خط سردر کف دست

لپ تاپ استوک در حد نو

خط سردر کف دست

کف بینی و خط سر

خط سر يا خط نيروهای ذهنی ، مهمترين خط در کف بینی است و نحوه قرار گرفتن اين خط در روی هر دو دست مهم و تعيين کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی دست راست ويژگی تربيتی را در شخص مشخص میکند.

خط سردر کف دست

 

خط سردر کف دست

کف بينان متقعدند اگر وضعيت و نحوه قرار گرفتن اين خط در روی دست چپ و دست راست باشد اين شخص دوران اوليه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و نيروهای مغزی او به گونه طبيعی رشد يافته اند .

 

چنانچه خط سر در دست چپ يا دست راست نازک يا کلفت ، پر رنگ يا کم رنگ باشد ، آنگاه کف بينان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همين طور اگر اين خط کاملاً صاف باشد يا در دو انتهای ان خميدگی داشته باشد باز هم اطلاعات متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

 

خط سردر کف دست
  • قصة قصيرة بالانجليزي عن المغامرات
  •  

    همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنيد خط سر ممکن است در يکی از این سه حالت باشدالف » خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره 1 ) ب » بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره 2 ) پ » با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره 3 ) 

    اگر خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : يعنی خط زندگی را قطع کرده باشد نشانگر آن است که اين شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب اين دست همچنين ممکن است فردی بسيار حساس و زود رنج باشد که خيلی زود به خشم می آيد و عصبی میشود .

     

    چنانچه سمت چپ اين خط به طرف مچ دست متمايل شده باشد اين فرد به مرور زمان آدمی عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر اين خط از سمت چپ همانطور مستقيم جلو رفته باشد و به طرف مچ دست متمايل نشده باشد بيانگر آن است که فرد مورد نظر به مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

     

    خط سردر کف دست

    اگر خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : يعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعيفی در زندگی برخوردار است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.

     

    چنين خط سرهايی همچنين برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسيار احساساتی است ؛ چنين خط هايی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحيه ای لطيف و ظريف برخوردارند.

     

    خط سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ  متمايل به مچ دست شود نشانگر آن است که در آينده اين خصوصيت رفتاری فرد تشديد میشود و ممکن است به اعتياد روی بياورد ولی اگر خط سر همان طور مستقيم پيش رفته باشد بيانگر آن است که اين فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بيشتری برخوردار شده و بر احساسات خود کنترل بيشتری خواهد داشت .

     

    خط سردر کف دست

    اگر خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : يعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد بيانگر آن است که وی شخصيتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه دستيابی به آن میکوشد .

     

    حال اگر اين خط سر از سمت چپ به طرف پايين ، مچ دست متمايل شده باشد بيانگر آن است که خصوصيت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نيست و فقط در برخی مواقع دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی میباشد .

     

    اما اگر اين خط سر به طور مستقيم جلو رفته باشد و به بالا يا پايين منحرف نشده باشد بيانگر آن است که خصوصيت مزبور به مقدار زياد در فرد وجود دارد و به مرور زمان تقويت نيز خواهد شد .

     

    خط سردر کف دست

     

    همچنين بايد دانست كه چنانچه انتهاي سمت راست خط سر از خط زندگي كاملاً فاصله گرفته باشد بيانگر آن است كه فرد مورد نظر با محافظه كاري و احتياط بيگانه است و در همه امور زندگي خود دست به ريسك و خطر ميزند و با شجاعتي بسيار خواسته هاي خود را دنبال ميكند و فردي بسيار جاه طلب بوده  و با شور و هيجان جلو ميرود .منبع:falgoo.net

    انواع فال و طالع بینی

    خط سردر کف دست

    چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

    بخاری برقی هوشمند شیائومی

    کمک به پیشگیری از کم خونی فقر آهن

    با یک کلیک اونور آبی! ◀ درخواست مشاوره رایگان

    خط سردر کف دست

    لاغری تا عید ◀به روزترین متد لاغری دنیا

    بهترین راه حل مشکلات در رابطه جنسی زوج ها ◀

    چطور میشه در سریع ترین زمان آب را تصفیه کرد؟

    خط سردر کف دست

    خط سردر کف دست

    کفپوش اپوکسی درجه یک با قیمت مناسب را اینجا سفارش دهید

    جدیدترین ست های مردانه سال !

    با خیال راحت و ارزانتر از همه جا هتل رزرو کن و برو سفر

    ارزانترین بلیط هواپیما و هتل رو اینجا رزرو کن!

    هم 2.5میلیون تومان هدیه بگیر،هم رتبه برتر کنکور شو!

    خرید اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر ◀️ پی سی کالا

    خط سردر کف دست

    کامل ترین داروخانه اینترنتی* تخفیف ویژه

    بدون نگرانی از نوسانات بازار، روزانه سود کن|مشاوره رایگان

    محتوای حرفه ای برای سایت و پیج خود سفارش دهید !

    درمان همورئید در یک جلسه بدون جراحی

    انواع مکمل های اصل رو فقط از دارو نت بخر!

    درس خوندن کلافه کنندست برات؟ راه حلش اینجاست

    فروش ویژه انواع آبسردکن فانتزی و صنعتی

    تو این گرانی ها هم میشه باهزینه کم سفر بری

    الان بهترین فرصت خرید وتفریح تو کیشه!رزرو کن وازدستش نده

    چیزی تا عید نمونده؛ برای لاغری از الان اقدام کن

    امن ترین سرمایه گذاری در شرایط فعلی*کم ریسک*سودهی بالا

    کلکسیونی از بهترین کفش های مردانه در تمامی مدل ها*باتخفیف

    کالا ها و خدمات منتخب

    Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

    منبع خبر

    /

    بازده /

    گوناگون

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد….

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط سر را بدانید.

    چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

    خط سردر کف دست

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

    مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

    خط سر (خط خرد یا هوش نیز گفته می‌شود) دومین خط مهم در کف بینی است. این خط از لبه کف دست بین انگشت شست و سبابه شروع می‌شود و از کف دست می‌گذرد به طوری که خط زندگی در پایین و خط عشق در بالا قرار می‌گیرند.

    خط سر، عقل، اعتقاد، طرز فکر، توان فکری، میزان تلاش، توانایی خلاقیت، حافظه، خود کنترلی و غیره را نشان می‌دهد.

    به طور کلی، یک خط سر عمیق و باریک برای یک فرد مناسب است. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که شما باهوشید. همچنین طول، زاویه خمیدگی، زنجیره‌ها، شاخه‌ها و ستاره‌های خط سر، معانی مختلفی را می‌رسانند. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که ذهن بسیار بازی دارید. شما پاسخگو هستید، خوب فکر می‌کنید و با ملاحظه‌تر از دیگران هستید. شما خیلی فکر می‌کنید و به نتایج خوبی می‌رسید.

  • چطوري گوشي ايفون رو به تلويزيون وصل كنيم
  • بلند: اگر خط سر تا زیر انگشت کوچک کشیده شود، خطی بلند محسوب می‌شود.

    متوسط: اگر خط سر شما تا انگشت حلقه کشیده شود، انداز‌ه‌ای متوسط دارد. اکثر افراد به این گروه تعلق دارند. شما نیز باهوش و تیز هستید. در برخی موارد، توانایی شما در انجام کارها از افرادی که خط سر بلند دارند بیشتر است.

    کوتاه: اگر به این گروه تعلق دارید، معمولا در پاسخ دادن کند هستید، عجول، بی‌توجه، بی‌اراده و بی‌فکر هستید. به هر حال، خوبی شما این است که می‌توانید یک کار را به شکلی سازمان یافته به پایان برسانید.

    راست: اگر خط سر شما راست و مستقیم است نشان می‌دهد که شما توانایی تحلیل قوی دارید، مبتکر و ایثارگر هستید. شما یک ایده‌پرداز متولد شده‌اید و می‌توانید در زمینه ریاضیات، اقتصاد، علم و فن‌آوری موفق باشید.

    منحنی: شما آرام، صبور، و واقع‌بین هستید و مهارت‌های ارتباطی قوی دارید. در زمینه‌هایی مانند رسانه، روابط عمومی، ادبیات، علوم اجتماعی، روانشناسی و غیره می‌توانید استعدادهای خود را کاملا بروز دهید.

    شیب رو به پایین: اگر چنین خطی دارید، قدرت تصور بالا و توانایی خلق و استعداد هنری بالایی دارید. شما مناسب کارهای خلاق مانند نقاش، نویسنده یا شاعر هستید. همچنین به راحتی تحت تاثیر عواطف قرار می‌گیرید. برای مثال، زمانی که حال خوشی ندارید پول زیادی خرج می‌کنید.

    مطلب مرتبط: کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

    – اگر خط سر شما مستقیم از خط عشق می‌گذرد و به انتهای انگشت کوچک می‌رسد، ابتکار بالا و علاقه زیادی به هنر دارید. به هر حال، زندگی شما پر از فراز و نشیب خواهد بود.

    – اگر قسمت انتهایی آن انحنا داشته باشد نشان می‌دهد که شما دلسوز، با قدرت تصور بالا و احساساتی هستید. اما به بیماری‌های مزمن مانند فشار خون بالا و دیابت مبتلا می‌شوید.

    اگر خط سر شما در انتها به خط عشق نزدیک شود، معمولا آرام بوده و در روابط فردی خوب هستید بنابراین می‌توانید با کمک دوستان مشکلات را حل کرده و در کار به موفقیت برسید.

    – اگر خط سر و خط زندگی شما در ابتدا به هم چسبیده باشند و زود جدا شوند، نشان دهنده یک شخصیت قاطع با انعطاف است.

    – اگر خط سر و خط زندگی از ابتدا و تا قسمت جدایی، هم‌پوشانی داشته باشند، نشان دهنده یک شخصیت درون‌گرا، محتاط و متفکر است. هر چه هم‌پوشانی بیشتر باشد، شما بیشتر نگران، محتاط و مردد خواهید بود.

    مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

    اگر خط سر شما از خط زندگی شما جدا باشد، نشان می‌دهد که شخصیتی بی‌پروا و برون‌گرا دارید. مردانی که چنین خطوطی دارند در کار موفق می‌شوند و زنانی با این خطوط به زنانی جسور تبدیل می‌شوند. از نظر شخصیتی، کاملا مستقل هستید. مهم نیست که موقعیت چقدر سخت است، شما می‌توانید آن را به تنهایی حل کنید. همچنین شما به خود احترام گذاشته و متواضع هستید. به هر حال خیلی عاطفی نیستید، علاقه خود را کنترل می‌کنید و اشتباهات دیگران را نمی‌پذیرید. بنابراین زندگی شما معمولا آرام نیست.

    فردی با خط سر دوتایی به ندرت پیدا می‌شود. اگر شما دو خط سر دارید، توانایی ذهنی بالایی دارید.

    معمولا شخصیت دوگانه داشته و یک مشکل را از دیدگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. اگر شما زنی با دو خط سر هستید، شما یک تاجر موفق بوده که شخصیت قوی و پشتکار زیادی دارد. به هر حال ممکن است فراز و نشیب زیادی در ازدواج داشته باشید.

    مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

    اگر خط سر شما در انتها، شاخه رو به پایین داشته باشد نشان می‌دهد که شما یک متفکر خوب بوده و توانایی تحلیل و حل مشکل را دارید. هرچه این شاخه‌ راست‌تر و بلندتر باشد، توانایی تفکر و تخیل شما بیشتر و قوی‌تر است.

    اگر خط سر شما در انتها شاخه‌ای با انحنای رو به بالا داشته باشد، نشان می‌دهد که شما سازگاری بالا، توان اجتماعی خوب و استعداد کسب و کار عالی دارید. در زمینه کسب و کار، می‌توانید به موفقیت زیادی برسید.

    – اگر خط سر، شاخه‌ای با انحنای رو به بالا در زیر انگشت حلقه داشته باشد، نشان دهنده استعدادهای بالاست. اگر شغل شما هنر است، می‌توانید در میان دیگران بدرخشید.

    – اگر شاخه به قسمت بین انگشت سبابه و انگشت وسط برسد، نشان می‌دهد که شما باهوش هستید اما آن‌قدر واقع‌بین نیستید که هدف‌های بالایی داشته باشید. به همین دلیل، با مشکلات رو به رو می‌شوید.

    – اگر شاخه به برآمدگی ژوپیتر که زیر انگشت سبابه است برسد، نشان می‌دهد که شما عاشق شهرت، ثروت و قدرت هستید. همچنین دوست دارید بر دیگران ریاست کنید. از نظر شخصیتی، شما سر حال و پر انرژی هستید و با شجاعت پیش می‌روید.

    مطلب مرتبط: ۴ نوع طالع بینی بر اساس صور فلکی

    خط سردر کف دست

    آویزها در انتهای خط سر نشان می‌دهد که شما دچار سرگیجه و سردرد ناشی از فشار خون پایین یا فشار بر اعصاب هستید. علاوه بر این، ممکن است دچار مشکلات قلبی شوید زیرا قلب ضعیفی دارید. بنابراین به هیچ تمرینی برای مقابله با این بیماری نیاز نیست.

    یک جزیره بر روی خط سر نشان می‌دهد که شما آشفته بوده و اختلال حافظه دارید. هر چه این جزیره بزرگ‌تر باشد، بحران ذهنی شما جدی‌تر است. مکان جزیره معانی مختلفی دارد:

    – جزیره در زیر برآمدگی ژوپیتر ( زیر انگشت سبابه)، به این معناست که شما با تغذیه ضعیف به دنیا آمده‌اید. همچنین در زمان انجام کار، تمرکز ندارید.

    – جزیره در زیر برآمدگی زحل (زیر قسمت وسط انگشت وسط) به این معناست که شما دچار سردرد و افسردگی هستید. همچنین مشکل معده داشته و به بی‌اشتهایی دچارید.

    – جزیره در زیر برآمدگی آپولو که در زیر انگشت حلقه قرار دارد نشان می‌دهد که چشمان ضعیفی دارید.

    – جزیره در زیر قسمت پایه انگشت کوچک به این معناست که شما به ضعف عصبی دچارید.

    – دو جزیره به این معناست که ممکن است به کاهش حافظه دچار شوید. شما معمولا ابتکار ندارید، لجبازید، بی‌توجه و خودخواه هستید.

    مطلب مرتبط: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

    ستاره از سه خط کوچک که مانند یک ستاره از هم می‌گذرند تشکیل شده است.

    – اگر ستاره‌ای روی خط سر شما وجود دارد، نشان می‌دهد که شما آسیب می‌بینید یا دچار برخی بیماری‌ها به ویژه سردرد می‌شوید. چیزی که خیلی باید از آن محافظت کنید سر است و باید از هر گونه آسیب به سر جلوگیری کنید.

    – اگر ستاره روی خط سر نباشد اما در کنار آن باشد، نشان دهنده این است که دانایی بالایی دارید.

    اگر ستاره‌ای روی خط سر شما باشد به این معناست که شما آسیب می‌بینید یا به بیماری‌هایی از جمله سردرد دچار می‌شوید. صلیب‌های موجود روی خط سر نشان می‌دهند که شما ترسو بوده و اراده ضعیفی دارید و به راحتی نگران می‌شوید و می‌ترسید. شما باید از سرتان محافظت کنید تا آسیب نبیند.

    – اگر خط سر شما به سمت پایین رفته و صلیبی در انتها داشته باشد، احتمالا تصادفی جدی خواهید داشت.

    – سه صلیب یا بیشتر روی خط سر نشان می‌دهد که شما بیماری قلبی ژنتیکی یا بیماری سرخرگ کرونر دارید.

    دیدن خط سر زنجیره‌ای در کف بینی رایج است. اگر خط سر شما زنجیره‌ای است، نشان دهنده نوسان در توجه، نداشتن تمرکز و تردید زیاد است.

    اگر زنجیره‌هایی در ابتدای خط سر وجود داشته باشد، شما حافظه ضعیفی دارید، تفکرتان مختل است و هدفی ندارید.

    اگر خط سر شما کاملا زنجیره‌ای است ممکن است بیماری مغزی داشته باشید. همچنین از نظر ذهنی ضعیفید، حساس هستید و قدرت تمرکز ندارید. اگر خط سر و خط زندگی شما زنجیره‌ای است، نشان می‌دهد که سلامت شما ضعیف بوده و انرژی شما پایین است. زنان این گروه معمولا مردد بوده، استقامت ندارند، زود فریب می‌خورند و خودسر هستند.

    شکسته: یک خط سر شکسته که به دو قسمت تقسیم می‌شود، به این معناست که به بیماری ناگهانی دچار می‌شوید. همچنین، برخی از افراد کف بین آن را به شغل فرد ربط می‌دهند. شکسته به معنای اختلال در شغل شماست. اگر قسمت شکسته حدود ۰.۳ سانتی‌متر باشد، نشان می‌دهد که ممکن است به جراحات یا مشکلات سر دچار شوید. شما باید مراقب باشید و از بروز آسیب به سر جلوگیری کنید.

    متناوب: اگر خط سر شما متناوب است، شما ذهنی قوی دارید. در زندگی عشقی نمی‌توانید با شریک خود سازگار باشید. و در آخر ممکن است با جدایی از آن فرد مواجه شوید.

    برای برخی افراد، خط سر و خط عشق با هم هم‌پوشانی دارند.

    در مردان این خط توانایی ایجاد ثروت را نشان می‌دهد. در واقع بسیاری از مردان موفق این خط را دارند. برای زنان این خط نشان دهنده زندگی سخت، بخت بد برای افراد مورد علاقه و احتمال طلاق است.

    منبع:yourchineseastrology

    برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!

    کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است. 

    درصورتیکه نسبت به هر یک از مطالب سایت نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات درج نمایید. 

    خط و خطوط کف دست شما معنی عمیق تری نسبت به انچه که فکر می کنید دارند و از خصوصیات شما رازهایی رابازگو می کنند.

    نوع موسیقی که گوش می کنیم و سبک صحبت کردنمان بخشی از شخصیت شما را بازگو می کند اما فاکتورهای دیگری هم برای برملا شدن رازهای شخصیتی ما وجود دارد که در قالب خطوط کف دست در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد.

    همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کف دست شما خطوطی وجود دارد که از سلامتی ، ازدواج و فرزندان شما خبر می دهد. در این بخش به طور اختصار در مورد انها توضیح خواهیم داد و در مطالب بعدی در هر بخش به طور کامل یکی از آنها را شرح می دهیم.

    هنر خواندن خطوط کف دست که همان کف بینی نام دارد ریشه در برخی از کشورهای آسیایی دارد که در گذشته برای پیش بینی بخت و شانس در زندگی آن را بازگو می کردند.حالا بخوانید که این خطوط در مورد شخصیت شما چه می گویند.

    خط سردر کف دست

     خطوط کف دست بر اساس نام های خاص شناخته می شوند که ما بر اساس همان ها مفهوم را به شما خواهیم گفت.

    خط قلب – heart line

    عمیق بودن این خط نشان از عواطف و مصیبت های عمیق تر است . اگر در انتهای این خط شکاف و یا ترک وجود داشته باشد نشان آن است که فرد ذهن

    خط سر یا همان خط عقل – head line

    این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

  • دعایی برای آرامش روح و روان
  • خط زندگی- life line

    همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد.

    اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

    خط سرنوشت – fate line

    این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر آن است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

    خط آپولو که در گذشته آن را خط خورشید می نامیدند:

    این خط همه چیز را در مورد شانس ، ثروت ، شهرت و یا حتی رسوایی و بدبختی را نشان می دهد. یک خط صاف و زیبا نشان گر خوش خشانسی و ثروت است و خطی پر از شاخه ها و شکستگی برعکس آن را نشان می دهد. طول این خط هم استقامت این خشو بختی یا برعکس آن را دارد.

     هر کدام از این خطوط را در بخش های مجزا یک به یک به طور کامل در مطالب بعدی برایتان شرح خواهیم داد.

    بازده – مجله کسب و کار بازده یک مجله آنلاین برای انتشار محتوا در زمینه کسب و کارهای نوین، اخبار اقتصادی، سبک زندگی، سلامت، خانواده، فناوری،

    کف بینی که معنای خواندن کف دست یا پیش بینی از روی دست است، فهمیدن شخصیت، بخت و آینده فرد از طریق تحلیل دست‌های اوست. در واقع، کف بینی فقط به خواندن دست یا کف دست گفته نمی‌شود بلکه خواندن بازو، انگشت و ناخن را نیز شامل می‌شود. با خواندن خطوط کف دست فرد، اندازه و شکل دست، طول انگشت و انعطاف‌پذیری آن، ناخن و غیره می‌توانیم خصوصیات شخصیتی، دارایی، دانایی و خرد، شغل، ازدواج و خیلی چیزهای دیگر درباره او را پیش‌بینی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش کف بینی ببینید و ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست یاد بگیرید.

    کف بینی ریشه در ستاره شناسی هندی و چینی و همچنین پیش‌بینی شانس و اقبال رومی دارد. از دیوار نگاره‌های موجود در آثار باستانی هند و کلماتی که از برهمنیزم بر جای مانده است می‌فهمیم که کف بینی در آن زمان در هندوستان بسیار شهرت داشته است. کف بینی در چین نیز تاریخچه‌ای طولانی دارد و از زمان سلسله ژو ( ۲۵۶-۱۰۴۶ قبل از میلاد) یعنی حدود سه هزار سال پیش رواج داشته است. اولین کف بینی کامل و درست در چین در سلسله هان غربی ( ۹ بعد از میلاد مسیح- ۲۰۲ قبل از میلاد) بوده که توسط خو فو نوشته شده است. ما در این مقاله، نحوه کف بینی کلی مردم چین را معرفی می‌کنیم.

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

    چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

    خط سردر کف دست

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

    محل و معنا

    اکثر افراد ممکن است فکر کنند خط زندگی برای نشان دادن طول عمر فرد است. این یک درک جزیی است. در واقع، این خط توانایی جسمی و انرژی زندگی فرد را نشان می‌دهد. همچنین اگر شخصی در طول زندگی دچار تصادف یا بیماری جدی شود نیز این مسئله توسط خط زندگی نشان داده می‌شود.

    سن در خط زندگی

    ۱. خط زندگی را به دو قسمت مسای تقسیم کنید، قسمت وسط نشان‌دهنده سن ۴۰ است. سپس آن را به قسمت وسط انگشت‌ حلقه و  انگشت وسط وصل کنید.

    ۲. از قسمت وسط انگشت اشاره و انگشت وسط، خطی به موازات خط اول بکشید. قسمت تلاقی آن نشان دهنده سن ۲۰ است.

  • چگونه لواشک البالو درست کنیم
  • ۳. در وسط انگشت کوچک و انگشت وسط، خطی به موازات خط زندگی بکشید. قسمت تقاطع خطوط، سن ۶۰ را نشان می‌دهد.

    ۴. انتهای خط نشان دهنده سن ۸۰ است.

    توجه کنید که اعداد خط زندگی، سن دقیق را نشان نمی‌دهند. این اعداد، تقریبی هستند.

    خطوط قطع کننده

    صلیب‌های موجود روی خط زندگی یا خطوط کوتاه و واضحی که خط زندگی را قطع می‌کنند نشان دهنده خطرات، بیماری یا اتفاقات ناگوار ناگهانی در طول زندگی هستند. هر چه خطوط واضح‌تر باشند، موقعیت بدتر است.

    اگر خطوط زیادی از روی خط زندگی بگذرند، نشان می‌دهد که نگرانی زیاد و سلامتی ضعیف دارید یا در طول زندگی با مشکلات عدیده مواجه می‌شوید.

    محل و معنا

    خط سر (خط خرد یا هوش نیز گفته می‌شود) دومین خط مهم در کف بینی است. این خط از لبه کف دست بین انگشت شست و سبابه شروع می‌شود و از کف دست می‌گذرد به طوری که خط زندگی در پایین و خط عشق در بالا قرار می‌گیرند.

    خط سر، عقل، اعتقاد، طرز فکر، توان فکری، میزان تلاش، توانایی خلاقیت، حافظه، خود کنترلی و غیره را نشان می‌دهد.

    به طور کلی، یک خط سر عمیق و باریک برای یک فرد مناسب است. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که شما باهوشید. همچنین طول، زاویه خمیدگی، زنجیره‌ها، شاخه‌ها و ستاره‌های خط سر، معانی مختلفی را می‌رسانند. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که ذهن بسیار بازی دارید. شما پاسخگو هستید، خوب فکر می‌کنید و با ملاحظه‌تر از دیگران هستید. شما خیلی فکر می‌کنید و به نتایج خوبی می‌رسید.

    از انتها به خط عشق نزدیک باشد

    اگر خط سر شما در انتها به خط عشق نزدیک شود، معمولا آرام بوده و در روابط فردی خوب هستید بنابراین می‌توانید با کمک دوستان مشکلات را حل کرده و در کار به موفقیت برسید.

    متصل به خط زندگی

    – اگر خط سر و خط زندگی شما در ابتدا به هم چسبیده باشند و زود جدا شوند، نشان دهنده یک شخصیت قاطع با انعطاف است.

    – اگر خط سر و خط زندگی از ابتدا و تا قسمت جدایی، هم‌پوشانی داشته باشند، نشان دهنده یک شخصیت درون‌گرا، محتاط و متفکر است. هر چه هم‌پوشانی بیشتر باشد، شما بیشتر نگران، محتاط و مردد خواهید بود.

    جدا از خط زندگی

    اگر خط سر شما از خط زندگی شما جدا باشد، نشان می‌دهد که شخصیتی بی‌پروا و برون‌گرا دارید. مردانی که چنین خطوطی دارند در کار موفق می‌شوند و زنانی با این خطوط به زنانی جسور تبدیل می‌شوند. از نظر شخصیتی، کاملا مستقل هستید. مهم نیست که موقعیت چقدر سخت است، شما می‌توانید آن را به تنهایی حل کنید. همچنین شما به خود احترام گذاشته و متواضع هستید. به هر حال خیلی عاطفی نیستید، علاقه خود را کنترل می‌کنید و اشتباهات دیگران را نمی‌پذیرید. بنابراین زندگی شما معمولا آرام نیست.

    دوتایی

    فردی با خط سر دوتایی به ندرت پیدا می‌شود. اگر شما دو خط سر دارید، توانایی ذهنی بالایی دارید.

    معمولا شخصیت دوگانه داشته و یک مشکل را از دیدگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. اگر شما زنی با دو خط سر هستید، شما یک تاجر موفق بوده که شخصیت قوی و پشتکار زیادی دارد. به هر حال ممکن است فراز و نشیب زیادی در ازدواج داشته باشید.

    برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سر مراجعه کنید

    مکان و معنا

    خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

    خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌که ازدواج خوبی دارید و این‌که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

    خط عشق خوب چیست

    به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

    خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

    اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

    این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

    خط سردر کف دست

    مکان و معنا

    خط ازدواج ( خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

    طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

    معانی اعداد خطوط

    بدون خط ازدواج

    اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

    فقط یک خط ازدواج

    اگر فقط یک خط ازدواج دارید که واضح است، شما می‌توانید عشق ایده‌آل خود را پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی است.

    بیش از یک خط

    به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت

    دو خط ازدواج

    برخی افراد معتقدند که دو خط ازدواج به معنای داشتن دو ازدواج است. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی که خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد می‌توانند ازدواج خوبی داشته باشند.

    – اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد است. معمولا افرادی که به مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره به هم برمی‌گردند، معمولا این خط ازدواج را دارند.

    – اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار می‌گیرید.

    – اگر دو خط ( یکی کوتاه و دیگری بلند) ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی است.

    مکان و معنا

    خط سرنوشت یکی از خطوط اصلی در کف بینی است. خطی عمودی است که از کف دست به سمت پایه انگشت وسط می‌رود. خط شروع آن می‌تواند هر جایی از پایه کف دست باشد ( اکثر افراد شروع آن را در وسط می‌بینند)

    این خط خط زحل نیز گفته می‌شود. در چین، مردم به آن خط شغل می‌گویند زیرا سرنوشت شغلی فرد را نشان می‌دهد. از روی این خط می‌توانید تغییرات شغلی و توانایی کار در طول زندگی را بفهمید. اگر خط سرنوشت، واضح، عمیق، راست و بدون خطوط زیاد باشد، سرنوشت خوبی در شغل خواهید داشت. برخی افراد کف بین به این خط، خط شانس می‌گویند زیرا با شانس و موفقیت در ارتباط است.

    بدون خط سرنوشت

    نبودن خط سرنوشت به معنای نداشتن شغل در طول زندگی نیست. نشان می‌دهد که شما همیشه شغل خود را تغییر می‌دهید و شغل ثابتی در طول زندگی ندارید. ممکن است به دلیل شخصیت بی‌دقت و بی‌توجه شما باشد. یا این‌که ممکن است کاری که به آن علاقه دارید را پیدا نکنید.

    شکل خط سرنوشت

    عمیق و بلند

    – یک خط سرنوشت عمیق، راست و بلند که از پایه کف دست شروع می‌شود و تا برآمدگی زحل کشیده می‌شود ( زیر انگشت وسط) نشان دهنده توانایی شما در شروع و اداره کسب و کار خود است. شما معمولا روی اعتبار تاکید می‌کنید و می‌توانید با تلاش‌های بی‌پایان خود، شغلی موفق داشته باشید.

    – اگر خط سرنوشت از وسط کف دست، کوچک‌تر و باریک‌تر شود، نشان دهنده شرایط شغلی خوب در جوانی و بد در میانسالی است.

    سطحی

    یک خط سرنوشت سطحی نشان دهنده کار سخت و کاری با فراز و نشیب زیاد است.

    – اگر خط سرنوشت شما سطحی و پهن باشد، شما زندگی پر از کار و سختی خواهید داشت و به چیزهای بزرگ نمی‌رسید

    – اگر خط، سطحی، کوچک و مبهم باشد، شما تقدیری معمولی خواهید داشت.

    مورب

    اگر خط سرنوشت شما مورب است، نشان می‌دهد که شما همیشه ایده‌های منحصر به فرد دارید و یک چیز را از جوانب مختلف می‌سنجید. معمولا به راه میان‌بر فکر می‌کنید و در کار خود موفق می‌شوید.

    مکان و معنا

    خط خورشید یا خط آپولو یکی از خط‌های مهم در کف بینی است. دلیل نامگذاری آن به این اسم این است که از برآمدگی ماه ( در پایه کف دست، سمت انگشت کوچک) شروع شده و به سمت برآمدگی خورشید ( زیر انگشت حلقه که انگشت آپولو نیز گفته می‌شود) می‌رود. اگر کوتاه باشد، از بالا شروع می‌شود.

    خط خورشید، توانایی، استعداد و محبوبیت را نشان می‌دهد که می‌تواند به موفقیت منجر شود. به همین دلیل خط موفقیت نیز گفته می‌شود. به طور کلی خط خورشید بلند از خط کوتاه بهتر است و افرادی که خط خورشید دارند بهتر از افرادی هستند که آن را ندارند. همچنین، «خط خواهر» خط سرنوشت نیز گفته می‌شود زیرا می‌تواند خط سرنوشت را تقویت کند. اگر خط سرنوشت مثبتی دارید اما خط خورشید شما ضعیف است، ممکن است هر چه‌قدر هم تلاش کنید به موفقیت نرسید. برعکس، اگرچه خط سرنوشت شما رضایت‌بخش نیست اما خط خورشید قوی داشته باشید، باز هم شانس دریافت کمک و موفق شدن را دارید.

    نبود خط، خط خیلی کوتاه، واضح، باریک

    – اگر خط خورشید شما خیلی کوتاه باشد یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما یک زندگی معمولی و بدون شهرت خواهید داشت. اگر وجود نداشته باشد، هر چه‌قدر هم سعی کنید موفق نمی‌شوید. اگر خیلی کوتاه باشد،  نشان می‌دهد که تا سن پیری نمی‌توانید لذت ببرید. به طور کلی، افرادی که در موسسه‌ها کار می‌کنند معمولا این نوع خط را دارند.

    – یک خط خورشید واضح نشان دهنده توانایی شما در هنر یا ادبیات است.

    – یک خط باریک نشان دهنده زندگی ناموفق و ازدواج سخت است. شغل شما در جوانی و میانسالی معمولا معمولی و بدون دستیابی‌های بزرگ است. در بزرگسالی ممکن است فرد برجسته‌ای شوید

    مکان و معنا

    خطوط فرزندان خطوط رو به بالایی در زیر انگشت کوچک و بالای خط ازدواج هستند. در کف بینی چینی این خطوط تعداد فرزندانی که ممکن است فرد داشته باشد و وضعیت کودکان را نشان می‌دهند. خطوط فرزندان باید از پایین به بالا خوانده شوند و تعداد خط‌ها تعداد فرزندانی که فرد ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد. خطوط عمیق نشانه تولد پسر و خطوط باریک و سطحی نشانه تولد دختر است. اگر خطوط خیلی کوتاه، سطحی و مقطع باشند، نشانه سقط یا از دست دادن فرزند به دلایل دیگر است.

    اگر مردی خطوط فرزندان را رد کف دست خود داشته باشد،  نشانه داشتن کودکان سالم است. اگر خطوط واضح نبوده و با دیگر خطوط دیگر آمیخته باشند نشانه ضعیف و بیمار بودن کودکان است

    اگر زنی خطوط فرزندان را در کف دست خود داشته باشد، تعداد و ظاهر کودکان را نشان می‌دهد.

    – اگر خط فرزندان در انتها به صورت چنگالی درآمده باشد، نشانه دو قلو بودن است. احتمال داشتن بچه‌های دو قلو بالاست.

    – خطوط فرزند عمیق و پهن نشانه پسر است.

    – خطوط فرزند باریک و سطحی نشانه دختر است.

    – جزیره‌های موجود در ابتدای خط فرزندان، نشانه ضعف و بیمار شدن کودکان در سنین پایین است.

    – جزیره‌های موجود در انتهای خط فرزند، نشانه سخت بودن بزرگ کردن کودک است.

    – خط فرزندان منحنی و پیچ‌دار نشانه مشکل جسمی کودکان و مریض بودن آن‌هاست.

    آیا می‌خواهید بدانید پول کافی خواهید داشت و ثروتمند خواهید شد؟ علائم زیادی در کف بینی وجود دارد که نشان می‌دهد ثروتمند خواهید شد یا نه. حالا ما را دنبال کنید تا ببینید آیا خطوط پول را دارید یا نه.

    خط پول

    در کف بینی خطوط پول وجود دارد. این‌ها خطوطی رو به بالا در زیر انگشت کوچک هستند.

    – اگر تعداد آن‌ها زیاد بوده  و عمیق، واضح و راست باشند نشان می‌دهد که شما باهوش بوده و در سرمایه گذاری موفق هستید. به علاوه افراد توانمند زیادی هستند که در زندگی به شما کمک می‌کنند. اگر خط خورشید شما نیز راست و  واضح باشد، می‌توانید هم به شهرت برسید هم به ثروت.

    – خط پول موج‌دار نشانه این است که ثروت شما در زندگی ثابت نیست. شما مشکلات زیادی در کسب و کار و شغل خواهید داشت. اگر می‌‌خواهید به موفقیت برسید، به تلاش بیشتری برای بالا بردن خود نیاز دارید – بدون توجه به توانایی و فرهنگ.

    – خط پول متناوب نشانه شانس بد در ثروت است. شما در مدیریت کسب و کار و شغل با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. به علاوه، اگر شخصیتی تحریک‌پذیر و بی تحمل دارید، فردی هستید که توانایی پول درآوردن ندارید.

    نکته: بخت ثروت یک فرد می‌تواند با خواندن خطوط کف دست تحلیل شود. به هر حال، کسب پول زیاد کاملا از روی خطوط پول کف دست مشخص نمی‌شود. باید بینی، صورت، ظاهر و غیره نیز خوانده شوند. مهم‌ترین چیز برای فهمیدن این‌که ثروتمند می‌شوید یا نه، تلاش شما برای خلق ثروت است.

    مکان و معنا

    لازم به ذکر نیست که خط سلامت در کف بینی با وضعیت سلامت فرد در ارتباط است. نقطه شروع ثابتی برای آن وجود ندارد. می‌تواند از پایه انگشت کوچک شروع شده و از کف دست به پایه انگشت شست برسد. همچنین می‌تواند از زیر خط عشق شروع شده و بدون این‌که به خط زندگی برسد تمام شود.

    در کف بینی چینی، خط سلامت، خط ناسالم نیز گفته می‌شود. این خط معمولا در فردی که به اندازه کافی سالم نیستند دیده می‌شود. اما، به این معنا نیست که تمام خط‌های سلامت بد هستند. خط راست بدون این‌که به خط زندگی برسد معمولا نشانه وضعیت سلامت خوب است.

    نبود خط سلامت

    اگر خط سلامت در دست‌تان وجود ندارد، علامت خوبی است. به این معناست که سالم هستید و مشکل خاصی ندارید.

    ستاره

    ستاره بر روی خط سلامت نشان می‌دهد که کمک  گرفتن از اعضای خانواده برای شما سخت است.

    – زمانی که ستاره‌ای بر نقطه تلاقی خط سر و خط سلامت وجود  داشته باشد، شما در زایمان یا بارداری مشکل دارید.  اگر ستاره، یک ناحیه سیاه را تشکیل دهد، به معنای ابتلا به اختلال ذهنی جدی در زمان تولد است. زنانی که چنین ستاره‌ای دارند معمولا عملکرد جنسی پایینی دارند و بچه‌دار شدن برای‌شان سخت است.

    – اگر خط سلامت شما از برآمدگی تیر که در پایه انگشت کوچک قرار دارد بیاید و ستاره‌ای در نقطه شروع آن باشد، شما فرزندی در زندگی نخواهید داشت. همچنین احتمالا به مشکلات کلیوی یا بیماری‌های زنان دچار شوید.

    مثلث شانس

    به طور کلی، خط سلامت، خط سر و خط زندگی می‌توانند یک مثلث را در دست شما تشکیل دهند. این علامت خوش‌یمنی است. هرچه ناحیه مثلث مسیع‌تر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت.

    برآمدگی‌های دست که همان برآمدگی‌های گوشتی کف دست هستند نقش مهمی را در کف بینی ایفا می‌کنند.

    بر اساس کف بینی چینی، هفت برآمدگی برای هر فرد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها نام یک سیاره است و شخصیت‌های مختلفی را نشان می‌دهند. همچنین ویژگی‌های سیاره‌ها در برآمدگی‌های مورد نظر مشخص می‌شوند.

    کف بینی انگشت: در کف بینی، طول و شکل انگشتان، ارتباط نزدیکی با شخصیت افراد دارد. از روی آن‌ها می‌توانید بفهمید چه شخصیتی دارید. اثر انگشت نیز در شناخت بهتر خود به شما کمک می‌کند.

    خواندن ناخن: ناخن‌ها بخش‌های مهمی از بدن انسان هستند. در کف بینی، ناخن فرد می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت، بخت و سلامت فرد باشد. ناخن‌های صورتی، شیشه‌ای و نرم که نمی‌شکنند و سفتی و ضخامت متعادلی دارند و قسمت‌های هلالی  ته ناخن (که اگر در پنج انگشت دیده شوند، بهترین حالت است) که یک پنجم طول ناخن را تشکیل می‌دهند، علائم سلامت فرد هستند.

    نکته:

    خطوط کف دست معمولا ثابت نیستند. زمانی که سن‌تان بالا می‌رود و تجربیات‌تان بیشتر می‌شود،  این خطوط نیز تغییر می‌کنند. این‌که آینده خوب، ازدواج خوب، کار خوب و وضعیت سلامتی خوبی داشته باشید، فقط از روی کف دست مشخص نمی‌شود. این مسائل بیشتر به تلاش و عقل و خرد شما ارتباط دارند.  داشتن دید مثبت به زندگی ،  یاد گرفتن چیزهای بیشتری درمورد ارتباط با دیگران و رشد یک شخصیت خوب، چیزهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

    پربازدیدترین

    77 بهترین سایت کاریابی خارجی: ساخت رزومه، آمادگی مصاحبه،دوره…

    6 نشانه که شما به زودی از شغل تان اخراج می شوید


    10 بهترین کشور جهان برای زنان در 2022

    تعویض شناسنامه قدیمی به جدید: مراحل، هزینه ها و مدارک مورد…

    جاذبه های گردشگری ایتالیا: 32 مهمترین جای دیدنی ونیز، رم،…

    جاذبه های گردشگری وین: 16 جای دیدنی وین اتریش شهر رویاهای…

    98 مورد از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

    خواص فلفل سبز تند: 12 فایده باورنکردنی فلفل سبز تند برای…


    تعبیر خواب آب: 39 تعبیر دیدن آب در خواب

    تعبیر خواب خواستگار و خواستگاری کردن یا خواستگاری رفتن

    دیگر نوشته ها

    3 دستورالعمل آسان ساخت کرم ضد قارچ پوستی طبیعی در خانه

    چگونه می‌توان یک روان پلید یا سایکوپت را شناسایی کرد

    جای بوسه: 28 شیوه برای خلاص شدن فوری از شر کبودی بوسه

    کربوهیدرات: ۲۰ بهترین خوراکی سرشار از کربوهیدرات در رژیم…

    کسب و کار


    ۵ ویژگی کلیدی یک کارآفرین موفق

    ۱۰ اشتباه شغلی که زندگی حرفه ای تان را نابود میکند

    کسب و کار خانگی برای نوجوانان: ۸ ایده کسب و کار کم هزینه…

    کار در دبی: ۲۴ ایده عالی کسب و کار کوچک در شهر دبی

    راهنمای جامع برنامه ریزی شهری: 5 نکته برای توسعه شهری

    کسب و کار در ترکیه: 10 بهترین ایده‌ کسب و کار کوچک در کشور…

    ۳ وظیفه مهم برای برون سپاری در کارآفرینی با بیشترین بهره وری

    ۱۱ چالش برای زنان کارآفرین و شجاع که هر روز با آن‌ها…

    ۴ نکته مهم درباره اجازه خروج از کشور زن های متاهل و مجرد

    ۴ راز شنیدنی درباره روانشناسی فروش برای کمک به فروش بیشتر

    ۷ پرسش کسب و کاری که برای جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی باید…

    66 سوال مصاحبه استخدامی مشاغل فناوری اطلاعات

    بازاریابی دیجیتال: 6 ترفند برای موفقیت کسب و کارهای کوچک در…

    مهمترین اصول و قواعد بازاریابی در ۲۰۲۲ که حتما باید بدانید

    ۱۰ توصیه طلایی برای شروع کسب و کار خودتان

    مراحل تصمیم گیری: 7 گام در فرآیند تصمیم گیری که باید بشناسید

    ۵ نوع استراتژی فروش که به رشد کسب و کار کمک میکند

    ۷ بزرگترین چالش کارآفرینان که با آن مواجه هستند

    39 نقطه قوت و ضعف که در مصاحبه کاری باید درباره شان صحبت…

    8 راهکار که چگونه در مصاحبه شغلی مجازی موفق شویم

    7 استراتژی موفق برای متمایز شدن از رقبا در کسب و کارتان

    ایده های کارآفرینی: ۵۰ ایده کسب و کار برای کارآفرینان خلاق

    ۱۵ فیلم مورد علاقه کارآفرینان که عاشق شان هستند!

    رازهای عملکرد تیمی خوب: 9 توصیه مهم برای رهبران کسب و کارها

    ۵ ویژگی مهم رهبری کاریزماتیک در هر سازمان و کسب و کار

    8 پرسش و پاسخ مربوط به مصاحبه شغلی تحلیلگر کسب و کار

    ۵ راه برای استخدام کارکنان جدید در شرایط دورکاری ناشی از…


    ۶ مهمترین ویژگی شخصیتی کارآفرینان

    ۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان و دانشجویان

    4 گام مهم برای تعیین اهداف دوره کارآموزی

    کار کردن در هند: ۵۳ ایده کسب و کار کوچک با سرمایه کم در کشور…

    کسب و کار کوچک: ۳۰۰ ایده کسب و کار کوچک زودبازده و آینده‌ساز


    5 کلید ساختن یک کسب و کار بدون پول

    10 شیوه بیان نقطه ضعف در مصاحبه شغلی که مثل نقطه قوت‌تان به…

    ۵ نکته برای پرورش و نگهداری گیاهان زیبا در محل کار


    5 روش تقویت و بهبود رزومه کاری تان

    11 نکته برای استخدام بدون سابقه کاری و تجربه

    ۱۰ چیز از راه اندازی کسب و کار جدید که هیچکس به شما نمی‌گوید

    ۵ دلیل که نفوذ برند از آگاهی از برند مهم تر است

    ۱۰ مهمترین مهارت های کارآفرینی که برای هر کسب و کار لازم است

    پست های اخیر

    8 خوراکی مفید برای داشتن خواب راحت شبانه

    4 نکته مهم درباره تاثیر تجسم و تخیل در زندگی واقعی

    15 تمرین بدنسازی برای تقویت عضلات بازو و سرشانه در زنان

    کی پاکارد، یکی از متخصصان امریکایی و نویسنده کتاب زندگی شما در دستانتان است: در مورد خط های کف دست و معانی آن ها اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار می دهد. آیا شما هم دوست دارید که تجربه خواندن خطوط روی کف دست یا کف بینی را داشته باشید ؟ باید اول یاد بگیرید که چگونه این خط ها را بشناسید . افرادی مثل کی پاکارد باعث شده اند که این کار کمی راحت تر شود.

    اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن دست است، یعنی این که انتخاب کنید خطوط کدام دست فرد را بخوانید. برای این که در مورد دیدگاه به زندگی اطلاعات داشته باشید و ببینید که چگونه خودتان را به جهان ارائه داده اید، باید دستی را انتخاب کنید که بیشتر از آن استفاده می کنید. ( یعنی راست دست هستید یا چپ دست) برای تست روابط شخصی ، رویا ها و مواجهه ها و درگیری های عاطفی، به دست دیگر خود نگاه کنید. آیا با دیدن خط ها مشکل دارید ؟ دست خود را زیر یک لامپ روشن بگیرید.

    حتما بخوانید: هیپنوتیزم چیست؟ آیا واقعی است؟ و 16 سوال فوق العاده مهم دیگر

    به یاد داشته باشید: طبق نظر کف بین ها و متخصصانِ خواندن خطوط روی دست، خط ها با وضوح کم تر بیانگر بخشی از زندگی است که نیاز دارد روی آن ها کار شود، در حالی که خطوط عمیق تر بیانگر ویژگی هایی است که قوی تر هستند. برای اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

     

    خط سردر کف دست

    توی این پک های فوق العاده، آموزش مهارت های فردی که از نون شب واجب ترن رو با بهترین اساتید یاد می گیری. دیگه توی زندگی کم نیار و توی هر جمعی همه رو انگشت به دهان کن!

     

    اگر. . .

    حتما بخوانید: چطور افراد مختلف را هیپنوتیزم کنیم؟ (آموزش هیپنوتیزم با چشم)

  • دعای سلامتی جنین در بارداری
  • اگر. . .

    حتما بخوانید: 9 نکته برای پرورش مهارت ذهن‌خوانی: چطور ذهن مردم را بخوانیم؟

    اگر…

    در ادامه بخوانید: 11 نکته برای تقویت نیروی درونی تا حداکثر ممکن 

     

    درود برشما بنظرمن کاملا صحیح هست. جهت کامل فراگیری این علم به من ایمیل بزنید تشکر

    سلام میتونید شما کف بینی منو انجام بدید؟

    ایمیلتون ؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    بسیار عالی… تو اکثر مقالات سعی شده مفاهیمی ک تو دنیای امرو…

    میتوانم کمک تون کنم….

    از سرم رفع تیرگی زیر چشم استفاده کن…

    پاکسازی کن صورتت را بیا کلینیک…

    میتوانید از روش جوانسازی پوست استفاده کنیدبیایید کلینیک مابا…

    سلام لطف کن استادت را معرفی کن آدرس همراه باشماره…

    خرید بسته آموزش حرفه ای

     

     

    توی زندگی به دردت می خورن!

     

    خرید اینترنتی

    آموزش زبان انگلیسی  آموزش زبان آلمانی  آموزشگاه زبان  آموزشگاه آیلتس  آموزش ترکی استانبولی روانپزشک  دندانپزشک  مرکز کاشت مو متخصص تغذیه  آموزش فتوشاپ  آموزش ورد  آموزش اکسل  آموزش برنامه نویسی  آموزش افترافکت آموزش جاوا اسکریپت

    خط سردر کف دست

    فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

    هنرفردی    سالم زیبا 

    تهران میدان انقلاب، جنب سینما مرکزی، ساختمان سپاهان، طبقه دوم، واحد 3

    تلفن های تماس فقط برای پشتیبانی فروش (به هیچ سوالی بجز در ارتباط با خرید پاسخ داده نمی شود): 09191210008

    تلفن ثابت 66946706-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

    تبلیغات    تماس با ما 


    توسط
    مدیر

    ·
    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶

    کف بینی و خط سر

    خط سردر کف دست

    خط سر یا خط نیروهای ذهنی ، مهمترین خط در کف بینی است و نحوه قرار گرفتن این خط در روی هر دو دست مهم و تعیین کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی دست راست ویژگی تربیتی را در شخص مشخص میکند.

    کف بینان متقعدند اگر وضعیت و نحوه قرار گرفتن این خط در روی دست چپ و دست راست باشد این شخص دوران اولیه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و نیروهای مغزی او به گونه طبیعی رشد یافته اند .

    چنانچه خط سر در دست چپ یا دست راست نازک یا کلفت ، پر رنگ یا کم رنگ باشد ، آنگاه کف بینان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همین طور اگر این خط کاملاً صاف باشد یا در دو انتهای ان خمیدگی داشته باشد باز هم اطلاعات متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

  • چگونه یک فرد موفق در جامعه باشیم
  • همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید خط سر ممکن است در یکی از این سه حالت باشد
    الف » خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره ۱ )
    ب » بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره ۲ )
    پ » با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره ۳ )

    اگر خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : یعنی خط زندگی را قطع کرده باشد نشانگر آن است که این شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب این دست همچنین ممکن است فردی بسیار حساس و زود رنج باشد که خیلی زود به خشم می آید و عصبی میشود .

    چنانچه سمت چپ این خط به طرف مچ دست متمایل شده باشد این فرد به مرور زمان آدمی عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر این خط از سمت چپ همانطور مستقیم جلو رفته باشد و به طرف مچ دست متمایل نشده باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر به مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

    اگر خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : یعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعیفی در زندگی برخوردار است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.

    چنین خط سرهایی همچنین برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسیار احساساتی است ؛ چنین خط هایی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحیه ای لطیف و ظریف برخوردارند.

    خط سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ  متمایل به مچ دست شود نشانگر آن است که در آینده این خصوصیت رفتاری فرد تشدید میشود و ممکن است به اعتیاد روی بیاورد ولی اگر خط سر همان طور مستقیم پیش رفته باشد بیانگر آن است که این فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شده و بر احساسات خود کنترل بیشتری خواهد داشت .

    اگر خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : یعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد بیانگر آن است که وی شخصیتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه دستیابی به آن میکوشد .

    حال اگر این خط سر از سمت چپ به طرف پایین ، مچ دست متمایل شده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نیست و فقط در برخی مواقع دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی میباشد .

    اما اگر این خط سر به طور مستقیم جلو رفته باشد و به بالا یا پایین منحرف نشده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور به مقدار زیاد در فرد وجود دارد و به مرور زمان تقویت نیز خواهد شد .

    همچنین باید دانست که چنانچه انتهای سمت راست خط سر از خط زندگی کاملاً فاصله گرفته باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر با محافظه کاری و احتیاط بیگانه است و در همه امور زندگی خود دست به ریسک و خطر میزند و با شجاعتی بسیار خواسته های خود را دنبال میکند و فردی بسیار جاه طلب بوده  و با شور و هیجان جلو میرود .

    برچسب‌ها: پیشگوییسال تولدطالعطالع بینیفالکف بینیکف بینی و خط سرماه تولد


    بهمن ۸, ۱۳۹۷

     توسط
    boshra
    · Published بهمن ۸, ۱۳۹۷
    · Last modified دی ۲۹, ۱۳۹۷


    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶

     توسط
    مدیر
    · Published اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶


    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶

     توسط
    مدیر
    · Published اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶

    خط سردر کف دست

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *


    همه چیز درباره انجماد بافت بیضه

    با این مکانیسم، جوان بمانید

    آسیب ها و عواقب کم فرزندی در خانواده چیست؟

    سندرم کوید: همه چیز درباره علائم بارداری مردان

    چطور بفهمیم جفت روحی خود را پیدا کرده ایم

    اخبار سینما و سلبریتی ها
    عکس بدون آرایش بازیگران
    گریم جالب بازیگران
    بیوگرافی بازیگران
    عکس سلفی بازیگران
    عکس جشن تولد بازیگران

    فال هفتگی PMC
    فال ورق
    فال چوب
    فال قهوه
    فال ابجد
    استخاره از قرآن
    فال حافظ
    فال روزانه
    فال انبیاء
    طالع بینی مصری
    طالع بینی هندی
    طالع بینی خورشیدی
    طالع بینی ازدواج
    پیامک ماه تولد
    طالع بینی ازدواج
    داستان های واقعی
    شنیدنی های جذاب
    فال تاروت صوتی
    عضویت در خبرنامه

    Infu_ir@

    دانلود رایگان کتاب های نایاب

    بدون نیاز به نصب

    از پیج ما دیدن فرمایید

    کلیه حقوق برای اینفو محفوظ است

    نیرو گرفته از  – طراحی شده با قالب هیومن

    خط و خطوط کف دست شما معنی عمیق تری نسبت به انچه که فکر می کنید دارند و از خصوصیات شما رازهایی رابازگو می کنند.

    نوع موسیقی که گوش می کنیم و سبک صحبت کردنمان بخشی از شخصیت شما را بازگو می کند اما فاکتورهای دیگری هم برای برملا شدن رازهای شخصیتی ما وجود دارد که در قالب خطوط کف دست که در این بخش توضیح خواهیم داد.

    همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کف دست شما خطوطی وجود دارد که از سلامتی ، ازدواج و فرزندان شما خبر می دهد. در این بخش به طور اختصار در مورد انها توضیح خواهیم داد و در مطالب بعدی در هر بخش به طور کامل یکی از آنها را شرح می دهیم.

    هنر خواندن خطوط کف دست که همان کف بینی نام دارد ریشه در برخی از کشورهای آسیایی دارد که در گذشته برای پیش بینی بخت و شانس در زندگی آن را بازگو می کردند.حالا بخوانید که این خطوط در مورد شخصیت شما چه می گویند.

    خط سردر کف دست

    عمیق بودن این خط نشان از عواطف و مصیبت های عمیق تر است . اگر در انتهای این خط شکاف و یا ترک وجود داشته باشد نشان آن است که فرد ذهن

    این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

    همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد.

    اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

    این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر آن است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

    این خط همه چیز را در مورد شانس ، ثروت ، شهرت و یا حتی رسوایی و بدبختی را نشان می دهد. یک خط صاف و زیبا نشان گر خوش خشانسی و ثروت است و خطی پر از شاخه ها و شکستگی برعکس آن را نشان می دهد. طول این خط هم استقامت این خشو بختی یا برعکس آن را دارد.

  • چگونه طراح لباس موفق شویم
  • این خط همانطور که پیداست در مورد ازدواج و وضعیت عاطفی شما در زندگی مشترک چیزهایی می گوید.

    با نگاه به این خط می توانید بدانید که در آینده فرزندی خواهید داشت یا خیر و اگر قرار است فرزند دار شوید صاحب چند فرزند خواهید شد.

    وضعیت مالی و پولی شما ، اینکه ثروتی به دست خواهید آورد یا خیر و این ثروت چقدر نزد شما دوام خواهد آورد در این خط از کف دست شما ثبت شده است.

    شکل دست را تفسیر کنید.شکل هر دست به صفات شخصیتی خاصی مربوط می شود. طول کف دست از مچ تا ابتدای انگشتان در نظر گفته می شود. تفسیر آن به شرح زیر است:

    ·زمین _ کف دست و انگشتان مربع و گسترده، پوست ضخیم یا خشن و قرمز رنگ، طول کف دست مساوی با طول انگشتان.

    ·دارای انرژی و ارزش های مشخص در زندگی،گاهی اوقات سر سخت و لجوج.

    · اهل عمل و مسئولیت پذیر، گاهی اوقات مادی گرا.

    ·انجام کار به صورت دستی،راحت با واقعیت (واقع بین).

    · هوا _ کف دست مربع یا مستطیل شکل با انگشتان بلند و گاهی اوقات انگشتان بیرون زده، شست کمی به سمت پایین برآمدگی دارد و پوست خشک، طول کف دست کمتر از طول انگشتان.

    ·اجتماعی، پر حرف و شوخ طبع.

    · می تواند سطحی نگر، کینه توز و سرد باشد.

    ·تخیلی.

    · انجام کارها به شیوه های متفاوت و کامل.

    · آب _ کف دست کشیده گاهی اوقات بیضی شکل با انگشتان دراز، انعطاف پذیر و نوک تیز (مخروطی شکل)، طول کف دست مساوی با طول انگشتان اما عرض آن از پهن ترین قسمت کف دست کمتر است.

    ·خلاق، باهوش و دلسوز.

    · می تواند بد اخلاق، کم اعتماد به نفس و احساساتی باشد.

    ·درون گرا.

    · انجام کارها بی سر و صدا و با درک احساسی.

    ·آتش _ کف دست مربع یا مستطیل شکل، پوست صورتی یا قرمز رنگ و انگشتان کوتاه تر، طول کف دست بیشتر از طول انگشتان.

    ·بی اختیار، مشتاق و خوش بین.

    ·گاهی اوقات خود خواه، بدون برنامه ریزی و حساس.

    ·برون گرا.

    · انجام کارها با شهامت بدون آموزش قبلی.

    2 به برآمدگی های کف دست نگاه کنید.

    این برآمدگی ها به قسمت گوشتی که در زیر انگشتان دست، در مقابل بند انگشتان قرار دارد، گفته می شود.کف دست خود را همانند وقتی که با دست آب می نوشید، شکل دهید تا برآمدگی های کف دست واضح شوند.کدام برآمدگی بزرگترین است؟

    • برآمدگی زهره در زیر انگشت شست قرار دارد که نشان دهنده استعداد برای خوش گذرانی و لا قیدی است. برآمدگی زهره که در جای خودش قرار نداشته باشد، نشان دهنده علاقه کم به امور خانوادگی است.

    • برآمدگی زیر انگشت اشاره برآمدگی مشتری نامیده می شود. اگر این برآمدگی به خوبی برجسته است، این بدان معنی است که شما در اکثر موارد، احتمالا خود محور و پرخاشگر هستید و کمبود اعتماد به نفس دارید.

    • برآمدگی زحل در زیر انگشت میانی قرار دارد. برآمدگی زحل به صورت کاملا برجسته و بالا نشان می دهد که شما خیره سر، بد بین و عیب جو و مستعد به افسردگی هستید. اگر برجستگی زحل کم است، آن نشان دهنده سطحی نگری و بهم ریختگی شما است.

    • برآمدگی خورشید در زیر انگشت انگشتر قرار دارد. اگر برآمدگی خورشید خیلی برجسته است، شما سریع عصبانی می شوید، غیر منطقی و ولخرج و مغرور هستید. برجستگی کم برآمدگی خورشید بدان معنی است که شما فردی تخیلی نیستید.

    خط سردر کف دست

    • برآمدگی تیر در زیر انگشت کوچک قرار دارد. اگر آن کاملا برجسته است، بدان معنی است که شما بیش از حد پر حرف هستید. برجستگی کم برآمدگی تیر در مقابل به معنی این است که شما خجالتی می باشید.

    • هیچ یک از این موارد بر اساس مبنای علمی نیست و اینگونه شناخته شده است که دست در طول زمان تغییر می کند. هیچ یک از این مواد را زیاد جدی نگیرید!

    3 اندازه دست و انگشتان را بررسی کنید.

    اندازه دست و انگشتان به اندازه بدن مربوط می باشد. برخی می گویند دست های کوچک نشان دهنده آن است که فرد فعال بوده و مدام درباره آنچه که انجام می دهد، صحبت نمی کند. در مقابل کسانی که دست های بزرگی دارند به این معنی است که در انجام کارها بسیار فکر می کنند و آهسته عمل می کنند.

    – به یا داشته باشید اندازه دست با اندازه بدن ارتباط دارد. اگر قد شما 8 فوت (2.4 متر) است، در این صورت، شما دست های بزرگی خواهید داشت که کاملا با اندازه بدنتان متناسب است.

    – هرچه انگشتان شما کشیده تر باشد ممکن است بیانگر این باشد که شما فردی مضطراب و نگران، مودب و محترم، زیبا و زود رنج هستید. انگشتان کوتاه نشان دهنده صفات بی قراری و خلاقیت است.

    – به عبارتی دیگر ناخن های کشیده به معنی آن است که شما مهربان و رازدار هستید. ناخن های گرد و کوتاه به این معنی است که شما فردی انتقاد گر و سرزنش کننده هستید. اگر ناخن ها بادام شکل هستند، شما فردی شیرین و با سیاست هستید.

    1- همیشه کف بینی دقیق و صحیح نیست. سرنوشت زندگی شما و تصمیماتتان نباید تحت تاثیر فال و پیش گویی باشد. به جای آن تلاش و شهامت واقعا آن چیزی است که برای موفقیت در زندگی به شما کمک می کند.

    2- مطمئن شوید که در مکانی که کف بینی می کنید، نور خوب و کافی وجود دارد زیرا در هنگام کف بینی عدم نور کافی در آن مکان، کف بینی را سخت و دشوار می کند. به هر چیزی اعتقاد نداشته باشید. شما می توانید بدون توجه به این مسائل در زندگی تصمیم بگیرید.

    3- در هنگام کف بینی برای دیگران، در مورد آن ها قضاوت نکنید!

    4- خود را با خطوط نازک و سطحی (کم عمق) نگران نکنید. فقط چهار خطوط اصلی را که عمیق ترین خطوط هستند، دنبال کنید. با خطوط دیگری که منجر به سردرگمی و گیج شدن شما می شود، درگیر نشوید. تفسیر آن خطوط را به فرد حرفه ای واگذار کنید.

    5- کف بینی همیشه درست نیست.

    6- خط تعداد فرزند خود را بیابید. دست راست خود را مشت کنید. به نمای بیرونی دست خود نگاه کنید. در نزدیکی انگشت کوچک تعدادی خطوط نمایان هستند که نشان دهنده تعداد فرزندان شما در آینده می باشند (خط اتصال انگشت کوچک به دست به عنوان خط فرزند حساب نمی شود) البته، سلیقه و انتخاب شخصی و جلوگیری از بارداری در تعداد فرزند شما در آینده تاثیرگذار است.

    7- به بافت دست در پشت و کف دست توجه کنید. دست نرم دلالت بر حساسیت و پاکی شما دارد در حالی که دست زبر نشان دهنده خلق و خوی زمخت و خشن است.

    8- درحالی که در مسیر زندگی پیش می روید، خطوط کف دست تغییر می کنند، بنابراین، کف بینی برای بیان آنچه تاکنون اتفاق افتاده است، انجام می شود نه برای پیش بینی اتفاقات آینده.

    9- تنها با اجازه افراد، کف بینی را انجام دهید.

    هشدارها

    ο اگر قصد دارید برای فردی کف بینی کنید، این کار را به صورت جدی انجام ندهید. هیچگونه پیش بینی ناراحت کننده و تیره ای را انجام ندهید چرا که با این کار افراد در مورد زندگی شان نگران و آشفته خواهند شد و شما چیزی بیشتر از افراد دیگر نمی دانید. هیچ کس واقعا در مورد آنچه با کف بینی پیش گویی می شود، مطمئن نیست، بنابراین، از پیش بینی هایی که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد که به هر جهت به خودشان آسیب برسانند یا زندگیشان را خراب می کند، پرهیز کنید.

    ο به یاد داشته باشید که کف بینی برای سرگرمی و تفریح است و هیچ گونه شواهد علمی مبنی بر ارتباط کف بینی با ویژگی های روانی وجود ندارد.

    گفتیم که هر یک از خطوط کف دست معنا و مفهومی دارد و در علمی کف بینی که میان چینی ها و مردم هند بسیار رایج استد این خطوط نشان دهنده ی آینده و اقبال فرد می باشد.

    در مطلب معنی هر کدام از خطوط کف دست چیست؟ یکی از بخش ها مربوط به خط ثروت می شود که در این بخش از نمناک به تصویر آن خواهیم پرداخت.

    اگر شما هم مشتاقید بدانید که در آینده یک زندگی غنی از لحاظ مالی و یا احتمال برعکس خواهید داشت با توجه به تصاویر و توضیحات این بخش که ترجمه شده از یک وب سایت رسمی چینی است به راحتی می توانید کف دست خود را تفسیر کنید.

    خط ثروت خط کوچکی است که به صورت عمودی زیر انگشت کوچک دست دیده می شود.

    اگر خط ثروت کف دست شما یک خط واضح و صاف و مستقیم باشد نشانه خوبیست معنی این خط نشان می دهد که شما فردی باهوش و موفق در سرمایه گذاری هستید و با این خصوصیات زندگی مالی موفقی خواهید داشت. 

    خط سردر کف دست

    خط ثروت موج دار و ناصاف به معنای ناپایداری ثروت و شانس در زندگی شماست افرادی که خط ثروت کف دستشان همانند شکل خطی کج و شکسته است در زندگی مالی و شغلی خود مشکلات فراوانی خواهند داشت. اگر شما قصد ثروتمند شدن و افزایش دارایی خود را دارید پس نیاز به تلاش بیشتری خواهید داشت. 

    خط ثروت کف دست شما چه چیزی را نشان می دهد؟

    این نوع خط در کف دست شما نشانه بد شانسی در کسب مال و دارایی است ؛ شما سختی ها و مشکلات بسیاری در زمینهای شغل و کسب درآمد خواهید داشت.  بهتر است با فردی که به دلیل داشتن توانایی مدیریت مالی میتواند به عنوان یک مشاوره مالی شما را راهنمایی کنند در ارتباط باشید. 

  • چگونه به صورت رایگان سایت بسازیم
  • خط خورشید یا همان خط صافی که زیر انگشتر مخصوص حلقه قرار دارد ، یکی دیگر از خطوطی است که چینی ها در این مورد به آن دقت می کنند. به تصاویر نگاه کنید و توضیحات مربوط را بخوانید تا معنی آنها را بهتر بدانید.

    اگر خط خورشید به خط کج که متمایل به سمت انگشت کوچک شما وصل شده باشد همانند تصویر شما فرق خوش شانس و موفقی خواهید بود و یکی از رازهای این خوش شانسی بهره گیری از کمک دیگران خواهد بود در حقیقت حمایت فردی در زندگی شما را به ثروت بالای خواهد رساند.

    اگر این خط کج کوچک به خط ثروت شما متصل باشد باید گفت ثروتی غیر منتظره به سراغ شما خواهد آمد ممکن است یک تغییر و یا شهرت وضعیت مالی شما را دگرگون سازد.

    هک شدن این حرف لاتین که از اتصال خط قلب ، خط سر و خط زندگی به هم به وجود می آید کف دست تعداد محدودی از افراد دیده می شود. اگر شما چنین شانه ای در کف دستتان داری باید گفت تا قبل از چهل سالگی به موفقیت و موقعیت خوبی خواهید رسید. 

    رنگ کف دست:

    بله درست است یکی دیگر از فاکتورهای کف بینی چینی برای پیش بینی وضعیت مالی و ثروت فرد در آینده دقت به رنگ پوست کف دست می باشد.

    کف دست سفید نشانه ازدواج با فردی ثروتمند و کف دست زرد تیره رنگ عکس این پیش بینی ست.

    افرادی که کف دستشان سفید با نقطه های قرمز رنگ است باید بدانند که برای کسب ثروت با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود.

    دقت به خط سر برای تشخیص وضعیت مالی در آینده:

    اگر خط سر در کف دست شما یک شاخه کوچک جدا شده و متمایل به سمت انگشت کوچک تان داشته باشد نشان می دهند پس شما فردی با استعداد در کسب ثروت هستید و به راحتی می توانید خود را به دارایی برسانید.

    تعبیر خطوط سر در کف دست کف بینی عدد 81 و 18 در کف دست+عکس

    

    کف بینی و خط سر

    خط
    سر يا خط نيروهای ذهنی ، مهمترين خط در کف بینی است و نحوه قرار گرفتن اين
    خط در روی هر دو دست مهم و تعيين کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی
    دست راست ويژگی تربيتی را در شخص مشخص میکند.

    خط سردر کف دست

     

    کف
    بينان متقعدند اگر وضعيت و نحوه قرار گرفتن اين خط در روی دست چپ و دست
    راست باشد اين شخص دوران اوليه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و
    نيروهای مغزی او به گونه طبيعی رشد يافته اند .

     

    چنانچه
    خط سر در دست چپ يا دست راست نازک يا کلفت ، پر رنگ يا کم رنگ باشد ،
    آنگاه کف بينان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همين طور اگر اين خط
    کاملاً صاف باشد يا در دو انتهای ان خميدگی داشته باشد باز هم اطلاعات
    متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

     

  • چگونه از سروش مخاطبی را حذف کنیم
  •  

    همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنيد خط سر ممکن است در يکی از این سه حالت باشدالف » خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره 1 ) ب » بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره 2 ) پ » با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره 3 ) 

    اگر
    خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : يعنی خط زندگی را قطع کرده باشد
    نشانگر آن است که اين شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب اين دست
    همچنين ممکن است فردی بسيار حساس و زود رنج باشد که خيلی زود به خشم می آيد
    و عصبی میشود .

     

    چنانچه
    سمت چپ اين خط به طرف مچ دست متمايل شده باشد اين فرد به مرور زمان آدمی
    عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر اين خط از سمت چپ همانطور مستقيم جلو رفته
    باشد و به طرف مچ دست متمايل نشده باشد بيانگر آن است که فرد مورد نظر به
    مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

     

    اگر
    خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : يعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس
    شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعيفی در زندگی برخوردار
    است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.

     

    چنين
    خط سرهايی همچنين برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسيار احساساتی است ؛
    چنين خط هايی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحيه ای لطيف و
    ظريف برخوردارند.

     

    خط
    سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ  متمايل به مچ دست شود نشانگر آن است
    که در آينده اين خصوصيت رفتاری فرد تشديد میشود و ممکن است به اعتياد روی
    بياورد ولی اگر خط سر همان طور مستقيم پيش رفته باشد بيانگر آن است که اين
    فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بيشتری برخوردار شده و بر احساسات خود
    کنترل بيشتری خواهد داشت .

     

    اگر
    خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : يعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد
    بيانگر آن است که وی شخصيتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس
    خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه
    دستيابی به آن میکوشد .

     

    حال
    اگر اين خط سر از سمت چپ به طرف پايين ، مچ دست متمايل شده باشد بيانگر آن
    است که خصوصيت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نيست و فقط در برخی مواقع
    دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی
    میباشد .

     

    اما
    اگر اين خط سر به طور مستقيم جلو رفته باشد و به بالا يا پايين منحرف نشده
    باشد بيانگر آن است که خصوصيت مزبور به مقدار زياد در فرد وجود دارد و به
    مرور زمان تقويت نيز خواهد شد .

     

     

    همچنين
    بايد دانست كه چنانچه انتهاي سمت راست خط سر از خط زندگي كاملاً فاصله
    گرفته باشد بيانگر آن است كه فرد مورد نظر با محافظه كاري و احتياط بيگانه
    است و در همه امور زندگي خود دست به ريسك و خطر ميزند و با شجاعتي بسيار
    خواسته هاي خود را دنبال ميكند و فردي بسيار جاه طلب بوده  و با شور و
    هيجان جلو ميرود .منبع:falgoo.net

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    جستجو

    مطالب پربازدید

    ورود کاربران

    خط سردر کف دست

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    خبرنامه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    حامیان ما:

    طراح قالب :

    دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران ( قسمت چهل و دوم 42 جیران )

    نحوه خوابیدن برای جذب هماتوم

    روش پرداخت قبض ایرانسل

    روش پخت لبو خوش رنگ

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022

    خط سردر کف دست

    عکس پروفایل تبریک روز مادر ، پروفایل روز زن جدید / 50 عکس

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی

    تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲ – زمان و تاریخ ولنتاین 2023

    خانه » 💥 سرگرمی » طالع بینی خط عشق کف دست

    ۷ نکته برای رمزگشایی درباره طالع بینی خط عشق کف دست در این مطلب با ما باشید و از خطوط جادویی کف دست خود رمزگشایی کنید. با خطوط اصلی و فرعی دستتان آشنا شوید و همینطور خط قلب خود را بشناسید.

     

  • شعر های زیبا در شب یلدا
  •  

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند.

    اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه . دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد.

    بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

    در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق ) هستند.

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دست بند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

     

    خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

    خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌ که ازدواج خوبی دارید و این‌ که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

     

    به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

    اگر خط عشق شما کوتاه باشد ( فقط به انگشت وسط برسد) یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن به عواقب عمل می‌کنید. بنابراین به راحتی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

    اگر خط عشق شما خیلی بلند باشد و به لبه کف دست از هر دو طرف برسد، نشان می‌دهد که شما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا این‌ که خم شوید.

    در کار، سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوید اما موفق می‌شوید.

    اگر خط شغل شما واضح و بدون شکستگی باشد، شما اهل تفکر و تعمق هستید.

    از نظر عشق، مرد معمولا احساساتی و  سخت‌گیر است. زن نیز به عشق خود وفادار است.

    به هر حال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه می‌شوید. زمانی که از شریک عاطفی خود جدا می‌شوید یا در ازدواج شکست می‌خورید، آسیب جدی می‌بینید.

     

    اگر خط عشق شما به برآمدگی ژوپیتر برسد که پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

    اگر خط عشق شما به پایین که برآمدگی ژوپیتر ( زیر انگشت سبابه) به برآمدگی زحل ( زیر انگشت وسط) می‌رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی است.

    اگر خط عشق شما به سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می‌دهد که شما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی که فرد مورد علاقه خود را می‌بینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید

    – اگر این خط به سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف است. معمولا حس بدی به دیگران می‌دهید زیرا احساسات عاشقانه خود را ابراز نمی‌کنید. بنابراین رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌های زیادی دارد.

    خط عشق راست نشان می‌دهد که شما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، می‌توانید خانواده‌ای با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

    خط سردر کف دست

     

    از مرکز پایه هر انگشت ( به غیر از انگشت شست)، خطی عمودی به سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط به دست آورید.

    نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان می‌دهد.

    این را بدانید که سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمی‌دهد. این اعداد، تقریبی هستند.

    اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شما را در آن دوره نشان می‌دهد.

     

    – اگر خط عشق شما در انتها تقسیم شده و به سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شما برای فدا کردن همه چیز برای عشق است.

    – سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان می‌دهد اما در زندگی عشقی خود معمولا فرد سختی هستید.

    – اگر شاخه‌های زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می‌دهد شما در عشق ثابت قدم هستید و می‌توانید به عشق واقعی برسید.

    – شاخه‌های زیاد رو به بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌های زیادی رو به پایین باشند، ازدواج شما به راحتی به جدایی می‌انجامد.

    – دو یا سه شاخه رو به بالا نزدیک به ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف است.

    – اگر ابتدای خط عشق، به صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایی درمورد ازدواج است.

    جزیره‌های روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند.

    در طول زندگی شما، افراد زیادی هستند که جلوی شما را می‌گیرند. علاوه بر شخصیت لجباز شما، رسیدن به دستیابی‌ها برای شما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان به راحتی خراب می‌شود.

    اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط به بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی است.

    خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی است.

    – اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می‌دهد.

    – اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می‌دهد. به دلیل این تفکرات، شما در زندگی به سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شما خراب می‌شود زیرا نمی‌توانید در همه شرایط به شریک خود وفادار بمانید.

    – اگر خط در قسمتی که انگشت حلقه و انگشت کوچک به هم می‌رسند بشکند و انتهای آن به قسمتی که انگشت سبابه و انگشت وسط به هم می‌رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج است. به هر حال، بعد از ازدواج می‌توانید عشق واقعی خود را پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان می‌دهد که شما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمی‌کنید.

    – خطی که در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت در یک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق است. روابط شما به دلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شما به مشکل برمی‌خورد.

    – اگر دو قسمت جدا شده در یک خط باشند، به دلیل گردش خون نامناسب به راحتی بیمار می‌شوید. اگر دست شما چاق است، بهای بیشتری به خاطر گردش خون خود می‌پردازید. توصیه می‌کنیم که برای تقویت گردش خون خود، تمرینات هوازی بیشتری انجام دهید.

    – اگر خط به صورت متناوب باشد، نشان می‌دهد که شما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت.

    – ممکن است برخی افراد ببینند که هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت به هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شما این‌گونه است، شخصیت سرسختی را نشان می‌دهد. معمولا نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان است. اکثر مردانی که چنین خصوصیتی دارند می‌توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خود را رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود می‌گذارند.

    – یک موقعیت دیگر این است که خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. به این، کف دست شکسته دروغین می‌گویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان به راحتی خراب می‌شود.

    اگر خط عشق شما به شکل یک زنجیره آهنی است، نشان می‌دهد که شما فردی احساساتی هستید.

    زمانی که زنجیره‌های زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌های عاطفی زیادی دارید. به ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می‌شود.

    مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن است. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم به رابطه را نشان می‌دهد.

    – اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می‌دهد که شما فردی بی‌وفا بوده و به عنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد می‌شوید. همچنین، بیماری‌های قلبی را نشان می‌دهد.

    – اگر در زیر خط باشد، جراحت‌های قلبی یا جراحت‌های تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خود را نشان می‌دهد.

    – مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می‌دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن است به طور همزمان به فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

    اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان می‌دهد که شما در بیان عشق خوب  و خلاق هستید.

    همچنین نشان می‌دهد که می‌توانید در یک زمان، دو رابطه داشته باشید. معمولا با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب می‌کنید.

    – اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شما وجود داشته باشد  بالا و پایین خط  نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست.

    – اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می‌دهد که شما خوش اخلاق، پاسخگو و در زمان نیاز در دسترس هستید.

    اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

    این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

    اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که کار، درس و زندگی شما به عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شما برای شما می‌میرد.

    متن تبریک روز زن به معلم

    عکس پروفایل تبریک روز مادر ، پروفایل روز زن جدید / 50 عکس

    متن شعر پیر مرد مهربون مزرعه داره

    آهنگ ورزشی کودکانه (بیش از 10 اهنگ کودکانه ورزشی)

    متن لالایی عاشقانه برای همسر، عشقم، دخترم و ..

    فال تاریخ ازدواج واقعی دختر

    تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲ – زمان و تاریخ ولنتاین 2023

    صبح بخیر عاشقانه جدید مفهومی

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی

    عکس پروفایل برفی دخترانه (عکس پروفایل زمستانی دخترونه)

    دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران ( قسمت چهل و …

    نحوه خوابیدن برای جذب هماتوم …

    روش پرداخت قبض ایرانسل …

    روش پخت لبو خوش رنگ

    دانلود قسمت ۲ سریال سقوط ( قسمت دوم 2 سق …

    قیمت روز گوشی موبایل ۲۲ دی ۱۴۰۱ ، قیمت گ …

    متن تبریک روز زن به معلم …

    عکس پروفایل تبریک روز مادر ، پروفایل روز …

    دانلود قسمت ۴ سریال پوست شیر فصل ۲ ( قسم …

    دانلود قسمت ۵ سریال پوست شیر فصل ۲ ( قسم …

    دانلود قسمت ۲۵ سریال روزی روزگاری مریخ ( …

    دانلود قسمت ۴ سریال پدرخوانده ( قسمت چها …

    دانلود قسمت ۵ سریال پدرخوانده ( قسمت پنج …

    روش استفاده از پروکسی در واتساپ …

    تاثیر هوای سرد و گرم روی عملکرد گوشی های …

    دانلود قسمت ۱ سریال سقوط ( قسمت اول 1 سق …

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    در حال ارسال نظر…

    ممکن است یکی از فیلدها را خالی گذاشته باشید یا خیلی سریع نظر ارسال می کنید

    بابت نظرتان متشکرم. ما از پاسخ شما قدردانی می کنیم.

    نظر شما با موفقیت ثبت گردید

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2 …

    عکس پروفایل تبریک روز مادر ، پروفایل روز …

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی …

    سیم مفتول مسی + انواع و مشخصات …

    تعطیلی مدارس ادارات تهران شنبه و یکشنبه …

    متن تبریک روز زن به معلم …

    روش استفاده از پروکسی در واتساپ …

    عکسها و بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آی …

    زمان پخش و تکرار سریال چشم بندی …

    ترانه علیدوستی آزاد شد + عکسهای ترانه عل …

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • داستان بلند عاشقانه شاد
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • داستان های کوتاه و زیبای انگلیسی با ترجمه فار
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • چگونه خیلی سریع پولدار شویم
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • چگونه سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه درست کنم
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • چگونه فایل پی دی اف را هایلایت کنیم
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • چگونه شب اول عروسی باردار نشویم
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • ديكشنري تركي استانبولي به فارسي ios
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

    در کف‌بینی هر دست را دارای 5 خط اصلی می‌دانند که شامل خط سر، خط ازدواج، خط قلب یا همان خط عشق، خط زندگی و خط سرنوشت که به آن خط ثروت نیز می‌گویند، می‌شود. خطوط دست در افراد مختلف شکل‌های گوناگونی دارد و هرکدام از این شکل‌ها معنی خاص خود را دارد. ما در فارسی‌رو این مقاله را گرد آورده‌ایم تا درباره انواع خط سرنوشت در کف دست توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. اگر به کف‌بینی اعتقاد دارید و به دنبال پاسخ این سؤال هستید که “شکل و معنی خط سرنوشت من چیست؟” با خواندن این مقاله می‌توانید به مفهوم خط سرنوشت کف دست خود پی ببرید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    در كف بینی خط سرنوشت در کف دست عمدتاً برای فهم موفقیت مالی و ثبات در زندگی فرد به کار می‌رود. میزان ثروتی که یک فرد ممکن است به دست آورد با خط سرنوشت قابل مشاهده نیست. کوه زحل نقش مهمی در دارایی و ثروت دارد. خط سرنوشت زمانی معنا پیدا می‌کند که با خطوط دیگر سنجیده شود. باید به خطوط دیگر نگاه کنید تا نسبت به شانس موفقیت و ثروتمندشدن خود آگاه شوید.

    اهمیت خط سرنوشت درباره موفقیت یا شکست فقط 15 درصد است. نام‌های دیگر خط سرنوشت عبارتند از: خط زحل، خط پول، خط شانس، خط دارایی. تقریباً هر فرد ثروتمند یا فقیر یک خط سرنوشت دارد و نبود خط سرنوشت به معنای فقر نیست. نقطه شروع خط سرنوشت در افراد مختلف متفاوت است. این خط همیشه به کوه زحل (انگشت دوم) ختم می‌شود.

    معمولا در جلسات کف‌بینی، همه افراد نسبت به خط سرنوشت خود کنجکاو هستند. خط سرنوشت، خط پول، دارایی و ثروت است. تقریباً هر فردی یک خط سرنوشت دارد؛ چه گدا باشد و چه میلیاردر. یک گدا ممکن است خط سرنوشت خوبی داشته باشد و یک میلیاردر ممکن است خط سرنوشت نداشته باشد. عدم وجود خط سرنوشت به این معنا نیست که ممکن است یک فرد فرد ثروتمندی نباشد.

    خط سردر کف دست

    یک خط سرنوشت در کف دست عالی همراه با کوه بد زحل (saturn) یک نشانه منفی است. نشانه‌های بد روی کوه زحل نشان می‌دهد که فرد ممکن است مشکلات، موانع جاده‌ای، تاخیرها و موانع را در زندگی خود تجربه کند. برخی از نشانه‌های بدبودن کوه زحل عبارتند از: ستاره، خطوط متقاطع، گریل و خطوط افقی گیج‌کننده.

    یک خط سرنوشت خوب همراه با نشانه‌های بد در کوه عطارد (mercury)، نشان‌دهنده نتایج منفی است. نشانه‌های بد روی کوه عطارد نشان می‌دهد که فرد احتمالاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرد و ارتباط درستی با افراد ندارد. علائم بد روی خط مرکوری عبارتند از: گریل، جزیره، خطوط افقی، خطوط متقاطع.

    اگر بگوییم فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد و ارتباطات درستی برقرار نمی‌کند احتمال ضرر و زیانش بالاست، بیراه نگفته‌ایم. این نشانه‌های منفی روی کل زندگی تأثیرگذار است و مخصوص یک دوره زمانی خاص نیست. ممکن است نشانه‌های بد روی کوه عطارد یا بسیاری از خطوط روی دست رنگی یا افقی باشند. خطوط عمودی خوب در نظر گرفته می‌شوند؛ اما تعداد خطوط زیاد، کیفیت را کاهش می‌دهد.

    خطوط ضعیف بیش از حد در کوه عطارد به این معنی است که فرد چندوظیفه را همزمان انجام می‌دهد. ممکن است فردی چندوظیفه را انجام دهد اما تخصصی نداشته باشد؛ ولی امروزه برای موفق‌بودن باید تخصص انجام کاری را داشته باشید.

    اگر در كف بینی خط سرنوشت از کوه ماه (moon) شروع شود، به این معنی است که فرد از کمک یا آرزوهای خوب زنان، خواهر، مادر، همسر و یا دخترش سود می‌برد. نوع کسب و کاری که ممکن است برای این شخص خاص مناسب باشد، یک فعالیت تجاری و یا صنعت خدمات خواهد بود. شکسته شدن خط سرنوشت بر روی کوه عطارد (mercury) به معنای مشکلاتی است که در اوایل زندگی و زندگی خانوادگی شما وجود دارد.

    اگر فرد خط سرنوشت y شکل داشته باشد، به ویژه اگر شکل Y درست روی کوه زحل باشد، خوب در نظر گرفته می‌شود. در واقع Y مانند توری است که ماهی را می گیرد. به همین ترتیب انرژی یا نور یا جریانی که به انگشتان نفوذ می‌کند و به سمت کف دست می‌رود، برای استفاده در آینده ذخیره می‌شود. شکسته‌شدن خط سرنوشت و تشکیل Y بهترین علامت برای داشتن نیست. اگر یک فرم Y کامل داشته باشید، بهتر است.

  • برنامه فال کف دست سن ازدواج
  • همچنین بخوانید: معنی انواع دست دادن + نحوه دست دادن در کشور های مختلف

    علامت ماهی روی خط سرنوشت در دست شبیه جزیره روی خط سرنوشت است. علامت جزیره یا ماهی روی خط سرنوشت نشانه خوبی روی کف دست نیست. در کف بینی خط سرنوشت همیشه بهتر است یک خط سرنوشت ساده و عمیق داشته باشید تا یک خط سرنوشت پیچیده. خط سرنوشت شکسته‌شده با علامت ماهی نشانه بدتری است.

    خط سرنوشت کوتاه و کوه برجسته عطارد (mercury) نشانه خوبی است. مهم نیست که خط سرنوشت کوتاه باشد. علیرغم یک خط سرنوشت کوتاه، ممکن است فرد در یک شغل پردرآمد استخدام شود یا یک تجارت موفق را اداره کند.

    حتی اگر خط سرنوشت در کف دست روی خط قلب (heart line) متوقف شود مهم نیست. ممکن است نشانه‌های مختلفی وجود داشته باشد که تأثیر منفی توقف خط سرنوشت بر روی خط قلب نفی کند. در كف بینی خط سرنوشت اگر ساختار دست قوی باشد، خط سرنوشتی که به خط قلب ختم می‌شود تأثیر کمی دارد یا کاملا بدون تاثیر است. قله عطارد، زهره و خورشید باید برجسته و مثبت باشد که به معنای عدم وجود خطوط غیر ضروری بر روی کوه است.

    کوه زحل نباید خطوطی مانند کباب یا خطوط متقاطع روی آن داشته باشد. اگر خط سرنوشت به خط قلب ختم شود، سختی به همراه خواهد داشت. اگر هیچ خطی بر روی کوه زحل وجود نداشته باشد در آن صورت تاثیر منفی نخواهد داشت.

    شکسته شدن خط سرنوشت در کف دست یک علامت منفی است؛ اما مردم نباید از آن بترسند زیرا این شکست موقت است نه دائم. ممکن است هزاران علامت روی کف دست شما وجود داشته باشد که خط سرنوشت را نفی کند. شکسته‌شدن خط سرنوشت بی‌ثباتی مالی و بی‌ثباتی در جنبه دیگری از زندگی مانند زندگی شخصی را به همراه دارد. اگر وضعیت مالی بد باشد، زندگی شما متزلزل خواهد شد. خط سرنوشت در سرفصل در کف دست بسیاری از افراد شکسته شده است.

    فرد متاهل است و پدر و مادرش پیر می‌شوند، بنابراین مشکل بر سر این شخص خاص ایجاد می‌شود. با بدتر شدن سلامت یا ثروت پدر یا عضو اصلی که درآمد دارد، مسئولیت‌های بیشتری بر دوش این فرد قرار می‌گیرد. ثروت، تجارت یا شغل فرد نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

    همچنین بخوانید: زبان بدن دست ها: 14 معنی حرکات دست در زبان بدن

    در كف بینی خط سرنوشت شاخه‌های خط سرنوشت محکم، عمیق و واضح به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. همه چیز به شانس نیست، بلکه به سخت‌کوشی و ثبات قدم ما نیز مربوط می‌شود. صرف وجود خط سرنوشت در دست، موفقیت را تضمین نمی‌کند. شاخه‌های خاص به سمت عطارد وجود داشته باشد، به معنی داشتن مهارت‌های زیاد است و ثروت را به ارمغان می آورد. مهارت ها توسط عطارد نشان داده می شود.

    اگر شاخه‌هایی به سمت مریخ منفی یا مریخ ثانویه (mars negative) در كف بینی خط سرنوشت وجود داشته باشند نشانه خوبی نیست. منفی مریخ نماد پرخاشگری و آتش است؛ بنابراین اگر خط سرنوشت در کف بینی یا شاخه ای از خط سرنوشت به سمت کوه مریخ منفی باشد، به این معنی است که تمام آنچه به دست می‌آورید از بین می‌رود یا ضرر می‌کنید.

    خط سرنوشت اضافی در کف بینی نشانه خوش شانسی است به شرطی که کیفیت خوبی داشته باشد. کیفیت خوب با وجود یک خط عمیق و واضح مشخص می‌شود. خط سرنوشت دوتایی ضعیف، کم‌رنگ، نامشخص و مواج فایده‌ای ندارد. عموماً مردم وقتی می‌فهمند خط سرنوشت مضاعفی دارند خوشحال می‌شوند. لطفاً اگر یک خط سرنوشت دوگانه دارید، خیلی خوشحال نباشید؛ زیرا خط سرنوشت مضاعف باعث نمی‌شود که یک فرد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب کند.

    خط سرنوشت دوتایی ممکن است به این معنی باشد که شما درآمدی از دو راه دارید. دو منبع درآمد به معنی درآمد بیشتر نیست و یک منبع درآمد می‌تواند بهتر از منبع درآمد از چند راه باشد. اگر خط سرنوشت عمیق و واضح باشد، به این معنی است که فرد دارای یک پشتیبان است. این پشتیبان ممکن است شریک مالی فرد باشد و یک ستون قدرت اضافی با حضور خط سرنوشت مضاعف وجود دارد.

    تقاطع خط سرنوشت و قلب 53 سالگی را نشان می‌دهد. تقاطع خط سرنوشت و خط سر در سن 35 سالگی اتفاق می‌افتد. درست قبل از تقاطع سرنوشت و خط سر 33 سالگی رانشان داده و کمی دورتر از تقاطع سرنوشت و خط سر، سن 28 سالگی در شماست.

    نداشتن خط سرنوشت در كف بيني خط سرنوشت گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد، مشروط بر اینکه تمام نشانه‌های دیگر عالی باشند. میلیاردرها و افراد ثروتمند ممکن است خط سرنوشتی نداشته باشند. گداها ممکن است معنی خط سرنوشت کف دست خوبی داشته باشند؛ اما همچنان فقیر هستند. نشانه‌های خوب و کوه برجسته عطارد، مریخ، زهره، خورشید، مشتری ممکن است عدم وجود سرنوشت خوب را نفی کند. کف‌ بینی خط سرنوشت برای دارایی و ثروت فقط به خواندن خط پول محدود نمی‌شود.

    جزیره در خط سرنوشت نشانه بدی است که ممکن است یک دوره طولانی پریشانی مالی و مشکلات را به همراه داشته باشد. در مواقعی که جزیره وجود دارد ممکن است به نظر برسد که یک فرد شانس را تجربه می‌کند؛ اما در نهایت فرد دچار ضرر یا از دست‌دادن شغل می‌شود.

    همچنین بخوانید: تعبیر خواب دندان: 33 نشانه خواب دندان از لق تا خراب

    مثلث روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. مثلث روی خط سرنوشت ممکن است نشان‌دهنده شانس و دستاوردهای زندگی باشد.

    علامت ضربدر یا صلیب روی خط سرنوشت در کف دست ممکن است نشان‌دهنده از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن کسب و کار باشد. درجات مختلفی از دست دادن شغل یا کسب و کار وجود دارد. همه چیز به بزرگی و قوی‌بودن صلیب بستگی دارد. گاهی اوقات در دست‌هایی که ساختار مناسبی دارند، یک ضربدر کوچک ممکن است ضرر بیشتری به همراه داشته باشد، زیرا چیزی شبیه به رانندگی با یک ماشین با عملکرد بالا با سرعت بالا است.

    یک تصادف بزرگ با سرعت کم ممکن است ضرر عمده‌ای نداشته باشد؛ زیرا سرعت ماشین کم و ضربه ضعیف است. صلیب روی خط سرنوشت در دست نشانه بدی است که ممکن است باعث مشکلات، مشکلات مالی، از دست‌دادن شغل یا از دست‌دادن مشاغل شود. ممکن است فرد چند تصمیم اشتباه بگیرد. هر چه صلیب قوی‌تر و واضح‌تر باشد ضرر بزرگ‌تر است. خط متقاطع ضعیف هیچ اهمیتی ندارد.

    مربع روی خط سرنوشت نشانه بسیار خوبی است که ممکن است باعث خرید ملک یا خرید خانه یا دفتر یا زمین شود. وجود مربع روی خط سرنوشت ممکن است شما را از ضرر یا از دست‌دادن شغل و تصمیم گیری‌های اشتباه حفظ ‌کند. خط سرنوشت شکسته شده و توسط یک مربع پوشیده شده است و این به معنای حفظ است. ما معمولا در خانه خود احساس امنیت می‌کنیم و خانه هم به شکل مربع است. بنابراین مربع در هر خط به معنای حفاظت ما از ضرر، مشکلات وسختی‌ها است.

    وقتی خط سرنوشت در خط سر (head line) متوقف می‌شود، سن 35 سالگی را نشان می‌دهد. این سن خاص از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در این سن افراد در زندگی مستقر شده‌اند و وضعیتشان مشخص است. این سن زمانی است که با پیرشدن والدین و تغییرات بیولوژیکی در مادر و شریک زندگی، مشکلات شروع می‌شود.

    معنی پایان یا توقف خط سرنوشت در آغاز نشان‌دهنده مشکل‌بودن است. شکسته‌شدن خط سرنوشت بر جنبه مالی و همچنین بر جنبه‌های دیگر زندگی تأثیر دارد. این تأثیر می‌تواند از دست‌دادن شغل یا وضعیت بد سلامتی یا مالی پدر یا اعضای اصلی منبع درآمد باشد.

    اگر خط سرنوشت با خط زندگی (life line) مشترک باشد به این معنی است که فرد با تلاش خود پول به دست خواهد آورد. فرد سخت کار می‌کند و با دانش خود تلاش می‌کند که کارش را در زندگی خود رشد دهد. ما نمی‌توانیم مقدار پولی را که فرد به دست می‌آورد محاسبه کنیم؛ اما می‌دانیم که آن فرد یک انسان خودساخته است

    اولین مورد این است که ابتدای خط سرنوشت بر روی کوه زهره (venus mount) است. این نقطه مبدا خط سرنوشت است؛ بنابراین خط به سمت جلو حرکت می‌کند و در حالی که به سمت کوه زحل می‌رود از خط زندگی عبور می‌کند. در این شرایط فرد از اعضای خانواده خود سود می برد و آن‌ها در موفقیت این فرد نقش اساسی دارند.

    خط سرنوشت در کف دست ممکن است از خط خورشید عبور کند یا نکند. حتی اگر خط سرنوشت از خط خورشید عبور کند، نشانه بدی نیست؛ مشروط بر اینکه هر دو خط یعنی خط سرنوشت و خط خورشید محکم، عمیق و واضح باشند. اگر خط سرنوشت از زیر کوه ماه شروع شود، این احتمال وجود دارد که خط سرنوشت از روی خط خورشید عبور کند. عبور از هر دو این خط نشانه خوب یا بد نیست، آنها فقط از آن عبور می کنند.

    خط سرنوشت ممکن است تحت 2 شرط از خط زندگی عبور کند.

    یکی این که از یک خط کوچک و مثلا یک ضربدر عبور کند و از خطوط مشکل اصلی از کوه مریخ عبور نکند که این یک علامت منفی است. عبور خطوط زندگی از مریخ منفی یک علامت منفی است.

    حالت دوم زمانی است که خط سرنوشت خارج از خط زندگی شروع می‌شود اما به سمت ناحیه مریخ منفی حرکت می‌کند. نمونه دیگر می‌تواند زمانی باشد که شاخه ای از خط سرنوشت به سمت خط زندگی حرکت می‌کند و از آن عبور می کند. در هر دو مورد این یک علامت بد است زیرا خط پولی که به سمت مریخ منفی حرکت می‌کند، پرخاشگری و آتش است. اگر خط سرنوشت به معنای پول به سمت آتش حرکت کند، می‌سوزد؛ درنتیجه علامت منفی است.

    خط سرنوشت و سرفصل با هم ادغام می‌شوند وممکن است تغییرات مختلفی داشته باشند که روی کف دست عمیق‌تر می‌شوند. اگر خط سرنوشت و خط سر در ابتدا با هم ادغام شده و سپس خط سرنوشت به سمت کوه زحل دور ‌شود، به این معنی است که فرد از طریق استعداد ذهنی، ایده، یا چیزی با ذهن خود که زندگی فرد را تغییر می‌دهد، به دست خواهد آورد.

    خط سردر کف دست

    در این حالت خط سرنوشت و خط زندگی تا یک جایی به‌ طور موازی با هم قرار گرفته‌اند. سن تقریبی این حالت می‌تواند از اوایل زندگی تا 32 سالگی باشد. اگر نزدیک به خط زندگی باشد، تلاش‌های شخص نتیجه می‌دهد.

    خط سرنوشت طولانی که به سمت کوه زحل حرکت می‌کند اگر عمیق و واضح باشد، نشانه خوبی است. طول خط سرنوشت تضمین‌کننده پول بیشتر نیست. یک خط سرنوشت کوتاه‌تر ممکن است نشان‌دهنده پول بیشتر باشد. پول به کیفیت خط سرنوشت و سایر جنبه‌های کف دست بستگی دارد.

    خط سرنوشت دوشاخه شده (forked line) به سمت انگشتان نشانه بسیار خوبی است. خط سرنوشت از پایه کف دست شروع می‌شود و به سمت انگشتان حرکت می‌کند. خط سرنوشت دوشاخه‌ای که سمت انگشتان را نشان می‌دهد علامت خوبی است. اگر که یک انشعاب از خط سرنوشت به سمت خط حیات یا کوه منفی مریخ باشد، ممکن است نتایج منفی و بدی به همراه داشته باشد.

    همچنین بخوانید: من میخوام شاد باشم چیکار کنم؟ 5 روش برای خوشحالی همیشگی

    تعداد کمی از مردم خط سرنوشت را به نام خط شانس هم می‌شناسند؛ هرچند که این تعبیر نادرست است. نبود خط سرنوشت به معنای بدشانسی نیست. اگر خط سرنوشت کاملاً از بین رفته باشد، احتمالات عالی پدیدار می‌شوند و به این معنا نیست که سایر قسمت‌های کف دست خوب نیستند. کافی است قسمت دیگری از کف دست خوب باشد در این صورت فرد به موفقیت می‌رسد.

    بسیاری از مردم فکر می کنند که خط سرنوشت، خط شغلی است. خط سرنوشت نمی‌گوید چه شغلی را می‌توانید انتخاب کنید و نمی‌تواند میزان پولی که فرد دارد را مشخص کند. یک خط سرنوشت پایدار در کف بینی نشانه ثبات در امور مالی و زندگی شخصی است.

    خط سرنوشت کف دست از پایین کف دست نزدیک مچ آغاز شده و به سمت انگشت میانی می‌رود.

    اگر معتقد باشیم کف بینی خط سرنوشت برای دانستن ویژگی‌های فردی و نه برای پیشگویی زندگی فرد به کار می‌رود، درست است.

    در این مقاله درباره انواع حالت‌ها و معانی مختلف خط سرنوشت در کف دست اشاره کردیم و گفتیم که خط سرنوشت کف دست به موفقیت مالی و ثبات فرد در کاراشاره می‌کند و می‌تواند اشکال گوناگونی داشته باشد و تا حدی به رمز و رازهایی در زندگی مالی  فرد اشاره کند. خط سرنوشت را خط پول نیز می‌نامند؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نمی‌توان یک پیشگویی دقیق با آمار و ارقام را درباره افراد با کف‌بینی انتظار داشت.

    در کف‌بینی خط سرنوشت معمولا تنها به خط سرنوشت اکتفا نمی‌کنند و آن را همراه با حالت‌ها و اشکال خطوط دیگر معنی می‌کنند. همه افراد چه گدا باشند و چه پولدار دارای خط سرنوشت هستند. افراد اگر بخواهندبه این سؤال خود پاسخ دهند که خط سرنوشت من چیست می‌توانند به معانی خط سرنوشت در این مقاله نگاهی بیندازند. اگر مطالبی که درباره خطوط کف دست خط سرنوشت مطرح کردیم مفید بود، لطفا در قسمت نظرات دیدگاه خود را برای هرچه بهترشدن مطالب سایت مطرح فرمایید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 5 / 5. تعداد 1

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *