ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل
ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل


راهنمای استفاده از کد QR

ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل

امکان ترجمه همزمان بین ۵۰ زبان مختلف

Improved offline translations with upgraded language downloads

Google Translate یک مترجم پرقدرت

با اپلیکیشن Google Translate کتاب، مقاله ، نوشته های روی وسایل مختلف و یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی و… را در کمترین زمان به زبان خودتان ترجمه کنید و حتی تلفظ صحیح آن را یاد بگیرید. برای آشنایی بیشتر اپلیکیشن Google Translate با ذره بین همراه باشید.

مترجم گوگل (Google Translate)

کتاب‌های نویسندگان بزرگ در سراسر دنیا، بسیاری فیلم‌های برنده جوایز بین‌المللی، مقالات علمی، مجلات مطرح، دفترچه لوازم خانگی غیر ایرانی، این‌ها نمونه‌هایی از نیازهای ما به زبان‌های دیگر مخصوصا انگلیسی است.

بررسی اپلیکیشن Google Translate

با نصب این اپلیکیشن همیشه یک مترجم کاربلد را در جیب های خود داشته باشید. مترجمی که انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و غیره برایش فرقی ندارد و می تواند همه را به فارسی ترجمه کند

(36671)

 

برنامه Google Translate یک از بهترین برنامه های مترجم زبان و لغات به زبان های مختلف دنیا است که با آن میتوانید به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا مسلط باشید . با این برنامه به راحتی جملات و کلمه ها با زبان های مختلف جهان را به فارسی یا بلعکس ترجمه کنید . همچنین این برنامه قابلیت نوشتاری زبان فارسی یا ترجمه صحبت های شما به زبان های مختلف را داراست که با وجود محیطی ساده و راحت شما میتوانید از استفاده آن لذت ببرید . هم اکنون میتوانید آخرین نسخه مود از این اپلیکیشن کاربردی را از وب سایت برا تو دریافت کنید و سپس در تلفن همراه خود نصب کنید تا به راحتی تمام متن های دلخواه خود را ترجمه کنید حتی برنامه امکان ترجمه تصاویر را دارا می باشد ! همچنین میتوانید از سایر محصولات شرکت گوگل مانند کروم ، گوگل مپ و پلی موزیک که در سایت موجود است نیز دیدن کنید .

ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل

comمن برنامه را نصب کردم چون در گوشی دوستم دیدم عاشق کارش شدم اما مال من دوطرف زبانهای حاجی است هرچه میگردم فارسی ندارد راهنمایی فرمایید

قسمت زبان که بزنی لیستی برات نمایش داده میشه فارسی هم هست … جستجو هم داره عبارت Persian رو جستجو کنید

بسیارعالی وخوب است .فقط برنامه مترجم ترنسلیت چراپیام میدهدبه دستگاه شما ممکنه اسیب برساند؟

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل
ترجمه متن انگلیسی به فارسی در گوگل
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *