با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

خواص دارویی و گیاهی

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم
با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید احتمالا اسکرین شات گرفتن یا عکس گرفتن از صفحه گوشی یکی از کارهای روزانه‌ی شماست. اسکرین شات گرفتن ممکن است در بعضی از برند‌های تلفن همراه متفاوت باشد. در ادامه یاد خواهید گرفت که هم از روش‌های سنتی و هم به‌صورت بسیار حرفه‌ای از گوشی‌تان اسکرین شات بگیرید.با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

اگر نسخه‌ی اندرویدتان پایین‌تر از ۴ است باید برای گرفتن اسکرین شات برنامه‌‌های جانبی مانند Screenshot Snap یا Perfect Screenshot Ultra استفاده کنید اما اگر سیستم عامل شما از اندروید ۴ و بالاتر از آن پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌راحتی از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. شیوه‌ی گرفتن اسکرین شات در تمامی اندرویدهای بالاتر از ۴ تقریبا یکسان است. کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.

در تمام گوشی‌های اپل می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «هوم» و «پاور» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. تنها کافی است این دو دکمه را هم‌زمان برای چند ثانیه فشار بدهید.

آنچه گفتیم روش‌هایی ساده و قطعی برای گرفتن اسکرین شات در گوشی شما هستند. اما بعضی از برندهای گوشی نوع خاصی از روش‌ها را برای گرفتن اسکرین شات از صفحه، پشتیبانی می‌کنند که به اختصار به آنها می‌پردازیم.

تقریبا در تمام گوشی‌های مدل گلکسی می‌توانید با کشیدن دست خود از طرفی به طرف دیگر گوشی (انگار می‌خواهید تمام صفحه‌ی گوشی را با یک حرکت تمیز کنید) اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که تنظیمات این روش حتما باید فعال شده باشد. برای فعال کردن این تنظیمات باید مسیر زیر را دنبال کنید

Setting > Motion > Motion and Gesture > Palm and swipe to Capture

و آن را در حالت «On» قرار دهید.

در مدل‌هایی مثل j7 و j5 می‌توانید با نگه‌داشتن هم‌زمان دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. در مدل‌های قدیمی سامسونگ هم می‌توانید با استفاده از دکمه‌های «هوم» و «بازگشت به عقب» از صفحه مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. کافی است دکمه‌ی «بازگشت به عقب» را دو تا سه ثانیه نگه دارید سپس دکمه‌ی «هوم» را فشار دهید تا به‌راحتی از صفحه‌ی مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. علاوه بر این در مدل های گلکسی نوت سامسونگ شما می‌توانید با استفاده از قلم نوری و فشار دکمه‌ی آن، و هم‌زمان نگه‌داشتن قلم بر روی صفحه، اسکرین شات بگیرید.

در این گوشی‌ها هم می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه‌های «پاور» و «هوم» از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. اما در مدل‌هایی مانند HTC 10 شما باید برای گرفتن اسکرین شات دکمه‌های «هوم» و «کم کردن صدا» را هم‌زمان نگه دارید.

در برخی از مد‌های این گوشی مانند P8 می‌توانید با دوبار ضربه زدن با پشت انگشت‌تان به صفحه (انگار که دارید در می‌زنید) از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. یا اینکه با پشت انگشت‌تان دورِ محلی را که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید مشخص کنید تا گوشی شما شگفت زده‌تان کند.

در این مدل گوشی‌ها نیز علاوه بر گرفتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» برای گرفتن اسکرین شات می‌توانید با چند ثانیه نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، در منویی که ظاهر می‌شود گزینه‌ی اسکرین شات را انتخاب کنید.

بر خلاف گوشی‌های اندرویدی، در این گوشی‌ها می‌توانید با گرفتن دکمه‌های «پاور» و«زیاد کردن صدا» از صفحه‌ی گوشی خود اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که در این گوشی‌ها شما تنها می‌توانید از صدای گوشی متوجه گرفتن اسکرین شات بشوید و این عمل هیچ نمود بصری‌ای ندارد.

در این گوشی‌ها می‌توانید همانند گوشی‌های اندروید با نگه داشتن دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» از صفحه ی مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.

تهیه شده در: chetor.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناسیمو تو نرم افزار گرفتم. یه سری اتفاقات پارادوکسیکال باعث شد خودمو تو “چطور” ببینم که شدیدا خوشحالم. عاشق خلاقیت و بحث و تحلیل و فلسفه و منطقم. بیکار بشم میرم سراغ شعر و شاعری

برای بلک بری z30

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

سلام

نحوره اسکرین شات تو گوشی های سامسونگ به روش دکمه Home + Power هست و Power + Vol Down اسکرین شات نمیگیره. گزینه دیگری هم هست همین که خودتون گفتید Palm and Swipe که یک مشکلی داره اینه که اگه مثلا تو یک منو باشید با کشیدن از این سمت به اون سمت منو عوض میشه نه عکس گرفته میشود گزینه Home + Power تو این جا ها پیشنهاد می شود.

ممنون

سلام دوست عزیز
با تشکر از نقطه نظرتون!

ال جی رو نگفتین که…

سلام دوست عزیز.
مقاله آپدیت شد

قرص اورژانسی چیست؛ روش مصرف و عوارض قرص اورژانسی ضد بارداری
با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

لاغری در یک ماه؛ چگونه در یک ماه ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن کم کنیم؟


کاهش اسید معده با ۱۳ روش خانگی

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

آخرین مطالب

۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط و راهکارهای اجتناب از آن‌ها

بهترین سال زندگی تو؛ کتابی الهام‌بخش برای دستیابی به اهداف بزرگ

سوئد چگونه کشوری است؟ آنچه برای تحصیل و زندگی در سوئد باید بدانید

چطور ناپایداری‌های سازمانی را با کارمندان در میان بگذاریم؟

سفر به لیسبون؛ ۲۵ تفریح شگفت‌انگیز در لیسبون

ترین های جهان

فینگرفود؛ خوشمزه‌ترین فینگرفودهای دنیا


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین انیمیشن های جهان برای کودکان و بزرگسالان

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

با عرضه شدن گلکسی های جدید، راهنمای استفاده از بخش های مختلف این پرچم داران نیز در حال ارائه شده است، در این مطلب به بررسی راه های گرفتن تصویر از صفحه و یا همان اسکرین شات می پردازیم.

کلیک-گرفتن تصویر از صفحه و یا همان اسکرین شات در بسیاری از گوشی های هوشمند قرار دارد؛ اما شاید این موضوع در رابطه با گلکسی S8 کمی متفاوت باشد. معمولاً در گوشی های هوشمند با فشردن دکمه هوم و یکی از کلید های جانبی، کلید صدا و یا کلید خاموش و روشن، می توان از صفحه نمایش تصویری تهیه کرد و اسکرین شات گرفت، ولی در گلکسی S8 دیگر خبری از دکمه هوم نیست پس اسکرین شات در این گوشی هوشمند نیز ممکن است کمی متفاوت باشد.

با به روز شدن اندروید و بالا رفتن نسخه های اندروید بسیاری از کار ها با روش های بسیار آسان تری انجام می شود.

برای گرفتن اسکرین شات از گلکسی S8 و S8 پلاس شما می توانید از روشی استفاده کنید که در بسیاری از گوشی های هوشمند از آن استفاده می شود و یکی از این روش ها استفاده از دکمه ها و کلید های گوشی هوشمند است. برای استفاده از این روش و گرفتن تصویر صفحه از گلکسی S8 شما می توانید به روش زیر عمل کنید:

هر صفحه ای که می خواهید از آن اسکرین شات بگیرید را باز کنید.با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

دکمه خاموش و روشن و دکمه کم کردن صدا را با هم و به صورت هم‌زمان فشار دهید و کمی صبر کنید تا تصویر از صفحه مورد نظر شما گرفته شود.

تصویر از صفحه گوشی هوشمند شما گرفته می شود و به قسمت Pictures > Screenshots می رود.

شاید استفاده از دکمه ها برای گرفتن اسکرین شات برای هر کسی ساده نباشد و فردی در جایی شلوغ قصد دارد تا از صفحه گوشی هوشمند خود اسکرین شات بگیرد، در این شرایط می توان از قابلیت حرکات و مشخص کردن حرکات خاص در تنظیمات برای گرفتن اسکرین شات استفاده کرد.

برای استفاده از این قابلیت به روش زیر می توان عمل کرد:

از منو تنظیمات وارد Advanced features شوید.

گزینه Palm swipe to capture را فعال کنید.

در حال حاضر شما این قابلیت را فعال کرده اید می توانید از آن استفاده کنید.

به صفحه ای بروید که می خواهید از آن تصویر تهیه کنید.

حالا باید گوشی دست خود را در لبه صفحه نمایش قرار دهید و دست خود را از چپ به راست و از راست به چپ جلوی گوشی هوشمند حرکت دهید. در این روش ممکن است شما مجبور شوید که این کار را چند بار تکرار کنید ولی این روش می تواند از روش استفاده از دکمه ها و کلید ها نیز سریع تر باشد.

بعد از انجام دادن این مراحل تصویر از صفحه گوشی هوشمند شما گرفته می شود و به گالری شما می رود.

برای ثبت اسکرین شات به صورت دنباله دار و یا طوماری شما باید در گلکسی S8 به قسمت Advanced settings رفته و گزینه Smart capture را فعال کنید. برای گرفتن این نوع از اسکرین شات به روش زیر عمل می شود:

ابتدا در Advanced settings گزینه Smart capture را فعال کنید.

از هر روشی که می خواهید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید.

بعد از گرفتن اسکرین شات، باید در قسمت بالایی گزینه Scroll capture را لمس کنید.

با لمس کردن این گزینه گوشی هوشمند به شما این امکان را می دهد تا از هر صفحه دیگری که می خواهید اسکرین شات گرفته و به اسکرین شات قبلی خود متصل کنید.

یکی از قابلیت های جدید گلکسی S8 که بسیار جالب نیز است گرفتن تصویر از صفحه نمایش به روش های مختلف و با اشکال متفاوت است. برای استفاده از این قالب ابتدا باید از منو زیر به صورت مشخص شده عمل کرد:

ettings > Display > Edge screen > Edge panels.

به صفحه ای که می خواهید از آن اسکرین شات بگیرید بروید.

Edge panel را باز کنید و گزینه Smart select را انتخاب کنید.

سپس یکی از فرم های پیشنهاد شده را انتخاب کنید.

سپس محیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و با انتخاب کردن تائید تصویر شما به صورت یک فرم ثبت می شود.

ممکن است در آخرین روش ذکر شده شما برای گرفتن اسکرین شات با فرم های ارائه شده به صورت دایره و یا هر فرمی دیگری با مشکل مواجه شوید و این کار برای شما سخت باشد. شما به راحتی می توانید به یکی از روش های ذکر شده به راحتی از صفحه مورد نظر خود اسکرین شات گرفته سپس در همان محل و در گالری به ویرایش اسکرین شات خود بپردازید.

گلکسی S8 و S8 پلاس دارای قابلیت های جدید زیادی هستند و برای بررسی هر قابلیت مطالبی جداگانه لازم است، اگر فردی قصد خرید گلکسی S8 و S8 پلاس را دارد مطالعه راهنمای استفاده از این گوشی هوشمند بسیار مفید خواهد بود.


خیلی ازتون ممنونم روش دوم مشکلم رو حل کرد. بازم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

رسانه کلیک – اپل بروزرسانی iOS 12.1.2 را برای آیفون های خود عرضه کرد. در این آپدیت…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

مهم نیست که چه استفاده ای از تلفن همراه خود می‌کنید، اما مواقعی پیش می‌آید که نیاز دارید تا از روی صفحه نمایشگر گوشی خود عکس بگیرید، بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید تا چگونگی گرفتن اسکرین شات در گلکسی نوت ۹ را با یکدیگر مرور کنیم.

وقتی صحبت از گلکسی نوت ۹ به میان می‌آید، مطمئنا بیش از یک روش برای گرفتن اسکرین شات وجود دارد. در این مدل حتی امکانات فراوانی در نظر گرفته شده تا پس از گرفتن عکس از صفحه گوشی بتوانید به تصویر مورد نظر ویژگی‌هایی را اضافه کنید.

عکس گرفتن از تمام محتوای صفحه گوشی هوشمندتان کار بسیار ساده است، اما سامسونگ برای همین کار ساده نیز دو راه پیش پای شما قرار داده است.

مهم نیست از کدام یک از روش‌های بالا اسکرین شات خود را ثبت کرده باشید پس از گرفتن عکس چند گزینه در پایین صفحه به شما نمایش داده می‌شود که یکی از آنها اسکرول کپچر (scroll capture) است. این گزینه به صورت خودکار صفحه شما را به سمت پایین کشیده تا محتوای پایین صفحه گوشی هوشمند شما نیز قابل عکس گرفتن باشد.با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

بیشتر بخوانید: صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ رکوردها را جابجا کرد

در این حالت هر تعداد اسکرین شات که بگیرید، به صورت عمودی به یکدیگر متصل شده و در قالب یک تصویر کشیده نمایش داده می‌شوند. این امکان برای عکس گرفتن از صفحات وب کاربرد فراوانی خواهد داشت.

به یاد داشته باشید، می‌توانید تا هر زمان که بخواهید از گزینه scroll capture استفاده کنید و به محض اینکه کارتان تمام شد، گزینه‌های ذخیره، ویرایش یا اشتراک در پایین صفحه را انتخاب کنید و مانند هر اسکرین‌شات دیگری از این تصویر طولانی بهره ببرید.

قلم S Pen گلکسی نوت ۹ ویژگی های جذابی دارد که اسکرین شات گرفتن یکی از آنهاست. اگر در حال استفاده از قلم اس پن باشید و تصمیم به گرفتن اسکرین شات بگیرید؛ با این قلم، کار بسیار جذاب و آسان خواهد بود.

تماشا کنید: بررسی ویژگی های قلم S Pen گلکسی نوت ۹

امیدواریم این مطلب در استفاده روزمره و گرفتن اسکرین شات در گلکسی نوت ۹ به شما کمک کند.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral

Modal body text goes here.

ارسال

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

گزارش

شبکه اجتماعی جیبی مو وارد بازار 4500 میلیارد تومانی…
با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

سامانه بازرگام، بازار میوه آنلاین شروع به کار کرد

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – اخبار فناوری و تکنولوژی

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

چند راه برای عکس گرفتن از صفحه نمایش در گوشی‌های سامسونگ وجود دارد که معمولترین آنها فشردن دکمه پاور با خانه است. این عمل از صفحه عکس می‌اندازد و در پوشه‌ای در گالری ذخیره می‌کند.

در دستگاهی که مجهز به قلم است، یعنی در واقع خانواده نوت‌ها مثل نوت 2 و نوت 8.0، می‌توانید با کمک این قلم از صفحه عکس انداخته و پیش از ذخیره کردن آنرا ویرایش کنید.

برای عکس انداختن از صفحه با قلم کافیست زمانی که دکمه آنرا می‌فشارید برای لحظاتی روی صفحه فشار بیاورید. پس از این کار گوشی با ایجاد صدای عکس انداختن و روشن کردن صفحه نشان می‌دهد که عملیات با موفقیت انجام شده است.

S Pen جدید سامسونگ، تحولی نو در دنیای موبایل

پس از اتمام کار عکس با تولباری برای ویرایش پدیدار می‌شود. با ابزار ویرایش می‌توانید عکس را به گونه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید و سپس با فشردن Done آنرا با چهره جدیدش ذخیره کنید.

این روش برای عکس انداختن از صفحات نوت 1 و نوت 10.1 نیز جواب می‌دهد.

S Pen جدید سامسونگ، تحولی نو در دنیای موبایل

راز کیفیت بالای قلم S Pen سامسونگ در گوشی‌های گلکسی نوت چیست؟

گلکسی نوت 8 با رنگ آبی مرجانی در اواخر ماه اوت رونمایی می‌شود

آیا نوت 8 انتخاب بهتری نسبت به گلکسی S8 پلاس خواهد بود؟

انقدر سخت نیس من دستمو میکشم رو صفحه اسکرین شات میگیره.
Galaxy s3

وای من بلدم اسکرین شات بگیرم… =))

سلام؛ گوشی بنده نوت ۳ هست اما با این دستور اسکرین شات گرفته نمیشه!!!!

دکمه قلم رو فشار بده و روی صفحه نگهدار. حتما گرفته میشه….

سلام چگونه با گلکسی A 5 از صفحه عکس بگیرم

اگه یاد گرفتی به منم بگو ۰۹۳۷۱۲۲۹۰۴۵

ممنونم از راهنماییتون من نوت ۳ دارم با پن تونستم ا عکس بگیرم

دکمه هوم و پاور که میگیرم عکس گرفته نمیشه
گوشی من نات۲ هست

Mamnoonam az rahnameitoon

سلام
روش پاور+ خانه عکس گرفته نشد لطفا راهنمایی بفرمایید در نوت ۲۰۱۴

چرا میگیره ی ذره نگه دار دگمه ها رو

دوستان من نوت ۸ دارم با قلم که خیلی راحت عکس میگیرم ، کافیه دکمه روی قلم رو فشار بدید و روی صفحه نگه دارید تا از کل صفحه عکس بگیره .. اگر دکمه قلم رو نگه دارید و روی قسمتی از صفحه بکشید فقط از همون قسمت که select کردید عکس میگیره . دکمه power و home رو امتحان نکردم ولی میدونم اول باید دکمه پاور رو نگه دارید بعد دکمه home رو بزنید.

مرسی

دوستان شما میتونید با نگه داشتن دکمه Volume Down و Power به طوز همزمان Screen Shot بگیرید.

وای همین الان دنبال راه حل بودم برا اسکرین شات و یه پیام فرستادم و کمک خواستم واقعا دستت درد نکنه داشتم پیام های دیگران رو نیخوندم که بالاخره روش یکی بدردم خورد یه ساله کهمیخوام اسکرین شات بگیرم واقعا مرسی دشستت درد نکنه

سلام چطوری مثل تبلت های دیگه از صفحه فیلم بگیریم لطفا بگین همین امروز میخوام جوابو مرسی

سلام میخواستم ببینم که با تبلت چجوری میشد عکس گرفت اگه میشه ی کی جواب بده تبلتمم lenovo a3000

اگه کسی هست خواهشا یکی بگه گوشیم نوت وانه یه ریز پیغام میده حافظه دستگاه پره باید چیکار کنم که بره روی مموری کارتم

از همتون تشکر میکنم.عالی بود.دو روز بود دنبال نحوه عکس گرفتن می گشتم.

tnx

تبلت من ۷، با این روش ج نداد
لطفا راهنمایی کنین

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیزی که تبلت ۸ اینچی سامسونگ n5100 دارند دوستان قلم تبلت را در بیاورید دکمه ای فشاری در جایی که مارک سامسونگ دیده میشود را فشار دهید و به صفحه تبلت نزدیک کنید عکس گرفته میشود که قابل ویرایش شدن نیز میباشد موفق باشید.

سلام من خیلی نیاز به اسکرین شات گرفتن دارم اما بلد نیستم به چندین سایت مراجعه کردم روش دکمه پاور+دکمه ی هوم رو همه جا دیدم کردم نشد روش کشیدن دست روی صفحه هم زیاد دیدم بازم نشد نمیدونم چی کار کنم و اصن نمیدونم نوت چیه که میگین گوشی من مثلا نوت ۳ یا ۲ هستش مال من sumsung galaxy 2 هستش و هیچکدوم از این راه حل ها کار ساز نیست لطفا کمکم کنید

با گلکسی S4 mini چطور اسکرین شات بگیریم؟؟؟؟

خیلی اشغال بود ممنون

سلام.گوشیم نوت ۳ هست.چطوری اسکرین شات بگیرم.کلللللیییی ام گنا دارم 🙁

سلام . گوشی من نوت ۴ هست اما نه به روش قلم که گفتین از صفحه عکس میگیره و نه وقتی دکمه power و home رو با هم فشار میدم

سلام . گوشی من نوت ۴ هست اما نه به روش قلم که گفتین از صفحه عکس میگیره و نه وقتی دکمه power و home رو با هم فشار میدم

با قلم ک میشه بدون قلم بگین چطور میتونم عکس بگیرم با پاور و کلید نمیشه

دستت رو بکش روی صفحه عکس میگیره

سلام من تبلتم اسکرین شاتش خراب شده چیکارکنم درست بشه . مدلش galaxy Note 8.0 هست

سلام.نوت۳ با اندروید ۵ با penعکس نمیگیره.لطفا راهنمایی کنید

لطفاً راهنمایی کنید با نوت ۵چطور می تونم از روی صفحه عکس بگیرم راه های متفاوت که گفتید رو امتحان کردم جواب نداد ممنون میشم

در متن توضیح داده شده! همچنین شما می‌توانید با کشیدن دست خود به صورت کامل از یک سمت گوشی به سمت دیگر، یک اسکرین شات بگیرید

سلام…دوستان با نوت ۵..چطور از صفحه نمایش عکس بگیرم البته بدون قلم..باتشکر

سلام
من تازه تبلت ۱۰.۱ سامسونگ خودم رو از اندروید ۴.۱.۲ به. ۴.۴.۲ آپگرید کردم . متوجه شدم دکمه screenshot نداره.بعد فهمیدم که بافشردن همزمان دکمه های power ودکمه کم کردن ولوم میتوانم از صفحه نمایش عکس بگیرم . ولی فکر نمی کردم که بتونم قابلیت ویرایش بلا فاصله بعد از اسکرین شات رو که با نگه داشتن دکمه screenshot در اندروید ۴.۱.۲ وجود داشت و کلی به کارم میامد دوباره بازیابی کنم.که با راهنمایی شما متوجه شدم با فشردن دکمه روی قلم ونه داشتنن نوک قلم روی صفحه نمایش این حالت ظاهر میشه.
فقط میخواهم بگم خیلی خیلی خیلی از راهنمایی تون متشکرم.موفق باشید

سلام
دوستان برای اینکه در صفحه همزمان دو برنامه با هم باز باشه در گوشی سامسونگ نوت ۸ چیکار باید کرد و همچنین اسکرین شات رو چطور میشه انحام داد
مرسی دوستان راهنمایی کنید

من گوشیم نوت ۸ هست هر کاری می کنم نمی تونم کسی منو راهنمایی می کنه..ممنون

از دیدگاه شما سپاسگزاریم

ذخیره اسم و ایمیل من

جدیدترین پست‌های سایت

رندر‌های رسمی گوشی آنر 8A چند روز پیش از رونمایی منتشر شد

مشخصات کلیدی و تصاویر سامسونگ گلکسی M20 لو رفت

آموزش خالی کردن رم آی‌فون‌ XS max ،XS و XR به منظور برطرف…

آموزش خاموش کردن دیتا در اپل‌ واچ

آموزش خاموش و روشن کردن آیفون‌های اپل بدون دکمه پاور!

پتنت خلاقانه‌ جدیدی از گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی منتشر شد

آپدیت اندروید پای برای ایسوس ذن‌فون 5 در راه است

گلکسی S10 سامسونگ ممکن است در پنج نسخه متفاوت عرضه شود!

بررسی تخصصی

بررسی هواوی میت 20: برادر ناتنی!

بررسی آنر 10: صف شکن!

بررسی تخصصی تبلت هواوی مدیا پد M5 پرو: می‌خواهم لپ‌تاپ باشم!

بررسی تخصصی ایسر پریدیتور تریتون 700: لپ‌تاپ گیمینگ به معنای…

بررسی تخصصی لپ‌تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

بررسی تخصصی آنر 7C: بدون قلمرو!

محبوب‌ترین‌های ماه

روسیه سلاح مخوف هایپرسونیک آوانگارد را با موفقیت آزمایش کرد

آیا بالگرد رزمی مدرن Defiant می‌تواند شاهین‌های سیاه ارتش…

با مدرن‌ترین تفنگ تک تیراندازی ارتش روسیه آشنا شوید

آیا بنزین زدن در اول صبح موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود؟

عکس 195 گیگاپیکسلی شهر شانگهای و جزییات شگفت‌انگیز آن!

تصویر فریبنده ناسا از تپه شنی آبی رنگ در مریخ!

گزارش

شبکه اجتماعی جیبی مو وارد بازار 4500 میلیارد تومانی…

سامانه بازرگام، بازار میوه آنلاین شروع به کار کرد

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

به دکمه‌ای به نام «Print Scrn» که روی کیبورد کامپیوترتان قرار دارد تا به حال دقت‌ یا از آن استفاده کرده‌اید؟ با کمک این دکمه می‌توانید از صفحه‌های مختلف کامپیوترتان عکس و یا اسکرین شات بگیرید. این روش برای نشان دادن صفحه  یا تصویر یک سایت که امکان ذخیره سازی آن به صورت معمولی وجود ندارد بسیار مفید است. اما اگر بخواهید از یک تصویر یا صفحه تلفن همراهتان عکس‌ یا اسکرین‌شات بگیرید باید چه کاری انجام بدهید؟ قطعاً انجام این کار به دلیل تفاوت‌های سیستم‌عامل‌های نصب شده روی گوشی‌های هوشمند متفاوت از آن چیزی است که روی کامپیوتر اتفاق می‌افتد. در ادامه به راه‌های گرفتن عکس از طریق گوشی همراه روی سیستم‌عامل‌های مختلف موبایلی اشاره می‌کنیم.

 اسکرین‌شات با  ios

روش گرفتن عکس یا اسکرین شات در سیستم‌عامل ios‌ روی تمام محصولات شرکت اپل قابلیت اجرایی دارد. برای شروع کار تنها کافی است  دکمه Home گوشی یا تبلت خود را همزمان با دکمه پاور / قفل (در بالای گوشی یا تبلت قرار دارد) برای یک یا دو ثانیه بگیرید. کار تمام شد حالا شما عکسی را از صفحه‌ای که می‌خواهید در گالری تصاویر خود دارید.

 اسکرین شات با ویندوز فون8

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم

تهیه اسکرین شات برپایه سیستم‌عامل ویندوزفون نسخه 8 و 1/8  کاملاً متفاوت است. برای گرفتن اسکرین شات در نسخه ویندوز فون 8 کلید Start (Windows Logo) را به همراه کلید پاور /قفل همزمان فشار دهید. اما اگر روی گوشی شما سیستم‌عامل ویندوز فون 1/8 نصب شده است باید کلید پاور/قفل را به صورت همزمان با کلید افزایش صدا نگه دارید. تصویر گرفته شده در گالری تصویر شما ذخیره خواهد شد.

 اسکرین شات با  اندروید

سازندگان تلفن‌های اندروید هر کدام از راه‌های مختلفی برای تهیه اسکرین شات روی این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. به هر حال کاربران این سیستم عامل با نسخه 4.0 یا بستنی حصیری و بالاتر، با نگه داشتن دکمه پاور/قفل و  دکمه کاهش صدا به صورت همزمان می‌توانند از صفحه گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید. این روش روی گوشی‌های شرکت‌هایی همچون LG, HTC, Lenovo, Xiaomi, Motorola, Sony, Huawei و Nexus کارایی دارد. اسکرین شات‌های تهیه شده  در نسخه اندرویدی معمولاً در بخشی جداگانه از گالری تصاویر ذخیره می‌شود. اگر تصمیم داشتید این تصاویر را به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر خود دانلود کنید به فولدر «عکس‌ها» مراجعه کنید.

این نکته را هم فراموش نکنید که بعضی از تلفن‌های هوشمند در منوی پاور خود یک میانبر برای تهیه اسکرین‌شات در نظر گرفته‌اند. برای دسترسی به این راه میانبر  کلید پاور را 1 تا 2 ثانیه نگه دارید. نگران هم نباشید، چرا که  این اسکرین‌شات از محتوای پشت منوی پاور تهیه می شود. گوشی‌های سامسونگی برای تهیه اسکرین شات باید دکمه پاور/ قفل را به صورت همزمان با دکمه home گوشی خود بگیرند. به صورت ویژه در برخی مدل‌های گوشی سامسونگ این کار بسیار راحت‌تر است و کاربران می‌توانند با کشیدن دست خود به صورت افقی  روی تمام صفحه نمایش‌ گوشی هوشمندشان، اسکرین شات تهیه کنند. اگر نسخه سیستم‌عامل اندروید شما از نسخه‌هایی که به آن اشاره کردیم پایین‌تر است یا روش‌های گفته شده هم برای شما کارایی ندارد بهتر است سری به فروشگاه آنلاین گوگل یعنی google play‌ بزنید. در این فروشگاه شما با انوع مختلف اپلیکیشن برای گرفتن اسکرین‌شات از گوشی یا تبلت خود مواجه خواهید شد.

با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم
با گوشی سامسونگ چطور از صفحه عکس بگیرم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *