چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم
چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

با استفاده از سرویس خط به خط، تلفنی شارژ انتقال دهید و یا صورتحساب خط دائمی پرداخت کنید.

شما مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانید با استفاده از این سرویس، خط اعتباری دوستان‌تان را شارژ کنید و یا صورتحساب خط دائمی‌شان را بپردازید.

برای ارسال اعتبار می‌توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:
 

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید. وارد قسمت خط به خط شوید و سپس شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

برای انتقال اعتبار نیاز به رمز دارید. با شماره‌گیری هر یک از کدهای*142*1# یا 1#*3*1*555* از خط ایرانسل‌تان می‌توانید رمز خود را دریافت کنید. سپس با وارد کردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید.

در یک پیامک به ترتیب «شماره دریافت کنندۀ اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حروف و در حالی که با استفاده از “:” از هم جدا شده‌اند، به 1112 ارسال کنید.

از چپ به راست:

ویژه مشترکان دائمی:

شما مشترکان اعتباری و دائمی می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر از دوستان خود درخواست اعتبار کنید:

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید و وارد قسمت خط به خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره موردنظر خود ارسال نمایید.

برای درخواست اعتبار می‌توانید هریک از کدهای *142*1# یا 1#*3*1*555* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سپس با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر ، از شماره وارد شده درخواست اعتبار نمایید.

با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره 1115 شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند. برای قبول ارسال اعتبار کافیست تا کد تأیید را به 1115 ارسال کنید.

خدمات تلفن و اینترنت همراه.

خدمات اینترنت ثابت.

۷۰۷ (از خطوط ایرانسل)

۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط)

جدیدترین اخبار و پیشنهادهای تشویقی را در خبرنامه روی ایمیل خود دریافت کنید.

مجری سایت

ایرانسل برای انتقال شارژ بین مشترکین خود دو روش را در نظر گرفته است که با استفاده از این دو روش شما می توانید به راحتی مبلغ اعتبار مورد نظر را برای سایر مشترکین منتقل نمایید روش اول ارسال شارژ با داشتن کد پین و روش دوم انتقال شارژ به صورت خط به خط می باشد در ادامه به معرفی هر کدام از روش ها و نحوه استفاده از آنها خواهیم پرداخت با ایتور همراه باشید.

 

شما با خرید کارت شارژ ایرانسل به صورت پین کد چه به صورت اینترنتی و چه به صورت فیزیکی می توانید با استفاده و شماره گیری کد زیر برای حساب وایمکس خود و یا سیم کارت اعتباری دیگری شارژ انتقال دهید. روش انجام این عملیات به صورت زیر می باشد.

کد انتقال شارژ به سیم کارت ایرانسل و یا وایمکس: #شماره مشترک مورد نظر* کد 12 و یا 16 رقمی پین شارژ*141*

می بایست که شماره ای که قرار است شارژ برایش ارسال شود را به صورت ********93 وارد شود.چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

هزینه استفاده از این سرویس 50 تومان می باشد که از مبلغ اعتبار ارسالی کسر خواهد شد و در صورتی قصد ارسال شارژ برای حساب وایمکس خود و یا خرید شارژ وایمکس را داشته باشید هزینه ای از مبلغ ارسال شده کم نخواهد شد.

 

برای استفاده از این سرویس می بایست که کد دستوری زیر را شماره گیری نمایید: #شماره شناسه وایمکس*کد 12 و یا 16 رقمی پین شارژ ایرانسل*141*

در هنگام وارد کردن شماره شناسه وایمکس توجه داشته باشید که شماره را به فرمت*********94 شماره گیری نمایید.

 

با استفاده از این سرویس ایرانسل شما می توانید به صورت تلفنی و بدون نیاز به ابزار جانبی برای سایر مشترکین اعتبار انتقال دهید و همچنین می توانید با این سرویس اقدام به پرداخت قبوض سایر مشترکین دائمی نمایید.

 

برای استفاده از این سرویس ابتدا شما نیاز دارید که به صورت پیامکی در این سرویس ثبت نام نمایید. ثبت نام در این سرویس به این صورت می باشد که ابتدا عدد 12 را به شما 1112 ارسال نمایید پس از ارسال، یک پیامک حاوی آموزش ها و راهنمایی های لازم جهت تعیین رمز دلخواه شما برایتان ارسال خواهد شد. پس از اینکه رمز مورد نظر خود را انتخاب کردید می بایست که این رمز را به همین شماره ارسال نمایید. توجه داشته باشید که تنها با استفاده از این رمز است که شما می توانید اقدام به انتقال شارژ نمایید یک بار دیگر روش انتقال اعتبار را برای شما ذکر می کنیم:

1. ابتدا ارسال عدد 12 به شماره 1112

2. تعیین یک عدد 4 رقمی دلخواه به عنوان رمز و ارسال آن به شماره 1112 به صورت زیر

رمز ۴ رقمی: 11

به عنوان مثال اگر رمز شما 4321 می باشد باید از رمز به این شکل به شماره 1112 پیامک کنید: 11:4321

ثبت نام در این سرویس رایگان می باشد.

 

ایرانسل برای استفاده از این سرویس دو روش زیر را در نظر گرفته که با توجه به موقعیت و نیاز خود می توانید از هر یک از روش های زیر استفاده نمایید.

 

برای انتقال اعتبار با این روش کافیست که شما پیامکی حاوی متن زیر را از سیم کارت ایرانسل به شماره 1112 ارسال نمایید.

ابتدا شماره شخصی که قصد دارید مبلغ شارژ را برای او ارسال نمایید را وارد کنید سپس بدون هیچگونه فاصله و کارکتر اضافه علامت دو نقطه «:» و سپس مبلغی که قصد ارسال آن را دارید را به ریال وارد کنید بعد از وارد کردن یک علامت دو نقطه رمز چهار رقمی که در مرحله قبل انتخاب نموده اید را وارد نمایید.

به عنوان مثال: 9387654321:40000:4321 فقط کافی است که این متن را به شماره 1112 ارسال نمایید تا مبلغ 40000 ریال به شماره 9387654321 منتقل شود.

 

برای منتقل کردن اعتبار به این روش کافیست که کد دستوری زیر را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری نمایید:

#رمز 4 رقمی انتخاب شده*مبلغ شارژ به ریال*شماره مشترک دریافت کنند شارژ*142* و سپس دکمه Ok و یا Yes بفشارید.

بدین صورت اگر شخصی که شارژ را دریافت می کند سیم کارت دائمی داشته باشد مبلغ شارژ ارسال شده از صورت حساب و قبض وی کسر خواهد شد و اگر دارای سیم کارت اعتباری باشد مبلغ شارژ ارسال شده به اعتبار سیم کارت وی افزوده خواهد شد. پس با شیوه با ارسال یک پیامک و یا شماره گیری یک کد دستوری هم میتوانید برای یک مشترک اعتباری شارژ ارسال کنید و هم می توانید اقدام به پرداخت قبض مشترکین دائمی نمایید.

پس از اینکه پروسه انتقال شارژ تکمیل شد یک پیامک حاوی زمان دقیق انتقال اعتبار، شماره شخص ارسال کننده اعتبار و شخص دریافت کننده به همراه مبلغ شارژ منتقل شده هم به گیرنده و ارسال کننده شارژ ارسال می شود.

توجه داشته باشید در هر بار انتقال شارژ مبلغ 50 تومان به عنوان کارمزد از شخص ارسال کنند کسر می شود.

اگر مشترکی در حین استفاده از سرویس انتقال شارژ به وسیله روش خط به خط، 20 مرتبه رمز را اشتباه ارسال نماید این سرویس برای او غیر فعال خواهد شد که برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.

 

در صورت نیاز با استفاده از روش زیر می توانید رمز انتقال شارژ خود را تغییر دهید برای این کار کافیست که متن زیر را به شماره 1112 ارسال نمایید:

ابتدا عدد 22 و سپس به دنبال آن و بدون هیچ فاصله و یا حرف اضافه کارکتر دو نقطه «:» را درج می نمایید و سپس رمز قدیمی خود به همراه یک کارکتر «:» و رمز جدید خود به همراه تکرار رمز جدید ارسال نمایید یک نمونه برای شما در زیر ذکر شده است.

به عنوان مثال اگر شما در نظر دارید که رمز خود را 9999 به 8888 تغییر دهید پیامک زیر را به شماره 1112 ارسال می کنید: 22:9999:8888:8888

برای اینکه عملیات تغییر رمز شما به درستی به انجام برسد باید اطلاعات مورد نظر را با یک علامت “:” به همین شماره ارسال نمایید و الا درخواست شما انجام نخواهد شد.

 

برای بازیابی رمز، می‌توانید از طریق شماره‌گیری۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که رمز انتقال شارژ خود را فراموش کرده اید می توانید به شماره گیری 700 از سیمکارت های ایرانسل و یا شماره گیری 09377000000 از سایر سیم کارت ها موضوع را با مرکز خدمات ایرانسل در میان بگزارید.

 

چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

با استفاده از شناسه ایرانسلی در هنگام انتقال شارژ ایرانسل به صورت خط به خط با کد USSD دیگر نیازی نیست که شماره تلفن همراه شخص گیرنده اعتبار را وارد نمایید. این کد طول آن بین 4 تا 10 رقم می باشد توسط مشترک انتخاب شده و به جای شماره ی او هنگام انتقال اعتبار به کار خواهد رفت. برای انتخاب شناسه ایرانسل کافی است که عدد مورد نظر خود را به شماره 1111 پیامک کنید. 

کد دستوری انتقال شارژ با کمک شناسه ایرانسلی: #رمز انتقال اعتبار*مبلغ شارژ*شناسه ایرانسلی شخص دریافت کننده*142*

همان گونه که در بالا مشاهده کردید شناسه ایرانسلی که عددی بین 4 تا 10 رقم می باشد می تواند جایگزین شماره تلفن شخص شود.

در صورتی که شما شناسه ایرانسلی خود را فراموش کرده باشید می توانید به ارسال بک پیامک به شماره 1111 از شناسه ایرانسلی خود مطلع شوید.

اگر عددی که شما انتخاب نموده اید قبلاً توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد پیامکی حاوی سه شماره که به شماره انتخابی شما نزدیک است به شما پیشنهاد خواهد شد.

دانلود نرم افزار اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض ایتور



لطفا بعدا تلاش فرمایید …

اگر سایت پربازدید دارید و مایلید بدون داشتن دردسر مدیریت سرور های اختصاصی و مجازی به فعالیت خود ادامه دهید میهن وب هاست برای هر میزان بازدید شما هاست میزبانی نا محدود پرسرعت فراهم خواهد کرد,همچنین سرویس های هاست ارزان برای میزبانی سایت های معمولی با ارزانترین قیمت اماده شده اند.
همین الان تماس بگیرید ۰۱۳۳۴۱۳


این ترفند به درد مواقعی می خورد که در حال یک صحبت
هستیم یک دفعه شارژ تمام می شود و به جایی نیز دسترسی نداریم که شارژ بخریم سریع به
کسی می گیم شارژ بده پولشو میدم بهت ! یا مواردی اینچنینی !چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

آموزش : بدین منظور ابتدا از خطی که می خواهید از اعتبار آن به خط دیگری بفرستید یه پیامک ( اس ام اس ) به شماره ۱۱۱۲ با متن زیر ارسال کنید : (توجه مبلغ مورد نظر باید به ریال باشد)

0935QQQQQ:1000

منظور از QQQQQ شماره خود شماست و 1000 هم مبلغ انتقالی

به عنوان مثال شماره من 09352931100 هست پس مینویسم : 09352931100:1000 و به شماره 1112 ارسال میکنم.

اما به نکات زیر توجه کنید : 1) این امکان فقط و فقط برای سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می باشد. 2) برای انتقال اعتبار سیم کارتی که می خواهید از آن مبلغی را انتقال دهید باید بالای 1000 تومان اعتبار اولیه داشته باشد. 3) ایرانسل بابت این امکان 50 تومان کارمزد دریافت میکند.

انتقال اعتبار با سرعت انجام میشه و پیامی برای هر دو سیم کارت مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال اعلام میکند.

توجه : با این روش فکر نکنید میتونید از سیم کارت هرکی که گرفتید دستتون اقدام به انتقال شارژ کنید , نه خیر چون ایرانسل طی 2 پیام به هر دو سیم کارت اعلام میکنه که واریز ( انتقال ) با موفقیت انجام شد !

ba sepas az agah sazie shoma
man dar 87/02/30 emtehan kardam az tarafe E-Charge sms umad ke “system ghat mibashad”
???

سلام
خسته نباشین
کارتون واقعا عالیه
خیلی کمکم کردین
بای

tanha badi sayt shoma ahang danlod nemikone

manon kheli chizaye topi dari….

خسته نباشید

جالب بود.

با سلام
میشه لطف کنید بگید نصب نرم افزار بر سامسونگ u700 به چه صورت انجام میشه . با تشکر

سلام دوست عزیز میشه بگی لین عکس گوی نوکیا که تو بنر بالای صفحه سایتت هست مدلش چیه؟
منتظرم
لطفا اگه میشه بیا تو بخش نظرات وبلاگم بگو
مرسی
خدانگهدار

tyuutk

بخاب پولتو بگیر + یه کارت شارژ

سلام
من انتقال شارژ رو امتحان کردم ولی انجام نشد.P2P failed: PIN Required. Try again to send 10000 to subscriber ۰
این کلمات رو می نویسه اگه میشه منو راهنمایی کنید منمنون میشم

salam aziz hale shoma
mikhastam yehcizi begama
moft moft begam behetun?!!! :d
in system avaz shode
bayad bad azinke mablagho zadi bad : bezani bad un adadi ke poshte simkarte taraf hast ke efkr konam9 raghamiye
are injuri shode

hala man mikham bedunam ke chejuri mishe kart sharj majani peyda konam , ya kart sharj hack konam age midunin behem begin mamanun misham
be weblogam ham ye sari bezanin
ghorbane u
bye

دستت طلا

چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

آلی مرسی از خدماتتتون

ok

عالی مثل همیشه
دستتون درد نکنه
1 هفته دنبالش بودم تا اینکه…

بسیار شگفت انگیز است کارخداست

khare ma az koregi dom nadasht.dostam khast vasam sharj enteghal bede nashod hala yeki omad dar haghemon khobi kone age shans dashtam bodam shansolah.torokhoda komakam konin man sharje mofdaki mikham

سلام مایل به تبادل لینک هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاشاسن

salam : omidvaram haletoon khoob bashe : rasti , vase jariane in enteghale sharje . roozaye avval kheyli rahat mishod anjamesh dad : amma hala dige nemishe , har chi emtahan mikonam nemishe moteassefane : mishe komakam konida plzm ? mamnoon misham . dar zemn : tabrik migam web saiteton vaghean ali bood : yani mahrekast . dametoon garm 😡

0935QQQQQQQ:1000:12345
قسمت آخر یک پسورد دلخواه پنج رقمی که اولین بار که بزنین انتخاب می شه و برای دفعه های بعدی باید همونو وارد کنین

salam khaste nabashid,mikhastam begam man chand bar khastam sharj enteghal bedam vali nemishe,az irancell payam miad k khadamat baraye shomamasdood ast, hala bayad chikar konam?

دوست عزیز من چند وقتی که مزاحم تلفنی ایرانسل دارم . راههای غیر قانونیش چیه که دهن مزاحم را سرویس کرد . خط خودم هم ایرانسل است

سلام من هر کاری میکنم انتقال شارژ انجام نمیشه .
چیکار کنم ؟

سپاس
مشکل من تو 1000 تومن اعتبار اولیه بوده

اره

این کارتونخیلی خوب

خیلی خیلی خیلی …. خوب بود دستتون درد نکند

سلام

مرسی

خیلی به درد خورد

اگه با شارژفوق العاده ایرانسل شارژ کرده باشیم میتونیم بخشی از شارژ رو انتقال بدیم??
ممنون

نام شما *

آدرس


آدرس وبسایت


متن دیدگاه


 

ارز دیجیتال

بیاموزیک

اجاره ویلا

تمامی حقوق وبسایت مربوط به میهن‌دانلود است

صفحه نخستهاست و دامنهتبلیغاتدانلود تلگرام برای کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی سیم کارت سروش سامانه 09357505050

دریافت
لیست سیم کارت و خرید اینترنتی خطوط رند
(ایرانسل – همراه اول – رایتل)

فروشگاه
اینترنتی سیم کارت
www.e24h.ir

کرمان
میدان آزادی نبش خ استقلال مجتمع آریا طبقه اول
فروشگاه سروش سامانه

تلفن: 09357505050

چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

شرکت
ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند
که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است.
هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر
مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با
بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه
سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از
سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.

چگونگی ثبت نام برای استفاده از سرویس خط به خط:

در
مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت
نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را
نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی
شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن
به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده
کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:

۱.  ارسال ١٢ به ١١١٢

نحوه استفاده از سرویس خط به خط:

برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود،  می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

۱.  روش پیام کوتاه:  کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب:

 ۲. روش کد دستوری:  شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *

به
این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد،
مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده
اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از
صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید
سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد
دیگری را پرداخت کنید!

پس
از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می
شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار
اعلام می شود.

ایمیل خود را وارد کنید

انتقال شارژ ایرانسل به چند روش صورت می گیرد. روش اول ارسال پیامک حاوی عدد ۱۲ به شماره ۱۱۱۲ و دریافت شارژ و مراحل دیگر. روش دوم کد دستوری #رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ * می باشد. روش دیگری هم دارد که شما می توانید با گرفتن کد دستوری *۱۴۲*۱# یا ۱#*۳*۱*۵۵۵* اعتبار مد نظر را انتقال دهید . این روش ها همگی رایگانند.

در این مطلب قصد داریم طریقه انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل را به شما دوستان آموزش دهیم. مطلبی است که تقریبا همه مشتریان ایرانسل لازم دارند آن را بدانند. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و با روش انتقال شارژ بین خطوط ایرانسل به طور کامل آشنا شوید.

منبع : آرگا


چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم

جام ملت های آسیا با تور دبی آژانس مسافرتی زیما سفر پارس



چگونگی بزرگ کردن باسن با تزریق چربی



معرفی هتل های برتر استانبول



چطور جراحی زیبایی موفقی داشته باشیم؟


چگونه سفری ارزان به استانبول ترکیه داشته باشیم؟



کرم نرم کننده دست و صورت جوجوبا مای

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت



دکتر عطا حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک


دکتر علی کربلایی خانی جراح پلاستیک و فوق تخصص جراحی ترمیمی



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!

چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم
چگونه شارژ ایرانسل انتقال بدیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *