خرید کتاب باشگاه 5 صبحی ها

خرید کتاب باشگاه 5 صبحی ها

چرا کتاب باشگاه 5 صبحی ها را بخریم؟

  • تخفیف عالی تا مدت محدود
  • ارسال کمتر از 2 روز کاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • کیفیت بالای کاغذ
  • شما می توانید بعد از خواندن کتاب باشگاه 5 صبحی ها آن را به عزیزانتان هم هدیه بدهید
  • اگر این کتاب را تا به حال نخریدید پس جای آن در کتابخانه تان خالی است

خب حالا بهتون پشنهاد میکنم حتما این قسمت را که تحلیل ما از کتاب باشگاه 5 صبحی ها است را بخوانید و اگر خوشتان آمد و مطمئن هستم که از این کتاب خوشتان می آید شما میتوانید این کتاب را از همین سایت لرنیان تهیه کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی وقتی صبح زود از خواب بیدار شده و به حیاط خانه تان یا کنار پنجره اتاقتان رفته باشید و زمانیکه نسیم خنک صبحگاهی اجزای صورتتان را نوازش کرده یک حس خوشایند و یک انرژی مثبت برای شروع کارهای روزمره تان کسب کرده اید. بله این قدرت سحرخیزی است و شما میتوانید این انرژی و این نشاط را از سحر خیزی بگیرید درست مثل ضرب المثل سحر خیز باش تا کامرا شوی!

کتاب باشگاه 5 صبحی ها که در قالب داستان از اهمیت و فایده های سحرخیزی صحبت کرده  و شامل نکته های ریز سحر خیزی که هر فرد موفق به آن عمل کرده و عمل می کند می باشد این کتاب می تواند یک محرک و یک راهنمای خوب برای کسانی باشد که دوست دارند به این عمل خوب عادت کنند و از آن برای موفقیت و پیشرفت خود در آینده استفاده کنند باشد. پس من به شما پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب مفید و کاربردی را تهیه کرده و آن را مطالعه کنید. در ضمن یک مژده برایتان دارم شما میتوانید کتاب باشگاه 5 صبحی ها را از وبسایت لرنیان با تخفیف ویژه خریداری کنید.

معرفی کتاب باشگاه 5 صبحی ها

رابین شارما در کتاب باشگاه 5 صبحی ها ، داستان حیرت انگیز و شگفت انگیز دو انسان معمولی است که به دنبال بهره وری، رفاه و آرامش بیشتر در عصر حواس پرتی دیجیتالی و پیچیدگی های فراوان هستند که با فردی بسیار موفق و جذاب روبرو می شوند. این فرد آنها را به یک سفر شگفت انگیز به سراسر جهان می برد که به آنها کمک می کند به طور چشمگیری کسب و کار خود را ارتقا بخشند، و همچنین اثربخشی آنها را همراه با احساس آزادی شخصی بهبود می دهد.

توضیح رابین شارما درباره کتاب : کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت های بسیار معروف، سوپراستارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی، و اعضای سلطنتی تدریس می‎کنم. من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره ی موری­تیوس نوشته ام. گاهی نوشته های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم می‎آمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی هایی روبرو می‎شدم.

گاهی اوقات، می خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت پذیری، من را به ادامه دادن تشویق می‎کرد. تمام تلاش خودم را در نگارش این کتاب کرده‎ام و خالصانه از تمام افرادی که در سراسر دنیا به من کمک کرده‎اند تا کتاب کلوب 5 صبح را تکمیل کنم، سپاسگزارم. و از صمیم قلب این کتاب را تقدیم شما می‎کنم. دنیا به قهرمانان بیش‎تری نیاز دارد و شما این قهرمان را در درون خودتان دارید. پس دیگر منتظر نمانیم و از همین امروز شروع کنیم.

نقد و بررسی کتاب باشگاه 5 صبحی ها

سحرخیزی نه‌تنها در این روزگار پرمشغله حائز اهمیت است بلکه از دیرباز از سوی بزرگان و افراد موفق گوشزد شده است. ضرب‌المثل «سحرخیز باش تا کامروا شوی!» نشان از اهمیت و ارزش بالای سحرخیزی است؛ زیرا افراد با انجام این عمل می‌توانند بیشترین بهره‌وری را از روزشان داشته باشند. صبح زود بیدار شدن تنها یک عمل ساده نیست بلکه یک عادت خوب است که منجر به انجام امور در اسرع وقت می‌شود.

«رابین شارما»، نویسنده و روانشناس حوزه‌ی موفقیت با اشراف بر اهمیت این موضوع راهکارهای ساده و عملی که به سحرخیزی کمک می‌کند را در کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» گردآوری کرده است. این اثر روایت اهمیت سحرخیزی در قالب داستان برای افرادی است که در پی فاکتورهای موفقیت هستند.

درباره کتاب باشگاه 5 صبحی ها

کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» اثر «رابین شارما» بانام اصلی The 5 AM Club: Own Your Morning. Elevate Your Life روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می‌شوند. آن‌ها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می‌کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند. نویسنده در این اثر از اهمیت پنج صبح بیدار شدن می‌گوید، او از این زمان به‌عنوان ضربان تپنده‌ی جهان یاد می‌کند و به همه‌ی افرادی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کند سحرخیز باشند. او معتقد است در این زمان افراد از هوشمندتر هستند و بدنشان نسبت به زمان‌های دیگر روز از انرژی بیشتری برخوردار است.

هدف اصلی این کتاب از نامش مشخص است، شامل آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان بهره‌وری‌تان با برنامه‌ی صبحگاهی افزایش یابد. با داشتن برنامه‌ی منظم و سحرخیزی افراد می‌توانند در کار، زندگی شخصی و روابطشان موفق‌تر عمل کنند و از زمانشان به نحو احسن استفاده کنند. نکات ارائه شده در این اثر ساده و آسان است و هر فرد می‌تواند آن‌ها را عملی کند.

در بخشی از کتاب باشگاه 5 صبحی ها می خوانیم

انگار چیزی جلودار مرد بی‌خانمان نبود. «و ثانیاً، من در عالم کسب‌وکار خیلی موفقم. تعدادی شرکت راه‌اندازی کردم که توی این دوره که شرکت‌ها میلیاردها دلار درآمد دارن ولی در آخر سود خالصی براشون نمی‌مونه، سوددهی خیلی بالایی دارن. خیلی بامزه است. دنیا کم‌وبیش داره دیوونه می‌شه. حرص و طمع خیلی زیاده، ولی عقل سلیم خیلی کم. و سوم، اگر اجازه بدید…» در حالی که صدای خش‌دارش بلندتر می‌شد، ادامه داد: «یه هواپیما روی یه باند آسفالته منتظرمه که از اینجا چندان دور نیست. پس، قبل از اينکه برم، یک‌بار دیگه ازتون می‌پرسم… چون دلم می‌خواد بدونم. شما دو نفر از کدوم قسمت سخنرانی بیشتر خوشتون اومد؟»

هنرمند جواب داد: «تقریبا از همه‌اش. از همه‌اش خوشم اومد. تمام حرف‌های اون اسطوره‌ی پیر رو ضبط کردم.»

مرد بی‌خانمان حین آنکه دست‌ها را محکم روی سینه قلاب می‌کرد، هشدار داد: «این کار غیرقانونیه. با این کار ممکنه خودت رو بندازی توی یه هچل قانونی.»

کارآفرین هم تایید کرد. «این کار خلاف قانونه. چرا باید همچین کاری می‌کردی؟»

«چون دلم خواست. حس کردم باید این کار رو بکنم. من هر کاری رو که دلم بخواد انجام می‌دم. قوانین ساخته می‌شن برای شکستن، می‌دونی؟ پیکاسو گفت شما باید قواعد رو مثل یه حرفه‌ای بدونید، تا بتونید مثل یه هنرمند اون‌ها رو در هم بشکنید. من نیاز دارم خود واقعی‌ام باشم، نه یه گوسفند بی‌دل و جرئت که کورکورانه توی مسیری که به ناکجا ختم می‌شه دنبال گله راه می‌افته. اغلب مردم، به خصوص اون‌هایی که پول توی جیبشون دارن، هیچی نیستن غیر از یه مشت شارلاتان. درست عین اینکه سخنران گاهی وقت‌ها می‌گفت: شما” يا می‌تونید همرنگ جماعت بشید یا می‌تونید دنیا رو متحول کنید، ولی نمی‌تونید جفتش رو با هم انجام بدید. خلاصه. همه‌اش رو ضبط کردم. الآن اگه دلتون می‌خواد، بهم شلیک کنید. بازداشتگاه هم بدک نیست. احتمالا اونجا چند تا آدم باحال ببینم.»

کتاب باشگاه 5 صبحی ها مناسب چه کسانی است

ساعات ابتداییِ روز از باارزش‌ترین زمان‌های یک روز است که یک فرد می‌تواند با بهره‌برداری از آن به سمت موفقیت پیش رود. کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» در ارتباط با همین موضوع تدوین شده است و مناسب افرادی است که می‌خواهند نظیر افراد موفق و پولداران برنامه‌ریزی کنند تا به پیشرفت برسند. افراد با خواندن کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» آموزش می‌بینند از زمانشان بیشترین استفاده را بکنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *