بچه که به دنیا میاد

خواص دارویی و گیاهی

بچه که به دنیا میاد
بچه که به دنیا میاد

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.




خانه

موبایل

بارداری حدود 280 روز یا 40 هفته طول می کشد. زایمان طبیعی حدود هفته چهلم بارداری اتفاق می افتد و ممکن است به طور نرمال چند روز زودتر یا چند روز دیرتر انجام شود. در واقع ما از 38 هفته و 1 روز منتظر درد می مونیم …..تا 40 هفته تمام و به ندرت پیش میاد که زایمان به 41 هفته برسه که در این صورت باید مراقبت روزانه انجام شود. اگر شما قرار است سزارین شوید بهتر است سزارین در هفته 39 بارداری انجام شود تا عوارض مربوط به سلامت جنین در شما به حداقل برسد. نوزاد نارس یا زودرس قبل از هفته 37 بارداری به دنیا می آید. نوزادان بسیار زودرس از هفته 23 تا 28 بارداری به دنیا می آیند. نوزادان زودرس بین هفته 29 تا 33 بارداری به دنیا می آیند.سایر سوالات رایج شما درباره زایمان طبیعیبه طور متوسط زایمان چقدر طول می کشد؟برای زایمان اول، میانگین 14 ساعت است، البته می تواند خیلی طولانی تر یا خیلی کوتاه تر باشد. برای زایمان های بعدی، متوسط زایمان حدود 8 ساعت است.

زایمان چقدر دردناک است؟درد زایمان دردناک است، اما مانند آنچه دیگران توصیف می کنند نیست. به نظر من، این درد مانند درد قاعدگی است ولی کمی بیشتر از حالت طبیعی است. هنگامی که پریود می شوید گرفتگی عضلات را تجربه می کنید. درد زایمان کمی شدیدتر از آن است (درد زایمان چگونه شروع می شود؟).

چه مدت طول می کشد تا نوزاد به دنیا بیاید؟اگر زایمان اول باشد، درد زایمان ممکن است حدود هشت ساعت طول بکشد. این عدد میانگین است، اما می تواند زایمان بیشتر یا کمتر طول بکشد. بعید است زایمان از 18 ساعت بیشتر طول بکشد. هنگامی که دهانه رحم شما تا 10 سانتیمتر گشاد می شود، ممکن است قبل از اینکه نوزاد متولد شود، یک یا دو ساعت تلاش کنید.

بچه که به دنیا میاد

چه مدت طول می کشد تا مادر پس از زایمان بهبود یابد؟واژن شما حتی بعد از اینکه بهبود یابید، نسبت به قبل از حاملگی گشادتر است. پروینوم نیز در طول زایمان کشیده می شود و در هنگام زایمان زخمی می شود بنابراین حداقل 2 هفته متورم است و حداقل 6 هفته طول خواهد کشید تا کاملا بهبود یابد.

نوزادان اول زود به دنیا می آیند یا دیر؟نتایج نشان داد احتمال 15 تا 16 درصد وجود دارد که نوزاد اول دیر به دنیا بیاید. در مقایسه با این مسئله احتمال 9 یا 10 درصد برای نوزادان دیگر وجود دارد. اکثر نوزادان در هفته 39 بارداری به دنیا می آیند. این مطالعه نشان داد اولین فرزند به احتمال زیاد زود، در هفته 37 بارداری یا قبل از آن به دنیا می آید.

آیا مادران در زایمان اول زود دچار درد زایمان می شوند؟مادران در زایمان اول، اگر به صورت طبیعی زایمان کنند در هفته 41 و روز اول دچار درد زایمان می شوند. زناني كه قبلا زایمان داشته اند، در حدود هفته 40 و روز سوم زایمان می کنند. فقط حدود 10٪ از زنان بیش از 42 هفته بارداریشان طول می کشد. 

چه مدت طول می کشد تا نوزاد از بدن مادر خارج شود؟پس از باز شدن کامل دهانه رحم، وقت آن رسیده است که به نوزاد کمک کنیم به طرف کانال تولد وارد شود. در کل زایمان معمولا 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد (نوزادان دوم و پس از آن معمولا سریعتر از نوزاد اول به دنیا می آیند)، اما ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت بیشتر طول بکشد.

 

آیا ممکن است مادر در هنگام زایمان بمیرد؟علاوه بر مادرانی که در هنگام زایمان فوت می کنند، ده ها تن دچار آسیب، عفونت و یا بیماری می شوند. اکثر مرگ و میر مادران ناشی از خونریزی، عفونت، سقط جنین، و اکلامپسی (فشار خون بالا که منجر به تشنج می شود)، یا بهداشت نامناسب در دوران بارداری می باشد.

چند واحد درد در هنگام زایمان تجربه می شود؟ادعایی وجود دارد که ” بدن یک انسان می تواند تا 45 دل (واحد) درد تحمل کند. اما در هنگام زایمان، مادر تا 57 دل (واحد درد) درد را تحمل می کند. این درد مشابه درد شکستن 20 استخوان به صورت همزمان است.

دهانه رحم چند سانتیمتر باید باز شود تا در بیمارستان بستری شوید؟فاز زودرس زایمان – زمان شروع زایمان زمانی است که دهانه رحم تا 3 سانتی متر گشاد شود. فاز فعال زایمان- 3 سانتی متر ادامه دارد تا زمانی که دهانه رحم تا 7 سانتی متر گشاد شود. مرحله انتقال – ادامه 7 سانتی متر تا زمانی که دهانه رحم به 10 سانتیمتر برسد.

چقدر طول می کشد تا پس از تحریک زایمان رخ دهد؟القاء درد می تواند چند ساعت یا 2 یا 3 روز طول بکشد. این بستگی به این مسئله دارد که بدن شما به درمان چگونه پاسخ می دهد. اگر زایمان اول باشد یا کودک شما کمتر از 37 هفته داشته باشد، ممکن است القاء درد بیشتر طول بکشد.

چه مدت طول می کشد تا بعد از زایمان شکم شما پایین برود؟بلافاصله پس از زایمان، رحم به سطح ناف پایین می رود و طی 6 تا 10 هفته آینده به اندازه اصلی خود باز می گردد. با این وجود، بیشتر طول می کشد تا پوست تا به شرایط قبل از بارداری بازگردد.

آیا نوزادان در رحم گریه می کنند؟بچه ها ممکن است در رحم گریه کردن را شروع کنند. اولین گریه نوزاد ممکن است در رحم رخ دهد. تحقیقات جدید نشان می دهد که جنین ممکن است نارضایتی خود را از طریق گریه در سکوت در رحم در اوایل هفته بیست و هشتم بارداری نشان دهد.

چه تعداد از نوزادان در زمان مشخص شده متولد می شوند؟فقط تعداد کمی از زنان – 5 درصد، طبق تاریخ تعیین شده زایمان می کنند. به طور سنتی، نوزادان سه هفته قبل از تاریخ تعیین شده یا دو هفته پس از آن متولد می شوند.

چرا باید 6 هفته پس از زایمان صبر کنم؟شما باید منتظر بمانید تا خونریزی پس از تولد (لوچیا) متوقف شود، که حدود سه هفته پس از تولد نوزاد طول می کشد. این به این دلیل است که زخم در رحم شما به خاطر خروج جفت هنوز بهبود نیافته است. اگر قبل از اینکه خونریزی متوقف شود، رابطه جنسی داشته باشید، ممکن است عفونت ایجاد شود.

چرا حرکات کودکم دردناک است؟بسیاری از زنان درد و ناراحتی ناشی از حرکات کودک خود را تجربه می کنند. گرچه لگدهای پیوسته می تواند ناراحت کننده باشد، اما نشانه وجود مشکل نیست. در حقیقت، جنبش کودک شما نشانه خوب بودن او است.منبع: ooma.org

 


بارداری و زایمان راحت با…

فروش ویژه لوازم ساختمانی

ارزان ترین خدمات تور/زیرقیمت بازار

تخفیف ویژه برای کاربران بیتوته با کد bina1016

30 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

تا 40 درصد تخفیف ویژه تبلیغات در بیتوته

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

ویدئو جالب و باورنکردنی از نوزادی که تازه به دنیا اومده و راه میره!!!!

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

توسط امیر امامی امیر امامی ·
منتشر شده 3 دی 1397

با ما همراه باشید با یکی دیگر از سری مطالب «شگفتی‌های پزشکی». در این مطلب به بررسی ۱۰ تا از عجیب‌ترین زایمان های دنیا می‌پردازیم.

نادی سلیمان که در تلویزیون آمریکا معروف به اکتامام (مادر هشت تایی) شد، زنی آمریکایی است که در ژانویه ۲۰۰۹ هشت بچه خود را سالم به دنیا آورد.

بچه که به دنیا میاد

در شهر کوچک پیسکو در پرو زنی سرخپوست از کوهپایه‌های آند با دختر کوچک خجالتی‌ای به بیمارستان مراجعه کرد. شکم کودک به شدت برآمده بود. زن به دکتر جرالدو لوزادو گفت که روح شیطانی در بدن دختر نفوذ کرده ولی دکتر با معاینه لینا دختر کوچک به شدت متعجب شد زیرا دریافت که کودک پنج ساله هشت ماهه حامله است. دکتر کودک را با خود به لیما پایتخت پرو برد و به سایر متخصصین نیز نشان داد و یک ماه در ماه مه ۱۹۳۹ لینا از طریق سزارین کودک پسری با وزن ۲٫۷ کیلوگرم به دنیا آورد. نام کودک را به خاطر دکتری که به دختر کوچولو کمک کرده بود جرالدو گذاشتند. جرالدوی کوچک همیشه فکر می‌کرد که لینا خواهر اوست، ده سال بعد وی دریافت که لینا خواهرش نیست بلکه مادرش است.

میت راجو لوهان زن ۷۰ ساله ایی که در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار کودک خود را به دنیا آورد. او بعد از زایمان گفت که ۴۰ سال برای این کودک صبر کرده و تصمیم دارد که برای سه سال فقط شیر خود را به کودک بدهد.

والنتینا واسیلوا از روسیه صاحب ۶۹ فرزند در طی ۲۷ زایمان شد. وی صاحب ۱۶ دوقلو، ۷ سه قلو و چهار چهار قلو در طی ۲۷ زایمان شد. لیویا ایوانز ۴۴ ساله رومانیایی الاصل کانادایی رکورد بیشترین فرزند به دنیا آمده از یک زن را که دوقلو یا سه قلو نباشند را داراست. وی صاحب ۱۸ فرزند در ۱۸ زایمان است.

توماس بیتی، به عنوان یک مؤنث به دنیا آمد، ولی ارگان‌های یک مرد را نیز داشت. بعد از عمل جراحی و درمان‌های هورمونی، اولین مردی بود که به مادر تبدیل شد. توماس، ۳۴ ساله، قانونا یک مرد است، ولی اندام‌های تناسلی زنانه‌اش را نگه داشته است. وقتی ۱۰ سال پیش برای تغییر جنسیت خود عمل کرد، خبر داغ جهان شد و وقتی که ۲۹ جون نوزاد دختری را به دنیا آورد لقب مرد حامله به او داده شد. بعد از زایمان، مانع شد تا هورمون تستسترون مردانه او را به میزان طبیعی خود برگردانند، چون او مایل بود یک بچه دیگر نیز به دنیا بیاورد. همسر توماس، نانسی ۴۶ ساله به خاطر اینکه قبلاً رحم خود را درآورده بود، توانایی باردار شدن نداشت. برای همین توماس خودش خواست که بچه را به دنیا بیاورد.

امکاری پانوار می‌خواست که حتماً صاحب پسری شود. خود او ۷۰ سال و همسرش که کشاورز است ۷۷ سال دارد. همسر امکاری چاران سینگ بوفولوها، زمین کشاورزی و هر چه که داشت فروخت تا همسرش از طریق IVF بتواند حامله شود. امکاری سرانجام صاحب یک دوقلو شد. یک پسر و یک دختر. البته نوزادان نارس ولی به طور کلی سالم بودند. امکاری زمانی که دوقلوها را به دنیا آورد صاحب دو دختر بزرگ شوهر کرده و ۵ نوه بود.

کاترین هورلوک ۴۲ ساله در طی ۱۳ سال ۱۲ طفل را به دنیا آورد از جمله یک سه قلو را. وی به گزارشگر خبر شبکه ABC گفت: فکر می‌کردم اینکار را برای یکبار انجام می‌دهم ولی اصلاً به گذشته فکر نمی‌کنم و هر بار که حامله می‌شوم حتی قبل از زایمان دوست دارم که مجدداً اینکار را انجام بدهم و نوزاد دیگری را به دنیا بیاورم. پدر کاترین با او به ندرت صحبت می‌کند.

دومین مادر کوتاه جهان کوتاه قدترین مادر دنیا با وجود اخطار و هشدار پزشکان مبنی بر خطرناک بودن حاملگی برای زندگی‌اش، سه بار حامله شد. استیسی هرالد با وجود اخطار پزشکان صاحب دو فرزند شد که هرکدام در زمان به دنیا آمدن نصف قد او را داشتندو حالا برای سومین بار حامله است. او و شوهرش زمانی که در سوپرمارکت شهر خود کار می‌کردند همدیگر را ملاقات و ازدواج کردند.

ماه جبین شیخ در سال ۲۰۰۴ نوزادی با وزن ۵۶۷ گرم به نام رومیسا رحمان به دنیا آورد. وی فقط ۱۰ اینچ طول داشت و در بیست و پنجمین هفته حاملگی ماه جبین به دنیا آمد و اکنون در سلامت کامل است.

الیزابت آن بوتل دو بچه دارد، یک دختر که در سال ۱۹۵۶ زمانی که او ۱۹ سال داشت به دنیا آمد و دیگری ژوزف که در سال ۱۹۹۷ زمانی که ۶۰ سال داشت به دنیا آورد. فاصله سنی خواهر و برادر ۴۱ سال و ۱۸۵ روز است.

برچسب‌ها دنیاعجیب‌ترین

امیر امامی

من امیر هستم، موسس این سایت. ۲۸ سال سن دارم و از سال ۲۰۱۰ به صورت حرفه‌ای به فعالیت‌های مربوط به وبمستری می‌پردازم. در حال حاضر به طراحی و بهینه‌سازی سایت‌های وردپرسی مشغولم. امیدوارم از مطالب لذت ببرید، منتظر خوندن نظراتتون هستم.

همه مطالب جالبن

۱۰ چهره مشهور با خصوصیات اخلاقی عجیب و غریب در طول تاریخ!

۹ حقیقت عجیب و جالب تاریخی!

۱۰ عمل عجیب و غریب برای سوزاندن کالری بدن!

۱۰ حقیقت‌ جالبی که در مورد قوم مایا نمی‌دانید!

۱۰ جانور منقرض شده و در حال انقراض ایران!

آیا امکان دارد ما وجود نداشته باشیم؟ بررسی فلسفه توهم بزرگ!

۱۶ فیلم برتر و پیچیده‌ای که ذهن شما را آشفته خواهند کرد!

۵ نفر از کسانی که توسط موجودات فرازمینی ربوده شده‌اند!

آیا این مرد را در خواب دیده‌اید؟!

۱۰ تا از موثق‌ترین و عجیب‌ترین رویت بشقاب پرنده ها در جهان!

اگر از مطالب عجیب‌ترین راضی هستید، با نوشتن ایمیل خود در فیلد زیر، عضو خبرنامه ما شوید تا به صورت هفتگی از به‌روزرسانی سایت توسط ایمیل مطلع گردید.

سپاس از عضویت شما

بچه که به دنیا میاد

مشکلی به وجود آمد، لطفا دوباره سعی کنید!

توجه داشته باشید که ما به حریم خصوصیتان احترام می‌گذاریم و آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ می‌‌ماند. هر زمان که مایل باشید، می‌توانید اشتراک خود را لغو نمایید.

اینجا عجیب‌ترینه! مطالبی که باورشون خیلی سخته. جایی که مرز واقعیت و توهم مشخص نیست. از عجیب‌ترین آزمایش‌های تاریخ علم بگیر تا عجیب‌ترین عکس‌ها از ارواح!

یادتون نره که عجیب‌ترین، یک حلقه عجیبه!

آیا امکان دارد ما وجود نداشته باشیم؟ بررسی فلسفه توهم بزرگ!

۱۶ فیلم برتر و پیچیده‌ای که ذهن شما را آشفته خواهند کرد!

۵ نفر از کسانی که توسط موجودات فرازمینی ربوده شده‌اند!

آیا این مرد را در خواب دیده‌اید؟!

۱۰ تا از موثق‌ترین و عجیب‌ترین رویت بشقاب پرنده ها در جهان!

تمامی حقوق این وب‌سایت شامل مطالب، محتوا و تصاویر، تحت لیسانس کریتیو کامنز و متعلق به عجیب‌ترین است. هرگونه استفاده از محتوای نوشتاری و چند رسانه‌ای این سایت یا بازنشر آن‌ها در رسانه‌های آنلاین و نشریات، تنها با ذکر منبع و درج لینک مبدا مجاز است.

قدرت گرفته از WordPress. طراحی توسط Press Customizr.

عجیب‌ترین‌های جهان را در ایمیلتان داشته باشید

بچه که به دنیا میاد
بچه که به دنیا میاد
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *