چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

خواص دارویی و گیاهی

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی
چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی



لطفا بعدا تلاش فرمایید …

با استفاده از سرویس خط به خط، تلفنی شارژ انتقال دهید و یا صورتحساب خط دائمی پرداخت کنید.

شما مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانید با استفاده از این سرویس، خط اعتباری دوستان‌تان را شارژ کنید و یا صورتحساب خط دائمی‌شان را بپردازید.

برای ارسال اعتبار می‌توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:
 

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید. وارد قسمت خط به خط شوید و سپس شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

برای انتقال اعتبار نیاز به رمز دارید. با شماره‌گیری هر یک از کدهای*142*1# یا 1#*3*1*555* از خط ایرانسل‌تان می‌توانید رمز خود را دریافت کنید. سپس با وارد کردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید.

در یک پیامک به ترتیب «شماره دریافت کنندۀ اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حروف و در حالی که با استفاده از “:” از هم جدا شده‌اند، به 1112 ارسال کنید.

از چپ به راست:

ویژه مشترکان دائمی:

شما مشترکان اعتباری و دائمی می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر از دوستان خود درخواست اعتبار کنید:

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید و وارد قسمت خط به خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره موردنظر خود ارسال نمایید.

برای درخواست اعتبار می‌توانید هریک از کدهای *142*1# یا 1#*3*1*555* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سپس با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر ، از شماره وارد شده درخواست اعتبار نمایید.

با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره 1115 شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند. برای قبول ارسال اعتبار کافیست تا کد تأیید را به 1115 ارسال کنید.

خدمات تلفن و اینترنت همراه.

خدمات اینترنت ثابت.

۷۰۷ (از خطوط ایرانسل)

۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط)

جدیدترین اخبار و پیشنهادهای تشویقی را در خبرنامه روی ایمیل خود دریافت کنید.

مجری سایت

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند. برای این منظور از سه روش سامانه همراه من (my.mci.ir)، کد های میان بر (USSD) و تلفن گویای 444 (IVR) می توان استفاده نمود.

 شرایط مشترک برای انتقال اعتبار

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

2. مبلغ انتقالی: بین 10000 ریال تا 100000 ریال (1000 تا 10000 تومان) باشد و مشترک می بایست پس از انتقال اعتبار حداقل 5000 ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد برای مثال جهت انتقال 10000 ریال مشترک می بایست حداقل 15400 ریال اعتبار داشته باشد. زیرا کارمزد این سرویس برای هر بار انتقال 400 ریال می باشد.

نکته: به ازاء هر 5000 ریال اعتبار انتقال یافته، 15 روز به زمان اعتبار مشترک  (B)  اضافه می گردد. برای مثال اعتبار در صورت انتقال مبلغ 10000 ریال مدت زمان 30 روز به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار اضافه می گردد.

3. قبل از شماره مشترک دریافت کننده اعتبار(B) حتما می بایست عدد 98 با فرمت ذیل اضافه گردد:

·        در صورتی که مشترک انتقال دهنده (َA) در وضعیت خط صفر (Idle) ، قطع ، معلق (Suspend)، غیرفعال (Disable) ، لیست سیاه (BlackList) و یا سلب امتیاز(Pool) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد.

·        پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده (َA) به شبکه ، پیامی به وی ارسال می گردد تا در صورت تایید آن توسط مشترک انتقال انجام گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت معلق (Suspend)باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار قبلی وی اضافه گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه و وضعیت مشترک فعال می گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مبلغ در وضعیت یکطرفه  باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار وی اضافه گردیده و زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی مشترک  (B) اضافه و وضعیت مشترک فعال می گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت غیرفعال (Disable) باشد ، مبلغ مورد نظر به مشترک (B) منتقل گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه می گردد.

·        در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) در وضعیت خط صفر (Idle) یا سلب امتیاز (Pool) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد.

·        در صورتی که سیم کارت مشترک دریافت کننده اعتبار (B) قطع باشد انتقال انجام می گردد لیکن مشترک (B)  امکان دریافت پیام را ندارد.

·    در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) خاموش باشد انتقال انجام می گردد و پس از روشن نمودن تلفن همراه در صورتی که پیام ارسالی در شبکه موجود باشد پیام به وی تحویل می گردد.

·         حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک روز 100000 ریال (10 هزار تومان) می باشد.

·        حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک ماه 500000 ریال (50 هزار تومان) می باشد.

وضعیت خط استفاده نشده (Idle) : تلفن های همراه اعتباری با اولین تماس یا ارسال SMSفعال گردیده و تا زمانی که این اقدام توسط مشترک صورت نپذیرفته و مهلت اعتبار زمانی آن پایان نیافته باشد به عنوان تلفن همراه استفاده نشده (Idle) شناخته می شوند0

معلق (Suspend): تلفن های همراه اعتباری با توجه به اعتبار موجود، در صورت اتمام مهلت زمانی اعتبار وارد وضعیت معلق (Suspend) خواهند شد.

غیرفعال (Disable) : در صورت اتمام مهلت زمانی و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 2 ماه) تلفن های همراه اعتباری غیر فعال (Disable) خواهند گردید.

سلب امتیاز(Pool) : در صورت اتمام مهلت زمانی مرحله غیر فعال و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 12ماه) تلفن های همراه اعتباری سلب امتیاز(Pool) خواهند گردید.

لیست سیاه (ListBlack) : در صورتی که مشترک تلفن همراه اعتباری در وارد نمودن پین شارژ ، 5 بار اشتباه نماید خط وی وارد لیست سیاه می شود.

توجه : مشترک گرامی مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه و رمز عبور 8 رقمی خود نهایت دقت را به عمل آورید.

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

·        هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک ماه حداکثر 30 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

·        هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک روز حداکثر 5 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

·        در صورتی که مبلغ مورد درخواست جهت انتقال با شرایط تعیین شده مطابقت نداشته باشد انتقال انجام نمی گردد.

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، برای مشترک انتقال دهنده (A)و دریافت کننده اعتبار (B)پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال ، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می گردد.

9891xxxxxxxx

پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده (َA) به شبکه، در صورتیکه شرایط مشترک برای انتقال اعتبار مطابق شرایط زیر باشد ؛پیامی به وی ارسال خواهد شد تا در صورت تایید آن توسط مشترک، انتقال انجام گردد.

# (********9891)شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *132*

در این روش با ارسال کد های میان بر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:

*10*141#

*10*142#

 مشترکین تلفن همراه در صورتی که تاکنون نسبت به تغییر رمز اقدام ننموده باشند می توانند رمز خود را ازطریق ارسال پیام کوتاه به شماره 8910  مجددا دریافت نمایند.

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.

1. شرح سرویس سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین دائمی (Postpaid2Prepaid Balance Transfer) سرویسی جذاب است که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق خط دائمی نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض مشترک دائمی ارائه می شود.

2. شرایط احراز سرویس سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین دائمی نیاز به فعالسازی ندارد و به طور پیش فرض برای کلیه مشترکین دائمی به جز مواردی که در بند 7 ارائه شده است، فعال می باشد. همچنین کلیه مشترکین فعال اعتباری می توانند از طریق این سرویس افزایش اعتبار دهند.

3. روش انتقال مشترکین می توانند با اتصال به سامانه پیامکی به شماره 8911 از این سرویس بهره مند شوند.

 

 

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

دستور انتقال اعتبار به شکل زیر است. این دستور باید به شماره 8911 ارسال شود

شماره مقصد به صورت کامل با پیش شماره*مبلغ انتقال به ریال*رمز انتقال مانند نمونه زیر

09191111111*10000*12345678

 

4. روش دریافت رمز انتقال مشترکین می توانند با اتصال به سامانه پیامکی به شماره 8910 رمز انتقال خود را دریافت کنند. برای دریافت پیامک کافی است مشترکین یه پیامک خالی به شماره 8910 بفرستند.

 

 

نکته مهم

رمز انتقال برای هر مشترک، ثابت و غیرقابل تغییر است و مسئولیت مراقبت از رمز انتقال به عهده مشترک خواهد بود.

 5. فرایند انتقال اعتبار مشترکین با ارسال یک پیامک خالی (یا هر پیامک دیگر) به شماره 8911 به وسیله یک پیامک راهنما در خصوص نحوه ی استفاده از این سرویس راهنمایی خواهند شد:

 

 

پیامک راهنمای سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین دائمی

مشترک گرامی لطفاً پیامک انتقال را به صورت زیر مانند نمونه از چپ به راست ارسال نمایید: شماره مقصد*مبلغ*رمز 09191111111*10000*12345678 مقدارهرانتقال باید ضریبی از10،000و بین10،000 تا100،000باشد. سقف انتقال ماهانه100،000 ریال می باشد. برای دریافت رمز یک پیامک خالی به 8910 ارسال نمایید.

 

پس از ارسال تقاضای انتقال اعتبار از سوی مشترک، سیستم درستی دستور، رمز، مبلغ و شماره مقصد را بررسی نموده و پس از آن، از مشترک مبدا به وسیله ی یه پیامک تائیدیه می گیرد:

 

 

پیامک دریافت تائیدیه از مشترک مبدا

مشترک گرامی، آیا مطمئن هستید که می خواهید مبلغ 100000 ریال به شماره 09190000000 انتقال یابد؟ لطفا در صورت تائید عدد 1 و به منظور لغو دستور، عدد 5 را ارسال نمایید. (هزینه انتقال اعتبار 40 تومان می باشد)

 

در صورت تائید توسط مشترک مبدا، انتقال اعتبار صورت گرفته و مشترکین مبدا و مقصد از طریق پیامک از انتقال اعتبار مطلع خواهند شد:

 

 

پیامک های انجام موفقیت آمیز انتقال اعتبار

مشترک مبدا (دائمی) مشترک گرامی انتقال اعتبار به شماره09190000000 به میزان100000ریال با موفقیت انجام شد.

مشترک مقصد (اعتباری) مشترک گرامی مبلغ100000ریال از شماره 09120000000به اعتبار شما انتقال یافت.

 

6. هزینه انتقال اعتبار هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان می باشد.

7. قوانین سرویس انتقال اعتبار محدودیت ها و شرایط زیر برای استفاده از این سرویس در نظر گرفته شده است: • مقدار قابل انتقال در هر تراکنش باید مضربی از 10،000 ريال و بین 10،000 و 100،000 ريال باشد. • حداکثر قابل انتقال در هر ماه برای مشترکین دائمی 150،000 ريال است. • مشترکین دائمی با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان استفاده از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند. • مشترکین دائمی با شرایط غیر نرمال (مانند تقسیط قبض، سیم کارتهای تست و اداری) امکان استفاده از سرویس را ندارند.     

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.

تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول:

از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990

دورنگار مرکز تماس همراه اول :

09129999900

آدرس پست الکترونيکی:

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (9990@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

آدرس پستی :

تهران – ميدان ونک – خيابان ونک – شماره 88 – برج همراه

كد پستی:

۱۹۹۱۹۵۴۶۵۱

مرکز تلفن امور اداری همراه اول :

021-81711

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.

    تعرفه در قبوض ثابت بوده و هیچگونه افزایشی نداشته و تخفیفاتی نیز به شرح زیر ارائه می گردد:

1.   بسته های رویایی (اینترنت همراه) :هزینه های نزدیک به رایگان برای اینترنت همراه اول

3.   10درصد تخفیف مکالمات در اعیاد مذهبی

همانند هزینه مکالمه محاسبه می گردد،( درصورت تماس مشترک A با مشترك B و دایورت مشترک B به مشترك C، هزینه تماس مشترک A به B برای مشترک A ، و هزینه تماس مشترک B به مشترك C ، برای مشترک B محاسبه می گردد.)

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

2.    قدیمی بودن سیم کارت ((TCI

مهلت پرداخت قبوض هفتم الی دهم ماههای زوج بوده و به مشترکین  مبلغ پایان دوره با ارسال پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود  و مشترکین می توانند بر اساس پیام کوتاه دریافتی ، نسبت به پرداخت اقدام نمایند.

هزینه ارسال پیام کوتاه دایمی: فارسی 89ريال وانگلیسی 222ريال برای هرصفحه بوده و هزینه ارسال پیام کوتاه از ایران به سایر کشورها نیز عینا” مطابق هزینه های ذکرشده می باشد.

–   هزینه ثبت نام سیم کارت دایمی ثریا : 4،240،000 ريال که مبلغ 300،000 ريال برابر30 دلارهزینه سیم کارت و مابقی تضمین تلفن همراه می باشد.

–   هزینه ثبت نام سیم کارت اعتباری ثریا:1،250،000ريال می باشد .

–   3 مدل گوشی برای استفاده موجود می باشد .

–   مدل گوشی SJ2520      قیمت 1،400،000ريال

–   مدل گوشی XT               قیمت 1،410،000ريال

مشترکین جهت دریافت سیم کارت اعتباری وتهیه گوشی می توانندبه شرکت ارتباطات آسیامراجعه نمایند.

آدرس :سهروردی شمالی خیابان آپادانا نبش کوچه رهبرپ1                                                   شماره تلفن تماس :3- 88737760

 1.مادرتنها ورثه باشد :

مادرمتوفی بامراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم (گواهی حصروراثت ،اصل وتصویرشناسنامه ،سیم فعال) نسبت به تنظیم سندنقل وانتقال اقدام نماید.

2.ورثه بیش از  1نفر باشند:

2.1. وراث به دفترخدمات ارتباطی مراجعه وبا ارائه مدارک لازم (گواهی حصروراثت ، اصل وتصویرکارت ملی سیم کارت فعال ،صورتحساب پرداختی آخرین دوره )نسبت به تنظیم سندنقل وانتقال به نام مادرمتوفی اقدام نمایند.

2.2. همه وراث به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به تنظیم وکالتنامه فروش اقدام نموده، وکیل برای تنظیم سندنقل وانتقال به نام مادرمتوفی باارائه مدارک لازم(گواهی حصروراثت ، ارائه اصل وکالتنامه فروش، اصل وتصویر کارت ملی وکیل نماینده ،سیم کارت فعال، صورتحساب پرداختی آخرین دوره ) در دفتر خدمات ارتباطی اقدام می­نماید.

مشترک باسامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته  و شماره تلفن همراه ومنطقه مربوطه را اعلام می نماید.

هزینه فعالسازی   :VMSمبلغ 10000 ریال بوده و دریافت پیام صوتی رایگان بوده و شنیدن پیام به ازای هر دقیقه معادل یک دقیقه مکالمه شهری می باشد.

شرکت همراه اول در پایان هر طرح و انجام مراسم قرعه کشی ، اطلاعات مشترکین برنده را در سایت همراه اول منوی جوایز قرارداده و یا از طریق تماس با سامانه اطلاع رسانی 9990 قابل پیگیری می باشد.

–         با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس حاصل نمائید.

–         برای خدمات صورتحساب مشترکین و پرداخت قبض عدد 9

–         برای دریافت اطلاعات مربوط به صورتحساب و پرداخت ازطریق کارت بانکی عضوشتاب عدد 1

–         شماره تلفن همراه را وارد نمایید وکلید # را انتخاب نمایید.

–         برای دریافت قبض آخرین دوره عدد 1

–         و دریافت قبض میاندوره عدد 2

–         برای پرداخت قبض عدد 1 

–         شاره کارت بانکی را وارد وکلید # را فشاردهید

–         شماره رمز دوم کارت بانکی را وارد نمایید.

–         انجام عملیات و اعلام کد رهگیری و ارسال پیام کوتاه مبنی برپرداخت قبض بصورت غیر حضوری

مشترکین می توانند بامراجعه به سایت همراه اول ، خدمات مشترکین ،خدمات غیرحضوری را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد نموده و پس از تایید پیام دریافتی در پست الکترونیک به مراکز تلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکین (سایراستانها )مراجعه و با ارائه مدارک لازم (اصل وتصویرکارت ملی ) و تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند و با وارد نمودن نام کاربر و رمز عبور دریافتی می توانند نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک و مفقودی، تغییرآدرس، دریافت ریزمکالمات، دریافت PIN ,PUK اقدام نمایند.

مشترکین می تواند با مراجعه به مراکزتلفن ثابت (تهران و البرز) و ادارات مشترکین (سایر استانها) و ارائه اصل کارت ملی و پرینت حساب خود که از بانک اخذ گردیده (در صورتیکه مبلغ به حساب اعاده نشده باشد) نسبت به پیگیری اقدام نمایید.

1.      99635005 اطلاع رسانی ، تبریک تولد ، اخطارقطع صورتحساب

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.

“تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد لیکن به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک،شرکت ارتباطات سیار ایران از فعال نمودن بیش از 10 سیم کارت ثبت نام شده به ازای هر مشترک معذور می باشد. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید”

شرکت همراه اول درراستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه و توسعه سرویس دهی به مشترکین به روشهای ذیل اقدام می نماید.

1.1.  دفاتر خدمات  ارتباطی مشترکین تلفن همراه  اعتباری در خصوص دریافت خدمات ذیل می توانند به دفاتر خدمات ارتباطی  مراجعه نمایند.

 1.2 .  مراکز تلفن ثابت (درتهران وکرج) و ادارات مشترکین (سایراستانها)

مشترکین تلفن همراه اعتباری  می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (درتهران وکرج ) و ادارات مشترکین(سایراستانها)خدمات ذیل را دریافت نمایند.چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی

 سیم کارتهای اعتباری به آن دسته از سیم کارتهایی اطلاق می شود که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از(داخل کشور,خارج ازکشور) باآن سیم کارت ، بستگی به اعتبار خریداری شده( ازطریق خرید کارت شارژ و یا روش های اعلامی) توسط مشترک دارد بنابراین مشترک متناسب با نیاز ابتدا کارت شارژ مورد نظر خود را خریداری نموده و پس از شارژ سیم کارت از تلفن همراه خود استفاده می نماید. لیکن تعداد ثبت نام برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد لیکن به موجب ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک،شرکت ارتباطات سیار ایران از فعال نمودن بیش از 10 سیم کارت ثبت نام شده به ازای هر مشترک معذور می باشد. خواهشمند است توجه لازم در این خصوص بعمل آید

استفاده نشده، فعال نشده ( idle ): وضعیت سیم کارت درزمان تحویلفعال (active): با برقراری اولین ارتباط مشترک یا ارسال پیامک وارد وضعیت فعال شده و می توانداز سرویس هاو امکانات موجود استفاده  نماید.یکطرفه (Suspend) : هنگامیکه دوره اعتبار سیمکارت ( براساس اعتبار زمانی و یا اعتبار ریالی، کارت شارژ خریداری  شده) به  پایان می رسد  سیم کارت مشترک یکطرفه  می شود ، مشترک ظرف مدت 2 ماه  باید اقدام به افزایش اعتبار نماید، در طول این مدت مشترک صرفاً تماس و پیام کوتاه  دریافت می نماید  و قادر به برقراری ارتباط  یا ارسال پیام کوتاه نمی باشد و اگر از اعتبار مکالمه دوره گذشته مبلغی باقی مانده باشد در صورت شارژ،اعتبار باقیمانده به اعتبار جدید اضافه می گردد. غیر فعال  ( disable ) : اگر مشترک در دوره  وضعیت یکطرفه اقدام به افزایش اعتبار ننماید (طی 2 ماه)وارد وضعیت غیر فعال  میگردد، در این مدت (12ماه) کلیه خدمات به  استثناء امکان تماس با مراکز کمکهای اضطراری غیر فعال بوده  لیکن شماره مشترک حفظ خواهد شد  و  در صورت شارژ اعتبار باقیمانده از دوره قبل به دوره جدید منتقل نخواهد شد . سلب امتیاز ( pool ) : درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره  و حق الامتیاز سلب می گردد. 

 

حداكثر مهلت زماني

قابليتها و امكانات

امكان انتقال مانده اعتبار به وضعيت جديد در صورت شارژ مجدد سيم كارت

 استفاده نشده  (Idle)

درصورت عدم فعالسازی سیم کارت توسط مشترک اعتبارزمانی تلفن همراه پس از6 ماه واردمرحله فعال می گردد

امكان استفاده از سيم كارت وجود ندارد و سیم کارت بایدایتدا فعال گردد.

فعال

بستگي به نوع شارژ دارد. (مطابق جدول شماره 3)

تمام سرويسها و قابليتهاي تلفن همراه

دارد

يكطرفه (Suspend)

2 ماه

دريافت تماس و پيام كوتاه

دارد

غير فعال (Disable)

12 ماه

صرفا”تماس با مرکزکمکهای اضطراری

ندارد

سلب امتیازpool))

با اولین تماس یا ارسال پیام کوتاه سیم کارت فعال شده و هزینه ها براساس تعرفه مصوب برای مشترک اعمال می گردد.

مشترکین می توانند از سیم کارتهای اعتباری در کشورهای طرف قرارداد استفاده نمایند.

© تمامی حقوق این پرتال محفوظ و در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه 100/1100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Copyright 1999 — 2018 MCI.IR All rights reserved.

چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی
چگونه شارژ ایرانسل را به همراه اول انتقال دهی
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *