اموزش فال پاسور احساسي

اموزش فال پاسور احساسي
اموزش فال پاسور احساسي

ستاره | سرویس سرگرمی – شاید پیدا کردن یک دسته کارت تاروت برای فال و سرگرمی سخت باشد اما می‌توانید با یک دست ورق بازی هم پیشگویی کنید و در کنار سرگرمی اطلاعات خوبی در مورد موقعیتی که در آن قرار دارید، به دست آورید. با ورق‌های بازی می‌توانید فال ورق احساسی گرفته و در مورد عشق و احساس خود یا فرد دیگری، به یک بینش تازه برسید و یا صرفا تفریح کنید. در این مقاله، نگاهی می‌اندازیم به روش خواندن کارت‌ها برای گرفتن فال ورق احساسی یا همان فال عشق. 

سوالی را در نظر بگیرید. ورق‌ها را بر بزنید و از پشت روی میز بگذارید. سپس یک کارت را به طور تصادفی بیرون بکشید و پاسخی که کارت به شما می دهد را با توجه به موقعیت خود تفسیر کنید.

در ابتدا با خواندن یک کارت شروع کنید. اگر از همان اول به دنبال خواندن کارت‌های ترکیبی باشید ممکن است به اشتباه بیفتید. برای خواندن کارت‌های ترکیبی می‌توانید به مطلب فال ورق نعل اسب مراجعه کنید.اموزش فال پاسور احساسي

اما پیش از گرفتن فال عشق لازم است که ویژگی اصلی هر کارت و نحوه ارتباط کارت‌ها با یکدیگر را بیاموزید. در ادامه ما یک روش سریع برای پاسخ دادن به سوالات عجیب و غریب و احساسی شما داریم.

 

در فال ورق یا پیشگویی با ورق پاسور هر دسته کارت معنای خاصی را ارائه می‌کند:

 

در مورد سوالی که می‌خواهید بپرسید خوب فکر کنید. توصیه می‌کنیم از سوالاتی که به شما هیچ اطلاعات مفیدی نمی‌دهند، اجتناب کنید؛ سوالاتی مانند: “آیا من شریک عشقی‌ام را در سال جاری می‌بینم؟”، هدفتان از چنین سوالی چیست؟ در عوض، بپرسید “چه کاری باید انجام دهم تا شریک زندگی عاشقانه‌ام را در سال جاری ببینم؟” اطلاعاتی که پاسخ این سوال به شما می‌دهد، می‌تواند به شما برای برداشتن قدمی موثر کمک کند. به این ترتیب موقعیتی برای شما ترسیم می‌شود که می‌توانید آن را دستکاری و کنترل کنید اما یک سوال با پاسخ بله یا خیر شما را به تقدیر خوب و بد حواله می‌کند. 

بنابراین هنگام طرح سوال در فال عشق، سعی کنید به جای یک سوال با پاسخ بسته که جواب آری یا خیر دارد، سوالی بپرسید که اطلاعات و بینش شما را افزایش دهد.

مثال‌هایی از سوالاتی که در فال ورق احساسی باید از کارت بازی بپرسید:

مطمئنا خودتان می‌توانید سوالات بهتری بیابید که با موقعیت شما تناسب داشته باشد.

 

در ادامه فهرستی از معانی و معیارهای کلی هر کارت در رابطه با عشق و احساس آورده شده است، شما می‌توانید در فال ورق احساسی یا فال عشق تعبیر متناسب با موقعیت خود را پیدا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وارد کردن یک کارت جوکر در دسته ورقی که می‌خواهید با آن فال ورق احساسی بگیرید، انتخابی است. به طور کلی، جوکر معادل با احمق در تاروت است و می‌تواند نماینده فرد سوال کننده باشد. اگر به طور تصادفی از بین کارت‌ها،‌ جوکر بیرون کشیده شود می‌تواند به معنای شانس، یا قدم گذاشتن در یک ماجراجویی تصادفی باشد. به طور کلی جوکر می‌گوید که در مورد پیامدهای اقدامات خود نگران نباشید.  

 

اندی اخیرا فردی را ملاقات کرده و به او جذب شده اما مطمئن نیست که این رابطه ادامه دار خواهد بود. 

سوال: اندی می‌پرسد، “چه چیزی باید در مورد با این رابطه بدانم؟”

کارت تصادفی کشیده شده: ملکه پیک

 

 

اندی احساس نمی‌کند که این کارت نشان دهنده‌ی دوست دختر جدیدش است. ممکن است نشان دهنده نوعی تداخل یا نفوذ از یک زن مسن‌تر باشد؛ شاید مادر خودش یا مادر دوست دخترش. بنابراین او تصمیم می‌گیرد همه چیز را با احتیاط پیش برده و به علائمی  که نشان می‌دهد کسی می‌خواهد رابطه آنها را خراب کند، بیشتر توجه کند. این آگاهی، او را را برای مبارزه با مخالفت‌ها و مشکلات تواناتر می‌کند. اندی تصمیم می‌گیرد که بعد از گذشت یک هفته یا بیشتر کارت دیگری بکشد و یک بار دیگر فال ورق احساس را امتحان کند. 

 

اموزش فال پاسور احساسي

اگر سؤال دیگری دارید، ورق‌ها را بر بزنید و کارت دیگری کشیده و بلافاصله بخوانید. با این حال، مراقب باشید سوالاتتان در مورد وضعیت‌های خیلی مشابه نباشند،‌ در غیر این صورت پاسخ صحیحی دریافت نخواهید کرد و گیج خواهید شد. اگر سوال مشابهی دارید یا پاسخ روشن‌تری برای سوالتان می‌خواهید، کارت‌ها را کنار بگذارید، چند روز صبر کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

 

فال احساس برای اطلاع از احساس شخص مقابل نسبت به شما و احساس شما نسبت به آن شخص است. یک فال ساده بسیار جالب و تعجب آور !

ابتدا ورق ها را خوب بر بزنید به حالتی كه پشت ورق ها ببینید نه روی ورق را . سپس به تعداد حروف اسم شخص مقابل بچینید . مثلا “رامین ” دارای ۵ حرف است. بنابرین باید از اول دسته به ترتیب ۵ ورق كنار هم بگذاریم و سپس به ترتیب از اولین ورق شروع به پر كردن همه ۵ دسته می كنیم. سپس دسته ها را از اولین دسته روی هم قرار دهید. حالا شروع به خواندن و تعبیر می كنید.

نکته: شما باید ورق های مشابه را پیدا كنید و كنار بگذارید؛ مثلا ۷ و ۷ حالا از هر نوعی بود.

در آخر همه ورق های مشابه را كنار بگذارید و مابقی را تعبیر كنید:

۱. یا همان تك: نشان دوست داشتن

۲. تردید و دو دلی

۳. ازدواج و یا قصد ازدواج داشتن

۴. مشكل داشتن

۵. ناراحتی و غم

۶. تماس و ارتباط تلفنی – نامه

۷. حكایت از فكر كردن زیاد و به یاد او بودن را دارد

۸. از تیپ و قیافه شما خوشش میاد

۹. از رفتار و اخلاق شما خوشش میاد

۱۰.  فاصله و دوری اتفاق افتاده یا می افتد

سرباز : اگر برای مرد باشد نشان از غیرت و تعصب دارد اگر برای زن باشد یعنی شخص دیگری هم در زندگی او نقش مهمی دارد .

بی بی : اگر برای زن باشد نشان از غیرت آن زن دارد و اگر برای مرد باشد یعنی زنی دیگر را هم دوست دارد . ( حتما رقیب نیست ! ممكن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه: به معنی سلطان دل بودن

جوکر: یک کارت جوکر در دسته ورقی که می‌خواهید با آن فال ورق احساسی بگیرید، انتخابی است. به طور کلی، جوکر معادل با احمق در تاروت است و می‌تواند نماینده فرد سوال کننده باشد. اگر به طور تصادفی از بین کارت‌ها،‌ جوکر بیرون کشیده شود می‌تواند به معنای شانس، یا قدم گذاشتن در یک ماجراجویی تصادفی باشد. به طور کلی جوکر می‌گوید که در مورد پیامدهای اقدامات خود نگران نباشید.

سپس از كارت های باقیمانده یك كارت با نیت احساس اصلی طرف مقابل بكشید و یك كارت با نیت احساس خود فال گیرنده بكشید و كارت سوم را با نیت احساس مشترك بكشید و تعبیر كنید.

 

مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الهیات اختراع شدند. هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را بدانید، می توانید فال تک نیتی را انتخاب کرده که مناسب شما باشد. در واقع، می توانید فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک “پاسخ” سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید. در ادامه معانی تمام کارت های پاسور را آورده ایم.

بهترین روش برای گرفتن فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم کرده و آنها را روی میز بگذارید. برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال، فقط یک کارت بکشید و با توجه به تعابیر زیر، کارت خود را تفسیر کنید.

ورق های سری دل

فال ورق احساسی – دل

 

 

ورق های سری خشت

فال ورق احساسی – خشت

 

 

ورق های سری خاج یا گشنیز

فال ورق احساسی – گشنیز

 

 

ورق های سری پیک

فال ورق احساسی – پیک

 

 

نظر شما در مورد فال ورق احساس یا به طور کلی فال ورق چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود در این رابطه با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید. 


برگرفته از: exemplore

براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در زمانی کوتاه هست، بیش از ۹۰ درصد افرادی که با برنافیت زیرنظر دکتر کرمانی رژیم گروهی گرفتن به وزن دلخواهشون رسیدن

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال ورق روزانه و نحوه گرفتن فال پاسور دقیق احساسی

برای گرفتن فال ورق کارت ها باید توسط شخصی که فال برایش گرفته میشود یا شخص فال گیرنده مخلوط شده و بر زده شود و در هنگام بر زدن کارت ها تا حد امکان باید فقط به سوال یا نیت توجه داشت. اگر در هنگام بر زدن کارت ها ، یک و یا دو کارت بر زمین افتاد در تفسیر خود به معنی آنها نیز توجه کنید.

روش فال گرفتن با ورق به اینصورت هست که باید اول ورق ها را بُر بزنید، بعدش ۱۳ تا ورق را بشمارید و بذارید زیر، ۱۴می رو بزارید زمین همین کارو تا آخر  تکرار می‌کنید تا  ۱۷تا ورق

روی زمین قرار بگیره.

اموزش فال پاسور احساسي

برای تفسیر فال ورق ابتدا به بخش تکرار کارت ها مراجعه کرده و سپس برای پیدا کردن ترکیبات احتمالی که ممکن است بوجود آمده باشد به ترکیبات دیگر توجه کنید و در نهایت معنی کارت ها را جستجو کرده و در تفسیر نهایی خود انعطاف پذیری معانی را در نظر داشته باشید.

فرضا اگر نیت تان در مورد امکان خرید یک ماشین جدید باشد و در فال کارت ها طوری ترکیب شده باشند که نشان دهنده ازدواج باشد در اینجا شاید بتوان ازدواج را به بدست آوردن ماشین تعبیر کرد.

از جمله فال‌های ورق نه چندان دشواری که می‌توان آن را زود فرا گرفت فال احساس است. این فال معمولا برای اطلاع یافتن از نوع احساس موجود میان دو شخص مختلف نسبت به یکدیگر و تعیین شکل رابطه عاطفی متقابل آنها گرفته می‌شود.

فال ورق احساسی ابتدا با بر زدن ورق‌ها آغاز می‌شود. سپس باید ورق‌ها را به گونه‌ای چید که تنها پشت آنها مشاهده گردد و تصویر رویشان دیده نشود. پس از آن باید به تعداد حروف اسم شخصی که قصد گرفتن فال برایش دارید ورق انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر اسم فرد مورد نظر فریبرز باشد باید از ابتدای دسته برگه‌ها به ترتیب شش ورق انتخاب کرده و آنها را کنار هم قرار دهید. این شش ورق شش دسته گوناگون را تشکیل می‌دهد. حال باید به ترتیب از اولین ورق شروع به پر کردن تمام شش دسته مذکور کنید. پس از انجام این کار نیز باید دسته‌های ورق چیده شده را از اولین دسته روی یکدیگر قرار داد.

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه …

در مرحله‌ی بعدی نوبت به خواندن برگه‌ها و تعبیر آنها می‌رسد. در این مرحله باید ورق‌های مشابه را پیدا کرد و آنها را کنار هم قرار داد. البته نوع برگه‌ها در این فرایند تفاوت چندانی نمی‌کند. به عنوان مثال می‌توان دو برگه غیر هم نوع ۷ پیک و ۷ خشت را کنار یکدیگر قرار داد. هنگامی که برگه‌های همسان کنار یکدیگر قرار گرفتند آنها را از بقیه دسته جدا کرده و در کنار هم قرار دهید. به این ترتیب تمام ورق‌های مشابه اندک اندک کنار یکدیگر قرار خواهد گرفت و می‌توان آنها را تعبیر کرد.

کارت های ورق از ۴ سری عمده تشکیل شده اند و این چهار سری عبارتند از سری دل ، سری گشنیز ، سری خشت و سری پیک که هر کدام نشان دهنده بخشی از فال کارت میباشد.

کارت ۱ :

کارت ۲ :

کارت ۳ :

کارت ۴ :

کارت ۵ :

کارت ۶ :

کارت ۷ :

کارت ۸ :

کارت ۹ :

کارت ۱۰ :

کارت شاه خاج :

مردی میانسال و مهربان در زندگیت تاثیر میگذارد

بی بی خاج :

دختر مهربان و نیکوکار در زندگیت وجود دارد

سرباز خاج :


کارت ۱ :

کارت ۲ :

کارت ۳ :

کارت ۴ :

کارت ۵ :

کارت ۶ :

کارت ۷ :

کارت ۸ :

کارت ۹ :

کارت ۱۰ :

اموزش فال پاسور احساسي

کارت شاه خشت :

مردی میانسال و مهربان در زندگی ات نقش مهمی خواهد داشت

بی بی خشت :

دختری مهربان و مجرد در زندگیت وجود دارد

سرباز خشت :

کارت ۱ :

کارت ۲ :

کارت ۳ :

کارت ۴ :

کارت ۵ :

کارت ۶ :

کارت ۷ :

کارت ۸ :

کارت ۹ :

کارت ۱۰ :

کارت شاه پیک :

مردی میانسال در زندگی ات وجود دارد که ناراحتت میکند

بی بی پیک :

یک زن بیوه در زندگیت وجود دارد که ناراحتت میکند

سرباز پیک :

در هر نوع از فال ورق ممکن است ترکیباتی از کارت ها ایجاد شود که بعضی از این ترکیبات دارای مفاهیم بخصوصی هستند و رایج ترین انها در جدول زیر آمده است.

اس خشت و ده دل

رابطه ای که به ازدواج منتهی میشود

اس خشت و ده خشت

ازدواج کردن با هدف رسیدن به مادیات

اس خشت و شش دل

دعوت برای انجام کار یا تصمیمی مهم

اس خشت و نه دل

دریافت خبر یا نامه ای عاشقانه

اس گشنیز همراه با تعدادی خشت

رسیدن به موفقیت در مسائل مالی

پیک و با هر نوع شاه

از بین رفتن رابطه یا دوستی

سرباز همراه با تعدادی خشت

دریافت خبری در رابطه با پول

ده خشت و هفت پیک

تاخیر و صبر کردن

هشت دل و نه خشت

رفتن به یک مسافرت

هشت پیک و نه پیک

بیماری

نه پیک و ده پیک

بیماری

سه و هفت و ده خشت باهم

آرزویی که به وقوع می پیوندد

ده دل و شاه دل

امکان ازدواج

تعداد زیادی کارت تصویری مثل سرباز و شاه و …

گردهمایی و مشورت جمعی

پنج پیک و هشت پیک

هشدار و اخطار

 

سلام، روش فال گرفتن با ورق به اینصورت هست که باید اول ورق ها را بُر بزنید، بعدش بشمارید ۱۳تا ورق را بذارید زیر ۱۴می رو بزار زمین همین کارو تا آخر میکنید تا بشه ۱۷تا ورق

بعضی از معنی ها مطابق با ورق نیست ولی تقریبا اشاره شده بهش بازم خوبه ممنون

من بلد نیستم نحوه ی گرفتنش چجوریه ؟

من خودم اینجوری میگیرم روش اصلی رو نمیدونم شاید این روشی که من میرم اشتباه باشه شایدم نه
من هفت ورق با ترتیب میچینم از گذشته ⬅️به آینده بعد همینجوری رو صفحه ورق رو میچرخونم بعد از گذشته به آینده میرم و تعبیر میکنم

خوب بود

سلام عالی بود

سلام فالتون خیلی جالب ونزدیک به حقیقت بوده برای من.ممنون.

نحوه چیدمان ورق های فال رو توضیح ندادید

توضیح در مورد ورق‌ها خیلی خوب بود ولی متاسفانه طریقه فال گرفتن را توضیح نداده بودید خواهشا طریقه فال گرفتن با ورق را بفرمایید، تشکر میکنم

باید طرف مقابل ۶ کارت را در بیاورد و تو دو گروه ۳تایی به ترتیب بچینین بعد فال بگیرین و چیزی را که از فال درک کردین به طرف مقابل بگین🤍

نام:

 + 

 = 
پنج

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

میخوای بدونی شیطنت کودکت طبیعیه یا بیش فعالی؟

به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

فال احساس طرف مقابل

 

فال پاسور گونه‌ای فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود. گفته شده که پیشینه فال ورق به مصر باستان می‌رسد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد.اموزش فال پاسور احساسي

 

برای عشق تعاریف زیادی گفته اند ولی به نظر می رسد عشق برای هر کس تعریف خاص خودش را دارد و کسانی که عشق را تجربه کرده اند نمی توانند از آن تعریفی بدهند.

اگر چه نمی توان میزان عشق را سنجید ولی شاید در تب و تاب و بی قراری های عاشقانه افراد بتوان با برخی فال ها و توضیحات آتش احساسات را تا حدی کنترل کرد. عشق احساس عجیبی است که همراه با لذت و حتی زجر می تواند باشد و این دوگانگی هر دو برای عاشق لذت بخش است.

 

ابتدا ورق ها را خوب بر بزنید به حالتی كه پشت ورق ها را ببینید نه روی ورق را .

سپس به تعداد اسم شخص مقابل بچینید.

مثلا ” مریم ” دارای 4 حرف است بنابرین باید از اول دسته به ترتیب ۴ ورق كنار هم بگذاریم و سپس به ترتیب از اولین ورق شروع به پر كردن همه ۴ دسته می كنیم.

 

فال احساس

 

سپس دسته ها را از اولین دسته روی هم قرار دهید .

حالا شروع به خواندن و تعبیر می كنیم. شما باید ورق های مشابه را پیدا كنید و كنار بگذارید

مثلا ۷ و ۷ حالا از هر نوعی بود.

چنانچه كنار هم بودند آنها را از بقیه دسته جدا كرده و كنار بگذارید به این ترتیب همه ورق های مشابه را كنار بگذارید و تعبیر كنید:

1 یا همان تك نشان : دوست داشتن

2 : تردید و دودلی

3: ازدواج ،قصد ازدواج داشتن

4: مشكل داشتن

5 : ناراحتی و غم

6: تماس و ارتباط تلفنی – نامه 

7: حكایت از فكر كردن زیاد و به یاد او بودن را دارد

8: از تیپ و قیافه شما خوشش میاد

9: از رفتار و اخلاق شما خوشش میاد

10: فاصله- دوری

 

 

سرباز : اگر برای مرد باشد نشان از غیرت و تعصب دارد.اگر برای زن باشد یعنی شخص دیگری هم در زندگی او نقش مهمی دارد.

بی بی : اگر برای زن باشد نشان از غیرت آن زن را دارد و اگر برای مرد باشد یعنی زنی دیگر را هم دوست دارد .

( حتما رقیب نیست ! ممكن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه : به معنی سلطان دل بودن

جوکر: یک کارت جوکر در دسته ورقی که می‌خواهید با آن فال ورق احساسی بگیرید، انتخابی است. به طور کلی، جوکر معادل با احمق در تاروت است و می‌تواند نماینده فرد سوال کننده باشد. اگر به طور تصادفی از بین کارت‌ها،‌ جوکر بیرون کشیده شود می‌تواند به معنای شانس، یا قدم گذاشتن در یک ماجراجویی تصادفی باشد. به طور کلی جوکر می‌گوید که در مورد پیامدهای اقدامات خود نگران نباشید.  

 

سپس از كارت های باقیمانده یك كارت با نیت احساس اصلی طرف مقابل بكشید و یك كارت با نیت احساس خود فال گیرنده بكشید و كارت سوم با نیت احساس مشترك بكشید و تبعیر كنید…

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

اموزش فال پاسور احساسي

 

 

انواع فال و طالع بینی

همین حالا با کمترین قیمت لاکچری ترین هتل خارجی رو رزرو کن

شهادت امام رضا نزدیکه، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

با هزینه یه سفر داخلی، برو ترکیه!

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

ارزانترین تور لاکچری آنتالیا رو همین الان رزرو کن !

ازفرم سینه هات ناراضی و بی اعتماد به نفسی؟ مشاهده راهکار

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

با این نرم کننده دیگه لبات پوسته نمیشه!

بلیط هواپیما مشهد با ارزان ترین قیمت ◀تیکبان

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

رزرو ارزان و لحظه آخری بلیط هواپیما

16 روش زیبایی دندان که تا حالا نمی دونستی !!!

تخفیف فوق العاده CP کالاف دیوتی+روش دریافت CP رایگان

بهترین نرخ بلیط هواپیما و هتل ◀ارزان و به مصرفه بلیط بخر

هتل های لاکچری و ارزان با آفرهای تابستانه رزرو کن!

تا 50% تخفیف مجلل ترین تالارها + مشاهده لیست مزون و آتلیه

قبل از به بار آمدن ویرانی، رابطتو نجات بده!

تور لاکچری ترین جزیره ایران باکمتراز 2میلیون

تالار مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید + تخفیف ویژه ورودی

چطور میشه در سریع ترین زمان آب را تصفیه کرد؟

چطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکار

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

تمیزکاری خونه کلافت کرده؟ حتما اینجا سر بزن

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

شهادت امام رضا نزدیکه، با کمترین هزینه به مشهد سفر کن!

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه

فال پاسور ازدواج

 

نحوه گرفتن فال ورق و آشنایی با معانی کارت ها

اموزش فال پاسور احساسي

مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الاهیات اختراع شدند.

 

اگرچه روش های مختلفی برای فال ورق وجود دارد، ما یک روش ساده را به شما نشان خواهیم داد و معانی اساسی که در زیر هر کارت بازی وجود دارد را بیان می کنیم.

 

هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را می دانید، می توانید فال کارتی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در واقع، حتی می توانید در صورت تمایل، فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک “پاسخ” سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید.

 

اولین چیزهای مهم: فال پاسور از 4 سری کارت تشکیل شده (دل ، خاج، خشت و پيک ) که با چهار عنصر مرتبط است به شرح زیر:

دل – آب

خاج – آتش

خشت – زمین

پیک – هوا

 

معنای هر کارت بازی:فال ورق سری دل:

 فال کارت

 

آس دل : عشق و خوشبختی. خانه، نامه عاشقانه. این کارت یک کارت مطلوب است که نشان دهنده رفع مشکلات است.

 

پادشاه دل : مردی منصف و دارای طبیعت خوب؛ مشاوری منصف و مفید ، مردی با محبت و دلسوز. این مرد بدون صحبت زیاد به شما کمک می کند. اقدامات او مهربانی و نگرانی او را نشان می دهد.

 

بی بی دل : یک زن با موی عادل و با طبیعت خوب؛ یا یک زن با علائم آب غالب در نمودار خود است. مشاوره مهربان زن محبت آمیز و دلسوز. بعضی اوقات ، این کارت می تواند نشانگر مادر یا چهره مادر باشد.

 

سرباز دل :دوست صمیمی. جوانی جوانمرد ؛ یا یک جوان با علائم آب غالب در نمودار خود است. 

 

10 دل : موفقیت ، این کارت مهمی است که نشان دهنده ثروت خوب بعد از دشواری است.

 

9 دل : کارت آرزوها. آرزو / رویا برآورده شده است.

 

8 دل : هدیه یا دیدار غیر منتظره، دعوت به مهمانی

 

7 دل : کسی که علاقه  اش به شما غیر قابل اعتماد است؛ کسی که محبتهایی ناخوشایند برای شما دارد. این کارت می تواند عاشق بودن باشد.

 

6 دل : موج ناگهانی از موفقیت. کسی از شما مراقبت می کند ، به شما محبت زیادی می کند.

 

5 دل : حسادت؛ رفتار بد برخی اطرافیانتان.

 

اموزش فال پاسور احساسي

4 دل : مسافرت ، تغییر در خانه یا تجارت.

 

3 دل : عشق و خوشبختی وقتی که کل فال ورق به طور کلی مطلوب است. در یک فال ورق بد ، این می تواند مشکلات عاطفی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای دوست داشتن را نشان دهد.

 

2 دل : یک مشارکت یا ازدواج صمیمی. این کارت بسیار مطلوب است که نشان دهنده قدرت و پشتیبانی از شریک زندگی است.

 

 فال ورق سری گشنیز:

فال پاسور

 

آس گشنیز : ثروت ، رفاه ، پول / سود غیر منتظره. با این حال ، در یک فال ورق نامطلوب، این پول ممکن است تقریباً به همان سرعت که ظاهر می شود ناپدید شود.

 

پادشاه گشنیز : مردی با موهای تیره و مهربان. یا مردی با آتش غالب در نمودار خود است. مردی سخاوتمند و با روحیه.

 

بی بی گشنیز : زن با موهای تیره و با اعتماد به نفس؛ یا یک زن با آتش غالب در نمودار خود است. او ممکن است به شما توصیه های خوبی کند.

 

سرباز گشنیز : جوانی با موهای تیره یا آتشین. جوانی محبوب ،خوش قلب و بازیگوش. همچنین می تواند یک تحسین کننده را نشان دهد.

 

10 گشنیز : موفقیت کسب و کار. موفقیت و بدست آوردن پول. سفری که ممکن است باعث پیدا کردن یک دوست جدید یا عشق شود.

 

9 گشنیز : موفقیت؛ گاهی اوقات یک ازدواج با یک ثروتمند یا یک ثروت بادآورده

 

8 گشنیز : مشکلات کاری / مشکلات تجاری که ممکن است مربوط به حسادت باشد. به طور کلی تصور می شود این کاملاً نامطلوب است.

 

7 گشنیز : موفقیت کسب و کار ، اگرچه ممکن است در عشق وجود داشته باشد. تغییر در مشاغل ، مانند یک ترفیع.

 

6 گشنیز : کمکهای مالی یا موفقیت.

 

5 گشنیز : دوستی جدید

 

4 گشنیز: مراقب ناسازگاری یا فریبکاری باشید. در این زمان از پذیرش بدون آگاهی ، دیگران خودداری کنید.

 

3 گشنیز : عشق و خوشبختی. ازدواج موفق؛ پیشنهاد بلند مدت مطلوب. یک فرصت مطلوب به ویژه از لحاظ اقتصادی.

 

2 گشنیز :  موانع موفقیت؛ شایعات مخرب.

 

فال ورق سری پیک:

نحوه گرفتن فال ورق

 

آس پیک : بدبختی؛ گاهی اوقات با مرگ یا ، بیشتر اوقات ، پایان دشوار همراه است.

 

پادشاه پیک : مردی با موی تیره؛ یا مردی با هوا که در نمودار خود غالب است. مردی جاه طلب .

 

بی بی پیک : زن بیوه یا مطلقه؛ یا یک زن با هوا غالب در نمودار است.

 

سرباز پیک : جوانی خصمانه و حسود است.

 

10 پیک : نگرانی؛ خبر بد.

 

9 پیک : بیماری ، تصادف ، بدشانسی. 

 

8 پیک : فتنه ، بدبختی ، خطر ، نا آرامی.

 

7 پیک : توصیه هایی که بهتر از آن انجام نمی شود. مانع موفقیت است.

 

6 پیک : تغییرات کوچک و پیشرفت.

 

5 پیک : مخالفت و موانعی که موقتی هستند. بعضی اوقات نشانگر یک فرد منفی یا افسرده است.

 

4 پیک: نگرانی های کوچک ، مشکلات. مشکلات مالی 

 

3 پیک : شکستن روابط. بعضی اوقات نشان می دهد که شخص ثالث به نوعی در حال برقراری رابطه است.

 

2 پیک: شکستن انواع روابط، شکست در یک روند مهم در زندگی مشترك. اگر سوال مربوط به یک علاقه خاص عاشقانه باشد ، این یک کارت هشدار دهنده محسوب می شود – خیانت یا جدایی.

 

فال ورق سری خشت:

فال ورق

 

آس خشت : یک پیام ، اغلب در مورد پول و معمولاً خبرهای خوب.

 

پادشاه خشت: مردی جوان با مویی خاکستری، یا مردی با زمین غالب در نمودار خود است. مردی با اقتدار ، مقام یا تأثیرگذاری.

 

بی بی خشت: زنی با موی بور؛ یک زن با زمین غالب در نمودار خود است. شایعات

 

سرباز خشت: جوانی احتمالاً با لباس فرم. یک فرد حسودی که ممکن است غیرقابل اعتماد باشد. شخصی که اخبار را به همراه دارد ، عموماً منفی ، اما نسبتاً جزئی است.

 

10 خشت:  تغییر در وضعیت مالی ،غالبا بهتر می شود.

 

9 خشت: یک معامله تجاری جدید؛ مسافرت رفتن؛ بی قراری؛ تغییر محل زندگی.

 

8 خشت: شغل جدید؛ تغییر در وضعیت شغلی ، ممکن است در سفر عشق قدیمی را پیدا کنند.

 

7 خشت: مشاجره در مورد امور مالی یا شغل. به طور کلی انتظار می رود که با خوشحالی حل شود.

 

6 خشت: مشکلات روابط ،مشاجره، جدایی

 

5 خشت: خوشبختی و موفقیت. تغییر بهتر. تولد ، یا خبر خوب برای یک کودک. زمان خوبی برای شروع پروژه های جدید است.

 

4 خشت: افزایش ارزش مالی . ممکن است یک فرد مسن توصیه های خوبی را ارائه دهد.

 

3 خشت: نامه حقوقی. برای جلوگیری از اختلافات با دیگران مواظب باشید.

 

2 خشت: مشارکت تجاری؛ تغییر در روابط؛ شایعات

 

فال پاسور ازدواج

 

آموزش فال ورق :

بهترین روش برای گرفتن فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید، و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم کرده و آنها را روی میز بگذارید.  

برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال ، فقط یک کارت بکشید. 

فال ورق شامل ترسیم سه کارت است – اولین نشانگر گذشته است ، دوم وضعیت موجود را نشان می دهد و سوم نتیجه یا آینده موضوع را نشان می دهد.

بعضی از آنها وقتی که به دنبال یک چشم انداز کلی برای یک شخص هستند ، تعداد بیشتری انتخاب می کنند. برای این روش ، سه کارت برای هر یک از این دسته ها بکشید: خود ، خانواده ، دوستانتان ، آنچه انتظار دارید ، آنچه انتظار ندارید و نتیجه.

از دسته بندی های خود متناسب با سوالتان استفاده کنید .

 

یادداشتهای جالب درباره کارتهای بازی :

در هر چهار سری، سیزده کارت وجود دارد که مربوط به 13 ماه قمری در یک سال است. پنجاه و دو کارت مطابق با پنجاه و دو هفته در سال است.

 

دل با عنصر آب مطابقت دارند و نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای “خوشحالی” هستند.

 

خاج با عنصر آتش مطابقت دارند و عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. آنها عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

 

خشت با عنصر زمین مطابقت دارد و عموماً بیانگر مسائل شغلی و پول است.

 

پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

 

انواع فال و طالع بینی

زیر 3 ساعت تحویل بگیر◀با کمترین هزینه بهترین گل روبخر

یه سفر تابستونه مهیج و کم هزینه در دیدنی ترین جاهای ایران

یه سفر تابستونی مهیج،با هتل جنگلی در دیدنی ترین جای ایران

تور لاکچری ترین جزیره ایران باکمتراز 2میلیون

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

ازفرم سینه هات ناراضی و بی اعتماد به نفسی؟ مشاهده راهکار

با هزینه یه سفر داخلی، برو ترکیه!

بهترین نرخ بلیط هواپیما و هتل ◀ارزان و به مصرفه بلیط بخر

هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات شهریور را اینجا پیدا کن!

خرید لپ تاپ استوک اروپا

خرید دستگاه تصفیه آب باضمانت اصل بودن کالا+ 30ماه گارانتی

تو این گرانی ها هم میشه باهزینه کم سفر بری

سفید کردن دندان با مواد مخصوص در 1 جلسه

لیفتراک 7 الی 15 تن DALIAN◀آماده تحویل-اپال ماشین

چطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکار

به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

درمان همیشگی بواسیر و هموروئید فقط در یک جلسه !

میخوای بدونی شیطنت کودکت طبیعیه یا بیش فعالی؟

اقامتگاهِ لاکچری و ارزانِ سفرهای شهریور را اینجا پیداکن!

رزرو وقت سفارت امریکا با 50% تخفیف * فرصت محدود

دنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

تخفیف فوق العاده CP کالاف دیوتی+روش دریافت CP رایگان

تالار مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید + تخفیف ویژه ورودی

اقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

میخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟

کالا ها و خدمات منتخب

//

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

باز در فال love عشقم، فتنه بر پا کرده ای* بُر زدی و حکم مرگم را تو امضا کرده ای! فال پاسور یا ورق یکی از سرگرم کننده ترین فالهای رایج و پرطرفدار در بین علاقمندان به فال است. به دلیل اشکال Horoscope sheet فال ورق بیشترین حجم فال را فال احساسی و عشقی تشکیل می دهد.

بهتر است قبل از آموزش کامل فال ورق نگاهی به تاریخچه جالب فال ورق داشته باشیم و پایه و اساس پیدایش این فال پرطرفدار در جهان را بدانیم.

نکته دوم کسانی که علاقمند هستند به آموزش انجام فال پاسور باید بدانند گرفتن فال پاسور نیاز به تمرکز زیاد، روح سبک و آرام دارد یعنی با تشویش خاطر نمی توانید فال بگیرید. با تخلیه مغز از هر نوع افکار و آلودگی منفی می توانید با انجام فال آنچه که کائنات می داند به افکار شما القا کند.


History تاریخچه فال پاسور یا ورق عشق

اموزش فال پاسور احساسي

راز فال ورق نام کتابی‌ست نوشته یوستین گوردر نویسنده نروژی. این کتاب در ۵۳ فصل نوشته شده و هر یک از فصل‌های آن به نام یکی از برگ‌های ورق نام‌گذاری شده.

ماجرای کتاب در مورد سفر پسری‌ست در جستجوی مادر به همراه پدرش. این کتاب همچون کتاب دیگر این نویسنده، دنیای سوفی فلسفه را به زبانی ساده بیان می‌کند. این کتاب را مهرداد بازیاری و عباس مخبر به فارسی ترجمه کرده‌اند.


یوستین گردر چه کسی است؟

یوستین گردر، در۱۹۵۲ در نروژ به دنیا آمد. او رمان‌نویس و خالق داستان‌های کوتاه است که اکثراً دارای اطلاعات فلسفی برای مخاطبین جوانش می‌باشد. یوستین گردر در رشته فلسفه، الهیات و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شد و سپس به مدت ده‌سال به‌تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان‌ها پرداخت و پیوسته در فکر متن فلسفی ساده‌ای بود که به درد شاگردان جوانش بخورد و چون متن مناسبی نیافت نهایتاً کتاب دنیای سوفی را در سال ۱۹۹۱ نوشت.

 

 

کتاب دنیای سوفی با استقبال بسیاری روبه رو شد و در همان چند سال اول انتشار به بیش از سی زبان ترجمه شد و تاکنون به ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده‌است و میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌است. یوستین گردر مهارت بسیاری در ساده‌نویسی و ایجاز دارد تا جاییکه توانسته‌است تاریخ فلسفه سه هزار ساله را در ۶۰۰ صفحه بگنجاند، وی از قول گوته می‌گوید:

کسی که از سه هزار سال بهره نگیرد تنگدست به سر می‌برد.

وی به راحتی مباحث پیچیدهٔ فلسفهٔ غرب را بی آن که مبتذل شود، به زبانی ساده وشیوا و همه فهم بیان کرده‌است.
درباره داستان

راز فال ورق نوشتهٔ یوستین گاردر نویسندهٔ نروژی است که به خاطر کتابِ دیگرش دنیای سوفی شهرتی جهانی دارد.[نیازمند منبع] اگرچه هم دنیای سوفی و هم راز فال ورق به لحاظ عناصرِ داستانی و درون‌مایه، تا حدی نزدیک به سبک فانتزی هستند، اما مضمونِ اصلیِ هر دو کتاب، فلسفی است.

دنیای سوفی به شکلی خیلی واضح‌تر به فلسفه می‌پردازد و در واقع یک دوره تاریخ فلسفه غرب به‌طور خلاصه و ساده‌است. اما راز فال ورق، خیلی داستانی‌تر و روان‌تر از قبلی است و نویسنده در قالبِ یک داستان فانتزی عقیدهٔ فلسفی مذهبیِ خاص خود که در دیگر آثارش هم آشکارا به آن پرداخته، بیان می‌کند.

 

 

داستان

داستان در مورد سفر پدر و پسری به نام هانس توماس است که از شمال اروپا به یونان می‌روند تا به دنبال همسر (و مادر) خود که چندین سال پیش برای تبدیل شدن به یک مدل هنری زادگاه خود را به شکلی عجیب ترک کرده‌است، بگردند و او را بیابند. هزینه این سفر را پدر طی یک بخت آزمایی برنده شده‌است و مسافرت با اتومبیل فیات شخصی صورت می‌گیرد.

در طول سفر هانس توماس با ماجراهای عجیبی رو به رو می‌شود و پی به رازهای عمیقی می‌برد که نه تنها به وی بلکه به سرنوشت همه انسان‌ها مربوط می‌شود. ابتدا مردی ریز جثه و بسیار عجیب به او یک عینک ذره‌بینی می‌دهد و می‌گوید که به آن نیاز خواهد داشت.

سپس در یک مهمان‌خانه در روستایی در کوه‌پایه‌های آلپ، پیرمردی نانوا به او کلوچه‌ای می‌دهد که در آن کتابی بسیار کوچک وجود دارد و کتاب یک داستان موازی دیگر در داستان اصلی ایجاد می‌کند. کتاب دوم که کتاب نان شیرمالی نام دارد خاطراتِ شخصی است که کشتی‌اش در دریا شکسته و بعد به ساحل یک جزیره بسیار عجیب با موجوداتی به شکل کارتهای ورق بازی و یک نفر انسان به نام فرود می‌رسد.

هانس توماس اندک اندک متوجه می‌شود، در این دنیا چیزهایی شگفت وجود دارد و برایش سوال‌هایی فلسفی دربارهٔ ماهیتِ وجودیِ انسان، هدفِ ما روی این کرهٔ خاک و «از کجا آمده‌ام، آمدنم بهر چه بود» مطرح می‌شود. او سعی می‌کند با ذهنِ کودکانهٔ خود پاسخ این معماها را پیدا کند و هم‌زمان از پدرش هم کمک بگیرد.

آن‌ها مراحل مختلفی را در جاده و کشتی پشت سر می‌گذارند و تا در نهایت مادر هانس توماس را که به مدلی برای عکاسی حرفه‌ای تبدیل شده‌است می‌یابند و با هم به محل زندگیشان بر می‌گردند.

البته در کنار داستان اصلی، داستان موازی دوم نیز جریان خود را دارد و پسر آن را از روی همان کتاب نان شیرمالی مطالعه می‌کند. و در پایان این دو داستان موازی به وحدتی ارگانیک می‌رسند.

 


روش گرفتن فال ورق احساسی (فال عشق)

 

 

سوالی را در نظر بگیرید. ورق‌ها را بر بزنید و از پشت روی میز بگذارید. سپس یک کارت را به طور تصادفی بیرون بکشید و پاسخی که کارت به شما می دهد را با توجه به موقعیت خود تفسیر کنید.

در ابتدا با خواندن یک کارت شروع کنید. اگر از همان اول به دنبال خواندن کارت‌های ترکیبی باشید ممکن است به اشتباه بیفتید. برای خواندن کارت‌های ترکیبی می‌توانید به مطلب فال ورق نعل اسب مراجعه کنید.

اما پیش از گرفتن فال عشق لازم است که ویژگی اصلی هر کارت و نحوه ارتباط کارت‌ها با یکدیگر را بیاموزید. در ادامه ما یک روش سریع برای پاسخ دادن به سوالات عجیب و غریب و احساسی شما داریم.

معنای هر سری ورق بازی چیست؟

در فال ورق یا پیشگویی با ورق پاسور هر دسته کارت معنای خاصی را ارائه می‌کند:

سری گشنیز یا خاج: اقدام و خلاقیت – ایده‌ها، انگیزه‌های الهام بخش و شور و شوقی که ما را به عمل وامی‌دارد.
سری دل: احساسات، عشق – تمام جنبه‌های احساسی زندگی
سری پیک: عقل و ارتباطات – همه آنچه که در ذهن ما اتفاق می‌افتد.
سری خشت: نگرانی‌های مادی – ثروت، سلامتی، شغل

آموزش کامل فال ورق/ فال احساسی، عشق با یوستین گوردر


هنگام فال عشق چه سوالی بپرسیم؟

اموزش فال پاسور احساسي

در مورد سوالی که می‌خواهید بپرسید خوب فکر کنید. توصیه می‌کنیم از سوالاتی که به شما هیچ اطلاعات مفیدی نمی‌دهند، اجتناب کنید؛ سوالاتی مانند: “آیا من شریک عشقی‌ام را در سال جاری می‌بینم؟”، هدفتان از چنین سوالی چیست؟ در عوض، بپرسید “چه کاری باید انجام دهم تا شریک زندگی عاشقانه‌ام را در سال جاری ببینم؟” اطلاعاتی که پاسخ این سوال به شما می‌دهد، می‌تواند به شما برای برداشتن قدمی موثر کمک کند. به این ترتیب موقعیتی برای شما ترسیم می‌شود که می‌توانید آن را دستکاری و کنترل کنید اما یک سوال با پاسخ بله یا خیر شما را به تقدیر خوب و بد حواله می‌کند.

بنابراین هنگام طرح سوال در Horoscope of Love فال عشق، سعی کنید به جای یک سوال با پاسخ بسته که جواب آری یا خیر دارد، سوالی بپرسید که اطلاعات و بینش شما را افزایش دهد.

 

مثال‌هایی از سوالاتی که در فال ورق احساسی باید از کارت بازی بپرسید:

چه چیز باید در مورد این رابطه بدانم؟
چگونه می‌توانم عشق خود را بشناسم وقتی او را دیدم؟
چه کاری باید انجام دهم تا برای رابطه عاشقانه آماده باشم؟
کارت‌ها در مورد این شخص چه می‌توانند بگویند؟
در حال حاضر چه انرژی عشقی در اطراف من وجود دارد؟
چه کار مثبت می‌توانم برای پیدا کردن عشق انجام دهم؟
چگونه می‌توانم او را متوجه خودم کنم؟
فکر می‌کنم من عاشق هستم، آیا کارت‌ها احساسات من را تایید می‌کنند؟
فکر می‌کنم او مرا دوست دارد، آیا کارت‌ها نظرات من را تایید می‌کنند؟

مطمئنا خودتان می‌توانید سوالات بهتری بیابید که با موقعیت شما تناسب داشته باشد.

معنی هر کارت در فال ورق احساسی

در ادامه فهرستی از معانی و معیارهای کلی هر کارت در رابطه با عشق و احساس آورده شده است، شما می‌توانید در فال ورق احساسی یا فال عشق تعبیر متناسب با موقعیت خود را پیدا کنید.

گشنیز (اقدام و خلاقیت)

 

 

فال ورق احساسی – فال عشق – سری کارت خاج

آس گشنیز: الهام جدید، شور، موضوع عاشقانه شدید
دو گشنیز: تأخیر در برنامه‌ها، انتظار برای عشق، موانع
سه گشنیز: شما تمام آنچه را که می‌توانید برای رسیدن به آن انجام می‌دهید. صبر
چهار گشنیز: ثروت، ثبات، تثبیت (تعامل، ازدواج، زندگی با هم)
پنج گشنیز: رقابت، چالش، شخص دیگری برای جلب توجه تلاش می‌کند.
شش گشنیز: پیروزی، آنچه می‌خواهید را بدست می‌آورید.
هفت گشنیز: برای حقوق خود ایستاده‌اید، در مقابل اجماع قرار می‌گیرید.
هشت گشنیز: چیزهایی که به سرعت در حال حرکت هستند، ازدواج تند، حاملگی
نه گشنیز: احتمال پایان رابطه، مسیر سخت، نیاز به یک قدرت درونی
ده گشنیز: عادت، خستگی، تصمیم گیری برای ادامه دادن
سرباز گشنیز: مرد بی رحم و نابالغ. وجود امور و مسائل زیاد
ملکه گشنیز: زن پرشور، احتمالا زنی نامهربان، دوستی دوست داشتنی
پادشاه گشنیز: مرد قوی، رهبر


کارت دل (احساسات)

 

 

فال ورق احساسی – فال عشق – سری کارت خاج

تک دل: موقعیت یا عشق جدید، سرشار از عشق، جاذبه عمیق، احساسات اولیه
دو دل: جاذبه متقابل، شکوفا شدن عشق، ارتباط در یک سطح روحی
سه دل: سرگرمی، دوستی، جشن، آرامش
چهار دل: چرخش به سمت درون، افسردگی خفیف، فرصت‌های عشقی از دست رفته
پنج دل: چالش‌های عاطفی، مشکلات، از دست دادن، ناامیدی، شکاف و جدایی
شش دل: تجدید دیدار، وصال دوباره، مصالحه
هفت دل: انتخاب، بی حرمتی، بی اثری
هشت دل: تنهایی، به راه خود رفتن، ترک یک رابطه
نه دل: استقلال، خودکفایی، عشق به خود، رضایت داشتن از موقعیت خود
ده دل: خانواده، تحقق عاطفی، عشق دراز مدت
سرباز دل: رومانتیک، مرد نابالغ، روابط سریالی
ملکه دل: زن رمانتیک، دوست خوب، حمایت احساسی
پادشاه دل: مرد نجیب، حامی، فرد قابل اعتماد


پیک (عقل و ارتباطات)

 

 

فال ورق احساسی – فال عشق – سری ورق پیک

تک پیک: ایده جدید، درک و بینش ناگهانی، وضوح، حقیقت
دو پیک: تمایل نداشتن به مواجه شدن با حقیقت، ناتوانی در رسیدن
سه پیک: سوء تفاهم، مشکل در روابط
چهار پیک: استراحت، احیا، تنهایی، ارزیابی دوباره
پنج پیک: خیانت، دروغ، گمراه شدن، خجالت زده شدن، رها کردن، رفتن
شش پیک: حرکت رو به جلو، بهبودی، سفر، امید
هفت پیک: به تنهایی عمل کردن، کنترل کردن اوضاع، به دست آوردن اعتماد به نفس
هشت پیک: فکر افتادن در تله، خود فریبی،‌ ناتوانی در پیشرفت
نه پیک: کابوس، افراط، مشکلات
ده پیک: پایان دادن، طلاق، آسیب، شروع مجدد
سرباز پیک: جوان هوشمند، متمرکز و عاقل
ملکه پیک: زن بسیار باهوش و با نفوذ. گاهی اوقات اشاره به «زن دیگر» دارد.
پادشاه پیک: مرد حرفه‌ای، هوشمند و بالغ. معمولا بسیار واجد شرایط و معتبر است.


خشت (مقاصد عملی)

 

 

فال ورق احساسی – فال عشق – سری ورق خشت

تک خشت: رابطه به مرحله جدید وارد می‌شود. خانه جدید، پروژه یا سایر موضوعات
دو خشت: سازگاری، تعادل، سود رساندن به یکدیگر
سه خشت: تمرکز بر روی کار، ایجاد یک رابطه
چهار خشت: عدم تمایل به مصالحه، سرکوب، بی حرمتی
پنج خشت: زیان مالی، زمان‌های دشوار، مسائل مربوط به مسکن
شش خشت: خیریه، کمک و یاری، وجود کسی که مایل به گوش دادن است.
هفت خشت: ناخشنودی مبهم، خواسته‌های بیشتر، به دنبال فرصت‌های عملی بودن
هشت خشت: تغییر جهت، اولویت دادن به شغل و یا تحصیلات بیش از عشق
نه خشت: استقلال، خودکفایی، رضایت
ده خشت: خانواده، وراثت، کسب و کار، شرکت، امنیت مالی
سرباز خشت: سخت کارکردن، مرد جوان صادق
ملکه خشت: عملی، مادرانه، زن جسور
پادشاه خشت: مرد بالغ و خود ساخته، لذت بردن از حاصل عمر خود.


نقش جوکر در فال ورق احساس

 

 

فال ورق احساسی – جوکر

وارد کردن یک کارت جوکر در دسته ورقی که می‌خواهید با آن فال ورق احساسی بگیرید، انتخابی است. به طور کلی، جوکر معادل با احمق در تاروت است و می‌تواند نماینده فرد سوال کننده باشد. اگر به طور تصادفی از بین کارت‌ها،‌ جوکر بیرون کشیده شود می‌تواند به معنای شانس، یا قدم گذاشتن در یک ماجراجویی تصادفی باشد. به طور کلی جوکر می‌گوید که در مورد پیامدهای اقدامات خود نگران نباشید.

مثالی از خواندن کارت در فال ورق عشق

اندی اخیرا فردی را ملاقات کرده و به او جذب شده اما مطمئن نیست که این رابطه ادامه دار خواهد بود.

سوال: اندی می‌پرسد، “چه چیزی باید در مورد با این رابطه بدانم؟”

کارت تصادفی کشیده شده: ملکه پیک

ملکه پیک – فال ورق احساسی – فال ورق عشق

 

 

اندی احساس نمی‌کند که این کارت نشان دهنده‌ی دوست دختر جدیدش است. ممکن است نشان دهنده نوعی تداخل یا نفوذ از یک زن مسن‌تر باشد؛ شاید مادر خودش یا مادر دوست دخترش. بنابراین او تصمیم می‌گیرد همه چیز را با احتیاط پیش برده و به علائمی که نشان می‌دهد کسی می‌خواهد رابطه آنها را خراب کند، بیشتر توجه کند.

این آگاهی، او را را برای مبارزه با مخالفت‌ها و مشکلات تواناتر می‌کند. اندی تصمیم می‌گیرد که بعد از گذشت یک هفته یا بیشتر کارت دیگری بکشد و یک بار دیگر فال ورق احساس را امتحان کند.

 

چقدر باید بین دو فال عشق فاصله باشد؟

اگر سؤال دیگری دارید، ورق‌ها را بر بزنید و کارت دیگری کشیده و بلافاصله بخوانید. با این حال، مراقب باشید سوالاتتان در مورد وضعیت‌های خیلی مشابه نباشند،‌ در غیر این صورت پاسخ صحیحی دریافت نخواهید کرد و گیج خواهید شد. اگر سوال مشابهی دارید یا پاسخ روشن‌تری برای سوالتان می‌خواهید، کارت‌ها را کنار بگذارید، چند روز صبر کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

نظر شما در مورد فال ورق احساس یا به طور کلی فال ورق چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود در این رابطه را از طریق بخش “ارسال نظر” در پایین همین صفحه با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.

 

 


آموزش فال ورق تلخ و شیرین

پس از آموزش فال ورق احساس که موضوع آن تنها به روابط احساسی و عاطفی افراد اختصاص دارد به سراغ فال ورق تلخ و شیرین می‌رویم. این فال جنبه‌های بیشتر و متنوع‌تری از زندگی را مد نظر قرار می‌دهد. در فال تلخ و شیرین ابتدا به عنوان نیت بازه‌ا‌ی زمانی برابر با یک تا سه ماه تعیین می‌شود.

Complete Tutorial / Emotional Tutorial, Love with Justin Gorder

به طور کل این بازه‌ی زمانی نباید کمتر از یک ماه و بیشتر از سه ماه باشد. در مجموع نتیجه‌ی این فال شامل 17 اتفاق مختلف است که در بازه‌ی زمانی تعیین شده برای فردی که فال آن گرفته می‌شود رخ خواهد داد.

نخستین مرحله در فال ورق تلخ و شیرین نیت کردن است. پس از آن باید کارت‌ها را به خوبی بر بزنید. این کار باید به گونه‌ای صورت گیرد که رویه اصلی برگه‌ها مشاهده نشود و تنها پشت آنها به چشم بیاید. سپس باید 13 برگه را از روی سایر برگه‌ها برداشته و آنها را زیر مجموعه‌ برگه‌هایی که در اختیار دارید قرار دهید.

 

 

چهاردهمین برگه هم باید رو شود و روی زمین قرار گیرد. پس از آن باید برای بار دوم 13 برگه دیگر را زیر سایر برگه‌ها گذاشته و برگه چهاردهم را رو کنید و آن را روی زمین قرار دهید. این روند تا به آنجا ادامه خواهد یافت که تعداد برگه‌های قرار گرفته روی زمین به عدد 17 برسد.

هنگام برگرداندن کارت‌ها و گذاشتن آنها روی زمین حتما دقت کنید که این عمل برای تمام برگه‌ها کاملا به یک شکل تکرار شود. به این معنی که اگر برگه‌ نخست را از سمت راست رو کرده و آن را روی زمین گذاشته‌اید، برگه‌های بعدی نیز باید دقیقا از همان سمت رو شده و روی زمین قرار گیرند.

به هر حال هنگامی که 17 کارت مذکور رو شد، در نهایت به مرحله‌ی نیت خوانی می‌رسیم. در این فال هر کدام از برگه‌ها معنی و مفهوم مشخصی دارند که می‌توانید آنها را در جداول زیر مشاهده نمایید. به کمک معنی و مفهوم این 17 کارت می‌توان سیر اتفاقاتی که قرار است برای فرد مشمول فال در بازه‌ی زمانی تعیین شده رخ ‌دهد را مشخص کرد.

 

 

برگه‌های گشنیز یا خاج به طور معمول بیانگر حالت‌های معنوی و روحی هستند.

 

 

برگه‌های دل عموما به جنبه‌های احساسی و عاطفی اختصاص دارند.

 

 

برگه‌های پیک به طور عمده رویدادهای نه چندان خوشایند را در بر می‌گیرند و به نوعی در تقابل با سایر برگه‌ها قرار دارند.

 

 

برگه‌های خشت در این فال معمولا به امور مادی یا مسایل مالی مربوط می‌شوند.

 

 

یادآوری: عزیزانی که خودشان تمایل به گرفتن فال ورق دارند باید بتوانید ذهن خود را از تشویش و افکار روزانه تخلیه کنید با فکری آرام بدون هیچ افکار متفرقه فال ورق بگیرند در غیر اینصورت آنچه که ذهن خود شما باور دارد به شما نشان می دهد! و از کائنات به شما مخابره ای نمی شود!!

Complete Tutorial / Emotional Tutorial, Love with Justin Gorder

برچسبها: فال پاسور

آموزش فال ورق احساسی، نعل اسب، رومانی، آموزش فال پاسور

فال پاسور یا فال ورق در ایران و همه جای دنیا محبوبیت بسیاری دارد. گفته میشود پیشینه فال پاسور به دوران مصر باستان میرسد. فال ورق شاید در ظاهر یک تفنن و تفریح به نظر برسد اما به گفته بسیاری با استفاده از فال ورق میتوان پیشگویی و آینده نگری نیز انجام داد. در این آموزش قصد داریم روش کامل گرفتن فال پاسور را شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

این روش را میتوانید خودتان یاد بگیرید و به دوستان خود نیز آموزش دهید.

آموزش فال ورق

اموزش فال پاسور احساسي

رایج ترین انواع فال ورق عبارتند از روش ساده که در آن فقط از سه کارت استفاده می شود و برای جواب ھای مختصر خوب است. روش بعدی مربع جادوی است که از نه کارت تشکیل می شود و یکی از نه کارت سمبل شخصی است که برایش فال گرفته می شود. این فال برای ھر گونه سوالی مناسب است. روش دیگر نعل اسب است که با ھفت کارت انجام شده و برای سوال ھای مھم در رابطه با مسایل مھم زندگی مناسب است. فال دیگر دایره اسمعی نامیده می شود که از سیزده کارت تشکیل
می شود. در دایره سماوی دوازده کارت معرف دوازده ماه سال و یکی از کارت ھا معرف حالت کلی سال است.

یکی از معروف ترین انواع فال ورق , فال رومانی است که در بعضی از کشور ھا فال کولی نیز نامیده شده است. در فال کولی از بیست و یک کارت استفاده می شود. آخرین نوع فال پاسور، ھرم است که با ده کارت انجام شده و برای ھمه نوع سوالی می باشد.

اما اول از همه فال ورق احساسی را معرفی میکنم که طرفداران زیادی دارد  icon-smile-o

آموزش فال پاسور

فال ورق احساسی براي اطلاع از احساس شخص مقابل نسبت به شما و احساس شما نسبت به آن شخص است. يه فال ساده بسیار جالب و تعجب آور !

ابتدا ورق ھا را خوب بر بزنید به حالتي كه پشت ورق ھا را ببینید نه روي ورق را. سپس به تعداد اسم شخص مقابل بچینید . مثلا” مینا ” داراي ۴ حرف است بنابرين بايد از اول دسته به تر تیب ۴ ورق كنار ھم بگذاريم و سپس به ترتیب از اولین ورق شروع به پر كردن ھمه ۴ دسته مي كنیم . سپس دسته ھا را از اولین دسته روي ھم قرار دھید .حالا شروع به خواندن و تعبیر مي كنیم . شما بايد ورق ھاي مشابه را پیدا كنید و كنار بگذاريد مثلا ٧ و ٧ . حالا از ھر نوعي بود .

چنانچه كنار ھم بودند انھا را از بقیه دسته جدا كرده و كنار بگذاريد به اين ترتیب ھمه ورق ھاي مشابه را كنار بگذاريد و تعبیر كنید:

١ يا ھمان تك نشان :دوست داشتن
٢ ترديد و ٢دلي
٣ ازدواج قصد ازدواج داشتن
۴ مشكل داشتن
۵ ناراحتي و غم
۶ تماس و ارتباط تلفني – نامه-
٧ حكايت از فكر كردن زياد و به ياد او بودن را دارد
٨ از تیپ و قیافه شما خوشش میاد
٩ از رفتار و اخلاق شما خوشش میاد
١٠ فاصله- دوري

سرباز : اگر براي مرد باشد نشان از غیرت و تعصب دارد اگر براي زن باشد يعني شخص ديگري ھم در زندگي او نقش مھمي دارد.

بي بي : اگر براي زن باشد نشان از غیرت آن زن را دارد و اگر براي مرد باشد يعني زني ديگر را ھم دوست دارد ( حتما رقیب نیست ! ممكن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه: به معني سلطان دل بودن

سپس از كارت ھاي باقیمانده يك كارت با نیت احساس اصلي طرف مقابل بكشید و يك كارت با نیت احساس خود فال گیرنده بكشید و كارت سوم با نیت احساس مشترك بكشید و تبعیر كنید. .

فال ورق احساسی یا فال پاسور احساسی طرفدارن زیادی دارد.

این روش برای سوالاتی مناسب است که احتیاج به جزییات نیست و یک جواب ساده می تواند کافی باشد. برای انجام و تفسیر این فال ابتدا قسمت فال ورق را بخوانید. در این روش شخصی که برایش فال گرفته می شود باید کارت ھا را بر زده و از میان Hنھا سه کارت انتخاب کند. کارت اول در باره گذشته, کارت دوم در باره حال و سومین کارت به آینده آن موضوع مربوط می شود.

این نوع فال ورق یا فال پاسور با ھفت كارت انجام شده و برای سوالھای مھم از آن استفاده می شود. برای انجام این فال احتیاج به كارت شخصی نیست. فردی كه برایش فال گرفته می شود باید كارت ھا را بر زده و ھفت كارت از میان آنھا انتخاب كند. كارت ھا به ترتیب از اول تا ھفتم و با چھره كارت ھا به سمت بالا كه دیده شوند قرار می گیرند. در صورت تمایل می توانید كارت ھا را مستقیم و بدون قوس یا حالت نعل اسب قرار دھید. فرقی ندارد.

كارت اول. در مورد گذشته مسئله ای كه مطرح شده
كارت دوم. زمان حال
كارت سوم. آینده نزدیك
كارت چھارم. در مورد نكات پیش بینی نشده
كارت پنجم. اطرافیان
كارت ششم. دوست و دشمن
كارت ھفتم. نتیجه نھایی

آموزش فال پاسور

این فال ورق رومانی با بیست و یك كارت و در سه ردیف ھفت تایی انجام می شود. شخصی كه برایش فال گرفته می شود باید ھفت كارت انتخاب كند كه این ھفت كارت به ترتیب از چپ به راست چیده شده و اولین ردیف افقی را تشكیل می دھند. ھفت كارت بعدی ردیف دوم و آخرین ھفت كارت ردیف سوم را می سازند.

ردیف اول در باره گذشته ، ردیف دوم در باره حال و ردیف سوم در مورد آینده سوال مطرح شده است. برای چگونگی انجام و تفسیر این فال لطفا به فال ورق مراجعه كنید. توجه داشته باشید كه در فال ورق ھر چه تعداد كارت ھا بیشتر باشد ، بھم آمیختن معانی كارت ھا و تفسیر فال نیز دشوار تر شده و به تجربه بیشتری نیاز دارد.

آموزش فال ورق

کارت شخصی معرف و سمبل فردی است که فال برایش گرفته می شود. اگر برای خودتان فال می گیرید انتخاب آن خیلی آسان تر است. این کارت باید یکی از کارت ھای تصویری یعنی سرباز,دام و یا شاه باشد. برای انتخاب مناسب ترین کارت ابتدا با توجه به جنسیت شخص نوع کارت را به این طریق مشخص کنید:

دام (بی بی) برای مونث
شاه برای مذکر
سرباز برای جوان مونث و مذکر

در مرحله بعدی باید دل,گشنیز,خشت و یا پیک بودن کارت را با توجه به شخصیت و مشخصات ظاھری آن شخص انتخاب کنید.

شخصیت

دل: خجالتی و مھربان
پیک: خشک و منطقی
خشت: خونگرم و معاشرتی
گشنیز: سر زنده و گرم

مشخصات ظاھری

خشت: رنگ مو روشن مایل به حنایی یا طلایی ھمراه با چشمان آبی

گشنیز: رنگ مو قھوه ای ھمراه با چشمان قھوه ای

دل: رنگ مو نقره ای یا طلایی ھمراه با چشمان سبز

پیک: رنگ مو و چھره تیره

فرضا اگر می خواھید برای یک شخص جوان فال بگیرید مسلما کارت باید یکی از سرباز ھا باشد. از طرفی به علت خجالتی بودن آن جوان سرباز دل مناسب است و از طرفی با داشتن چھره ای تیره سرباز پیک ھم می تواند مناسب باشد. در این قبیل موارد ابتدا ببینید کدام خصوصیت از دیگری بیشتر است و مھم تر از ھمه برای انتخاب کارت شخصی ھمیشه از بینش درونی خود استفاده کنید. انتخاب کارت شخصی از این نظر اھمیت دارد که ترکیب این کارت با کارت ھای دیگر می تواند معانی بخصوصی بسازد.

تکرار کارت ھا

در ھر کدام از انواع فال ھای ذکر شده اگر کارتی دو بار و يا بیشتر تکرار شده باشد مفھوم بخصوصی دارد که بايد در تفسیر خود به آن توجه کنید
دو بار تکرار
سه بار تکرار
چھار بار تکراراموزش فال پاسور احساسي

آموزش فال ورق

آس

ھمکاری و گردھمايی. اگر دل و گشنیز بود يعنی ازدواج و اگر خشت و پیک بود يعنی شراکت نا مطلوب، خبر خوب، افتخار.سر بلندی

شاه
ھمکاری شغلی
حمايت
جايزه، موفقیت

دام ( بی بی )
غیبت، کنجکاوی، ملاقات با دوست مونث
خیانت به اعتماد، ديدار
معاشرت، رسوايی

سرباز
عدم توافق
دوستان غیر واقعی، بحث و جدل
نبرد، جشن

ده
بھبود شرايط. اگر دل و خشت بود يعنی ازدواج
بھم خوردن نقشه ھا
موفقیت حتمی

نه
سود جزيی
سلامتی
به وقوع پیوستن ارزو

ھشت
بی احتیاطی، اگر دل و خشت بود يعنی لباس نو
زمان نا مناسب برای برنامه ھای مھم
نگرانی شديد، مسیولیت زياد

ھفت
تفريح، اگر دل و خشت بود يعنی عشق
کسالت جزيی
تبانی
شش
مقابله
کار سخت
مسائل غیر منتظره

پنج

مسايل شخصی
نا رضايتی
بدست آوردن يک میل شخصی

چھار
نا استوار
از ھم پاشیده شدن شالوده
مکان امن

سه
انتخاب
استوار
امید

دو
جدايی
تغییر جھت
بر سر دو راھی

عالی و کامل
فقط من نمیتونم معانی کارت هارو پیدا کنم امکان داره لینک بدین؟

سلام. من فال بلدم. البته خبلی متفاوت با این چیزی که گفته شده. اصطلاح هاشون متفاوتن

میشه یاد منم بدی🙃

آسونه دقت میخواد

سلام دقیق میتونید فال بگیری؟

چرا پاسخ سوالات دیده نمیشود

برای فال احساسی همینطور که مثال زدید چند ریدیف کارات بچینیم مثلا اگه چهار حرف بود چهار دسته چه تعداد کارت چیده بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


سایت دانلودمی از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف ما گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی و دانش شما عزیزان است.

پشتیبانی

راهنمای دانلود

گزارش تخلف

تبلیغات در سایت

شماره پیامک و تلگرام  09015545350

ایمیل: info[at]downloadme.ir

ساعات کاری: 8 صبح الی 12 شب

فال ورق

فال ورق یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فال ها در بین افراد است. در این فال، تفسیری از فال فرد با توجه به کارت هایی که انتخاب کرده، وجود دارد. جالب این که فال ورق یا پاسور از 4 دسته کارت تشکیل شده که این چهار دسته به چهار عنصر آب، خاک، زمین و آتش مرتبط هستند.

مدتها قبل از اینکه مردم از این کارت ها برای بازی کردن استفاده کنند، از آنها برای پیشگویی آینده استفاده می شد. اگرچه روش های مختلفی برای دستیابی به معانی هر کدام از کارت ها وجود دارد، ما در این مطلب جذاب از مجله آلامتو، به روشی ساده مفاهیم اصلی مربوط به هر کارت بازی را بیان خواهیم کرد. اگر دوست دارید فال ورق یا همان فال پاسور را یاد بگیرید، در این مطلب با ما همراه شوید.

ما در بازی ورق یا فال ورق با 52 کارت سر و کار داریم که در 4 گروه 13 تایی (که به اصطلاح به آن خال گفته می شود) تقسیم بندی می شوند. خال دل، خال پیک، خال خشت و خال گشنیز نام هر کدام از این سری های چهارگانه هستند.

حال بیایید ارتباط هر چهار خال با 4 عنصر را مشخص کنیم:اموزش فال پاسور احساسي

خال دل با عنصر آب، خال خشت با عنصر زمین، خال گشنیز با عنصر آتش و خال پیک با عنصر هوا در ارتباط است.

برای گرفتن فال ورق اتوماتیک پس از نیت بر روی تصویر زیر کلیک کنید

معنی هر کدام از کارت های بازی (ورق ‌بازی یا پاسور بازی)

در هر چهار دسته، سیزده کارت وجود دارد که مربوط به 13 ماه قمری یک سال است. پنجاه و دو کارت نیز مربوط به پنجاه و دو هفته یک سال است.

کارت های خال دل با عنصر آب مطابقت دارند و نشانگر عشق، دوستی، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی، آن ها کارت های “شاد” هستند.

کارت های گشنیز با عنصر v مطابقت دارند و به طور کلی بیانگر مسائل تجاری، جاه طلبی و موفقیت هستند. آن ها به طور کلی نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.

کارت های خال خشت با عنصر زمین مطابقت دارد و به طور کلی بیانگر مسائل شغلی و پولی است.

کارت های خال پیک، با عنصر هوا مطابقت دارند و به طور کلی بیانگر شایعات، چالش ها، پیام ها و ناراحتی ها هستند.

آموزش صفر تا صد فال تاروت در سایت فال بگیر
https://www.falbegir.com/product/tarot/

آموزش صفر تا صد فال تاروت در سایت فال بگیر
https://www.falbegir.com/product/tarot/

آموزش صفر تا صد فال تاروت در سایت فال بگیر
https://www.falbegir.com/product/tarot/

آموزش صفر تا صد فال تاروت در سایت فال بگیر
https://www.falbegir.com/product/tarot/

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

به گزارش تور کیش، اگر چه نمی توان میزان عشق را سنجید ولی شاید در تب و تاب و بی قراری های عاشقانه افراد بتوان با بعضی فال ها و توضیحات آتش احساسات را تا حدی کنترل کرد. عشق احساس عجیبی است که همراه با لذت و حتی زجر می تواند باشد و این دوگانگی هر دو برای عاشق لذت بخش است. از این رو در این مطلب آموزش فال ورق احساسی را که همان فال ورق عشق است، برایتان خواهیم داشت؛ با ما همراه شوید.

فال احساس برای اطلاع از احساس شخص مقابل نسبت به شما و احساس شما نسبت به آن شخص است. یک فال ساده بسیار جالب و تعجب آور !

بتدا ورق ها را خوب بر بزنید به حالتی که پشت ورق ها ببینید نه روی ورق را . سپس به تعداد حروف اسم شخص مقابل بچینید . مثلا رامین دارای 5 حرف است. بنابرین باید از اول دسته به ترتیب 5 ورق کنار هم بگذاریم و سپس به ترتیب از اولین ورق آغاز به پر کردن همه 5 دسته می کنیم. سپس دسته ها را از اولین دسته روی هم قرار دهید. حالا آغاز به خواندن و تعبیر می کنید.

نکته: شما باید ورق های مشابه را پیدا کنید و کنار بگذارید؛ مثلا 7 و 7 حالا از هر نوعی بود.

در آخر همه ورق های مشابه را کنار بگذارید و مابقی را تعبیر کنید:اموزش فال پاسور احساسي

1. یا همان تک: نشان دوست داشتن

2. تردید و دو دلی

3. ازدواج و یا قصد ازدواج داشتن

4. مشکل داشتن

5. ناراحتی و غم

6. تماس و ارتباط تلفنی – نامه

7. حکایت از فکر کردن زیاد و به یاد او بودن را دارد

8. از تیپ و قیافه شما خوشش میاد

9. از رفتار و اخلاق شما خوشش میاد

10. فاصله و دوری رخ داده یا می افتد

سرباز : اگر برای مرد باشد نشان از غیرت و تعصب دارد اگر برای زن باشد یعنی شخص دیگری هم در زندگی او نقش مهمی دارد .

بی بی : اگر برای زن باشد نشان از غیرت آن زن دارد و اگر برای مرد باشد یعنی زنی دیگر را هم دوست دارد . (حتما رقیب نیست ! ممکن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه: به معنی سلطان دل بودن

جوکر: یک کارت جوکر در دسته ورقی که می خواهید با آن فال ورق احساسی بگیرید، انتخابی است. به طور کلی، جوکر معادل با احمق در تاروت است و می تواند نماینده فرد سوال کننده باشد. اگر به طور تصادفی از بین کارت ها، جوکر بیرون کشیده گردد می تواند به معنای شانس، یا قدم گذاشتن در یک ماجراجویی تصادفی باشد. به طور کلی جوکر می گوید که در خصوص پیامدهای اقدامات خود نگران نباشید.

سپس از کارت های به جامانده یک کارت با نیت احساس اصلی طرف مقابل بکشید و یک کارت با نیت احساس خود فال گیرنده بکشید و کارت سوم را با نیت احساس مشترک بکشید و تعبیر کنید.

مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الهیات اختراع شدند. هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را بدانید، می توانید فال تک نیتی را انتخاب نموده که مناسب شما باشد. در واقع، می توانید فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک پاسخ سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید. در ادامه معانی تمام کارت های پاسور را آورده ایم.

بهترین روش برای دریافت فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم نموده و آنها را روی میز بگذارید. برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال، فقط یک کارت بکشید و با توجه به تعابیر زیر، کارت خود را تفسیر کنید.

ورق های سری دل

تعابیر فال ورق احساسی سریع

ورق های سری خشت

آموزش فال ورق احساسی

ورق های سری خاج یا گشنیز

آموزش فال ورق احساسی یا عشق

ورق های سری پیک

فال ورق احساسی

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. آیا تا به حال نتیجه درستی از فال ها گرفته اید؟ تا چه حد به فال و طالع بینی اعتقاد دارید؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین برای دانستن روش های دیگر دریافت فال ورق، به مطلب آموزش فال ورق؛ انواع فال ورق به روش اصولی و صحیح مراجعه کنید.

گوشه گوشه این کشور پر از تاریخ است و زیبایی و فرهنگی که باید از نزدیک دید. از غذاهای لذیذ بلژیکی گرفته تا فستیوال ها و آثار تاریخی همه، مردم را به این سرزمین رویایی دعوت می نمایند.

فیلم زن شگفت انگیز 1984 توانسته در نخستین آخر هفته سال جدید میلادی با 5.5 میلیون دلار فروش صدرنشین باکس آفیس گردد. فیلم های منتقدپسندی مثل اخبار دنیا و زن جوان نوید دهنده هم در گیشه سینماها حضور مؤثری داشته اند.

کازان یکی از شهرهای مهم و بزرگ در روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل های 4 ستاره سفری لوکس و با امکانات عالی را در این شهر تجربه کنید.

خبرنگاران: شهاب حسینی در سال 1352 در تهران به جهان آمد و در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش نموده ، از جمله سریال شهرزاد که حواشی در پی داشت.

اموزش فال پاسور احساسي
اموزش فال پاسور احساسي
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *