انجام دهد ولی افراد کمتری هستند که بصورت حرفه ای به آن میپردازند.

    کسانی که فال قهوه را بصورت حرفه ای دنبال میکنند توانایی پیشگوئی اتفاقات گذشته، حال و آینده در زندگی شخص صاحب فال را دارند.

    قوانین کلی فال قهوه عبارتند از:

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    اگر جوانی مجرد هستید و در فال قهوه خود اژدها ببینید از سوی یک شخص مطمئن حمایتی تاثیر گزار خواهید شد .

    اگر شخص فال گیرنده به نیت عاقبت علاقه و عشقش نسبت به شخصی فال گرفته باشد و اژدها در فالش نمایان شود نشانه خیانت در این عشق پدیدار میشود .

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    اژدها نیز یکی از اشکالی است که د فال قهوه بسیار دیده می شود. دیدن اژدها در فال قهوه می تواند معانی و تفسیر های زیادی داشته باشد. برای گرفتن فال قهوه معمولا افراد باید پول زیادی به افراد فالگیر بدهند، ما در این مقاله قصد داریم تا با تفسیر و تعبیر شکل اژدها در داخل فنجان قهوه به شما کمک کنیم، تا بدون هیچ گونه هزینه ای در خانه برای خود فال قهوه بگیرید. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

    دیدن شکل اژدها در فال قهوه بیانگر قدرت و رسیدن به آرزو ها است. در واقع دیدن این شکل می تواند نوید رسیدن به خواسته ها و آرزو ها باشد و همچنین برای افرادی که مدت ها است که منتظر یک خبر یا نتیجه کاری هستند نشانه پایان انتظار است.به طور کلی دیدن اژدها نشانه قدرت و تاثیر است.

    اگر شما در مورد روابط عاطفی نیت کرده اید، دیدن اژدها می تواند نشانه مثبتی باشد که نشان می دهد رابطه شما به خوبی پیش خواهد رفت. یا اگر مدتی است دچار سردی و اختلاف در رابطه شده اید، به زودی تمام مشکلات رابطه شما حل خواهد شد و به عشق و محبت در رابطه تان خواهید رسید.

    اگر نیت شما در مورد امور کاری باشد، دیدن اژدها می تواند به برآورده شدن خواسته های مالی شما باشد. و در طی مدت کوتاهی به پیشرفت چشم گیری در کار تان خواهید رسید و درآمد تان بیشتر خواهد شد. همچین به ترفیع رتبه نیز اشاره دارد. دیدن اژدها می تواند نشانه پیشرفت و موفقیت در کارها نیز باشد. اگر در محل کارتان دچار مشکلی شده اید، دیدن این شکل میتواند به پایان مشکلات و رسیدن به خواسته های تان اشاره کند. به طور کلی اگر در فال تان اژدها ظاهر شد آن را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید اتفاقات مثبتی برای شما خواهد افتاد.تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    تعبیر و تفسیر شکل اژدها در فال قهوه با توجه به محل قرار گیری آن متفاوت است. در ادامه معنی و تفسیر اژدها در بالا، پایین و وسط فنجان را بیان می کنیم.

    معنی و تعبیر شکل اژدها در قسمت بالای فنجان در فال قهوه

    دیدن اژدها در قسمت بالای فنجان نشانه بسیار خوبی است. دیدن شکل اژدها در بالای فنجان بیانگر این است که اتفاقات خوب به زودی اتفاق خواهند افتاد. با می تواند نشان دهنده پایان موفقیت آمیز یک پروژه یا کار باشد که مدت زیادی برای انجام وقت گذاشته اید. اگر منتظر بچه دار شدن هستید دیدن اژدها در بالای فنجان نشانه مثبتی است که نشان می دهد به زودی بچه دار خواهید شد. اگر نیت شما ازدواج و رابطه عاطفی بوده است، دیدن اژدها نشان می دهد که شما به زودی به خواسته خود خواهید رسید.

    اگر برای انجام کاری نیت کرده اید فال تان به شما می گوید که آن کار را شروع کنید و مطمئن باشید از آن کار نتیجه خوبی خواهید گرفت.

    معنی و تعبیر شکل اژدها در وسط فنجان در فال قهوه

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه
  • دانلود اهنگ های زیبای قدیمی شاد
  • دیدن شکل اژدها در قسمت وسط فنجان می تواند نشانه این باشد که تا رسیدن به آرزو های تان چیزی نمانده است و شما نیمی از مسیر را پشت سر گذاشته اید. اگر در مسیری که هستید دچار مشکل شده اید نا امید نشوید و راه تان را عوض نکنید و سعی کنید با مشکلات روبه رو شوید و آنها را حل کنید اگر در رابطه ای هستید که مدتی است دچار سردی و اختلاف شده اید، مطمئن باشید که این مشکلات به زودی از بین خواهند رفت و عشق و محبت به رابطه تان باز خواهد گشت.

    معنی و تعبیر اژدها در پایین فنجان در فال قهوه

    اگر در فال تان اژدهای در پایین ترین قسمت فنجان مشاده کردید، معنی آن این است که شما تا رسید به خواسته های تان راه طولانی در پیش دارید. و اگر در این مسیر تلاش کنید و با قدرت پیش بروید حتما به خواسته خود خواهید رسید. دیدن این شکل در پایین فنجان می تواند بیانگر افراد حسود در اطراف تان باشد که مانع از رسیدن شما به خواسته تان می شود. در واقع این افراد راه رسیدن به خواسته و آرزو یتان را طولانی تر می کنند.

    اگر در رابطه هستید دیدن اژدها در پایین فنجان می تواند بیانگر این باشد که ممکن است افراد حسود برای مدتی در رابطه شما اختلاف و مشکل به وجود آورند اما این مشکلات همیشگی نیست و به زودی حل خواهند شد.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    فال قهوه گرفتن یکی از کار های رایج و معمولی در مهمانی ها و محافل دوستانه است این سرگرمی دل چسب حامل خبر هایی از آینده است و آینده ی نه چندان دور صاحب فال را پیش چشم او باز می کند. گاهی نیز بیان کننده ی احساسات و عواطف آن فرد در آن لحظه را می گوید این که در چه حالی است و چه فشاری را تحمل می کند‌ .اگر می خواهید تعبیر فال قهوه خود را انجام دهید در این بخش ما را همراهی کنید تا شما را با تعبیر فال قهوه اژدها  بیش تر آشنا کنیم.

    برای مشاهده جواب فال قهوه با فارسی کلاب همراه باشید.

    گرفتن فال قهوه همان طور که همه شما می دانید آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد و جدیدا یک روش دیگر به آن اضافه شده است. این که قهوه را کف نعلبکی ریخته و ظرف را از چپ به راست و از بالا به پایین طوری تکان می دهند که قهوه کل نعلبکی را در بربگیرد اما به یک سری نکات باید توجه کنید.

    این که مقدار قهوه ی ته فنجان باید اندکی غلیظ تر بوده و پس از برگرداندن فنجان اندکی صبر کنید و سپس فنجان را روبروی قلب خود گرفته و نیت کنید سپس به آرامی فنجان را برگردانید و به اشکال ته فنجان توجه کنید اما برای روش نعلبکی لازم نیست که قهوه آن قدر هم غلیظ باشد و بهتر قهوه ی رقیق را انتخاب کنید هم چنین لازم به ذکر است که نعلبکی مورد استفاده ی شما بهتر است صاف و یک دست باشد تا طرح شکل ها به درستی روی آن بیفتند.

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    تعبیر فال قهوه اژدها  بستگی به شرایط زندگی شما دارد این یعنی تعبیر و معنی این شکل در حالت های مختلف زندگی شما ممکن است تفاوت هایی با یک دیگر داشته باشد. دیدن اژدها در فنجان به این معنی است نکات و اتفاق هایی که تا کنون در حاله ای از ابهام بوده اند در آینده ی نزدیک روشن تر می شوند و شما را از سر در گمی نجات پیدا می کنید. در زمان های مختلف مثلا وقتی که در ذهن خود قصد انجام یک کار را دارید اما از انجام آن می ترسید تعبیر فال قهوه اژدها  برای شما به معنی یک تغییر بزرگ است و شما را به انجام آن کار تشویق می کند. با ما همراه باشید تا دیگر تعابیر فال قهوه اژدها  را با یک دیگر بخوانیم.

    گاهی تعبیر فال قهوه اژدها می خواهد این مژده را به شما بدهد که ممکن است در آینده ای نزدیک به فردی که در نزدیکی شما است علاقه مند شوید  زیرا اژدها نماد رسیدن و قدرت می باشد. اما اگر در گذشته ی خود کار های اشتباه بسیاری داشته اید و دائما ذهن و فکر تان درگیر آن کار ها و گذشته است باید این نکته را خدمت شما عرض کنیم که  در آینده ی نه چندان دور تاوان کار های گذشته ی خود را پس خواهید داد و آن کار تاثیرات خود را بر روی زندگی فعلی شما می گذارد.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

  • چگونه براي يك مرد جذاب باشيم
  • ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    تعبیر اژدها در فال قهوه را از این سایت دریافت کنید.

    دیدن نقش اژدها در فال قهوه بطور کلی نمادی مثبت است و نشاندهنده تحقق امیدها و آرزوها، اتمام موفقیت آمیز کار و پروژه یا حتی تولد نوزاد است. اما بر اساس شرایط فال گیرنده یا نمادهای اطراف آن در فنجان می‌تواند متفاوت معنا شود و هشداری برای حسادت و دشمنی باشد.

    ستاره » 🔮 فال و طالع بینی » ☕ فال قهوه » حیوانات در فال قهوه » تعبیر و تفسیر اژدها در فال قهوهتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    دیدن نقش اژدها در فال قهوه بطور کلی نمادی مثبت است و نشاندهنده تحقق امیدها و آرزوها، اتمام موفقیت آمیز کار و پروژه یا حتی تولد نوزاد است. اما بر اساس شرایط فال گیرنده یا نمادهای اطراف آن در فنجان می‌تواند متفاوت معنا شود و هشداری برای حسادت و دشمنی باشد.

    آخرین به روز رسانی: آذر 18, 1400

    اژد‌ها در فنجان قهوه به معنای تحقق یک رویا تولد کودک یا به اتمام رساندن موفقیت آمیز یک کار مهم تفسیر می‌شود. ممکن است رابطه دوستی یا عاشقانه‌ای باشد که باعث افزایش اعتبار شما می‌شود. اجرای طرح، اتمام موفقیت آمیز پروژه، نتیجه موفقیت آمیز در هر شرایطی. سرنوشت به شما فرصتی می‌دهد تا شانس بیاورید و برنده شوید. اگر به فکر خلق موقعیتی جدید هستید، با علامتی که اژد‌ها در فال قهوه گزارش می‌دهد تجارت شما عالی و موفقیت آمیز خواهد بود.

    نماد‌هایی که در فنجان شما نشان داده می‌شوند اگر به سمت شما باشند ممکن است به معنای سود یا آشنایان جدید و … باشند، اما اگر در جهت برعکس و وارونه در فنجان نقش بسته باشند، این می‌تواند هشداری برای از دست دادن چیزی یا شخصی و … باشد.

  • دانلود اخرین قسمت سریال ترکی زندگی گمشده
  • نقش اژد‌ها بر روی دیواره‌های یک فنجان قهوه هنگام فال گیری، گاهی شرایط پیش بینی نشده‌ای که باعث تغییر تفکر می‌شود تعبیر می‌گردد. این ممکن است به دلیل حضور دوستان جدید در زندگی شما باشد.

    اگر در اموری دچار اضطراب، شک و احساس بی ثباتی مالی دارید و در فنجان قهوه خود نشانه اژد‌ها را دیدید، از انجام معاملات مالی که باعث بی اعتمادی شما می‌شود خودداری کنید. ممکن است دسیسه، قصد سوء دشمنان و رقبا در کار باشد؛ بنابراین با هشیاری عمل کنید، در امور مالی صرفه جویی کنید و البته وقتتان را نیز باید بخوبی مدیریت کنید. در چنین شرایطی ممکن است اژد‌ها حسادت یک فرد از اطرافیانتان تعبیر شود، یا مشاجره‌ای جدی که با عزیزتان خواهید داشت.

    اگر به نیت عاقبت عشق در رابطه‌ای که هستید فال گرفته اید، نماد اژد‌ها معنای خوبی برای شما به ارمغان نمی‌آورد و احتمالا روابط به دلیل خیانت از بین می‌رود.

    دیدن اژدهای دوسر در فال قهوه بیانگر این است که شما از نظر احساسی، احساس دو پاره شدن می‌کنید. این نقش ممکن است به مثلث عشقی یا کشمکش عاطفی در زندگی شما اشاره کند.

    اگر نماد اژد‌ها در پایین و کف فنجان قهوه ظاهر شد نگران نشوید. به هر حال، نقش اژد‌ها تغییرات مثبت و خبر‌های خوب را برای شخص بیان می‌کند، اما هشدار می‌دهد که در محیط او افراد حسود وجود دارند.

    اگر دختری مجرد اژد‌ها را در فال قهوه خود ببیند، حمایت و همدلی یک شخص مهم و تأثیرگذار در زندگی او مانند رئیس او، تعبیر می‌شود.

    همانطور که اشاره شد، نماد اژد‌ها معنای بدی ندارد و در صورت دیدن آن در فال‌تان می‌توانید با خیال راحت روز موفق خود را آغاز کنید. اما برای اینکه بهتر بفهمید دقیقاً چه انتظاری از این نماد مثبت، اما همه کاره دارید، حتماً باید با دقت به فنجان قهوه خود نگاه کنید.

    شاید در کنار نقش اژد‌ها در فنجان، نماد دیگری وجود داشته باشد که به شما کمک کند فالتان را به طور خاص تفسیر کنید. برای آشنایی با دیگر نماد های حیوانات در فنجان قهوه به جدول زیر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید تمامی نمادها را در مطلب فال قهوه آنلاین و چگونگی خواندن اشکال، اعداد و حیوانات پیدا کنید.

    اردک اسب الاغ بز پرستو

    پروانه تمساح جغد خرچنگ خرس

    خرگوش خروس خفاش خوک دلفین

    زنبور سگ شتر شیر طاووس

    طوطی عقاب عقرب عنکبوت فیل

    قناری قو قورباغه کرکس کرگدن

    کرم کلاغ کوسه گاو گربه

    گرگ گورخر گوزن گوسفند لاک پشت

    مار مار بزرگ مارمولک ماهی ملخ

    مورچه موش میگو میمون نهنگ

    بر اساس رای 2 نفر از بازدید کنندگان

    آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

    نظری ثبت نشده است مطالب مرتبط

    منبع مطلب : setare.com

    اژدها یکی از شکل های است که در فال قهوه تعبیر و تفسیر های متفاوتی دارد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با تعبیر و معنی شکل اژدها در فال قهوه آشنا شویم.تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    تعبیر و نشانه های تصویر اژدها در فال قهوه

    توسط: میلاد علیزاده در تاریخ: 1401/01/28

    مجله سرگرمی

    اژدها نیز یکی از اشکالی است که د فال قهوه بسیار دیده می شود. دیدن اژدها در فال قهوه می تواند معانی و تفسیر های زیادی داشته باشد. برای گرفتن فال قهوه معمولا افراد باید پول زیادی به افراد فالگیر بدهند، ما در این مقاله قصد داریم تا با تفسیر و تعبیر شکل اژدها در داخل فنجان قهوه به شما کمک کنیم، تا بدون هیچ گونه هزینه ای در خانه برای خود فال قهوه بگیرید. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

    دیدن شکل اژدها در فال قهوه بیانگر قدرت و رسیدن به آرزو ها است. در واقع دیدن این شکل می تواند نوید رسیدن به خواسته ها و آرزو ها باشد و همچنین برای افرادی که مدت ها است که منتظر یک خبر یا نتیجه کاری هستند نشانه پایان انتظار است.به طور کلی دیدن اژدها نشانه قدرت و تاثیر است.

    اگر شما در مورد روابط عاطفی نیت کرده اید، دیدن اژدها می تواند نشانه مثبتی باشد که نشان می دهد رابطه شما به خوبی پیش خواهد رفت. یا اگر مدتی است دچار سردی و اختلاف در رابطه شده اید، به زودی تمام مشکلات رابطه شما حل خواهد شد و به عشق و محبت در رابطه تان خواهید رسید.

    اگر نیت شما در مورد امور کاری باشد، دیدن اژدها می تواند به برآورده شدن خواسته های مالی شما باشد. و در طی مدت کوتاهی به پیشرفت چشم گیری در کار تان خواهید رسید و درآمد تان بیشتر خواهد شد. همچین به ترفیع رتبه نیز اشاره دارد. دیدن اژدها می تواند نشانه پیشرفت و موفقیت در کارها نیز باشد. اگر در محل کارتان دچار مشکلی شده اید، دیدن این شکل میتواند به پایان مشکلات و رسیدن به خواسته های تان اشاره کند. به طور کلی اگر در فال تان اژدها ظاهر شد آن را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید اتفاقات مثبتی برای شما خواهد افتاد.

    تعبیر و تفسیر شکل اژدها در فال قهوه با توجه به محل قرار گیری آن متفاوت است. در ادامه معنی و تفسیر اژدها در بالا، پایین و وسط فنجان را بیان می کنیم.

    دیدن اژدها در قسمت بالای فنجان نشانه بسیار خوبی است. دیدن شکل اژدها در بالای فنجان بیانگر این است که اتفاقات خوب به زودی اتفاق خواهند افتاد. با می تواند نشان دهنده پایان موفقیت آمیز یک پروژه یا کار باشد که مدت زیادی برای انجام وقت گذاشته اید. اگر منتظر بچه دار شدن هستید دیدن اژدها در بالای فنجان نشانه مثبتی است که نشان می دهد به زودی بچه دار خواهید شد. اگر نیت شما ازدواج و رابطه عاطفی بوده است، دیدن اژدها نشان می دهد که شما به زودی به خواسته خود خواهید رسید.

    اگر برای انجام کاری نیت کرده اید فال تان به شما می گوید که آن کار را شروع کنید و مطمئن باشید از آن کار نتیجه خوبی خواهید گرفت.

    دیدن شکل اژدها در قسمت وسط فنجان می تواند نشانه این باشد که تا رسیدن به آرزو های تان چیزی نمانده است و شما نیمی از مسیر را پشت سر گذاشته اید. اگر در مسیری که هستید دچار مشکل شده اید نا امید نشوید و راه تان را عوض نکنید و سعی کنید با مشکلات روبه رو شوید و آنها را حل کنید اگر در رابطه ای هستید که مدتی است دچار سردی و اختلاف شده اید، مطمئن باشید که این مشکلات به زودی از بین خواهند رفت و عشق و محبت به رابطه تان باز خواهد گشت.

    اگر در فال تان اژدهای در پایین ترین قسمت فنجان مشاده کردید، معنی آن این است که شما تا رسید به خواسته های تان راه طولانی در پیش دارید. و اگر در این مسیر تلاش کنید و با قدرت پیش بروید حتما به خواسته خود خواهید رسید. دیدن این شکل در پایین فنجان می تواند بیانگر افراد حسود در اطراف تان باشد که مانع از رسیدن شما به خواسته تان می شود. در واقع این افراد راه رسیدن به خواسته و آرزو یتان را طولانی تر می کنند.

    اگر در رابطه هستید دیدن اژدها در پایین فنجان می تواند بیانگر این باشد که ممکن است افراد حسود برای مدتی در رابطه شما اختلاف و مشکل به وجود آورند اما این مشکلات همیشگی نیست و به زودی حل خواهند شد.

    معنی و تعبیر چنگ در فال قهوه در بالا و پایین فنجان چیست؟

    معنی و تعبیر قاشق در فال قهوه در بالا و پایین فنجان چیست؟

    معنی و تعبیر شاخ در فال قهوه در بالا و پایین فنجان چیست؟

    معنی و تعبیر دست در فال قهوه در بالا و پایین فنجان چیست؟

    منبع مطلب : www.alamto.com

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.

    ماورا برتر

    معنی و تعبیر شکل اژدها در فال قهوه چیست؟ اژدها همچنین یکی از رایج ترین شکل ها در فال قهوه است. دیدن اژدها در فال قهوه می تواند معانی و تعابیر زیادی داشته باشد. برای گرفتن فال قهوه، مردم معمولاً باید پول زیادی را به فالگیرها بپردازند. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا شکل اژدهای داخل فنجان قهوه را تفسیر کنید تا بتوانید بدون هیچ هزینه ای در خانه برای خود قهوه تهیه کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تعبیر شکل اژدها در فال قهوه دیدن شکل اژدها در فال قهوه بیانگر قدرت و رسیدن به آرزوهاست. در واقع دیدن این شکل می تواند نویدی برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها باشد و همچنین برای افرادی که مدت ها منتظر یک خبر یا نتیجه کاری بوده اند، نشانه پایان انتظار است. به طور کلی دیدن اژدها نشانه قدرت و نفوذ است. اگر به روابط عاطفی فکر می کنید، دیدن اژدها می تواند نشانه مثبتی باشد که رابطه شما خوب پیش می رود. یا اگر مدتی است دچار سردی و اختلاف در رابطه شده اید، به زودی تمام مشکلات رابطه شما حل می شود و به عشق و محبت در رابطه خود خواهید رسید. اگر قصد شما تجارت است، دیدن اژدها می تواند نیازهای مالی شما را برآورده کند. و در مدت زمان کوتاهی به پیشرفت چشمگیری در کار خود دست خواهید یافت و درآمدتان افزایش خواهد یافت. همچنین به ارتقاء اشاره دارد. دیدن اژدها نیز می تواند نشانه پیشرفت و موفقیت در تجارت باشد. اگر در محل کار مشکل دارید، دیدن این شکل می تواند نشان دهنده پایان مشکل و رسیدن به خواسته های شما باشد. به طور کلی، اگر اژدهایی در طالع شما ظاهر شد، آن را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اتفاقات مثبتی برای شما خواهد افتاد. تعبیر شکل اژدها در فال قهوه با توجه به محل آن متفاوت است. در ادامه به توضیح معنی و تعبیر اژدها در بالا، پایین و وسط جام می پردازیم. همچنین بخوانید : فال روزانه تاروت اصلی (کامل + صوتی) معنی و تعبیر شکل اژدهای بالای فنجان در فال قهوه دیدن اژدها در بالای فنجان نشانه بسیار خوبی است. دیدن شکل اژدها در بالای فنجان نشان می دهد که به زودی اتفاقات خوبی خواهد افتاد. این می تواند نشان دهنده تکمیل موفقیت آمیز یک پروژه یا کار باشد که شما زمان زیادی را صرف انجام آن کرده اید. اگر در انتظار بچه دار شدن هستید، دیدن یک اژدها در بالای فنجان نشانه مثبتی است که به زودی بچه دار خواهید شد. اگر قصد شما ازدواج و رابطه عاطفی بوده است، دیدن اژدها نشان دهنده این است که به زودی به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر قصد انجام کاری را دارید، فالگیر به شما می گوید آن را شروع کنید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی از آن خواهید گرفت. معنی و تعبیر شکل اژدها در وسط فنجان در فال قهوه دیدن شکل اژدها در وسط فنجان می تواند نشانه این باشد که چیزی برای رسیدن به آرزوهایتان باقی نمانده و نیمه راه هستید. اگر در این مسیر با مشکلاتی مواجه شدید، ناامید نشوید و مسیر خود را تغییر ندهید و سعی کنید با مشکلات روبرو شوید و آنها را حل کنید. اگر در رابطه ای هستید که مدتی است سرد و با هم اختلاف نظر دارید، مطمئن باشید که این مشکلات به زودی از بین خواهند رفت و عشق و علاقه به رابطه شما باز خواهد گشت. همچنین بخوانید : فال قهوه آنلاین معنی و تعبیر اژدهای ته فنجان در فال قهوه اگر در فال خود اژدهایی را در ته فنجان مشاهده کردید به این معنی است که برای رسیدن به خواسته هایتان راه زیادی در پیش دارید. . و اگر در این مسیر تلاش کنید و با قدرت پیش بروید، حتما به خواسته خود خواهید رسید. دیدن این شکل در پایین فنجان می تواند نشان دهنده حسودان اطراف شما باشد که شما را از رسیدن به آنچه می خواهید باز می دارد. در واقع این افراد مسیر رسیدن به خواسته ها و آرزوهای اتان را طولانی تر می کنند. اگر در رابطه هستید، دیدن اژدها در ته فنجان ممکن است نشان دهنده این باشد که افراد حسود ممکن است برای مدتی در رابطه شما اختلاف و مشکل ایجاد کنند، اما این مشکلات دائمی نیستند و به زودی برطرف می شوند.

    دیدگاه

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    شست و شوی نمای ساختمان

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    اژدها در فال قهوه را از این سایت دریافت کنید.

    اژدها در فال قهوه، دیدن اژدها در فال قهوه نشانه چیست ؟ دیدن اژدها در فال قهوه تعابیر مختلفی دارد در ادامه تعبیر و تفسیر اژدها در فال قهوه را میخوانید .

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    5 0

    زمان مطالعه: 4 دقیقه

    اژدها در فال قهوه، دیدن اژدها در فال قهوه نشانه چیست ؟ دیدن اژدها در فال قهوه تعابیر مختلفی دارد در ادامه تعبیر و تفسیر اژدها در فال قهوه را میخوانید .

    اژدها گاها نماد رابطه دوستی یا عاشقانه‌ای می باشد که باعث افزایش اعتبار شخصیتی شما می‌شود. با دیدن اژدها در فال قهوه میتوانید به این امر دست پیدا کنید که شانس بسیار بزرگی پیش رویتان است پس با خیال راحت برای دست پیدا کردن به قله های موفقیت قدم بردارید که نماد اژدها در فال نشانه پیروزی بی برو و برگشت شماست .

    نماد اژدها در فنجان قهوه اگر به سمت شما باشد به معنای سود یا آشنایان جدید است . ولی اگر جهت وارونه در فنجان قرار داشت نشانه از دست دادن چیزی یا شخصی و … می باشد.

    اگر روی دیواره های فنجان در فال قهوه خود اژدها ببینید نشانه دوستان جدیدی است که درآینده خواهید داشت . باید در راه انتخاب دوست با چشمانی باز عمل کنید تا آینده تان تباه نشود

  • فنون ترجمه انگلیسی به فارسی+pdf
  • ممکن است شخصی در امور مالی خود دچار بی ثباتی شود و در فال خود نشانه اژدها را ببیند بهتر این است که از انجام معاملات مالی که باعث بی اعتمادی شما می‌شود خودداری کنید. در امور مالی که پیش رو دارید صرفه جویی کنید و سعی کنید روی رفتار و اموالتان مدیریت داشته باشید .

    دیدن اژدهای دوسر در فال قهوه نشانه این است که از نظر احساسی متزلزل شده اید و در راه رسیدن به عشقتان سرگردانید . و اژدها در فال چنین فردی خیانت را نشان میدهد .

    زمانیکه اژدها در پایین فنجان فال قهوه نمایان شود نشانه خوبی است اما باید مواظب افراد دورو در اطرافتان باشید .

    قهوه را بنوشید ولی بگذارید دُرد آن در ته فنجان باقی بماند؛نعلبکی را روی آن گذاشته با دو دست سریعا به طرف خود برگردانده و روی میز بگذارید و تامل کنید تا کمی خشک و ثابت شود.

    سپس فنجان را برداشته تصاویر و سمبل ها و نشانه های موجود در آن را شناسایی کرده و مطابق اشکال موجود در لینک معرفی شده در بالا شناسایی و تفسیر کنید.

    البته شکلهای موجود در قهوه خیلی دقیق و روشن نیستند ولی بیننده پرتجربه به راحتی می تواند تشابه آنها را با اشکال موجود تشخیص دهد.

    آموزش فال قهوه

    برای آموزش فال قهوه نیاز به دانش نماد شناسی، تجربه و درک مستقیم دارید. هر کسی میتواند برای تفریح و سرگرمی آن را انجام دهد ولی افراد کمتری هستند که بصورت حرفه ای به آن میپردازند.

    کسانی که فال قهوه را بصورت حرفه ای دنبال میکنند توانایی پیشگوئی اتفاقات گذشته، حال و آینده در زندگی شخص صاحب فال را دارند.

    شما نباید فنجان خود را پیشگوئی کنید. (فقط در صورتی که برای تمرین و آشنائی با نمادها باشد مشکلی نیست)

    نباید فنجان به فرد دیگری برای خواندن فال قهوه داده شود. هر فنجان را فقط یک نفر باید تعبیر کند. توجه داشته باشید کسانی که بصورت حرفه ای این کار را انجام میدهند کل تفسیر را ارائه میدهند نه فقط اعلام اسامی نمادها و سمبلها.

    پیشگوئی توسط فال قهوه ترکی همیشه از قسمت دسته فنجان شروع میشود. اگر صاحب فال قهوه دست راست بود خواندن فال از سمت راست به چپ انجام میشود و اگر چپ دست بود از چپ به راست.

    اگر فنجان شما دسته ندارد ، سمت چپ خود را سمت دسته فرض نمایید.

    اگر جوانی مجرد هستید و در فال قهوه خود اژدها ببینید از سوی یک شخص مطمئن حمایتی تاثیر گزار خواهید شد .

    اگر شخص فال گیرنده به نیت عاقبت علاقه و عشقش نسبت به شخصی فال گرفته باشد و اژدها در فالش نمایان شود نشانه خیانت در این عشق پدیدار میشود .

    1 2 3 4 5

    برچسب #فال قهوه

    منبع : www.delgarm.com

    دیدن نقش اژدها در فال قهوه بطور کلی نمادی مثبت است و نشاندهنده تحقق امیدها و آرزوها، اتمام موفقیت آمیز کار و پروژه یا حتی تولد نوزاد است. اما بر اساس شرایط فال گیرنده یا نمادهای اطراف آن در فنجان می‌تواند متفاوت معنا شود و هشداری برای حسادت و دشمنی باشد.

    ستاره » 🔮 فال و طالع بینی » ☕ فال قهوه » حیوانات در فال قهوه » تعبیر و تفسیر اژدها در فال قهوه

    دیدن نقش اژدها در فال قهوه بطور کلی نمادی مثبت است و نشاندهنده تحقق امیدها و آرزوها، اتمام موفقیت آمیز کار و پروژه یا حتی تولد نوزاد است. اما بر اساس شرایط فال گیرنده یا نمادهای اطراف آن در فنجان می‌تواند متفاوت معنا شود و هشداری برای حسادت و دشمنی باشد.

    آخرین به روز رسانی: آذر 18, 1400

    اژد‌ها در فنجان قهوه به معنای تحقق یک رویا تولد کودک یا به اتمام رساندن موفقیت آمیز یک کار مهم تفسیر می‌شود. ممکن است رابطه دوستی یا عاشقانه‌ای باشد که باعث افزایش اعتبار شما می‌شود. اجرای طرح، اتمام موفقیت آمیز پروژه، نتیجه موفقیت آمیز در هر شرایطی. سرنوشت به شما فرصتی می‌دهد تا شانس بیاورید و برنده شوید. اگر به فکر خلق موقعیتی جدید هستید، با علامتی که اژد‌ها در فال قهوه گزارش می‌دهد تجارت شما عالی و موفقیت آمیز خواهد بود.

    نماد‌هایی که در فنجان شما نشان داده می‌شوند اگر به سمت شما باشند ممکن است به معنای سود یا آشنایان جدید و … باشند، اما اگر در جهت برعکس و وارونه در فنجان نقش بسته باشند، این می‌تواند هشداری برای از دست دادن چیزی یا شخصی و … باشد.

    نقش اژد‌ها بر روی دیواره‌های یک فنجان قهوه هنگام فال گیری، گاهی شرایط پیش بینی نشده‌ای که باعث تغییر تفکر می‌شود تعبیر می‌گردد. این ممکن است به دلیل حضور دوستان جدید در زندگی شما باشد.تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    اگر در اموری دچار اضطراب، شک و احساس بی ثباتی مالی دارید و در فنجان قهوه خود نشانه اژد‌ها را دیدید، از انجام معاملات مالی که باعث بی اعتمادی شما می‌شود خودداری کنید. ممکن است دسیسه، قصد سوء دشمنان و رقبا در کار باشد؛ بنابراین با هشیاری عمل کنید، در امور مالی صرفه جویی کنید و البته وقتتان را نیز باید بخوبی مدیریت کنید. در چنین شرایطی ممکن است اژد‌ها حسادت یک فرد از اطرافیانتان تعبیر شود، یا مشاجره‌ای جدی که با عزیزتان خواهید داشت.

    اگر به نیت عاقبت عشق در رابطه‌ای که هستید فال گرفته اید، نماد اژد‌ها معنای خوبی برای شما به ارمغان نمی‌آورد و احتمالا روابط به دلیل خیانت از بین می‌رود.

    دیدن اژدهای دوسر در فال قهوه بیانگر این است که شما از نظر احساسی، احساس دو پاره شدن می‌کنید. این نقش ممکن است به مثلث عشقی یا کشمکش عاطفی در زندگی شما اشاره کند.

    اگر نماد اژد‌ها در پایین و کف فنجان قهوه ظاهر شد نگران نشوید. به هر حال، نقش اژد‌ها تغییرات مثبت و خبر‌های خوب را برای شخص بیان می‌کند، اما هشدار می‌دهد که در محیط او افراد حسود وجود دارند.

    اگر دختری مجرد اژد‌ها را در فال قهوه خود ببیند، حمایت و همدلی یک شخص مهم و تأثیرگذار در زندگی او مانند رئیس او، تعبیر می‌شود.

    همانطور که اشاره شد، نماد اژد‌ها معنای بدی ندارد و در صورت دیدن آن در فال‌تان می‌توانید با خیال راحت روز موفق خود را آغاز کنید. اما برای اینکه بهتر بفهمید دقیقاً چه انتظاری از این نماد مثبت، اما همه کاره دارید، حتماً باید با دقت به فنجان قهوه خود نگاه کنید.

    شاید در کنار نقش اژد‌ها در فنجان، نماد دیگری وجود داشته باشد که به شما کمک کند فالتان را به طور خاص تفسیر کنید. برای آشنایی با دیگر نماد های حیوانات در فنجان قهوه به جدول زیر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید تمامی نمادها را در مطلب فال قهوه آنلاین و چگونگی خواندن اشکال، اعداد و حیوانات پیدا کنید.

    اردک اسب الاغ بز پرستو

    پروانه تمساح جغد خرچنگ خرس

    خرگوش خروس خفاش خوک دلفین

    زنبور سگ شتر شیر طاووس

    طوطی عقاب عقرب عنکبوت فیل

    قناری قو قورباغه کرکس کرگدن

    کرم کلاغ کوسه گاو گربه

    گرگ گورخر گوزن گوسفند لاک پشت

    مار مار بزرگ مارمولک ماهی ملخ

    مورچه موش میگو میمون نهنگ

    به این مقاله امتیاز دهید

    مطالب مرتبط

    منبع : setare.com

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    جستجو

    مطالب پربازدید

    ورود کاربران

    عضويت سريع

  • چگونه یک سایت اینترنتی درست کنیم
  • لینک دوستان

    خبرنامه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    حامیان ما:

    طراح قالب :

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • تعويذ وتحصين
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • چگونه در منزل هایلایت کنیم
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • داستان و رمان کوتاه عاشقانه
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • چگونه استوری فیلم بزاریم
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • آپارات چگونه گناه نکنیم رائفی پور
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • دعای فوری فروش ملک
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • چطوری به کره ای
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • فال امروز متولدین بهمن مرد
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    اژدها تفاسیر مختلفی دارد که شما باید بسته به شرایط زندگیتان یکی از این ها را در نظر بگیرید.برخی چیز ها که در ابهام بوده اند روشن می شوند.شما به زودی عاشق شخصی می شوید که در نزدیکی شماست.اٰژدها نماد قدرت و رسیدن به خواسته هاست.ممکن است نشان دهنده ی یک تغییر بزرگ و ناگهانی باشد.شما در گذشته گرفتار شده اید و این خیلی بد است و به زودی از کار هایی که در گذشته کرده اید ضربه خواهید خورد.

    دوستان عزیز برای تعبیر نشان عکس اژدها در فال قهوه وارد لینک زیر شوید

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    تعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    سلام بچه ها كسي ميدوني معني اژدها در فال قهوه چيه؟

  • چگونه برای کارت عابر بانک رمز دوم بگیریم
  • که قدرتون بدونن و ازتون تشکر کنن و کلی جایزه بهتون بده به اینجا سربزنید

    سلام توروخدا هرکس بلده فنجون منو ببینه خیلی نگرانم

    اژدها تو نت نوشته قدرت وتغییر بزرگ وناگهانی .انشاالله که خیره.بنظرت توفنجون من بچه هست؟

    سلام .. لطفا هر کی بلده بهم بگه این که افتاده تو فنجونم یعنی چی😐خیلی ترسیدم😑😑😑

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع استتعبير ديدن اژدها در فال قهوه

    از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا زیر را دارد : مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثلا تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است ، میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است در این قسمت شما براحتی میتوانید فال قهوه بگیرید فقط ابتدا باید روش درست کردن قهوه را فرا بگیرید و سپس نحوه ایجاد نقشها با قهوه در ته فنجان را بیاموزید و آنگا با نگاهی دقیق به ته فنجان تعبیر نقشهای ایجاد شده را بیابید:

     آرزو ،به خصوص به مژده ای در مورد دل اشاره می کند.تغییرات در وضع زندگی

    مرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

    نشانی مالی است که معشت و زندگی او را از طریق آن می گذرد.   انارصاحب زنی خوش سیما خواهد شد.   انجیرنشانه غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    بعضی ها دیده شدن انسان در فال را به خود فالگیر تعبیر می کنند.

    دو انسان پشت به پشت،به دلخوری؛یک انسان به آمدن مهمان اشاره می کند.

    دست در دست بودن دو مرد رسیدن به سازگاری تعبیر می شود.

    انسان در حال سجده   شکرانه اجابت دعا – التماس و زاری   انسان در حال دعا کردن   دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت   انگشتعلامت یکی از عادات پنج گانه میباشد.   انگشتریاز صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.   انگوربیش از حد انتظار به او خیر و نعمت میرسد ، اصراف نکنید.   بادامرزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

    بادمجانغم و اندوه   بار و اندوخته   پس انداز   بازآسایش ، شادی ، بشارت دادن ، رسیدن به مراد و یافتن مال.   بالن   توطئه از جانب افراد زیادی – عشق نامناسب   ببردشمن دلیل بی باک ، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.   برج   تصادف ناگهانی – دعوا – ترس – مقا ومت – امید   بسته رهائی از گرفتاری بسته باز نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.   بشکهدعوت به مهمانی و جشن و سرور ، شب نشینی ، با شکوه و عروسی.   بطریمواظب سلامت خود باشید هشدار جرو بحث نکنید.   بیلبر اثر پشتکار موفقیت نصیب شما خواهد شد ، کوشش کنید.   بینی   قدرت تشخیص – حس فعال   پاعمری کوتاه و زود رس و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت. پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

    پاکتدر یافت خبری شاد ، از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.   پرتن پروری ، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.   پرچمآماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید _ خطر   پردهکنجکاو بودن در زندگی ، میخواهد از اسرار دیگران با خبر شود.

     پرندهخبر خوش ، ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمقان خوبی در راه دارید _ خبر دهنده بخت و اقبال است   اگر در نوک خود چیزی حمل کند به دریافت خبری خوب در آینده نزدیک اشاره می کند.   پرنده ایستاده هم به سفری سودمند و یا شادی اشاره می کند.   پروانهدر خیال و اندیشه بر سر می برد _ عاشق، بلند پرواز _حساس و ظریف بودن ، تحول – مهربانی   پل عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است ، موفقیت در زندگی. رفع غم و غصه ها و حل مسئله ای طولانی.   پلکاندر کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا میکند.   پلنگدشمن قوی و تواناست ، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.   پنجرهنشانگر چشم است   پنجره بسته : ناامیدی میرساند.   پنجره باز: یك شكست خوش عاقبت   پنجهخطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید   پولنشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهد و از چیزی رنج می برد.   پیمانهنظم و نظام در کارها داشتن راستی و درستی با مردم است ، مخصوصا در معامله انصاف را رعایت میکند.   تاج

     یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است. در یک دعوا فاتح شدن

    تبرمثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند و شکست خواهد خورد.   تپه های منفرد   خطرات – دوستان بد   تخت خواب   ازدواج – کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.   تخم مرغدر مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد. موفقیت و خوشحالی.   تخم مرغ بزرگ : بخت و اقبال بزرگ   تخم مرغ بریده شده : یاس و نا امیدی و از بین رفتن بخت و اقبال   ترازو نشانه عدل و انصاف است ، رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه   توپبه زندگی سخت و بدون ثبات _ بی اساسی و بی بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش   تیرحق درستی را زیر پا گذارد ، و نشانه ای است به طرف دوست و دشمن.   تیر و کمانتعهد دروغی میکند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.   جادهسرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش میرسد و حاجتش بر آورده خواهد شد.   جاروخادم و خدمتکار ، غم و اندوهی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.   جام جمع شدن دوستان قدیمی ، ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.   جانور،هیولا

    جعبهداشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازکاری میکند.   جناغرسیدن به آروی دیرینه ، پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی ، رسیدن به معشوق.   چادرحجاب و پوشش است جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.   چاقوطلاق و جدائی ، بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی _ دعوای غیر منطقی – بی دفاع – خشونت   چتراز طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید. محافظت و ایمنی در برابر خطرها   چترباز : یاری و کمک   چتر بسته : نرسیدن یاری و کمک   چتر نجاتبرای نجات جان خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.   چراغکدبانوی منزل است ، زندگی خوش و راحتی داشتن ، آسایش.   چرخچرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است ، مطیع سرنوشت باشید.   چشمحسادت و چشم خوردن ، چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشید.   چغندرغم و اندوه و مصیبت ، به غم و اندوه گرفتار می آید ولی زود بر طرف خواهد شد   چکش در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

    چنگالدر کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می کند مخصوصا بر دوستان نایاب.   چوبنفاق و دوروئی است ، چوب کج و راست تعبیرش یکسان است. نفاق و دوروئی است.

     گاهی به شادی،لذت و عشق،گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    حببیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   حصاردر بند قرار گرفتن   حلقهخواستگاری و نامزدی ، ازدواج خوشبخت شدن _ انجام یك معامله     حلقه شکستهنا امیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

    غصه ای که هنوز برطرف نشده است.حلقه بریده شده،رهایی از غصه ها

    حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان باشد    میل به داشتن فرزند تحقق مییابد

    حوضعلم و دانش ، از علم و دانش زیاد بهره مند شدن علمش افزونی میابد.

     رو به راه بودن کارها، زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

    خرچنگبد اخلاقی ، کینه توزی ، فرومایگی ، احتیاط را از دست ندهید.   خرسدشمن بدطینت ، تند خو ، متکی به کسی یا چیزی   خرگوشزود رنج ، در برابر حادثه سریع خود را میبازد ، در واقع شانس خوبی است برای رسیدن به اهداف.   خروسشانگر شهوت و غرور است ، نوید و مژده،کاری خیر

    خط تخم مرغی مقطع   پایان امید – نامه – رسیدن مهمان

    خط مستقیم بلند   زندگی طویل با حوادث – مسافرتهای سودمند _ درآمدی متوسط

    خط مستقیم کوتاه   زندگی آرام – خوش و متوسط   خط مستقیم مقطع   خطر – کسالت – خطر نزدیک به مرگ   خط مشخص و واضح   موفقیت آمیز بودن   خط منحنی   دوستان نا مناسب – خیانت – دسیسه   خط منکسر (شکسته)

    کار های در هم – فقر اقتصادی – افلاس _ مشقت و بی پولی

    خفاششنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند ، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.   خنجرخطر بزرگ ، کسالت ، از دوستان نایاب بپرهیزید.   خورشیدروشنی عقل و هوش و دانش است ، به استعداد فوق العاده ای میرسد. برکتی بزرگ – حمایت والدین   خیمه تامین مالی ، آفزایش مال و نعمت ، نگران آینده نباشید.   داسبا رنج و زحمت مالی یا نعمتی را بدست آوردن ، درو کردن.   دامنرنج و اندوه در برابر عشق ، نا امیدی ، در مقابل عشق پایداری به خرج بدهید موفق میشوید.   دانه تسبیح   عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

    دستدوستی و مهربانی ، آنرا با مهربانی بپذیرید.   توانمندی در عمل ، قدرت   دستبندبرای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی است.   دستهای دراز   حماقت – بی اعتقادی   دنداندلالت بر یکی از اعضای خانواده است ، خانواده و بستگان ، غم و انده ، گزند و زیان.   دودگرفتاری تحمل رنج و عذاب ، گرفتار فتنه و بلا شدن   دهان سخنان نیکو و سودمند شنیدن ، بازگو شدن نا گفته ها   دیگصاحب خانه ، کد بانوی خانه ، خدمتگذار به افراد نیازمند و تهی دست.   دیوارمانع ، دفاع از حریم ، وضع و حالش در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.

     به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.

    راهی طولانی و مستقیم،به زندگی طولانی و بدون زحمات،راه پرمانع و مشقت ها اشاره می کند.

     رختخوابی مرتب به ثبات و ذکاوت،رختخواب نامرتب به نامنظمی و بی قراری اشاره دارد.

    روباهحیله گر و نابکار و فریبنده و دروغگو میباشد ، مواظب باشید.   ریسمانعمر طولانی ، سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.

    زنبورشخص مزاحم ، از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.   زنبور عسلمال و نعمت ، خیر و برکت ، ارث و میراث از راه صحیح.   زنگوله دعوا و مرافعه ، بگو مگو با اقوام و خویشان   ساعتنشان قلب است ، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.   سپرپناه دهنده از امور ناپسند ، محافظت شده از جائی.   ستارهمقام و منزلت ، بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن _ شانس   سدموانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده   سر انسان با دو دست دراز   جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

    سطلمدد گرفتن ، کنیز ، خدمتکار ، خدمتکاری به خدمتش در می آید و یا کنیزی زیبا می خرد.   سکهرهائی از فقر و بدبختی ، نجات پیدا کردن از قرض و بدهی. علامت پول   سگدشمنی پست و فرومایه اما مهربان و وفادار.   سگ دونده : دریافت خبری خوب   سگ خوابیده : تنبلی و شوخی بی مزه.   سوسکقبل از اینکه آبرویتان برود کناره گیری کنید ، رسوائی و بدبختی.   سوزندوست و غمخوار ، حاجتش بر آورده خواهد شد و به مرادش خواهد رسید.   سوسماردشمن نادان ، قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.   سنجاب   جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

    حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور   سیبصاحب فرزند شدن ، خبر خوشی از راه دور دریافت کردن.   شاخموفقیت مالی ، دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان   شانهدوستان ناباب و به ظاهر فریبنده ، آنهائی که کمراه می کنند از ایشان دوری کنید.   شتر   ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان   شتر مرغمسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.   شطرنجتهمت و دروغ ، بر کسی به باطل غلبه کردن ، بر او تهمت می بندند و می گویند.   شکل نا مشخص   قابله – مخالفت – ناراحتی – پول گم کردن   شلوارآبرو و حیثیت ، سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دو چندان می شود

    شمشیرمبارزه با دشمن ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.   شمعشمع روشن عزت و نعمت است ، شادی و سرور به خانه شما روی می آورد. بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز   شهاب   خبر های غیر منتظره – امیدواری   صخره   خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل   صدفدیدار با دوستان دور دست و شرکت در جشن عروسی و بسیار شاد.   صلیب    پیروزی در یك كار سخت  _ مرگ یکی از دوستان یا فامیل صلیب و تاج   مورد توجه مطلوب واقع شدن   صندلیمحبت و دلگرمی ، هدیه گرانبهایی دریافت میکنید. به بهتر شدن کارها ،تمام شدن کاری _ ارتقا در کار – ریاست   صورت انسان   فال خوب و ازدواج   طاووس   شكوه و جلال، تجمل، چیزی كه موجب افتخار شود _ فخر فروشی _ غرور

    ظرف غذا   روزی و برکت – مهمانی   عبادتگاه   نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار   عصاملاقات با اقوام و دوستان ، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان. تکیه گاه – یاور ، متکی به چیزی بودن   عقربجدائی ، هرج و مرج ، حسادت ، بدجنسی ،زیاد شدن رنج و زحمت و تحمل خسارت.   عینکافراد عاقل و روشن ، روشن بینی و قضاوت صحیح و درست کردن.   فرم تخم مرغی   بدست آوردن ثروت بسیار بزودی   فشنگخطر مواظب اعمال و رفتار خود باشید ، یک دندگی نکنید ، در رانندگی صبور باشید.   فنجاندر اثر کار و کوشش ، نتیجه مطلوب بدست آوردن ، هدیه و پاداش گرفتن.   فندقآوردن ثروت و مال از طرف فرد بخیل.   فیلموفقیت ، سمبل بزرگی ، قدرت و منزلت ، دوست دانشمند ، با آنها هم صحبت شوید.   قارچمسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دور دست.   قایقبالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق ، عشق و دوستی.   قرصبیماری ، شفا ، بهبودی ، بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.   قطارمسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک است.   قفلموانع ، سد ، برای رسیدن به مقصود ، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرد. مشکلات حل نشدنی – گرفتاری

      قفل و کلید   پیدایش راه حل – ازدواج   قلب   روابط عاطفی   قلمرفع نگرانی ، بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.   قوسمبل وقار ، متانت در رفتار ، دوستی ، ایمان ، به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن. ازدواج با عشق    قوریخادم و خدمتگذار ، حادثه ای شگفت آور،زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت   قیچیجدائی و دوری ، اختلاف خانوادگی.   کاسه رزق و روزی ، درماندگی ، از راه فقر و مکنت روزی بدست آوردن.   کتگرمی ، عشق و محبت ، خلق و خوی بد خود را عوض کرد   کتابگشایش در کارها ، دوست صمیمی و وفادار و دانشمند ، هرگز او را ترک نکنید _تحصیل _ تفکر   کرمگرفتاریهای کوتاه و کوچک ، سعی کنید از شرش خلاص شوید.   کژدمدشمن ضعیف ، تحمل دردسر و ناراحت کننده دشمن نادان ، شما را غمگین میکند.   کشتیبدست آوردن ثروت مشروع ، ارث ، مسافرت دریا و سفری خوش. خبری خوب،سفری طولانی   کفتارنشانگر پلیدی و ناپاکی ، فریب و نیرنگ است ، دزدی و چپاول مواظب اموالتان باشید.   کفش برای مرد ، زن کدبانو و زیبائی میگیرد   برای زن قوت و نیرومندی می باشد ،   ارثیه_ مهمانی،دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار   کوزهبا همسر یا کنیز خود همبستر شدن ، نزدیکی.   کلاغ   حساس و ظریف بودن – تحول – مهربانی   کلاهرسیدن به جاه و مقام ، باپشتکار به مقام رسیدن ، موفقیت های نهانی همراه با ریسک می باشد.   کلیدحل مشکلات ، پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند ، موفقیت همه جانبه. گشایش بخت   کمانفرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید ، فرزندی پسر. به دست آوردن موفقیت به سختی

    گاوفراوانی محصولات نعمت فراوان بدست آوردن   گربهنیرنگ و فریب از سوی دوستان ، طنازی ظرافت در رفتار ، ریا کار و خائن   یك شخص دمدمی مزاج (اگر سفید باشد خوب و اگر سیاه باشد بد است)   گردن بندعشق و نامزدی و شروع آن ، گردن بند پاره قهر و جدائی.

    گلابینجات پیدا کردن از مشکلات مالی ، بفکر اندوخته باشید ، سهل انگار نباشید.   گندمروزی حلال و سخاوتمندانه ، که با رنج و زحمت بدست آمده است.   گوسفندزندگی آرام و بی دغدغه ، خوشبختی به شمار میآورد و ناراحتیها بر طرف می شود _ به معنای نذر است.   گوش   نصیحت پذیری – خبر های تازه   لامپبه سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.   لبنشانگر قرابت و خویشی است ، از زخم زبانها نهراسید ، احترام و عزت پیدا میکنید.   لکه های روشن   روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی   لوبیاصاحب فرزندان زیادی میشوید و هرکدام به عزت و شهرت میرسند.

    دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند _ امانت – افترا – خدعه –  حسادت – ریای زن یا مرد   ماهعشق و نامزدی ، ازدواج ، با همسری خوش سیما و صاحب مقام ، ازدواج میکنید _ ناراحتی روحی و روانی

     موفقیت و شانس،خوشحالی کوتاه مدت _ پولی _ سعادت موقت – خوشبختی منتهی به بدبختی     مثلث متساوی الاضلاع   موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن   مستطیل   در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا   مسواکمال خود را در راه خویشان و بستگان ، بخشش و احسان می کند.

    مرغبه مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.   مرغابیپاکی و عشق و سعادت زناشوئی ، به مجلس با شکوهی دعوت خواهید شد.   مگسنشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید   مورچهنشانگر داشتن پشتکار و دور اندیشی ، با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید _ باغیرت بودن   موشدشمنی و خیانت _ غیبت _ ریا کار و زیان بار ، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید.   موش(صحرایی): دزدی   میختصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی، اگر به کار خود واقف هستید آنرا رها نکنید.

    نامهدر انتظار خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.   نانسمبل سرور و خوشحالی است ، در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند   نخودنشانگر غم و اندوه است ، در اثر مقاومت آنرا پشت سر خواهید گذاشت.   نرده بام موفقیت و پیروزی ، موفقیت شما حتمی است. پیشرفت،کار زیاد و پیشروی،رسیدن به رفاه اقتصادی.

    نعلمحاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد ، راه نجات برایتان باز است

    به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت ، مسافرت دریائی

    هدهدخیر ، خوشی و رفاه ، بزرگی و مقام ، پیروزی   هواپیمامسافرت طولانی و دلپذیر، نشانگر راه سریعی است به هدف ـ سفری ناگهانی _ خبر از مسافر   هیزمسخن چینی و بد عملی ، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بیند.   V (انگلیسی)    پیروزی و موفقیت

    معنی و تعبیر دیدن اژدها در فال قهوه با عکس اژدها در فنجان

    دیدن اژدها در فنجان : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند. بازگشت به فال قهوه

    راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    همسر با‌وفا، در سنت عبری و عربی سمبل بی‌گناهی، زیبائی و کم‌روئی. در طالع خود همسری باوفا و محبوب دارید که همیشه نگران شماست.

    خداوند به او علم و حکمت عطا می‌فرماید و مردم از علم او بهره‌مند خواهند شد.

    نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال می‌باشد.

    نشانه رحم و شفقت و مهربانی می‌باشد حتماً غافل نشوید.

    دلیل بر آن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    سود فراوان به‌دست‌آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره‌گیری از آنها وجود دارد.

    با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می‌کند.

    نشانی مالی است که معیشت و زندگی او را از طریق آن می‌گذرد.

    جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    نوامبر 2, 2015 سرگرمی و تفریحی

    نظری بدهید 70,377 بازدید

    اشکال مختلفی که در ته فنجان قهوه نمایان می گردد با شکلهای موجود مقایسه کنید و آنها را به فال نیک بگیرید:

    آب: سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات است.

    آبشار: پیشرفت شما در کار به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش میباشد.

    آتش کوتاه: نزدیک شدن به مقام والائی و در کار بسته اش گشایش ایجاد میشود.

    آتش افروخته: نشانگر قدرت و قوت است، حاکم و سرپرست.

    آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد، و با کسی به نزاع بر خواهد خواست.

    آفتاب: سمبل، دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

    آفتابه: راستی و استواری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزار گروهی را کردن.

    ابر: خداوند به او علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علم او بهره مند خواهند شد.

    ابرو: از نیت و آراستگی و دینداری در او به حد کمال میباشد.

    اتومبیل: دلیل برآن باشد که آرزو دارد به سفر دور و دراز برود.

    انگور: بیش از حد انتظار به او خیر و نعمت می رسد (اصراف نکنید).

    انجیر: نشان غم و غصه ای میباشد که بر او خواهد رسید.

    استخوان: نشانی مالی است که معیشت و زندگی او از طریق آن می گذرد.

    انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به او ثروتی خواهد رسید.

    اردک: سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه.

    انار: صاحب زنی خوش سیما خواهد شد و از او منفعت خواهد برد.

    اره: نشانگر ترک معاشرت با اقوام نزدیک و کناره گیری از آنها وجود دارد.

    اتاق: نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد (غافل نشوید).

    اژدها: با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل می کند.

    بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید: (مغز بادام طالع خوشی دارد).

    باز: آسایش، شادی، بشارت دادن، رسیدن به مراد و یافتن مال.

    ببر: دشمن دلیل – بی باک، اما بزرگوار و مهربان و جوانمرد است.

    بادنجان: (غم و اندوه) به سراغ غم و اندوه نزدیک شدن.

    بیل: بر اثر پشتکار موفقیت نسیب شما خواهد شد (کوشش کنید).

    بشکه: دعوت به مهمانی و جشن و سرور (شب نشینی باشکوه – عروسی).

    بطری: مواظب سلامتی خود باشید. هشدار (جر و بحث نکنید).

    بسته: رهائی از گرفتاری (بسته باز نگرانی به مرور زمان برطرف خواهد شد).

    پا: عمری کوتاه و زودرس خواهد داشت و یا سفری کوتاه در پیش خواهد داشت.

    پاکت: دریافت خبری شاد (از راه دور خبر مسرت بخشی خواهید شنید).

    پر: تن پروری، زندگی در ناز و نعمت شما را سخت تن پرور و بیکار بار آورده است.

    پرنده: خبر خوش – ملاقاتهای سودمند و شادی بخش و ارمغان خوبی در راه دارید.

    پروانه: در خیال و اندیشه بسر می برد و بر اثر ضعف و ناتوانی خود را به هلاکت می رساند.

    پرچم: آماده مشکلات در زندگی باشید و از صحنه خارج نشوید.

    پل: عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر است (موفقیت در زندگی).

    پلنگ: دشمن قوی و تواناست؛ خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

    پلکان: در کار خود ترقی و پیشرفت خواهد کرد و در آن کار استقرار پیدا می کند.

    پنجره: نشانگر چشم است که گفته اند چشم دریچه روح است که اگر بسته باشد ناامیدی می رساند.

    پول: نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست می دهد و از چیزی رنج می برد.

    پیمانه: نظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است: مخصوصا در معامله انصاف را رعایت می کند.

    پرده: کنجکاو بودن در زندگی (میخواهید از اسرار دیگران با خبر شوید).

    پنجه: خطر در کمین است: با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

    تبر: مثل خدمتکاری که نتواند با مشکلات دست و پنجه نرم کند، شکست خواهد خورد.

    تخت: به سفری بزرگ می رود و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شود.

    ترازو: نشانه عدل و انصاف است: ترازوی میزان، از عدل و درستی حکم می کند.

    تخم مرغ: در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهد شد.

    توپ: ورزشی و دومیدانی: با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید.

    تیر: حق درستی را زیر پای گذارد، و نشانه ای است به طرف دوست دشمنان.

    تیر و کمان: تعهد دروعی می کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

    جارو: خادم و خدمتکار: غم و اندوی خانه دل را پاک می کند و مرتفع می سازد.

    جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه: پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی (رسیدن به معشوق).

    جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می کند.

    جام: (ریخت و پاش) ریخت و پاش کردن از اموال خود در راه دوستان.

    جاده: (سرنوشت زندگی) به اهداف و مقاصدش می رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

    اول فروردین تا 25 فروردین شاهین مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بازنشر مطالب تکفال با ذکر نام منبع مجاز می باشد.اژدها در فال قهوه0

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    © 2022 مطلب دقیق

    با نیروی وردپرس

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *