ایا فال ابجد درست است

ایا فال ابجد درست است

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

ایا فال ابجد درست است

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

ایا فال ابجد درست است

مدتهاست بحث حروف ابجد و ازدواج و اینکه این حروف با یک سری جمع و تقسیم می توانند پیش بینی کنند شما با شریک زندگی آیندتون می توانید زندگی خوبی داشته باشید یا نه ذهن من را مشغول کرده بخاطر همین شروع به تحقیق در این مورد کردم :

ابجد صغیر و ابجد کبیر

اول لازم می دونم عنوان کنم که حروف ابجد چه حروفی هستند و چه اعدادی را در بر می گیرند

حروف ابجد بر دو نوع صغیر و کبیر می باشد :

ایا فال ابجد درست است

ابجد صغیر :

ایا فال ابجد درست است

(الف =1 )،(ب = 2 ) ، ( ج  = 3 ) ، ( د = 4 ) ، (ه = 5 ) ، ( و = 6 ) ، ( ز = 7 ) ، ( ح = 8 ) ، ( ط = 9 ) ، ( ی = 10 ) ، ( ک = 8 ) ، ( ل = 6 ) ، ( م = 4 ) ، ( ن = 2 ) ، ( س = ساقط ) ، ( ع = 10 ) ، ( ف = 8 ) ، ( ص = 6 ) ، ( ق = 4 ) ، ( ر = 8 ) ، ( ش = ساقط ) ، ( ت = 4 ) ، ( ث = 8 ) ، ( خ = ساقط ) ، ( ذ = 4 ) ، ( ض = 8 ) ، ( ظ = ساقط ) ، ( غ = 4 ) .

ابجد کبیر :

(الف =1 )،(ب = 2 ) ، ( ج  = 3 ) ، ( د = 4 ) ، (ه = 5 ) ، ( و = 6 ) ، ( ز = 7 ) ، ( ح = 8 ) ، ( ط = 9 ) ، ( ی = 10 ) ،( ک = 20 ) ،( ل =30 ) ، ( م = 40 ) ، ( ن = 50 ) ، ( س = 60 ) ، ( ع = 70 ) ، ( ف = 80 ) ، ( ص = 90 ) ، ( ق = 100 ) ، ( ر = 200 ) ، ( ش = 300 ) ، ( ت = 400 ) ، ( ث = 500 ) ، ( خ = 600 ) ، ( ذ = 700 ) ، ( ض = 800 ) ، ( ظ = 900 ) ، ( غ = 1000 ) .

تناقض ها :

ایا فال ابجد درست است
  • معنی لغت زندگی به انگلیسی
  • در بسیاری از سایت ها در مورد حروف ابجد و پیش بینی زندگی آینده اینچنین خواندم :

     اگر خواستید ستاره زندگی خود را و همسر آینده و یا….. را بدانید نام خود و نام مادر خود و نام طرف و نام مادر طرف را از اعداد ابجد کبیر استخراج کرده تمامی اعداد را جمع کرده تقسیم بر پنج کرده باقی مانده هرچه باشد به شرح ذیل خواهد بود .

    اگر باقیمانده ۱و۳و۵ باشد این دو نفر به هم اگر برسند زندگی خوبی خواهند داشت و تا آخر باهم زندگی میکنند.

    اگر باقیمانده ۲و۴ باشد این دو نفر به هم نمی رسند و اگر روی اجبار و اکراه به هم برسند زندگی آنها دوامی نخواهد داشت و اگر یک روز از عمر آنان مانده باشد از هم جدا خواهند شد .

    اگر باقیمانده ۰ (صفر) باشد به علت دخالت اعضای خانواده یکی از طرفین زندگی آنان همیشه در قهر و آشتی خواهد بود که در این صورت یک هفته خوش باشند یک هفته باهم یا قهر و یا در گیری خواهند داشت .

    اگر خواستید صحت این قائده هارا بدانید میتوانید در مورد کسانی که طلاق گرفته اند و یا ازدواج آنان صورت نگرفته است و یا همیشه زندگی آنان در فهر و آشتی است امتحان کنید .

    و در جاهای دیگه خوندم :

    ابتدا نام و نام مادر مرد و نام و نام مادر زن را به حروف ابجد در بياوريد و سپس همه آنها را با هم جمع کنيد و بر ۵ تقسيم نماييد. اگر باقيمانده يکی از اعداد زير شود طالع چنين است.0: اين دو نفر به هم نمي رسند و ستاره آنها جفت نمي باشد و تا آخر با هم زندگي نمي کنند.1-2-3: اين دو به هم مي رسند و ستاره آنها جفت مي باشد و تا آخر با هم زندگي مي کنند.4:يک طرف از خانواده هاي طرفين با ازدواج موافق نمي باشد و ستاره آنها به طور قطعي جفت نمي باشد و تا آخر زندگي خانواده هاي طرفين هميشه با هم به طور قهر مي باشند.

    حال تکلیف چیست ؟ کدام یک از موارد بالا درست است و شما چگونه قضاوت می کنید ؟

    نگارنده (بنده) به خود اجازه جسارت نداده و به هیچ وجه منکر حروف ابجد و خواص آن نخواهم شد اما برای سوالات عدیده ی ذهنم هنوز هیچ پاسخی پیدا ننموده ام ؟؟؟؟؟؟؟

    مثالهای تاریخی

    بیکار ننشستم و طبق گفته نگارنده نظر اول شروع به حساب و کتاب کردم از پدر و مادرم شروع کردم باقیمانده صفر شد در حالیه که اونا پنجاه ساله دارند با هم زندگی می کنند و مشکلی هم با هم نداشتند گفتم بذار راجع به پیامبر و حضرت خدیجه و همچنین حضرت علی و حضرت فاطمه حساب کنم باقیمانده یکی 0 و دیگری 2 شد و طبق نظر اول می بایست به هم نمی رسیدند که رسیدند و اسوه حسن خلق ،همسر داری ، وفا و …. شدند !

    محمد(۹۲) زاده آمنه (۹۶)

    ایا فال ابجد درست است

    خدیجه (۶۲۲) زاده فاطمه (۱۳۵)

    مجموع : ۹۴۵ تقسیم بر ۵  باقیمانده می شود ۰

    علی (۱۱۰) زاده فاطمه (۱۳۵)

    ایا فال ابجد درست است

    فاطمه (۱۳۵) زاده خدیجه (۶۲۲)

    مجموع : ۱۰۰۲ تقسیم بر ۵ باقیمانده می شود ۲ 

    حالا شما چی قضاوت می کنید :

    ایا فال ابجد درست است

    نویسنده سایت پرنما با مراجعه به یکی از دفاتر ثبت طلاق آماری جمع آوری کرده که اون هم به ما در رد فال ابجد برای ازدواج کمک می کنه . این آمار به شرح ذیل ارائه می شه :با انتخاب 65 زوج طلاق گرفته رسمی، نتیجه زیر حاصل شد:باقی مانده 1 : ===> 9 زوج (13.8%) -> (یکی از 9 زوج، یک طرفه جدا شدند)باقی مانده 2 : ===> 15 زوج (23%)باقی مانده 3 : ===> 13 زوج (20%) -> (یکی از 13 زوج، یک طرفه جدا شدند)باقی مانده 4 : ===> 17 زوج (26.1%) -> (دو تا از 17 زوج، یک طرفه جدا شدند)باقیمانده 0و5 :===> 11 زوج (16.9%)من در مورد صحت یا سقم این آمار نظری ندارم اما اگر ایشون هم صداقت گفتار داشته باشه بنابراین نظر ما را تائید می کنه چون همونطور که می بینید در عدد های ۱ و ۳ و ۵ فراوانی بالایی وجود داره و حالا یه مقدار کم اختلاف دلیلی محکمی برای اثبات فال ابجد نیست و نشاندهنده تصادفی بودن فال ابجده و بدرستی که اندیشه و خرد برتر از هر فال و دیدگاهی می باشد. بهتر شما هم به دفاتر ثبت طلاق مراجعه کنید و یه جامعه آماری با حداقل ۵۰ نمونه انتخاب کنید و ابجد اونها را بدست بیارید و نتایجش را حداقل برای خودتون مقایسه کنید و اگه تمایل داشتید نتایج را در اختیار ما هم قرار بدید.

    بنظر من اگر علوم غریبه از دست اهلش خارج بشه و تو کوچه و بازار رواج پیدا کنه نتیجه می شه ….. باید گفت : کجایی شیخ بهایی که یادت بخیر –

    در ژایان بیاد جمله زیبای حضرت علی (ع) می افتم که ماها را از فال بد برحذر می دارد و می گوید : از فال بد بپرهیز…. 

    .

    امارگیر حرفه ای سایت

    ایا فال ابجد درست است

    .

    نرم افزار استخاره با توجه به نظرات حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی )

    روزانه

    ایا فال ابجد درست است

    فال ابجد یکی از فال های معروف و محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. از گذشته‌های دور تا کنون، همواره انسان ها به دنبال راهی برای فهمیدن آینده ی خود بوده اند؛ که این عمل را با گرفتن انواع فال ها و روی آوردن به افرادی که در این زمینه تخصص دارند، انجام می دهند. با پیشرفت تکنولوژی انسان ها به راحتی می توانند در هر لحظه که بخواهند، این عمل را با گوشی یا لپ تاپ خود در منزل انجام دهند. فال ابجد یکی از فال هایی است که افراد به آن علاقه ی زیادی دارند. فال ابجد از فال های پرطرفدار در میان فال های دیگر است که قدمت زیادی دارد؛ چرا که برخی افراد آن را به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق نسبت می دهند.

    در ادامه فال روزانه ابجد اصلی آنلاین امروز و فردا چهارشنبه 21 دی را بخوانید.

    حروف ابجد فال شما : آ د ج

    طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

    ایا فال ابجد درست است

    حروف ابجد فال شما : ج آ ‌آ

    به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ج

    ایا فال ابجد درست است

    این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

    حروف ابجد فال شما : ج ج د

    طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

  • چگونه استوری خود را هایلایت کنیم
  • حروف ابجد فال شما : آ ج ج

    چیزی حلال به تو رسیده و یا میرسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی میکنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن میرسی انشا الله.

    حروف ابجد فال شما : د آ ب

    در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

    حروف ابجد فال شما : آ ب ج

    به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

    حروف ابجد فال شما : د د د

    نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

    حروف ابجد فال شما : ج ب ج

    طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده میشود. خبر خوشی دریافت میکنی و به شادی و نشاط میرسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت میکند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

    حروف ابجد فال شما : آ ج آ

    به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

    حروف ابجد فال شما : آ د ج

    طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ج آ‌ د

    برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

     

    اولین گام که شما برای گرفتن فال ابجد باید بدانید، دانستن حروف ابجد است. افراد زیادی معتقدند که حروف ابجد ویژگی های خارق العاده ای دارد که با دانستن آن می توان به آینده پی برد. این حروف راز آلود که برای مرتب کردن حروف در زبان عربی به کار رفته اند، برپایه ی ابتدایی الفبای خط فنیقی بوده است. این حروف ارزش عددی کلمات را نشان می دهند که برای طالع بینی فرد یا رمزگذاری و شماره گذاری صفحات از آن استفاده می کردند. این حروف را به سه بخش دسته بندی کرده اند که این سه بخش عبارتند از

    قبل از اینکه بخواهیم درباره ی هرکدام از موارد بالا صحبت کنیم، بهتر است بدانید که  اعدادی که به حروف ابجد نسبت داده اند، عدد یک تا هزار است و حروف ابجد 28 حرف را شامل می شود. نسبت دادن این اعداد به این 28 حروف ابجد به این صورت است که عدد 1 تا 1000 را بین این 28 حرف ابجد کبیر تقسیم می کنند؛ حال اگر حرف ابجد کبیر که از عدد 9 بزرگ تر است را تقسیم کنیم باقی مانده ی آن حرف ابجد صغیر خواهد بود. همچنین اگر حرف ابجد کبیر را بر 12 تقسیم کنیم حروف ابجد وسیط به دست می آید، بیش ترین استفاده  در گرفتن فال ابجد از حروف ابجد کبیر است.

    همانطور که گفتیم هر کدام از 28 حرف عربی دارای ارزش عددی مخصوص خود هستند که در زیر عددهای مربوط به هر حرف را بیان نموده ایم. این حروف عبارتند از

     

    اگر فردی بخواهد فال ابجد بگیرد، ابتدا نام خودش و مادرش را به ابجد کبیر محاسبه می کنیم و بعد از جمع کردن بر عدد 12 تقسیم کرده و باقی مانده ی آن برج طالع فرد را مشخص می کند و هر ماه طالع هر فرد را مشخص می کند که در ادامه به طور مختصری بیان کرده ایم.

    فال تاروت روزانه چهارشنبه 21 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی…

    ضرب المثل های معروف | 500 تا از معروف ترین ضرب المثل های…

    گام بعدی در طالع بینی با حروف ابجد یافتن ماه تولد فرد بر اساس برج طالع است به این صورت که هر فرد متولد ماه های زیر طالع مخصوص به خود دارد. هر سال دوازده ماه دارد که هر ماه طالع مخصوص به خود را دارد این ماه ها عبارتند از

    ایا فال ابجد درست است

    در ادمه باید به این نکته توجه کرد که ماه تولد با برج متفاوت است و در برخی از مواقع می تواند یکی باشد، همچنین این موضوع برای زن و مرد یکسان نمی باشد. حال قصد داریم به بررسی هر برج طالع بپردازیم، از شما تقاضا داریم تا پایان این مطالب جذاب ما را همراهی کنید.

    زنان با طالع برج حمل دارای قد بلند هستند، این زنان هوش بالایی دارند و با ورود به هر منزل خیر و برکت را با خود به همراه می برد. از ویژگی های بارز این زنان مهربان بودن و توانایی در انجام امور را می توان نام برد. از رنگ های خوش یمن برای این افراد رنگ سبز را نام می برند و روز پنج شنبه برای این بانوان سر شار از اتفاقات خوب است و هراه داشتن دعای جوشن کبیر به آن ها توصیه می گردد.

    مردان: مردان با برج حمل  را قد بلند و خش رو می دانند. این افراد از دروغ بیزارند و از کارهای حرام دوری می کنند، زود عصبانی می شوند و زود هم آرام می شوند. خرید و فروش برای این افراد پر در آمد است. مردان دارای طالع برج حمل نباد در عبادت خداوند کاهلی کنند تا زندگی پر خیر و برکنی داشته باشند. این مردان عمر زیادی خواهند داشت  و در زمانی که ماه نو می شود به قران نگاه کنند و صدفه دهند از بلایا ایمن خواهند بود.

    زنان: این زنان زیبا و دارای قد بلندی هستند که با گذشت زمان زندگی به میل آن ها پیش می رود. روز جمعه و رنگ سبز یا آبی برایشان خوش یمن است. افراد دارای طالع ثور باید راز خود را با کسی مطرح نکنند؛ زیرا که دشمنان زیادی دارند، با توکل به خدا و  انجام عبادات کارهایشان انجام می گیرد.

    مردان: این مردان طالع خوبی دارند و به مال دیگران چشم ندارند و با زنان نجیب ازدواج می کنند که برایشان روزی و خوشبختی به همراه می آورند. به همراه داشتن انگشتر فیروزه برایشان خوب است و آن ها را از بلایا دور می کند.

    زنان: این بانوان مهربان و خوش صحبت هستند و فن بیان خوبی دارند. در انجام کارها شک و تردید دارند ولی با توکل به خدا در انجام امورشان موفق خواهند بود. به مسافرت علاقه ی زیادی دارند و لباس آبی و ماه  شعبان برایشان خوش یمن است.

    مردان: این مردان ظاهری زیبا دارند و گذراندن وقت با دوست برایشان خوب نیست و این دوستان خیرشان را نمی خواهد و به آن ها ضرر می رساند. این مردان با والدین خود خوب رفتار میکنند و صاحب فرزندان نیکویی می شود.

    زنان: این افراد ظاهری زیبا دارند و اخلاق خوبی دارند و با بقیه مهربانند و صاحب شوهری مهربان می شوند؛ اما اطرافیان به این زوج حسادت می ورزند. این زنان نیکوکار هستند و به افراد زیادی کمک می کنند و معمولا از درد کمر رنج می برند و رنگ های سبز و آبی و پوسیدن لباس هایی به این رنگ به آن ها توصیه می شود.

    مردان: مردان دارای این طالع ثروتمند هستند و زراعت و تجارت پیشه ی آن ها خواهد بود. داشتن انگشتر یاقوت برایشان خوش یمن است و عمر با عزتی خواهند داشت.

    زنان: این زنان دانا و با درایت هستند، این بانوان دارای روحیه ایی شاد می باشند که زندگی خوبی را با همسر و فرزندانش خواهد داشت. ماه شوال و رنگ سفید و سبز برای وی شانس به همراه می آورد.

    مردان: مردانی خوش سخن و با سواد هستند، دارای مقام و منصب خوبی در جامعه خواهد شد. انگشتر عقیق و لباس های رنگی برایش مفید است.

    زنان: این بانوان بلند و سرخ روی هستند، بسیار مومن و پاکدامن اند و عاقبت به خیر خواهد شد. رنگ سرخ و سبز برایش خوش یمن است.

    مردان: این مردان قدی متوسط ، خوش خلق، و مهربان هستند. اهل مسافرت و خوش گذرانی اند و روز یک شنبه  و لباس شاد برایش مفید خواهد بود.

    زنان: این افراد نشان دهنده ی صداقت و درست کاری هستند، دمدی مزاج اند، ماه ذی قعده و روز دو شنبه برایش شانس می آورد.

    مردان: مردانی با عدالت و منظم طالع میزان دارند، عقل و درایت خوبی دارند. افراد دارای این طالع ماه رمضان و انگشتر فیروزه برایشان مفید است.

    زنان: این بانوان دارای قدی بلند و خال بر سینه ی خود هستند که نشان از اقبال نیک او دارد، ماه شوال و روز دو شنبه و رنگ سبز و آبی برایشان خوش یمن است.

    مردان:این مردان صداقت مبنای کارشان استت و همین دلیل سریع انجان شدن کارهایشان می شود. در ماه اردیبهش اتفاقات خوبی برایش رقم خواهد خورد و سفرهای زیادی خواهد رفت.

    زنان: این زنان خوش سیرت اند و دانا و خوش برخورد هستند و با ورود به هر خانه ایی برایشان رزق و روزی بهمراه می برد، ماه شعبان وپوشیدن لباس رنگارنگ برایشان شانس می آورد.

    مردان: این مردان مهربان اند و زندگی خوبی دارند و بابت آن خدا را شاکرند، ماه رمضان و لباس رنگی برایشان مفید است.

    زنان: عنصر وجودی این زنان باد است، بلند نظر و سخاوتمند هستند و با ادای تکلیف و انجام عبادات زندگیش در مسیر خوشبختی قرار می گیرد.

    مردان: صاحب این طالع  فردی صادق و صالح است. سفر به سمت قبله برایش بسیار پر سود خواهد بود و زندگی طولانی خواهد داشت.

    زنان: زنان دارای این طالع زیبا و باهوش هستند و پرتلاش اند، ولی دشمنان زیادی دارند به همین دلیل نباید اتفاقات مهم زندگیشان را برای کسی مطرح کنند.

    مردان: مردانی پاکدامن اند که امانت دادن  و ضمانت کردن افراد برایشان خوب نیست. فرزندان زیادی در طالع دارند و لباس رنگی و انگشتر فیروزه و یا قوت برایشان خوش یمن است.

    زنان: زنانی خوش خلق ، مهربان و خانواده دوست هستند؛ که شانس و برکت را با خود به خانه ی همسر می برند. ماه ذی قعده و روز های دو شنبه و پنج شنبه و رنگ سفید برای خوش یمن است.

    مردان: مردی مهربان و شجاع و زیرک است، ایمان قوی دارد و توکل او سبب راحت شدن کارهایش می شود.

    نتیجه گیری

    همانطور که گفتیم حروف ابجد برمبنای حروف الفبای عربی است، حال اگر برای اسامی ایرانی بخواهیم طالع بینی ابجد را برایشان انجام دهیم  به ازای حروف چ، پ، گ، ژ که در زبان عربی نیست از حروف ج، ب، ک، ز استفاده می کنند. بعضی از صاحب نظران در این حوزه اعتقادی به این جایگزینی ندارند و به جای این حروف مقدار عددی صفر را قرار می دهند. فال ابجد یکی از فال های پر طرفدار در میان تمام افراد است.

    فال تاروت روزانه چهارشنبه 21 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 17 دی تا 23 دی ماه جمعه + اتفاقات شگفت انگیز هفته

    فال هفتگی عشق ❤️ 17 دی شنبه تا 23 دی ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای این هفته

    فال هفتگی میلادی از دوشنبه 2 ژانویه تا یکشنبه 8 ژانویه و طالع بینی اتفاقات جالب این…

    فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)

    فال ماهانه دی ۱۴۰۱ ❤️ ، طالع بینی اتفاقات این ماه

    مطالب جدید

    فال تاروت روزانه چهارشنبه 21 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    متن دلتنگی برای مادر فوت شده با جملات غمگین احساسی برای مادر از دست…

    فال حافظ امروز چهارشنبه 21 دی با تفسیر { پیشگویی دقیق }

    فال روزانه واقعی امروز چهارشنبه 21 دی | طالع بینی شخصی و جدید

    فال ابجد امروز چهارشنبه 21دی و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    نحوه تمیز کردن فر با بهترین و سریع ترین روش ها برای انواع فر

    متن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا با جملات ادبی و اداری جدید با عکس…

    دریافت اقامت کشورهای مختلف از طریق ویزای کار

    متن در مورد زمستان ❄️ ؛ متن و اس ام اس عاشقانه برف و باران زمستانی

    تبریک روز مادر به انگلیسی با جملات و متن های زیبای ترجمه شده به فارسی

    تبریک روز مادر به خواهر و جملات کوتاه زیبا تبریک روز زن به خواهر جان

    شعر عاشقانه کوتاه + مجموعه اشعار عاشقانه برای همسر و عشق

    متن ادبی تبریک روز مادر با جملات کوتاه و بلند برای مادر جان

    پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون

    پیام تبریک روز مادر به دوستان با جملات ادبی، رسمی و صمیمانه زیبا

    متن پیامک تبلیغاتی + بهترین پیام های تبلیغاتی برای جذب مشتری

    انتخاب سریع یک انجمن 

    حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. برخی برای این حروف ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای قائل هستند و اعتقاد دارند که می‌توان از طریق‌ آنها به آینده شخص پی برد. در ادامه به این سوالات که اصلا این حروف چه هستند و چگونه می‌توان با آن‌ها فال گرفت می‌پردازیم. سپس مختصری از طالع هر برج را بیان می‌کنیم.

     

     

    ایا فال ابجد درست است

    حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم. حروف ابجد به این شرح هستند: «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ با یک تقسیم‌بندی خاص به بیست و هشت حرف تقسیم شد‌ه‌اند. البته این تقسیم‌بندی به دو شکل است و همین است که ابجد کبیر و ابجد صغیر را ایجاد می‌کند.

     

     

    برای اینکه به راحتی بتوانید حروف ابجد را حفظ کنید هر چند حرف پیاپی به شکل واژه در آمده‌اند. این واژه‌ها عبارتند از: «اَبْجَدْ – هَوََّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَِّذْ – ضَظِغْ»

    از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف از واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، اعداد هر حرف را با هم جمع می‌کنند. برای نمونه، ابجد واژهٔ «علی» برابر با ۱۱۰ و همچنین ابجد «یاعلی» برابر با ۱۲۱ است. برای اطلاع بیشتر از روس محاسبه انواع حروف ابجد به مقاله زیر مراجعه کنید.

  • عکس بازی مورتال کمبت 11
  •  

    برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

     

     

    برای اینکه بتوانیم طالع شخصی را پیدا کنیم، باید نام خود او و نام مادرش را بر حسب حروف ابجد کبیر نوشته و اعداد متناظر با هر حرف را با هم جمع کنیم. بعد حاصل جمع اسم خود شخص را با حاصل جمع اسم مادرش جمع کنیم و حاصل جمع را بر ۱۲ تقسیم کنیم. باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از ۱۲ می‌شود که همین طالع شخص را مشخص می‌کند و هر باقیمانده‌ای با یک ماه متناظر است. اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲ در نظر می‌گیریم.

    برای مثال: علی فرزند مرضیه

     

     

    نکته: برای حروف «گ چ پ ژ» هم که در عربی موجود نیستند و در حروف ابجد هم وجود ندارند به این ترتیب عمل می‌کنیم که برای حرف گ، از ابجد حرف ج؛ برای حرف پ، از ابجد حرف ب و برای حرف ژ، از ابجد حرف ز استفاده می‌کنیم.

    البته بعضی از حکما گفته‌اند حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیستند را اصلا حساب نمی‌کنیم؛ و در واقع آن حروف را از اسم شخص حذف می‌کنیم. برای حروفی که تشدید دارند هم در برخی منابع گفته‌اند که باید حروف مشدد را دوبار حساب کنیم و برخی دیگر گفته‌اند که نه همان یک بار حساب‌شان می‌کنیم.

     

     

    برج ۱ برج حمل است. در مورد زنان برج حمل اینگونه می‌گویند که خانه‌داری بسیار عالی دارند و مادر و همسری بی‌نظیر هستند. رنگ سبز و روز پنجشنبه برای این زنان بسیار خوش‌یمن است و بهتر است از این خوش‌یمنی استفاده کنند. مردان برج حمل هم مردان بلند‌قد، خوش اخلاق و خوش‌اقبالی هستند که اصلا با دروغ نمی‌سازند.

    برج ۲ برج ثور است. زنان برج ثور زنانی خوش اخلاق و زیبا هستند که دشمنان بسیاری دارند، اما این دشمنان نمی‌توانند به آن‌ها آسیبی برسانند.
    مردان برج ثور مقداری دمدمی مزاج هستند. از خصوصیات خوب‌شان این است که چشم به مال دیگران ندارند. انگشتر فیروزه برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن و مبارک است.

     

     

    برج ۳ برج جوزا است. زنان برج جوزا دمدمی مزاج و چرب‌زبان هستند. این زنان صاحب فرزندان بسیاری می‌شوند؛ و در کار خود همیشه حیران بوده و نمی‌داند چه کار کند.
    مردان برج جوزا زود خشمگین می‌شوند و زود هم آرام می‌شوند. آن‌ها رازدار‌هایی قوی هستند که اسرار به هیچ کسی نمی‌گویند، چون معتقد هستند کسی راز آن‌ها را نگه نمی‌دارد.

    برج ۴ برج سرطان است. زنان متولد این برج اصلا قرض دادن بهشان نمی‌سازد و هر که از آن‌ها قرضی بگیرد دیگر پس نمی‌دهد. بیشتر بیماری‌های زنان این برج در دل و کمر‌شان است که باید بسیار از این اعضا مراقبت کنند.

    مردان برج سرطان مردانی صاحب عزت و ثروت هستند که بسیار زیرک و دانا هستند، اما در خیلی دیرباور هستند و حرف هیچ‌کس را راحت باور نمی‌کنند.

    برج ۵ برج اسد است. زنان متولد برج اسد بسیار آتشین و در عین حال خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.
    مردان این برج هم مردانی هستند که حرف‌هایشان پیش بزرگان پذیرفته است، اما خودشان به سختی حرف کسی را می‌پذیرند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. بسیار هم خوش‌گذران است.

     

     

    برج ۶ برج سنبله است. زنان برج سنبله زنانی سرخ‌رو هستند که بسیار مومن و خداترس هستند. این زنان از خویشاوندان‌شان دور می‌افتند. ولی در غربت مقاوم هستند.
    مردان برج سنبله هم از سخن دروغ و مال حرام بدشانسی بسیاری می‌آورند. فرزندان زیادی هم در طالع‌شان هست. از حیوانات چهارپا مثل اسب و گوسفند شانس آورده و روز یکشنبه بسیار برای‌شان خوش‌یمن است.

    برج ۷ برج میزان است. زنان این برج زنان بسیار راستگویی هستند که با دروغ و دروغ‌گو دشمنی عمیقی دارند. در میان مردم هم بسیار شناخته‌شده و سرافراز هستند.
    مردان برج میزان بسیار در شراکت بدشانس هستند و بهتر است با کسی شریک نشوند. انگشتر یاقوت برای این‌ها یمن بسیاری دارد. آنان در سن ۸ سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند، اما اگر جان سالم به در ببرند تا ۸۰ سالگی به سلامت زندگی می‌کنند.

    ایا فال ابجد درست است

    برج ۸ برج عقرب است. معمولا هیچ کس قدر این زنان را نمی‌داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌های بسیاری می‌بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ها نمی‌رساند. مردان این برج هم به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌یمن است.

     

     

    برج ۹ برج برج قوس است. زنان این برج اگر در نمازشان سستی کنند بدشانسی بسیاری می‌آورند. بهتر است که دعای چشم‌زخم برای فرزندان‌شان بگیرند، چون بسیار در چشم دیگران می‌آیند. مردان برج قوس از خواهر و بردار نه خیری ببینند نه شری. ولی یک دوست خیلی وفادار دارند که از برادر به ایشان نزدیک‌تر است. یک روز از یک هم‌سفر آسیب بسیاری می‌بینند، ولی به خوبی می‌توانند از پس آن بر بیایند.

    برج ۱۰ برج جدی است. زنان برج جدی بسیار خوشبخت می‌شوند و از پدر، مادر، خواهر و برادران‌شان به ایشان خیر بسیاری می‌رسد. برای این زنان رنگ آبی و سبز بسیار خوش‌یمن است. مردان این برج تلاش بسیاری برای پول می‌کنند، ولی حواس‌شان باشد که به ایشان همانقدری می‌رسد که خدا مقدر کرده است. در عین حال بسیار دست و دل‌باز هستند، ولی از قرض دادن شانس نمی‌آورند.

    برج ۱۱ برج دلو است. زنان برج دلو زنان بسیار کوشایی هستند که بسیار غصه می‌خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت. مردان برج دلو بهتر است هیچ وقت ضامن کسی نشوند. این مردان مدتی از همسرشان دور می‌افتند و رفیق نابابی در طالع‌شان هست که هر چقدر بخواهند از این رفاقت دوری کنند نتوانند.

     

     

    برج ۱۲ هم برج حوت است. زنان این برج هم رزق و روزی بسیاری دارند و در خانه شوهر بسیار خوشبخت می‌شوند. اما نه از دوست و نه از دشمن شانس نمی‌آورد.
    مردان این برج هم بسیار عاقل و باحیا هستند. ممکن است از حیوانات درنده به ایشان آسیبی برسد، اما نهایتا عاقبت به خیر می‌شوند. یک دوست خوب هم دارند که فقط همین یک نفر با ایشان خوب است.

     

    بیشتر بخوانید: خواص و کاربرد حروف ابجد

     

    این هم خلاصه‌ای کوچک از طالع هر برج در فال حروف ابجد. البته هر یک از این طالع‌ها طول و تفسیر دارند. طالع شما چگونه است؟ اگر در محاسبه حروف ابجد اسم‌تان برای شما سوالی پیش آمد می‌توانید در بخش نظرات سایت ستاره آن را بپرسید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    در تقسیم اعداد نتیجه گیری مانند۴۸.۷۵= باچند

    مخاطب عزیز اگر شما برای محاسبات از ماشین حساب استفاده کرده‌اید باید در نظر داشته باشید که نتیجه خروجی تقسیم به وسیله ماشین حساب، خارج قسمت حاصل از تقسیم است؛ در حالی که شما برای طالع بینی به باقیمانده تقسیم نیاز دارید. از این رو باید محاسبات تقسیم را بصورت دستی انجام دهید.

    سلام
    اگر خود شخص یا مادر او دو اسمی یا اسم مستعار داشته باشند یا نام خود را عوض کرده باشند کدام اسم ملاک است ممنون

    چطوری حساب کردید ک حاصل تقسیم ۱۱۶۵ شده یک
    میشه توضیح بدید لطفا

    مخاطب عزیز اگر محاسبات را با ماشین حساب انجام دهید، عددی که در آن مشاهده می‌کنید در واقع خارج قسمت است. اگر می‌خواهید باقیمانده را محاسبه و مشاهده کنید، باید این عمل را بصورت دستی انجام دهید.

    سلام میخواستم بپرسم همون اسم شناسنامه لازمه یا بهر اسمی که طرف رو صدا میزنی

    اسم شناسنامه

    دوتا سوال داشتم
    اول اینکه اگ اسم مادر کسی رو نمیدونیم باید چکار کنیم
    دوم اینکه اگ جواب تقسیم غیر از این 12 برج شد باید چکار کنیم مثلا شده باشه 24

    ممنون اگ جواب بدین

    سلام…عدد باقی مانده رو باید نگاه کرد

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۱ دی «نحوه گرفتن فال روزانه ابجد»

    فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم. اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی رو دنبال کنید.

    ابجد فال شما: د ج ج
    تعبیر: از یکی از آشنایان خود مدتی بی خبری اما در آینده نزدیک از او خبردار میشوی. اگر چیزی را گم کردی پیدا میکنی و اگر صبور باشی و به خداوند تکیه نمایی با خواست خدا به خواسته دلت میرسی و در کارهایت گشایشی ایجاد میشود در آینده خوشبختی نصیبش گشته که باعث حسادت دیگران میشود.

    ☕️فال قهوه☕️

    ایا فال ابجد درست است

    ابجد فال شما: د د ج
    تعبیر: گرفتاری ها و غم هایت به پایان رسیده و حالت بهتر و شادمان می شود اما همت و تلاشتون نیز بسیار مهم است. هدف خوبی داری و کارهایت خوب پیش میرود تا چند روز دیگر به شکل عجیب گشایش در کار ایجاد می‌شود و تحولات مثبتی نیز در زندگی اتفاق می افتد.

    ابجد فال شما: آ ج آ
    تعبیر: از شخصی که رنگ پوستش گندمگون است و قد متوسطی دارد دوری کن و به دنبال اعمال گناه و مال حرام نباش. در کارها به خدا تکیه کن تا از غم و ناراحتی رها شوی. به هدفت میرسی اما باید صبور کنید که با عجله قطعاً پشیمان می‌شوی. اسرارت را به هیچکس نگو و به دنبال نزاع نباش

    ❤️فال شمع❤️

    ابجد فال شما:ج د د
    تعبیر: اگر در انجام کارها به خدا تکیه کنی به موفقیت رسیده سعادتمند می‌شوی از هدفی که داری بگذر زیرا به سلامتی آسیب می زند و در غیر این صورت صدمه سختی به تو وارد میشود از شخصی که به دنبال طعنه و توهین به تو است دوری کن.

    ❤️فال هفتگی میلادی❤️

    ابجد فال شما:د آ ب
    تعبیر: اگر دچار آسیب شده ای به خاطر چشمه حسود دیگران است. صبور باش تا گشایش در کار ایجاد شود. با فردی در این باره حرف نزن و از دشمنی دوری کن. در آینده نزدیک تحولات محسوسی در زندگیت شکل می گیرد که باید به خدا تکیه کنی و صبور باشی از هدفی که داری بگذر زیرا در آن منفعت و خیری وجود ندارد..

  • تعبیر پنجه عقاب در فال قهوه
  •  ☀️استخاره با قرآن☀️

    ابجد فال شما:ج د ب
    تعبیر: نصیحت فرد صالحی را قبول کن تا دچار ضربه نشوی. اگر میخواهی کاری انجام دهی صبور باش تا اوضاع بهتر شود. در این زمان اقبال خوبی نداری پس از ان بگذرد. شخصی می خواهد تو را گول بزند پس مواظب خودت باش. شما نمی توانی همه اشخاص را دوست داشته باشی زیرا بعضی ها دنبال دشمنی و فتنه با تو هستند.

    ❤️فال ورق❤️

    ابجد فال شما:ب ب د
    تعبیر: بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است و اگر به دنبال اعمال حرام نروید رنج و ناراحتی از زندگیتان رخت برمی بندد. سعی کنید تا همتتان را بیشتر کنید و راز های تان را هر جایی بازگو نکنید چرا که در این صورت فقط خودتان را در دردسر خواهید انداخت.

    ❤️فال حافظ❤️

    ابجد فال شما:آ ج د
    تعبیر: به اهدافتان دست خواهید یافت و خداوند کمکتان می‌کند تا آرزوهایتان را میسر کنید. به زودی مالی به دستتان میرسد که حلال نمی باشد و اگر بخواهید آن را استفاده کنید داروندار تان را از دست می‌دهید. فردی حسادتش نسبت به شما فراوان است و قصد دارد به شما آسیب برساند از او دوری کنید تا گزندی به شما نرسد.

    ❤️فال تاروت❤️

    ابجد فال شما:آ ب ج
    تعبیر: اگر از خداوند شکرگزاری کنید به راحتی از غم و اندوه دور خواهید شد و زندگی تان سر و سامان می‌یابد. فردی بدگویی هایی پشت سرتان انجام میدهد که اگر در مقابلش ایستاد گی نکنید اطرافیان از دورتان پراکنده می شوند. شخصی حرف‌هایی را به شما می‌زندکه باید مثل راز نگهش دارید در غیر این صورت مشکلاتی پدید می آید.

    ابجد فال شما:ج ب آ
    تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید اما هم اکنون شانس از شما روی گردانده و مشکلاتی در زندگی تان وجود دارد اما اگر راه درستی را پیش بگیرید و از خداوند استعانت به جویید به زودی مشکلاتتان برطرف می شود. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید هم اکنون دست نگاه دارید که دچار ضرر و زیان خواهید شد. مشکلات مالی در پیش خواهید داشت که به واسطه شخصی برطرف می شود.

    ❤️فال عطسه❤️

    ابجد فال شما:د د د
    تعبیر: نیت بسیار بدی دارید و با این کار مطمئناً خودتان را در دردسر خواهید انداخت. رزق و روزی فراوانی از جانب پروردگار می رسد که اگر از آنها به درستی استفاده کنید زندگیتان دگرگون خواهد شد. فردی حسادتش نسبت به شما فراوان است پس تا می‌توانید از او دوری کنید.

    ❤️فال عشق و احساس❤️

    ابجد فال شما: ب ج آ
    تعبیر: مقصودی که دارید شما را دچار مشکلات و سختی های فراوان خواهد کرد پس اگر توانایی‌اش را ندارید به هیچ عنوان آن را آغاز نکنید. ممکن است از جانب افراد خانواده بی مهری ببینید اما باید احترامشان را حفظ کنید تا پی به اشتباهاتشان ببرند. به زودی فردی وارد زندگیتان می‌شود و عشق را به شما هدیه می‌کند.

    کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

    سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

    اعداد نسبت داده شده به ۲۸ حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از ۹ بزرگتر است را به ۹ تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای ۹، اعداد ابجد کبیر را به ۱۲ تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

    به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف “ی” برابر با ۱۰۰ و یا ابجد کبیر حرف “ق” برابر ۱۰۰۰۰ خواهد بود.

     

     

    ابجد مانند الفبای عربی، ۲۸ حرف دارد. در ادبیات فارسی، معادل سازی این حروف با اعداد برای ساخت رمز، کاربرد فراوانی دارد و به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می شود. حساب جمل به خصوص در صنعت لغز در نظم فارسی، بسیار پرکاربرد است. یعنی ارتباط یک به یک اعداد را در حساب جمل با حروف در الفبای ابجد محاسبه می کنند.

    حال می توان گفت که به جای دسته بندی مطالب با حروف الف ب پ ت ث … بهتر است روش قدیمی استفاده از الف ب ج د ه و … را به کار برد زیرا دارای ظرافتی نهفته می باشد و آن تطابق با اعداد است.

    نکته دیگر این است که اگر تقسیم های مورد نظر از ده بیشتر باشد، بعد از “ی” ننویسید “ک”، بلکه از “یا” استفاده کنید که معادل ۱۱ است (ی + الف = ۱۰ + ۱)، و بعد “یب” معادل ۱۲ و “یج” معادل ۱۳ و الی آخر. شاید بارها با این ترتیب شماره گذاری در صفحات پیش گفتار کتابها مواجه شده باشید.

    برای سادگی در حفظ حروف ابجد، هر چند تا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می شوند. این واژه ها عبارت اند از:اَبْجَدْ – هَوََزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَِذْ – ضَظِغْ.

    نام هرکسی را می توان بر حسب حروف ابجد به عدد تبدیل کرد. به طور مثال:علی = ۱۱۰ ، ندا = ۵۵.

    برای تبدیل نام به عدد، می بایست عدد متناظر با حروف را با یکدیگر جمع کنید؛ برای مثال:علی = (ع=۷۰ ، ل =۳۰ ، ی =۱۰) ← (۱۱۰=۱۰+۳۰+۷۰)

    حرف همزه (أ) و الف (ا) هر دو عدد ۱ می باشند و حروفی که تشدید دارند یک حرف محسوب می شود، مثلا کلمه فَعّال برابر است با ۱۸۱. اما به طور استثناء حرف ل مکرر در واژه الله، دو حرف محسوب می شود. به همین دلیل عدد کلمه اللّه ۶۶ می شود؛ چون ا ۱، ل ۳۰، ل ۳۰ و ه ۵ است.

    در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

    گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

    ۱. ترتیب بندی: در متون بسیاری به جای شماره گذاری با اعداد، از حروف ابجد استفاده می شود. در برخی کتاب ها نیز صفحات مقدمه با حروف ابجد شماره گذاری می شود.

    ایا فال ابجد درست است

    ۲. رمزگذاری: از حروف ابجد برای نوشتن رمز نیز استفاده می شود. مثلا در متن یک نامه یا یک نوشته می توان به جای اشاره مستقیم به یک واژه یا جمله، معادل عددی ابجد آنها نوشته شود و یا بالعکس آن نیز امکان پذیر است.

    ۳. موسیقی: از حروف ابجد در موسیقی پس از اسلام، در ثبت اصوات و دساتین استفاده شده است. به عنوان مثال نغمه های دستگاه شور با حروف ابجد عبارت بودند از:«یح یه یب ی ح. ه. ج. ا» و فاصله ها و ابعاد آن ها:«ط ط. ج‍ ج‍ ط. ج‍ ج» که در موسیقی امروز به ترتیب نت های سل، لاکرن، سی بمل، دو، ر، می بمل، فا و سل را تشکیل می دهند.

    ۴. تاریخ: از حروف ابجد می توان برای به خاطر سپاری اعداد مهم یا تاریخ های مهم استفاده کرد. مثلا می توان اعداد و حروف معادل آنها را مانند یک واژه یا شعر به خاطر سپرد. مثلا کلمه عدل مظفر با حساب جمل، ۱۳۲۴ می شود. این عدد همان سالی است که مظفرالدین شاه، مشروطیت را امضاء نمود.

    ۵. علوم غریبه: مردم در گذشته اعتقاد داشتند که اعداد روح حروف هستند. به عنوان نمونه میان کلماتی که اعداد یکسانی داشتند ارتباط خاصی وجود دارد. بخشی از علوم غریبه بر مبنای رابطه حروف و اعداد و توانایی ترکیب روح کلمات با هم استوار شده است.

    ۶. عرفان: علم حروف در عرفان اسلامی اهمیت بسیاری داشته است و آثاری نیز در باب آن به جا مانده است مانند رساله “الدر المکنون فی علم‏ الحروف”، ‏و رساله “مفتاح الاسرار در علم جفر و حروف” از محی الدین عربی.

    ۷. اسطرلاب: با توجه به درآمیختگی علم حروف و اعداد ابجد در زمانهای قدیم بسیاری از تقویم و طلسم هایی که مصریان و بابلی ها درست می کردند، این حروف کاربرد فراوانی داشته است. در علم اسطرلاب نیز به همین منوال از حروف ابجد استفاده می شود.

    یکی از کاربردهای حروف ابجد طالع بینی شخص است. برای این منظور باید مراحل زیر را انجام دهید:

    نام شخص را به ابجد کبیر تبدیل کنید.

    نام مادرش را با ابجد کبیر محاسبه کنید.

    عدد نام خود فرد و عدد نام مادرش را با هم جمع نمائید.

    نتیجه را به عدد ۱۲ تقسیم نمائید.

    باقیمانده عدد برج طالع آن شخص است که با توجه به آن عدد طالع بینی او انجام می شود.

    اعداد برج های طالع عبارتند از:

    ۱:حمل، ۲:ثور، ۳:جوزا، ۴:سرطان، ۵:اسد، ۶:سنبله، ۷:میزان، ۸:عقرب، ۹:قوس، ۱۰:جدی، ۱۱:دلو، ۱۲:حوت

    در محاسبه حروف ابجد برای طالع بینی ازدواج به شکل زیر عمل می شود:

    ابجد نام و نام مادر خانم را به دست آورید.

    نام و نام مادر آقا را به عدد ابجد تبدیل کنید.

    اعداد بدست آمده را با یکدیگر جمع کنید.

    نتیجه را بر عدد ۵ تقسیم نمائید.

    اگر باقیمانده ۲ یا ۴ باشد ستاره آنان جفت نیست.

    اگر باقیمانده ۱، ۳ یا ۵ شود، ستاره دو نفر جفت بوده و به هم می رسند.

    اگر باقیمانده صفر شود نشان دهنده این است که یکی از اعضای خانواده طرفین با این وصلت موافق نیست.

    منبع: سایت وزین نمناک/ ویکی‌پدیا

    در مورد ماه تولد باید بگم در آسمان چرخش انجام شده است و ماه ها جابجا شده بعنوان مثال آبان که عقرب بوده جای خودش رو به آذر داده و میزان در مهر بجای عقرب نشسته

    سلام واقعا دست مریزاد در این قسمت از مجلتون برای فال ابجد توضیحاتش رو سنگ تموم گذاشتید هر چند که آدم سر در نمیاره از این نوشته ها

    نام:


    1
     + 

     = 

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    

    حروف ابجدى همان حروف تهجى (الف، با اند) که مطابق فصول خاص ترکیب یافته‏اند از این قرار: ابجد، هوز، حطى، کلمن، سعفص، قرشت، ثخذ، و ضظغ. برای هریک از این حروف عددی اختصاص یافته است به ترتیب زیر:

    الف 1 ب 2 ج 3 د 4 ه 5 و 6 ز 7 ح 8 ط 9 ى 10 ک 20 ل 30 م 40 ن 50 س 60 ع 70 ف 80 ص 90 ق 100 ر 200 ش 300 ت 400 ث 500 خ 600 ف 700 ض 800 ظ 900 غ 1000.

    از طریق حساب ابجد می توان عدد منطبق بر هر کلمه ای را محاسبه کرد مثلاً کلمه علی (ع ، ل، ی) طبق حساب ابجدی این گونه محاسبه می شود:

    ع70+ ل30+ ی10 = 110.

    ایا فال ابجد درست است

    حروف ابجد

    حروف ابجدى همان حروف تهجى (الف، با اند) که مطابق فصول خاص ترکیب یافته‏اند، از این قرار: ابجد، هوز، حطى، کلمن، سعفص، قرشت، ثخذ، و ضظغ.[1]

    تاریخچه حروف ابجد

    با توجه به اکتشافات اخیر (آثار رأس شَمره در شمال سوریه)، شاید الفبای خط اوگارتی‌ ها، نخستین الفبایی باشد که تاکنون شناخته شده است. نگارش این کتیبه ‌ها که به خط میخی شبیه است به اواسط هزاره دوم پیش از میلاد می‌رسد. الفبای آن بر صامت ‌ها استوار است و شامل بیست و دو حرف است که در شش گروه نخست الفبای ابجدی گرد آمده است. این الفبا از طریق زبان‌ های آرامی به عربی راه یافته است.[2]

    این ترتیب الفبای عبری آرامی با الفبای انگلیسی هم در ترتیب قدری همانندی دارد: ابجد و abcd کلمن و KLMN قرشت و QRST.

    حروف ابجد در روایات

  • اشعار زيباي قديمي
  • در برخی روایات به جایگاه حروف ابجد به عنوان مقدمه کتابت اشاره شده است:

    1. از امام رضا (ع) روایت شده است: اولین چیزی که خداوند خلق کرد تا نوشتن را برای مخلوق خود بیاموزد حروف معجم بود.[3]

    2. از روسول خدا در مورد حروف ابجد سؤال شد آن حضرت فرمودند: تفسیر حروف ابجد را یاد بگیرید؛ چرا که همه شگفتی ها در آن است.[4]

    حساب ابجد

    در حساب ابجدی برای هریک از حروف ابجد به تریتیب یکی از اعداد اختصاص یافته است؛ حساب ابجدى از این قرار است:

    الف 1 ب 2 ج 3 د 4 ه 5 و 6 ز 7 ح 8 ط 9 ى 10 ک 20 ل 30 م 40 ن 50 س 60 ع 70 ف 80 ص 90 ق 100 ر 200 ش 300 ت 400 ث 500 خ 600 ف 700 ض 800 ظ 900 غ 1000.

    حساب ابجدى را حساب جمل هم مى‏گویند.[5]

    برای مثال از طریق حساب ابجد می توان عدد منطبق بر هر کلمه ای را محاسبه کرد مثلاً کلمه علی (ع، ل، م) طبق حساب ابجدی این گونه محاسبه می شود:

    ع70+ ل30+ ی10 = 110.

    کاربرد حروف ابجد در علوم غریبه

    در دوران های گذشته علم حروف و عدد، آمیختگی خاصی با هم داشته؛ از همین جهت است که طلسمات و حساب های نجومى و تقویمى و احکام نجوم را که بابلیان و مصریان وضع کرده‏اند به حروف ابجدى است و در علم اسطرلاب هم از ترتیبات ابجدى استفاده می شود.[6]

    از دیدگاه بسیاری از حکمای قدیم، هر یک از حروف دارای خواص و آثار و کمالاتى هستند که این خواص به حسب انقسام به عناصر اربعه و تعلق به کواکب سبعه مختلف می شود و چنین گفته اند که حرف به منزله جسد است، و عدد به منزله روح.[7] یعنی برای مثال بین دو کلمه ای که دارای عدد واحدی هستند، ارتباط خاصی می توان تصور نمود. ضمن این که برای ترکیب دو کلمه می توان آنها را تبدیل به عدد نموده و عملیات خاصی با این اعداد انجام داد که مبنای اصلی بخش عمده ای از علوم غریبه بر همین رابطه بین حروف و اعداد استوار است.

    علم الحروف در عرفان

    علم الحروف در عرفان اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و بسیاری از عرفا آثار مستقلی در این باب نوشته اند؛ از جمله محی الدین عربی چندین اثر مستقل در علم الحروف تألیف کرده که برخی از آنها عبارت اند از:

    1. رساله الدر المکنون فى علم‏ الحروف، ‏2. رساله مفتاح الاسرار در علم جفر و حروف، 3. انشاء الدوائر،[8]

    وی در رساله «رساله الدر المکنون فى علم‏ الحروف‏» در مورد این علم چنین آورده است:

    «خداوند اسم اعظم را به آدم تعلیم نمود که همه کائنات در تسخیر این اسم بود، سپس علم الحروف بعد از وی به فرزندش شیث و بعد از آن به ادریس (ع) به ارث رسید؛ ادریس پیامبری مرسل بود و خداوند بر او سی کتاب (صحیفه) نازل کرد و ریاست علم الحروف و اسرار حکمت و اسرار اعداد و افلاک به او رسید و گفته شده است که او نخستین کسی بود که با قلم نوشت. و کتابی به نام «گنج اسرار» نوشت که تنکلو شاه بابلی و ثابت بن قرة حرانی بر آن کتاب شرحی نوشته اند. و چون (از طریق مکاشفه) بر زمان های گذشته وقوف یافتم از او (ادریس ع) در مورد این دو شرح پرسیدم گفت این دو شرح فقط ظاهرش قابل وقوف است و تا کنون سربه مهر باقی مانده، وی آنها را برایم گشود و اسراری شگفت را دیدم که جز مردان بزرگ از عرفا (افراد) بر آن وقوف نمی یابند. و علم الحروف بعد از ادریس به هرامسه مصر به ارث داده شد که چهل نفر بودند».[9]

    وی در جای دیگری از این کتاب می نویسد: «امام علی (ع) وارث علم الحروف از رسول خدا (ص) بود، سپس امام حسین (ع)، سپس زین العابدین، سپس امام باقر و بعد امام صادق این علم را به ارث بردند و امام صادق کسی بود که در هفت سالگی در اعماق این دریا غواصی کرد و اسرار آن را گشود و او کسی است که در علم جفر و علم الحروف سخن گفت و به طور مخفی تألیف نمود و فرمود: علم ما کتابی است مسطور در صفحه ای گشوده شده … و نزد ما است، جفر ابیض و جفر احمر و جفر اکبر و جفر اصغر که در آخر الزمان با امام محمد مهدی آشکار می شود و حق نهایی این علم را جز خود آن امام نمی داند».[10]

     

    [1] سجادی، سید جعفر، فرهنگ معارف اسلامی، ج 1، ص 27، انتشارات دانشگاه تهران.

    [2] دائرة المعارف بزرگ اسلامی، ج 2، ذیل حرف الف، ابجد، کتابخانه اینترنتی تبیان.

    [3] «عن أبی الحسن علی بن موسى الرضا (ع) قال: إن أول ما حلق الله عزّ وجلّ لیعرف به خلقه الکتابة حروف المعجم»، مجلسی، بحار الانوار، ج 2، ص 31، موسسة الوفاء، بیروت، 1404ق.

    [4] «قال امیر المؤمنین (ع) سأل رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم: ما تفسیر ابجد؟ فقال: تعلموا تفسیر أبجد فإن فیه الاعاجیب کلها، ویل لعالم جهل تفسیره»، همان، ج 2، ص 317.

    [5] فرهنگ معارف اسلامی، ج 1، ص 27.

    [6] همان.

    [7] الطهرانی، میرزا أبی الفضل، شفاء الصدور فی شرح زیارة العاشور، ص 116، سایت : http://shiaonlinelibrary.com

    [8] جمعی از نویسندگان، دومین یادنامه علامه طباطبائى‏، ص 45. مؤسسه مطالعاتى و تحقیقات فرهنگى‏.

    [9] حسن زاده آملی، حسن، دروس هیئت، ج 2، ص 688، بوستان کتاب‏، قم، 1378ش.

    [10] حسن زاده آملی، حسن، عیون مسائل النفس و سرح العیون فی شرح العیون‏، ص 778، امیر کبیر،تهران‏، 1385ش.

    ایا فال ابجد درست است

     

    ما 18272 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و استفاده از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز است.

    کامل (هلپ کده)


    چگونه

    فال و فالگیری  در این قسمت راجع به فال و فالگیری صحبت میکنم و هدف من رفع ابهاماتی در مورد موضوع فال است که در ذهن عموم مردم وجود دارد. ايا فال درست است رفع این ابهامات و روشن شدن نحوه تفال زدن مقدمه ای خواهد بود برای پرداختن به موضوع اصلی صحبت ما یعنی… ادامه خواندن ايا فال درست است

    فال و فالگیری  در این قسمت راجع به فال و فالگیری صحبت میکنم و هدف من رفع ابهاماتی در مورد موضوع فال است که در ذهن عموم مردم وجود دارد.ایا فال درست است رفع این ابهامات و روشن شدن نحوه تفال زدن مقدمه ای خواهد بود برای پرداختن به موضوع اصلی صحبت ما یعنی چگونگی… ادامه خواندن ایا فال درست است

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    واقعا قبل استناده؟توی نت سرچ کنید میاد روشش

    بله

    به نظر من نه

    ایا فال ابجد درست است

    من پارسال شنيدم نشستم حساب كردم جور در نيومديم منو همسرم ولي الان ٨ ساله داريم خيلي قشنگ زندگي ميكنيم

    آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

    بنظر من نه

    من واسه چندتا از متاهلای فامیل که چند ساله دارن زندگی میکنن و باهم خوشبختن حساب کردم درست نبود😂

    آیت الله ناصری هم قبول دارند اما برای کسی انجام نمیدند.

  • چگونه از ریپورتی در اینستاگرام خارج شویم
  • فک کنم روش نت درست نیست 

    ولی بنظرم درسته یکی از دوستای مامانم بلده و از یه عالم یاد گرفته برا هرکیو انجام داد تو اقوام درست در اومد اونایی که طلاق گرفته بودن بد در اومد

    من نميدونم ولي تو يه سايتي گرفتم واسه كل فأميل و اشناها يعني واقعااااااااااا همه درست درومد، خيلي عجيب بود. حواستون باشه بايد حتما اسم شناسنامه اي باشه . از سايت تااروت رنگي قسمت فأل أبجد ازدواج بگيرين.واقعا درسته

    خب مثلا یکی اسمشو از شناسنامه عوض کرده باشه چی کدوم اسمو باید زد؟

    نميدونم والا ولي فكر كنم اسم اوليه باشه بازم دقيق نميدونم

    عزیزم اسم سایت تار.و.ت رنگیه؟👇👇👇👇

    یعنی 

     Www.ta root rangi.

    باید اسمی باشه که موقعه عقد خونده شده 

    ولی برای محاسبه بقیه چیزا مثل اینکه اینده طرف چی میشه و اینا باید اسمی باشه که همه به اون اسم طرف رو میشناسن

    Taroot-rangi.com

    چقد عجیب من‌ الان گرفتم واس خودمو کسی که دوسش دارم دقیقا مشکلی که بینمون هست رو گف 

    جالب بود برام

    مونا جون بعضیا رو به چندتا اسم صدا میکنن مثال میگما نامزدم اسمش این نیست مثلا زنش میگه اسماعیل دوستاش میگن اسمال خانواده میگن اسی وضعیته نامزد منه اینو من چه جوری بگم؟😓 عقدم نیستیم همیشه برام سواله بدونم اینکه کارمون درست نمیشه این همه سال نکنه قسمت هم نیستیم.راهنماییم میکنی؟😘

    برا من الان هم مامانم اسم شناسنمشو عوض کرده هم کسی که میخوام گیج شدم الان اسم شناسه رو بزنم یا اسمی که قبلا داشتن وهنوزم یه سریا به اون اسم صداشون میزنن

    من با اسم جدیدی که دارن زدم دقیقا مشکلی که دارم اومد  

    شما کدومو میگیرید😮 مال من اومد ستاره هاتون جفته خوشبخت میشید فال ابجد ازدواج انلاینو زدم.

    فال ابجد رو هم زدم همش گفت همسر و دوست خوب معامله کنی خوب در میاد تمام چیزارو خوب گفت. شما کدوم فالو میزنید مشکلاتو میگه؟؟

    ابجد

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
    آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
    مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
    صفحه
    “شرایط استفاده از سایت”
    را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
    بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
    و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • دعای زبان بند شوهر مادر
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • چگونه شارژ همراه اول را انتقال دهيم
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • داستان های عاشقانه غمگین جدایی
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • چگونه رمز دوم کارت خود را از عابر بانک بگیریم
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • طلسم احضار محبت فوری
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • فال ماه خرداد ١٤٠٠
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • چند ضرب المثل لری بختیاری
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • چگونه از طریق گوشی پول کارت به کارت کنیم
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    شما می‎توانید فال رایگان ازدواج خود را بصورت کاملا رایگان در این صفحه مشاهده کنید. برای گرفتن فال ازدواج آنلاین ابتدا نام خود و مادر خود و سپس نام معشوقه تان و مادرش را در محل مربوطه بنویسید و روی دکمه محاسبه فال کلیک کنید تا طالع ازدواج و فال عشق شما بصورت آنلاین در همین صفحه ظاهر شود. برخی از افراد هستند که اعتقادی به فال نداشته و دوست ندارن از این فال ها استفاده کنند. سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی بوده و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

    جهت گرفتن مجدد فال ، می‎بایست روی دکمه گرفتن مجدد فال کلیک نمایید.

    برای فال ازدواج در وارد کردن نام ها موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    کاربر عزیز، همه ما می‎دانیم که اعتقاد و اعتماد داشتن به فال رایگان کار درستی نیست و به شما توصیه می‎کنیم فقط جهت سرگرمی از آن استفاده کنید. مطالب مرتبط به فال و طالع بینی صرفا جهت اطلاع و سرگرمی بوده فارسی کلاب مسئولیتی در این باره ندارد.

    نام شما:
    نام مادر شما:
    نام معشوقه شما:
    نام مادر معشوقه شما:

    ایا فال ابجد درست است

    برا مامان بابام گرفتن نوشته بهم نمیرسن! 40 ساله زنو شوهرن

    دقیقا برا منم🤣گول میمالن سر مردمو🤦‍♀️😔

    همش اشتباه در اومد،با تشکر از ستاد دلهره و اظطراب و کاهش اعتماد به نفس عشاق😁خسته نباشی دلاور🙂🖐️

    😂😂😂😂

    سلام عزیزان خودش نوشته برای سرگرمی اما ما انسان ها بالاخره متاثرمی شویم ونقطه ای در ذهن مان فعال می شود و… ازآنجایی که شرایط گاه با ما وخواسته هامان درتضاد است وزمان تنگ ودل پرآرزو ومشتاق به دانستن آینده ،،کنجکاوی بسیارپیدامی کنیم لذا به دنبال فال ودعانویسی و…هستیم که گاه ازقضا وتصادفا یکی درست ازآب درمی آید و…. وگرنه خداوند وقوانین طبیعت است که ازهمه درست تر هستند و…بحث درمورد ذات الله هم درحوصله مرغکی خرد چومانیست با کلام همان به ، به اشراق یا همان درک قلبی باشد‌، هرچند گاه شرایط آنقدر برای برخی ها بی رحمانه می شود که امید بریده همه چیز می گویند ،که ازخدامی خواهم اوضاع رابرای شان مساعد وخوشایند نماید. کوچک تان ب

    احسنت بسیار متن زیبا واموزنده ای بود زنده باشی

  • فیلم طلسم زیبای خفته نماشا
  • فال بگیرید من می توانم ازدواج کنم یانه

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    واقعا واقعا چرت من دونفر که باهم خیلی اختلاف داشتن و الان دوسال از هم طلاق گرفتن و هم چنان تو جنگ هستن زده عالی و…. واقعا زندگی تون رو اون چیزی بنا نکنید. من الان که اومدم فال گرفتم چون سرکلاس آنلاین بودم حوصله ی استاد نداشتم امدم تا تموم شدن کلاس سرگرم کنم…. بیخیال فال ینا شین.

    من برای چند نفر گرفتم همه اشتباه بودن
    اونها ک نوشته بودن نمیرسن ازدواج کردن بچه دارن
    اونا هم ک گفت میرسن طلاق گرفته بودن

    از اون همه یکی هم شانسی درست شد

    این چرت و پرتا چیه توروخدا جمع کنین مهم خداست هرچی اون بخواد میشه به نظر من بعضی وقتا حافظ درست میگه جمع کنین مسخره بازیار‌و کی گفته با این جور چیزا مشخص میشه همتون خودتونو اسکل کردین

    هر کی رو امتحان کردم درست شد /:

    من شوهرم ولم کرده رفته یک زنه دیگرو عقد کرده زنه طلسم گرفته هرکار میکنم به بن بست میخورم تو رو خدا بگین چیکار کنم یکی کمکم کنه

    برو پیش دعانویس طلس رو میشکنه خواستید من سراغ دارم

    اگ توجه کنید زده برای سرگرمی

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر
    متنفرم از اینجور آدمای بی دین و ایمان

    ایول ناموسن باور کنم میرسیم بهم

    بله درسته منم برای حضرت فاطمه و علی گرفتم
    گفت ستارشون جفت نیست و..

    اینا همش دروغه کلا ستاره چینی دروغه بخدا ..باور نکنید قشنگ و با دل خوش زندگی کنین ..من برا خیلیا دادم ملاها ستاره چینی کردن الکی میگفتن جفت نیس ب هم نمیرسن درصورتیک هرکدوم الان چن تا بچه دارن مگ میشه زندگی آدما با ی تقسیم باشه یعنی پدر و مادر ماها همه قبل ازدواج ستاره چینی میکردن 😶🙄تورو خدا باور نکنید دروغه

    منظور اينه كه مثلا تو زندگيشون مشكل زياد پيش مياد واختلاف زياد دارن به هم برسن هم مشكل زياد دارن و با هم نميتونن خوب باشن درك ندارن از هم اتفاقا هم خيلي راسته

    وای دختر عمم رو گرفتم خیلی خوب بود جفت نمی شدن مال من با اون پسره ستاره جفت بود عالی

    دقیقا منم‌ همینطوریم الان نامزد کردم هیچ تفاهمی نداریم ک هیچ اصلا منو درک نمیکنه و واقعا ازش نا امید میشم ستاره ماهم‌جفت نیست بیشتر روزا دلخوری بوجود میاد برام

    چرا اینجور شد من فال یکی از زوج های بستگانم رو گرفتم داخل فال زده بود ستاره ها جفت نیسن و بهم نمیرسن و تا آخر با هم زندگی نمیکنن ولی برعکس زوج خوشبختین یه بچه دارن خیلی هم خوشبختن

    زر میزنن ولش کن

    خدایا از کجا به کجا رسیدیم .حتی بت پرستها هم معتقد بودند خدا وجود داره. یعنی در قرن بیست و یکم باید بشینیم به یک نفر ثابت کنیم که خدا وجود داره؟ واقعا تاسف برانگیزه .داریم عقب گرد میزنیم .
    این فالم‌اصلا درست نیست دو نفر رو که هفت ساله تو دادگاه هستند و حتی در طلاق گرفتن هم تفاهم ندارند نوشته تا آخر با هم زندگی میکنند.ولی در مورد پدر و مادرم که چهل سال هست با هم زندگی میکنند نوشته به‌هم‌ نمیرسند .

    من پدر و مادرما زد میگه جفت نیست و زندگی نمیکنند ولی ۵۰ ساله مثل دو کبوتر هستند خدارا شکر اینا را باور نکنید و فقط توکل بر خدا کنید که اینا همش دروغه

    خدا حفظ کنه هر دوشون براتون

    من شوهرم زدم می گه به هم نمی رسند خخخخخخ

    من از همسرم طلاق گرفتم متاسفانه . در این سایت که فال گرفتم خیلی عالی اومد و ادعا داشت تا آخر باهم زندگی میکنیم .
    زندگی دو زوج ابتدا به خانواده سپس به شخصیت افراد بر میگرده نه به اسم و نام مادر و ….
    صد هزار بار متاسفانه الان هم که همه توقعاتی دارند که هفت جد پدر و هفت جد مادرشون هم به اون نرسیدند ولی از همسرشون میخان .

    برای کسانی که مجرد هستند باید بگیرید نه کسانی که ازدواج کردند.

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    اصلا درست نیست کلا واسه امتحان می تونید اسم دو نفری که می بینید خیلی زندگیشون خوبه انتخاب کنید و بنویسید و جوابو بگیرید با چند نفر امتحان کنید متوجه می شید که صحت نداره و اثل توافهم و اخلاق ادماست که زندگیو می سازه یا خراب می کنه هر زندگی دو رکن و اساس داره که پایه زندگی حساب میشن بکی احترامه و یکی تهیه احتیاجات همسره چه مادی چه معنوی

    دوستان هیچی دست خدا نیس چون خدایی وجود نداره

    آرزوی شفا و عافیت وعاقبت بخیری برات دارم

    ایا فال ابجد درست است

    اره زر میزنن بیشعور ها واقعا که بی فرهنگ ها ادم داره زندگیش رو میکنه اون وقت شما این حرف رو میزنین که این دونفر بهم نمی رسند و ستاره ان جفت نمی باشدوتا اخربا هم زندگی نمیکنند حرف زر میزنه

    استغفرالله کفر نگو

    فربونت برم سما حتی منکر وجود خدا شدی که می خوای یه نظر درباره فال ابجد بدی

    این حرفا تصلا درست نیست اعتقاد شما واسه من محترمه اما گویش این چیزا پیش این همه بازدید کننده خوب نیست

    ممنونم

    کسی که میگه خدایی وجودنداره خیلی جای تاسف داره چون هنوز ذات خودش رونشناخته وکسی که ندونه چطوری وجود پیداکرده اصلاوجودنداره

    بله واقعا همینطوره ، باید براشون متاسف بود ، خدای مهربون هست و همیشه حواسش بهمون هست و داره نگامون میکنه ، من که خیلی خیلی دوسش دارم و عاشقشم

    منم عاشق خدام و خدا هم همیشه دستمو گرفته و هوامو داشته
    کسی که توی این دوره زمونه با وجود تحصیل کردن و کسب علم و دانش بازم بگه خدایی وجود ندارد واقعا باید براش متاسف بود ، اگه یکم به اطرافت نگاه کنی و نظم و قانون مهدی جهان اطرافتو ببینی ، ترتیب شب و روز ، زمستون و بهار و خیلی چیزای دیگه میفهمی خدا هست ….
    یه سری چیزا به ذات و اصل حقیقی انسان بر میگرده و لازم نیست که برای شما اثبات بشه

    داداش خدا مگه میشه نباشه همه چی دست اونه

    اعتقادت محترمه عزیز، ولی برای خودت نگهش دار🙌🏿⚡

    منم داشتم ناامید میشدم پنج ساله نامزد هستم خیلی هم دوستم داره

    حرفتو بفهم که داری چی میگی ، کافر

    اگه خدا نبود که تو بی عقل هم الان نبودی 😐

    هههع په تو رو کی آفریده بنده خدا

    دمت گرم👍

    دوست عزیز خدا وجود داره ، بسیار مهربان و بخشنده هستش ، انقدر بزرگ هستش که تو رو هم میبخشه

    اگه واقعیت امام علی هم با حضرت فاطمه ستاره هاشون بهم نمیخورن پس چجوری بهترین بودن واس هم ها….؟

    شاید اصن اینچیزا وجود نداشته 😂🤦

    یکم طولانی هست اما حتما بخونید حرفامو.فال ابجدهست که خودتون محاسبه کنید متوجه میشید.طبق باقیمانده تقسیم هست.اگه فرد دربیاد یعنی کاملا خوشبخت میشی حتی با اختلافات و دخالتای دیگران اگه زوج دربیاد ممکنه ازدواج شکل بگیره اما باید محتاطانه رفتار ‌کنی ک به جدایی و اختلاف زیاد نرسه اگرم صفر باشه که ینی خانواده یه طرف ناراضی هستن و بهتره ازدواج نکنید.اینجا خوب توضیح نداده.این ک میگن بهم نمیرسید نه این ک نرسید ممکنه ازدواج صورت بگیره اما نتیجه خوبی نداره دلی نیست یا اختلافات زیاده.نمیشه منکر ستارگان و فال و پیشگویی شد چون ستاره بخت کاملا درسته و همینطور نمیشه منکر دعا و طلسم و جادو شد چون از آیات قرآنه همش.کسی که بلد باشه چه سوره و دعاییو کی بخونه خیلی مشکلاتش حل میشه. باید فقط پیش آدم درستی مراجعه کنید نه هرجا و هرکسی که جیبش صرفا پرمیشه و علمشو نداره.

    من به این فال‌ها اعتقادی ندارم. کسی که سرنوشت ما رو می‌دونه فقط خداست و بس!
    با اینکه برای من و معشوقم جواب خیلی خوبی داده؛ اما اعتقادی ندارم.
    اگر پای عشق حقیقی و پاک وسط باشه. این حرفا همه الکی هستن‌.

    بابا همش چرته من اسم یه خاستگاری زدم نوشت گفتن تا آخر زندگی میکنن ایم پسرعمم با عمم نوشتم اونم گفت جفتن تا آخر زندگی میکنن

    اره منم اسم مامان بابا زدم میگه نمیرسن طلاق دارن چهل داره زندگی میکنن اخه😐

    واقعا درسته؟ واقعیت داره؟

    برای کسایی که دو اسمه هستن ، یاید اسم تو شناسنامه را نوشت یا اسمی که اونو صدا میزنن

    اسم شناسنامه ای

    کاملن چرت… من اسم خودم و همسر سابقم که ۵ ساله جدا شدیم رو زدم نوشته تا اخر عمر با هم زندگی میکنیم…

    سلام، من که اسم مادرمعشوقم را نمی‌دانم پس برای فال گرفتن چه‌کار کنم؟

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست دخترم چیه؟

    باید ازش بپرسی اسم ننه ت چیه؟

    در چنین مواقعی باید اسم مادرشو حوا نوشت

    به جای اسم مادر معشوقت کلمه حوا را داخل کلیشه بنویسید

    نمدونم

    خب خیلی خوبه که نمیدونی این یعنی به هم خیلی می‌آیند بهتر از این نمیشه اگه از دواج کنید خوشبخت میشین وهمو خیلی دوست خواهند داشت

    من از کجا بدونم اسم ننه ی دوست پسرم چیه

    ب ی بهونه ازش بپرس

    والاااا😂😂

    من زدم ننه دوست پسر😂

    اینم میشه

    🤣🤣

    اولین قدم واسه از دواج خب همینه اگه بری دنبال اینکه اسم مامان اونی که دوسش داری واسه ازدواج بگردی پیدا کنی که بدونی اسمش چی هست یعنی یک قدم جلو نزدیک شدی به اونکه میخای باش از دواج کنی

    اصلا درست نیست من خودم شخصا پیش یه سید سر کتاب باز کرد برام خودم و شوهرم رو گفت خیلی طالعتون با هم جوره و اتفاقا با هم زندگی خوبی داریم ولی اینجا نوشته این دو به هم نمی‌رسد.

    خوشم میاد همتون اومدید فال و گرفتید بعد گفتید چرت و پرته
    ایول 😂😂😂😂

    اگه کسی اسمشو عوض کنه چی

    باید اسمی که وقتی بچه بوده توی گوشش خونده شده رو بنویسید

    یعنی فایده نداره عوضیه اون ادم

    شما چقدر جیگرید خو از دوستاتون بپرسید اسم مامانت چیه.ولی من اعتقاد ندارم.من که با دوستم که تو دانشگاه آشنا شدیم ازدواج کردم والانم یه دختر دارم.بچه ها اگر واقعا همدیگرو بخواید هیچکس نمیتونه مانع بشه.موفق باشید

    برای من همش درست بود مرسی عالیه این فال ازدواج

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    یه دعا برای ازدواج با کسی که دوسش دارم می خوام

    مطمعنید شما گفتید به هم میرسید اما من ۴ساله دوسش دارم ولی اوک دوسم ندارا

    بابا همش الکیه همه‌چی دست خداست. ایمانتو قوی کن و از خدا بخواه کمکت کنه.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    حمد بخون

    من مال ابجیم و خودمو زدم شد من دخترم ودف//:

    برا من که همه رو درست زد برا مامان بابام و اجیام حساب کردم . درست بودن

    سلام.طرف احساسیم رفته چجوری میتونم برش گردونم.چکار باید بکنم.؟ میشه نگاه کنین ببینین برمیگرده؟ لطفا نتیجه رو واسم ایمیل کنین

    موافقم

    میتوتم کمکت کنم

    با سلام من قریب به 26 سال هست در رشته ادیان دارم تحقیق میکنم و از دیدگاه تمام ادیان بخصوص دین اسلام و قرآن این فایلهای مزخرف رو رد میکنم و شما دلهای خودتان را بسپارید به خدا اگر عاشق و دلداده خداوند و عزیزتان هستید و زندگی خود رو در گروه عشق استوار میکنید و بفکر یه زندگی خوب هستید با تحقیق و تفحص و فک عاقلانه و دلی سرشار از عشق کارتان را ادامه بدهید این فالها تمام دروغ و کذب و مزخرف بوده اون خود شما هستید و قرآن تمام این محتویات را رد می‌کند در سوره رعد آیه 24 می‌فرماید فنعم عقبی الدار یعنی عاقبتی که خودتان پیشه میکنید از شما عزیزانم خواهر و برادر خواهش میکنم با دلتان و عقلتان بروید جلو و اندیشه کنید نه با این سایتهای تبلیغاتی مزخرف

    👏👏👏👏نمیدونم الان مردم چه تمایلی دارن به باور کردن اینا
    و موندم که هدف این سایتا از سرگرم کردن مردم چیه

    سلام
    هدفی نداریم
    فال های مجازی و سرکتاب ها فقط جنبه فان دارن. همین

    دقیقا همینطوره.من بایه نفردارم آشنامیشم برای ازدواج که فوق العاده اخلاقمون طرزفکرمون به هم میخوری.ولی یکی برامون فال گرفت گفت جفت نیستیم جدامیشین ته دلم خالی شده نمیدونم چه کنم.تازه طرف میگه اگر آخراسم عروس ومادرشوهرش یا داماد ومادرزنش یکی باشه اون ازدواج درست نیست

    سلام وقت بخیر
    آیا کسی رو می شناسید که در مورد علم اسامی اطلاعاتی داسته باشه
    خیلی ممنون میشم کمکم کنی

    👌👌

    سلام اینکه معلوم الکی اما دلیل نمیشه فال و فالگیری دروغ باشه. فالگیری و پیشگویی واقعی حتی اونایی که با گوی انجام میدن اما اینکه خیلیا فکر میکنن دروغه چون یه مشت شیاد اومدن مردم گول میزنن اما در بینشون یه پیشگوهای واقعی بود من دیدم که میگم یکی بود با نگاه کردن به پیشونی همه چیزت رو میگفت و اینده هم میگفت حتی طول عمر عموم رفته بود پیشش یکی از فامیلای دورمون اینکاره بود چند ماه قبل از شروع کرونا گفت وقتی من مردم دو ماه بعد یه بیماری میاد همه جا رو میگیره و هیچ درمانی نداره جز سیر از اونجا بود که به اینجور چیزا اعتقاد پیدا کردم

    میشه شماره اون شخص رو بفرستین

    منم شمارشو ميخوام

    کسی رو میشناسید معرفی کنید

    چرته بابا عصاب خودتونو تحت تاثیر قرار ندید من اسم مادر پدرم زدن میگه بهم نمی‌رسن من ۲۰ سالمه 😂

    میشه شمارشو بدی لطفاً خیلی محتاجم

    بر اساس اعتقاد و باوری که دارید رخ مده
    میگن به هر چی باور کنی که اتفاق میوفته همون مشه هیچ کس نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه
    فقط و فقط خدا هه که مدونه آخرش چی میشه این آدما هم ی چیزی مگن در جهت پول در آوردن و هزار تا چیز میگن از بین اینا شاید یکی دو تاش اتقاق میوفته

    من اصلا تو این موندم که باید ازدواج کنم یانه

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید

    سلام میشه شمارش رو لطف کنید بفرستین

    این جمله را همیشه با خودت تکرار کن * آنچه که حق الهی من باشد از من گرفته نمیشود*
    اگه به اصطلاح خودت نمیتونید از هم جدا بشید چرا دنبال فال و مزخرفاتش میگردی هیچکس نمیتونه آینده تو رو ببینه این تو هستی که با افکارت و آرامش خاطر با قدرت ذهن و کلام معجزه گرت آینده خودتو میسازی. به امید رسیدن همه عشق های الهی به همدیگر

    باحرفت کاملا موافقم افرین

    ,,,

    فالش الکی اسم مامان بابام. مادراشونو زدم گفت بهم نمیرسن و زندگی نمیکنند ولی ۳۰ ساله دارن با خوشی و خرمی زندگی میکننن خخخخ

    یه خرده آدم از عقلو وجدانش ام کمک بخاد بد نمیشه

    دروغه😐🤣

    برا من همش واقعی بود 😄💔

    س۶من ابوالفضل مسجدی هستم متولد ۷۷ هستم وسن ۲۴ سالم و معشوق دارم که او لیلا مصلحی است متولد ۷۹ هست و سن ۲۱ است و ما دوتا سرنوشت به هم گره خورده ویکی شده و همه چیز مان و جدا نمی شوند به ما بگو به می رسیم وقت می شود و زندگی می کنیم به خوشی یا نه

    حالا نمیخواست اسم و فامیل خودتو معشوقتو اینجا برا مردم عیان میکردی 😁😁😁

    اینجا واقعی نیست من امتحان کردم الکیه

    🌺سلام.آفرین

    کاملا چرته
    من‌برا مامان بابام گرفتم گفت بهم ‌نمیرسن
    تا آخر عمرشونم با هم زندگی کردن

    منم همینطور😂
    اصلا از من بە همتون نصیحت😊اگه عاشق یکی هستی اگ همە بگن نمیشە تو شدنیش کن

    عاشق باشی مخالف سرسخت داشته باشی شدنی کردنش سخته😔🤦🏻‍♀️

    دقیقا خیلی سخته😔بخصوص موقعه ای که واقعا یکی رو که دوسش داری باهات مخالفت میکنه💔

    دقیقا😕

    نگو که دلم پره درده
    اگه اون بخواد تو نخوایش دردی نیست
    اگه تو بخوای اون نخوادت بازم دردی نیست
    درد اونجاست که هردوتون بخواید و دیگران نخوان. روزگار نخواد… خیلی سخته… سپردم بخدا و امام حسین که ضامن دل شکستمون بشه

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    دقیقا

    سلام آره دروغه

    😂😂😂😂 همو

    برا تمام زوجهای خوشبخت دو رو برم با ۵۰ طال زندگی گرفتم هیچکدوم به هم نمیرسیدند کلا این فال نسل ادما رو منقرض میکنه

    سلام این فال مشکل داره چون کامل تقسیم رو انجام نمیده و باید دستی انجام بدید .من خودم برای خودمو خاستگارم دستی گرفتم نشد ولی اینجا گفت میشه و اشتباه جواب رو میده نگران نباشید چون من ب فال ابجد اعتقاد دارم اگه هم بگه میشه دلیل نیست ک ازدواج کنی باهاش ولی اگه نشد و جور نبودید ب هیچ عنوان ازدواج ندارید

    برای من که ده بار امتحان کردم هر سری درست بود.

    سلام من قبل نامزدی یکیو دوست داشتم و استخاره گرفتم گفت ستاره ها جفتن و اینده ات خیلی خوبه ولی بعداز ی مدت جدا شدیم و من با یکی دیگه نامزد شدم این خواست خدا بوده احتمالا چون خودمم که فکر میکنم میبینم من بهش واقعا متعلق نداشتم چیزی ک خدا خودش درست کنه…

    اگه یه نفر اسمش با اسم شناسنامه‌ایش فرق داشته باشه باید کدومو بزنه؟

    سلام دوست عزیز ، این مطالب جهت سرگرمی می باشد و جنبه دیگری ندارد

    باید شناسنامه باشه

    پیشگویی جمله مناسبی برای عام نیست بلکه لغت پیشبینی مناسب تر است . اینها همه پیشبینی هستند که با تاثیر بر ضمیر و باور خواهنده به پیشگویی تبدیل میشن . گاهی افراد برای ادامه دادن به دنبال امید و تایید میگردند ، اینها افرادی هستند با توان همت و اقتدار عمل و گویش پایین ، گویا اتومبیلی هستند که هر از چند گاهی باید هلش داد . خسته میشوند و بهانه گیری میکنند ، ضعیف هستند و امید و آرامش را از دست میدهند . عاشقی سالهاست که به علافی و گدایی تبدیل شده . همه خواهان عشقند اما بدون کوچکترین نگاه به خود که آیا لایق آن نیز هستند ؟

    اسم شناسنامشو

    سلام
    اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟

    راسته من واسه اونایی که طلاق گرفتم نوشت با بحث و جدل جدا میشن

    برو در خونشون بپرس

    سلام اسم من سالینا هست اسم پدر یعقوب مادر فریده
    شوهر چه طوری

    دختر کا یعقوب, شما در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدید بلکه یک شوهر پیدا بشه براتون اینجا که بازار کساده

    سلام ببخشید من اسمم بااسم عشقم جفت نبود خواستیم ازدواج کنیم گفتن باید اسمتو عوض کنی تا جفت بشه عوض کردم به نظرتون حالا به هم میرسیم

    سلام
    سایت فارسی کلاب هیچگونه نظری و انتقادی در رابطه با این موضوع نداشته و تمامی محتوا های سایت صرفا جهت اطلاعات و سرگرمی بوده.
    سپاس

    یعنی واقعی نیس😃😃😃

    مهتاب خانوم واقعا خیلی خنده داره ..واس رسیدن ب یکی بری اسمتم عوض کنی..عاقا اون چیزی ڪ متعلق ب توعع اصن از ڪنارت رد نمیشہ با وجود هزارتا پرنده عاقا دیگ چرا اینقد خرفانی شدین..

    روز بخیر سایت فارسی کلاب هیچگونه جادو و جنبل انجام نمیدهد.

    سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا گفته ایشون اخونده باهاش ازدواج نکن و تو از کجا دانی که او از بهترین ها نزد خدا باشد و از کجا دانی …خدابزرگه مهم اینه که بخواهید همدیگر را و با عشق یکدیگر را دوست بدارید و از همه لحاظ او را مورد امتحان و تحقیق کنید هم در باره اخلاقش و اخلاق خانواده شخص و چا قوم طائفه ای بودن و و برادرانش و خواهرانش چگونه اند …حلال زاده به داییش میبره …
    و بهترین را انتخاب کنید از لحاظ هایی که صلاح میدانید …از لحاظ مالی …شخصیت…رفتار …گفتارر…اخلاق….و چیزایی که بهتر به آن آگاهی دارید با خدا مشورت نزد او بهترین را به شما می گوید با خدا استخاره با قرآن انانی که اهل عمل به قرآن هستند ..بگویید تا برایتان از کنند قرآن …نه فال …استخاره مستقیم با خدا …خدا دیگه هرچی باشه بهت میگه …اگه خواستید راهنمایی بیشترتون میکنم راجب استخاره …اگه کسی سراغ ندارید …هزینه ای هم ندارد از لطف الهی است ….خداوند همراهتان

    ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

    توضیحهات کامل هست؟

    استخاره الکی هست ، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، من زندگی هایی دیدم که با استخاره بود می‌گفت بسیار خوب است و دیدم چطوری به لجن کشیده شد

    عزیزم اسم اولین و شناسنامه درسته تغییر بدی بازم باید همون اسم اول رو بنویسی

    سلام
    این موضوع ریشه تاریخی و مذهبی دارد
    یعنی تغییر نام برای ازدواج
    جریان ازدواج امام حسین علیه السلام با حضرت شهربانو را مطالعه کنید متوجه میشوید

    چرته چون زنم ترکم رفته گفته تا آخر باهم زندگی می کنید

    کبرا رو باید چجوری بنویسم
    کبرا میزنم میگه جفت است
    کبری میزنم میگه جفت نیست🤔🤔

    الکیه داداش خودتو خسته نکن

    برای منکه درست درآمد

    باعرض معذرت من چن بارگرفتم برای خودم ودیگران اماکاملابرعکس بودواقعیت نداردوهمون جنبه سرگرمی داره به قول مدیرسایت.سرکتاب حضوری به حقیقت نزدیکتره..باتشکر

    این حروف کاملا اشتباه محاسبه میکنه و به خطا ودست انداز میندازه،
    بهترین جواب و راه گزینه آدم سالم و مطمئنی که سرکتاب بازمیکنه هست،
    من خواستم ازدواج کنم اینجاگفت خوبه و سرکتاب بازکردم گفتش نه، اما من ازدواج کردم و بعددوماه زنه درخواست مهریه کرد

    سلام آقا سامان
    فال ازدواج آنلاین اتفاقات زندگی شما را پیش بینی نمیکند.
    بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
    سپاس

    سلام
    به این چیز ها اعتقاد نداام یه بار میاد باهم محاسبه نیست یه برا میاد هست
    چرت و پرت

    سلام دوست عزیزم ، این مطالب فقط جنبه سرگرمی دارند.

    خخخخ

    سلام
    میشه به جواب این سایت اطمینان داشت؟جوابش حقیقت داره؟

    سلام تمامی فال های سایت جهت سرگرمی بوده و جنبه فان دارد

    نچ

    بعضی چیزا واقعا نمیشه بخیال شه ادم بهتره

    سلام یه سوال دارم مادر شوهر من سه تا اسم داره شناسنامش برای خواهرشه که فوت کرده بعد به خودش یه اسم دیگه صدا میکردن کلا مادر خودشم تو فامیل شوهر به یه اسم دیگه معروف بود من چه اسمی بزنم درسته

    سلام اسم اصلی که قبلا ثصداش میکردن و تو شناسنامه بوده رو وارد کنید

    ببخشید شما ی اشتباه کردید آقای مدیر سایت صدا رو نوشتید:ثصدا خخخخخخخخ ببخشیدا!

    😂😂😂😂

    ادمین جان من محاسبه کردم و جواب فرق داشت
    اینجا میگه نه با هم بودن و نه جدا بودن…
    ولی وقتی خودم حساب کردم شد ستاره ها جفت هستن وهمین طور از دعا نویس هم کمک گرفتم و اونم گفت ستاره ها جفت هست…
    البته جسارت نباشع شما نسبت به سایت خودتون اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید…

    به خاطر اینکه نام مادر و نام مادر شخص دیگه رو مث هم میزاره جواب کاملااا غلطه
    برید خودتون حساب کنید درسته ده دقیقه وقت گیره ولی واقعا ارزشش رو داره
    از ادمین هم خواهش میکنم این مشکل رو برطرف کنن…

    درود برشما
    بررسی شد، جواب و محاسبه درست هست.
    مشکل فقط در نمايش نام ها در خروجی بود که برطرف شد.

    سلام اسمه شناسنامه من ابوالفضل هست الان باید بنویسم ابوالفضل یا ابولفضل

    سلام ابوالفضل درسته

    اسم مادر ها را يكى مى نويسد ؟! چند بار هم با افراد و اسامى مختلف امتحان كردم همين اشتباه تكرار مى شود…. خيلى بيخود است

    سلام لطفا تو ساعت های مختلف چک کنید
    به دلیل ترافیک زیاد این اشتباهات رخ می دهد
    سپاس

    سلام نام الهه را چگونه بنویسم، آیا به این روش درست است(الاهه)؟!

    واو من ک دخترم چطور مال خواهرمو زدم شد گفت ستاره هاتون جفته

    سلام یه دعای سریع الاجابخ میخوام واسه ازدواج تو روخدا کمک کنید قضیه حیثیتی شده التماستون میکنم

    اسم مادرم تو شناسنامه لیلی است و ازبچگی لیلا صداش میزدن الان باید برای فال لیلا بزنم؟

    سلام بله باید اسم شناسنامه باشه

    هردو درسته

    اسم مادرها یکی میاد . فیلتر شکن هم خاموشه. چندبار هم امتحان کردم.

    فقط خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    سلام خسته نباشید تشکر از برنامه خوب تون من اسم مادرم و اسم مادر عشقم وقتی مینویسم جفت شو یکی میاره چرا اسم مادر من ی چیزه دیگه هست اسم مادر عشقم ی چیزی دیگه ولی وقتی مینویسم اوکی رو میزنم هر دو اسم رو یکی میاره مثلان مریم و لیلا رو دو اسم مختلف رو فقط اسم مادر عشقم رو میاره چرا لطفاً درست کنید یا راهنمایی کنید ممنون میشم من فیلترشکن هم قط کردم هم با فیلترشکن آنجام دهدم هم بدون فیلترشکن آنجام دادم باتشکر از شما♥️♥️♥️💖💖💖🙏🙏🙏🙏

    سلام ممنون لطفا برای اسم هایی که میخواید سرکتاب باز کنید بگید تا امتحان کنیم

    آقا چرا با ملت اینجوری میکنی دل همه رو سرد میکنی ، خب اگه این فالت جنبه فان داره خب همه رو میزدی به هم میرسن ، چرا ملت رو ناامید میکنی شما

    آدم با هن خودش هم میتونه فال بگه فال درست کنه
    ببینه ذهنی چی میشند نتیجه همون میشه

    من زدم زد ستاره ها جفته و تا آخر عمر با همن
    من جدا شدم و خیلی هم بدبختی و رنج کشیدم

    سلام بنظر شما اینا دروغ نیس؟من که میگم حقیقت نداره

    سلام من اسم مادرم میزنم موقع نتیجه اسم مادر منو و مادر معشوقه را یکی میزنه درحالی که کاملا باهم فرق دارند

    سلام لطفا فیلترشکنتون رو قطع کنید و دوباره امتحان کنید

    سلام .من امتحان کردم تا ۹۰ درصد درست بوده زندگی خودم وچن تا از آشناهام رو امتحان کردم .اگر جنبه سرگرمی هم داره من که راضی بودم

    شما میخای زندگی کنی
    چه فرقی باهم دارند
    خوب حتما تو یک رنجند اون ازدواجی که میخای بکنی هدف یکیه اما فقط اسما متفاوت

    سلام
    من مادرم اسمشو عوض کرده
    الان باید اسم جدیدشو بنویسم یا اسم قبلیش

    سلام باید اسم قبلی مادرتون رو بنویسید

    اسم مادر هردو نفر رو یکی مییاره ده بار امتحان کردم

    💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖♥️💖

    اسم مادرم عشقم معشوقم یکی هست

    خیلی خوب

    اسم مادرها یکی میاد خیلی امتحان کردم بازهم همونه اسم مادر تو گزینه نام مادر معشوق هرچی بنویسیم هردوتا همون میشم

    من اسمم رؤیا
    چطور حروف ابجدش محاسبه میشه تو دیکشنری حروف ابجد کلمه رؤیا که عربیه ۲۱۱ اما تو سایتای فارسی ۲۱۷

    چرا نام مادرارو در هرصورت جفت میاره

    سلام دوباره امتحان کنید

    اسم شناسنامه ای هدی هست خب هدا بزنم یا هدی

    چرا اسم مادر هارو یکی مینویسه حالش خوب نیست

    سلام دوست عزیز لطفا دوباره امتحان کنید. سپاس

    سلام ببخشید چرا من اسم مادرمو عصمت می زنم ولی بجاش زهرا میاره ؟؟

    اسم مادر هر دو تا یکی می شه؟؟

    درود
    بله باید همه اطلاعات رو بدرستی وارد کنید

    سلام
    یه سوال
    اونا که اسمشون گچپژ داره تکلیفشون چیه؟ مثلا منیژه
    نرگس و….

    عالی هستش بقران حقیقت داره چند بار تست و تجربه کردم ممنونم خداخیرتون بده

    سلام
    الان برا من میگه ستاره انها با هم جور نیست و با هم نمیتونن زندگی کنن راه حلی برای این مشکل هست؟

    سلام دوست عزیز
    فال ازدواج طبق محاسبات ابجدی انجام میشه و صرفا برای سرگرمی باید ازش استفاده کنید و نه چیز دیگه ای.
    نباید صد درصد به این چیزها اعتقاد داشته باشید و خودتون رو درگیر کنید چون همه کارها دست خداست و هرچه خدا بخواد همون میشه، امر خیری که برای خداوند انجام میشه ضرر و زیانی درش نیست و باید با امید و توکل بر خدا و عقل و منطق پیش برید.

    آقا چرا اینارو باور میکنین شما 😑😑

    آره هست تو برو باش زندگی کن من قول میدم مشکلی نباشه

    اسم مادر هر دو نفر رو یکی میاره

    نام و نام مادر رو بفرمایید تا بررسی بشه

    اسم خودم سمانه
    اسم مادرم شهرخ

    اینا همه شون چرته من چند ماه پیش که اسم دوست دختر قبلی مو میزدم میگفت اینا باهم ازدواج میکنن و تا همیشه باهم هستند بعد یه ماه کات کردیم الان اسم دوست دختر جدید مو میزنم میگه امکان نداره باهم باشند 😝😝😝😝😝

    عالی بودد

    امد وارم که راست باشه

    والا من جدا شدم فال گرفتم نوشت تا آخر با هم زندگی میکنند باور نکنید درست نیستن اینا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *