چجوری با روبیکا فیلم ببینم

خواص دارویی و گیاهی

چجوری با روبیکا فیلم ببینم
چجوری با روبیکا فیلم ببینم

اپلیکیشن روبیکا (Rubika)، اپلیکیشنی جامع برای محتوای صوتی و تصویری است. از جمله سرویس‌های این اپلیکیشن می‌توان به ارائه موسیقی، فیلم و سریال، خدمات پرداخت، محتوای آموزشی و غیره اشاره کرد که بنا بر ادهای برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ارائه دهندگان محتوای دیجیتال، محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی خود را از طریق اپلیکیشن‌های مختلفی ارائئه می‌دهند و کاربران نیز مجبورند برای دریافت و استفاده از این سرویس‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب کنند. در روبیکا همه این محتواها به‌صورت یکجا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند به راحتی به حجم وسیعی از موسیقی، فیلم و سریال دسترسی داشته باشند و این همه ماجرا نیست!

ذکر این نکته ضروری است که تمامی محتوای موجود در اپلیکیشن روبیکا به طور رایگان در دسترس مردم قرار گرفته و همچنین کاربران هیچ هزینه‌ای بابت اینترنت مصرفی در این برنامه پرداخت نخواهند کرد.

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

برای دانلود اپلیکیشن روبیکا در سیستم عامل اندروید می‌توانید با شماره‌گیری کد #۷۸۰* این اپلیکیشن را دریافت کنید که در ادامه شاهد مراحل انجام این کار هستید.

۱. در ابتدا با استفاده از تلفن همراه خود، کد دستوری #۷۸۰* را شماره‌گیری نمایید.

۲. پس از شماره‌گیری کد فوق صفحه جدیدی برایتان به نمایش در می‌آید. گزینه اول “روبیکا” است. در بخش مورد نظر، عدد ۱ را وارد کرده و روی دکمه SEND کلیک کنید.

۳. در صفحه بعد نیز عدد ۱ را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

۴. در این مرحله، کار با سامانه هف هشتاد به پایان رسیده است. در این مرحله، اندکی منتظر بمانید، تا لحظاتی دیگر، پیامکی حاوی لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن هف هشتاد ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی ۷۸۰ بدانید

۵. در ادامه، پیامکی همانند تصویر مرحله پنجم برای‌تان ارسال خواهد شد. روی لینک ارسال شده کلیک کنید.

۶. با کلیک روی این لینک، به کانال تلگرامی روبیکا هدایت خواهید شد. با کلیک روی لینک مربوط به rubika_1_0_4.apk، می‌توانید این برنامه را برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید.

می‌توانید با کلیک روی این لینک، این برنامه را برای سیستم عامل آی او اس دانلود کنید.

۱. پس از دانلود اپلیکیشن، نوبت به نصب و ساخ اکانت در آن خواهد رسید. پس از اینکه این برنامه را نصب کردید، روی آیکون مربوطه کلیک کنید تا اپ روبیکا باز شود. روی ورود کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

۲. در تصویر مرحله دوم، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی دکمه “ورود” تپ کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی میزان مصرف اینترنت روبیکا ؛ آیا استفاده از خدمات روبیکا رایگان است؟

۳. در مرحله بعد، باید در ابتدا منتظر بمانید تا برای شما یک پیامک حاوی کد فعالسازی پنج رقمی برایتان ارسال شود. پس از آنکه کد مربوطه را وارد کردید، به صورت خودکار به صفحه اصلی (سرویس‌ها) روبیکا هدایت خواهید شد.

رابط کاربری اپلیکیشن Rubika که پیش‌تر به عنوان اپلیکیشن “رسانه اول” شناخته می‌شد، بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربران به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن از سه منو (صفحه) اصلی تشکیل شده. در هنگام ورود به اپلیکیشن، صفحه “سرویس‌ها” را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه “ویترین” نیز می‌توانید برنامه‌ها و بخش‌های برگزیده از هر بخش را (مثل موسیقی، فیلم و سریال، دوره‌های آموزشی و غیره) در یک صفحه مشاهده کنید.

در صفحه “تنظیمات” نیز می‌توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده، از به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن مطلع شده و از حساب کاربری خود خارج شوید. همچنین در بخش سرویس‌ها با کلیک روی هر گزینه، به همان بخش هدایت خواهید شد.

در ادامه به معرفی و بررسی تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

در این اپلیکیشن، خدمات و سرویس‌های مختلفی برای استفاده کاربران فراهم آمده است که در این قسمت به تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

در بخش “دنیای رسانه‌ها” یا Mega Videos می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از فیلم و سریال و برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از جمله ارائه دهندگان محتوای موجود در این قسمت می‌توان به آیو، فیلم نت، تی وی نت، سیمای همراه، فیلیمو، فن آوا، اپیدو و آکواریوم اشاره کرد.

در قسمت “شبکه تعاملی” می‌توانید از طریق گوشی موبایل خود و با استفاده از اپلیکیشن روبیکا، به سادگی با برنامه‌های تلویزیونی در ارتباط و تعامل باشید. از جمله برنامه‌هایی که در حال حاضر در این اپلیکیشن یافت می‌شوند، می‌توان از برنامه بهار نارنج، فوتبال ۱۲۰، صبح بخیر ایران، به خانه بر می‌گردیم، پایش، حالا خورشید و چندین و چند برنامه تلویزیونی دیگر نام برد.

در بخش “موزیک” می‌توانید به لیست قابل توجهی از موسیقی‌هایی در سبک‌های مختلف دسترسی داشته باشید که از جمله این سبک‌های موسیقیایی می‌توان به پاپ، راک ایرانی، سنتی و تلفیقی اشاره کرد. موزیک‌های ارائه شده در این بخش با بهترین کیفیت در دسترس مخاطبان قرار گرفته و همچنین می‌توانید لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه خود ایجاد کنید.

در بخش “پخش زنده” می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را به طور زنده به نظاره بنشینید. با رسانه تصویری روبیکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه‏ها یا توقف و پخش مجدد آنها را داشته و می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را در هر زمانی که تمایل داشتید، مشاهده کنید.

در بخش “دنیای آموزش”، به منابع و محتوای گسترده آموزشی دسترسی داشته، در کلاس‌های درس آنلاین با امکان پخش مستقیم و زنده شرکت کرده و در دوره‏های آزاد انبوه آنلاین (MOOC) شرکت کنید.

در بخش “خرید شارژ” می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن و انتخاب مبلغ مورد نظر خود، تلفن همراه خود را به راحتی شارژ کنید.

در بخش “دنیای سلامت” می‌توانید به دریای بیشماری از محتوای آموزشی در حوزه سلامت و تندرستی دسترسی پیدا کنید. از جمله مواردی که در این بخش قابل مشاهده است، می‌توان به کمک‌های اولیه، تغذیه، سبک زندگی، بیماری‌های قلبی، دیابت، افسردگی، فشار خون، بیماری‌های منتقل شده از حیوان، آلزایمر و سکته مغزی اشاره کرد.

بروزرسانی ۱۸ فروردین: با توجه به افزایش دیدگاه‌های کاربران و شایعاتی که به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد طرح رایگان اینترنت اپلیکیشن روبیکا تنها تا ۱۵ فروردین اجرایی بود. کاربران مختلفی با سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول (چه با بسته اینترنتی و چه بدون بسته دیتا)، با روبیکا کار کرده‌اند اما حجم بسیار زیادی از آن‌ها مصرف شده است.

بنابراین به کاربران عزیز تکراتو توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از اپ روبیکا، حتما این برنامه را تست کرده و بعد از چند دقیقه استفاده، مقدار حجم مصرفی اینترنت خود را چک کنند. همچنین در مقاله “از تبلیغات میلیاردی تا اینترنت رایگان در اپلیکیشن روبیکا، آیا Rubika از تلگرام جاسوسی می‌کند؟” به طور کامل در این خصوص و همچنین تمامی حواشی و ابهامات پیرامون این اپلیکیشن صحبت کرده‌ایم.

شما نیز تجربیات خود را درباره استفاده و کار با اپلیکیشن روبیکا با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات شما در این خصوص ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Modal body text goes here.

ارسال

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

با سلام … خیلی عالیه
لطفا” از مجموعه ترانه های آقای ستار سهرابی نیز در مجموعه ترانه ها بگذارید . به خصوص ترانه مثل لالایی

سلام ، متاسفانه اعتماد کردم و ده هزار تومان شارژ برای خط همراه اول از نرم افزار خریدم ، پول از حساب کم شد ! اما از شارژ الان ۲۴ساعته خبری نیست ؟! حتی طوری نرم افزار تعبیه نشده که بشه رصد کرد که آیا شماره رو درست انتخاب کردم یا نه به یه شماره دیگه واریز شده ، به نظر من این یه عیب بزرگه که در آپ و مشابه آن اینطور نیست. با تشکر

سلام. من با اینترنت خطم که همراه اولم هست رفتم تو این برنامه الان از شارژم کم میشه به این میگین حجم اینترنت رایگان ویژه مشترکین همراه اول؟!

ببخشید دوست عزیز
منظور از حجم رایگان و بدون مصرف اینترنت اینه که شما حتما باید یک بسته اینترنتی فعال داشته باشید…
نه که شارژ هم حساب نشه!!!
البته من بدون بسته هم میرم از حسابم کم نمیشه ولی چند دقیقه ای بیشتر نمیتونم باهاش کار کنم.
روبیکا بهترین اپلیکیشن در رده اپ های خودشه❤

متن فرستادم ارسال نکرد بخاطر ف.ح.شام. حال ندارم دوباره بگم. ………

داداش از بسته کم می کنه.تا ۱۵ فروردین رایگان بوده این بی شرف ها نگفتن.

برادر من…
من بسته اینترنتی همراه اول دارم ولی از حجم اینترنت منم کم شد.

از حجم بسته اینترنت منم کم کرد

به درد نخوره سریع حزفش کن تا بیشتر حجم اینترنتتو نبره

باپشتبانی تماس بگیرین برای من همین اتفاق افتاد مشکلمو حل کردن

رایگان نیست.قشنگ پدر حجم اینترنتو در میاره،چرا دروغ؟آخه چرا؟

خیلی زشته واقعا همین کارا رو میکنید آدم دلش میخواد از این مملکت فرار کنه انقد که دروغ گویید این کجاش رایگان بود؟
حجم اینترنتم که تموم شد علاوه بر اون شارژمم تموم شد درحالیکه داشتم یه برنامه تلویزونیه چرتو نگاه میکردم
به هرکی برسم میگم نصبش نکنه

واقعا چرا آخه؟
این که همش از حجم نتم کم میکنه
نصبش نکنید نتتون هدر میره الکی
آخه آقای علیخانی تو دیگه چرا دروغ میگی !

فکر کنم باید یه بسته اینترنت فعال داشته باشید البته فکر کنم مثلا بسته به ماهه سه هزار واس ایرانسل هست اونو بخرید حله ،من الان ده ریالم شارژ ندارم ولی میتونم استفاده کنم

من بسته داشتم از حجمش کم شد

دوست عزیز باید با بسته اینترنت وارد برنامه بشید اول یه موجودی از اینترنتتون بگیرید برید ۵ دقه از یه فیلم ببینید بعد برگردید موجودیو ببینید

یه کم بروزش کنیدفیلماشو

سلام شارژ خریدم فکر هنوز رو خط نیومده.

سلام عیب نداره دزدی دیگه باب شده و عیب هم نیست شما هم یکی دیگه

چرا باکس سرچ نداره برنامش؟

دوست عزیز لطفا برنامه رو بروز کنید😉

خیلی نرم افزار عالی و پرکاربردی هست خیلی ممنون از کسانی که این نرم‌افزار را ایجاد کرده اند.سپاس از لطفتون

خدا ازتون نگذره چرا از حجمم کم کرد دروغ شاخ و دم نداره

واااای نصب نکنید ، همش دروغغغغغغغغ ، از اینستا گرام بیشتر اینترنت مصرف می کنه و هیچیش رایگان نیست،

متاسفم برای این مملکت دزد پرور

سلام
متاسفم که به همین راحتی دروغ میگن و رسانه ملی هم تبلیغ میکنه
به هیچ عنوان اینترنت رایگان در کار نیست
تمام حجم نتی که خریدم رو با استفاده از برنامه از دست دادم

سلام .من یکم فیلم دیدم اما از نتم کم شد .پس کجاش رایگان؟

سلام عزیزان
بعد از نصب روبیکا از حجم نت ام خیلی کم شد و این میگن اینترنت رایگان داره کاملا دروغ.حتی با اپراتور همراه اول تماس گرفتم گفتنداین موضوع ب ما مربوط نمیشه.در نرم افزا های مشابه ای روبیکا نیز حجم نت کم میکه گول این حرف ها و تبلیغات دروغین رانخورید.مانند فیلمو. فیلم نت

سلام از نت کم میکنه
از نت ام خیلی کم کرد و با اپراتور همراه اول تماس گرفتند گفت لین موضوع ب ما ربط نمیشه
گول این تبلیغات را نخورید
نرم افزار های مشابه مانند فیلمو فیلم نت هم اینگونه هستند

نوشته اصلا حجم اینترنتو نمیبره ولی ۵۰۰ مگ از حجم اینترنتم رو برد اینجوری باشه که خیلی بده و بدرد نمیخوره مگه نگفتید رایگانه خوااااااااااااااهشن پاسسسسسسسسسسسخخخخخخخخخخ بدید

رایگانه

این برنامه گاملا رایگانه فیلم ببینم هم رایگانه؟ با دروغه😡

دروغگوها اینکه رایگان نیست

وای خدا ما چقدر ساده هستیم
تو این مملکت مردن هم مجانی نیست ،اینترنت مجانی کجا بود
این برنامه اشغال رو پاک کنید به بقیه هم بگین دزدیه

سلام چطور جستجو کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام

آقا چرا دروغ میگید هیچ وقت از نت کسر نمیکنه من که ۳ ساعته فیلم دیدم فقط ۲ مگابایت مصرف کرد اونم برای صفحه نمایش کم کرد کاملا واقعیه تهمت نزنید در ضمن باید بسته اینترنتی داشته باشید

باتشکر

سلام. من بسته هم دارم ولی از حجم اینترنتم کم میکنه اونم خیلی خیلی زیاد.!!!!!!

بهت سلام میدم روزی که حجمتو دزدید و اومدی اینجا کامنت گذاشتی

فیلماشون کم نمیکنه من تکرار پایتخت رو دیدم ۹۰۰ مگا بایتم رفت خیلی نامردن ک نمیگن برنامه حجم میکشه قسمت شبکه های ایرانی دزدای بیشرف

واقعا به درد نمیخوره دانلود نکنید خواشن دروغ میگه اینترنت رایگان ۱گیگ از اینترنت من رو برد حلالتون نمیکنم دروغ گو ها خواهشا دانلد نکنیییید

والا من که کلا تو زمینه وب متخصص هستم بدون هیچ گونه تعصبی میگم که این اپ خوب هست و مشکلی نداره من که مصرف کردم نتم کم نشده و تست هم شده ولی متاسفانه عده ای هستند که همیشه ب علت عدم اطلاعات از موضوعاتی همیشه همه چیز رو بد میدونن من خودم سایت دارم از این دسته از مشتری ها زیاد دارم واقعا منصفانه با موضوعات برخورد کنیم

از من ماه اول کم نکرد ولی وقتی واسه ماه دوم بسته اینترنت گرفتم کل حجم اینترنت رو دو روزه تموم کرد

ببین اقا پسر همه کار بلد من ده روزلی فیلم دیدم کم نکرد ولی یک جا یک دفعه یک گی ازم خورد چندین نفراز همکارام همینجور شدن بسته هم داشتم همراه اولم بود صبر کن بهت میگم حالا

سلام خسته نباشید میشه بمن بگید چجوری باید روی ایفون نصبش کنم و چطور از نت رایگان استفاده کنم اخه فقط شما و چند کاربر دیگه تونستن درست استفاده کنن

به والله دروغ میگن هیچ حجمی تموم نمی کنه آخه چرا دروغ میگین هیچ حجمی ازم کم نشد که الان دو روز استفاده میکنم بدون هیچ کم شدن حجمی ۰۹۱۶۲۰۹۷۵۵۸

من حدود یک هفته هستش که از این اپ استفاده میکنم و انصافا هم یک مگ هم از حجمم کم نشده

چرا داخل برنامه هیچ منو درباره سازنده و تماس با پشتیبانی نداره !!!! وقتی میری سایت rubika.ir هم لینک های پاین همشون غیر فعال هستن!!!! سازنده این نرم افزار کی هست مال کدوم سازمان هست!!!!

. هم اینترنتش رایگانه هم برنامه هاش مناسبه .معلوم نیست این نظرا از کجا میاد اخه .

برنامه مزخرفی هست

سلام لطفا لینک اپلیکیشن رو برای سیستم عامل ویندوز۱۰
رو بفرستید

بسیار مزخرفه
تمام فیلمها قطع و وصل میشه
حیف وقت و ساعت

دوستان عزیز همراه اولی جهت استفاده رایگان از روبیکا می بایست یه بسته اینترنت فعال داشته باشید ولی حجمی کم نمیشه از بسته تون چون من الان ۲ ساعته دارم فیلم و پخش زنده میبینم ۱ مگابایتم کم نشده…خلاصه اپ توپیه تا اینجای کار…باتشکر از سایتتون

نمیدونم چرا دروغ میگن!!؟رایگان‌نبود.۵ دقیقه فیلم دیدم ۱۵ مگ از اینترنتم کم شد.در صورتی که هیچ برنامه فعالی هم نداشتم.

ظاهرا این برنامه از نظر امنیتی مشکل داره و طراحی شده برای جاسوسی از اطلاعات تلگرام.یک کم فکر کنید.هیچ چیز مجانی نیست

باسلام.
حقیقتا نظرم میگم برای رضای خدا
بنده بسته اینترنت همراه اول دارم طبق نظر دوستان که شدیدا ناراحت بودن که از حجم اینترنتشون کم شده بنده اول میزان مانده حجم اینترنت منو گرفتم وهمه برنامه ها رو بستم بعد فقط برنامه روبیکا رو باز کردم دقیقا نیم ساعت تلوزیون نگاه کردم البته کیفیتش که پایین بود بعد مجددا حجم اینترنت نگاه کردم فقط فقط دو مگ کم شده بود به اون خدای بالاسر واقعیت محض دارم میگم حالا یا شانس من بود یا چی اله وعلم…
گفتم شاید به درد کسی خورد
یاعلی اینم بگم بنده بسته اینترنت ۶ ماه همراه اول داشتم نمیدونم ربطی داره یانه
ولی در کل برنامه جالبی نیست چون هی قطع و وصل میشد و کیفیت هم پایینه

من بسته اینترنت یک ساله دارم ولی بازم کم میکنه

سلام ؛خیلی عالیه؛درضمن اصلاً هنگام استفاده از روبیکا حجم نتم کم نمیشه؛حتی یک مگابایت

نه راه تماسی داره،نه کسی پاسخگو هست،نوشته دوستانتو دعوت کن سراتو ببر،میزنیم میگه باید بروز رسانی کنی،میزنیم بروز رسانی،میگه نسخه جدید در دست رس نیست،فیلما هم که همش قطع میشه،سر کاری؟دوربین مخفیه؟چی داستان

من با ایرانسل موقعی که بسته اینترنت و شارژ ندارم رایگان استفاده میکنم مشکلی هم ندارم

چطوری اخه؟؟؟؟ من یه فیلم دیدم یک گیگ ازم کم کرد

این نرم‌افزار​ واقعاً از اینترنت رایگان در اختیار میگذاره چون که من حتی یک ریال هم داخل سیم کارت نداشتم
اما برام سوال شده که چرا یه برنامه با این‌همه امکانات باید این همه تبلیغات میلیاردی بکنه در رسانه ملی و درضمن اینترنت رایگان هم دراختیارمون بزاره؟!
این مشکوک نیس؟!
والا تو این کشور برای مردن هم باید پول خرج کرد ، اینا چطوری هست که رایگان در اختیار ما میزارن!!!

این برنامه به تلگرام دسترسی کامل داره برای همون حجم نت رو کاملا میخوره , خیلی مشکوکه

این برنامه دسترسی به تلگرام شما داره …البته هیچ نرم افزاری نمیتونه به تلگرام شما وارد بشه اما اگه توو سورس این برنامه نگاه کنید میبیند که انگار دسترسی به تلکرام رو داره اما همیشه گفتن هیچ ارزانی بی دلیل نی اینا از یه جا دیگ سود میکنن …دوستانی که میخوان بهشون اثبات بشه این ایدی تلگرامم هستش پیام بدید @mr6358

سلام ببخشید این برنامه فقط با اینترنت همراه رایگانه یا با اینترنت مودم خانگی وای فای هم رایگانه؟

س چرا موقع نصب پیام کد فعالسازی برا من نمیاد لطفا کمک کنید

سلام آیا رایگانه

عالیه عااااالییییییییییییییییییی. چقدر فیلم دیدم اینترنتم دست نخورده . دمتون گرم

حلالتون نمیکنم دو گیگ از نتم کم شد

کی واقعا اینو نصب می‌کنه واسه دیدن مزخرفات صداسیما؟!

با سلام به همه
ی سوال
به فرض اینکه این نرم افزار کاملا رایگان باشه.
سوال اینجاست که چرا این همه امکانات رایگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا در مورد قرعه کشی اطلاعاتی نیست؟ کی قرعه کشیه
راسه به نفر اول یه ماشین میدن؟ نحوه امتیاز گیری؟؟ امتیاز هر قسمت چقدره؟

من ی فیلم دیدم از حجم اینترنتم کم کرد😐

دروغه اصلا رایگان نیست و حجم اینترنت رو استفاده میکنه

کد فعالسازی برای من نمیاد

با سلام. من نصب کردم و تست کردم…
حجم اینترنت کم میشه…
دوستان یه سوال تو ذهنم هست، چرا همراه اول و ایرانسل با بسته و یا بدون بسته باید باید به این برنامه اینترنت رایگان بدن و تو هیجا تبلیغ نکنن و اطلاع رسانی نکنن؟

دانلود اپلیکیشن روبیکا میخواهم

نصب نکن دوست عزیز اینا همش دروغه
مگه میشه تو این مملکت چیزی مجانی باشه ، ما مردم ساده

سلام روز تون بخیر یک سوال داشتم یعنی اگر با این اپلیکیشن به صورت زنده برنامه تلویزیونی ببینیم یا یک فیلم تماشا کنیم هیچ حجمی از اینترنت کم نمیشود و هزینه ای ندارد؟

دروغه از بسته من ۹۰۰ مگا رفت بابت یک ساعت پایتخت دزدن دروغه دروغه

سلام چجوری باید تو قسمت های مختلف روبیکا فعالیت کنی و امتیاز جمع کنی؟

اینکه برنامه ی خوبی هس نسبت به دیگه ی رقبا درسسسست ولی قرار بود ار حجم نت کم نکنه من بسته هم دارم ولی بازم ازش داره کم میشه کسی پاسخ گو هسسس

سلام.چطوری آهنگ یا فیلم های داخل نرم افزار روبیکا را ذخیره (دانلود ) کنیم؟

سلام.تشکر میکنم بابت برنامه خوبتون فقط موقع فیلم دیدم مقداری گیر داره اگه درست کنید ممنون میشم.

اساتید گرامی یجای کار شما می لنگه یارو با سیمکارت هنراه اول ثبت نام میکنه بعد با اینترنت ایرانسل میره تو برنامه خب معلومه دیگه از حجم بسته تون کم میشه…😐
وقتی با سیمکارت همراه اول ثبت نام میکنی با سیمکارت همراه اول هم بسته بگیر و از داداه شبکه اون سیمکارت وارد بونامه شو یا برعکس(ایرانسل)
بعدشم بگم اگه چیزخصوصی توی تلگرام دارید وارد این برنامه نشید سورسش کلا دسترسی رو به تلگرام داده مانند فایل،عکس،صوت،آهنگ و…
بخاطر همین دلیله که این همه تبلیغات میلاردی میشه و جایزه ماشین و این حرفا..ـ
این برنامه اسپانسرش از یک شخص دولتی تامین میشه وگرنه یک شخص نمیتونه این همه تبلیغ و جایزه و این حرفا..ـ
ازاینجا معلومه که دست این افراد مخابراتی سیمکارت ایرانسل و همراه اول و سازده این برنامه و دولت توی یک کاسه است
ممنونم وقت گذاشتید واسه خوندن این متن❤

چراکدفعالسازی برای روبیکا ارسال نمیشه۴۸ساعته

من بسته اینترنت همراه اول دارم اما وقتی از روبیکا استفاده میکنم حجم اینترنت از بین می ره.همش دروغه

سلام.چطور میشه از اینترنت رایگان این اپلیکیشن استفاده کرد؟

سلام.چجوریه ک میگن اینترنت رایگان داره؟؟؟؟برا من ک کم میشه

من یه مشکل دارم دو سه روز پیش وارد این برنامه شدم حالا فیلم ها ی دنیای رسانه رو باز نمیکنه علتش چیه

فقط از بسته همراه اول و ایرانسل میشه رایگان استفاده کرد یا از طریق اینترنت مخابرات و ADSL هم میشه؟ لطفاً مسولیت پاسخگو باشن

با سلام من از اول سال نصب کردم وخیلی راضی هستم هر وقت میخام فیلم میبینم با تشکر از شما

بعضی فیلم هابازنمی شوندعلت چیست وچگونه مشکل راحل کنیم

خانی هستم

سلام. چرا قسمت علاقه مندی ها رو نداره؟

سلام
من نصب کردم و تا الان ۴ تا فیلم سینمایی ۲ ساعته دیدم و شاید ده ساعت هم پخش زنده دیدم ولی یک ریال هزینه اینترنت ازم کم نکرده
حتما باید بسته اینترنت فعال داشته باشید
برنامه خوب و جالبیه
یکی از معایبش اینه که امکان سرچ کردن و یا دسته بندی فیلم و موسیقی وجود نداره
شارژ ازش نخریدم و نمیدونم چجوریه
یه عیب دیگه هم اینه که امتیاز پخش زنده و موسیقی و فیلم در لحظه به حساب کاربری افزوده نمیشه و باید حداقل ۲۴ ساعت صبر کرد. الان نزدیک به ۴۸ ساعته که امتیازهای من تغییری نکرده در حالی که کلی فعالیت داشتم

ممنون از تهیه کنندگان این برنامه

واقعا درست بود و کاملا رایگان
دیروز بچه هام کلی کارتون نگاه کردن هیچی از اینترنتم کم نشد ممنون عالی بود خیلی خیلی عالیه

عالیه واقعا بعد از نگاه کردن فیلمها از اینترنتم کم نشد

سلام اپلیکیشن عالی هستش
فقط خدمات کارت به کارت اضافه شه بهترمیشه

سلام جالبه ولی هیچ جایی توضیح نداده که چجوری فعالیت کنیم و امتیاز بگیریممثلا چگونه میشه از شبکه تعاملی امتیاز گرفت؟

سلام. فیلماش ۲ریال هم نمی ارزه.تلویزیون آنلاینش هم قطع و وصل میشه.در کل برنامه مزخرفیه و هدف عادت دادن شما به خرید بسته های غیرمنصفانه مخابراته.

سلام دوستان منم اولش فک میکردم از شارژ خطم کم میکنه اما بعدش متوجه شدم ربطی به روبیکا نداشت و برنامه های دیگه به صورت مخفی شارژمو مقداری کم میکنن برای همین کد*۵۵۵*۳*۲*۳#
برای ایرانسل هست رو زدم تا برای منی که بسته نداشتم استفاده ی ازاد غیرفعال بشه
بعد از اون دوباره از روبیکا استفاده کردم و کاملا عالی و رایگان هست

خانم بخدا یک هفته ده روز رایگانه بعد.یک دفه یک یا دو گیگ و میخوره خدا شاهده من بسته داشتم مرتب چک میکردم چیزی کم نمیکرد ولی بعد ده روز دیشب یک دفه یک گیگ ازم خورد بستم رفت

چرا نمیشه شارژ گرفت

خواهشاسره مردموشیره نمالیداین ک خیلی حجمومیخوره دیگ کجاش رایگانه وای ازاین مملکت همش دروغ بسه دیگ

سلام بلاخره مانفهمیدیم کم میکنه ازحجم بسته یا نه هرکی یه چی گفته خوندم نظراتو

سلام مهرداد جان. اگر بسته اینترنت همراه داشته باشین (ایرانسل و همراه اول)، از اینترنت کم نمی کنه. در حالتی که بسته فعال نداشته باشین، اپراتورهای دیگه و یا اینترنت ثابت، تست نشده و نمی تونم نظر قطعی بهت بدم. شاید خوندن این مطلب بتونه بیشتر بهت کمک کنه:https://techrato.com/2018/03/30/rubika-application-billion-ads-free-internet/

چطور میشه تو روبیکا فیلم یا سریالی رو سرچ کرد؟؟؟

سلام خسته نباشید من الان دو روز هست دارم فیلم میبینم از روبیکا و پخش زنده ام زیاد می بینم انقدر که حساب ساعتاش از دستم در رفته ولی انطور که میگید که هر ۲۴ ساعت به صورت هوشمند امتیاز حساب و اضافه میکنه امتیاز من اضافه نشده دلیلش چیه؟مگه برنامتون به صورت هوشمند حساب نمی کنه؟

سلام اگر فیلم ببینیم یا تلویزیون اینترنت رایگانه؟

آیا روبیکا با استفاده با وای فای هم منظور مثلا شرکت مخابرات رایگان است یا خیر

واقعا یکی از مزخرفترین اپلیکیشنی هست که به عمر دیدم. دوستان امتحان کنید و اعتماد به این اپلیکیشن نما نکنید.

بدترین برنامه ایست که تا به حال دیدم،صدا و سیما با تبلیغات این نرم افزار ، رفیق ۳ هزار میلیاردی های فراری شد،

سلام.
چطور میشه برنامه های گذشته بطور مثال قسمت اول کلاهک قرمزی را دید?
لطفا راهنمایی کنید

سلام و وقت بخیر، من چن بار روبیکا رو نصب کردم ولی متاسفانه کد فعالسازی برام ارسال نشد لطفا راهنماییم کنید.متشکرم

چرا وقتی بسته داری میزنه اینترنت شما با مشکل مواجه است?#?#??

چرا ارتباط تلفنی با پشتیبانی اپلیکشن و داشتن سوال وجود ندارد، البته تاریخ استفاده رایگان تا ۱۵ فروردین بوده ایا هنوزم ریگان است،
با سپاس

باسلام.پیامک .کد ورود برای من ارسال نمیشود…چندین بار زدم.نشد/

من تایم گرفتم سریال پایتخت رو باهاش نگاه کردم ۴۶دقیقه ۱۴۶مگا بایت ازم کم کرد اینترنت رایگان دروغه محضه گول نخورید اگه باورتون نمیشه این شماره ام بیاید تلگرام تا عکس کم شدن حجمم رو براتون بفرستم

اولا این برنامه هیچ شماره تماس نداره و پاسخ گو نیست .بنده و دوستم برا شارژ اقدام کردیم پول از حساب برداشت شد ولی شارژ صورت نگرفت و پیگیری از اپراتور مربوطه شدیم گفتند به حساب ما نیامده و روبیکا کسر کرده…نکنه شماره و رمزهای نت رو هم دارندو بعدا کل حساب خالی بشه!!!!!@

ببخشید چطور میشه فیلم هارو نگاه کرد؟ من پلی رو میزنم ولی نمیاد!

چرنده ۱۵۰۰۰ هزار تومان از شارژ من کم کرد. به همراه اول زنگ. میزنی میگه به من مربوط نیست.

کل حجم بسته رو خورد این اپ داغون
کجاش رایگانه…….!!!!
اگه رایگانش هم درست شه سه ماه دیگه پولی میشه
پاکش کننین

جرا هرچی از برنامه روبیکا استفاده می کنم امتیازم به روز نمیشه و افزایش پیدا نمیکنه؟الان ۳ روز دازم فیلم می بینم ولی انگار نه انگار تمتیازم زیاد نمیشه؟!!!

دروغ،دروغ،دروغ
من دیشب با روبیکا ۱ ساعت داشتم فیلم میدیدم که برام پیام از همراه اول اومد که نوشته بود بسته اینترنت شما به پایان رسیده، من حدود ۱.۵ گیگابایت حجم داشتم که به وسیله روبیکا تمام شد
قابل توجه اونهایی که قسم خوردن از حجمشون کم نمیکنه !
منم قسم میخورم که ۱.۵ گیگ از حجمم کم شد
آخه ما چقدر مردم ساده لوحی هستیم
بیایید کمی فکر کنیم! آخه چرا باید یه برنامه رایگان (رایگان) یک خدمات اینچنینی را به طور مجانی در اختیار مردم بزاره
فقط ۳ دلیل وجود داره
۱- یا دروغ میگه
۲- یا برای جاسوسی طراحی شده
۳- هر دو گزینه صحیح میباشد

دروغه حجم نت منو کامل خورد همراه اول تا هفته اول رایگان بود بعدش نه

آخه چرا دروغ میگین الان ۳روزه که داره از شارژم میخوره و یک بسته ۴گیگ یکماهه رو ظرف یک روز خلاص کرده، اینقدر بدبخت شدین که توی رسانه ملی تبلیغ دروغ میکنین و سره مردم کلاه میزارین. من به همراه اول تماس گرفتم و شکایت کردم هرکسی هم که مشکل شارژ پولی برخورده تماس بگیره شکایت کنه . آیا کسی پاسخگو میشع واقعا

آخه چرا دروغ میگین الان یک بسته ۴گیگ یکماهه رو ظرف یک روز خلاص کرده، اینقدر بدبخت شدین که توی رسانه ملی تبلیغ دروغ میکنین و سره مردم کلاه میزارین. من به همراه اول تماس گرفتم و شکایت کردم هرکسی هم که مشکل شارژ پولی برخورده تماس بگیره شکایت کنه . آیا کسی پاسخگو میشع واقعا

چرا نظر منو رد میدین .
اینکه دزدین و علنی دارین سره کردم کلاه میزارین. الان یک بسته ۱ماه رو ظرف ۲۴ساعت خورده و کسی هم پاسخگو نیست. واقعا متاسفم

چرا دروغ میگین هم شارژم صفر کرد هم حجم اینترنتم داره کم میشه

سلام. من طرح اینترن پت ایرانسل دارم و شروع به دیدن فیلم کردم و بعد از گذشت هفت دقیقه از فیلم به تنظیمات گوشی رفتم و از قسمت مصرف ترافیک داده به مقدار مصرف شده ی اینترنتم نگاه کردم که نرم افزار روبیکا بعد از گذشت هفت دقیقه ۱۸۷ mb از حجم اینترنت من رو مصرف کرده. مسلما این نرم افزار اینترنت رایگان نداره مگر اینکه روش خاصی برای فعال کردنش وجود داشته باشه

با سلام من در انگلیس هستم و برای باز نمودن روبیکا از من وارد کردن تلفن می خواهد . چگونه میتوانم شماره خود را وارد کنم؟ با تشکر

سلام چرا نمیتونم داخل برنامه روبیکا قسمت سرویس قسمت ثبت نظر پیام بدم وقتی کامنت میزارم میزنه ارسال شد ولی تو لیست کامنتا نمیاد نظرم اصلا لطفا راهنمایی کنین

شنیده بودم از اینترنت کم نمیکنه رفتم تو نرم افزارش دیدم برنامه به این کاملی و شیکی ساختن دمشون گرم! بعد فهمیدم که مثل چی نت میخوره.

چرا اخه دروغ میگید این که داره انترنت مصرف میکنه کلی از اینترنتم هدر رفت چقدر دروغ خسته شدیم مگه مجبورید

مگه مجبورید دروغ بگید اینترنت کم میکنه گدا گشنه ها

عجب ادمای دروغ گویی هستن

روبیکا جدیدا حجم اینترنتی مردم رو میخوره و یک لیوان آبم روش.به هرجاهم ایمیل میزنی میگن درحال برسی هستن درست میشه.حجم اینترنتی هم که از مردم به تاراج رفته رو هم برنمیگردونن.

نصب نکنید همش دروغه اینو شاید همون بابک زنجانی یا همون رئییس بانک آرمان درست کردند یاهم بالا بالاها دیدن که دزدی ها زیاده گفتند بیایین یکی دیگه هم بزاریم مردم رو بدبخت کنیم ۶ گیگ بسته داشتم تو ۴ روز بردش همش دروغه اگه بری تو اینستا ۵ روز لایو بدی اینقدر نمی بره نچ نچ نچ واقعا برای این مملکت متاسفم

اخه اینا دیگه کی هستند نت رو گرون می فروشن بعد میخوان با این اپ های دروغ سر ما کلاه بزارن یعنی خاک توی سر بدبختشون بدبختا عوضی دروغ گو

متاسفم واسه تک تک سازندگانش !!
حتی اگه بسته ی همراه اول هم داشته باشی باز هم کم میشه …!!!سریع تر حذفش کنید دوستان

سلام واقعا از اینترنت کم میشه یا نه ؟
اگه کم میشه پس چرا تو تلویزیون انقد تبلیغ میکنه رایگانه ؟

زمانی که فیلمی رو تو روبیکا ذخیره میکنیم چگونه پیداش کنیم

کجای این برنامه ی مزخرف رایگانه؟؟ من فقط یه ساعت ازش استفاده کردم بیشتر از یک گیگ از نتم رو دزدید
اخه تاکی دروغ و دزدی؟؟؟ لعنت ب شماهایی ک دارین تبلیغ دروغین میکنین دزدای بی صفت و بی شرف
لعنت ب رسانه ی ملی ک تبلیغش میکنه
ب هیج وجه نصبش نکنین
دزدای بی همه چیز

سلام لینک روبیکا برای ios کار نمیکنه و سیب اپ دانلود نمیشه لطفاً راهنمایی کنید

من واقعا گول خوردم با روبیکا دیشب ساعت دو تکرار قسمت ۱۷ پایتخت و ی نیم ساعت از مردان اهنین رو با روبیکا تماشا کردم وقتی صبح چک کردم دیدم ۸۷۰ مگا بایت حجم بستم فرت شد رفت چرا ب مردم دروغ میگین همش رایگانه واقعا دزدیه میگن هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره همینجاست

عالیه چون کلی فیلم و کارتون داره موزیک به روز و همچنین جایزه

من دوبار این برنامه رو با دو تا بسته چک کردم ، هردو بار دیدم از حجم بسته ام کم میشه
تمام دسترسی به اینترنت های برنامه هام هم بسته بودم از بسته ١٠٠٪؜ تو برنامه همراه من اسکرین شات گرفتم بعدش هم بسته ام رو چک کردم بازم کم شد👎👎👎
خواهشاً برای این سبک از مال مردم خوری ها از هنرمندای محبوب جامعه برای تبلیغ استفاده نکنین

اینجا که میگه فعالیت در بخش تعاملی یا…. چطوریه؟؟،،،،،؟؟؟؟

سلام آقا من بسته همراه اول دارم ولی این کجاش رایگانه چرا ب ملت دروغ میگید آخه خدا ازتون نگذره از حجم اینترنتم کم کرد واقعا متاسفم واستون

منکه هر چی استفاده میکنم هیچی کم نمیکنه

واقعا متاسفم برای خودم که بازم به این دروغ گوهای دزد اعتماد کردم.

علی خانی بیشرف میسپارمت به کلید اسرار.من به اعتبار حرف تو نامرد این اپ مزخرفو دانلود کردم بسته دو گیگ یه ماهم رو تو یه روز تمام کرد. فیلم دانلود میکردم هم یه روزه تموم نمیشد!

حتی اگر راست هم باشه کاملا طبیعی است که از اینترنت شما کم بشه چه با بسته اینترنت فعال و چی بی بسته اینترنت فعال . چون نرم افزارهای مانند تلگرام ، اینستاگرام و…. روی تلفن شما هست که بدونه اینکه از شما بپرسه از اینترنت شما دارن استفاده می کنند مخصوصا زمانی که سرعت اینترنت شما هم خوب باشه پس بنابراین تا زمانی که جلوی دانلود و استفاده سایر نرم افزارهای روی گوشی موبایل را در هنگام استفاده از روبیکا ، لنز و نرم افزارهایی که مدعی هستند از حجم نت کم نمیشه نگیرید نمیشه فهمید آیا این حرف واقعا درسته یا نه؟ با گرفتن #۸۰۰* میشه فهمید در چه سرویس هایی عضو هستید و شارژ دارید الکی پرداخت می کنید و با نصب برنامه مای ایرانسل می تونید در چه سرویس های سرگمی در ایرانسل الکی عضو هستید داره پول کم می کنه و غیر فعال کنید. بعضی از افراد هم ممکنه اینترنت رایگان داشته باشن و براشون فعال شده باشه بعد فکر کنند بخاطر روبیکا است در حالی که این موضوع تو ایرانسل گاهی به دلیل استفاده زیاد خط ایرانسل جایزه اینترنت رایگان میده.

حتی اگر راست هم باشه کاملا طبیعی است که از اینترنت شما کم بشه چه با بسته اینترنت فعال و چی بی بسته اینترنت فعال . چون نرم افزارهای مانند تلگرام ، اینستاگرام و…. روی تلفن شما هست که بدونه اینکه از شما بپرسه از اینترنت شما دارن استفاده می کنند پس بنابراین تا زمانی که جلوی دانلود و دسترسی اینترنت سایر نرم افزارهای روی گوشی موبایل را در هنگام استفاده از روبیکا ، لنز و نرم افزارهایی که مدعی هستند از حجم نت کم نمیشه نگیرید نمیشه فهمید آیا این حرف واقعا درسته یا نه؟
با شماره گیری #۸۰۰* می تونید بفهمید چه سرویس هایی الکی برای شما قبلا فعال شده و غیره فعالشون کنید.با نصب برنامه مای ایرانسل می تونید بفهمید چه سرویس های سرگرمی الکی از شما پول کم می کنه انها را غیره فعال کنید.برای اینکه هیچ پولی کم نشده بود چه از شارژ پولی چه از حجم اینترنتی. پیشنهاد میکنم از یک برنامه که جلوی دسترسی برنامه ها به اینترنت رو میگیره استفاده کنید مثل برنامه net guard و برنامه هایی که نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشن رو در لیست سیاهش قرار بدبن تا جلوی دسترسی اونها به اینترنت رو بگیره.

با سلام چرا کد فعال سازی برام نمیاد.یک بار ریختم پاک کردم باز دوباره ریختم.کد قبلی هم ندارم

من ازاین برنامه مدت هاست استفاده میکنم بدون اینکه حتی ۱ مگابایت از حجم بستم کم بشه.عالیه، اونایی هم ک میگن کیفیت فیلما پایینه خودت میدونی کیفیت مورد نظرتو انتخاب کنی. من اولین بار ک میخواستم تست کنم ببینم از حجمم کم میشه یا ن اول تو تنظیمات دسترسی همه برنامه ها از جمله اینستا رو ب اینترنت محدود کردم و بعد تو روبیکا ی فیلم کامل دیدم حتی ۱ مگم کم نشد.چون برنامه ها در پس زمینه هم اینترنت مصرف میکنن حتی اگه بسته باشن. لطفا اطلاعات خودتونو بالا ببرید و ببینید از کجا اینترنتتون مصرف میشه. این برنامه برای ایرانسلیا و همراه اول کاملا رایگانه.

سلام برای من کد فعال سازی ارسال نمیشود تا حالا چندین بار امتحان کردم تو روزهای مختلف اما کد فعال سازی ارسال نمیشود

همه حجمم رو خورد نامرد…!!!همراه اولی ها رو اصلا ساپورت نمیکه ولی واس اکثر ایرانسلی ها جواب میده.واقعا برای صدا سیما ی تلویزیون متاسفم ….

سلام من نمیتونم روبیکارو نصب کنم رسانه اول میاد به روز میکنم اما نمیزاره نصب کنم مشکل از کجاست؟؟؟

سلام من هرچی شمارمو میزنم‌ میگه امکان ارسال شماره وجود نداره

اقا میزنه کد امنیتی باطل شده
برا من‌کدی نیومد ک‌باطل بشه

با سلام خدمت شما مدیر روبیکا چرا من یکی رو عوت می کنم ۲ تا امتیاز میده اما ۱۵۰ تا رتبه من را کم مکنه مشگل چیه لطف می کنین پاسخ بدین. ممنون می شم

اپلیکیشن خیلی خوبیه فقط کاش سریال های روز آمریکارو هم در رسانه بزارید و امیدوارم چیزی از فیلمهارو سانسور نکنید
با تشکر

سلام دوستان و مدیر محترم سایت این اپیکلیشن اینترنت رایگان ندارد و پس از استفاده به خدا از حجم کم میکند بدانید که فقط تا هفته پیش اینترنت مفت داشته بعد کم میکرد اگه اطلاعات بیشتر میخوایم زنگ بزنیم ۰۹۳۶۵۳۶۰۰۱۴

سلام خسته نباشید چرا برای همین شماره من کد فعالسازی اپلیکیشن روبیکا نمیاد

با سلام
پخش زنده روبیکا برای من فعال نمی شود. مشکا از کجاست؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
یعنی تلویزیون دیدن آنلاین با این اپ از حجم اینترنت کم نمیکنه؟

برای ویندوز فون هیچکدوم از این برنامه ها نیس…
ما چی کار باید بکنیم دقیقا☹

سلام میشه بگید با اینترنت شرکت مخابرات)آشنای اول هم اینترنت روبیکا رایگانه؟

اقا از حجم کم نمیکنه چرا دروغ میگید خب

اگه شارژ پولی داشته باشی همش را میخوره

سلام به همه عزیزان.اینجور که من تجربه کردم باید خطتون برای استفاده از روبیکا خالی ازشارژ پولی باشه وگرنه تمام پولتون را میخوره .شارژتون صفر باشه.خوش باشین

من که ۵گیگ شارژ adslداشتم زد نابودش کرد با خیال اینکه رایگانه.

سلام دوستان گند ترین برنامه جهان همه دورغ

یازده گیگ از نتم روخورد بی شرف دان نکنید

خودمونیما، این اپلیکیشن روبیکا هم خیلی چرته، خودش ۱۰ تا برنامه می تونست باشه که گذاشتن توی یه برنامه و تازه همه چیزش هم رایگانه و تبلیغ هم نداره. جالبه 🙂

سلام
کاش این امکان هم داشت داخل کامپیوتر هم نصب بشه
که اگه بشه عالیه

روبیکاروبرای من باز نمی کنه به صورت افلاین

خاک بر سر این مملکت .که تو تلویزیون‌نخوند تبلیغ دروغه ی بزارند احسان علیخانی هم میگه رایگان واقعا که یه حرفی هست که میگه پنیر رایگان فقط تو تله موش پیدا میشه

منم روبیکا نصب کردم کل نت بسته ام رو که ایرانسل بود خورد بعدش هم چون بسته ام تموم شد از شارژ پولیم به صورت آزاد خورد تا شارژم تموم شد پیام اومد شارژ شما رو به پایان هست لطفا اقدام به شارژ کنید فهمیدم که دروغه همش و هیچ اپلیکشنی برای ایرانسل رایگان نیست حتی مای ایرانسل هم یکمقداری شارژ مصرف میکنه اگه بری داخلش.

اصلنم مفتی نیست یه دقیقم نشد که ۲۰۰۰ از شارژم رفت خدا لعنتتون کنه که به مردم دروغ میگید بیشتر به اونایی که اجازه میدن شما بی شرفا تبلیغ کنید..

اصلنم مفتی نیست بی پدرا همشون دروغ میگن اون احمقای مجریهای تلوزیون هم دارند تبلیغ میکنند ۲۰۰۰ از شارژمو تو یه دقیقه خورد ..

سلام من چند مدت از این برنامه استفاده میکنم از نتم اصلا کم نمیشه این همه فیلم نگاه میکنم چرا واسم رتبه امتیاز هیچی نمیخوره با اینکه این همه ستاره هم دارم لطفا کسی میدونه جوابی بده

سلام چطور مسشه موسیقی و فیلم مورد علاقه مون رو از طریق این نرم افزار دانلود کنیم

ببخشید این نرم افزار چجوری بدون استفاده از دیتا کار میکنه؟؟من ک هرچی با نت همراه اول رفتم توش البته بسته و شارژ نداشتم نمیومد ولی برای دوستم با همین وضعیت ب راحتی بالا میاورد مشکل من چیه الان؟

سلام والا بخدا من نمی دونم قسم حضرت عباس باور کنم یا دم خروس رو . من خودم ۵ گیگ اینترنت داشتم با استفاده از روبیکا حدود کمتر از یک ساعت اونم برنامه زنده شبکه خبر رو تقریبا ۴/۵ گیگ اینترنت ام مصرف شد . از طرفی برنامه خوبی هستش اگه واقعا” و خواهشا” و مرد مردونه اینترنت مصرفی مجانی نیست بهمون اعلام کنید تا تکالیف مون رو بدونیم . به هر حال ممنون میشم اگه با دلیل و مدرک توضیح بدین الان دو روز هست که فکر منو مشغول کرده . یاعلی بازم ممنون

سلام قاسم جان اگه بخوای جواب دقیق‌تری بگیری شاید بد نباشه که به این مطلب هم یه سری بزنی توضیحات نسبتا جامعی در همین رابطه توش هستhttps://techrato.com/2018/03/30/rubika-application-billion-ads-free-internet/

سلام دوستان من با شارژ صفر و بسته صفر میرم تو روبیکا از همه قابلیتهاش کار میکنه با شارژ و بسته میرم کم میکنه پس نتیجه میگیریم از سیمکارتی استفاده کنید که هیچ موجودی پول وبسته نداشته باشه
سرافراز پیروز سربلند باشین

چ جوری میتونم فایل مورد نظرمو دانلود کنم؟!

سلام دوستان من این نرم افزار نصب کردم بار اول۱۰۰مگم رفت نمیدونم مربوط به این بود یا وای فایم کسی استفاده کرد ولی بعدش اصلا نتم کم نشد خیلیم فیلم میبینم کاملا رایگانه حتی۱ مگم نمیبره من با ایرانسل وصل شدم.

اینکه اینترنت روبیکا رایگانه، فریبی بیش نیست
همش کلاهبرداریه

به نظر من این یه دزدی بزرگ بود علارقم تبلیغات که رایگان بودنش رو تبلیغ میکرد ولی این برنامه رایگان نبود

برنامه رو دو روز دارم رو گوشیم نصب میکنم نمیشه کامل دانلود میشه اما برا نصب ب من retry میده سیسم عاملمم ios

با سلام برنامه عالیع من که راضیم یه فیلم سه ساعتی رو نگاه میکنم دو مگ تهایتن کم میشه از حجمم در کل عالیه من که راضیم

ببینید من با سیم کارت ایرانسل از روبیکا استفاده کردم هیچی از حجم اینترنتم کم نشد ولی وقتی با سیم کارت همراه اول از روبیکا استفاده کردم دیدم ۵ گیگ از اینترنتم از بین رفت روبیکا اگر بسته فعال داشته باشی از بسته اینترنتید کم نمیکنه ولی وقتی از سیم کارت همراه اول استفاده میکنی میبینی که اینترنت رایگان نیست ولی وقتی از ایرانسل استفاده میکنی میبینی که رایگانه چون همراه اول هوقه باز و اگر میخواید که از روبیکا رایگان استفاده کنی راهی نداره مگر این که از سیم کارت ایرانسل استفاده کنی

سلام من اپ روبیکارو نصب کردم ولی برای ورود به این برنامه وقتی شماره تلفن را وارد میکنم و ارسال میکنم گزینه ای برای وارد کردن کد نمیاد و شاید تا ده بار این کارو انجام دادم و کد پیام برام ارسال شده ولی هیچ ایکونی برای ورود کد نمیاد

چرا اینقدر دروغ میگید اخه من دو ماه دارم استفاده میکنم از روبیکا کاملآآآآ رایگانه

سلام.من گوشیم ایفون ۵اس هستش وقتی میزنم رو نوشته‌ی مربوط به ای و اس میگه حتما برای دانلود روبیکا باید سیب اپ و دانلود کنم سیب اپم دانلود کنم باید ۱۵تومن واریز کنم تا بتونم برنامه دانلود کنم اگه اینجوریه پ واقعا بدرد نمیخوره اگه اینجوری نیست خواهش میکنم جواب بدید.

اینا همش دروغ گو هستن نه پول بهتون میده نه چیز دیگه وقتتونم میگیره کلاه برداری هستش

سلام من هرکاری میکنم تا برنامه روبیکا رونصب کنم نمیشه گوشیمم ایفون۶sهست میشه راهنماییم کنید. ممنون

سلام این چ وضعشه اصن این روبیکا ایراد داره بابا من اینو نصب گردم رفتم تو ثبت نام کردم بعد اومدم برم فیلم ببینم نزدیک ۲ ۳ ساعت ک گذشت دیگه فیلمو با نت گوشی بالا نیاورد ک‌نیاورد الانم ک کلا با نت گوشی کار نمیکنه و فقط وایفای کیا مثل من دچار این مشکلن یا فقط منم؟ادمین جواب بده لطفا اگه میدونی

باعرض سلام وخسته نباشید بنده یکماه پیش برنامه روبیکا رو نصب کردم اما دو روز بعد بُرد گوشی موبایلم سوخت و تمامی اطلاعات درون گوشی پاک شد.الان مجددا بعد از تعمیر گوشی ، برنامه روبیکا رو دانلود و نصب کردم اما هرکار میکنم کد فعال سازی و ورود به برنامه برای بنده ارسال نمیشه.لطفا درصورت امکان بنده رو کمک و راهنمایی کنید در ضمن با دو شماره جدا گانه این کار رو انجام دادم که موفق نشدم.کمک کنید لطفا.تشکر و سپاس.

چرا بعضی از فیلم های خارجی شما قسمت های بعدیش در روبیکا نیست.
مثلا فیلم خاررجی گرگ و میش خیلی فیلم عالی است قسمت های دیگرش رو چگونه در روبیکا ببینم ؟

چرا بعضی فیلم هایی که در روبیکا است قسمت های بعدیش نیست!
مثل فیلم خارجی گرگ و میش این فیلم خیلی فیلم جالبی ااست قشنگ است قسمت های بعدیش یعنی ۲و۳و۴و۵ چگونه در روبیکا ببینم؟

کلا فیلم و رسانه ها و…. پخش نمیشن جزئیات میاد ک چند ساعته و.. ولی پخش نمکنه اینترنتمم خبه این ورژن جدیدتون اینجوره قبلیه خب بودا.

سلام
من میخوام روبیکا رو روی آیپدم نصب کنم اماچون آیپد من قابلیت تماس نداره نمیتونم *٧٨٠# رو شماره گیری کنم و نصبش کنم میشه راهنماییم کنید

سلام پخش زنده روبیکا کار نمیکنه همش میزنه در حال بروز رسانی به درد نمیخوره

من نصبش کردم ولی هیچی نشون نمیده،فقط درحال لود شدنه

واقعاًکه یه سری آدم که دور هم میشینن یه دروغ بگن لامسب عین هیولا حجم اینترنت رو میخوره من تاحالا که ۴سال دارم ازبسته های اینترنتی استفاده میکنم این جوری نرفته بود توپاچم

سلام
این نشان گذاری شده ها(علاقه مندی ها)که کنار هر فیلم علامتشون میزنیم کجا باید پیدا کنیم؟

دوستانی که سیمکارت همراه اول دارن هنوز برای همراه اول رایگان نشده ولی برای ایرانسل رایگانه

سلام.میخاستم بدونم نصب برنامه روبیکا در گوشی هزینه نصب داره؟

سلام چرا هیچ فیلمو اهنگی برای من پخش نمیشه

شماره تلفن تون لطفا”؟؟

سلام برنامه خیلی خوبی ممنونم ازتون

چطورى روى ایپد نصب کنیم؟
وقتى میزنم رو گزینه ى دانلود سیب اپ مى یاد
یکى پاسخ گو باشه دیگه

سلام
خسته نباشید
عذر میخوام میخواستم بدونم که اگه بسته اینترنت رایتل داشته باشیم امکانش هست که از حجم اینترنت کم نکنه؟؟؟ یا فقط ویژه همراه اول و ایرانسل هستش؟؟؟

در ضمن در جواب همه شمایی که میگین اینترنت میبره و دروغه و . . .
باید به عرض شما برسونم که من از اینترنت ایرانسل که استفاده کردم حتی ی مگ هم کم نکرد
نمیدونم واقعا چجوری از حجم نت شما کم شده وافعا واسم سواله؟؟؟؟؟؟؟؟

کد روبیکا برام ارسال نمیشه ک نصب کنم

کد فعال سازی هر کاری میکنم نمیاد خیلی کنده😭

سلام.آیا برای تبلت های بدون سیم نصب روبیکا امکان پذیر است؟

باید ی شمارع بزاری دیگ

کجاش رایگان هم از رایتلم کم کرد
هم از همراه اولم…الکی میگین رایگان باز اعتماد کردم ب این دستاورد های ملت😡😡😡😡

خیلی خوبه.اصن کم نمیکنه

با سلام..نسخه ios اپ پى وى برای چت نداره ولى اندروید داره چرا؟؟؟

اخه بیناموسا تا کی میخوایین دروغ بگین به این مردم بیگناه من جای شما بودم … ولی اینقدر زر اضافه نمیزدم

سلام چرافیلم پخش نمیشه؟

سلام پنج هزارتومن شارژ گرفتم از روبیکا واسم زد شماره کارت اشتباه اما اس ام بانک اومد از حسابم کم شد ولی خطم شارژ نشد دقیقا توضیح بدید چرا در ضمن فیلمم نمیشه گذاشت پست فقط آدمای خاص و خودتون میتونید جریان چیه

سلام
چطور میشه در روبیکا به دایرکت بقیه رفت؟
و اینکه چطور میشه عکس هاى صفحمون رو پاک کنیم؟
لطفا پاسخگو باشید ممنون

سلام چرا کد فعال سازی برا من ارسال نمیشه

چرا هرچی کامنت میزارم میگه ثبت شد ولی تو لیست کامنتا نمیارتش؟

میش روبیکا رو رو لب تاپ نصب کرد اگ میش بگین چ مدلی؟؟؟؟؟؟؟

چرا روبیکا در آیفون نصب نمیشه

سلام خسته نباشید
من روبیکا رو دانلودش کردم از سیب اپ نسخه ios نصب نمیشه فقط اخطار میده که نوشته در این وقت نصب نمیشود چکار کنم ؟؟؟؟؟

چرا زر میزنید این چیش رایگانه؟
برای ۷دقیقه فیلم ۷۰مگ کم کرد

سلام من روی ای پد هر کاری میکنم روبیکا نصب نمیشه باید چیکار کنم؟

با سلام اپیکیشن روبیکا از همه ی اپیکیشن ها سره

روبیکا نرم افزار خیلی خوبه اما چرا امتیاز نمی ده وقتی که قبض پرداخت می کنیم؟

سلام شب تان . بنده با شمار(( ۰۹۱۸۳۸۱۰۵۶۲ )) پیش بینی نتیجه بازی فرانسه در نرم افزار جام ۲۱ درست پیش بینی کرده ولی متاسفانه امتیازش لحاظ نشده. لطفا برسی فرمایید. با تشکر

واقعا براتون متاسفم با این اپلیکیشن درست کردنتون اون از کم شدن شارژ اینم از پخش زنده ی افتضاح که ۳۰۰بار قطع میشه.شما واقعا هیچی رو بلد نیستین درست انجام بدین.رایگان بخوره توی سرتون

من برنامه روبیکا رو طبق لینک پیامک شده دریافت و نصب کردم
اما موقعی که نصب شد با ایکونی با نام رسانه اول نصب شده بود و عملا روبیکا توی گوشیم قابل نصب نیست
چرا?

با سدام و درود

کد فعالسازی برای من ارسال نمیشود. سیستم عامل ای او اس هستش. لطفا راهنمایی بفرمایید.
در صورت امکان پاسخ را به ایمیل بنده ارشال نمایید. با تشکر

روبیکا برای من با هر روشی انجام دادم نصب نشد

شبکه پویا ونمایش مدتی است که قطع است

سلام چطوری میتونم عضو ویژه روبیکا بشم میخوام به کانال های سازمانی دسترسی داشته باشم

برام کد فعال سازی نمیــــــــــــاد نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

من برنده جایزه خودروی سراتو هستم کی میتونیم جایزه رو تحویل بگیریم … چرا کسی اصلا خبری نمیده

سلام
روبیکا کی جوایز رو اهدا میکنه

سلام، برای اجرای برنامه مشکل دارم. کد فعالسازی به گوشیم ارسال نمیشه ! شماره موبایلم را صحیح وارد کردم

سلام
من امشب تیم قهرمان رو دربخش پیش بینی قهرمان اشتباها بدلیل نقص touch گوشیم لهستان انتخاب شد،چطور میتونم اصلاح کنم؟
ممنون

سلام میخواستم بببینم درکدوم قسمت امتیازخودمونومیتونیم بببینیم چیه چه شکل میتونیم امتیازی بیشتری کسب کنیم

با سلام
من برنامه رو نصب کردم ولی فیلم و پخش زنده رو نشون نمیده….. ؟؟؟….

سلام خواستم بگم که این برنامه هیچ گونه اینترنت مصرف نمی کنه و انهایی که فکر می کنن کم می کنه همش سوء تفاهمه شما میتونید اول تو مای ایرانسل یا همراه من برید و ببینید چقدر حجم دارید بعدش برید روبیکا فیلم ببینید بعدش دوباره به برنامه های فوق برید ببینید واقعا کم شده یا نه؟

خاک بر سر اینایی کنن که این برنامه رو ساختن این که ۶۰۰مگ منو واسه یه فیلم یه ساعته گرفت خاک یعنی من متاسفم واقعا خاک برسرتون 👊👊

با عرض سلام و خسته نباشید،من گوشی ایفون ۵s دارم ظهر داخل روبیکا فیلم میدیدم ک وسط فیلم نتمو خاموش کردم و بدون بستن فیلم از برنامه خارج شدم و برنامه رو بستم از ظهر دیگه نمیتونم فیلم ایرانی تماشا کنم،وقتی صفحه فیلم ایرانی رو باز میکنم سریع میره از برنامه بیرون ولی انیمیشن و فیلم خارجی رو باز میکنه حتی ی بار اپ پاک کردم دوباره نصب کردم ولی بازم همون مشکلو داره چکار کنم؟

به این نرم افزار اعتماد کردم و بسته اینترنت خریدم سریع مبلغ و کم میکنه ولی نت و در اختیار قرار نمیده این چه وضعشه

نزدیک به ۱۹ گیگ از حجم اینترنت کم شده، مگه نمیگن روبیکا مصرف اینترنت نداره

سلام
توجه توجه توجه
من هم شارژ گرفتم برا همراه اول اعتباریم هم قبض همراه اول دایمی پرداخت کردم

هیچ کدومش انجام نشد و فقط پول از حساب من کم شد
دقت کنید
فقط پول از حساب من کم شد
گول نخورد
پنیر مفتی فقط در تله موش پیدا میشه

من قبلا روبیکارو وصل کردم الان گوشیمو عوض کردمکردم نمیشه وصل کنم از هفهشتاد میرم که وصلش کنم نمیشه میگه لینکش قبلا اومدهاومده.لطفا راهنمایی کنید

سلام من تو مخاطب روبیکا می‌خوام یکی پاک کنم نمیشه جیکار کنم ؟ میشه کمک کنین ؟

بخش موزیک چندروزه بازنمیشه قبلش خوب بودمشکل چیه. ممنون

سلام ایا روبیکا برای سیم کارت های دائمی هم رایگان است؟؟؟

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

گزارش

سری جدید کارت‌های گرافیک RTX و مادربردهای Z390 ایسوس در…


رویداد “قدم‌های پر جایزه” برگزار شد

طراح گلکسی A9 سامسونگ: این گوشی مخصوص جوانان ساخته شده است

ایمیل خود را وارد کنید

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

Welcome, Login to your account.

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

برنامه روبیکا : احتمالا در این روزها با توجه به حجم وسیع تبلیغات رسانه ای، نام اپلیکیشن روبیکا (Rubika) برای شما آشنا باشد. این اپلیکیشن که در حقیقت یک برنامه چند منظوره محسوب می شود، می تواند در بسیاری از جهات کاربردی باشد و ما را نسبت به نصب اپلیکیشن های مختلف برای انجام امور معمول، بی نیاز سازد. اما با توجه به این که روبیکا به تازگی معرفی شده و شاید بسیاری از افراد در رابطه با آن اطلاعات چندانی نداشته باشند.

همانطور که احتمالا بدانید، روبیکا از جمله اپلیکیشن های چند منظوره بوده که می تواند نیاز کاربران گوشی های هوشمند را به نصب اپلیکیشن های مختلف برطرف ساخته و بسیاری از کاربردهای اپلیکیشن های مختلف را در خود جای دهد. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن سادگی و روان بودن آن است. شما با نصب این اپلیکیشن و ثبت نام در آن، بلافاصله به بخش امکانات برنامه هدایت خواهید شد و در همان صفحه اول برنامه، قابلیت دسترسی به اکثر امکانات روبیکا را خواهید داشت.

کاربران با نصب این اپلیکیشن می توانند از امکاناتی نظیر تماشای فیلم و سریال با اینترنت رایگان همانند برنامه فیلیمو، تماشای شبکه های تلویزیونی و رادیویی با اینترنت رایگان که نمونه آن را در برنامه لنز ایرانسل دیده ایم، انجام خدمات پرداخت قبوض و خرید اینترنتی، گوش دادن به موزیک های دلخواه و سایر خدماتی که در ادامه بیشتر در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد، دست پیدا کنید. همه این امکانات تنها در یک اپلیکیشن جای گرفته است و این قابلیت این امکان را ایجاد می کند تا از نصب اپلیکیشن های متعدد جلوگیری گردد.

برای سیستم عامل اندروید:

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

-از طریق فروشگاه play store می توانید به منظور دریافت اپلیکیشن اقدام کنید.

برای سیستم عامل IOS:

-از طریق فروشگاه sibApp اقدام نمایید.

– اندروید ۴.۳

-خیر ،هم اکنون همه‌ی سرویس‌ها رایگان است،چراکه روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با پایین ترین هزینه در دسترس انواع مخاطبان خود قرار دهد. ‎‎چنانچه سرویس‌‌ هایی به روبیکا اضافه گردد که استفاده از آن ها مستلزم پرداخت هزینه از طرف شما باشد، این مسئله از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما با آگاهی و رضایت نسبت به استفاده از آن سرویس اقدام خواهید کرد

اینترنت رایگان روبیکا

-اگر برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا از اینترنت اپراتور های همراه اول و ایرانسل استفاده کنید، تمام حجم مصرفی شما رایگان خواهد بود و از اعتبار شما کسر نخواهد شد.

از جمله اشکالات بزرگی که برای این اپلیکیشن گفته می‌شود، مشخص نبودن فرد یا شرکتی است که به صورت واقعی، پشتیبان آن محسوب می‌شود. در سایت رسمی این شرکت نام شرکت فناوران نوین هوشمند پارسی ذکر شده است ولی نام و نشان خاصی از آن نتوانستیم بیابیم.

البته نکته‌ای که شاید کمی پشت پرده روبیکا را مشخص نماید، ارسال پیامک‌های این اپلیکیشن از سر شماره اختصاصی ایرانسل است.

رایگان نیس واسه من با خط ایرانسل گوشی اس۷ آزاد محاسبه شد
حتی همراه اولم دارم یبارم با اون نصب کردم بازم هزینه کم کرد

حرومشون باشه نتم رفت خاک برسرشون وقت میخواد نت بخوره بگید میخوره مرض دارید می گید رایگانه توجه نکنید همش الکیه

سلام اگه سیم کارتت رایتله باید بگم شاه کار کردی اگه ایرانسل یا همراه اوله مشکل از گیرنده های گوشیته بعضی از گوشی های سامسونگ از این اپ به خوبی پشتیبانی نمی کنند و از نت کسر می کنند

واقعا ک متاسفم
من با نت وای فای فیلم میبینم ولی بعد از یکماه دیدم ۱۲ گیگ اینترنت مصرف کرده
فقط باید تاسفا خورد

اصلا هم رایگان نیست همش دروغه

کی گفته رایگانه چرا اینفدر دروغ می گید اگه می خواستیم فیلم ببینیم میرفتیم دانلود می کردیم نه …..

بله قبلاً تماشاي فيلم با نت همراه اول و ايرانسل رايگان بود
ولي الان اينجوري نيست و حجم واقعي هر فيلم مثلا ٩٠٠مگ براي هر فيلم از حجم اينترنت شما كم ميكنه
چون بدون اطلاع رساني اين تغيير صورت گرفته خيلي ها ندونسته حجمشون رو از دست دادن.
چي ميشه گفت،اينم بنويسيد كنار حالاي ديگه اي كه دارن به ملت ميدن

۳۰۰‌مگ از نتم طی ۱۵ روز اخیر‌واسه روبیکا مصرف شده چرا دروغ میگید رایگانه

سلام بنده روبیکارو نصب کردم ۶ دقیقه یه فیلم رو دیدم ۱۲۰۰ تکمان پول داشتم اینترنت ازاد بوده مصرف شد تموم‌شد کجاش رایگانه

ایا با اینترنت خانگی TDLTEهم رایگان هست؟

من که نصب کردم کارت به کارت که این گزینه بانک من رو نداشن اپ خوبی هست نمیدونم با رایتل هم رابگانه یانه
رایتل که با هیچ برنامه قرار داد چیزی نداره خیلی مسخرس مثل فیلمو نمافیلم این چیزت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright 2017, All Rights Reserved. | Powered by harfetaze

Publisher – به روزترین آموزش کامپیوتر و گوشی

این روزها حتما تبلیغات اپلیکیشن روبیکا را زیاد در تلویزیون دیدید که به عنوان یک سوپر اپ برای کاربران ایرانی یا به عبارتی فارسی زبانان ارائه شده است. این اپلیکیشن همان طور که در تبلیغات دیدید سرویس های متعددی را در خود جای داده از جمله سرویس مشاهده فیلم و کارتون و برنامه های زنده و موسیقی و دنیای سلامت و … . برای دسترسی به سایت روبیکا به آدرس rubika.ir بروید.

راحت ترین روش برای دانلود اپلیکیشن روبیکا کافی است # 780* را شماره گیری کنید سپس عدد روبیکا را ارسال نمایید ، پیامی حاوی یک لینک برای شما اس ام اس خواهد شد که با زدن روی این لینک وارد کانال تلگرام روبیکا شده و از آنجا برای دانلود می توانید وارد بازار شوید پس بهتر است از همان اول به بازار بروید و یا از طریق فروشگاه پلی استور دریافت نمایید. حجم اپلیکیشن روبیکا برای اندروید حدود 14 مگابایت می شود و در حال حاضر (زمانی که این مطلب نوشته شده) ورژن 1.0.8 قابل دانلود می باشد.

اگر گوشی آیفون دارید و می خواهید روبیکا را دانلود کنید کافی است به فروشگاه sibapp بروید و روبیکا را سرچ کنید و یا از طریق این لینک مستقیما وارد صفحه دانلود روبیکا برای آیفون شوید. یا روی این لینک کلیک کنید و نسخه آیفون را دانلود کنید.  حجم اپلیکیشن روبیکا نسخه آیفون به 11.6 مگابایت می رسد.

می توانید به سایت روبیکا وارد شده و به بخش فوتر سایت بروید و از طریق اسکن کد امتحان کنید.

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

بهترین راه شناخت و موفقیت آمیز بودن یک اپلیکیشن ، نظرات کاربران است لذا قصد دارم در ادامه به نظراتی که از کاربران در سطح وب درباره اپلیکیشن روبیکا منتشر شده اشاره کنم تا نقاط قوت و ضعف این اپلیکیشن جدید ایرانی مشخص شود.

ببینید: نرم افزارهای جدید و کاربردی

مشکل قطعی اینترنت

بعضی از کاربران از قطع شدن اینترنت روبیکا اظهار نارضایتی کردند.

رایگان نبودن اینترنت

با تبلیغاتی که در تلویزیون به ویژه روی رایگان بودن اینترنت روبیکا میشود اما خیلی از کاربران گفتند که اصلا اینترنت رایگان نبوده بلکه از بسته های خودمان مصرف می کند. هم کاربران همراه اول و هم ایرانسلی ها از رایگان نبودن اینترنت روبیکا صحبت به میان آوردند. البته به گفته بعضی از کاربران فقط فیلم و سریال از طریق اینترنت رایگان بوده و از حجم کم نمی کند.

قطعی در حال پخش

برخی از کاربران به قطعی و هنگ کردن در حال پخش برنامه روبیکا اشاره کردند یعنی در حین مشاهده فیلم و یا آهنگ ، قطع می شود.

مشکل فیلم ها

فیلم ها ظاهرا برای بعضی از کاربران باز نمی شود یعنی اصلا پخش نمی کند و یا به مدت چند ثانیه ایی پخش کرده سپس متوقف می شود. البته طبق گفته ی بعضی از کاربران ، قبلا فیلم ها باز می شدند اما الان فیلمی را پخش نمی کند. کاربرانی تقاضای افزوده شدن کانال تماشا و پخش زنده رادیو را داشتند. تعدادی از کاربران نیز از امکان دانلود نشدن فیلم ها و آهنگ ها ناراضی هستند.

کد فعال سازی

بعد از نصب روبیکا موقعه ورود ، به کد فعالسازی نیاز هست که بعضی از کاربران گفتند کد فعالسازی برای ما ارسال نمی شود. یا برای برخی ارسال می شود اما بعد از وارد کردن کد پیام اشتباه و نادرست بودن کد را مشاهده می کنند.

مشکل سرچ

بعضی از کاربران از نحوه سرچ در برنامه روبیکا سوال کردند.

خیلی از کاربران نیز تشکر کردند و در کل از برنامه راضی بودن گرچه به مشکلات بالا نیز اشاره کردند و تقاضای رفع آن را داشتند.

لطفا نظرات خود را از طریق فرم پایین با کاربران به اشتراک بگذارید.

روش دانلود و نصب اپلیکیشن هفت هشتاد 780

سلام من گوشیم آی‌فونه اما بلد نیستم چجوری اکانت بسازم تو روبینو
اگه ی توضیحی بدید ممنون میشم

سلام
اگر منظورتون همون اکانت روبیکاست به صرف نصب و ورود به روبیکا شما یک اکانت خواهید داشت.

سلام آخه چرا عکس پروفایل تو گروه ها بالا نمیاد ولی تو پیوی هستش تو رو خدا کاری کنید من تو نسخه قدیمی روبیکا عکس داداشمو گذاشتم ولی الان که بروز شده همون عکسه همه فک میکنن پسرم تو رو خدا این مشکلو برطرف کنیییییید عوضم نمیشه

سلام چجوری روبیکا رو حذف کنم که اکانتم فعال نباشه دیگه

سلام
خیر در حال حاضر در این نسخه های موجود امکان دیلیت اکانت روبیکا وجود ندارد در مطلب”نحوه کسب امتیاز و ساخت صفحه شخصی و چت کردن در روبیکا” توضیح داد شد.

سلام چطوری میتونم دانلود رسانه های روبیکارو بردارم؟ آخه تو کانال که میرم خودبه خود همه فیلم و عکس ها دانلود میشه؟اصلا میشه

سلام
همچین چیزی تا جایی که اطلاع دارم در کانال ها یا چت ها و گروه های روبیکا امکان نداره

اقا من قبلا با این اکانتم تو روبیکا بودم ولی لوگ اوت کردم تا یه مدت نرفتم توش الان ک میرم کد میاد ولی وارد پیج نمیشه دلیلش چیه اقا یکی راهنمایی کنهاخه

سلام چرا نمیتونم زیر پست ها کامنت بزارم همش میزنه استفاده بیش از حد مجاز

سلام خسته نباشید چراکدفعالسازی نمیادبرام؟؟؟؟ازصبح صدبارامتحان کردم ولی نمیشه
لطفاحل کنین این مشکلو

چرا کد نمیده

سلانم منم همین مشکلودارم نصب میکنم پیامک ارسال نمیشه

سلام من روبیکا رو نصب کردم ولی وقتی شمارمو وارد می کنم پیامک کد فعالسازی رو به خط ایرانسلم پیامک نمیکنه ولی یه اکانت دیگه توی روبیکا با یه خط ایرانسل دیگه ام درست کردم، برای اون کد فعالسازیش رو پیامک میکنه. و البته قبلا این مشکل رو نداشت و کد فعالسازی رو ارسال میکرد. الان هم فقط برای این خطم ارسال نمیکنه. یکی دو تا خط دیگه رو هم امتحان کردم و ارسال کرد. چندین بار هم گوشیمو خاموش روشن کردم و اینترنتم رو خاموش و روشن کردم و حتی روبیکام رو از روی گوشیم پاک کردم و مجدد نصب کردم ولی این مشکل ارسال کد فعالسازی، صرفا” برای همون یه خط ایرانسل، حل نشد. لطفا” این مشکل بنده رو حل کنید.

سلام
معمولا بعد از آپدیت اینطور مشکل ها حل میشه ولی خوب از این دست مشکلا پیش میاد و باید بعدا امتحان کنید.

دقیقا برا منم همینه
اول میومد حل بود روبیکام یه روز دیدم پیام ارسال نمیشه نه به کانالام نه به جایی کل حسابای روبیکام که روی سیم کارت ایرانسلم بود رو پاک کردم یعنی هیچ اکانتی دیگه ندارم
بعد حذف نصب کردم دوباره نصب کردم شماره رو زدم نیومد کد. نسخه وب رفتم زدم بازم شماره نیوورد. بعد یه فکری سرم زد. گوشی رو گرفتم نزدیک اسپیکر بعد زدم ارسال کد اگه اس ام اس بیاد به گوشی از اسپیکر صدا میاد اینجوری:دیددرو دیدددددروووو همینجوری میاد تا دیگه پیام تموم شه یعنی کامل پیام بیاد. خلاصه دیدم هیچ صدایی نمیاد ازش هیچی یعنی اصلا به اپراتور روبیکا پیام نمیده که اون بهم بفرسته!!!!!!!!!!!. ااخرین ورژن هست روبیکام هنوزم اپدیت جدیدی نیومده. روش هک رو هم تست کردم بازم نشد. خلاصه روبیکا است و ایرانی دیگه:) 🙂 ؛)

هرچی شماره را وارد میکنم کد میاد باز میزه کد موردنظر قبلا استفاده شده سی بار زدم همینو میگه چکار کنم

آپدیتش کنید. و باز امتحان کنید.

سلام من روبیکارو نصب کردم ولی وقتی شمارمو وارد میکنم پیامکی ارسال نمیکنه ولی قبلا پیام میداد

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

سلام . بله گاهی باید چندین بار امتحان کرد تا بتونید وارد بشید

در ادامه حرفام باید بگم از طریق وای فای میتونم وارد روبیکا بشم بدون هیچ مشکلی ولی از طریق داده تلفن همراه نمیتونم در حالی که روز قبل تونستم

سیمکارتم ایرانسله نه بسته دارم و نه شارژ و دیشب تونستم به روبیکا وصل شم حتی وارد روبینو هم شدم ولی امشب نمیتونم وصل بشم میگه خطا در اینترنت

یه هفتس فقط با بسته کار میکنع😐😑قبلا همه چی به روال بود رایگان کار میکرد😐

سلام گوشي من آيفونه اما نميتونم روبيكا رو دانلود كنم ميشه بگين چطور ميشه دانلودش كنم؟(راهي به غير از سيب اپ)

سلام
اصلا دانلود نمیشه یا اینکه نصب نمیشه؟
در حال حاضر در خود سایت اپلیکیشن نیز برای دانلود نسخه آیفون به سیب اپ هدایت کرده .
این لینک https://new.sibapp.com/applications/resanehaval/install رو مستقیما تو گوشی باز کنید ببینید دانلود میشه.
اگر دقیقا بفرمایید چه خطایی چه صفحه ایی و … باز میشه با جزئیات بیشتر شاید بهتر بشه فهمید.
به صفحه سایت https://rubika.ir/ برید و به پایین اسکرول کنید تا برسید به فوتر سایت و از طریق اسکن کد امتحان کنید.

سلام وقت بخیرازپریروزتاالان که واردمیشم موزیک هابرام بازنمیشن تاقبلش خوب بود فقط قسمت موزیک که بیشتراستفاده میکنم بازنمیشه مشکل چیه ممنون…

سلام
بخش ها و آیتم های روبیکا ممکن است به خاطر بروزرسانی برای لحظاتی نشه استفاده کرد و یا اینکه باید روبیکا را آپدیت کنید

سلام چرا گفت و گو های قدیمی رو هرچی حذف میکنم دوباره بر میگردن خواهشا کمک کنید

ممکنه با ۲۴ ساعت وارد نشدن به برنامه مشکل حذف که برمیگردن حذف شن راهنمایی لطفا

سلام
معمولا با بروزرسانی یا خارج شدن و ورود دوباره باید مشکل برطرف بشه ، یا اینکه بعد از خروج کامل و یک بار خاموش و روشن کردن گوشی امتحان کنید یا اینکه با یک سیم کارت دیگه از طریق همان گوشی یکبار وارد شده و بعد از اون با سیم قبلی امتحان کنید

سلام من میتونم اونایی که جدید پی ام دادن رو حذف کنم ولی قبلی ها رو هرچی حذف میکنم حذف میشن ولی با برگشت دوباره ام بر میگردنلطفا راهنمایی کنید

بسلام چرا همش خطای اتصال اینترنت میده از صب تاحالا صد بار پاکیدمو دوباره دنصب کردم اما باز خطا میده خواهش میکنم بهم بگید موضوع جیه چون بشدت اعصابم خورده

سلام
ممکنه از اپراتورها باشه
اما کاربران دیگه هم مثل شما این مشکل رو داشتند و شاید باید حوصله کنید.

من دیگ نمیتونم توشبکه تعاملی مثل قبل ارسال نظرکنم اصلانمیشه وپیامهایی ک ازبرج ۲بودحذف میکنم بازبرمیگرده

چرا خطا اتصال به اینترنت میده با اینکه نت گوشیم وصله و سرعت خوبی هم داره فقط روبیکا ارور اتصال به نت میده و اصلا بالا نمیاد چند بار هم خاموش روشن کردم اپدیت کردم پاک کردم مجدد نصب کردم نشد که نشد

سلام روبیکا از ۷ صبح به بعد دیگه کار نکرد اپدیت جدیدشو گرفتم نصب کردم
با اینکه کاملا اینترنت گوشیم فعاله و سرعت خوبی هم داره و تلگرامو اینستارو همه چیو با سرعت بالا باز میکنه اما روبیکا میگه مشکل اتصال به اینترنت .. موضوع چیه

سلام. گاهی اینطور میشه و اصلا نمیشه وارد شد یا ارور اتصال اینترنت میده یا اصلا کد نمی فرسته و یا با تاخیر می فرسته به هر حال مشکل از گوشی و نت شما نیست امتحان کنید تا موفق بشید بتونید واردش شوید

سلام من مشکل این رو دارم که اونایی که بهم پی ام دادن رو حذف میکنم با برگشت دوباره ام بر میگردن تو رو خدا کمک کنسد نمیدونم دیگه چکار کنم دلیت اکانت کردم همه کاری کردم ولی درست نمیشه بگید چکارش کنم لطفا

سلام معمولا نباید دیگه برگردن و با بروزکردن شاید برطرف بشه . اما شما بعد از اینکه حذف کردید پی ام ها رو از برنامه کامل خارج شوید و گوشی را یک بار ریست کنید.

سسلام میشه دلیت اکانت رو هم برای روبیکا فعال کنید که بدون برگشت باشه

سلام گوشی من سامسونگه با اندروید 4.1 وقتی روبیکا رو نصب میکنم به نام رسانه اول نصب میشه و وقتی وارد میشم گزینه ی به روزرسانی میاره که هربار روش کلیک میکنم میگه با خطا مواجه شده! آیا روبیکا با گوشی من جور نیست که این ارور رو میده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
ظاهرا حداقل نسخه اندروید مورد نیاز برای نصب روبیکا اندروید ۴.۳ می باشد

سلام چرا وقتی اونایی که بهم پیام دادن رو حذف میکنم حذف میشن ولی با برگشت دوبارهام ه روبیکا دوباره برمیگردن کلافه شدم لطفا زود تر جواب بدید

سلام
طبیعتا نباید برگردن ، اگر روبیکا آپدیت نیست آپدیت کنید امتحان کنید

کردم ولی نشد

به طور کامل از روبیکا خارج شو دوباره وارد شو ببین مشکل رفع میشه

دلیت اکانت کردم نشد برنامه جدید نصب کردم نشد نمیدونم چشه

شنیدم مال خیلیا اینجوریه گفتن مال باگ روبیکاست

عزیزان با سیم کارت شارژ صفر ایرانسل امتحان کنید رایگان هست فقط قطع میشود

اصلا رایگان نیست گول نخورید حجممو تموم کرد

سلام می خواستم بگم اگه اینترنتش رایگانه پس باید وقتی نت نداری هم فقط باروشن کردن داده بازبشه ولی وقتی نت نداریم بازنمیشه

سلام گوشی من سامسونگه با اندروید 4.1 وقتی روبیکا رو نصب میکنم به نام رسانه اول نصب میشه و وقتی وارد میشم گزینه ی به روزرسانی میاره که هربار روش کلیک میکنم میگه با خطا مواجه شده! آیا روبیکا با گوشی من جور نیست که این ارور رو میده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
آندروید من 4.1 هستش وقتی روبیکا رو نصب میکنم به اسم رسانه اول نصب میشه و زمانی که برنامه رو باز میکنم بروزرسانی میخواد و اگه روش کلیک کنم از برنامه خارج میشه.
لطفا راهنمایی فرمایید

سلام
باید اندرویدتون 4.3 به بالا باشه

سلام
اگه با اینترنت خانگی مثل ۲۰۲۰ یا آسیاتک ،از روبیکا استفاده کنیم هم بازم رایگانه؟
یا هزینه داره!!

آقا چرا روبیکا گزینه دلیت اکانت نداره؟؟؟؟؟؟؟
من بخوام صفحه خودمو حذف کنم کیو باید ببینم؟؟؟؟؟؟!!!!

دوستان عزیز استفاده از روبیکا کاملا ریگانه من امتحان کردم فقط موضوع اینه وقتی از روبیکا استفاده می کنید برنامه های دیگه نصب شده روی گوشی توی پس زمینه دارن از اینترنت همراه گوشیتون استفاده میکنن و بالطبع از حجم اینترنتتون کم میشه کافیه توی تنظیمات اینترنت همراه تغییراتی بدین که موقع استفاده از روبیکا برنامه های دیگه توی پس زمینه فعال نباشن اون موقع متوجه میشید که روبیکا رایگانه .

سلام میشه بگین چرانمیتونم توصفحه شخصی روبیکاعکس وپست بزارم اصلاسیونمیشه اگه راهنمایی کنیدممنون میشم

سلام. ظاهرا هنوز اکانت های عادی و معمولی نمی توانند خود بنده هم امتحان کرده بودم و نتوانستم و شایدم در آپدیت های بعدی این امکان فراهم شود

واسه منم همينطوريه گوشيم ايفونه واس دوستم اندرويده راحت ميشه پست ميزاره من ولي نميتونم

سلام.وخداقوت!مصرف داده گوشی من که حداکثرش برای روبیکا مصرف کرده.چطور باورکنم که رایگانه؟

گوشی جدید خریدم روبیکا نصب کردم فیلم واسم پخش نمیکنه نمیدونم چرا بیرونم بردم کسی نتونست کاری کنه کمکم کنین

کاملا رایگان بوده هم با ایرانسل هم با همراه اول نمیدونم چرا الکی جو سازی می کنید

چرا ویس باز نمیکنه؟؟؟؟؟؟

اندروید چهاری ها چرا نصب نمیشه

کد فعالسازی برای نصب برنامه روبیکا برام ارسال نمیشه

باسلام.من به این برنامه از ۲۰ عدد ۱۸ رو میدم.اون دونمره رو هم بخاطر سرعت پایین و قطع و وصل شدن و جلو عقب رفتن پخش زنده.قسمت موسیقیش عالیه هرچند متنوع نیست.اینترنتش با نت ایرانسل کاملا رایگان هستش.حتی میشه نت گوشی رو شیر کرد روی تبلتها و پخش اندرویدیِ اتومبیل و رایگان روبیکا رو تماشا کرد.به نظرم مشکل از نرم افزارهای گوشی است.شما باید مستقیم از نت سیمکارتی که بسته اینترنتی داره استفاده کنید تا وصل بشه و حجمتون نسوزه.مثلا اگه vpn یا فیل ترشکن داشته باشید رایگان نخواهد بود.

سلام به دوستان عزیز
رازبقا پیدایش روبیکا
روبیکا هم همانند سروش……….شعروتغریبا از یک نوع نژادن هیچکدام از این برنامه ها هم رایگان نیست این موجودات کاملا شما بهم میریزن واَن میشوند کلا اینها …مال ترین موجودات هستند
ببخشید اگه چیز بدی گفتم از عصبانیت بود نتم خوردن😟😟😟😟😟😩😩😩😩😩حروم ..ا نتمو بردید

شبکه‌ها یک تلویزیون روبیکا قطع می شود الان شبکه خبر قطع است

واقعاً خاک تو سرشون با این برنامه مزخرف،یه پیش بینی که میکنی صدبار میزنه خطا بعد که اَن شد توی اعصابت تایید میشه،دوساعت بعداز بازی میزنی نتیجه رو ببینی،میزنه بازی هنوز شروع نشده یا درحال برگزاری.سازنده اپلیکیشن کدوم … بوده.راحت تر بگم …

سلام آقایونو داداشا
با وای فای وصل بشید بعد فیلمو نگاه کنید وقتی شروع شد وای فای و قطع بنومویید

فقط یه کلام اگه رایگانه
پنیر مفت تو تله موش پیدا میشه

ای ول گل گفتی

با سلام من با این اپلیکیشن فیلم دیدم و کل نت یک ماهه ام به باد رفت توصیه میکنم کسی این برنامه را نصب نکند چون اینترنت رایگان ندارد

کد فعال سازی ارسال نمیشه به چه دلیل

سلام سیم کارت من رایتله. روبیکا برام نصب نمیشه چرا؟

سلام خسته نباشین.مطمنم ک پخش نمیشه .اما واقعا تو این پنج سال گذشته داغونتر وافتضاح تراز این برنامه ندیدم دائم مشکل اینترنت داره .مشکل قطع ووصلی ومصرف کردن اینترنت داره و…… دریک کلام عاقا بلد نیستین از اهل فن کمک بگیرین وبرنامه را تست کنین وبعد برای چنین رویداد بزرگی انتخاب کنین

کد فعال سازی ارسال نمیشه

کد فعال سازی ارسال نمیشه

سیمکارت رایتل داری؟

من قبلا چندبار فیلم دیدم اینترنتمو اصلا نخورد.ولی دیروز یه گیگ ازم خورد.کوفتشون بشه.منکه راضی نیستم.کمثین نه به روبیکا

به خدا قسم فوتبال رو با ایرانسل دیدم شارژ بسته رو تا ته خورد لعنت به دروغگو

چرا روبیکا در آیفون نصب نمیشه

کد فعال سازی ارسال نمیشه خیلی وقته

چند روبيكا رو نصب كردم ولي اصلاً كد فعال سازي برام ارسال نميشه

موقع نصب با عنوان رسانه اول نصب میشه بعد پیغام بروز رسانی میده ولی اصلا به روز نمیشه
لعنت به این نرم افزار چرت

باسلام چندبارخاستم نصب کنم همش میزنه مشکل در تجزیه وتحلیل کسی راهنمایی میکنه

سلام
داداشم شما اول ببین اندروید گوشیت چنده اگه از ۴.۳ پایین باشه این پیام رو میده

من گوشيم ايفون موقع نصب اور ميده و ميگه بعدا سعي كنيد كسي ميتونه كمك كنه

هر کار میکنم برای ورود کد را وارد میکنم دوباره کد جدید نیازی داره باز کد جدید میزنم باز مشکل کلافه شدم

چه جوری نصب کردی

برنامه را روی تبلت لنوو آ۵۰۰۰ هرچی نصب میکنم بنام رسانه اول یه شورتکات میسازه که هرچی اجراش میکنی باز نمیشه و خطای بروز رسانی میده و میگه توکن اشتباهه

Ba y simkarti k sharj kami dare internetetono roshan konid rayegan film bebinin.faqat sharjeton nabayad sefr bashe

هر چقدر که شماره رو میزنم میگه اینترنت مشکل داره !
لطفا راهنمایی کنین

گوشیت رو خاموش روشن کن دوباره بزن

عالی , مرسی

چرا در روبیکا نمیشود کلیپ گذاشت در حالیکه خودشون فیلم و کلیپ گذاشتند مثل کلیپ های پایتخت.

رایگان نبود دروغ محضه

آره برای منم رآیگآن نبود.دروغه همش

ورژني براي اي او اس 9 نداره ؟؟

اینم لینک دانلود روبیکا برای آیفونhttps://new.sibapp.com/applications/resanehaval/install

اقا اونا زرنگ و کلاه بردار درسته.ولی شما هم باید یکم زرنگ باشی.من اول با سیمی که شارژ داشت تست کردم دیدم از شارژ کم میکنه.بعدش یک سیم بدون شارژ ایرانول گذاشتم دارم استفاده میکنم.😉

خب برادر من داری میگی ایرانسل همراه اول چی؟
من همگام سازی خودکار رو خاموش کردم، داده پس زمینه رو محدود کردم اما باز هم از اعتبار کم کرد

از اینترنت بسته ایرانسل منم خورد تا تموم شد بعدش از شارژ پولیم هم خورد تا اونم تموم کرد تا پیام اومد شارژ شما رو به پایان هست اقدام به شارژ کنید . متوجه شدم که رایگان نیست و تبلیغات دروغین هست که روبیکا گفته هزینه اینترنت مشترکانش رو که با ایرانسل و همراه اول میان استفاده میکنن رو تقبل کرده.

اه همه اینترنتمو خورد

بعد میگن از تولید ملی حمایت کنید !!! اخه از چیش؟
خدا ازتون نگذره با این دروغ بزرگتون … ۳گیگ اینترنتم رفت … خدا ب داد ماها برسه با این مملکتمون .. دروغ ،دزدی،اختلاس و …. شده تفریحشون!

سلام واقعا درس میگین از تولید ملی حمایت کنیم ک به خودمون ضرر برسونیم افتضاح تر از این برنامه ندیدم

نامردا چرا میگید رایگانه همه قسمتاشو هم با نت مخابرات هم ایرانسل و همراه اول چک کردم کلی از اینترنتم کم شد اخه چرااااا درووووووغ میگیییییید

نامردگفتی و تموم….روبیکا۶گیگ اینترنتم را خورد
ای خِداااا تا کِی تبلیغات دروغ!!!

نرم افزار را ده روز است که نصب کردم ولی کد فعال سازی از طریق پیامک دریافت نمیشه لطفا راهنمائی بفرمائید با تشکر

خداییش خیلی نامردیه من ب هوای اینکه رایگان یه عالمه فیلم نگاه کردم باهاش.این بچه بازیا چیه باو مگه مملکت صاحب نداره که الکی تبلیغ چرت میکنن

لعنت به روبیکا و تلویزیون کلاه بردار
هر کی میگه رایگانه دروغ میگه
همه به خاطر اینترنت رایگانش نصبش کردن ولی رایگان نیست، نه پخش زنده نه فیلم و سریال هیچکدوم رایگان نیس
بعد از یه مدت حجمتون رو چک کنید می فهمید حجم کم میکنه
بلافاصله چک نکنید

با سلام
نرم افزار روبیکا برای گوشی های آیفون اصلا دانلود نمیشه. چندین بار زدم اما باز دانلود نشد. لطفا پیگیری کنید

بعضی از افراد نمیتونن نظرات رو ارسال کنند. ایراد دوم نداشتن قسمتی برای گفتن ایراد هاست. اینترنت رایگان نبود

روبیکا اصلا رایگان نیست

سلام خدمت همه هم وطنان گرامی

دروغ! اون هم به این بزرگی

همه حجم مصرفی از بسته اینترت دیتاتون کم می شه، چند سری تست و امتحان کردم.

چرا چنین دروغی همچنان تبلیغ می شه در صدا و سیما….

من همه جوره امتحانش کردم کلادروغه اینترنت رایگان هیچ بخش رایگانی نداره همه قسمتاشوامتحان کردم اینترنتموتموم کردباگوشی دوستمم تست کردم اینترنتش کم شد اینهمه تبلیغ خدایی مملکت بی صاحبه وگرنه نبایدمیذاشت تبلیغ دروغ اونم بااینهمه حجم درمورداین برنامه توش بشه که سرمردم بیچاره کلاه بزارن

همش الکیه از حجم اینترنت کم میکنه

دو روز اول برای من رایگان بود ولی امروز بسته ام رو تموم کرد

پخش آهنگش هم اینترنتش رایگانه مثل اینکه فقط هنگ کردن و قطع شدن داره روبیکا اما این هم شاید بسته به اون مکانی که هستیم فرق کنه

سلام من پخش زنده اش رو امتحان کردم ظاهرا اینترنت ازم کم نکرد شاید اینترنت رایگان منظور برای همین بخش روبیکا باشه

یا تو شریکشونی یا دای دروغ میگی

خیلی مشتاق اینترنت رایگانش بودم البته نه تنها من بلکه بیشتر کاربرا همین رایگان بودن اینترنتش رو دوست دارند که متاسفانه کاملا رایگان نیست

جدیدترین ها

دانلود آپدیت های ویندوز 10 با برنامه Wumgr

دانلود آپدیت iOS 12.1 با فایل فریمور IPSW firmware اپل

آپدیت iOS 12.1 اپل ارائه شد

حذف جستجوی گوگل در اندروید و کامپیوتر

آموزش های کاربردی

دانلود آپدیت های ویندوز 10 با برنامه Wumgr

دانلود آپدیت iOS 12.1 با فایل فریمور IPSW firmware اپل


حذف جستجوی گوگل در اندروید و کامپیوتر

اخبار

هواوی میت 20 و میت 20 پرو و میت 20 ایکس و پروشه دیزاین میت 20 آر اس رونمایی شد

گوشی چهار دوربینه سامسونگ گلکسی A9 رونمایی شد

بهترین گوشی برای بازی های سنگین PUBG و Marvel Future Fight و Runescape

ال جی وی 40 تینکیو V40 ThinQ با 5 دوربین و صفحه نمایش 6 اینچ پردازنده…

ساخت آنلاین آیکون

 

پربازدیدترین ها

روش دانلود و نصب برنامه روبیکا برای اندروید و آیفون به همراه…

تفاوت ریست فکتوری با فلش به زبان ساده

مشکل پیام رسان سروش در نسخه جدید دسکتاپ

دانلود بازی فورتنایت Fortnite Battle Royale از سایت رسمی…

اخبار

آپدیت iOS 12.1 اپل ارائه شد

سایت ایران جیب فیلتر شد

آپدیت الگوریتم گوگل در 16 اکتبر ( 24 مهر 97)

هواوی میت 20 و میت 20 پرو و میت 20 ایکس و پروشه دیزاین میت…

تبدیل گوشی یا تبلت اندروید به کنترل برای کامپیوتر با نرم افزار Unified Remote


6 فیلم و مستند با موضوع تکنولوژی

افزایش کیفیت و بهبود عملکرد بازی ها در اندروید با ترفندهای ساده


قطعی تلگرام در 21 مهرماه 97 از ساعت 10 شب

روش بازیابی پسورد ویندوز 10 با تنظیم سوالات امنیتی

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

سریال حوالی پاییز با مضمونی عاشقانه اولین ساخته حسین نمازی و بر اساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات بعد از اتمام سریال دلدادگان از شبکه سه پخش خواهد شد. زمان پخش ، داستان و اسامی بازیگران در ادامه ملاحظه کنید. ادامه مطلب

گردو یکی از مواد عذایی است که دارای خواص زیادی است و تقریبا هر فردی از خواص گردو آگاهی دارد. اما اغلب افراد اطلاع کاملی از خاصیت گردو ندارند و از جمله در مورد مضرات گردو خیلی مطلع نیستند.
اما تقریبا همه این را می دانند که گردو برای کودکان بسیار مفید است و باید در برنامه غذایی شان به خوبی گنجانده شود. البته توصیه می کنیم تا می توانید از گردوی تازه استفاده کنید تا بتوانید از ارزش غذایی گردو به نحو مطلوب استفاده کنید. ما در این مقاله ا…

در مورد خاصیت انار باید بدانید که دانه های انار دارای خاصیت منحصر به فرد خود هستند و جویدن و میل کردن این دانه ها، برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.
در مورد خاصیت انار باید بدانید که دانه های انار دارای خاصیت منحصر به فرد خود هستند و جویدن و میل کردن این دانه ها، برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.
در مورد خواص آب انار هم که بسیار پرطرفدار است، باید بدانید که این عصاره یکی از شگفت انگیزترین عصاره های برگرفته از میوه های طبیعی است و پیشن…

استفاده از زیورآلات برای مردان و زنان یکی از کارهای جا افتاده است که برخی این زیورآلات را از جنس طلا تهیه می کنند و شاید به همین علت علاقه هم خواب طلا ببینند.
اما تعابیر دیدن طلا در خواب متفاوت است و بر می گردد به این که چگونه طلا را به خواب دیده اید. مثلا تعبیر طلا خریدن متفاوت از تعبیر خواب طلافروشی است. یا تعبیر خواب طلا برای زن متفاوت از تعبیر خواب طلا برای مرد است.
ما در این مقاله از پارسی نو به طور کامل تعبیر خواب طلا و جواهر ر…

گل مژه یکی از مشکلاتی است که در ناحیه پلک ها رخ می دهد و تقریبا هر فردی در طول زندگی یکبار این مشکل را تجربه می کند و به دنبال راه درمان گل مژه می افتد و در افراد نادری هم این مشکل بروز نمی کند و در پاسخ به این سوال که گل مژه چیست؟ پاسخ روشنی در ذهن ندارند.
در مورد این مشکل چشمی باید بدانید که خطرناک نیست و تقریبا خود به خود هم رفع می شود و فقط درد و خارش گل مژه شاید کمی سخت باشد.
اگر در مورد علت گل مژه می خواهید بدانید باید گفت که آلود…

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

بیشترین استفاده از شلغم بر می گردد به فصول سرد سال که سرماخوردگی زیاد است. شاید به جرات بتوان گفت که اکثریت مردم از خواص شلغم برای سرماخوردگی مطلع هستند و برخی شلغم و عسل را با هم مورد مصرف قرار می دهند.
در طب سنتی هم از خاصیت شلغم برای درمان انواع بیماریها از قبیل سنگ کلیه نام برده شده است. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خواص درمانی شلغم بیشتر صحبت کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.
شلغم جزو سبزیجات محسوب می …

دستگاه گوارش یکی از مهمترین قسمتهای بدن است که برخی اوقات به علل مختلف دچار مشکلاتی می شود از جمله ابتلا به اسهال. این مشکل یعنی اسهال در رده سنی مختلف رخ می دهد، اسهال در بزرگسالان و یا اسهال در کودکان.
هر کدام از آنها روش درمان خود را دارد و البته بنا به علایم باید نسبت به درمان اسهال اقدام کرد. گاهی اوقات روشهای خانگی درمان اسهال هم کاربرد دارند. اما به هر حال باید از علت اسهال مطلع بود تا بتوان به خوبی آن را درمان کرد.
در این مقاله از پ…

موش یکی از حیواناتی است که اغلب باعث چندش می شود و در انواع مختلف موش صحرایی، موش فاضلاب، موش آزمایشگاهی و… وجود دارند و قابل تقسیم بندی هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواب موش دیده باشید و ممکن است در حالات مختلفی این خواب را تجربه کرده باشید.
مثلا کشتن موش در خواب و یا ترس از موش در خواب و یا حتی دیدن لانه موش در خواب. همه اینها دارای تعابیر گوناگونی هستند و نزد معبران مختلف می توان به معانی مختلفی دست یافت.
اینکه مر…

پاییز یکی از زیباترین فصلهای سال است. فصل هزار رنگ که در آن هوا و طبیعت رنگ و بوی خاصی می گیرد. شاید شما هم شنیده باشید که فصل پاییز فصل عاشقانه است و برای همین هم متن های عاشقانه پاییزی زیادی وجود دارد که مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
در حقیقت جملات کوتاه پاییزی طرفداران بسیاری دارد. ما هم در این مقاله از پارسی نو متن ادبی در مورد فصل پاییز را گرداوری و منتشر کرده ایم ضمن این که عکس پروفایل پاییزی را هم برای شما جمع آوری کرده ایم که …

فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا، پس از اکران در سینماهای کشور، در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. شما می توانید این فیلم را از همین سایت با ۴ کیفیت مختلف، به صورت قانونی و حلال خریداری و دانلود نمایید. ادامه مطلب

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

دانلود مستقیم

دانلود مستقیم

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

سوپراپلیکیشن روبیکا این روزها با تبلیغات گسترده صدا و سیما، طرافداران بسیاری پیدا کرده است. این برنامه با داشتن قابلیت های کاربردی خود در زمینه ی خرید شارژ و نیز پخش مستقیم شبکه های تلویزیونی و پخش موسیقی و داشتن آرشیو مطالب مفید بعنوان یک اپ جامع و محبوب شناخته میشود که رایگان بودن اینترنت آن نیز مزید بر علت شده است. در این مقاله قصد داریم بصورت تصویری نحوه ی استفاده از آیتم های مختلف روبیکا را بررسی کنیم.

اگر دوستی که از او دعوت کرده اید، این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کند، برای شما امتیاز محسوب میشود. پس از دوستان بیشتری دعوت کنید تا روبیک های شما افزایش یابد. با زیاد کردن امتیازات خود میتوانید در قرعه کشی سراتو شرکت کنید.

معرفی باشگاه روبیکا:

شاید بتوان گفت جذابترین قسمت برنامه، باشگاه مخاطبین آن است که در آن میتوانید پیج شخصی خود را باز کنید تا دوستان و سایر کاربران از پست هایتان دیدن کنند و یا برایتان لایک و ستاره بفرستند که تمامی اینها در افزایش روبیک های شما موثرند.

مشاهده ی میزان امتیازات :

هر چقدر بتوانید از دوستان بیشتری دعوت کنید تا برنامه را نصب کنند، به امتیاز شما اضافه میشود.

همچنین اگر بتوانید برای سایرین ستاره و لایک بفرستید و از آنها بخواهید برای پست های شما ستاره و لایک بگذارند، امتیازتان افزایش می یابد.

فعالیت شما در هر ۲۴ ساعت توسط سیستم هوشمند، بررسی شده و در انتهای هر شبانه روز به میزان فعالیتتان امتیاز و رتبه داده میشود.

روی آیکون مداد ضربه بزنید و سپس متن یا کپشن دلخواهتان را اضافه کنید و سپس روی علامت + زده و یک تصویر از گالری یا دوربین انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه ارسال بزنید تا پست شما برای همگان قابل نمایش باشد.

البته گاهی بدلیل اینترنت ضعیف ممکن است آپلود شدن تصویر طول بکشد.

مثلا از قسمت “سرویس ها” پیج مربوط به سریال پایتخت را انتخاب کرده و روی آیکون ستاره بزنید تا بعنوان دنبال کننده ی این صفحه شناخته شوید.

برای مشاهده ی صفحه ی کاربران دیگر، میتوانید روی شماره تلفن آبی رنگ آنها ضربه بزنید. برای لایک کردن کامنت افراد، باید روی آیکون قلب ضربه بزنید.

پس از پخش فیلم، روی آیکون چرخ دنده زده و کیفیت دلخواهتان را انتخاب نمایید.

بصورت پیشفرض گزینه ی  “انتخاب هوشمند” تعیین شده که میتوانید آنرا به گزینه های دیگر تغییر دهید.

ذخیره ی فیلم :

برای ذخیره کردن فیلم، بهترین راه این است که از یک برنامه ی ضبط صفحه نمایش استفاده کنید تا در هنگام پخش فیلم از تمامی لحظات فیلمبرداری کرده و در کارت حافظه ی گوشیتان ذخیره کند.

چجوری با روبیکا فیلم ببینم

برنامه ی فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

پخش موزیک :

از دسته بندیهای مختلف و یا نوار جستجوی بالای صفحه برای یافتن آثار مدنظرتان استفاده کنید.

پس از شنیدن موزیک میتوانید به آن رای بدهید.

در همین صفحه روی ستاره ها ضربه زده و امتیاز بدهید.

استفاده از متن مقاله فقط با ذکر منبع اندرويد سيتی بلامانع استآموزشکده اندرويد سيتی

سلام من و یکی گزارش کرده توی رو لینک مسدولنظرم چه کار باید کرد؟چجوریه ؟کی تموم میشه

بعد ۲۴ساعت خود به خود درست میشه

سلام خسته نباشید
اطلاعات بسیار قدیمی است

سلام پستی لایک میکنم مینویسه بیشتر از حد مجاز باید چه کار کنم؟

سلام به شما.
بخاطر محدودیت ها، باید چند ساعتی منتظر باشید و بعد فعالیت کنید.

چجوری پیشنهادمون رو به روبیکا بگیم و کسب در آمد کنیم؟؟

سلام روبیکام مشکل پیداکرده نمیتونم لایک وکامنت زیرپست هابزارم چگونه رفع میشه راهنمایی کنیدلطفاً

چه طور هشتک بسازم؟

سلام
در روبیکا با هرکس خارج مخاطبینت ک از طریق ایدی باهاش صحبت کردی بعد پاک کردن چت هم باز شخص وارد مخاطبینت میشه
چطور از لیست مخاطبین پاکش کنیم

سلام وقت بخیر
راجع به رمزگذاری صفحه روبیکا میخواستم بپرسم چطوری هست؟؟؟

سلام وقت بخیر. برنامه روبیکا فقط یه نرم افزار پخشه فیلمه. چون دیگر قسمتهاش پر از باگه

سلام چرا موقعی ک انلاین نیستم نمیتونم از اینترنت روبیکا استفاده کنم

سلام من شماره ی نفرو دارم اگ بخوام وارد صفحه اون بشم چطور بشم

یا باید ایدیشو داشته باشی یا اونم شماره تو رو داشته باشه

خواهش میکنیم زودتر کاری کنید که مابتونیم مخاطبینی که نمیخوایم رودرلیست مخاطبین روبیکامون کامل حذفشون کنیم.
ودیگه اینکه کاری کنید که بتونیم‌ روبینو راکامل دیلیت اکانت کنیم.
ودیگه اگه حذف کاربری کردیم کامل پاک بشه.

اگه مشکلات رادرست کنین…روبیکا میزنه بالادست تلگرام وهمه ایرانیها هم دیکه کلا تلگرام راپاک میکنند.
پس مشکلات این برنامه رارفع کنید.ممنون میشیم.
یه مشکل اساسی توی برنامه روبینو هست که شما باید رسیدگی کنید که استفاده نادرست نشه

سلام ببخشید چجوری پیج روبینو رو قفل کنم

ما تنها گلچین ها را ارسال میکنیم 🙂

استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع “آموزشکده اندروید سیتی” بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی قالب و مطالب متعلق به اندروید سیتی می باشد.

چجوری با روبیکا فیلم ببینم
چجوری با روبیکا فیلم ببینم
10

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “چجوری با روبیکا فیلم ببینم”

  1. کریمی نیم‌رخ
    کریمی

    مسخره ست اینترنت رو تموم کرد همش دروغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *