چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم
چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

شرکت اپیک گیمز بازی Fortnite: Battle Royale را ابتدا به طور انحصاری برای گوشی‌های سامسونگ عرضه کرد و پس از مدت زمان تعیین شده، این عنوان هم اکنون برای دانلود در تمام گوشی‌های اندرویدی در دسترس است. در این مطلب آموزش دانلود و نصب بازی فورتنایت در اندروید را می‌آموزید.

پریدن از اتوبوس هوایی فورتنایت و تجربه میدان جنگ هیجان انگیز، کمی زمان خواهد برد؛ چرا که مانند نسخه بتا iOS، برای نصب بازی فورتنایت در اندروید نیز باید دعوتنامه دریافت کنید و مدتی در لیست انتظار بمانید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید که چطور آن را دانلود کنید؛ چرا که اپیک آن را بر روی سرویس خودش منتشر کرده و از استورهایی مانند گوگل پلی قابل دسترسی نیست.

هفته گذشته، این اپلیکیشن در اپ استور سامسونگ منتشر شد و در کنار آن، فورت نایت را در وب‌سایت خودش هم منتشر کرد که در نتیجه، تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابلیت دانلود آن را دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دلیل عدم عرضه بازی در پلی استور می‌توانید خبر عدم انتشار فورتنایت در گوگل پلی را مطالعه کنید.

در اینجا یک راهنمای قدم به قدم را در رابطه با نصب بازی فورتنایت در اندروید مشاهده می‌کنید. همچنین اگر هم با Fortnite آشنایی ندارید و می‌خواهید بدانید دقیقا فورتنایت چیست و چه سبکی از بازی است، یا اینکه می‌خواهید بدانید تجربه آن در موبایل یا دستگاه‌های دیگر چگونه است، ویدیو زیر را حتما تماشا کنید:

دارندگان گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند به راحتی این بازی را نصب کنند. برای این کار ابتدا برنامه Galaxy Apps را باز کنید. سپس بر روی بنر بازی بزنید و بعد از آن دکمه Install and Open را انتخاب کنید. پس از اجرا، بازی اصلی به طور خودکار دانلود می‌شود. پس از نصب، گزینه Launch را که در اپ Fortnite Installer قرار دارد انتخاب کنید. فراموش نکنید که Installer را برای آپدیت‌های جدید در تلفن همراه خود نگه دارید.چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

در درجه نخست، توجه داشته باشید که برای دانلود Fortnite به پلی استور یا هر وب‌سایت دیگری که نمی‌شناسید نروید. شرکت سازنده تاکید کرده که تنها راه دانلود فورت نایت برای سیستم عامل اندروید، وب‌سایت Epic است.

این یعنی به هر لینکی که در توییتر، پلی استور یا هر جای دیگری می‌بینید و ادعا می‌کند APK رسمی است، نباید توجهی کنید. با این کار گوشی خود را برای ویروس‌ها آماده کرده‌ و ریسک خطرناکی انجام داده‌اید.

حتی اگر در پلی استور عنوان بازی را جستجو کنید، با این پیغام مواجه می‌شوید: “Fortnite Battle Royale از Epic Games, Inc در Google Play در دسترس نیست.” بنابراین نسبت به لینک‌هایی که در اینترنت می‌بینید آگاه باشید.

اگر یک گوشی سازگار سامسونگ دارید، می‌توانید از طریق لانچر بازی سامسونگ یا وب‌سایت اپیک آن را دانلود کنید. گلکسی نوت ۹ یکی از گوشی‌های سازگار است که به تازگی معرفی شده است. در زیر لیست کامل تمام گوشی‌هایی که مشخصات لازم را برای نصب بازی فورتنایت دارند، مشاهده می‌کنید. این لیست به طور رسمی ابتدا در وب‌سایت اپیک منتشر شد.

گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ:

گوگل:

ایسوس:

اسنشال:

هوآوی:

ال‌جی:

نوکیا:

وان پلاس:

ریزر:

شیائومی:

زد تی ای:

اگر موبایل سامسونگ ندارید، بهترین راه برای نصب بازی فورتنایت در اندروید ثبت نام از طریق وب‌سایت Epic است. برای ثبت نام تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید. وفتی نوبت شما فرا رسید، ایمیل دعوت برایتان فرستاده می‌شود.

ورود و ثبت نام در بازی Fortnite

اگر قبلا این بازی را از طریق کنسول، PC یا آیفون انجام داده‌اید، پس از دریافت دعوت، مطمئن شوید که با حساب کاربری فعلی‌تان وارد شدید و نام کاربری‌تان همان است که در PC یا پلی استیشن نتوورک و ایکس باکس لایو وجود دارد. از این طریق می‌توانید تمام اطلاعات قبلی خود، مانند Battle Pass، کاراکترها و… را به گوشی بیاورید.

در آخرین مرحله، باید منتظر بمانید. پس از اینکه دعوت شدید، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود. توجه کنید که تمام این مراحل یعنی دریافت دعوتنامه برای نصب فورت نایت تنها برای نسخه بتا است. بر اساس گفته‌های این شرکت، این نسخه به زودی برداشته می‌شود و دیگر نیازی به این کار نیست. اما اگر عجله دارید باید منتظر دعوتنامه باشید.

در نسخه iOS، مدت زمان نسخه بتا کمی بیشتر از دو هفته بود و بعد از آن به طور عمومی در اپ استور عرضه شد. این امر برای اندروید نیز به طور مشابه است، با این تفاوت که به جای فروشگاه رسمی، باید آن را از وب‌سایت اپیک دریافت کنید. این شرکت به خاطر حق کمیسیون ۳۰ درصدی گوگل از انتشار بر روی گوگل پلی خودداری کرد. شما می‌توانید نسخه عمومی و اصلی این بازی را در ماه سپتامبر دریافت کنید.

به خاطر نوع متفاوت توزیع این بازی، برای نصب باید دو اپلیکیشن متفاوت را دانلود کنید، حتی در دستگاه‌های سامسونگ. اولین، Fortnite Installer است که APK رسمی به حساب می‌آید و دومی برای نصب بازی است.

برای این کار باید در تنظیمات گوشی، دانلود اپلیکیشن از جایی غیر از فروشگاه رسمی را فعال کنید. سپس اپ را نصب کنید که نسبت به اپ‌های معمولی کمی پیچیده‌تر است.

پس از انجام این کارها، باید فورتنایت را اجرا کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. Epic به کاربران توصیه می‌کند برنامه Fortnite Installer را نگه دارند و پاک نکنند؛ چون برای آپدیت‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

.

منابع: The Verge و Sam Mobile

Modal body text goes here.

ارسال

سلام. من در گلکسی اَپ هم پیداش نکردم! چند ماهه که برای دعوتنامه ثبت نام کردم. بازم نشد! و نیومده! هیچ پیامی! دستگاه من Samsung Galaxy A7 2016 هست. لطفا راهنماییم کنید.

سلام
متاسفانه Galaxy A7 از این بازی پشتیبانی نمی‌کنه و در لیست گوشی‌های واجد شرایط که شرکت سازنده فورتنایت منتشر کرد، نیست. لیست گوشی‌ها و مشخصات لازم برای نصب رو می‌تونید در متن مشاهده کنید.

سلام:| داشتیم از خوش حالی می مردیم که بلاخره بعد ۷ ماه فورتنایتو روی اندروید بشه بازی کرد اینم اول که برا ios اومد بعدم که برا galaxy A7 2017 هم نیومده رفتم سایت اپیک گیمز بعد ۵۰ ساعت یه چی برا ایمیلم فرستاد نصب کننده بازی رو دان کردم میزنه برای دستگاه شما مناسب نیست:|یعنی اپیک گیمز اومد ۴ بانده اسفالتم کرد رفت:|

پیشنهاد می‌کنم روی PC یا کنسول‌های بازی امتحان کنید. تجربه خیلی بهتری نسبت به موبایل داره.

سلام. بازی فورتنایت برای گوشی A8 2018 میاد؟؟؟

سلام
بله. Galaxy A8 2018 حداقل مشخصات لازم رو داره ولی از آنجایی که در لیست نیست، باید منتظر انتشار نسخه اصلی باشید.

گوشی من Galasy grand prime pro است ایا میاد

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

متاسفانه خیر؛ حداقل رم برای نصب ۳، و مقدار توصیه شده ۴ گیگابایت به بالاست

سلام گوشی من LG G6 خواستم بدونم چرا برای گوشی من اجرا نمیشه از کیه منتظرم که ایمیل برام بفرستند که هیچی برام نیومد.گوشیم هم تو لیست هست چی کار کنم اخه

سلام
اولویت در ثبت نام و فاصله از دیتاسنتر از فاکتورهای دریافت دعوت نامه است. داشتن حساب کاربری از قبل روی سایر پلتفرم‌ها هم تاثیرگذاره که البته مشخص نیست باعث ارسال سریعتر ایمیل میشه یا دیرتر!

من پنج تا گوشی دارم ایا بر این چهار گوشی فورتنایت نیخورد یا خیر
سامسونگ g532f
هاوایی p7
سامسونگ زد تی
ایفون se
تکنوwx4پرو
ایا بر این گوشی ها فورت نایت میخورد

iPhone SE بدون نیاز به دعوتنامه

سلام
این بازی برا گوشی سامسونگ j5با مشخصات
Android:601
RAM:3
گرافیک:اسنپ دراگون۴۱۰
بالا میاد یا نه؟؟؟

سلام
به احتمال زیاد خیر

نه

ایا برای گوشی جی سون پریم میاد😢😢😢😐😯😯

چرا بازی بر روی گوشی HUAWEI P SMART بالانمیاره.

سلام این بازی روی سونی xperia xa1 ultra اجرا میشه لطفا زود راهنمایی کنید

سلام
احتمالا

سلام خسته نباشی من چرا گوشیم اس ۷ ادج هست کارایی که گفتین رو انجام دادم ارور گرافیک میده حتی بعد دانلود ۱گیگ داخل بازی؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید

سلام
نصب بازی دیگه نیازی به دعوتنامه نداره. یک بار دیگه امتحان کنید

گوشی من galexy s6 edge هست بالا میاد روش

گوشی سامسونگ اس سیکس اج بالا میاد

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

و بالاخره رویای دانلود Fortnite برای اندروید به واقعیت تبدیل شد! حال سوال بسیاری از گیمرها این است که فورتنایت بر روی کدام دستگاه ها قابلیت نصب دارد؟

و بالاخره رویای دانلود Fortnite برای اندروید به واقعیت تبدیل شد! حال سوال بسیاری از گیمرها این است که فورتنایت بر روی کدام یک از دستگاه های اندرویدی قابلیت نصب دارد؟ به لطف رونمایی بزرگی که از اسمارت فون Galaxy Note 9 صورت پذیرفت، اکنون ما می دانیم که دقیقا کدام دستگاه ها قابلیت دانلود Fortnite برای اندروید (البته نسخه ی بتای این بازی) را دارند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ۲۰۱۸

دانلود Fortnite برای اندروید

اما سفر فورتنایت از IOS به Android چندان هم آسان نبود! پس از تاخیر اندروید از تعهد خود مبنی بر “انتشار این بازی در تابستان” به یک برآورد اولیه ی “نسخه ی انحصاری ۳۰ روزه” برای گلکسی نوت ۹، طرفداران این بازی و آن هایی که خواستار دانلود Fortnite برای اندروید بودند، بارها به شدت ناامید شدند.چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

همه چیز وقتی بدتر شد که متوجه شدیم، اندرویدی ها نمی توانند این بازی را به طور رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنند، در حالی که کاربران IOS تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار این بازی پرطرفدار را دانلود کرده اند. اما تمامی این ناامیدی ها اکنون پشت سر گذاشته شده اند و دانلود Fortnite برای اندروید به واقعیت تبدیل شده است. در رویداد معرفی Note 9، بالاخره Epic Games اطلاعات جدیدی درباره ی دانلود Fortnite برای اندروید ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Westworld که بر اساس سریال Westworld ساخته شده است!

طبق توافق بین Samsung و Epic Games، انحصار فورتنایتِ سامسونگ فقط به مدت ۳ روز باقی خواهد ماند که بسیار کمتر از عدد ۳۰ روزی است که در ابتدا عنوان می شد. بنابراین اگر از دستگاه های گلکسی سامسونگ استفاده می کنید، می توانید همین الان لذت استفاده از این بازی محبوب را تجربه کنید.

لیست دستگاه های سامسونگی که قادر به دانلود Fortnite برای اندروید می باشند

بیشتر بخوانید: بازی Fortnite موبایل را از دست ندهید! از محبوب‌ترین‌های AppStore

۱- به Galaxy App Store سامسونگ وارد شوید. ۲- بر روی بنر بازی Fortnite تپ کنید. ۳- سپس بر روی لینک نصب این بازی تپ کنید. ۴- مجوزهای حافظه ی ضروری را برای نصب بازی تایید کنید.

این بازی ۱٫۸۸ گیگ از حافظه ی دستگاه شما را پر می کند و شما باید این میزان حافظه ی خالی در دستگاه خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۹ ی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

برای چندین دستگاه اندرویدی دیگر به جز سامسونگ، نسخه ی بتای فورتنایت در روز ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) برای دانلود منتشر می شود. چند هفته پس از آن هم این بازی برای چندین دستگاه اندرویدی دیگر ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: ۶ ی بی پایان برای تست سرعت عکس العمل !!!

این بازی بر روی گوگل پلی استور موجود نیست و شما می توانید آن را از وبسایت Epic Games Fortnite mobile دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ برای همه کنسول ها؛ ترین‌های ۲۰۱۷

۱- به Fortnite.com رفته و بر روی گزینه Play Free Now کلیک کنید. ۲- پلتفرم خود را انتخاب کرده و بر روی Mobile تپ کنید. ۳- برای ساخت حساب Epic game ثبت نام (Sign up) کنید. ۴- دانلود Fortnite برای اندروید شما آغاز خواهد شد. ۵- برای دعوت بتا Sign up کنید.

پس از دانلود این بازی، شما فقط زمانی قادر به اجرای آن خواهید بود که یک تاییدیه ی رسمی در ایمیل خود دریافت کنید. سپس ضروری است تا برای برنامه ی بتای این بازی ثبت نام کنید. شاید چندین روز طول بکشد تا دعوت شما پذیرفته شود. ضمنا، این بازی به دلیل تحریم های ایلات متحده هم اکنون از IP های چند کشور از جمله ایران قابل اجرا نیست و شما برای اجرای فورتنایت نیاز به فیلتر شکن خواهید داشت.

منبع: fossbytes.com

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ که نباید از دست بدهید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

ویندوز ۱۰ به مراتب سریعتر از نسخه های قبلی سیستم عامل مایکروسافت است ،…

یکی از مواد معدنی بسیار ضروری برای بدن کلسیم و بهترین منبع تامین آن…

نوزادان به دلایل مختلفی بخصوص در روزهای اول زندگی پس از دو سه دقیقه…

به هر دلیلی همه دوست دارند قدشان بلندتر شود. هر چند ژتیکک عامل مهمی…

شیر خشک به نسبت شیر از مزایای متعددی برخوردار است. اولاً فاسد نمی‌شود، ثانیاً…

Copyright © 2018 – Netnevesht

نام کاربری

رمز عبور

مرا به خاطر داشته باش

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

ثبت نام | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام کاربری

ایمیل

یک رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

ورود | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام کاربری یا ایمیل:

ورود| ثبت نام

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

دوستان هدف من از این ویدیوی اموزشی اینه که همتون شاد باشید و با تیم اموزش ها کار های خوبی دا تجربه کنید باتشکر .

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

آپدیت نسخه اندروید گوشی شما در 3 حرکت!

1- مدل دقیق دستگاه خود را در بخش آپدیت اندرویدزوم سرچ کنید.

2- پکیج فایل آپدیت مخصوص دستگاه خود را دریافت کنید.

3- به کمک آموزش آنرا نصب و نسخه اندروید را ارتقا دهید.

به همین سادگی از نسخه بالای اندروید لذت ببرید!

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

کسری

27,مرداد,1397
آموزش, اپلیکیشن های محبوب, مقاله

8 نظرها

سامسونگ امسال در رویداد Unpacked خود از دستگاه Galaxy Note 9 رونمایی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این مراسم، سامسونگ این موضوع را که بازی فورتنایت برای مدتی منحصرا برای نوت 9 خواهد بود را تصدیق کرد. این در حالی است که نسخه بتای بازی Fortnite به صورت رسمی بر روی بسیاری از دستگاه‌های اندروید نیز قابل دسترسی است.

 اندروید به عنوان یک پلتفرم، بسیار بزرگ‌تر از یک تولیدکننده تجهیزات است. حتی اگر این شرکت تولیدکننده سامسونگ باشد. این انحصاری بودن، حداقل انحصار غیر رسمی، مدت زمان زیادی طول نکشید. توسعه دهنده شناخته شده Quinny899، موفق شد نسخه APK بازی Fortnite را به نحوی مود کند که بر روی هر دستگاه اندرویدی قابل اجرا باشد. در ادامه با اندروید زوم همراه باشید تا علاوه بر آموزش نصب این بازی پرطرفدار آن را به صورت رایگان از این وبسایت دانلود کنید.

در حالی که این خبر که این بازی بر روی دستگاه اندروید غیر سامسونگ قابل اجراست برای طرفداران این بازی هیجان‌انگیز است، اما دلایلی برای نگرانی نیز وجود دارد. نسخه APK اصلاح شده توسط Quinny899 ثبت شده است نه شرکت Epic (شرکت سازنده بازی)، زیرا مود کردن به این شکل انجام می‌شود. این بدین معنی است که اگر کاربرانی از نسخه اصلاح شده برای دسترسی به بازی استفاده کنند Epic متوجه خواهد شد. این نسخه هیچ تقلب و و روش تقلبی را شامل نمی‌شود، اما با این وجود Epic می‌تواند حساب شما را مسدود کند.

از آنجایی که بازی Fortnite از فروشگاه گوگل پلی و متعاقبا بازی‌های گوگل پلی استفاده نمی‌کند، تنها راه دسترسی به بازی یک حساب Epic است. اگر پیش‌تر بر روی کامپیوتر بازیکن بازی فورتنایت بوده اید، بهتر است که حساب خود را به خطر نیاندازید. پیشنهاد می‌شود اگر به هر شکلی راغب به تست بازی بر روی دستگاه اندروید خود با استفاده از نسخه APK مود شده هستید، یک حساب دیگر باز کنید.

تنها عامل مورد نیاز برای نصب نسخه APK مود شده و اجرای آن بر روی دستگاه اندروید خود این است که دستگاه شما باید دارای یک پردازنده ARM64 باشد. به عبارت دیگر، باید پردازنده 64 بیتی را پشتیبانی کند، که در اکثر دستگاه‌های جدید اندروید صادق است.

اگر دستگاه شما این لازمه را برآورده می‌کند، به منظور نصب APK می‌بایست گزینه Uknown sources را در قسمت Security در تنظیمات اصلی فعال کنید. اگر دستگاه شما دارای اندروید نسخه 8 یا بالاتر است، گزینه Uknown sources در این قسمت نخواهد بود. در این صورت، می‌تواند از این لینک جهت آماده‌سازی دستگاه خود برای نصب APK های شخص ثالث استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، این بازی برای دستگاه‌هایی غیر از گلکسی نوت 9 به شکل بتا قابل دسترسی است. نسخه بتا رسمی است بنابراین بر روی دستگاه‌های پشتیبانی شده، بدون خطر می‌توان از آن استفاده کرد. پس باید قبل از نصب نسخه APK مود شده و به خطر انداختن حساب خود، از اینکه دستگاه شما از نسخه بتای رسمی پشتیبانی نمی‌کند مطمئن شوید. در زیر نام دستگاه‌هایی که نسخه بتای اندروید در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کند ارائه شده است. این لیست رسما توسط شرکت Epic Games ارائه شده است:

لیستی از دستگاه‌هایی که در حال حاضر پشتیبانی نمی‌کنند اما در آینده نزدیک مشکل آن‌ها برطرف خواهد شد:

در زیر می‌توانید نسخه‌های بتا و مود شده بازی Fortnite را برای گوشی‌های اندرویدی خود دانلود کنید. دو نسخه مود برای دانلود قرار داده شده است که یکی برای زمانی است که قابلیت چک device/GPU/RAM غیر فعال باشد و دیگری برای زمانی که علاوه بر موارد پیشین Safety Net نیز غیرفعال باشد. فقط توجه داشته باشید که نسخه مود دوم ممکن است سبب بلاک شدن اکانت بازی شود.

دانلود فایل APK نسخه بتا بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا نسخه بتا بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل APK نسخه اول مود بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل APK نسخه دوم مود شده بازی Fortnite با لینک مستقیم

 

توصیه: در صورتی که گوشی تلفن همراه خود را در لیست گوشی‌های بتا مشاهده نمی‌کنید در مورد استفاده از نسخه مود احتیاط کنید.

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه‌ com.epicgames.fortnite را در مسیر Android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

تگ هابازی Fortnite بازی Fortnite برای سامسونگ دانلود بازی Fortnite برای اندروید دانلود بازی فورتنایت دانلود نسخه مود بازی Fortnite

ثبت و رجیستر گوشی یا تبلتهایی که به صورت مسافری یا هدیه از خارج به ایران وارد شدند

اطلاعات بیشتر

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

8,مهر,1397

17,شهریور,1397

10,شهریور,1397

آموزش ترفندهای بازی Fortnite در نهایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا یعنی بازی Fortnite به …

لطفا جواب بدهید به سوالم.

مرسی اما نسخه جدیدش اومده نسخه 5.40.0 لطفا بگوئید این نسخه را از کجا دانلود کنم؟

نه متاسفانه تب لت من Samsung galaxy tab s2 هست و تو لیست نیست اگر جایی سراغ دارید که آخرین نسخه مود شده یعنی نسخه 5.30.0 دارد لطفا خواهشا بگوئید.

از سایت زیر میتونید استفاده کنیدhttps://apkwonderland.com/fortnite-5-30-0-4308-apk-mod-free-download-for-androidچگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم

سلام.لطفا نسخه جدید fortnite بزارید یا بگید چطوری دانلود کنیم.

سلام،
اگر گوشی خودتون رو توی لیست شرکت Epic مشاهده میکنید میتونید Fortnite Installer رو از خود سایت توسعه دهنده بازی دانلود کنید و از طریق این برنامه بازی رو نصب کنید.

سلام نصب کردم نسخه مود شده رو دیتا هم بطور کامل دانلود شد ولی وقتی میرم داخل این یرنامه رو میخواد fortnite installer اینم ک نصب میکنم میزنه بازی روی دیوایس شما سازگار نیس بازیم با این برنامه اجرا میشه چکار کنم؟؟؟ لطفا هرچی زودتر جوابمو بدید

سلام، با توجه به اینکه نسخه مود نسخه رسمی شرکت Epic Games نیست ممکن است که نسخه ها با بعضی از دستگاه ها مشکل داشته باشند. توجه کنید که برای ورود به بازی هم باید از VPN استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود

پرداخت گمرک، رجیستر و فعالسازی گوشی‌های مسافری

وارد بخش آپدیت اندروید شوید.

مدل دستگاه خود را جستجو کنید.

فایل آپدیت را دانلود و آموزش فلش را پیش ببرید.

به همین سادگی!

کنترل گوشی دیگران از راه دور Mobile Tracker

بهترین بازی ماشین 2018 : Asphalt 9 Legends


کل آرشیو رام های اندرویدزوم را یکجا بخرید!

لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 8 

چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم
چگونه فورتنایت را برای اندروید نصب کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *